Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

+53
Bliss
VeryCherry
kwak
Flippin' Bitch
SarahKey
TwistedAngel
Travelgurly
Marin
Lavendel
Jasmine
SparklingEyes
Kowalski
_Nina
Muppetje
Amber-
Sterre
bolus26
June
L!ND@
Stuiterbal
Dennenappel
Angela_1986
Caramba
Oasis
Jeanette
Sugarfall
SoGood
Roxi3
Liz
Rebecca
Burn
Printje
Carra
Elliot
Parisienne
Lady4
Bazinga
Sanne
Chocoholic
Tinus
Annemoontje
Tania
Pompoen
Linda
Middleme
Lotus_
Blond
Guus
PrimaBella
Poubelle
Ibbeltje
ellibre
Mermaid
57 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 4:37

Wat goed Luce! Leuk als dat op een gegeven moment helderder begint te worden! Ik hield zo van dat moment dat je een soort brainwave had. (Maar heb gelukkig nooit meer dan basis statistiek gehad, dat was niks geworden).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:41

Marin schreef:Wat goed Luce! Leuk als dat op een gegeven moment helderder begint te worden! Ik hield zo van dat moment dat je een soort brainwave had. (Maar heb gelukkig nooit meer dan basis statistiek gehad, dat was niks geworden).

Ja precies! Eerst stonden er voor mijn gevoel alleen maar cijfertjes en warrige taal. Toen begon er ordening in te komen en nu licht er af en toe een Idea op in mijn hoofd.

Maar mijn favoriet zal het ook nooit worden. Vooral dat hele SPSS niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:14

Bliss schreef:Ha wat leuk Kenya, ik zat net te denken dat ik binnenkort ook eens een date wil verzinnen voor mn vriend en dacht aan midgetgolfen. Lekker suf Very Happy Veel plezier!

I I love you suffe dingen, haha.
Bij jou in de buurt kun je ook glowgolfen; Scheveningen.

Lekker zo'n :idea:moment Luce!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Ibbeltje di 14 aug 2012 - 5:16

Mijn vriendinnen zien en de kindjes en de baby van een maand oud van collega.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 6:18

Dat ik vanmiddag heerlijk met mijn vriend aan het water heb gelegen. We zijn gewoon nog iets bruiner geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  RioolSpook di 14 aug 2012 - 6:24

Het feit dat een vriend van een paar jaar geleden ineens contact zocht. Zo toevallig had het echt even nodig.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  M@niek di 14 aug 2012 - 6:42

De glimlach op het gezichtje van mn dochter vandaag in de efteling.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Bliss di 14 aug 2012 - 8:10

Kenya schreef:
Bliss schreef:Ha wat leuk Kenya, ik zat net te denken dat ik binnenkort ook eens een date wil verzinnen voor mn vriend en dacht aan midgetgolfen. Lekker suf Very Happy Veel plezier!

I I love you suffe dingen, haha.
Bij jou in de buurt kun je ook glowgolfen; Scheveningen.

Lekker zo'n :idea:moment Luce!

Ja daar heb ik eens van gehoord idd, ga ik zo ff bekijken. Lijkt me leuk! En ik hou ook van suffe dingen Very Happy

Edit: heb ff gekeken en lijkt me echt lachen! Denk dat we dit volgend weekend maar eens gaan doen Laughing Ben benieuwd hoe het jullie bevalt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Paper Crown di 14 aug 2012 - 8:30

Het vrolijke getrappel in mijn buik:heart:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:24

Bliss schreef:
Kenya schreef:
Bliss schreef:Ha wat leuk Kenya, ik zat net te denken dat ik binnenkort ook eens een date wil verzinnen voor mn vriend en dacht aan midgetgolfen. Lekker suf Very Happy Veel plezier!

I I love you suffe dingen, haha.
Bij jou in de buurt kun je ook glowgolfen; Scheveningen.

Lekker zo'n :idea:moment Luce!

Ja daar heb ik eens van gehoord idd, ga ik zo ff bekijken. Lijkt me leuk! En ik hou ook van suffe dingen Very Happy

Edit: heb ff gekeken en lijkt me echt lachen! Denk dat we dit volgend weekend maar eens gaan doen Laughing Ben benieuwd hoe het jullie bevalt!

I'll keep you posted! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Mari do 16 aug 2012 - 23:04

We staan 3 uurtjes op funda en meteen kijkers :O Doodeng.. maar wel fijn, als we binnen twee jaar van ons huis af zijn kunnen we een jaar naar Australië. Mijn droom komt al een heel klein beetje dichterbij.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 23:57

Spannend Mari!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 5 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum