Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic

+2
Zonnetje
Ibbeltje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic Empty Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic

Bericht  Ibbeltje zo 2 jun 2013 - 5:25

Deel hier met ons je recepten die je gemaakt hebt van een andere forumster uit het wat eten we vandaag topic. Graag met foto's smile Ik ben benieuwd of er veel gemaakt wordt van een ander.

Mijn bijdrage is van vandaag de 'kapsalon' van Lennox met een eigen draai er aan:

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic 181281_10151608182009351_1851963610_n
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic Empty Re: Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic

Bericht  Zonnetje zo 2 jun 2013 - 5:58

Ik heb er geen foto van, maar ik heb de wraps met reepjes kipkrokantschnitzels met ijsbergsla, rode ui en honingmosterddressing van Ibbeltje vorige week gemaakt en ze waren erg lekker. Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic 561177
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic Empty Re: Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:00

Oh, die wraps klinken inderdaad ook erg lekker!

Ik moet weer wat gezonde inspiratie hebben...

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 2 jun 2013 - 6:04

Ik heb de kapsalon van Lennox vorige week ook gegeten. Alleen geen foto gemaakt helaas.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Slakje zo 2 jun 2013 - 6:09

Zonnetje schreef:Ik heb er geen foto van, maar ik heb de wraps met reepjes kipkrokantschnitzels met ijsbergsla, rode ui en honingmosterddressing van Ibbeltje vorige week gemaakt en ze waren erg lekker. Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic 561177

Deze lijkt mij ook erg lekker, denk dat die voor volgende week is!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Ibbeltje zo 2 jun 2013 - 6:10

Slakje schreef:
Zonnetje schreef:Ik heb er geen foto van, maar ik heb de wraps met reepjes kipkrokantschnitzels met ijsbergsla, rode ui en honingmosterddressing van Ibbeltje vorige week gemaakt en ze waren erg lekker. Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic 561177

Welk recept heb je gemaakt uit het wat eten we vandaag topic 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Mizz_S zo 2 jun 2013 - 7:38

Ik heb laatst hele lekkere lasagne met oa parmaham gemaakt, naar recept van Toet (geloof ik) met een eigen twist haha. Maar het was heel erg lekker!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:21

Slakje schreef:

Zoiets is ook lekker, en makkelijk klaar. Al doen wij de krokante kip snitzel maar 1 keer doorsnijden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: