wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
+53
Bliss
VeryCherry
kwak
Flippin' Bitch
SarahKey
TwistedAngel
Travelgurly
Marin
Lavendel
Jasmine
SparklingEyes
Kowalski
_Nina
Muppetje
Amber-
Sterre
bolus26
June
L!ND@
Stuiterbal
Dennenappel
Angela_1986
Caramba
Oasis
Jeanette
Sugarfall
SoGood
Roxi3
Liz
Rebecca
Burn
Printje
Carra
Elliot
Parisienne
Lady4
Bazinga
Sanne
Chocoholic
Tinus
Annemoontje
Tania
Pompoen
Linda
Middleme
Lotus_
Blond
Guus
PrimaBella
Poubelle
Ibbeltje
ellibre
Mermaid
57 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
Ik kreeg even een geluksmomentje omdat mijn oma nog wist dat ik met mijn vriend op bezoek ben geweest gisteren en dat ze (nogmaals) zei dat ze zoveel van ons houdt en ons zo lief vindt (ze is nooit van de 'lieve' dingen zeggen).
Verder was het een rotdag, dus dit was wel even lief om te horen
Verder was het een rotdag, dus dit was wel even lief om te horen
Gast- Gast
Ten eerst omdat ik aan het nagenieten was van een heerlijke dag gister: Geluncht met twee vriendinnen, 's middags op het terras gezeten met een andere vriendin, 's avonds met mijn vriend uit eten geweest en daarna met nog wat vriendinnen en hun aanhang geborreld. En ten tweede omdat ik heb genoten van een dagje samen met mijn vriend vandaag: langs het reisburo, lunchen op het terras, lekker gegeten samen, een wandeling gemaakt en nu samen op de bank.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
De gedachte aan onze aankomende vakantie.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was vandaag op de verjaardag van mijn hoogzwangere zus en heb heel vaak haar grote buik heen en weer zien bewegen zo lief! Ik kan niet wachten tot ik tante ben
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben vandaag een dag met mijn vader op pad geweest. Het klinkt misschien gek, maar doordat ik het verhaal van Caro niet zo goed los kon laten heb ik van deze dag heel bewust genoten.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Caroline. schreef:Ik was vandaag op de verjaardag van mijn hoogzwangere zus en heb heel vaak haar grote buik heen en weer zien bewegen zo lief! Ik kan niet wachten tot ik tante ben
Nog iets meer dan een week tot de uitgerekende datum toch? Spannend (Krijg je zelf al kriebels? )
Gast- Gast
Ja ze is volgende week dinsdag uitgerekend (dus de 21e).. Zo spannend! Ik wil zelf ook wel heel graag een kindje maar het kriebelt nog niet echt, ik wil liever eerst trouwen (en dat kriebelt wel, haha)!Pippa schreef:Caroline. schreef:Ik was vandaag op de verjaardag van mijn hoogzwangere zus en heb heel vaak haar grote buik heen en weer zien bewegen zo lief! Ik kan niet wachten tot ik tante ben
Nog iets meer dan een week tot de uitgerekende datum toch? Spannend (Krijg je zelf al kriebels? )
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Ja ze is volgende week dinsdag uitgerekend (dus de 21e).. Zo spannend! Ik wil zelf ook wel heel graag een kindje maar het kriebelt nog niet echt, ik wil liever eerst trouwen (en dat kriebelt wel, haha)!Pippa schreef:Caroline. schreef:Ik was vandaag op de verjaardag van mijn hoogzwangere zus en heb heel vaak haar grote buik heen en weer zien bewegen zo lief! Ik kan niet wachten tot ik tante ben
Heel spannend! Weet je wat het wordt, en al enig idee van de naam, of is het echt een verrassing? Haha, o dat kriebelt beide voor mij enorm
Gast- Gast
We weten niet wat het wordt (zij zelf ook niet). Ik weet wel zowel de jongens- als de meisjesnaam en ik vind ze allebei heel leuk! Ik heb zelf heel erg het gevoel dat het een jongetje wordt, maar zelf denkt ze een meisje haha. Nog max vier weken en dan weten we het!
Elliot- Ratel
Lekker afgezaagd maar mijn zoontje. Zijn knuffels/kusjes daar kan niets tegenop.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn dagje strand met Waldorf en Statler!
Echt genoten!
En het mooiste dat ik morgen nog een x ga!
Echt genoten!
En het mooiste dat ik morgen nog een x ga!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk dat iedereen zo van kleine dingen kan genieten. Ik werd vandaag gelukkig dat ik 150km zo ontzettend makkelijk kon fietsen in een goed tempo. En dat dus alle puzzelstukjes langzaamaan op zijn/haar plek lijken te gaan vallen!
Gast- Gast
Ik werd vandaag echt gelukkig van onze opgeknapte hal die (heel bijna) klaar is en van het feit dat mijn vriend het ook heel mooi vindt, terwijl hij eerst niet echt enthousiast werd van behang met een printje.
Van de vele dikke knuffels, kussen & schaterlachen van een kindje op mijn werk, het zonnetje en mijn middagje vrij
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Samen met mijn vriend op het strand een ijsje eten en naar de ondergaande zon kijken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Van een dagje heerlijk chillen op enorme kussens op het terras van een strandtent met vrienden. Daar hebben we eerst heerlijk geluncht in het zonnetje, toen lekker geborreld en toen heerlijk uit eten geweest bij onderstaande zon en een ijsje gegeten.
Niet goedkoop en niet goed voor de lijn maar daarvoor is het vakantie.
Niet goedkoop en niet goed voor de lijn maar daarvoor is het vakantie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Carra schreef:Ik ben vandaag een dag met mijn vader op pad geweest. Het klinkt misschien gek, maar doordat ik het verhaal van Caro niet zo goed los kon laten heb ik van deze dag heel bewust genoten.
Hetzelfde voor mij, ik moest er ook steeds aan denken toen ik vanavond even de stad in ben gegaan met mijn vader en we gezellig aan het praten waren.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Het heerlijke weer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn kat die net lekker kwam kroelen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Gezellige dingen met vrienden gedaan vandaag/vannacht!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Gisteren maakte de gezellige dag met 2 vriendinnen mij gelukkig! We hebben heerlijk zitten kletsen, van de zon genoten, lekker gebarbequed, helemaal goed dus
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend die steeds naar mij toe komt om mij kusjes te geven! Gewoon zo vanuit het niets, omdat hij mij lief vindt
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Gisteren dat ik officieel peettante ben geworden van mijn nichtje. Het was een mooie dag en S en ik hebben volop genoten.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Vanochtend met onze dochter naar het dierenpark geweest. Alleen al dat bekkie en dat wijzende vingertje...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Nog niets, maar ik weet dat het mij gelukkig gaat maken als ik dadelijk uit de bibliotheek kan ontsnappen omdat hij gesloten is .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic
» Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic
» Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: