Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:35

Hoi allemaal! Leuk dat jullie er naar vragen.

het was echt super leuk!! Embarassed We hebben echt de hele avond over van alles en nogwat gekletst en er was echt een klik! Hij vroeg net ook of ik nog weer wat wilde afspreken :P .. Ik voel me echt helemaal blij nu Embarassed En hij was ook nog knapper dan ik had verwacht (vind ik dan!).. het was echt leuk!!! Embarassed Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos ma 7 feb 2011 - 11:36

Mooi dat het zo leuk was Jade! Gezoend? Lekker van genieten, van je blijheid!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:38

Roze Roos schreef:Mooi dat het zo leuk was Jade! Gezoend? Lekker van genieten, van je blijheid!

Nee we hebben niet gezoend! haha.. Maar t was gewoon echt leuk! Embarassed




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ ma 7 feb 2011 - 11:38

Jade schreef:Hoi allemaal! Leuk dat jullie er naar vragen.

het was echt super leuk!! Embarassed We hebben echt de hele avond over van alles en nogwat gekletst en er was echt een klik! Hij vroeg net ook of ik nog weer wat wilde afspreken :P .. Ik voel me echt helemaal blij nu Embarassed En hij was ook nog knapper dan ik had verwacht (vind ik dan!).. het was echt leuk!!! Embarassed Laughing

ahhh leuk zeg! Grappig dat ie knapper was dan je verwacht had :P Had je niet veel foto's gezien?
Woont ie een beetje in de buurt of veel reistijd?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos ma 7 feb 2011 - 11:39

Jade schreef:
Roze Roos schreef:Mooi dat het zo leuk was Jade! Gezoend? Lekker van genieten, van je blijheid!

Nee we hebben niet gezoend! haha.. Maar t was gewoon echt leuk! Embarassed




Was gewoon even nieuwsgierig angel Fijn dat het zo leuk was!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:44

Gigi_ schreef:
Jade schreef:Hoi allemaal! Leuk dat jullie er naar vragen.

het was echt super leuk!! Embarassed We hebben echt de hele avond over van alles en nogwat gekletst en er was echt een klik! Hij vroeg net ook of ik nog weer wat wilde afspreken :P .. Ik voel me echt helemaal blij nu Embarassed En hij was ook nog knapper dan ik had verwacht (vind ik dan!).. het was echt leuk!!! Embarassed Laughing

ahhh leuk zeg! Grappig dat ie knapper was dan je verwacht had :P Had je niet veel foto's gezien?
Woont ie een beetje in de buurt of veel reistijd?

Ik had wel een paar foto's gezien, maar er was er maar 1 redelijk recent (zomer vorig jaar 👅 ) dus ik had echt zoiets van ik zie wel hoe hij eruit ziet.. Hij woont op 45 minuten reistijd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ ma 7 feb 2011 - 11:53

Jade schreef:
Gigi_ schreef:
Jade schreef:Hoi allemaal! Leuk dat jullie er naar vragen.

het was echt super leuk!! Embarassed We hebben echt de hele avond over van alles en nogwat gekletst en er was echt een klik! Hij vroeg net ook of ik nog weer wat wilde afspreken :P .. Ik voel me echt helemaal blij nu Embarassed En hij was ook nog knapper dan ik had verwacht (vind ik dan!).. het was echt leuk!!! Embarassed Laughing

ahhh leuk zeg! Grappig dat ie knapper was dan je verwacht had :P Had je niet veel foto's gezien?
Woont ie een beetje in de buurt of veel reistijd?

Ik had wel een paar foto's gezien, maar er was er maar 1 redelijk recent (zomer vorig jaar 👅 ) dus ik had echt zoiets van ik zie wel hoe hij eruit ziet.. Hij woont op 45 minuten reistijd..

Haha ja dat is niet heel recent inderdaad! Maar alleen maar een goed teken dat het meeviel toch!
45 minuten is best te doen! leuk! Hopelijk volgt er snel een 2e date Very Happy
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 12:01

Roze Roos schreef:
@ Sweety: Klinkt positief allemaal! Waarom voel je je dommer? Dat lijkt mij wel vervelend, als je je soms dommer voelt terwijl inteligentie naar mijn idee vaak ook los staat van opleidingsniveau!
Merendeels omdat ik snel dingen vergeet. Niet omdat ik het niet interessant vind maar soms lijkt het alsof mijn hoofd dan te vol is. Heb het niet alleen bij hem hoor. En het is ook niet altijd. Maar soms maak ik ook een opmerking en dan denk ik al bij voorbaat dat is raar/dom. Ik wil ook een cursus schrijven gaan doen om mezelf meer te ontwikkelen. Dus ben ook niet dom maar soms voel ik me ff zo. smile Maar het klinkt wel allemaal positief. En met jou en je buurman is het ook goed hè?! Een setje zijn jullie nu?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 12:01

Klinkt goed van je date Jade! En leuk dat jullie een nieuwe afspraak hebben staan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 12:03

Feline schreef:Amali, ik kan zijn reactie niet echt beoordelen aangezien ik niet weet wat je met je gezondheid hebt en dus ook niet in kan schatten wat de impact van zo'n boodschap kan zijn.

Jade, spannend, hij is nu bij je! Hoop dat het klikt!


Ik heb vandaag wel een felicitatie sms gestuurd. Maar men, wat is die jongen populair.. hij heeft volgens mij iets van 100 felicitatieberichten op FB.. Misschien toch die gladde babbel Wink
Ha, heb je toch maar wel iets gestuurd? Ik volg het topic verder niet. Heb je hem de afgelopen dagen nog gezien/gesproken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 7 feb 2011 - 22:35

Leuk Jade, veel plezier op de volgende date!

Hier blijft het nog steeds stil... Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos ma 7 feb 2011 - 22:59

Sweety schreef:
Roze Roos schreef:
@ Sweety: Klinkt positief allemaal! Waarom voel je je dommer? Dat lijkt mij wel vervelend, als je je soms dommer voelt terwijl inteligentie naar mijn idee vaak ook los staat van opleidingsniveau!
Merendeels omdat ik snel dingen vergeet. Niet omdat ik het niet interessant vind maar soms lijkt het alsof mijn hoofd dan te vol is. Heb het niet alleen bij hem hoor. En het is ook niet altijd. Maar soms maak ik ook een opmerking en dan denk ik al bij voorbaat dat is raar/dom. Ik wil ook een cursus schrijven gaan doen om mezelf meer te ontwikkelen. Dus ben ook niet dom maar soms voel ik me ff zo. smile Maar het klinkt wel allemaal positief. En met jou en je buurman is het ook goed hè?! Een setje zijn jullie nu?

Aaah zo, ok, dat gevoel herken ik soms wel. Hoewel dat bij mij met andere dingen te maken heeft.. Maar goed, lekker een cursus gaan doen als je je daar goed bij voelt en als je er zin in hebt en verder niet teveel denken of je opmerkingen raar/dom zijn!
Jaaa het gaat goed met mijn buurman en mij Very Happy Het is wel weer even gek om geen vrijgezel meer te zijn!

@ Bliss: Serieus? Man!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 23:22

Goedemorgen!

Ik heb er een nachtje over geslapen en vind hem nu nog leuker! Embarassed Ik kreeg gisteravond nog een smsje van hem en heb hem vanmorgen terug gesmst.. Ik denk dat het wel zeker is dat er een tweede afspraakje komt!

Het maakt me ook wel een beetje onzeker ineens. Als ik een smsje stuur denk ik, zal ik dat wel doen? Moet ik niet wachten tot hij smst? Of met een volgende afspraakje.. wie moet het initiatief nemen? etc.. (dingen waar ik me normaal nooit druk om maak)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ ma 7 feb 2011 - 23:25

Jade schreef:Goedemorgen!

Ik heb er een nachtje over geslapen en vind hem nu nog leuker! Embarassed Ik kreeg gisteravond nog een smsje van hem en heb hem vanmorgen terug gesmst.. Ik denk dat het wel zeker is dat er een tweede afspraakje komt!

Het maakt me ook wel een beetje onzeker ineens. Als ik een smsje stuur denk ik, zal ik dat wel doen? Moet ik niet wachten tot hij smst? Of met een volgende afspraakje.. wie moet het initiatief nemen? etc.. (dingen waar ik me normaal nooit druk om maak)

Haha dat is toch juist een goed teken! En ook dat hij smst smile

Ik vroeg me ineens af hoe oud jullie allemaal zijn en of jullie met jongere of oudere mannen daten?

Bliss, wat balen zeg!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 23:26

Gigi_ schreef:
Jade schreef:Goedemorgen!

Ik heb er een nachtje over geslapen en vind hem nu nog leuker! Embarassed Ik kreeg gisteravond nog een smsje van hem en heb hem vanmorgen terug gesmst.. Ik denk dat het wel zeker is dat er een tweede afspraakje komt!

Het maakt me ook wel een beetje onzeker ineens. Als ik een smsje stuur denk ik, zal ik dat wel doen? Moet ik niet wachten tot hij smst? Of met een volgende afspraakje.. wie moet het initiatief nemen? etc.. (dingen waar ik me normaal nooit druk om maak)

Haha dat is toch juist een goed teken! En ook dat hij smst smile

Ik vroeg me ineens af hoe oud jullie allemaal zijn en of jullie met jongere of oudere mannen daten?

Ik ben 19 (bijna 20) en mijn date is net 28..

Ik vind het echt enorm spannend! Ken mezelf bijna niet weer! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 0:04

Ik ben 27 en mijn 'date' (maar ff tussen aanhalingstekens, ik weet niet of hij mijn date nog is...) is 29.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 1:00

Sweety, ik herken dat ook wel wat jij zegt. Van sommige mensen heb ik het idee dat ze gewoon meer ontwikkeld zijn dan ik. Ik probeer het altijd maar van de positieve kant te benaderen, zij kunnen je iets leren smile. Ik jullie situatie, al zou hij slimmer zijn volgens mij vinden mannen dat wel fijn. Net zoiets als dat ze graag iets meer verdienen dan jij. Heeft er denk ik mee te maken dat mannen graag voor hun vrouw zouden kunnen zorgen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk Wink

Marsy, ik denk dat hij best gevoelens voor je heeft, maar ik vraag me af of hij een relatie wil. Aangezien hij dit meerdere malen heeft aangegeven dat niet te willen. Daarnaast kan je wel bang zijn om 'dit' kapot te maken, maar als het hier bij blijft en jij wel verliefd wordt doe je je zelf alleen maar verdriet mee.

Bliss, Sjonge :shock: (ik mis een boos kijkende smiley)

Jade, leuk man! smile Ik ben benieuwd naar het vervolg. Jullie schelen ook nog best wat in leeftijd. Merk je dat niet? Misschien verschil jij nog student, hij werkend? Gewoon interesse vraagje hoor. Ik ben 25 en studeer nog, mijn date is 28 en werkt. En soms merk ik bij andere mensen (heb mijn date pas 2x gezien, vrijdag is eerste date) dat zij anders in het leven staan.

Mijn smsjongen heeft vanmorgen weer gesmst over onze date van vrijdag. Ik ben benieuwd! Nog steeds geen idee wat we gaan doen.

En whoehoe RR is nu officeel mrs. Buurman
cheers
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 8 feb 2011 - 1:50

Smikkell schreef:
Feline schreef:Amali, ik kan zijn reactie niet echt beoordelen aangezien ik niet weet wat je met je gezondheid hebt en dus ook niet in kan schatten wat de impact van zo'n boodschap kan zijn.

Jade, spannend, hij is nu bij je! Hoop dat het klikt!


Ik heb vandaag wel een felicitatie sms gestuurd. Maar men, wat is die jongen populair.. hij heeft volgens mij iets van 100 felicitatieberichten op FB.. Misschien toch die gladde babbel Wink
Ha, heb je toch maar wel iets gestuurd? Ik volg het topic verder niet. Heb je hem de afgelopen dagen nog gezien/gesproken?

Ja, uit fatsoen smile Hele week niet meer gesproken verder, hij zit nu ook in 't buitenland. Verwacht wel iets te horen als ie weer terug is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 2:05

Waarom verwacht je dat eigenlijk Feline?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 di 8 feb 2011 - 2:09

ik ben 28 en mijn date is 22...
ik weet het..

vroeg hem of hij vandaag wat wilde doen, ben nl eerder vrij. Maar meneer heeft teveel huiswerk.. Wat een flauwekul reden! Heb terug gestuurd: sure, school comes before the girl! Thank goodness you have a lot of discipline lately :P
Ik ben er wel even klaar mee dat als ik hem uitnodig hij nooit tijd schijnt te hebben maar elke keer als hij aangeeft tijd te hebben dat ik opspring en naar hem toe ga. Dit ga ik ook even benoemen mocht hij straks online komen.
Huiswerk, pff.. Prioriteiten hoor! Dan zeg je maar: jawel, we kunnen wel wat eten ofzo maar daarna moet ik huiswerk maken. Meneertje 22, op dit soort momenten merk ik dat ik in een andere levensfase zit! En andere prioriteiten stel! Grrr... Gelukkig zijn nu mijn vlinders wel even weg, omdat ik me irriteer.

Hij noemt me overigens wel met koosnaampjes in elk smsje nu, dat vind ik wel schattig.

Oh Jade, wat heerlijk dat het bij jou wel even soepel loopt en je kriebels hebt.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 8 feb 2011 - 2:17

Janelie schreef:Waarom verwacht je dat eigenlijk Feline?

Als ik m'n zin terug lees kan je 'm op 2 manieren opvatten.. Als een soort 'bevel' maar zo bedoel ik 'm dus niet smile Zou 't vreemd vinden als ik nu nooit meer iets van 'm hoor. We hebben geen ruzie ofzo. Wil gewoon met 'm om kunnen blijven gaan om genante situaties op de werkvloer te voorkomen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 2:41

Feline schreef:
Janelie schreef:Waarom verwacht je dat eigenlijk Feline?

Als ik m'n zin terug lees kan je 'm op 2 manieren opvatten.. Als een soort 'bevel' maar zo bedoel ik 'm dus niet smile Zou 't vreemd vinden als ik nu nooit meer iets van 'm hoor. We hebben geen ruzie ofzo. Wil gewoon met 'm om kunnen blijven gaan om genante situaties op de werkvloer te voorkomen.

Ik had het niet als een bevel gelezen hoor. Jij hem na zijn vakantie sms'en dat hij je even terug moet sms'en :P Ja, dat zou ook wel vreemd zijn als hij niks meer laat horen. Vooral omdat jullie (eerst) heel veel contact hadden. smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 di 8 feb 2011 - 3:08

ik post ook maar weer eventjes, lees nog wel elke dag trouw mee, weet alleen af en toe niet meer welk verhaal bij wie hoort... Embarassed

Ik heb aanstaande zaterdagmiddag een date met B. Hij sms'te mij vanmorgen of ik zin had om zaterdag iets leuks te doen, dat heeft ie al een aantal keer gevraagd, maar kwam steeds iets tussen bij ons beide. Dus nu kunnen we dan wel. Ik ken hem nog niet zo heel goed, we hebben ook nog niet veel gesms't of op msn gezeten, maar bij mijn vorige date kletste ik me suf, en zie wat daarvan terecht is gekomen... En in het echt is toch altijd anders. Morgenavond bespreken we wat we gaan doen (op msn) waarschijnlijk naar het filmhuis of de bioscoop. Heb er eigenlijk wel zin in trouwens. smile
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 3:15

Maar Feline, geen kans meer dat het iets gaat worden tussen jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 di 8 feb 2011 - 3:16

oei, nu lijkt het misschien dat ík mijn ene date inruil voor een andere? Embarassed
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum