Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum wordt steeds saaier

+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Forum wordt steeds saaier - Pagina 2 Empty Re: Forum wordt steeds saaier

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:49

Nour schreef:
Ik sluit me bij Zero aan en vind dit echt zeiken om het zeiken. Of ik lees het excuus dat iemand wel graag meer diepgang c.q. sensatie wil op het forum en zelf niet in staat is daaraan bij te dragen middels stellingen poneren, of er zijn forummers die aangeven dat ze niet goed zijn in hun mening verkondigen en/of onderbouwen. Waar hebben we het dan over? In beide gevallen heb je er dus niets aan dat er meer gediscussieerd wordt op een hoger niveau dan 'hoi, ik heb in m'n broek gepoept'. Als je graag meer diepgang wil, lijkt het me raadzaam om daar dan zelf aan bij te dragen, ipv de houding aan te nemen: 'boehoeeeee, wat saai hier.'
Wtf laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:04

Ik vind het wel fijn dat de echte bitchfights verleden tijd zijn. Tja, hoe druk moet het dan zijn op een forum? Waar moet je goed over discussieren en moet je altijd discussieren? Vaak waren de discussies eerder het geven van goede steken onder water en ik denk dat mensen nu meer respect voor elkaar tonen door soms even gas terug te nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:12

Nour schreef:
mzcharlotte schreef:
RYW schreef:
Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?

Ik heb niet gemerkt dat je probeerde provocerende opmerkingen te plaatsen, dus of je doet het nog te onopvallend of je bent er slecht in. Dat kan ik niet beoordelen.

Hatsekidee, en gelijk is het minder saai Cool

lol!

Ik neem ff waar voor Charlie. ;-)

Ik sluit me bij Zero aan en vind dit echt zeiken om het zeiken. Of ik lees het excuus dat iemand wel graag meer diepgang c.q. sensatie wil op het forum en zelf niet in staat is daaraan bij te dragen middels stellingen poneren, of er zijn forummers die aangeven dat ze niet goed zijn in hun mening verkondigen en/of onderbouwen. Waar hebben we het dan over? In beide gevallen heb je er dus niets aan dat er meer gediscussieerd wordt op een hoger niveau dan 'hoi, ik heb in m'n broek gepoept'. Als je graag meer diepgang wil, lijkt het me raadzaam om daar dan zelf aan bij te dragen, ipv de houding aan te nemen: 'boehoeeeee, wat saai hier.'

WHAHAHAHAHAHAHAHA

Thanx homie.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:13

En Lousanne, ik vind je niet provocerend. Eerder irritant. En ja, zo werkt 't niet he :P .

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:17

He Charlie! Had nog niet gezien dat je terug was! Congrats on the twins :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:19

Charlie, you're welcome, sista! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 9:20

Zero schreef:

He Charlie! Had nog niet gezien dat je terug was! Congrats on the twins :cheering:

Dankje!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  _Nina do 9 aug 2012 - 9:27

Charlie schreef:
Zero schreef:

He Charlie! Had nog niet gezien dat je terug was! Congrats on the twins Forum wordt steeds saaier - Pagina 2 281626781

Dankje!!!!!!

Had je mijn PM nog gekregen? Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 21:46

Charlie schreef:En Lousanne, ik vind je niet provocerend. Eerder irritant. En ja, zo werkt 't niet he Forum wordt steeds saaier - Pagina 2 253468018 .

Klopt, ik merk dat het forum niet het beste in me naar boven haalt. Terwijl ik in real life echt niet zo irritant ben! Merk ook dat ik alles moeilijk los kan laten en me dit soort opmerkingen erg aantrek, ik weet dat ik dat niet moet doen, maarja.. Dit is geen goede plek voor mij, hier wordt ik niet gelukkig van.

Kortom: meelezen was beter voor mij! Tijd om het forum te verlaten..

En Charlie: ik vind jouw niet irritant, heb je zwangerschap gevolgd en vind je een supervrouw! Heel veel geluk met je kersverse gezinnetje!

@ de rest: het was kort maar krachtig, maar iedereen succes met alles, dat iedereen maar gelukkig mag blijven/worden! Forum wordt steeds saaier - Pagina 2 3079029344
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Rush do 9 aug 2012 - 21:49

Lousanne, je kan toch ook gewoon mee doen zonder provocerend proberen te zijn?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ibbeltje do 9 aug 2012 - 21:49

Jeetje ga je nu weg door dit??
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 21:53

Nee hoor, ik ga niet weg om 'dit', ik ga niet weg omdat ik 1x irritant genoemd wordt..

Ik ga weg omdat ik me alles op het forum persoonlijk ga betrekken, ik er de hele dag mee bezig ben in mijn hoofd, ik ben gewoon niet zo geschikt voor een forum denk ik. En daar kom ik nu achter;)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 21:53

Haha, ik vind dit toch wel een bizarre wending krijgen.

Gast
Gast

Bericht  ellibre do 9 aug 2012 - 21:55

Lousanne, misschien ben je meer op je plaats op een wat braver forum, waar minder scherpe en provocerende opmerkingen gemaakt worden Laughing
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  SoGood do 9 aug 2012 - 21:56

Nou, inderdaad..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 21:56

Haha, heeft t ook, sorry daarvoor. Zo was t niet bedoeld. Forum wordt steeds saaier - Pagina 2 561177
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  Gympie do 9 aug 2012 - 21:57

Lousanne schreef:

Ik ga weg omdat ik me alles op het forum persoonlijk ga betrekken, ik er de hele dag mee bezig ben in mijn hoofd, ik ben gewoon niet zo geschikt voor een forum denk ik. En daar kom ik nu achter;)

Ik snap dit eigenlijk wel. Ik vind dat soms ook zelf, dat ik er te veel mee bezig ben.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 21:58

ellibre schreef:Lousanne, misschien ben je meer op je plaats op een wat braver forum, waar minder scherpe en provocerende opmerkingen gemaakt worden Laughing

Ik denk t ja, misschien is het bloemschikkenforum iets voor mij? Laughing
Nee, ik ben gewoon niet gemaakt voor forums (fora?), totaal ongeschikt
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 22:00

Huh laughcry

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 9 aug 2012 - 22:00

In hoeverre merk je dat je er last van hebt en op welke manier? Gewoon nieuwsgierig..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ellibre do 9 aug 2012 - 22:02

Lousanne schreef:
ellibre schreef:Lousanne, misschien ben je meer op je plaats op een wat braver forum, waar minder scherpe en provocerende opmerkingen gemaakt worden Laughing

Ik denk t ja, misschien is het bloemschikkenforum iets voor mij? Laughing
Nee, ik ben gewoon niet gemaakt voor forums (fora?), totaal ongeschikt
Je kan breiforum.nl proberen, al is dat forum niet zo heel actief, geloof ik Laughing
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 22:14

Sogood schreef:In hoeverre merk je dat je er last van hebt en op welke manier? Gewoon nieuwsgierig..

Tja, ik trek het me allemaal te persoonlijk aan misschien? Een voorbeeldje.. Ergens zegt Nour op de vorige pagina dat ze een hekel heeft aan mensen die roepen dat het saai is maar zelf geen actie ondernemen. Omdat ik gister gezegd had dat ik die dag niet veel inspiratie had om een topic te openen. Terwijl ik weet dat ik potentieel interessante topics heb geopend de afgelopen weken (over gastric bypass, dure opening olympische spelen, plaats van dieren in N'land etc), en ook heb gereageerd op interessante topics (MAP, over katten die beesten opeten etc.), dus wat Nour zei is gewoon nergens op gebaseerd en onterecht. En ik kan dat niet gewoon naast me neerleggen, ik loop me dan de hele dag op te winden dat er zulke kortzichtige mensen zijn, ik word er chagrijnig van, en ergens doet het ook pijn als je onterecht als iets afgeschilderd wordt. Dus ik ben er de hele dag mee bezig, wordt er chagrijnig van. Zou ik eigenlijk niet moeten doen.
Dit is maar een voorbeeld, maar hierdoor zie ik dat ik niet geschikt ben. In het getverredemme topic plaatste Carrie een plaatje met de tekst 'koekoek' erbij richting mij, ik wist niet zo goed wat dat betekende, dus ik ben de hele dag bezig om te bedenken wat ze daarmee bedoeld..

En ik weet dat ik er buiten helemaal niet mee bezig zou moeten zijn, maar dat lukt me dus niet. En daarom is het beter als ik stop.

Het ligt aan mij, niet aan jullie! (haha, dit klinkt als een beeindigende relatie). Maar zo is het wel, ik kan er denk ik niet zo goed mee omgaan. Dus ik ga gewoon verder met mijn leuke leventje buiten het forum, misschien dat ik hier af en toe nog wel eens mee lees. Maar ik wordt er zelf niet gelukkiger van om hier mee te reageren.

En dat is het laatste wat ik erover zeg, anders wordt het ook nog zo'n 'thing' hier, zo had ik het echt niet bedoeld!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Bericht  ellibre do 9 aug 2012 - 22:17

Dat zijn wel precies de topics waarin het mij was opgevallen dat jij prikkelend/provocerend reageerde Wink
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 22:22

Sorry voor de nuchterheid hoor, maar iedereen trekt zich wel eens iets aan van het forum. We zijn echt niet allemaal gevoelloos. Je leert nooit dingen naast je neer te leggen van een forum als je na een paar kleine misverstanden de benen neemt.
Je kunt ook gewoon even niet reageren of zo..

Maar goed, jouw keuze natuurlijk.

Bye bye man. Bye bye. Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 22:39

Wacht ff hoor.... puur voor de begripsvorming, want dit volg ik niet: dat Carrie 'koekoek' zegt en dat ik aangeef dat het zo lekker makkelijk is te gaan miepen over de zogeheten saaiheid op dit forum, is wel een reden om de handdoek in de ring te gooien, maar dat Charlie bijvoorbeeld het woordje 'irritant' gebruikt, maakt niets uit? Serieus, ik kan je echt niet volgen.

Ik denk dat ik alles ben behalve kortzichtig, sterker nog: ik denk dat ik enigszins doorzie wat hier speelt; je vond het hier over het algemeen saai, dus bleef je jezelf niet en ging je expres je anders voordoen dan dat je bent (provoceren) en als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren en dit lukt je niet, waardoor je afdruipt en niet doorhebt dat je bepaalde reacties nu op jezelf hebt afgeroepen.

Zeg het gerust als ik ernaast zit, met m'n psychologie van de koude grond.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: