Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 7:39

Jee wat een verhaal. Hoop dat hij ook in kan zien dat het handig is om doordeweeks een keer langs te gaan en dat hij nu snel met een afspraak komt!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje ma 31 jan 2011 - 7:41

aah blissie goed van je dat je hebt gebeld.. klinkt opzich positief toch smile knap dat je ook hebt gezegd waar je mee zit en nu ook echt een voorstel van zijn kant verwacht! Ik ben benieuwd..!! Gun het je echt!
Had ik dat nou goed gelezen dat hij uit het oosten des lands komt?Wink dan woont ie misschien wel bij mij in de buurt..

Ik snap dat je een ontzettende hekel hebt aan "onbekenden" bellen, als je je date nog zo goed als niet aan de telefoon hebt gesproken vind ik dat ook ontzettend lastig en reageer ik echt precies hetzelfde als jou haha..
en al helemaal alstie je dan ook nog (onbedoeld misschien) zo onzeker maakt..

Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat lopen!

Liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ijsjemeisje ma 31 jan 2011 - 7:42

Bliss wat zit jij in een rottige situatie zeg.
Vind het sneu voor je dat jij er zoveel energie in wil steken maar dat hij van zich laat afweten.
Ik snap dat je veel voor hem voelt en dat je dat niet zomaar kunt laten varen.

Maar als ik mijn mening mag geven. Hoe ga je dit in de toekomst verder zien?
Denk je dat het nog uitbloeit tot een relatie? Een relatie waarin je moet puzzelen wanneer je elkaar gaat zien en waar veel van jou uitkomt? Wordt je daar gelukkig van?

Als ik al die berichtjes lees denk ik meid hak die knoop voor jezelf door.
Je schrijft dat je 's avonds je telefoon uit doet en dat het je een verdrietig gevoel geeft.
Ik weet zeker je komt nog wel een veel leukere jongen tegen...die wel helemaal voor jou gaat en je een goed gevoel geeft.
Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

Ik hoop dat je dit niet negatief opvat Embarassed hug

ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 7:48

Sweety, heb je verhaal net gelezen en ik snap dat het niet al te leuk is om te horen. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel vanaf zijn point of view. Ik zou ook iemand goed willen leren kennen voor de relatie, dan een relatie beginnen en dan diegene leren kennen en er misschien achter komen dat het toch niks is. Zo lang hij niet behoefte heeft om met andere meisjes te gaan en rustig de tijd wilt nemen met jou is het toch allemaal wel te overzien? Maar toch net als als wat RR zegt moet je wel kijken wat jij zelf wilt en of je bereid bent om te wachten. Haha 'roemoerig jaar', misschien wist hij ook niet zo goed wat hij moest zeggen, hij bedoelde vast niet dat hij het drukker heeft dan jij :P Hoop dat hij vrij kan krijgen voor jullie weekendje weg!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 31 jan 2011 - 9:30

@ ijsjemeisje: ik snap wat je bedoelt hoor, maar zoals bekend zijn verstand en gevoel twee heel verschillende dingen. Ik weet ook niet hoe ik het precies voor me zie, maar op de één of andere manier heb ik nu nog zoiets van: als het zo moet zijn, dan zal het zich uiteindelijk wel wijzen ofzo (en zo niet, dan niet natuurlijk). Ik heb ook zitten denken, stel al wordt het helemaal niks, dan nog wil ik het nu niet afkappen. Zo vaak kom ik geen leuke jongen tegen (nooit eigenlijk), dus ik kan dit nu afkappen en dan tijdenlang dateloos zijn (want zo gaat dat bij mij), maar ik kan ook gewoon van de leuke momenten met deze jongen genieten (en dan wel die kutmomenten uit mn leven bannen, want dat moet ik niet te vaak hebben). Ik realiseer me dat t ook gewoon heel onhandig en zwaar kut is, die afstand. Toen we net één keer hadden gezoend, dacht ik ook: dit gaat m niet worden! Maar in de afgelopen maanden bleken we toch wel zo goed te klikken met elkaar en heb ik veel nagedacht over hoe en wat. Ik heb het idee dat ik hierin wat verder ben dan hij, zoals ie zelf al zei neemt ie vaak niet de tijd om eens na te denken over bepaalde belangrijke zaken en daar eens goed voor te gaan zitten. Terwijl ik vaak te veel nadenk en blijf piekeren en malen.

Ik hoop wel dat ik hem nu snel weer eens zie, maar ik ga er voorlopig niet meer over beginnen. Mijn probleem is (niet alleen bij hem, maar heb dat al bij meerdere mensen gehad) dat ik vaak te hoge verwachtingen heb en zwaar teleurgesteld ben als daar niet aan wordt voldaan. Dat is nog wel een leerpuntje voor mij, want uiteindelijk heb ik alleen mezelf er maar mee.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ijsjemeisje ma 31 jan 2011 - 10:15

Bliss schreef:@ ijsjemeisje: ik snap wat je bedoelt hoor, maar zoals bekend zijn verstand en gevoel twee heel verschillende dingen. Ik weet ook niet hoe ik het precies voor me zie, maar op de één of andere manier heb ik nu nog zoiets van: als het zo moet zijn, dan zal het zich uiteindelijk wel wijzen ofzo (en zo niet, dan niet natuurlijk). Ik heb ook zitten denken, stel al wordt het helemaal niks, dan nog wil ik het nu niet afkappen. Zo vaak kom ik geen leuke jongen tegen (nooit eigenlijk), dus ik kan dit nu afkappen en dan tijdenlang dateloos zijn (want zo gaat dat bij mij), maar ik kan ook gewoon van de leuke momenten met deze jongen genieten (en dan wel die kutmomenten uit mn leven bannen, want dat moet ik niet te vaak hebben). Ik realiseer me dat t ook gewoon heel onhandig en zwaar kut is, die afstand. Toen we net één keer hadden gezoend, dacht ik ook: dit gaat m niet worden! Maar in de afgelopen maanden bleken we toch wel zo goed te klikken met elkaar en heb ik veel nagedacht over hoe en wat. Ik heb het idee dat ik hierin wat verder ben dan hij, zoals ie zelf al zei neemt ie vaak niet de tijd om eens na te denken over bepaalde belangrijke zaken en daar eens goed voor te gaan zitten. Terwijl ik vaak te veel nadenk en blijf piekeren en malen.

Ik hoop wel dat ik hem nu snel weer eens zie, maar ik ga er voorlopig niet meer over beginnen. Mijn probleem is (niet alleen bij hem, maar heb dat al bij meerdere mensen gehad) dat ik vaak te hoge verwachtingen heb en zwaar teleurgesteld ben als daar niet aan wordt voldaan. Dat is nog wel een leerpuntje voor mij, want uiteindelijk heb ik alleen mezelf er maar mee.

Ik snap jou ook heel goed hoor! Ik heb ook vaak in zulke situaties gezeten dat ik de jongen helemaal geweldig vond maar uit eindelijk ik ook te hoge verwachtingen had.
Nu ik jou verhalen dan lees denk ik echt...oeii ben blij dat ik niet in deze situatie op dit moment zit. Het kan je zo slopen en je humeur beinvloeden.
Ik denk wel dat je voor jezelf aan hem duidelijk moet maken: Wat wil je nou?
Het is goed dat je er niet over begint bij hem wanneer jullie elkaar weer zien.

Maar ziet hij jou ook als de persoon waar hij een relatie mee kan krijgen of gewoon voor de leuk?

Wat ik eerder ook weleens deed is advies vragen aan een andere man,,hihi
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 31 jan 2011 - 10:48

Bliss, ik zou niet opgeven vanwege de afstand hoor! Ik zou willen dat mijn vriend zo dichtbij woonde. Het is zeker niet optimaal, maar met de juiste persoon wel de moeite waard. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 11:16

Ik snap hem helemaal niet Bliss, maar dat zou vast meer aan mij liggen dan aan hem. Ik zou in de afstand niet zo snel een probleem zien en jij geloof ik ook niet. Daarnaast zie ik wel opties voor doordeweeks. Goed dat je hem hebt gebeld én dat je de bal nu in zijn tuintje hebt gelegd. Hij is nu wel aan zet en wat dat betreft kan je alweer afwachten ja. Maar als hij dan toch initiatief toont en het contact leuk onderhoud dan is het dat wel waard toch? En anderzijds, als hij dat niet doet, dan weet je ook wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 21:44

@ BE: Ik vind het wel fijn inderdaad dat hij niet de behoefte heeft om met andere meiden af te spreken. Dat is wel weer een pluspunt. Ik wil nog wel even wachten en elkaar beter leren kennen, maar niet eeuwig. Na Londen wil ik toch wel meer duidelijkheid. Dan zijn we ondertussen weer 1.5 maand verder en hebben we 4 dagen achter elkaar op elkaars lip gezeten. Lijkt mij dat je dan wel wat weet Wink

@ Bliss: Wat goed dat jullie hebben gebeld met elkaar. Is het nu ook duidelijker voor je en kan je je vinden in zijn verhaal? Ik vind het wel goed van je dat je met de oplossing kwam voor doordeweeks heeft hij weer wat om over na te denken. Hoop alleen wel dat je voor jezelf de "vervelende" dingen apart kan zetten. ( Zoals late reacties, jezelf onzeker maken enz ) Omdat je zegt dat je ondanks dat het misschien niks wordt je hem nog niet kwijt wil.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Julia ma 31 jan 2011 - 22:08

Bliss, ik snap het wel dat je het nog een kans wil geven, omdat je niet vaak een jongen tegenkomt met wie je echt een klik hebt. Echter...ik weet het niet. Hij weet het nog niet zo goed, omdat hij er nog niet echt voor is gaan zitten? Als ik verliefd ben en helemaal gek ben op iemand hoef ik daar niet voor te gaan zitten en daar overna te denken. Hij komt op mij over als een jongen die jou leuk vindt, leuker als gewoon vriendschappelijk, maar dat het (nog) niet voldoende is. Als hij je echt zoo leuk zou vinden dan zou hij toch ook met oplossingen komen om bv door de week na zijn werk te komen? Daar hoef je toch niet voor te gaan zitten. Je wil dan toch wel alle moeite doen om elkaar te zien?
Misschien dat dat nog wel komt hoor, dat hoop ik wel voor je hug En misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar dit gevoel heb ik erbij.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 31 jan 2011 - 22:13

Ik wilde ongeveer hetzelfde typen als Julia, maar ik hoop echt dat het goedkomt voor jou Bliss hug En ik vind het echt heel goed dat je toch hebt gebeld! Hopen dat hij nu écht snel met iniatief komt!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos ma 31 jan 2011 - 22:20

Bliss: Ik sluit mij aan bij Julie en SF
Sweety: Wat goed dat je nog zo lang geduldig wil wachten! Wel fijn dat ie niet met anderen gaat/wil zoenen enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 23:11

YES YES YES!!!!!!!!!
Ik dacht ik sms vandaag niet als eerste. Laat het maar van hem komen. Nu kreeg ik een sms:
Voel me vandaag een stuk beter smile Hoe gaat het met je schouder? Ik wil dit weekend beginnen aan de renovatie van m'n wc. Zin om vrijdagavond mee te gaan naar de bouwmarkt?

YES YES!! Echt leuk dat hij me mee vraagt.. Hij vroeg zondag namelijk wat hij kon veranderen aan zijn woning en wat ik ervan vond. Dus vind dit wel erg leuk. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ ma 31 jan 2011 - 23:16

Sweety schreef:YES YES YES!!!!!!!!!
Ik dacht ik sms vandaag niet als eerste. Laat het maar van hem komen. Nu kreeg ik een sms:
Voel me vandaag een stuk beter smile Hoe gaat het met je schouder? Ik wil dit weekend beginnen aan de renovatie van m'n wc. Zin om vrijdagavond mee te gaan naar de bouwmarkt?

YES YES!! Echt leuk dat hij me mee vraagt.. Hij vroeg zondag namelijk wat hij kon veranderen aan zijn woning en wat ik ervan vond. Dus vind dit wel erg leuk. Very Happy

Leukkk! positief!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 31 jan 2011 - 23:25

Ik ben ook helemaal blij voor je Sweety! Superleuk! Laughing
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 23:35

Dank jullie wel Very Happy
Ik ga vrijdag vanuit mijn werk naar hem toe en dan gaat hij eerst koken en daarna gaan we.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 23:44

Wonen jullie eigenlijk dicht bij elkaar in de buurt Sweety?

Leuk dat hij je mee vraagt! Hij denkt wel aan je dus I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 23:51

We wonen met de auto ongeveer 10 a 15 min van elkaar af. Dus valt nog mee eigenlijk Very Happy
Vind het wel leuk dat hij aan me denkt en dat hij mijn mening ook vraagt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 1 feb 2011 - 0:03

Sweety, fijn dat hij zelf met een voorstel komt. Ik denk dat ie er gewoon nog geen naam aan wil geven, dat maakt het meteen zo officieel, maar hij vindt je volgens mij hartstikke leuk!

Bliss, krijg het idee dat hij niet zo gemakkelijk over gevoelens praat. Heb 't idee dat hij je wel leuk vindt maar nog niet leuk genoeg om de praktische bezwaren te doen laten vergeten. Als ik jou was zou ik er echt relaxter in gaan staan (zoals je zelf al zegt).. Geniet van de leuke momenten. Mocht 't uitgroeien tot een relatie dan is dat super.. zo niet dan heb je in ieder geval leuke momenten gehad!
Keek trouwens vanochtend even koffietijd en daar ging 't over een nieuwe boek genaamd 'De onverzadigbare vrouw en de afwezige man'. Ok, misschien erg zwart/wit (en dat onverzadigbaar niet te letterlijk nemen) maar moest wel even aan jouw situatie denken smile

Janelie, had jij nou ook een date?

En volgens mij date de rest lekker door smile Best veel positieve verhalen hier eigenlijk! Leuk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 0:20

Dat is goed te doen Sweety!

Feline, hoe staat het bij jou ervoor dan? Heb je nog contact met je date?

Ik ben op dit moment niet aan het daten. Misschien in de toekomst weer, zou het wel leuk vinden. Vrijdag wel een leuke jongen leren kennen, zondag en gister wel gesmst, maar vandaag is het nog stil. Misschien dat we ooit nog gaan daten, dan meld ik het wel Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 1 feb 2011 - 0:41

Oh, dat was 't. Maar wel gezoend? Ik zie in mijn glazen bol een date aankomen bij jou Wink

Ik sms af en toe nog met date. Niets bijzonders eigenlijk. Hij gaat bijna op vakantie dus komende maand zal ik 'm vast niet meer zien. Verwacht eigenlijk dat het een beetje dood bloedt. Ik stel in ieder geval niets meer voor. Hij weet hoe ik erover denk dus het is aan hem.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 0:46

Ja, wel gezoend. Was tijdens het uitgaan en dan gaat dat toch allemaal wat makkelijker Wink

Vind je het jammer dat het nu zo loopt Feline, of heb je er wel vrede mee?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 1 feb 2011 - 0:52

En, deed de zoen je hart sneller kloppen? Wink

Tuurlijk vind ik 't jammer. Maar kan er weinig aan veranderen dus in die zin heb ik er vrede mee. Misschien dat ie over een paar maanden beseft dat ie me toch wel leuk vindt. En anders vind ik misschien over een paar maanden iemand anders wel leuk. Heb nu andere dingen om me op te richten en daar gaat al genoeg energie in zitten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:54

Ik ben het helemaal met Feline eens Bliss.. Ik denk inderdaad ook dat nouja dat wat Feline dus zei.

Feline, ik vind dat heel goed van je, hoe je dat toen hebt aangepakt:).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 0:58

Wat leuk Sweety!

Goede insteek Feline!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum