Forum wordt steeds saaier
+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Forum wordt steeds saaier
Nee, ik vóel dat jij een flapdrol bent.RYW schreef:Vind jij mij een flapdrol? Of ben ik een flapdrol? Dat vind ik enorm kortzichtig van je en ik vraag me af wat je onderbouwing daarvan is, waar je mijn mate van flapdrollerigheid op baseert. Ik eis daar een uitgebreid rapport van, liefst met grafieken. Want anders ga ik het me aantrekken
Ik ga Bliss' advies maar 'ns opvolgen. Zon, here I come!
Gast- Gast
Bliss schreef:RYW schreef:Rood schreef:Neeeee flapdrol, dat bedoel ik helemaal niet. Je mag alles doen wat je wilt, maar als het vier pagina's doorgaat waarin je analyseert waarom Nour niet zou mogen voelen dat jij een betwetertje bent, dan vind ik dat uit verhouding (politiek correct gezegde van 'overdreven' ).RYW schreef:Je leest het niet goed, ik mag daar dan wel op reageren maar dat is dan mierenneukerig, terwijl jouw tekst je gevoel opschrijven is.
Vind jij mij een flapdrol? Of ben ik een flapdrol? Dat vind ik enorm kortzichtig van je en ik vraag me af wat je onderbouwing daarvan is, waar je mijn mate van flapdrollerigheid op baseert. Ik eis daar een uitgebreid rapport van, liefst met grafieken. Want anders ga ik het me aantrekken
Zeg, moeten jullie niet werken ofzo, dames?
Nope, ik heb vakantie tot aan maandag, en ik was van plan dat tot op het uiterste uit te melken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw wat een gezeik. Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er mis is met de voorbeelden. Je kunt je toch rot voelen door een opmerking van iemand, terwijl de oorzaak van het rotgevoel wel bij jezelf ligt? Ik heb me in het verleden vaak rot gevoeld over de opmerking 'wat zie je er goed uit'. Dat lag in z'n geheel bij mij, maar de aanleiding voor mijn rotgevoel was dan wel die opmerking. Maar dat er gevallen wordt over het kortzichtig noemen, dat begrijp ik dan weer wel.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Het topic begon met dat het saai was op het forum, waar dat al niet toe kan leiden... Niet om iemand te kwetsen, ik opende dit topic omdat ik benieuwd was naar de 7 pagina's aan reacties op een dergelijke topictitel. Zo saai is het dan toch niet....
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik vond je beredenatie over huiskatten die muizen vangen in vergelijking tot vissen in een ronde vissekom echt zo nergens op slaan en onlogisch dat ik 'koekoek' schreef en een plaatje van 9Gag erbij plakte.
Joh, ik zou je mijn opmerking niet zo aantrekken hoor, helemaal niet de bedoeling dat jij je daar rot door voelt.
Joh, ik zou je mijn opmerking niet zo aantrekken hoor, helemaal niet de bedoeling dat jij je daar rot door voelt.
Gast- Gast
Huh? Waarom struikelt iedereen nu over Lousanne haar gevoel? Zij trekt zich dingen aan, vind het niet fijn, denkt dat ze beter niet meer kan forummen. Dus?
Gast- Gast
Kenya schreef:Huh? Waarom struikelt iedereen nu over Lousanne haar gevoel? Zij trekt zich dingen aan, vind het niet fijn, denkt dat ze beter niet meer kan forummen. Dus?
Dus dat. Daarbij vind ik het rete irritant dat Nour al haar reacties in een sterretje heeft veranderd.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Kenya schreef:Huh? Waarom struikelt iedereen nu over Lousanne haar gevoel? Zij trekt zich dingen aan, vind het niet fijn, denkt dat ze beter niet meer kan forummen. Dus?
Dus dat. Daarbij vind ik het rete irritant dat Nour al haar reacties in een sterretje heeft veranderd.
Ja, terwijl de meeste nog in quotes staan, heeft dus niet zoveel zin.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Sunprincess schreef:Kenya schreef:Huh? Waarom struikelt iedereen nu over Lousanne haar gevoel? Zij trekt zich dingen aan, vind het niet fijn, denkt dat ze beter niet meer kan forummen. Dus?
Dat doen zoveel mensen, toch? 'Niet quoten' is zo'n beetje de meest gebruikte zin van dit forum omdat mensen het weg willen kunnen halen... inmiddels was de rust (of saaiheid ) wel weer wedergekeerd, toch?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn bijdrage: jeeeetje, waar gaat dit over.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Er is veel gequote, dus het merendeel van mijn reacties is nog zichtbaar. Zoals ik al zei: van beide kanten een punt gemaakt, dus ik vond het niet nodig om dit nog te laten staan.
Gast- Gast
RYW schreef:Sunprincess schreef:Kenya schreef:Huh? Waarom struikelt iedereen nu over Lousanne haar gevoel? Zij trekt zich dingen aan, vind het niet fijn, denkt dat ze beter niet meer kan forummen. Dus?
Dat doen zoveel mensen, toch? 'Niet quoten' is zo'n beetje de meest gebruikte zin van dit forum omdat mensen het weg willen kunnen halen... inmiddels was de rust (of saaiheid ) wel weer wedergekeerd, toch?
Dat gaat dan vaak over Jeetje persoonlijke dingen of foto's. Natuurlijk is het je goed recht om dingen te verwijderen maar dan begrijp ik niet waarom je een discussie voert op een openbaar forum.
Gast- Gast
Ik vind dit een beetje op alle slakken zout leggen worden. Ik vind, dat als in een discussie de reacties niet verwijderd mogen worden, trek dan maar meteen één lijn en laat mensen hier ook maar geen persoonlijke verhalen vertellen die later verwijderd worden, of foto's achteraf verwijderen. Komen we meteen weer terug bij de strekking van dit topic, want dán heb je pas een saai forum.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Sjeez... Ik zie echt niet wat Loussanne verkeerd doet in dit topic. Hoe duidelijk kan een mens zeggen dat het om een gevoel vanuit haarzelf gaat en dat ze bepaalde zinnetjes van anderen als voorbeelden gebruikt. Ik heb een beetje het gevoel dat Nour zelf ook wel doorhad dat ze nogal overtrokken reageerde maar dit niet wilde toegeven en daarom zo stellig haar standpunt bleef verdedigen.
Ik heb wel vaker het gevoel hier op het forum dat wanneer je één keer een reactie niet helemaal duidelijk verwoord, men altijd terug blijft vallen op die ongelukkige reactie, ook al leg je daarna 100 keer uit hoe het wél bedoeld is.
Ik heb wel vaker het gevoel hier op het forum dat wanneer je één keer een reactie niet helemaal duidelijk verwoord, men altijd terug blijft vallen op die ongelukkige reactie, ook al leg je daarna 100 keer uit hoe het wél bedoeld is.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
eensCaroline. schreef:Sjeez... Ik zie echt niet wat Loussanne verkeerd doet in dit topic. Hoe duidelijk kan een mens zeggen dat het om een gevoel vanuit haarzelf gaat en dat ze bepaalde zinnetjes van anderen als voorbeelden gebruikt. Ik heb een beetje het gevoel dat Nour zelf ook wel doorhad dat ze nogal overtrokken reageerde maar dit niet wilde toegeven en daarom zo stellig haar standpunt bleef verdedigen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Statler schreef:Ik vind dit een beetje op alle slakken zout leggen worden. Ik vind, dat als in een discussie de reacties niet verwijderd mogen worden, trek dan maar meteen één lijn en laat mensen hier ook maar geen persoonlijke verhalen vertellen die later verwijderd worden, of foto's achteraf verwijderen. Komen we meteen weer terug bij de strekking van dit topic, want dán heb je pas een saai forum.
Ik begrijp niet dat anderen het niet mogen lezen wanner je overtuigd bent van je gelijk. Daarnaast vind het gewoon erg irritant lezen als de helftvan de reacties uit een topic weg zij gehaald. Ik vind het een verschil wanneer iemand 1 reactie weg haalt omdat het persoonlijk is of wanneer iemand al zijn reacties verwijderd en daarmee de helft van een discussie. Vecht het dan via pm uit.
Laatst aangepast door Sunprincess op vr 10 aug 2012 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Statler schreef:Ik vind dit een beetje op alle slakken zout leggen worden. Ik vind, dat als in een discussie de reacties niet verwijderd mogen worden, trek dan maar meteen één lijn en laat mensen hier ook maar geen persoonlijke verhalen vertellen die later verwijderd worden, of foto's achteraf verwijderen. Komen we meteen weer terug bij de strekking van dit topic, want dán heb je pas een saai forum.
Ik begrijp niet dat anderen het niet mogen lezen wanner je overtuigd bent van je gelijk. Daarnaar vind ik het gewoon erg irritant lezen als de helftvan de reacties uit een topic weg zij gehaald. Ik vind het anders staan wanneer iemand 1 reactie weg haalt omdat het persoonlijk is of wanneer iemand al zijn reacties verwijderd en daarmee de helft van een discussie. Vecht het dan via pm uit.
Eens met Sunprincess. Waarschijnlijk heeft Nour de reacties verwijderd omdat ze zelf achteraf ook wel zag dat ze enigzins overtrokken waren.
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Sunprincess schreef:Statler schreef:Ik vind dit een beetje op alle slakken zout leggen worden. Ik vind, dat als in een discussie de reacties niet verwijderd mogen worden, trek dan maar meteen één lijn en laat mensen hier ook maar geen persoonlijke verhalen vertellen die later verwijderd worden, of foto's achteraf verwijderen. Komen we meteen weer terug bij de strekking van dit topic, want dán heb je pas een saai forum.
Ik begrijp niet dat anderen het niet mogen lezen wanner je overtuigd bent van je gelijk. Daarnaar vind ik het gewoon erg irritant lezen als de helftvan de reacties uit een topic weg zij gehaald. Ik vind het anders staan wanneer iemand 1 reactie weg haalt omdat het persoonlijk is of wanneer iemand al zijn reacties verwijderd en daarmee de helft van een discussie. Vecht het dan via pm uit.
Eens met Sunprincess. Waarschijnlijk heeft Nour de reacties verwijderd omdat ze zelf achteraf ook wel zag dat ze enigzins overtrokken waren.
Dat onderbuikgevoel klopt dus niet. Ik heb het verwijderd, terwijl er nog veel zichtbaar is door het quoten, omdat Lousanne en ik beiden ons punt hebben gemaakt. Wat is daar niet aan te begrijpen? Ik had een discussie met Lousanne, zij is weer overgegaan op meelezer, en volgens mij hebben we beiden gezegd wat we dus wilden zeggen. Ik zie het probleem niet zo, want die is er geloof ik ook niet. Dit staat voor mij iig los van al dan niet gelijk hebben; wat trouwens door Lousanne zelf wordt bevestigd. Misschien kun je beter gewoon aan me vragen waarom ik iets heb verwijderd, ipv aannames te doen. Mijn motivatie heb ik reeds gegeven, maar ik kan het blijven herhalen als dat voor sommigen fijn is...?
Gast- Gast
Prima als jij het daarom gedaan hebt, en dat is je goed recht, maar ik persoonlijk snap de meerwaarde van verwijderen niet wanneer alles toch nog gewoon zichtbaar blijft dmv geqoute reacties, en krijg dan dus het idee dat je de reacties om een andere reden niet wilt laten staan. Maar goed, dit wordt weer net zo'n welles-nietus spelletje als jouw discussie met Lousanne, dus laat maar
Elliot- Ratel
Tuinstoel schreef:Mijn bijdrage: jeeeetje, waar gaat dit over.
Inderdaad...
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Statler schreef:Ik vind dit een beetje op alle slakken zout leggen worden. Ik vind, dat als in een discussie de reacties niet verwijderd mogen worden, trek dan maar meteen één lijn en laat mensen hier ook maar geen persoonlijke verhalen vertellen die later verwijderd worden, of foto's achteraf verwijderen. Komen we meteen weer terug bij de strekking van dit topic, want dán heb je pas een saai forum.
Het had helemaal niet zoveel zin om te verwijderen, kwam ik daarna achter; er is veel gequote. Ik denk daarnaast dat ik een forummer ben die wellicht een mening uitdraagt waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn, maar wel staat voor wat ik zeg. Dat dit niet lekker valt, dat begrijp ik ook wel weer en omdat Lousanne en ik dus beiden ons punt hebben weergegeven, zag ik het nut er niet van in om het te laten staan. Ze is immers geen forummer meer die zelf nog post.
Gast- Gast
En toch begrijp ik dat nog steeds niet. Als we allemaal onze reacties gaan verwijderen nadat we ons punt hebben gemaakt, valt er nog weinig te lezen hier.
En zoals ik ook al twee keer heb gezegd, vind het gewoon er irritant om op die manier een topic te lezen.
En zoals ik ook al twee keer heb gezegd, vind het gewoon er irritant om op die manier een topic te lezen.
Gast- Gast
Caroline. schreef:Prima als jij het daarom gedaan hebt, en dat is je goed recht, maar ik persoonlijk snap de meerwaarde van verwijderen niet wanneer alles toch nog gewoon zichtbaar blijft dmv geqoute reacties, en krijg dan dus het idee dat je de reacties om een andere reden niet wilt laten staan. Maar goed, dit wordt weer net zo'n welles-nietus spelletje als jouw discussie met Lousanne, dus laat maar
Ik heb mijn motivatie gegeven. Heb in vorige reactie (we hebben tegelijk gepost) bij Statler al aangegeven dat ik een forummer ben die wel staat achter hetgeen ik zeg, ook al begrijp ik wel dat lang niet iedereen daar het klakkeloos mee eens is. Verder lijkt het me idd beter om het zo te laten, want behalve herhaling voegt het niets toe.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:En toch begrijp ik dat nog steeds niet. Als we allemaal onze reacties gaan verwijderen nadat we ons punt hebben gemaakt, valt er nog weinig te lezen hier.
Dat is dus een algemene irritatie. Gelukkig is dat in dit topic niet aan de orde. Er valt nog genoeg te lezen, toch?
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit nog steeds te wachten...
» Kat eet steeds meer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» nog steeds een bult..
» Nog steeds een laarzenprobleem..
» Kat eet steeds meer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» nog steeds een bult..
» Nog steeds een laarzenprobleem..
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: