Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 10:13

Nee, niet echt. Heb wel een kleine opening daarvoor gelaten in mn sms, maar ik denk écht niet dat hij ineens zn best wil gaan doen enzo. Hij vond het allemaal toch maar onpraktisch. Mocht ie toch ineens positief reageren, dan zie ik het dan wel weer, maar ik kan het me niet meer voorstellen eigenlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 10:16

Ik verwacht het ook niet, maar bij mannen weet je het maar nooit..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 10:40

Mocht dat zo zijn, dan mag hij dat wel bewijzen. Dan weet je het snel genoeg.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 10:46

Heb een sms! Wilde net gaan slapen. Komt ie:
*sms weg*

En er achteraan nog:
*sms weg*

Oh en nu krijg ik net nog:
*sms weg*

Pfffff ja, niet echt de reactie die ik verwacht had... Even geen flauw idee ook wat ik hier nu weer mee aan moet. Ik ben echt kapot en moet dringend slapen, want zit morgenavond tot 20:30 op school voor tienminutengesprekken... Ik weet niet of ik nu ineens vrienden kan zijn. Ik weet t ff helemaal niet, maar ga de laptop nu uitzetten, ben ERG benieuwd naar jullie reacties (jullie zijn toch mijn raadgevers in deze kwestie...)!

Welterusten!


Laatst aangepast door Bliss op vr 11 feb 2011 - 12:14; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 10:49

Goh! Wat een verrassing. Ga hier eens goed over nadenken voordat ik je advies geef. Maar dit klinkt eigenlijk best positief...
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:53

Ik vind helemaal niet dat het positief klinkt (weet je naam van hierboven niet meer). Bliss, wat wil je? Je wilt toch iets serieus met hem beginnen? Zoals ik dat lees zit dat er niet in.. Ik lees iedere keer je berichtjes hier, je voelt je hartstikke ongelukkig zo, kap het af! Natuurlijk, het zal moeilijk zijn, maar uiteindelijk voel je je veel beter. Je wilt je leven toch niet maandenlang door zoiets laten beinvloeden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 10:53

Moeilijk. Hij houdt de deur op een kiertje, maar toch als je het kunt zou ik hem dichtgooien. Vanuit dit naar vriendschap zou voor mij onmogelijk zijn.. Ik zou altijd hoop houden en achter alles wat gaan zoeken. Maar dit is hoe het voor mij zou zijn. Ik kan niet voor jou praten natuurlijk, al denk ik naar aanleiding van jouw posts dat jij het ook niet los zou kunnen laten.

Slaap er een nachtje over. Wel fijn dat hij nog gereageerd heeft en ook uitgebreid. Dat is in ieder geval een plus voor hem.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 9 feb 2011 - 10:57

Allereerst goed dat je het smsje had verstuurd. Ten tweede denk ik dat het wel duidelijk is dat hij door de afstand het niet ziet zitten. Want dat is volgens mij ( and correct me if i'm wrong ) het grootste probleem bij jullie. Ondanks dat het moeilijk zal zijn zal je toch onder ogen gaan zien dat er voor nu geen relatie in zit. En dus inhoudt dat je voor jezelf moet kiezen.

@ crazygrace: ik snap niet echt hoe je dit positief kan opvatten?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 11:08

Hij stuurde tenminste niet terug: rot op trut

Daarom zie ik het positief.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 11:26

CrazyGrace schreef:Hij stuurde tenminste niet terug: rot op trut

Daarom zie ik het positief.

Nou, ze mag hem dankbaar zijn idd.. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 11:34

Dankbaar hoeft nou ook weer niet. Maar hij geeft iig toch wel aan haar heel erg leuk te vinden en zelf ook te balen van de situatie. Dat het nu niet werkt is gewoon heel erg vervelend, maar hij doet nu toch niet misselijk erover ofzo. Ik ken mannen die juist ontzettend misselijk kunnen reageren op een sms, zoals die gestuurd is. Vandaar dat ik zeker ook niet zegt dat ze er nu weer helemaal voor moet gaan, maar vind ik het wel positief dat hij nog met een uitleg sms komt. Zo kan ze het toch afsluiten voor zichzelf en gewoon kijken waar de carnaval tot leid?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Julia wo 9 feb 2011 - 20:13

Ik snap wat crazy greace bedoelt met positief, maar dat is alleen positief als je het allerlaagste van deze jongen verwacht. Dus of dat nou zo positief is... Ik verwacht niet zo snel een sms van een jongen met: ,, Rot op trut."
En ook denk ik niet dat de afstand echt doorslaggevend is. Ik denk dat hij je leuk vindt, maar gewoon niet leuk genoeg. Misschien dat dat meer had kunnen worden, maar blijkbaar wil hij toch die moeite, die idd meer is dan als je dichter bij elkaar woont, te willen doen. Er zijn genoeg mensen met een lange afstandsrelatie die het wel een kans willen geven. Dit zeg ik niet om je een rot gevoel te geven hoor Bliss. Maar ik zou ook proberen de deur dicht te doen, hoe pijnlijk ook.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ wo 9 feb 2011 - 20:20

Bliss, als ik al jou berichten zo lees denk ik niet dat jij tevreden bent met alleen een vriendschap.
Je blijft jezelf dan alleen maar pijn doen want je zult altijd blijven hopen op de kans dat het toch wat wordt.
Het was makkelijker geweest als hij het ook af wilde sluiten, want nu legt hij de keuze weer bij jou en dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling.
Hopelijk kun je voor jezelf een verstandig besluit maken!
Succes!!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 20:39

Advies? Wat voor advies wil je nog? Het is wel duidelijk zo, hij wil vrienden blijven, geen relatie. Ik kan me voorstellen dat je dat nu moeilijk vindt, dus zou het contact voorlopig lekker afkappen, en over een paar maanden eens kijken of jullie vrienden willen worden, of niet. Ik zou voorlopig echt niet met hem afspreken, straks ben je ben hem, gaan jullie weer zoenen, komt er seks van, en zit je weer precies in hetzelfde schuitje. Je verdient beter, je verdient een man helemaal niet voor de helft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:38

Hoe gaat het nu met je Bliss?? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 9 feb 2011 - 22:43

Janelie schreef:Moeilijk. Hij houdt de deur op een kiertje, maar toch als je het kunt zou ik hem dichtgooien. Vanuit dit naar vriendschap zou voor mij onmogelijk zijn.. Ik zou altijd hoop houden en achter alles wat gaan zoeken. Maar dit is hoe het voor mij zou zijn. Ik kan niet voor jou praten natuurlijk, al denk ik naar aanleiding van jouw posts dat jij het ook niet los zou kunnen laten.

Slaap er een nachtje over. Wel fijn dat hij nog gereageerd heeft en ook uitgebreid. Dat is in ieder geval een plus voor hem.

Hier ben ik het mee eens! Misschien kun je nog eens met hem afspreken om het er echt face to face over te hebben, dan kun je dingen meestal toch duidelijker maken, maar als zijn verhaal dan op hetzelfde neerkomt zou ik er voor nu mee stoppen. Ik denk dat het voor jou bijna onmogelijk is om nu ineens vrienden te zijn, dus ik zou de komende tijd voor jezelf kiezen en het contact met hem verbreken als hij echt alleen vriendschap wil, of heel weinig contact, misschien kunnen jullie daarna wel gewoon vrienden zijn, als dit is afgesloten. Maar ik zou zo niet doorgaan Bliss, daar word jij echt niet gelukkig van, en dat verdien je gewoon wel!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 22:52

Jen_ schreef: Je verdient beter, je verdient een man helemaal niet voor de helft.

Helemaal mee eens
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 23:26

Hee, ff snel een reactie tussendoor. Heb slecht geslapen en nog steeds een beetje prikogen van gisteravond... Ik denk ook niet dat ik ineens vrienden met hem kan zijn eigenlijk. Daarvoor is er nu al te veel gebeurd. Maar ik moet er nog eens even over nadenken. Ik ben komend weekend dus weer daar, misschien stel ik nog voor om zondagmiddag af te spreken en t er nog eens (voor de laatste keer) over te hebben.
Ik had liever gehad dat ie duidelijk had gezegd dat hij me niet leuk (genoeg) vindt. Hij zegt nu dat ie me nog steeds leuk en bijzonder vindt en daardoor kan ik me er gewoon niet bij neerleggen dat het dan door die afstand niks zou worden... Sad Vooral dus omdat ik dit echt nooit met iemand heb en het kan toch gewoon niet dat ik nu eindelijk iemand gevonden heb en dat het door 150 km afstand op niks uitloopt?? Jezus wat een kutsituatie is dit.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  RYW wo 9 feb 2011 - 23:36

Mag ik even bruut zijn?

Als het alleen de afstand was, maar verder was hij wel helemaal tot over de oren en blown away en in de wolken, dan had hij het niet afgekapt om de afstand, denk ik eerlijk gezegd...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 23:52

RYW schreef:Mag ik even bruut zijn?

Als het alleen de afstand was, maar verder was hij wel helemaal tot over de oren en blown away en in de wolken, dan had hij het niet afgekapt om de afstand, denk ik eerlijk gezegd...

Ja, dat denk ik ook wel een beetje. Maar dan moet ie niet zeggen dat ie me zo leuk vindt en er zo'n klik is, want daar koop ik dan niks voor natuurlijk...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 0:00

Bliss schreef:
RYW schreef:Mag ik even bruut zijn?

Als het alleen de afstand was, maar verder was hij wel helemaal tot over de oren en blown away en in de wolken, dan had hij het niet afgekapt om de afstand, denk ik eerlijk gezegd...

Ja, dat denk ik ook wel een beetje. Maar dan moet ie niet zeggen dat ie me zo leuk vindt en er zo'n klik is, want daar koop ik dan niks voor natuurlijk...

Hij wil je niet kwetsen, daarom verpakt hij het in mooiere woorden, zodat het minder hard aankomt 'het ligt niet aan jou/het ligt aan mij/de afstand' dat verhaal. En echt heus, je vindt nog wel een klik met iemand anders, hij is echt niet de enige!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ijsjemeisje do 10 feb 2011 - 0:06

Jen_ schreef:
Bliss schreef:
RYW schreef:Mag ik even bruut zijn?

Als het alleen de afstand was, maar verder was hij wel helemaal tot over de oren en blown away en in de wolken, dan had hij het niet afgekapt om de afstand, denk ik eerlijk gezegd...

Ja, dat denk ik ook wel een beetje. Maar dan moet ie niet zeggen dat ie me zo leuk vindt en er zo'n klik is, want daar koop ik dan niks voor natuurlijk...

Hij wil je niet kwetsen, daarom verpakt hij het in mooiere woorden, zodat het minder hard aankomt 'het ligt niet aan jou/het ligt aan mij/de afstand' dat verhaal. En echt heus, je vindt nog wel een klik met iemand anders, hij is echt niet de enige!

Met Jenn eens!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 10 feb 2011 - 0:17

Wilde hetzelfde als Jen typen. Ik herken dat ook bij mezelf.. doe 't soms ook wel eens. Het is namelijk heel moeilijk om tegen iemand, waarvan je weet dat ie dolverliefd op je is, te zeggen dat het niet wederzijds is.

Ik heb nu ook een jongen die al een paar keer gevraagd heeft om wat te drinken. Ik ben al heel eerlijk tegen hem geweest en heb gezegd dat ie m'n type niet is omdat ie te veel rookt en drinkt, etc. En hij vraagt direct aan me: je vindt me niet aantrekkelijk he? En ik zeg dan altijd: nee, dat is 't niet.. we verschillen gewoon heel veel. Want om nou recht in z'n gezicht te zeggen dat ik 'm onaantrekkelijk vindt terwijl hij me elke keer sexy noemt e.d. vind ik te zielig. En daardoor denkt hij nu misschien: maar ze heeft nog steeds niet gezegd dat ze me niet aantrekkelijk vindt dus er is nog hoop.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace do 10 feb 2011 - 1:25

OK, ben bijgelezen (wat veel pagina's). En heb besloten dat die afstand en de weinig communicatie altijd vervelend voor jullie zal blijven. Dus Bliss denk toch echt dat je het moet afsluiten en een leukere vent moet zoeken, die wel leuk wil smsen en je gewoon vaak wilt zien.
Die carnavalskar is toch ook gewoon een stom excuus? Je zou in principe zelfs kunnen kijken hoe hij aan die wagen aan het bouwen is (ok ik weet dat ik vaak geheim enzo). En denk je dat hij na carnaval wel meer tijd gaat hebben? Daar geeft hij in zijn response geen aanleiding toe. Ik denk dat jullie gewoon een goede klik hebben en het leuk samen, maar het nu gewoon niet werkt. Ik hoop dat je het voor jezelf zo een beetje kan afsluiten en een deur hoeft toch niet altijd gelijk dichtgeslagen te worden. Laat zelf ook gewoon de deur op een kier, maar kijk ook even naar al die andere deuren die je nog niet geprobeerd heb. Wie weet wat daarachter verscholen is?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace do 10 feb 2011 - 1:28

Feline schreef:Wilde hetzelfde als Jen typen. Ik herken dat ook bij mezelf.. doe 't soms ook wel eens. Het is namelijk heel moeilijk om tegen iemand, waarvan je weet dat ie dolverliefd op je is, te zeggen dat het niet wederzijds is.

Ik heb nu ook een jongen die al een paar keer gevraagd heeft om wat te drinken. Ik ben al heel eerlijk tegen hem geweest en heb gezegd dat ie m'n type niet is omdat ie te veel rookt en drinkt, etc. En hij vraagt direct aan me: je vindt me niet aantrekkelijk he? En ik zeg dan altijd: nee, dat is 't niet.. we verschillen gewoon heel veel. Want om nou recht in z'n gezicht te zeggen dat ik 'm onaantrekkelijk vindt terwijl hij me elke keer sexy noemt e.d. vind ik te zielig. En daardoor denkt hij nu misschien: maar ze heeft nog steeds niet gezegd dat ze me niet aantrekkelijk vindt dus er is nog hoop.


Soms is het het beste om gewoon duidelijk te zijn. En bovendien als hij alleen maar wat met je wilt drinken omdat jij sexy bent en dan ook nog vraagt of je hem aantrekkelijk vind. Denk ik eigenlijk dat hij maar 1 ding wilt. Wat een hork. Zal gewoon tegen hem zeggen dat je je benen nooit voor hem zou kunnen spreiden (als in: neej je bent niet aantrekkelijk)
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 34 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum