Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum wordt steeds saaier

+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 Empty Re: Forum wordt steeds saaier

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:29

Toet schreef:
Nour schreef:
Toet schreef:
Nour schreef:Dan was het wel zo netjes van je geweest om dat geblaat over Carrie, Charlie en mij niet te benoemen; het ligt immers bij jezelf. Oftewel: (overbodige) projectie.

Zij mag toch best zeggen dat ze zich dat aantrekt?

Ze doet d'r best maar, net als dat ik erop mag reageren - hoor en wederhoor, maar dan in tekstuele vorm.

Natuurlijk mag jij dat, maar in mijn ogen pak je het verkeerd op. Ze noemt die dingen als voorbeelden waar zij zich te veel van aantrekt, geen sneer naar jullie toen, niks negatiefs of wat dan ook, gewoon simpel als voorbeelden en dat is heel wat anders dan 'geblaat'.

*

Laatst aangepast door Nour op vr 10 aug 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 23:32

Nour schreef:
Toet schreef:
Nour schreef:
Toet schreef:
Nour schreef:Dan was het wel zo netjes van je geweest om dat geblaat over Carrie, Charlie en mij niet te benoemen; het ligt immers bij jezelf. Oftewel: (overbodige) projectie.

Zij mag toch best zeggen dat ze zich dat aantrekt?

Ze doet d'r best maar, net als dat ik erop mag reageren - hoor en wederhoor, maar dan in tekstuele vorm.

Natuurlijk mag jij dat, maar in mijn ogen pak je het verkeerd op. Ze noemt die dingen als voorbeelden waar zij zich te veel van aantrekt, geen sneer naar jullie toen, niks negatiefs of wat dan ook, gewoon simpel als voorbeelden en dat is heel wat anders dan 'geblaat'.

Ik vind oprecht dat als je van jezelf weet dat het bij jezelf ligt, dat het blaten wordt als je dit op anderen projecteert. Dan sla je de plank mis.

Ja maar nogmaals, ik projecteer dit niet op jullie, ik noem jullie als voorbeeld van opmerkingen die ik me persoonlijk aantrek. Ik zeg echt helemaal nergens dat het julie schuld is.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Toet do 9 aug 2012 - 23:35

Ze projecteert het niet op jullie, ze geeft voorbeelden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:38

Lousanne schreef:
Sogood schreef:In hoeverre merk je dat je er last van hebt en op welke manier? Gewoon nieuwsgierig..

Tja, ik trek het me allemaal te persoonlijk aan misschien? Een voorbeeldje.. Ergens zegt Nour op de vorige pagina dat ze een hekel heeft aan mensen die roepen dat het saai is maar zelf geen actie ondernemen. Omdat ik gister gezegd had dat ik die dag niet veel inspiratie had om een topic te openen. Terwijl ik weet dat ik potentieel interessante topics heb geopend de afgelopen weken (over gastric bypass, dure opening olympische spelen, plaats van dieren in N'land etc), en ook heb gereageerd op interessante topics (MAP, over katten die beesten opeten etc.), dus wat Nour zei is gewoon nergens op gebaseerd en onterecht. En ik kan dat niet gewoon naast me neerleggen, ik loop me dan de hele dag op te winden dat er zulke kortzichtige mensen zijn, ik word er chagrijnig van, en ergens doet het ook pijn als je onterecht als iets afgeschilderd wordt. Dus ik ben er de hele dag mee bezig, wordt er chagrijnig van. Zou ik eigenlijk niet moeten doen.
Dit is maar een voorbeeld, maar hierdoor zie ik dat ik niet geschikt ben. In het getverredemme topic plaatste Carrie een plaatje met de tekst 'koekoek' erbij richting mij, ik wist niet zo goed wat dat betekende, dus ik ben de hele dag bezig om te bedenken wat ze daarmee bedoeld..

Hier noem je Nour wel degelijk kortzichtig.

Gast
Gast

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 23:41

It's me schreef:
Lousanne schreef:
Sogood schreef:In hoeverre merk je dat je er last van hebt en op welke manier? Gewoon nieuwsgierig..

Tja, ik trek het me allemaal te persoonlijk aan misschien? Een voorbeeldje.. Ergens zegt Nour op de vorige pagina dat ze een hekel heeft aan mensen die roepen dat het saai is maar zelf geen actie ondernemen. Omdat ik gister gezegd had dat ik die dag niet veel inspiratie had om een topic te openen. Terwijl ik weet dat ik potentieel interessante topics heb geopend de afgelopen weken (over gastric bypass, dure opening olympische spelen, plaats van dieren in N'land etc), en ook heb gereageerd op interessante topics (MAP, over katten die beesten opeten etc.), dus wat Nour zei is gewoon nergens op gebaseerd en onterecht. En ik kan dat niet gewoon naast me neerleggen, ik loop me dan de hele dag op te winden dat er zulke kortzichtige mensen zijn, ik word er chagrijnig van, en ergens doet het ook pijn als je onterecht als iets afgeschilderd wordt. Dus ik ben er de hele dag mee bezig, wordt er chagrijnig van. Zou ik eigenlijk niet moeten doen.
Dit is maar een voorbeeld, maar hierdoor zie ik dat ik niet geschikt ben. In het getverredemme topic plaatste Carrie een plaatje met de tekst 'koekoek' erbij richting mij, ik wist niet zo goed wat dat betekende, dus ik ben de hele dag bezig om te bedenken wat ze daarmee bedoeld..

Hier noem je Nour wel degelijk kortzichtig.

Pagina 5, 4e reactie heb ik dit uitgelegd.
Misschien was ik de woorden 'ik vind' vergeten.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:41

Statler schreef:
Charlie schreef:
Zero schreef:

He Charlie! Had nog niet gezien dat je terug was! Congrats on the twins Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 281626781

Dankje!!!!!!

Had je mijn PM nog gekregen? Wink

Nee?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:44

Dat vind ik vervelend dat je je dat aantrekt. Moet je echt niet doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:47

*

Laatst aangepast door Nour op vr 10 aug 2012 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:49

Het enige wat ik dacht na het lezen van bovenstaande reactie van Nour was, wtf is Lousanne? Zo oplettend ben ik dus. :O

Gast
Gast

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 23:54

Nour schreef:Sorry dat ik het ff op de lompe-Nour-manier formuleer nu: my ass wat betreft het nu wegschuiven onder voorbeelden noemen. Die voorbeelden waren namelijk niet nodig geweest, als Lousanne meer bij zichzelf was gebleven in dit topic en dus meteen had erkend dat zij degene is met het probleem, ipv dat anderen haar zo laten voelen. Come on, het is een simpele rekensom, hoor. Als je expres provoceert, om reacties op een 'saai' forum uit te lokken, kun je verwachten dat er wel mensen daarop reageren.

Wat mij betreft kunnen die voorbeelden dan in dit geval ergens in worden gestopt waar de zon nooit schijnt. Hoe debiel word ik hier ingeschat, begin ik me zo langzamerhand af te vragen. Rolling Eyes Gevoelens die Lousanne zelf niet kan hanteren, worden nu neergelegd bij anderen - als je heel creatief bent, kun je dat voorbeelden aandragen noemen; maar dat zou dan geheel in tegenspraak zijn met dat ze eveneens aangeeft dat dit bij haarzelf ligt. Dan kán het namelijk niet meer zo zijn, dat anderen iets verkeerd hebben gedaan in dit geval. Als ik Lousanne was geweest, had ik domweg gezegd: "Ik merk aan mezelf dat ik met 2 maten begin te meten, wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Mijn beperking, dat weet ik van mezelf. Veel forumplezier nog, bye bye" Zoiets, of gewoon lekker niets.

Volgensmij voel jij je ontzettend aangevallen, maar dat is echt niet nodig. Ik had het echt niet zo bedoeld.

Wat jij zegt in de onderste alinea had ik in de eerste post ook gezegd, alleen toen vroeg iemand om voorbeelden. Tsja, die heb ik dan gegeven..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 23:58

*

Laatst aangepast door Nour op vr 10 aug 2012 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  May vr 10 aug 2012 - 0:00

Ik snap overigens niet dat je dingen digitaal niet kan incasseren maar dat in de rest van je leven wel kan...
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:05

Ben ik de enige die vindt dat jij, Nour, nu wel een beetje uit verhouding reageert? Laat gaan joh, je zit je helemaal druk te maken en de dingen tot in de details te weerleggen, maar niet iedereen gaat al die details eerst overdenken alvorens te posten hoe hij of zij denkt. Sommige mensen schrijven gewoon hun gevoel op. En daar gaat het hier ook over, over Lousannes gevoel. Ik snap wel dat je haar wilt bitchslappen, maar vind je het nu niet een tikkie miereneukerig worden?

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 10 aug 2012 - 0:07

** ook weg **

Laatst aangepast door RYW op vr 10 aug 2012 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond vr 10 aug 2012 - 0:08

Rood schreef:Ben ik de enige die vindt dat jij, Nour, nu wel een beetje uit verhouding reageert? Laat gaan joh, je zit je helemaal druk te maken en de dingen tot in de details te weerleggen, maar niet iedereen gaat al die details eerst overdenken alvorens te posten hoe hij of zij denkt. Sommige mensen schrijven gewoon hun gevoel op. En daar gaat het hier ook over, over Lousannes gevoel. Ik snap wel dat je haar wilt bitchslappen, maar vind je het nu niet een tikkie miereneukerig worden?

Dit vind ik ook. Maar Rood kan het wat beter verwoorden Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:12

Rood schreef:Ben ik de enige die vindt dat jij, Nour, nu wel een beetje uit verhouding reageert? Laat gaan joh, je zit je helemaal druk te maken en de dingen tot in de details te weerleggen, maar niet iedereen gaat al die details eerst overdenken alvorens te posten hoe hij of zij denkt. Sommige mensen schrijven gewoon hun gevoel op. En daar gaat het hier ook over, over Lousannes gevoel. Ik snap wel dat je haar wilt bitchslappen, maar vind je het nu niet een tikkie miereneukerig worden?

*

Laatst aangepast door Nour op vr 10 aug 2012 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 10 aug 2012 - 0:13

Ik snap het wel. Kort gezegd staat er samengevat: het ligt aan mij want ik kan niet incasseren, maar jullie opmerkingen laten mij rot voelen en jij bent kortzichtig. Ik snap heel goed dat zo'n scherpe tegenstelling vragen oproept, zeker als iemand op die manier op de persoon wordt aangesproken ('kortzichtige mensen'), terwijl het probleem ergens anders ligt. Ik zou er op een gegeven moment ook wel klaar mee zijn geweest in Nours plek, maar ik snap haar standpunt heel goed.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  RYW vr 10 aug 2012 - 0:15

** ook weg! **

Laatst aangepast door RYW op vr 10 aug 2012 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:15

Vandaar ook dat ik nu idd ff wat anders ga doen, want ik denk dat zowel Lousanne als ik ons punt wel hebben gemaakt en wellicht ons ook hebben vermaakt.

Gast
Gast

Bericht  May vr 10 aug 2012 - 0:20

RYW schreef: Ook begrijp ik net als May niet hoe je dit op een forum niet aankan maar in het echt wel. Het echte leven zou mij persoonlijk juist veel meer raken en meer doen.

Helemaal mee eens!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:22

Nour schreef:Nee, je bent niet de enige. Toet snapt Lousanne ook en Chance ook zie ik net.Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 561177 Ik maak me niet druk, hoor. Net als Lousanne, mag ik ook mijn gevoel hierbij weergeven, toch? Of is het opeens eenrichtingsverkeer geworden? Is ook wel makkelijk trouwens; dat sommige mensen 'gewoon' hun gevoel opschrijven. Als ik dus nu zou zeggen: 'RYW vind ik een betwetertje', want zo komt het op mij over; dan is dat dus mijn gevoel en mag RYW daar niet op reageren? Volgens mij is dat een gevalletje actie-reactie.
Nou, ik snap haar niet per se. Daar heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht. Zij heeft gewoon een gevoel en dat mag er zijn, wat mij betreft. Maar jij gaat haar gevoel op een semi-wetenschappelijke manier benaderen. Dat kan niet, net zomin je het ontstaan van sterren moet benaderen vanuit de pedagogiek. Natuurlijk mag iedereen op elkaar reageren, leuk juist, maar ik vind gevoelens gewoon niet iets om heel erg over te discussieren, denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:26

RYW schreef:Je leest het niet goed, ik mag daar dan wel op reageren maar dat is dan mierenneukerig, terwijl jouw tekst je gevoel opschrijven is.
Neeeee flapdrol, dat bedoel ik helemaal niet. Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 253468018 Je mag alles doen wat je wilt, maar als het vier pagina's doorgaat waarin je analyseert waarom Nour niet zou mogen voelen dat jij een betwetertje bent, dan vind ik dat uit verhouding (politiek correct gezegde van 'overdreven' Wink).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:26

Nour schreef:Vandaar ook dat ik nu idd ff wat anders ga doen, want ik denk dat zowel Lousanne als ik ons punt wel hebben gemaakt en wellicht ons ook hebben vermaakt.
Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 3711883763

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 10 aug 2012 - 0:31

Rood schreef:
RYW schreef:Je leest het niet goed, ik mag daar dan wel op reageren maar dat is dan mierenneukerig, terwijl jouw tekst je gevoel opschrijven is.
Neeeee flapdrol, dat bedoel ik helemaal niet. Forum wordt steeds saaier - Pagina 4 253468018 Je mag alles doen wat je wilt, maar als het vier pagina's doorgaat waarin je analyseert waarom Nour niet zou mogen voelen dat jij een betwetertje bent, dan vind ik dat uit verhouding (politiek correct gezegde van 'overdreven' Wink).

Vind jij mij een flapdrol? Of ben ik een flapdrol? Dat vind ik enorm kortzichtig van je en ik vraag me af wat je onderbouwing daarvan is, waar je mijn mate van flapdrollerigheid op baseert. Ik eis daar een uitgebreid rapport van, liefst met grafieken. Want anders ga ik het me aantrekken Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 10 aug 2012 - 0:33

RYW schreef:
Rood schreef:

Vind jij mij een flapdrol? Of ben ik een flapdrol? Dat vind ik enorm kortzichtig van je en ik vraag me af wat je onderbouwing daarvan is, waar je mijn mate van flapdrollerigheid op baseert. Ik eis daar een uitgebreid rapport van, liefst met grafieken. Want anders ga ik het me aantrekken Wink

lol!

Zeg, moeten jullie niet werken ofzo, dames? angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud