Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 1:25

Marsy28 schreef:Ik zit te wachten..

Mijn date is nog aan het stagelopen, is rond 4 uur vrij. Hij zei: ja, ik denk dat een uurtje of 6, 7 wel uitkomt, maar laat je nog wel weten hoe en wat. En dat heeft hij niet laten weten en is het waarschijnlijk vergeten. Nu moet ik dus wachten tot 4 uur tot hij online komt. Hoe irritant. Ik hou niet van wachten.. Ik ben een planner..

Kan je hem niet sms'en? Wachten is echt balen! Ook lekker dat hij het vergeten is zeg Rolling Eyes

Daya, jemig. Lekker dan! Kan natuurlijk, maar wel vreemd hoor. Dan maar niet en komt er wel iemand die wel de moeite waard is.

Bliss, ik zou ook niks sturen. Laat hem maar moeite doen. Ga op je handen zitten, mobiel aan de andere kant van de kamer en het komt goed Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 6 feb 2011 - 2:26

Hij was net online, is niet gegaan vandaag, was vanmorgen bij het opstaan erg misselijk.
Nu gaat het weer beter. Ze gaan naar een kroegje vanmiddag en vroeg of ik meeging. Ik zei: dus geen spartacus vandaag voor mij? Zegt hij: natuurlijk wel, we gaan erna naar huis en dan ga ik je overal zoenen dus zorg dat je je lekker voelt en schoon want ik wil niet dat je je net als de vorige keer vies vindt (had hele dag gewerkt dus ja, dan voel je je niet zo schoon he?). Dus ik zeg: je smst me maar als je onderweg bent naar de kroeg en als je het vergeet dan blijf ik lekker thuis, ruik ik hier wel lekker..
Dus ik ben benieuwd.. Hij vergeet dat soort dingen meestal maar als hij me echt wil zien dan smst hij vast.

Enige nadeel is dat ik mezelf nu in de vingers snij, want nu weet ik nog niet concreet of en wanneer ik hem zie vandaag en zit ik dus toch nog te wachten Rolling Eyes

Verder nog updates? Vind het zo leuk (niet altijd, zijn ook verdrietige verhalen) om van iedereen te horen hoe het gaat...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 2:39

Janelie schreef:
Bliss, ik zou ook niks sturen. Laat hem maar moeite doen. Ga op je handen zitten, mobiel aan de andere kant van de kamer en het komt goed Wink[/color]

Haha ja, vooralsnog gaat het goed Very Happy Hoop wel echt dat ie vanavond wat stuurt met BZV, anders is mijn actie natuurlijk mislukt! In elk geval kan ik me een keer volledig op de boeren concentreren Very Happy (Gijsbert!! I love you )

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow zo 6 feb 2011 - 3:28

Marsy28 schreef:
Verder nog updates? Vind het zo leuk (niet altijd, zijn ook verdrietige verhalen) om van iedereen te horen hoe het gaat...
Hier gaat het nog steeds goed smile Van de week ff een kleine miscommunicatie op msn en heb me daar wel ff beetje rot om gevoeld. Dacht dat er wat veranderd zou zijn maar toen ik hem gister zag was dat gelukkig niet zo. Hebben t er even over gehad en tis weer oke smile Van de week ga ik voor het eerst naar hem toe en zie ik zn zusje, helaas heeft ie geen ouders meer...
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 3:42

Bliss cheers Hij smst vast wel. En anders is Gijsbert een hele troost ja. Ik kwijl in ieder geval lekker met je mee.

Marsy, hmmz dat is ook irritant. Maar wie weet smst hij wel! Als hij je wil zien vergeet hij het niet.

Rainbow, fijn dat het zo goed gaat. Iedereen heeft wel even een minder momentje toch? Veel plezier met het ontmoeten van zijn zusje, dat maakt het wel weer serieuzer. Helemaal omdat hij dus zijn ouders verloren is..

Ik heb het hele weekend al radiostilte met mijn date. We zullen zien, ik verwacht na het weekend weer wat eigenlijk omdat hij nu een weekendje weg is. Zo niet, dan moet ik eens even goed bedenken wat ik ga doen smile We hebben vrijdag ook pas onze eerste date.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 6 feb 2011 - 7:20

Bliss, wilde even zeggen dat ik echt hoop dat hij je smst vanavond! Eigenlijk natuurlijk niet voor bzv,maar voor JOU. (maar elk smsje is er 1 Wink )
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 7:30

Gigi_ schreef:Bliss, wilde even zeggen dat ik echt hoop dat hij je smst vanavond! Eigenlijk natuurlijk niet voor bzv,maar voor JOU. (maar elk smsje is er 1 Wink )

Thanks smile Denk alleen sowieso niet dat ie zomaar een sms gaat sturen, aangezien ik na zijn sms van gisteren niet meer heb gereageerd. Maar misschien wel over BZV, we gaan t meemaken zo Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 6 feb 2011 - 9:15

en?? bounce
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 9:17

Gigi_ schreef:en?? bounce

Dat dacht ik ook! :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 9:21

Tja, kreeg om half negen dus idd een sms, of BZV bij mij ook weer op de tv was... Heb niet gereageerd. En nu moet ik eens goed nadenken hoe ik dit verder aan ga pakken. Eigenlijk kon ik me hélemaal vinden in Gijsbert net in BZV. Hij had de keuze tussen José, die dichtbij woont, geen kind heeft en affiniteit heeft met het boerenleven en Femke, mét kind en woonachtig in Friesland. José zou de meest praktische keuze zijn, maar hij gaat tóch zn gevoel achterna en kiest voor Femke. Volgens Gijs is 'je gevoel volgen' een avontuur, dat hij nu aan wil gaan. Waarom kan mijn date niet net zo denken ipv alleen maar allerlei praktische bezwaren te zien??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 6 feb 2011 - 9:23

Knap dat je niets hebt teruggestuurd!
Misschien heeft je date ook goed geluisterd en gaat hij eens goed nadenken (wat ie al veeeel eerder had moeten doen!)

Ga je helemaal niets terugsturen? Dat is dan al de 2e keer dat hij wel stuurt en jij niet.. dan komt ook weer een beetje lullig over toch? Maar doen waar jij je goed bij voelt hoor!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Angela_1986 zo 6 feb 2011 - 9:30

Bliss schreef:Tja, kreeg om half negen dus idd een sms, of BZV bij mij ook weer op de tv was... Heb niet gereageerd. En nu moet ik eens goed nadenken hoe ik dit verder aan ga pakken. Eigenlijk kon ik me hélemaal vinden in Gijsbert net in BZV. Hij had de keuze tussen José, die dichtbij woont, geen kind heeft en affiniteit heeft met het boerenleven en Femke, mét kind en woonachtig in Friesland. José zou de meest praktische keuze zijn, maar hij gaat tóch zn gevoel achterna en kiest voor Femke. Volgens Gijs is 'je gevoel volgen' een avontuur, dat hij nu aan wil gaan. Waarom kan mijn date niet net zo denken ipv alleen maar allerlei praktische bezwaren te zien??

*Ik kom weer even inbreken in jullie topic als meelezer*

Misschien kun je hem zoiets sturen? Je kunt dan meteen antwoorden op zijn laatste smsje, dat je dus idd BZV hebt gekeken en dit wel 'n goede instelling vond... ofzoiets.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 9:31

Bliss schreef:Tja, kreeg om half negen dus idd een sms, of BZV bij mij ook weer op de tv was... Heb niet gereageerd. En nu moet ik eens goed nadenken hoe ik dit verder aan ga pakken. Eigenlijk kon ik me hélemaal vinden in Gijsbert net in BZV. Hij had de keuze tussen José, die dichtbij woont, geen kind heeft en affiniteit heeft met het boerenleven en Femke, mét kind en woonachtig in Friesland. José zou de meest praktische keuze zijn, maar hij gaat tóch zn gevoel achterna en kiest voor Femke. Volgens Gijs is 'je gevoel volgen' een avontuur, dat hij nu aan wil gaan. Waarom kan mijn date niet net zo denken ipv alleen maar allerlei praktische bezwaren te zien??

Gijs had inderdaad mooie woorden. Je bent er steeds meer klaar mee geloof ik? Denk maar rustig na. Je hoeft niet per se te reageren, dat kan ook later.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 9:46

Nou ja, ik weet niet, ik wíl er eigenlijk helemaal niet klaar mee zijn. Maar er moet wel iets veranderen... Ga er nog even over nadenken en stuur hem morgen wel iets terug. Angela, misschien dat ik idd daar nog wel iets over zeg. Mn date zegt altijd dat ie wel van avontuur houdt enzo, nou, dat kan ie dan bewijzen ook! Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 6 feb 2011 - 9:56

Lastig Bliss.. ik denk dat 't hem wel opvalt dat je niets terug stuurt nu. Misschien dat ie straks nog wel een smsje stuurt om dat op te merken.

Ik heb nu al 4 dagen geen contact met 'date' en vind 't wel fijn.. alleen nu is ie morgen jarig en ik vind het echt te lullig om niets te sturen. Dus stuur morgen een neutraal felicitatie smsje en hoop dat ie voorlopig even niets terug stuurt. Kan ik 't lekker even afsluiten..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 10:00

Wat Angela oppert is wel een goede ja!

Feline, ja niks van je laten horen is ook al zo wat ja. Ik hoop met je mee dat hij niks terugstuurt, of anders alleen een neutraal smsje. Dat helpt wel bij het afsluiten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:34

Ik heb morgenavond een date met een jongen die ik via internet heb leren kennen Embarassed Hij komt bij mij thuis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 10:36

Jade schreef:Ik heb morgenavond een date met een jongen die ik via internet heb leren kennen Embarassed Hij komt bij mij thuis..

Leuk! Vind je het niet eng dat hij bij je thuis komt? Waarom heb je daarvoor gekozen eigenlijk? Ik zou het zelf niet snel doen, daarom ben ik daar nieuwsgierig naar.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:41

Janelie schreef:
Jade schreef:Ik heb morgenavond een date met een jongen die ik via internet heb leren kennen Embarassed Hij komt bij mij thuis..

Leuk! Vind je het niet eng dat hij bij je thuis komt? Waarom heb je daarvoor gekozen eigenlijk? Ik zou het zelf niet snel doen, daarom ben ik daar nieuwsgierig naar.

Ik heb geen idee.. maar t voelt nu helemaal niet eng :$.. en wat moet je anders op maandag avond doen? Ik ga liever niet naar zijn huis, dus leek mij dit het makkelijkste.

Ik weet nog niet of ik het leuk vind Embarassed Vind het wel heel erg spannend! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 6 feb 2011 - 10:45

Er is meestal wel een café open toch? Ik weet niet waar je woont natuurlijk. Maar als jij je er wel goed bij voelt prima toch Very Happy

Het wordt vast heel leuk! En zo niet, dan weet je dat ook weer Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:49

Janelie schreef:Er is meestal wel een café open toch? Ik weet niet waar je woont natuurlijk. Maar als jij je er wel goed bij voelt prima toch Very Happy

Het wordt vast heel leuk! En zo niet, dan weet je dat ook weer Wink

haha ja ach.. zo is t wel prima Embarassed Ik kan altijd de deur niet open doen (A)..

Ik hoop dat het leuk wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 11:13

Jade schreef:
Janelie schreef:Er is meestal wel een café open toch? Ik weet niet waar je woont natuurlijk. Maar als jij je er wel goed bij voelt prima toch Very Happy

Het wordt vast heel leuk! En zo niet, dan weet je dat ook weer Wink

haha ja ach.. zo is t wel prima Embarassed Ik kan altijd de deur niet open doen (A)..

Ik hoop dat het leuk wordt!

Oeh spannend hoor.. Ik heb dat ook een keer gedaan hoor, toen kwam mn date me thuis ophalen en zijn we naar het strand gegaan, daarna bij mij een filmpje gekeken. Ach, misschien fout maar hij zag er nou niet bepaald uit als een verkrachter :P Maandagavond is wel apart voor een date trouwens vind ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Amali zo 6 feb 2011 - 11:16

Ik ben al even uit beeld hier, maar moet na afgelopen weekend toch even mijn verhaal kwijt. Ik ben niet heel erg kort van stof dus bereid je maar vast voor.

Met oud & nieuw heb ik een jongen ontmoet. Voor die avond was het leuk. We hebben gezoend en nummers uitgewisseld. Dit alles zonder verwachtingen. Na die tijd ook niets meer van elkaar laten horen en hij raakte een beetje in de vergetelheid. Totdat ik na meer dan een maand (gisteravond) een smsje van de jongen in kwestie kreeg. Hij was in de stad die avond (Hij komt hier niet vandaan. Ik uit Zeeland, hij uit Brabant) en vroeg of ik ook nog kwam. Hier heb ik niets op teruggestuurd. Dit omdat ik niet goed wist hoe ik hier na een maand geen contact op moest reageren. Uiteindelijk kwamen we elkaar tegen in de stad en het was onverwacht gezellig. Hij was samen met een vriend, maar deze haakte al vroeg af omdat hij wel inzag dat hij het derde wiel aan de wagen was. Uiteindelijk zijn we tot sluit gebleven en hebben daarna nog wat gedronken in het studentenhuis waar hij logeerde. We hebben heel de nacht gepraat. Het was heel intiem, persoonlijk en beiden hadden er een erg goed gevoel bij. Onbeschrijfelijk eigenlijk. Ik was overrompeld door het gevoel wat hij in mij opriep, net als hij. Het voelde zo goed samen, het klopte. Deze avond hebben we ook weer gezoend en wat afgesproken voor de volgende dag.

Dat was dus vandaag. We zijn samen wezen lunchen en hebben uitgewaaid op het strand. Tijdens deze date heb ik hem verteld dat ik een ziekte heb. Op de details ga ik even niet in. In het kort komt het erop neer dat deze ziekte consequenties zal hebben voor degene die een relatie met mij aangaat. Door een eerdere ervaring vond ik dit heel erg moeilijk om te doen. Misschien was het wat vroeg om dit te vertellen, dit besef ik me wel. Maar ik vond dat ik eerlijk tegenover hem moest zijn. Het is iets wat ik moeilijk kan verzwijgen, omdat het op veel facetten van mijn leven invloed heeft. Hij was er door overvallen, wat ook erg logisch is. Afgezien van dit was het een erg fijne date en we hebben afgesproken om vrijdagavond wat te gaan drinken samen. Hiervoor komt hij speciaal naar mij toe.

Het is goed dat we elkaar pas dan weer zien. Voel dat we beiden tijd nodig hebben om alles te laten bezinken. Maar toch voel ik de onzekerheid opzetten. Mede door een eerdere ervaring. Deze jongen heeft echt wat bij me gedaan. Het voelde zo vertrouwd, verbonden en bijzonder. Ergens ben ik bang dat ik door nu al over mijn ziekte te vertellen mijn eigen ruiten heb ingegooid. *Diepe zucht*

Amali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 11:19

Reeza schreef:
Jade schreef:
Janelie schreef:Er is meestal wel een café open toch? Ik weet niet waar je woont natuurlijk. Maar als jij je er wel goed bij voelt prima toch Very Happy

Het wordt vast heel leuk! En zo niet, dan weet je dat ook weer Wink

haha ja ach.. zo is t wel prima Embarassed Ik kan altijd de deur niet open doen (A)..

Ik hoop dat het leuk wordt!

Oeh spannend hoor.. Ik heb dat ook een keer gedaan hoor, toen kwam mn date me thuis ophalen en zijn we naar het strand gegaan, daarna bij mij een filmpje gekeken. Ach, misschien fout maar hij zag er nou niet bepaald uit als een verkrachter :P Maandagavond is wel apart voor een date trouwens vind ik Very Happy

klopt.. het is ook best onverwachts! we msnen al een tijdje en wilde wel afspreken maar ik was super druk met mijn tentamens, en dan was hij weer druk. Net belde hij even en toen kwamen we tot de conclusie dat we morgen allebei kunnen. Dus we hadden zoiets, dan doen we dat maar meteen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 11:22

Amali schreef:Ik ben al even uit beeld hier, maar moet na afgelopen weekend toch even mijn verhaal kwijt. Ik ben niet heel erg kort van stof dus bereid je maar vast voor.

Met oud & nieuw heb ik een jongen ontmoet. Voor die avond was het leuk. We hebben gezoend en nummers uitgewisseld. Dit alles zonder verwachtingen. Na die tijd ook niets meer van elkaar laten horen en hij raakte een beetje in de vergetelheid. Totdat ik na meer dan een maand (gisteravond) een smsje van de jongen in kwestie kreeg. Hij was in de stad die avond (Hij komt hier niet vandaan. Ik uit Zeeland, hij uit Brabant) en vroeg of ik ook nog kwam. Hier heb ik niets op teruggestuurd. Dit omdat ik niet goed wist hoe ik hier na een maand geen contact op moest reageren. Uiteindelijk kwamen we elkaar tegen in de stad en het was onverwacht gezellig. Hij was samen met een vriend, maar deze haakte al vroeg af omdat hij wel inzag dat hij het derde wiel aan de wagen was. Uiteindelijk zijn we tot sluit gebleven en hebben daarna nog wat gedronken in het studentenhuis waar hij logeerde. We hebben heel de nacht gepraat. Het was heel intiem, persoonlijk en beiden hadden er een erg goed gevoel bij. Onbeschrijfelijk eigenlijk. Ik was overrompeld door het gevoel wat hij in mij opriep, net als hij. Het voelde zo goed samen, het klopte. Deze avond hebben we ook weer gezoend en wat afgesproken voor de volgende dag.

Dat was dus vandaag. We zijn samen wezen lunchen en hebben uitgewaaid op het strand. Tijdens deze date heb ik hem verteld dat ik een ziekte heb. Op de details ga ik even niet in. In het kort komt het erop neer dat deze ziekte consequenties zal hebben voor degene die een relatie met mij aangaat. Door een eerdere ervaring vond ik dit heel erg moeilijk om te doen. Misschien was het wat vroeg om dit te vertellen, dit besef ik me wel. Maar ik vond dat ik eerlijk tegenover hem moest zijn. Het is iets wat ik moeilijk kan verzwijgen, omdat het op veel facetten van mijn leven invloed heeft. Hij was er door overvallen, wat ook erg logisch is. Afgezien van dit was het een erg fijne date en we hebben afgesproken om vrijdagavond wat te gaan drinken samen. Hiervoor komt hij speciaal naar mij toe.

Het is goed dat we elkaar pas dan weer zien. Voel dat we beiden tijd nodig hebben om alles te laten bezinken. Maar toch voel ik de onzekerheid opzetten. Mede door een eerdere ervaring. Deze jongen heeft echt wat bij me gedaan. Het voelde zo vertrouwd, verbonden en bijzonder. Ergens ben ik bang dat ik door nu al over mijn ziekte te vertellen mijn eigen ruiten heb ingegooid. *Diepe zucht*

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, ik ben zelf namelijk ook al bijna 6 jaar ziek. Ik denk niet dat je je eigen glazen hebt ingegooid omdat je eerlijk bent geweest. Hij kan er beter nu over nadenken dan een paar dates verder. Als hij je echt leuk vindt en het gevoel is echt goed, dan moet hij accepteren dat dit bij jou hoort!

Ik vertel aan mijn date misschien niet de eerste keer maar wel de 2de of 3de keer dat ik ziek ben. Puur omdat dit gewoon gevolgen heeft voor de toekomst.

Heeel veel succes en plezier vrijdag! probeer er van te genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 29 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum