Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 1:29

Bliss schreef:
Feline schreef:
En het is inderdaad zo waar.. Jij bent net zo leuk als hij, dat mag ie wel even beseffen!

Nee eigenlijk ben ik gewoon veel leuker dan hij Twisted Evil Wink
Heb nog niks gehoord op mn sms, hij zal wel weer aan t klussen zijn. Morgenavond weer BZV, ons vaste sms-uurtje. Maar ik denk dat, als hij dan weer wat stuurt, ik maar eens een keer niet ga smsen tijdens dat programma. Kijken of het hem opvalt.
Zucht, stomme carnaval, hoelang duurt dat klussen nog? Goed plan Bliss, hoop dat je het volhoudt Idea
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 1:45

Over drie weken is het pas carnaval in zijn dorp en een week later is het overal carnaval en dan viert ie t weer (en ik zelf ook). Duurt nog een eeuwigheid! Zat me ook net te bedenken dat ik vorige week in dé sms heb gezet dat ik snap dat hij druk is met die wagen en ik wel geduld op kan brengen. Ik vraag me af in hoeverre hij dat heeft opgevat als vrijbrief om ineens bijna niet meer te smsen Mad Ik wil hem gewoon erg graag weer eens ZIEN ipv dat bellen/smsen, vind dat veel fijner en dan kan ik stukken beter bepalen hoe de situatie tussen ons nu is. Maar ja, dat is net t probleem natuurlijk. Ik kom zelf niet meer met een voorstel, maar zit wel met volgend weekend in mn maag. Ik heb hem gezegd dat ik dan daar ben, maar heb geen zin om bijv. weer een avond tot het laatste moment vrij te houden omdat hij misschien wel kan dan en dat dan blijkt dat hij helemaal niet kan. Zit ik me straks weer kut te voelen bij mn moeder op de bank!
Ik las vanmorgen een goede uitspraak bij Smikkell op FB (deze kende ik al wel): "Never make someone a priority when they're only willing to make you an option." Hóé toepasselijk kan het zijn...

Ik vind jouw situatie idd ook lastig BE! Denk dat t idd beter is om niet naar dat feestje te gaan, al zou ik zelf wel erg nieuwsgierig zijn hoe hij dan doet. (maar hier heb je niks aan natuurlijk en ik wil je ook geen slecht advies geven Wink) Wel stom dat ie niks laat horen ook! Kerels............ Rolling Eyes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 5 feb 2011 - 1:48

ah bliss das indd wel een goed plan! Ben benieuwd hoe hij daar dan op reageert! Ik vind het maar een kinderachtige bedoeling hoe hij doet.. hij kan druk zijn, maar kom op.. hoe moeilijk kan het zijn om eventjes een sms te sturen?

sweety: gezellig dat je voor hem gekookt hebt..Ben benieuwd of jullie morgen naar die film gaan, hij schijnt goed te zijn!

BE: ik zou ook niet gaan hoor!

Ik moet nog ff zien of ik mn date morgen nog zie, heb nu een vrij druk weekend.. al wil ik hem wel graag zien..maar hij komt in ieder geval volgende week zondag bij mij Very Happy
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 5 feb 2011 - 1:49

Bliss schreef:Over drie weken is het pas carnaval in zijn dorp en een week later is het overal carnaval en dan viert ie t weer (en ik zelf ook). Duurt nog een eeuwigheid! Zat me ook net te bedenken dat ik vorige week in dé sms heb gezet dat ik snap dat hij druk is met die wagen en ik wel geduld op kan brengen. Ik vraag me af in hoeverre hij dat heeft opgevat als vrijbrief om ineens bijna niet meer te smsen Mad Ik wil hem gewoon erg graag weer eens ZIEN ipv dat bellen/smsen, vind dat veel fijner en dan kan ik stukken beter bepalen hoe de situatie tussen ons nu is. Maar ja, dat is net t probleem natuurlijk. Ik kom zelf niet meer met een voorstel, maar zit wel met volgend weekend in mn maag. Ik heb hem gezegd dat ik dan daar ben, maar heb geen zin om bijv. weer een avond tot het laatste moment vrij te houden omdat hij misschien wel kan dan en dat dan blijkt dat hij helemaal niet kan. Zit ik me straks weer kut te voelen bij mn moeder op de bank!
Ik las vanmorgen een goede uitspraak bij Smikkell op FB (deze kende ik al wel): "Never make someone a priority when they're only willing to make you an option." Hóé toepasselijk kan het zijn...

Waar woont je date eigenlijk ergens Bliss? ik krijg heel sterk het vermoeden dat ie bij mij in de buurt woont.. stomme carnaval blegh ik heb er ook echt zo'n hekel aan!!

Ik vind jouw situatie idd ook lastig BE! Denk dat t idd beter is om niet naar dat feestje te gaan, al zou ik zelf wel erg nieuwsgierig zijn hoe hij dan doet. (maar hier heb je niks aan natuurlijk en ik wil je ook geen slecht advies geven Wink) Wel stom dat ie niks laat horen ook! Kerels............ Rolling Eyes
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 1:55

Waar woon jij? Dan zeg ik wel of het in de buurt is :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 5 feb 2011 - 2:00

Bliss schreef:Waar woon jij? Dan zeg ik wel of het in de buurt is :P

haha stuur je wel even een pm, als ik erachter kom hoe dat werkt Very Happy
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 5 feb 2011 - 2:02

klavertje schreef:
Bliss schreef:Waar woon jij? Dan zeg ik wel of het in de buurt is :P

haha stuur je wel even een pm, als ik erachter kom hoe dat werkt Very Happy

je hebt eem pm, dat was zo moeilijk nog niet haha..

liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 5 feb 2011 - 2:02

ButterflyEffect schreef:
Sweety, denk je dat hij daar dan wat mee bedoelde met die opmerking? Ik denk dat hij het huis gewoon mooi vindt en dat dat een constatering was zonder bijbedoelingen toch? Voel je je nu weer wat zelfverzekerder over jullie? smile

Nee dat denk ik eigenlijk niet. Vond het ergens wel lief om te horen dat hij dat zei. Of hij er verder iets mee bedoelde of niet Wink
Ik voel me op zich wel wat zekerder maar niet veel. Ik denk echt dat het komt omdat ik deze hele week niet lekker in mijn vel zit ik dus over alles en nog wat nadenk en me dan steeds slechter ga voelen. Bleh... Daarentegen wel weer leuk om hem morgen te zien. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 2:06

Jeetje Bliss, dat duurt idd nog wel erg lang! En wat als jij nou zegt tegen hem dat je wilt dat als hij je wilt zien dat hij dan wel bijtijds met een voorstel moet komen omdat je anders met andere meiden hebt afgesproken? Of beter nog, als jeje spreuk wilt toepassen zou ik als ik jou was leuke dingen plannen met je vriendinnen anders zit je weer de hele zaterdag op de bank.. En dan komt hij er gauw genoeg achter dat hij er wat meer op letten als hij jou wilt zien. Want vorige keer dacht hij ook o ik kan het net zo goed op de dagzelf vragen of ze komt want ze kan toch wel Rolling Eyes


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:18; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco za 5 feb 2011 - 2:13

@ Bliss: Ik snap dat je hem heel graag wilt zien, zeker als je dat weekend daar bent. Maar als hij er geen moeite voor wil doen, wil jij dan constant dagen vrij blijven houden en beschikbaar zijn mocht het meneer wel een keer believen om af te spreken?
Ik zou gewoon lekker plannen wat je wilt doen, en dan past hij zich maar een keer aan jou aan. Hij is degene die zo moeilijk en raar doet! Dan hoef jij toch niet thuis te zitten sippen als hij weer niet kan?
En mocht hij dan toch met een voorstel komen kun je altijd nog kijken of er wat in te passen valt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 2:19

Sweety schreef:
ButterflyEffect schreef:
Sweety, denk je dat hij daar dan wat mee bedoelde met die opmerking? Ik denk dat hij het huis gewoon mooi vindt en dat dat een constatering was zonder bijbedoelingen toch? Voel je je nu weer wat zelfverzekerder over jullie? smile

Nee dat denk ik eigenlijk niet. Vond het ergens wel lief om te horen dat hij dat zei. Of hij er verder iets mee bedoelde of niet Wink
Ik voel me op zich wel wat zekerder maar niet veel. Ik denk echt dat het komt omdat ik deze hele week niet lekker in mijn vel zit ik dus over alles en nog wat nadenk en me dan steeds slechter ga voelen. Bleh... Daarentegen wel weer leuk om hem morgen te zien. Very Happy
Ja hij denkt dan iig wel aan je Wink Oh bleh.. dat is inderdaad vervelend zon week. Gelukkig zie je hem morgen weer, word je misschien weer wat afgeleid van je bui. smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 2:26

@ Prosecco: nee precies, zoals ik al zei heb ik daar geen zin in, dus als hij niet gauw ergens mee komt, ga ik gewoon plannen maken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 5 feb 2011 - 4:10

Ik zou ook gewoon plannen gaan maken Bliss. Komt hij toch met een voorstel, dan kan je het misschien wel combineren. En zo niet, dan moet hij maar nog beter zijn best doen. Jij hebt je best wel gedaan en mocht het ergens toe leiden dan moet hij er ook energie instoppen. Als hij je echt leuk vindt dan komt hij nog wel een keer met een voorstel als jij volgend weekend niet meer kan.

BE, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je anders ook was gegaan zou ik gewoon gaan. Je loopt hem toch niet als een hondje achterna? Doe gewoon lekker jouw eigen dingen en dat je hem daarbij weleens tegenkomt, tja so be it. Je moet alleen niet naar het feestje gaan óm hem.

Sweety, je bent niet zo'n ster in koken?? :P Fijn dat jullie het toch leuk hebben samen I love you Misschien moet alles ook gewoon even groeien.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 5 feb 2011 - 7:14

Blijf je nou thuis BE? Als je echt graag wil gaan dan gewoon gaan. En mocht hij blij tegen je gaan doen dan kan je ( als je wil ) altijd nog een opmerking maken over dat hij niks heeft gestuurd. Wink

En Bliss ik ben het eens met de anderen. Anders zelf afspraken gaan maken voor jezelf en als hij dan smst of je kan, kan je nog altijd kijken.

@ Janelie: nou opzich kan ik het wel.. Maar ik sta er toch altijd wel van versteld als het ook echt lukt Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 5 feb 2011 - 10:17

Beter! Ik ben echt een drama-kok. smile Beterschap voor hem ook.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 14:43

@ BE: ben je nog naar het feestje geweest?
@ Sweety: veel plezier als jullie morgen naar de film gaan!

Ik kreeg vanavond weer een sms van mn date. Gewoon vrolijk, hij reageerde op mijn sms van gisteren en zei nog wat over de carnaval (goh...). Ik vraag me af of ie überhaupt in de gaten heeft dat ik ergens op zit te wachten... Ga in elk geval proberen morgen de hele dag niks te sturen, ook niet tijdens BZV. Denk namelijk dat ie dan wel weer smst, maar hij moet maar eens merken dat ik niet altijd beschikbaar ben als het hem uitkomt!

Geen leuke mannen gezien in de kroeg vanavond, helaas Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Chocolate Cookie za 5 feb 2011 - 22:06

Bliss schreef:@ BE: ben je nog naar het feestje geweest?
@ Sweety: veel plezier als jullie morgen naar de film gaan!

Ik kreeg vanavond weer een sms van mn date. Gewoon vrolijk, hij reageerde op mijn sms van gisteren en zei nog wat over de carnaval (goh...). Ik vraag me af of ie überhaupt in de gaten heeft dat ik ergens op zit te wachten... Ga in elk geval proberen morgen de hele dag niks te sturen, ook niet tijdens BZV. Denk namelijk dat ie dan wel weer smst, maar hij moet maar eens merken dat ik niet altijd beschikbaar ben als het hem uitkomt!
Geen leuke mannen gezien in de kroeg vanavond, helaas Wink

Helemaal mee eens!! Echt doen hoor!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 za 5 feb 2011 - 22:32

Gisterochtend kreeg ik een reactie op mijn mailtje: hij vond het prima om te wachten met seks totdat we meer duidelijkheid hadden. Mooi! dacht ik. Maar gisteravond kreeg ik weer een mailtje dat hij in de kroeg iemand had leren kennen die hij leuker vond dan mij en dat ie dus niet meer verder wil... Om de een of andere reden vind ik dat wel prima eigenlijk, blijkbaar heeft het dan niet zo moeten zijn...
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow za 5 feb 2011 - 22:55

Bliss, you go girl! Volhouden he Wink

Daya, hmm, beetje vreemd. Wel eerlijk dat hij dat even laten weten maar het komt wel over alsof je erg makkelijk ingeruild wordt. Neeeext!
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 5 feb 2011 - 23:05

Wat een lul is hij Daya! Toen ik het las dacht ik dat is aardig van hem en dan stuurt hij dat hij een leuker iemand heeft gezien. Je wordt makkelijk ingeruild komt zo bij mij over. Dan is het zijn verlies! smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 za 5 feb 2011 - 23:26

Het voelt ook wel alsof ik ingeruild wordt... Maar als ie daar zo makkelijk in is, is ie mij niet waard! En inderdaad, dan is het zijn verlies. Ik zal vast ooit wel iemand tegen komen die mij zo leuk vind dat ie het niet in z'n hoofd zal halen om mij in te ruilen Wink
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco za 5 feb 2011 - 23:37

Balen Daya! Kan me voorstellen dat je voelt alsof hij je inruilt en dat zuigt!

Maar om hem nou een lul te noemen Sweety? Hij is eerlijk over zijn gevoelens voor Daya (die er blijkbaar niet voldoende zijn) en neemt de moeite om haar dat eerlijk te vertellen. Dat maakt het voor Daya niet leuker, maar het is wel eerlijk.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 6 feb 2011 - 0:56

Ja lul.. Ik zeg het nogal snel Wink Had het misschien anders kunnen zeggen maar dat kwam in mijn hoofd. Het is wel eerlijk van hem dat hij het zegt tegen haar dat zijn gevoelens voor het andere meisje meer zijn dan voor Daya. Bij mij betekent lul niet zo veel, eigenlijk net zoveel als pipo. Als ik zeg eikel dan betekent dat meer. (beetje goed uitgelegd? ) Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 6 feb 2011 - 1:04

Ah wat balen voor je Daya!! Het is goed dat hij het eerlijk zegt, maar beetje lullige timing, net nadat jij dat mailtje had gestuurd... Hopelijk kom je snel een andere leuke jongen tegen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 6 feb 2011 - 1:11

Ik zit te wachten..

Mijn date is nog aan het stagelopen, is rond 4 uur vrij. Hij zei: ja, ik denk dat een uurtje of 6, 7 wel uitkomt, maar laat je nog wel weten hoe en wat. En dat heeft hij niet laten weten en is het waarschijnlijk vergeten. Nu moet ik dus wachten tot 4 uur tot hij online komt. Hoe irritant. Ik hou niet van wachten.. Ik ben een planner..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum