Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum wordt steeds saaier

+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 Empty Re: Forum wordt steeds saaier

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 22:02

Nour schreef:
Sunprincess schreef:En toch begrijp ik dat nog steeds niet. Als we allemaal onze reacties gaan verwijderen nadat we ons punt hebben gemaakt, valt er nog weinig te lezen hier.
En zoals ik ook al twee keer heb gezegd, vind het gewoon er irritant om op die manier een topic te lezen.

Dat is dus een algemene irritatie. Gelukkig is dat in dit topic niet aan de orde.Wink Er valt nog genoeg te lezen, toch?

Ja, maar als Lousanne er ook zo over dacht had je nu een topic met alleen wat quotes en sterretjes gehad. Ik blijf vinden dat wanneer je in het openbaar discussieert, je rekening moet houden met de mensen om je heen anders moet je het prive houden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 22:27

Hoe Lousanne erover denkt, blijft gissen als ze heeft besloten weer meelezer te worden. Meer kan ik er geloof ik niet van maken, sorry. smile

Er zijn gelukkig nog tig andere topics waar je wel alles kunt lezen en dit had idd achteraf gezien beter via PM gekund. Ik zal er rekening mee houden.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 10 aug 2012 - 22:43

Sunprincess schreef:
Nour schreef:
Sunprincess schreef:En toch begrijp ik dat nog steeds niet. Als we allemaal onze reacties gaan verwijderen nadat we ons punt hebben gemaakt, valt er nog weinig te lezen hier.
En zoals ik ook al twee keer heb gezegd, vind het gewoon er irritant om op die manier een topic te lezen.

Dat is dus een algemene irritatie. Gelukkig is dat in dit topic niet aan de orde.Wink Er valt nog genoeg te lezen, toch?

Ja, maar als Lousanne er ook zo over dacht had je nu een topic met alleen wat quotes en sterretjes gehad. Ik blijf vinden dat wanneer je in het openbaar discussieert, je rekening moet houden met de mensen om je heen anders moet je het prive houden.

Ja, maar dat geldt dan ook voor persoonlijke verhalen plaatsen en die later weghalen. Daarbij kan je ook van te voren bedenken dat het een openbaar forum is en dat er andere mensen zijn die het kunnen lezen. Mij maakt het niet uit hoor, als er persoonlijke verhalen verwijderd worden, maar ik snap niet dat het dan nu ineens wel een probleem is.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga za 11 aug 2012 - 0:35

Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 Tonysterretje

Laatst aangepast door Tris op za 11 aug 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 0:54

*

(en dat in één keer, zonder te editen cheers )

Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 0:55

RYW schreef:*

(en dat in één keer, zonder te editen cheers )

Wink
Hulde :dance:

Gast
Gast

Bericht  Twellie za 11 aug 2012 - 7:16

Ik gebruik hem niet vaak, maar als reactie op de afgelopen twee pagina's: Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 394967 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 11:26

RYW schreef:
Sunprincess schreef:
Nour schreef:

Ja, maar als Lousanne er ook zo over dacht had je nu een topic met alleen wat quotes en sterretjes gehad. Ik blijf vinden dat wanneer je in het openbaar discussieert, je rekening moet houdhen met de mensen om je heen anders moet je het prive houden.

Ja, maar dat geldt dan ook voor persoonlijke verhalen plaatsen en die later weghalen. Daarbij kan je ook van te voren bedenken dat het een openbaar forum is en dat er andere mensen zijn die het kunnen lezen. Mij maakt het niet uit hoor, als er persoonlijke verhalen verwijderd worden, maar ik snap niet dat het dan nu ineens wel een probleem is.

Ik vind het wel een verschil tussen 1 reactie met een persoonlijk verhaal of in een topic de helft van de reacties verwijderen. En dat is echt niet de eerste keer dat dat over gevallen wordt.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle za 11 aug 2012 - 12:29

Was het niet vorig jaar na een soortgelijk topic dat er zo'n gigantische rel en het 'no-forum' ontstond?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Mermaid zo 12 aug 2012 - 1:24

Het lijkt in ieder geval ineens wat actiever te zijn geworden de afgelopen dagen. (of komt dat nou gewoon omdat ik zelf even niks beters te doen heb dan forummen op het moment)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 2:19

Tris schreef:Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 Tonysterretje

lol! lol! lol!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 12 aug 2012 - 5:10

popcorn afro
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 5:18

Maar wáárom vind je het wel oké dat er tig forummers zijn (en dit is géén verwijt richting die betreffende forummers!) die keer op keer hun persoonlijke verhaal doen, advies vragen en dat dan verwijderen, mama's die foto's plaasen en ze binnen 5 minuten weer verwijderen, maar ben je hier al pagina's lang over aan het vallen? Is dit niet gewoon je eigen sensatielust die gestild moet worden?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 6:16

Statler schreef:
Maar wáárom vind je het wel oké dat er tig forummers zijn (en dit is géén verwijt richting die betreffende forummers!) die keer op keer hun persoonlijke verhaal doen, advies vragen en dat dan verwijderen, mama's die foto's plaasen en ze binnen 5 minuten weer verwijderen, maar ben je hier al pagina's lang over aan het vallen? Is dit niet gewoon je eigen sensatielust die gestild moet worden?

Nah, ik vind dit nou niet een sensationele discussie en sowieso ben ik niet zo sensatiebelust.
Pagina's lang valt ook wel weer mee, het gaat hier twee pagina's van de 10? over.
Er blijft maar geroepen worden dat het hetzelde is als een persoonlijk verhaal of nu dan ook de mama's die hun foto's weghalen maar ik ben tot nu toe maar weinig topics tegengekomen die zo lastig leesbaar waren doordat er zoveel reacties weggehaald waren.

En ik val er in zoverre over, ik noem dat ik het irritant vind en vervolgens zijn er mensen die daar pagina's lang over vallen.

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 8:22

Sunprincess schreef:
Statler schreef:

Nah, ik vind dit nou niet een sensationele discussie en sowieso ben ik niet zo sensatiebelust.
Pagina's lang valt ook wel weer mee, het gaat hier twee pagina's van de 10? over.
Er blijft maar geroepen worden dat het hetzelde is als een persoonlijk verhaal of nu dan ook de mama's die hun foto's weghalen maar ik ben tot nu toe maar weinig topics tegengekomen die zo lastig leesbaar waren doordat er zoveel reacties weggehaald waren.

En ik val er in zoverre over, ik noem dat ik het irritant vind en vervolgens zijn er mensen die daar pagina's lang over vallen.

Geroepen? cheers Heb ik dat dan in caps lock gedaan? Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 2474380249

Ik denk dat je dan niet goed op het forum kijkt, als je die topics niet zo vaak tegenkomt. Ik kan de fototopics van 'hoe zie je er uit' 'hoe ziet je vriend eruit' 'hoe ziet je kind eruit' 'staat dit jurkje goed voor de bruiloft van mijn broer' enzovoorts niet tellen waarbij je na een paar uur nog een verdwaalde foto tegenkomt maar de rest is allang verwijderd. Verder is, zoals ik al eerder tegen je 'riep' het aan de orde van de dag om toe te voegen 'niet quoten, ik wil dit nog kunnen weghalen'. Als je dat écht nauwelijks tegengekomen bent, dan ben je echt selectief aan het lezen geweest, hoor.

En dan kan je wel terugkaatsen dat er over jouw opmerking 'al pagina's lang gevallen wordt' maar je blijft zelf het topic ook terughalen nadat het een paar uur inactief geweest is, dus je doet het zelf net zo goed. Is allemaal prima, en een goeie discussie ook, maar own up to it, en zeg dan niet dat jij een keertje zegt dat je iets irritant vindt en dat anderen daarna pagina's bezig blijven. Ik zat allang weer te lachen om Tris d'r sterretje (ik had nooit gedacht dat ik DAT nog eens zou typen Laughing ) maar hier wou ik nog wel weer even op reageren want vind deze reactie een beetje flauw van je.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 8:23

Ik vind het nergens op slaan dat het 'je eigen sensatielust is die gestild moet worden' (of je eigen nieuwsgierigheid, dat wordt ook wel eens geroepen) als je het irritant vindt als er reacties worden weggehaald. Je zit op een forum om topics te volgen en topics waar de helft uit is verwijderd zijn nogal rot leesbaar. Vrij logisch, lijkt mij, dat mensen zich daar aan ergeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 8:25

Susan schreef:Ik vind het nergens op slaan dat het 'je eigen sensatielust is die gestild moet worden' (of je eigen nieuwsgierigheid, dat wordt ook wel eens geroepen) als je het irritant vindt als er reacties worden weggehaald. Je zit op een forum om topics te volgen en topics waar de helft uit is verwijderd zijn nogal rot leesbaar. Vrij logisch, lijkt mij, dat mensen zich daar aan ergeren.

Tuurlijk. Maar wel jammer dat dat dan selectief ergeren is, en dat het dan iets heel anders is blijkbaar als het gaat om foto's en 'niet quoten' verhalen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 8:25

Maar om daar zo over door te zaniken als een kleuter is ook wat overdreven.

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 8:26

Francaise schreef:Maar om daar zo over door te zaniken als een kleuter is ook wat overdreven.

Moi? Forum wordt steeds saaier - Pagina 6 2474380249
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 8:26

Ik vind het bij de meeste reacties irritant.

Foto's haal ik tegenwoordig ook uiteindelijk wel weg, maar dan wel na een paar dagen, meestal voor ik nieuwere erop zet, maar sommige foto's staan er zo kort op dat het nauwelijks voor het menselijk oog waarneembaar is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 8:28

Ik zie inderdaad weinig topics waarin 1 forumster het halve topic weer leeghaalt. Topics als "Hoe ziet jou.......) eruit lees ik toch al niet veel maar een discussie wil ik nog wel eens lezen en dat gaat lastig als de tekst nog van 1 kant komt.

Ik had inderdaad al vanaf gisteravond laat niet meer gereageerd maar ik wordt gequote met het verwijt dat ik hier al pagina's lang over val om mijn lust naar sensatie te stillen. Ik ben er 1 keer over gevallen en de rest van de discussie gaat over dat, dat blijkbaar onterecht is.

Gast
Gast

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 8:30

Susan schreef:Ik vind het nergens op slaan dat het 'je eigen sensatielust is die gestild moet worden' (of je eigen nieuwsgierigheid, dat wordt ook wel eens geroepen) als je het irritant vindt als er reacties worden weggehaald. Je zit op een forum om topics te volgen en topics waar de helft uit is verwijderd zijn nogal rot leesbaar. Vrij logisch, lijkt mij, dat mensen zich daar aan ergeren.
Maar waarom vindt ze dat in een fototopic waar foto's na 5 minuten weg zijn, niet erg, terwijl die topics óók onleesbaar zijn? Waarom vindt ze dat in topics waar men persoonlijke verhalen vertelt niet erg, terwijl die topics ook onleesbaar worden?
Waarom is het in een topic waar een zogenaamd pittige discussie in gevoerd wordt, wel erg?
Ik bedoel, je hebt een mening of je hebt het niet, sta dan wel 100% achter je mening. Ik snap net waarom het één niet vervelend leest en het ander wel. Een ieder heeft nog altijd het recht zélf te beslissen wat hij of zij op het forum wil zeggen of wil laten staan, niet alleen bij persoonlijke dingen, maar ook in een discussie.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 8:33

Ik heb het even geteld, SP, en je hebt (inclusief deze laatste) acht reacties hierover gegeven. Ik heb er, inclusief deze, vijf over gegeven. De anderen weet ik niet, maar anderen die mijn mening delen (of die jouw mening delen) mogen dat natuurlijk ook gewoon plaatsen. Maakt niet uit, je vindt dat gewoon en ik hoef je niet te overtuigen, maar ik vind het wel flauw dat je zegt dat je één keer wat zei en daarna er niet meer op doorgegaan bent en dat anderen dat pagina's lang doen.

Ik vind het gewoon een beetje met twee maten meten, dit niet goed vinden maar in topics met foto's en verhalen wel.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 8:34

Statler schreef:
Maar waarom vindt ze dat in een fototopic waar foto's na 5 minuten weg zijn, niet erg, terwijl die topics óók onleesbaar zijn? Waarom vindt ze dat in topics waar men persoonlijke verhalen vertelt niet erg, terwijl die topics ook onleesbaar worden?
Waarom is het in een topic waar een zogenaamd pittige discussie in gevoerd wordt, wel erg?
Ik bedoel, je hebt een mening of je hebt het niet, sta dan wel 100% achter je mening. Ik snap net waarom het één niet vervelend leest en het ander wel. Een ieder heeft nog altijd het recht zélf te beslissen wat hij of zij op het forum wil zeggen of wil laten staan, niet alleen bij persoonlijke dingen, maar ook in een discussie.

Ik kan niet beoordelen of ze het in die andere topics wel of niet erg vindt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het bij een inhoudelijke discussie irritanter is dan in een topic waar iedereen een eigen verhaal of foto plaatst, omdat die discussie grotendeels onleesbaar wordt door die verwijderde reacties en zo'n ander topic niet. Dan is het hooguit 'jammer' dat je die andere reacties hebt gemist, maar dan lees je die andere reacties wel.

Maar als het vervelend vinden dat reacties worden verwijderd wijst op sensatielust of nieuwsgierigheid dan zou ik zeggen dat meelezen op een forum op zich al wijst op sensatielust of nieuwsgierigheid. Je zit hier namelijk om de verhalen van anderen te lezen. Die reacties maken het forum, als die reacties er niet of maar heel kort staan, is er niks om voor terug te komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 8:35

Ik zie trouwens niet in waarom dat meten met twee maten is, je kunt toch gewoon het één vervelend vinden en het ander niet? Het is niet zo dat Sunprincess hier de regels bepaalt en voor het één een sanctie uitdeelt en voor het ander niet. Je mag je storen aan wat je wil, het is niet zo dat je daarin rechtvaardig moet zijn of zo. En ik kan me heel goed voorstellen dat het in een discussie waarin men op elkaar ingaat irritanter is dan in een topic met op zichzelf staande reacties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud