Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 30 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 6 feb 2011 - 21:18

@ Janelie: Heb je al wat vernomen van je smsjongen?
@ Jade: Klinkt leuk! Hoe is het met de zenuwen? Hebben jullie elkaar al veel gesproken?
@ Feline: Als je echt klaar bent met je date en geen vrienden wil blijven dan is het helemaal niet zo onaardig om hem niet te smsen voor zijn verjaardag, helemaal als je verder geen behoefte hebt aan contact. En als het wel onaardig zou zijn, zijn gedrag naar jou toe was ook niet altijd aardig...
@ Amali: Als het echt goed zit dan blijft het wel goed zitten, los van ziekte of wat dan ook. Ergens ben ik wel benieuwd naar wat je hebt, omdat het ook invloed heeft op je relatie Goed dat jullie het allemaal laten bezinken, ben benieuwd hoe jullie volgende date gaat verlopen!
@ BE: Ben je nog geweest?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 21:53

Oooooooh HELP ik weet gewoon niet wat ik nou naar mn date moet sturen!! Zit maar te denken en te denken, werd er zelfs een paar keer wakker van vannacht... Het is niks voor mij om niet te reageren op een sms en voel me nu gewoon een bitch :o

@ Jade: veel plezier vanavond!
@ Amali: heftig dat je ziek bent, maar idd, je moet het toch een keer vertellen, dus dan maar beter meteen... Ben benieuwd hoe jullie volgende date zal verlopen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roze Roos zo 6 feb 2011 - 21:56

Iets leuks, iets waarin je laat blijken dat je BZV hebt gezien en misschien inderdaad inhaken op wat Gijs zei? Ik denk dat je wel iets van je moet laten horen namelijk, helemaal omdat ie dus wel smst als je niet reageert.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Suus zo 6 feb 2011 - 22:08

Ik heb BZV niet gezien, maar ik zou inderdaad zoiets sturen als Roos en een paar anderen hierboven ook al zeiden smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:38

Nu komt het toch wel dichtbij! We hebben elkaar niet super veel gesproken, eigenlijk sinds een paar dagen echt heel veel! (smsen, msnen en mailen). Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig!

Maar ga nu toch maar mijn huis poetsen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos zo 6 feb 2011 - 22:42

Goed dat je niet zenuwachtig bent, lekker poetsen, schoon huis is wel zo fijn! Helemaaaaal als er een date komt!

Bliss: Ik heb net ff BZV helemaal gekeken en ik zou toch echt zeker inhaken op wat Gijs zei, mooie woorden!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:11

Roze Roos schreef:Goed dat je niet zenuwachtig bent, lekker poetsen, schoon huis is wel zo fijn! Helemaaaaal als er een date komt!

Haha klopt Wink Ik moet toch even een goede indruk achterlaten he Wink

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 6 feb 2011 - 23:28

Bliss schreef:Oooooooh HELP ik weet gewoon niet wat ik nou naar mn date moet sturen!! Zit maar te denken en te denken, werd er zelfs een paar keer wakker van vannacht... Het is niks voor mij om niet te reageren op een sms en voel me nu gewoon een bitch :o

Toch even proberen vol te houden lieve Bliss. Jullie zitten min of meer al in een bepaald patroon, waarin jij degene bent die altijd reageert terwijl hij eigenlijk degene is die bepaalt wanneer en hoeveel contact jullie hebben. Het is voor hem weleens goed om te merken dat jij niet 1,2,3 achter hem aanloopt. Ik snap dat je, juist omdat hij zo weinig van zich laat horen, wilt reageren als hij dan wat stuurt. Maar op die manier houdt je een bepaald patroon wel in stand.

Ik lees de laatste dagen toch wat een ommekeer bij jou en dat vind ik heel goed van je. Wederom is alles nog steeds heel herkenbaar (bij mijn mister X destijds) en ik hoop dat je het toch nog even volhoudt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gigi_ zo 6 feb 2011 - 23:49

Jade schreef:
Roze Roos schreef:Goed dat je niet zenuwachtig bent, lekker poetsen, schoon huis is wel zo fijn! Helemaaaaal als er een date komt!

Haha klopt Wink Ik moet toch even een goede indruk achterlaten he Wink

Spannend hoor!
Ik vind persoonlijk thuis juist wel prettig, je bent toch meer op je gemak dan..
Van welke site ken je 'm? Very Happy
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sugarfall ma 7 feb 2011 - 0:01

Ik vind het zo goed van je Bliss dat je niet hebt gereageerd tijdens Bzv! :-) Ik ben het helemaal eens met Lady4 verder!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 7 feb 2011 - 0:07

Heb vanmorgen rond kwart voor elf een bericht gestuurd, na lang nadenken! Had er eerst zelfs in staan 'sorry dat ik nu pas reageer', maar dat heb ik heel gauw weggehaald weer Wink Heb gewoon een vrolijk smsje gestuurd, hoe zn weekend was, hoe het met de wagen ging en dat ik zaterdag bij een vriendin ben geweest (die een collega van hem is). Heb gezegd dat ik uiteraard BZV heb gekeken en dat ik eerst dacht dat Gijs voor José zou kiezen, maar dat ik het erg goed en leuk vond dat ie ondanks alle praktische bezwaren toch voor Femke ging... Ben benieuwd of ie de hint begrijpt. En ik kon het toch niet laten, heb een PS erbij gedaan met daarin iets van: "Ik ben dingen aan t plannen voor de komende week, weet je nog dat jij met een voorstel zou komen? smile" Ik wil nu echt gewoon weten waar ik aan toe ben en of ik hem nou nog eens zie!! Hoop niet dat ie hier nu ook pas over twee dagen op gaat reageren...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 1:23

Bliss schreef:Heb vanmorgen rond kwart voor elf een bericht gestuurd, na lang nadenken! Had er eerst zelfs in staan 'sorry dat ik nu pas reageer', maar dat heb ik heel gauw weggehaald weer Wink Heb gewoon een vrolijk smsje gestuurd, hoe zn weekend was, hoe het met de wagen ging en dat ik zaterdag bij een vriendin ben geweest (die een collega van hem is). Heb gezegd dat ik uiteraard BZV heb gekeken en dat ik eerst dacht dat Gijs voor José zou kiezen, maar dat ik het erg goed en leuk vond dat ie ondanks alle praktische bezwaren toch voor Femke ging... Ben benieuwd of ie de hint begrijpt. En ik kon het toch niet laten, heb een PS erbij gedaan met daarin iets van: "Ik ben dingen aan t plannen voor de komende week, weet je nog dat jij met een voorstel zou komen? smile" Ik wil nu echt gewoon weten waar ik aan toe ben en of ik hem nou nog eens zie!! Hoop niet dat ie hier nu ook pas over twee dagen op gaat reageren...
Goed gedaan Bliss! Wat ik zo lees heb je een goed ( neutraal ) sms gestuurd. Wat Lady aangeeft dat je een ommekeer aan het maken ben zie ik ook ( en de andere denk ik ook wel ) dus hou het vol. Ben benieuwd wanneer en wat hij terug gaat sturen en of hij de hint snapt. Very Happy

Ik ben gister bij mijn date geweest. Had een dvd-speler mee genomen en wat films. Hij kijkt op tv weleens Two and a half Man en daar had ik seizoen 1 dvd 1 en 2 van gedownload. Hij was er erg blij mee en ik liet dus ook de speler staan zodat hij het kon kijken. We hebben de hele dag op de bank gelegen en 2 films gekeken en ik had weer gekookt. We gingen op internet nog even kijken naar wat keukens en we zagen wat op Ikea. Hij zei dat zodra hij beter was dat we naar Ikea gingen om te kijken of het wat was en dat we dan nog samen naar de bouwmarkt moesten. Was wel leuk om samen ernaar te kijken. We zijn dus niet naar de bios geweest maar dat maakt niet uit.
Hij sprak nog wel een ex zaterdag op sms. Hij vertelde haar over mij en ze vroeg of het serieus was, waarop hij zei dat dat wel kon worden :o
Leuk om te horen!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marsy28 ma 7 feb 2011 - 2:00

Oh nee, ik ben verliefd aan het worden... Dat kan écht niet! Ik ben net vrijgezel na 6 jaar en mijn date is ook niet toe aan een relatie..
Hoewel..

Ik was er gisteren weer en wat is hij leuk! Hij geeft me echt het gevoel speciaal te zijn. Hij zei dat hij zich bij mij zo op zijn gemak voelt en mij dingen verteld die hij nooit iemand verteld. Dat hij me echt heel leuk vindt. Dat hij het speciaal vindt. En dat ik zo eng mooi ben (zijn woorden hoor haha).

Hij wilde me gewoon niet laten gaan gister. Zo liefdevol heb ik nog nooit meegemaakt! Ik probeer echt niet voor hem te vallen. Zei ook: ik ben blij dat jij sentimentele dingen met mij deelt maar ik kan dat nog niet. Want op het moment dat ik dat ga doen kom ik voor mijn gevoel te dichtbij en dan is er geen weg meer terug, dan ben ik verloren, zo verliefd. Hij accepteerde het.
Ik wacht valentijnsdag gewoon even af. Hij zal er wel niks meer doen maar ik stel het telkens uit om hem te zeggen wat ik voel. Ik wil gewoon niet dat dit over gaat...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Janelie ma 7 feb 2011 - 2:51

@ RR, neen nog niks van smsjongen. We wachten verder af? Question Mannen, onbegrijpelijk haha..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Janelie ma 7 feb 2011 - 5:44

Whoehoe, de aanhouder wint! cheers Smsjongen heeft net gesmst smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Janelie ma 7 feb 2011 - 5:47

Ik had nog niet gereageerd op de rest vanmiddag..

Bliss, ik vind het een goed smsje. Ik snap je ps wel hoor. Heeft hij al gereageerd?

Marsy, je bent verliefd aan het worden. En nu?

Sweety, hij geeft je toch best vaak nog een bevestiging dat het wel goed zit toch? Very Happy Fijn! Hij is misschien nog niet 'head over heels', maar kijkt wel naar de toekomst.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Amali ma 7 feb 2011 - 6:26

Dit is overduidelijk niet mijn dag. Pittige dag gehad op mijn stage en geen teken van leven meer gehad van mijn date sinds gister. Heb hem gisteravond en vandaag aan het eind van de middag een sms gestuurd. Maar hier niets op terug gehad. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Mijn vorige relatie is stuk gelopen op mijn ziekte. Mijn ex kon er niet mee om ging. Na hem is dit de eerste keer dat ik een jongen weer echt echt leuk vind. Des te enger ik het nu vond om open kaart te spelen. Vol hoofd en vol gevoel.

Amali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:57

Amali schreef:Dit is overduidelijk niet mijn dag. Pittige dag gehad op mijn stage en geen teken van leven meer gehad van mijn date sinds gister. Heb hem gisteravond en vandaag aan het eind van de middag een sms gestuurd. Maar hier niets op terug gehad. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Mijn vorige relatie is stuk gelopen op mijn ziekte. Mijn ex kon er niet mee om ging. Na hem is dit de eerste keer dat ik een jongen weer echt echt leuk vind. Des te enger ik het nu vond om open kaart te spelen. Vol hoofd en vol gevoel.

wacht het nog even af meis! Je zult vast snel wat horen.

Mijn date komt alweer over ongeveer 1 uurtje :shock: (begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden)

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 7 feb 2011 - 8:39

@ Janelie: nee, hij heeft nog niet gereageerd... Heb zo het vermoeden dat dat vandaag niet meer gaat gebeuren ook. Als ik hem komend weekend wéér niet zie, word ik gek denk ik :shock: Dan is t vijf weken geleden, weet bijna niet meer hoe hij eruit ziet joh!

@ Jade: ben erg benieuwd hoe je date is! Zou ook niet snel iemand die ik niet ken thuis uitnodigen trouwens...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline ma 7 feb 2011 - 8:40

Amali, ik kan zijn reactie niet echt beoordelen aangezien ik niet weet wat je met je gezondheid hebt en dus ook niet in kan schatten wat de impact van zo'n boodschap kan zijn.

Jade, spannend, hij is nu bij je! Hoop dat het klikt!

Ik heb vandaag wel een felicitatie sms gestuurd. Maar men, wat is die jongen populair.. hij heeft volgens mij iets van 100 felicitatieberichten op FB.. Misschien toch die gladde babbel Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marsy28 ma 7 feb 2011 - 8:59

Jade: ik ben heel benieuwd hoe het was! Maar zo lang je nog niet online bent is het gezellig vermoed ik..

Sweety: wat lief dat hij dat tegen zijn ex zei, dat is wel heel erg positief!

Bliss: en weer zit JIJ te wachten.. Ongelofelijk dat hij dit gewoon niet doorheeft! Hopelijk zie je hem snel en kun je hem persoonlijk een schop onder zijn kont geven!

Herinner me ineens nog wat liefs over mijn date gister. Hij klopte op mijn hoofd (vraag me niet waarom), dus ik zei: "knock knock, who's there". Zegt ie: "prince charming". Dus ik: "where's your horse prince?"
Hij: "I don't need a horse, I am prince charming". Zeg ik: "ok, so you are not my prince on the white horse then?". Antwoord: "in that case my horse is behind the building hiding from the storm" Very Happy
Jippie, mijn prins op het witte paard..!
Heb hem nog even verteld wat ik nou eigenlijk zo verschrikkelijk leuk aan hem vindt etc.

Vandaag alleen nog niet gesproken en dat vind ik toch altijd gek. Mijn vriendin/huisgenoot zegt dat hij misschien ook wel wacht tot ik hem aanspreek (we zijn echt vaak op facebook online), maar ik denk het niet. Na zo'n avond als gister moet hij toch ook hoteldebotel zijn en mij willen zien of spreken? Of ben ik nou gewoon een typisch verliefd meisje? Hij spreekt me heus wel aan hoor, niet zoals anderen hier op het forum.

Ik wil echt niet verliefd zijn, wat rot! Nu moet ik dat binnenkort gaan opbiechten en gaat het misschien wel allemaal kapot, heb ik het allemaal verkeerd geïnterpreteerd...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  ButterflyEffect ma 7 feb 2011 - 9:09

*

Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gigi_ ma 7 feb 2011 - 9:55

Bliss, goed dat je dat van sorry.. weg hebt gehaald;) hopelijk zie je 'm snel weer!

Jade, hoe was het?? Very Happy

Marsy, ik snap wat je bedoeld! Verliefd zijn is eng, maar zo te lezen ziet hij jou ook echt wel zitten hoor!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 10:54

Janelie schreef:
Sweety, hij geeft je toch best vaak nog een bevestiging dat het wel goed zit toch? Very Happy Fijn! Hij is misschien nog niet 'head over heels', maar kijkt wel naar de toekomst.
Ja he. Wel leuk om dat te lezen. Very Happy

Even iets heel wat anders.. Voelen jullie je soms slimmer of dommer dan je date? Ik heb namelijk een MBO opleiding gedaan maar mijn date HBO. Nu weet ik wel dat het niveau van opleiding niet veel zegt, maar hij is echt slim. Tenminste in mijn ogen. Ik voel me soms best beetje dommig naast hem. Dit had ik ook bij mijn ex. Misschien komt het ook doordat mijn date zei dat ik anders scherp ben dan mijn vriendin en ik dan mezelf ook wat dommer vind. ( hij heeft niet gezegd dat ik dat ben ik denk het zelf soms ) Maar ik vroeg het me af. smile

@ BE, fijn dat je toch een leuke avond heb gehad. Zie je het niet zitten om eens met hem af te spreken en dan te zeggen wat je wil zeggen?

@ Marsy: Ik denk niet dat je het verkeerd oppakt. De signalen bedoel ik. Maar wel denk ik dat als je er echt stellig van overtuigd ben dat het voor jullie beide te snel is om aan een relatie te beginnen je ,voor jezelf , nog even moet wachten met vertellen wat je gevoelens zijn. Kan me goed voorstellen dat je het wil vertellen en dat je wilt weten wat hij ervan vind en hoe hij denkt. Ik vind hem wel scherp met zijn opmerkingen over prins charming Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos ma 7 feb 2011 - 11:15

@ Bliss: Heb je al wat vernomen? Heb je hem al zo lang niet gezien :shock: ?
@ Jade: Hoe was het?
@ BE: Fijn dat je een leuke avond gehad hebt! Heb je je date nog gesproken?
@ Marsy: Wat klinkt het schattig allemaal! Wat houdt je tegen om er echt voor te gaan?
@ Sweety: Klinkt positief allemaal! Waarom voel je je dommer? Dat lijkt mij wel vervelend, als je je soms dommer voelt terwijl inteligentie naar mijn idee vaak ook los staat van opleidingsniveau!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud