Date-topic 2
+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Date-topic 2
Goed gedaan Bliss! Ik hoop voor je dat er vanavond een hoop duidelijk gaat worden!
Sweety: Wat vind jij van het hele verhaal? Kun je je vinden in het "rustig aan doen" of kun je dat niet? Speelt het verhaal met je ex ook mee in dit verhaal en jou gevoel daarbij?
Daya: Beetje zenuwen heb je toch altijd wel, is alleen maar positief toch?
Sweety: Wat vind jij van het hele verhaal? Kun je je vinden in het "rustig aan doen" of kun je dat niet? Speelt het verhaal met je ex ook mee in dit verhaal en jou gevoel daarbij?
Daya: Beetje zenuwen heb je toch altijd wel, is alleen maar positief toch?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wanneer zie je hem Daya?Daya25 schreef:Ik ben ondertussen wel zenuwachtig aan het worden voor mijn date... Ook al heeft ie me verzekerd dat dat nergens voor nodig is, stomme zenuwen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Klavertje, wat hebben jullie gedaan? Of had je al ergens verteld wat jullie gingen doen? Zo ja, dan ben ik dat vergeten Maar leuk toch dat het zo gezellig is en hij je een goed gevoel geeft!
Prosecco, zo zie je maar dat het achteraf heel erg mee is gevallen Mooi dat het leuk was!
Sweety, hmm lastige situatie, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat vind jij ervan? Denk je rustig aan te kunnen doen op de manier hoe hij het wil?
Daya, zenuwen heb je meestal wel Al heb ik wel gemerkt dat vaker daten wel helpt in het minder zenuwachtig worden haha. Toen ik nog weinig gedate had was ik echt super zenuwachtig en de laatste tijd valt het erg mee, beetje gezonde spanning en nieuwsgierigheid.
Prosecco, zo zie je maar dat het achteraf heel erg mee is gevallen Mooi dat het leuk was!
Sweety, hmm lastige situatie, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat vind jij ervan? Denk je rustig aan te kunnen doen op de manier hoe hij het wil?
Daya, zenuwen heb je meestal wel Al heb ik wel gemerkt dat vaker daten wel helpt in het minder zenuwachtig worden haha. Toen ik nog weinig gedate had was ik echt super zenuwachtig en de laatste tijd valt het erg mee, beetje gezonde spanning en nieuwsgierigheid.
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Ja.. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het prima vind. Vind het wel jammer. Ik had ook niet gedacht en verwacht om dit jaar te gaan samenwonen maar ik had wel verwacht dat hij wel al een relatie ziet zitten. Dat ziet hij ook wel maar hij wil het rustig aan doen. Maar ja, vanaf wanneer ga je dan een relatie beginnen? Als je een relatie krijgt met elkaar dan ben je toch ook bezig met naar elkaar te groeien en elkaar te leren kennen? Nu komt het bij mij over alsof hij eerst naar elkaar wil groeien en elkaar beter te leren kennen. En als dat allemaal gebeurt dan pas een relatie. Ik kan het wel rustig aan doen maar dan wel met de wetenschap dat het ergens naar leid. Ik denk wel dat ik een kleine "deuk" heb gekregen in mijn ego. ( klinkt dat raar? )Roze Roos schreef:
En hoe bedoel je over mijn ex?
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ja.. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het prima vind. Vind het wel jammer. Ik had ook niet gedacht en verwacht om dit jaar te gaan samenwonen maar ik had wel verwacht dat hij wel al een relatie ziet zitten. Dat ziet hij ook wel maar hij wil het rustig aan doen. Maar ja, vanaf wanneer ga je dan een relatie beginnen? Als je een relatie krijgt met elkaar dan ben je toch ook bezig met naar elkaar te groeien en elkaar te leren kennen? Nu komt het bij mij over alsof hij eerst naar elkaar wil groeien en elkaar beter te leren kennen. En als dat allemaal gebeurt dan pas een relatie. Ik kan het wel rustig aan doen maar dan wel met de wetenschap dat het ergens naar leid. Ik denk wel dat ik een kleine "deuk" heb gekregen in mijn ego. ( klinkt dat raar? )Roze Roos schreef:
En hoe bedoel je over mijn ex?
Nee, ik denk helemaal niet dat het raar is dat je ego een deukje heeft gekregen. Wellicht dat hij andere dingen onder een relatie verstaat dan jij, kan natuurlijk. Goed voor jezelf beslissen wat je wil he!
Ik bedoelde met je ex over je topic dat je geld kreeg en twijfelde of je wel met Disney weg moest gaan etc. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Oh bedoel je zo? Euhm.. Nou misschien dat het ergens mee speelt over Londen inderdaad dat ik denk wil ik er wel heen. Maar ja dat wil ik wel heel erg graag. ( ik zou met Disney/date naar Londen gaan en met mijn nichtje naar Disney(land). Ik maak het erg ingewikkeld )
En ja, ik vind Disney (date) wel leuk en we hebben gister ook wel lol gehad. En ook al is hij niet zo lekker ik vind het niet erg om bij hem te zijn. Vind het wel leuk. Maar het maakt het wel wat ingewikkelder. Ik heb wel aangegeven dat ik misschien onbewust afstand zal nemen. Vanwege het feit dat ik een deukje heb opgelopen. Wil ook weer niet vragen wat hij dan onder een relatie verstaat misschien dat ik dan zeikerig overkom. Eerst ging het zo goed ( nu ook wel ) maar nu wordt ik dus onzekerder...
En ja, ik vind Disney (date) wel leuk en we hebben gister ook wel lol gehad. En ook al is hij niet zo lekker ik vind het niet erg om bij hem te zijn. Vind het wel leuk. Maar het maakt het wel wat ingewikkelder. Ik heb wel aangegeven dat ik misschien onbewust afstand zal nemen. Vanwege het feit dat ik een deukje heb opgelopen. Wil ook weer niet vragen wat hij dan onder een relatie verstaat misschien dat ik dan zeikerig overkom. Eerst ging het zo goed ( nu ook wel ) maar nu wordt ik dus onzekerder...
Sweety- Ratel
Poe, wat is er een hoop bijgeschreven zeg!
Bliss, ik vind ook dat je een goede sms terug hebt gestuurd. In ieder geval heel duidelijk! Ook super dat je toch probeert te bellen. Het loopt echt op een eindje voor je he, dát er nu wat moet gebeuren. Ik wens je heel veel succes vanavond.
Prosecco, ik sluit me aan bij fairytale,. Probeer er van te genieten en je weet nooit hoe het loopt in het leven. Je kan heel lang samen blijven, maar hij kan ook zo weer vertrokken zijn. Ik vind het zelf ook eng, straks geef je je helemaal en dan loopt hij gewoon doodleuk weg. Sta je daar met je zieltje onder je armen. Maar ja, zo is de liefde.
Klavertje, leuk dat het zo goed gaat! Misschien heb jij dat ook wel nodig dat je date echt het tegenovergestelde is van je ex. Veel plezier op je volgende date. Staat die al gepland?
Marsy, het klinkt lullig, maar ik weet nog niet zo goed wat ik van je date moet vinden. Hij ziet het echt als lang leven de lol en ondanks dat je het een aantal keer ontkracht hebt, volgens mij voel jij meer. Die opmerking over het zoenen is ook een beetje raar. Sowieso als je eerst met z'n tweeen hebt afgesproken, dan vraag je toch aan de tweede persoon (jij in dit geval) of het goed is dat die vriend ook meegaat. Hoe denk je er nu zelf over?
Sweety, die had ik niet zien aankomen! Jullie hebben het zo leuk met elkaar als ik jouw verhalen zo lees. Jammer dat jullie niet op één lijn liggen. Of liggen jullie dat misschien wel, maar wil hij het geen relatie noemen en jij wel? Is hij verliefd op je? Want ik lees overal dat hij het leuk met je vindt. Wat bedoelt hij daarmee? Ben jij eigenlijk verliefd op hem?
Daya, zenuwen zijn niet gek hoor! Veel plezier en het wordt vast leuk
Bliss, ik vind ook dat je een goede sms terug hebt gestuurd. In ieder geval heel duidelijk! Ook super dat je toch probeert te bellen. Het loopt echt op een eindje voor je he, dát er nu wat moet gebeuren. Ik wens je heel veel succes vanavond.
Prosecco, ik sluit me aan bij fairytale,. Probeer er van te genieten en je weet nooit hoe het loopt in het leven. Je kan heel lang samen blijven, maar hij kan ook zo weer vertrokken zijn. Ik vind het zelf ook eng, straks geef je je helemaal en dan loopt hij gewoon doodleuk weg. Sta je daar met je zieltje onder je armen. Maar ja, zo is de liefde.
Klavertje, leuk dat het zo goed gaat! Misschien heb jij dat ook wel nodig dat je date echt het tegenovergestelde is van je ex. Veel plezier op je volgende date. Staat die al gepland?
Marsy, het klinkt lullig, maar ik weet nog niet zo goed wat ik van je date moet vinden. Hij ziet het echt als lang leven de lol en ondanks dat je het een aantal keer ontkracht hebt, volgens mij voel jij meer. Die opmerking over het zoenen is ook een beetje raar. Sowieso als je eerst met z'n tweeen hebt afgesproken, dan vraag je toch aan de tweede persoon (jij in dit geval) of het goed is dat die vriend ook meegaat. Hoe denk je er nu zelf over?
Sweety, die had ik niet zien aankomen! Jullie hebben het zo leuk met elkaar als ik jouw verhalen zo lees. Jammer dat jullie niet op één lijn liggen. Of liggen jullie dat misschien wel, maar wil hij het geen relatie noemen en jij wel? Is hij verliefd op je? Want ik lees overal dat hij het leuk met je vindt. Wat bedoelt hij daarmee? Ben jij eigenlijk verliefd op hem?
Daya, zenuwen zijn niet gek hoor! Veel plezier en het wordt vast leuk
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ja het gaat snel he? Ik moest ook weer even bij lezen hoor. Ik ben wel verliefd ja. We hebben het ook leuk met elkaar als we samen zijn en hij heeft dat dus ook wel. Maar misschien dat ik er wel sneller aan toe ben om datgene wat we hebben een relatie te noemen terwijl het voor hem rustig aan mag. Hij vind het leuk en gezellig met me, hij heeft wel een paar weken geleden gezegd dat hij me leuk vind maar dat hij niet zo verliefd is dat hij niks meer door zijn keel krijgt. Maar dat heb ik ook niet. En ik denk dat dat op den duur ook anders wordt op die manier verliefd worden of zijn. Dus of hij echt verliefd is op me.. Ik dacht wel dat hij bedoelde dat hij me meer dan leuk vind maar nog niet (super)verliefd of dat hij nog meer naar elkaar wil groeien... En ik had het ook niet zien aankomen hoor..Janelie schreef:
Sweety- Ratel
Sweety, ik vind het in ieder geval wel goed dat hij er zelf over begint en eerlijk is. Natuurlijk een hele dooddoener en hier ben je ook niet blij mee, maar hij liegt je in ieder geval niet voor. Hij wil het ook laten groeien, daar is niks mis mee. Maar ik kan me voorstellen dat het bij jou even moet bezinken. Kan je je aanpassen aan zijn tempo?
Janelie- Ratel
Nou, ik hoor nu dus wéér niks op mijn sms... Als hij niks terugstuurt voor vanavond, durf ik ook niet te bellen! Ik moet eerst weten dat hij t ok vindt dat ik bel en dat ie ook opneemt, anders zit ik weer voor Jan Lul me druk te maken
Sweety, jouw verhaal snap ik goed, want datzelfde heb ik nu dus een beetje met mijn date. Ik wil gewoon weten of het ergens toe leidt, niet dat ik zogezegd mijn tijd zit te verdoen met hem, terwijl hij verder niks wil. Tenminste, ik wil gewoon weten wát hij verder wil en dan kan ik zelf beslissen of ik me daarin kan vinden. Eigenlijk heeft ie gewoon nog nooit iets losgelaten over wat hij nu eigenlijk wil. Hoop dat jouw date ook wat duidelijker wordt en kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, want je weet nu niet goed wat je wel en niet van hem kan verwachten.
Prosecco, leuk dat je date zo leuk was!! Lekker door blijven daten, misschien wordt het wel wat
Klavertje ook, lekker van genieten!
Sweety, jouw verhaal snap ik goed, want datzelfde heb ik nu dus een beetje met mijn date. Ik wil gewoon weten of het ergens toe leidt, niet dat ik zogezegd mijn tijd zit te verdoen met hem, terwijl hij verder niks wil. Tenminste, ik wil gewoon weten wát hij verder wil en dan kan ik zelf beslissen of ik me daarin kan vinden. Eigenlijk heeft ie gewoon nog nooit iets losgelaten over wat hij nu eigenlijk wil. Hoop dat jouw date ook wat duidelijker wordt en kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, want je weet nu niet goed wat je wel en niet van hem kan verwachten.
Prosecco, leuk dat je date zo leuk was!! Lekker door blijven daten, misschien wordt het wel wat
Klavertje ook, lekker van genieten!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
De dingen die ik hier neerzet zeg ik ook daadwerkelijk tegen hem.
Ja ik denk dat hij dat ook vind en dat ik hem leuker vind dan hij mij.. maar..
Waarom:
1) knuffelen en kusjes en handen vasthouden
2) niet moeilijk doen over dat mijn ex hem lastigvalt
3) als ik vraag om bevestiging, het geven
4) vrij willen zijn maar het ok vinden het alleen met mij te doen
Aan de andere kant vind ik dat hij niet extreem veel moeite doet om me te willen zien. Maar hij heeft het uitgelegd met dat hij het gewoon heel erg druk heeft en de tijd die hij over houdt wil verdelen tussen mij, zijn vrienden en zichzelf (hij schrijft een boek).
Ik wil oprecht niet meer van hem dan nu, alleen wat vaker..
Dames, wat een verhalen verder weer. Ga er straks even op reageren!
Ja ik denk dat hij dat ook vind en dat ik hem leuker vind dan hij mij.. maar..
Waarom:
1) knuffelen en kusjes en handen vasthouden
2) niet moeilijk doen over dat mijn ex hem lastigvalt
3) als ik vraag om bevestiging, het geven
4) vrij willen zijn maar het ok vinden het alleen met mij te doen
Aan de andere kant vind ik dat hij niet extreem veel moeite doet om me te willen zien. Maar hij heeft het uitgelegd met dat hij het gewoon heel erg druk heeft en de tijd die hij over houdt wil verdelen tussen mij, zijn vrienden en zichzelf (hij schrijft een boek).
Ik wil oprecht niet meer van hem dan nu, alleen wat vaker..
Dames, wat een verhalen verder weer. Ga er straks even op reageren!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Geen sms, wat een oetlul Bliss. Ik had op z'n minst verwacht dat hij iets terug zou sturen. Misschien dat hij iemand is die wegrent als het allemaal wat moeilijker wordt? Ik zou toch gewoon bellen, anders kan je het misschien niet goed afsluiten (mocht hij er anders over denken dan jij).
Janelie- Ratel
Janelie schreef:Geen sms, wat een oetlul Bliss. Ik had op z'n minst verwacht dat hij iets terug zou sturen. Misschien dat hij iemand is die wegrent als het allemaal wat moeilijker wordt? Ik zou toch gewoon bellen, anders kan je het misschien niet goed afsluiten (mocht hij er anders over denken dan jij).
Ja ik zit ook steeds allemaal excuses voor hem te verzinnen, nu heb ik weer bedacht dat ie aan t werk was vandaag en er misschien thuis rustig over na wil denken ofzo... Maar hij had ook gewoon ff kunnen sturen dat t ok is dat ik bel, wordt zo MOE van dat eeuwige wachten
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Janelie: Het is wel fijn dat hij er over begonnen is en dat hij er eerlijk in is. Ik kan me wel aanpassen aan zijn tempo. Het is ook wel verstandig om het rustig aan te doen. Maar ook weer niet te rustig.
@ Bliss: het is inderdaad vervelend als je zelf graag wil weten of het ergens toe leidt en dat hij misschien niks wil of het nog niet weet. In het begin was ik niet zo onzeker en nu.. We wachten het maar af met mijn date ik hoop wel dat er meer duidelijkheid komt over het hoe en wat. Ik hoop zo voor je dat hij je nog smst over dat het goed is als je vanavond belt, want dit is ook niks voor je. En als hij niks stuurt zou ik toch bellen naar hem. Misschien vind hij het wel normaal dat je belt en heeft hij zoiets van ja prima dat je belt geen probleem maar dat hoef ik toch niet te sturen?
@ Marsy: Maar als je vaker dit wil van hem dan lijkt het toch steeds meer op een relatie? ( misschien dat ik het anders zie dat kan natuurlijk ook )
@ Bliss: het is inderdaad vervelend als je zelf graag wil weten of het ergens toe leidt en dat hij misschien niks wil of het nog niet weet. In het begin was ik niet zo onzeker en nu.. We wachten het maar af met mijn date ik hoop wel dat er meer duidelijkheid komt over het hoe en wat. Ik hoop zo voor je dat hij je nog smst over dat het goed is als je vanavond belt, want dit is ook niks voor je. En als hij niks stuurt zou ik toch bellen naar hem. Misschien vind hij het wel normaal dat je belt en heeft hij zoiets van ja prima dat je belt geen probleem maar dat hoef ik toch niet te sturen?
@ Marsy: Maar als je vaker dit wil van hem dan lijkt het toch steeds meer op een relatie? ( misschien dat ik het anders zie dat kan natuurlijk ook )
Sweety- Ratel
Haha, ja sweetie, daar lijkt het wel op. Maar we zagen elkaar in het begin, toen hij het nog niet zo druk had, zeker 4 keer in de week. Dus ik vind het bijzonder jammer dat dit terug is gegaan naar 1 keer per week. Daar gaat het me vooral om.
En daarnaast heb ik gewoon mijn behoeftes...
En daarnaast heb ik gewoon mijn behoeftes...
Marsy28- Prater
Als dit nog veel langer doorgaat raak je hem gewoon vanzelf wel zat Bliss. Wat een knurft.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
ah bliss weer geen reactie? k had indd ook minstens wel een reactie verwacht kinderachtig zeg..
als ik jou was zou ik indd wel proberen te bellen en hem flink de waarheid vertellen.
mja, als ie weer niet opneemt schiet je daar ook niet veel mee op natuurlijk.
janelie of rainbow, weet niet meer wie het zei, maar ik heb dat inderdaad wel nodig denk ik dat hij totaal het tegenovergestelde is van mijn ex.. maar toch moet het vertrouwen wel groeien en ik kan ook merken dat ik een beetje moeite heb met echt uitspraken te doen over hoe nu verder.. beetje bindingsangst denk ik en angst voor hoe nu verder.. ben wel echt verliefd en dat wilde ik eigenlijk al niet eens..of nja dat klinkt stom..ben eigenlijk meer voor de grap gaan daten toen, om te kijken of het wat was maar had het niet echt verwacht. mja.. het is toch ook wel weer heel leuk en hij is echt heel anders.. dus dat scheelt weer
rainbow we zijn naar de film geweest en lekker wat wezen eten, was erg gezellig!
als ik jou was zou ik indd wel proberen te bellen en hem flink de waarheid vertellen.
mja, als ie weer niet opneemt schiet je daar ook niet veel mee op natuurlijk.
janelie of rainbow, weet niet meer wie het zei, maar ik heb dat inderdaad wel nodig denk ik dat hij totaal het tegenovergestelde is van mijn ex.. maar toch moet het vertrouwen wel groeien en ik kan ook merken dat ik een beetje moeite heb met echt uitspraken te doen over hoe nu verder.. beetje bindingsangst denk ik en angst voor hoe nu verder.. ben wel echt verliefd en dat wilde ik eigenlijk al niet eens..of nja dat klinkt stom..ben eigenlijk meer voor de grap gaan daten toen, om te kijken of het wat was maar had het niet echt verwacht. mja.. het is toch ook wel weer heel leuk en hij is echt heel anders.. dus dat scheelt weer
rainbow we zijn naar de film geweest en lekker wat wezen eten, was erg gezellig!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
It was me (of Rainbow zei het ook ). Het is ook niet zo gek toch dat je je zo voelt. Uiteindelijk zijn jullie ook nog helemaal niet lang aan het daten, jullie hebben elkaar al wel een aantal keer gezien, maar qua tijd is het nog niet zo lang. Je moet er wel even aan kunnen wennen. Heerlijk toch dat je nu hier staat, hoe eng ook, je hebt het wel aangedurfd om tot hier te komen.
Ik vind uit eten en een filmpje ook altijd leuk. Iedereen vindt het altijd afgezaagd, maar ik kan daar echt van genieten.
Ik vind uit eten en een filmpje ook altijd leuk. Iedereen vindt het altijd afgezaagd, maar ik kan daar echt van genieten.
Janelie- Ratel
nja ik kan daar dus ook echt van genieten! was harstikke gezellig.. maarja binnenkort hem maar es thuis uitnodigen en lekker voor hem koken.. ook leuk!
klavertje- Prater
Ik weet even niet meer wie het vroeg (teveel om terug te lezen) maar ik zie hem a.s. woensdag.
Daya25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10
klavertje schreef:nja ik kan daar dus ook echt van genieten! was harstikke gezellig.. maarja binnenkort hem maar es thuis uitnodigen en lekker voor hem koken.. ook leuk!
Succes, want daar zie/zag je toch best tegenop?
Janelie- Ratel
Janelie schreef:klavertje schreef:nja ik kan daar dus ook echt van genieten! was harstikke gezellig.. maarja binnenkort hem maar es thuis uitnodigen en lekker voor hem koken.. ook leuk!
Succes, want daar zie/zag je toch best tegenop?
ja klopt, maar vooral omdat ik bang ben/was voor reacties van familie en vrienden.. ik ken hem via internet.. ben ik zelf dus normaal ook helemaal niet van haha.. en mijn vrienden en familie zijn ook niet zo best van vertrouwen na het gedoe met mn ex natuurlijk.
dusja ik had eigenlijk wel liever gehad dat ik hem ergens anders had leren kennen haha..
maar mn moeder weet het al en die reageerde gelukkig wel positief..!
klavertje- Prater
He, fijn Klavertje dat het bij jou wel even soepeltjes gaat. En ik vind uit eten en film ook altijd erg leuk! Vind je dat alleen niet spannend dan, je moet het gesprek gaande houden en een beetje flatteus eten enzo..
Bliss, al wat gehoord? Ik hoop dat je hem even kunt bellen!
Mijn date kwam net op facebook en is morgen vrij. We gaan naar de intratuin en daarna wat eten en zullen bij hem wel een filmpje kijken. Leukleukleuk..
Bliss, al wat gehoord? Ik hoop dat je hem even kunt bellen!
Mijn date kwam net op facebook en is morgen vrij. We gaan naar de intratuin en daarna wat eten en zullen bij hem wel een filmpje kijken. Leukleukleuk..
Marsy28- Prater
haha marsy, beetje wel maar het verliep best soepeltjes
leuk dat jij je date zoveel ziet.. gaat vast goedkomen
leuk dat jij je date zoveel ziet.. gaat vast goedkomen
klavertje- Prater
UPDATE
Kreeg rond half zes een smsje, dat dat van die vakantie eigenlijk zomaar was omdat ie een paar jongens sprak die een week vrij hadden en dat ie dacht dat ik dat misschien ook wel had dan. En dat ik t niet hoef te vragen, dat ik altijd mag bellen en dat mijn belfobie nergens voor nodig is. En dat vanavond rond die tijd lastig werd, omdat ie dan bezoek heeft. En dat ie gisteren wel wilde reageren op mijn sms, maar dat ie t lastig vindt om zoiets serieus in een sms te zeggen en dat het lastig omschrijven is en vragen om misverstanden. Ok, dat is natuurlijk ook zo, maar hij had ook gewoon kunnen bellen.
Hoe dan ook, ik dacht toen: ik ga niet nóg een dag wachten!! Dus na al mijn moed te hebben verzameld, heb ik hem toen meteen gebeld. Nam ie weer niet op! Ooh ik had het niet meer, maar GELUKKIG belde hij daarna meteen terug. In t begin was t een beetje ongemakkelijk en hebben een hele tijd over koetjes en kalfjes (carnaval enzo) gepraat. Op een gegeven moment probeerde ik toch maar weer over mijn sms te beginnen, maar dan dwaalden we weer af. Uiteindelijk heel lang gekletst, was wel gezellig, maar toen toch maar weer aangestuurd op waar ik het eigenlijk over wilde hebben. Wederom overviel ik hem er gisteren een beetje mee. Dat wil zeggen, hij gaf zelf al toe in sommige dingen nogal laks te zijn. Zo wil hij wat anders qua werk (of misschien een opleiding volgen), maar hij schuift t steeds voor zich uit om daar eens goed voor te gaan zitten en erover na te denken. Zo ook bij de situatie tussen ons. Hij zei dat ie wel hetzelfde heeft als ik, dat ie ook vindt dat we veel raakvlakken hebben en dat ie dat ook bijna nooit met iemand heeft. Dat ie t altijd leuk vindt als we afspreken en dat ie het contact heel leuk vindt en mij wel graag wil blijven zien. Maarrrrrr ook dat ie de afstand wel echt een probleem vindt en niet goed weet wat ie daarmee aan moet. In t weekend heeft ie altijd veel dingen afgesproken en moet ie dus voetballen enzo, dus het IS ook gewoon verdomd lastig, daar was ik zelf ook al achter. Maar zijn werk is maar ruim een half uur met de trein bij mij vandaan (+ nog stukje met de tram), dus laten we zeggen een uur van deur tot deur. Naar zijn eigen huis doet ie er twee uur over! Ik heb dus gezegd dat als ie wil, hij natuurlijk ook makkelijk doordeweeks langs kan komen, dan blijven slapen en 's morgens weer vanaf mijn huis naar zn werk. Scheelt m nog een hoop reistijd ook! Daar had ie geloof ik nog niet echt aan gedacht. Verder zei hij wel dat ie geen zin had om zich schuldig te voelen, zoals een beetje t geval was na mijn smsje van vorige week, dat ik hem dan zondag wel na het voetballen zou zien. Eigenlijk vond ik t ook niet helemaal een goed idee, die sms, maar ik was er gewoon ff klaar mee en dat heb ik m ook niet gezegd.
We hebben wel ruim vijf kwartier gebeld, zo lang bel ik echt nóóit met iemand, dus wat dat betreft wel een overwinning. Maar de situatie tussen ons verandert hier verder nog steeds niet mee... Ik wil hem wel weer graag zien en vroeg op t eind ook concreet: wanneer zie ik je weer? Ik zei toen dat ik niet komend weekend maar het weekend erop weer bij hem in de buurt ben. Maar hij zei al: maar dat duurt nog twee weken. Ik heb gezegd dat ik hem wel eerder wil zien, maar hij wist zo niet meteen wanneer hij zou kunnen, dus hij zou erop terug komen en ik heb ook echt benadrukt dat hij nu ergens mee moet komen, dat ik het afwacht. Dat was goed, zei hij.
Dus ja, eigenlijk ga ik nu weer zitten afwachten. Maar gelukkig bleef ik tijdens het gesprek rustig, heb ik niet gehuild (al had ik een paar keer een beetje een brok in mn keel) en misschien moet ik toch maar eens proberen (al vraag ik me af of het lukt) om wat meer afstand te nemen of in elk geval even niet zoveel van hem te verwachten.
Pfoeh ik zit hier nu met een rood hoofd joh, heb t helemaal warm gekregen omdat ik het zo spannend vond En nu belde mn vader ook nog ff dus ik ben voorlopig wel weer even klaar met bellen. Moet nu nog gaan koken, dus ik duik gauw ff de keuken in! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Kreeg rond half zes een smsje, dat dat van die vakantie eigenlijk zomaar was omdat ie een paar jongens sprak die een week vrij hadden en dat ie dacht dat ik dat misschien ook wel had dan. En dat ik t niet hoef te vragen, dat ik altijd mag bellen en dat mijn belfobie nergens voor nodig is. En dat vanavond rond die tijd lastig werd, omdat ie dan bezoek heeft. En dat ie gisteren wel wilde reageren op mijn sms, maar dat ie t lastig vindt om zoiets serieus in een sms te zeggen en dat het lastig omschrijven is en vragen om misverstanden. Ok, dat is natuurlijk ook zo, maar hij had ook gewoon kunnen bellen.
Hoe dan ook, ik dacht toen: ik ga niet nóg een dag wachten!! Dus na al mijn moed te hebben verzameld, heb ik hem toen meteen gebeld. Nam ie weer niet op! Ooh ik had het niet meer, maar GELUKKIG belde hij daarna meteen terug. In t begin was t een beetje ongemakkelijk en hebben een hele tijd over koetjes en kalfjes (carnaval enzo) gepraat. Op een gegeven moment probeerde ik toch maar weer over mijn sms te beginnen, maar dan dwaalden we weer af. Uiteindelijk heel lang gekletst, was wel gezellig, maar toen toch maar weer aangestuurd op waar ik het eigenlijk over wilde hebben. Wederom overviel ik hem er gisteren een beetje mee. Dat wil zeggen, hij gaf zelf al toe in sommige dingen nogal laks te zijn. Zo wil hij wat anders qua werk (of misschien een opleiding volgen), maar hij schuift t steeds voor zich uit om daar eens goed voor te gaan zitten en erover na te denken. Zo ook bij de situatie tussen ons. Hij zei dat ie wel hetzelfde heeft als ik, dat ie ook vindt dat we veel raakvlakken hebben en dat ie dat ook bijna nooit met iemand heeft. Dat ie t altijd leuk vindt als we afspreken en dat ie het contact heel leuk vindt en mij wel graag wil blijven zien. Maarrrrrr ook dat ie de afstand wel echt een probleem vindt en niet goed weet wat ie daarmee aan moet. In t weekend heeft ie altijd veel dingen afgesproken en moet ie dus voetballen enzo, dus het IS ook gewoon verdomd lastig, daar was ik zelf ook al achter. Maar zijn werk is maar ruim een half uur met de trein bij mij vandaan (+ nog stukje met de tram), dus laten we zeggen een uur van deur tot deur. Naar zijn eigen huis doet ie er twee uur over! Ik heb dus gezegd dat als ie wil, hij natuurlijk ook makkelijk doordeweeks langs kan komen, dan blijven slapen en 's morgens weer vanaf mijn huis naar zn werk. Scheelt m nog een hoop reistijd ook! Daar had ie geloof ik nog niet echt aan gedacht. Verder zei hij wel dat ie geen zin had om zich schuldig te voelen, zoals een beetje t geval was na mijn smsje van vorige week, dat ik hem dan zondag wel na het voetballen zou zien. Eigenlijk vond ik t ook niet helemaal een goed idee, die sms, maar ik was er gewoon ff klaar mee en dat heb ik m ook niet gezegd.
We hebben wel ruim vijf kwartier gebeld, zo lang bel ik echt nóóit met iemand, dus wat dat betreft wel een overwinning. Maar de situatie tussen ons verandert hier verder nog steeds niet mee... Ik wil hem wel weer graag zien en vroeg op t eind ook concreet: wanneer zie ik je weer? Ik zei toen dat ik niet komend weekend maar het weekend erop weer bij hem in de buurt ben. Maar hij zei al: maar dat duurt nog twee weken. Ik heb gezegd dat ik hem wel eerder wil zien, maar hij wist zo niet meteen wanneer hij zou kunnen, dus hij zou erop terug komen en ik heb ook echt benadrukt dat hij nu ergens mee moet komen, dat ik het afwacht. Dat was goed, zei hij.
Dus ja, eigenlijk ga ik nu weer zitten afwachten. Maar gelukkig bleef ik tijdens het gesprek rustig, heb ik niet gehuild (al had ik een paar keer een beetje een brok in mn keel) en misschien moet ik toch maar eens proberen (al vraag ik me af of het lukt) om wat meer afstand te nemen of in elk geval even niet zoveel van hem te verwachten.
Pfoeh ik zit hier nu met een rood hoofd joh, heb t helemaal warm gekregen omdat ik het zo spannend vond En nu belde mn vader ook nog ff dus ik ben voorlopig wel weer even klaar met bellen. Moet nu nog gaan koken, dus ik duik gauw ff de keuken in! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: