Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum wordt steeds saaier

+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Forum wordt steeds saaier - Pagina 7 Empty Re: Forum wordt steeds saaier

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 8:37

Susan schreef:Ik zie trouwens niet in waarom dat meten met twee maten is, je kunt toch gewoon het één vervelend vinden en het ander niet? Het is niet zo dat Sunprincess hier de regels bepaalt en voor het één een sanctie uitdeelt en voor het ander niet. Je mag je storen aan wat je wil, het is niet zo dat je daarin rechtvaardig moet zijn of zo. En ik kan me heel goed voorstellen dat het in een discussie waarin men op elkaar ingaat irritanter is dan in een topic met op zichzelf staande reacties.

Goed, laat ik het anders verwoorden. Ik begrijp niet wat er anders aan is, en in die acht reacties van SP heb ik nog geen dingen gelezen waarvan ik denk: ja, nu kan ik het begrijpen. Nou hoeft ze mij niet te overtuigen en ik haar niet, maar mij is het nog altijd niet duidelijk waar het verschil nou in zit.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 8:37

Als in een discussietopic reacties zijn verwijderd dan vind ik dat ook gewoon jammer maar helaas, dat geldt voor mij niet alleen voor een fototopic. Klinkt misschien wat ongeloofwaardig uit mijn mond, maar ik hoef niet van elke discussie het naadje van de kous te weten. Beter nog, ik weet niet waar de discussie tussen Nour en Lousanne over ging. Boeit me ook niet.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 8:46

Goed, duidelijker dan ik het nu al een paar keer heb geprobeerd uit te leggen gaat me niet lukken. Susan verwoord ook wat ik bedoel.

Laten we het er maar op houden dat ik niet berijp waarom je dat doet in een discussie en dat jullie niet begrijpen waarom ik dat irritant vind. We kunnen er eindeloos over doorgaan maar dat heeft weinig zin geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 8:49

Statler schreef:Als in een discussietopic reacties zijn verwijderd dan vind ik dat ook gewoon jammer maar helaas, dat geldt voor mij niet alleen voor een fototopic. Klinkt misschien wat ongeloofwaardig uit mijn mond, maar ik hoef niet van elke discussie het naadje van de kous te weten. Beter nog, ik weet niet waar de discussie tussen Nour en Lousanne over ging. Boeit me ook niet.

Ja, en zij vindt dat wel jammer, maakt haar dat meteen sensatiebelust? Ik vind dat gewoon een beetje een overtrokken term voor iemand die het jammer vindt dat er belangrijke delen uit een topic weg zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 8:51

Aangezien er veel is gequote is er nog veel leesbaar, volgens mij nog wel 3/4 deel; dus ik zie nog steeds het probleem niet zo. Je kunt natuurlijk het jammer/irritant vinden (lezen), maar daar komen de door mij weggehaalde reacties niet van terug.

Gast
Gast

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 9:00

Susan schreef:
Statler schreef:Als in een discussietopic reacties zijn verwijderd dan vind ik dat ook gewoon jammer maar helaas, dat geldt voor mij niet alleen voor een fototopic. Klinkt misschien wat ongeloofwaardig uit mijn mond, maar ik hoef niet van elke discussie het naadje van de kous te weten. Beter nog, ik weet niet waar de discussie tussen Nour en Lousanne over ging. Boeit me ook niet.

Ja, en zij vindt dat wel jammer, maakt haar dat meteen sensatiebelust? Ik vind dat gewoon een beetje een overtrokken term voor iemand die het jammer vindt dat er belangrijke delen uit een topic weg zijn.
Sensatiebelust, nieuwsgierig... Ik hou graag van dingen nét even wat heftiger verwoorden om zo aan te geven hoe het op mij overkomt. Ik snap niet waarom je die nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen, het is niet zo dat de inhoud van dit topic van levensbelang is ofzo. Het hele forum, en daarmee ook dit topic, is nog altijd een gewoon tijdsverdrijf. En kan ik een topic niet volgen omdat er reacties verdwenen zijn, nouja, so be it, dan hop ik door naar een ander topic. Ik zie daarmee echt geen verschil tussen foto's/persooniljke verhalen verwijderen, en dit. In dat opzicht vraag ik me dus hetzelfde af als RYW, wat is het verschil nou precies wat dít topic onleesbaar maakt, en een topic met persoonlijke verhalen en alle reacies van andere forummers daarop, niet?

Beter nog, dit topic is zelfs nog mákkelijker te volgen dan een topic met persoonlijke verhalen, want zover ik begrijp staan de posts van Nour gewoon nog in quotes en heeft ze niet gevraagd om niet te quoten, wat bij persoonlijke verhalen wel gebeurt. Dus ik begrijp het gewoon niet, that's it smile
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud