Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 4 feb 2011 - 6:58

Tjonge, wat kunnen die mannen toch ontzettend vreemd doen!

@Bliss; ik zou nu ook proberen om in ieder geval een dag of 2 even niks te laten horen. Ik weet dat het moeilijk is, maar als hij dan wél ineens uit zichzelf gaat smsen dan zit het wel goed.

@ Marsy; een middeltje om vlinders te doden? Alsjeblieft niet, ik ben juist blij dat ze er zijn! Maar snap je gedachte wel hoor als je ze niet wilt, of wil je ze juist wel en weet je het zelf eigenlijk niet?

Mijn date heeft mij vandaag weer gemaild! Very Happy Helemaal weer uit zichzelf. Het duurt bij hem gewoon wat langer, en daar heb ik me eigenlijk wel een beetje bij neergelegd dat hij zo is. Tuurlijk vind ik wel dat als het tot een relatie komt dit wel moet veranderen, maar dat is voor later zorg.
Alleen wat dan wel weer raar is..Heb ik een heel stukje getikt en een vraag gesteld over een belangrijke beslissing die hij moest nemen, en dan reageert hij daar gewoon niet op. Dan reageert ie alleen op de afspraak zelf en dat ie van de week wil uit vogelen wat we zouden kunnen gaan doen en wat. En da's natuurlijk wel weer lief dat ie daar de moeite voor wil nemen, maar ik vind t wel raar dat ie dan niet op dat andere reageert..
Pfff...de ene keer dan kan ik echt helemaal happy worden van hem, maar het volgende moment kan ik me weer down voelen omdat hij me onzeker maakt!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 4 feb 2011 - 7:49

Wat ik nog even wilde delen met jullie..

Toen ik 6 jaar geleden een relatie had raakte ik bevriend met een studiegenoot. Vriendschap was direct vrij intens en hij bleek stapelsmoorverliefd op me te zijn. Dit werd behoorlijk wederzijds alleen had ik een vriend en was te laf om hem te verlaten. Die studiegenoot heeft dus echt werkelijk alles voor me gedaan. Kookte altijd, zocht me op in het ziekenhuis, heeft een enorm intense liefdesbrief van 6 kantjes geschreven + gedicht. Één keer was ie bij me thuis en hij heeft iets met een bepaald nummer dus ik zei: als dat nr nu op de radio komt dan beeindig ik m'n relatie, dan is het een teken. Heeft ie sneaky achter m'n rug om op de gang de radio gebeld.. helaas voor hem lukte 't niet. Die verliefdheid heeft bij hem echt heel lang geduurd. Hij heeft er tussendoor 2 relaties voor beeindigd.
Af en toe mis ik 'm gigantisch. Heb 'm ooit nog een bericht gestuurd maar hij wil geloof ik geen contact meer omdat ie nu kiest voor z'n relatie. Dus ik laat 'm maar met rust.. Maar man, wat wil ik 'm graag zien..

Het bestaat dus echt..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 7:51

Feline, als het ware liefde is gaan jullie wel trouwen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 4 feb 2011 - 7:54

Haha, ik doe niet aan trouwen.. Wink En op twitter lijkt ie heel gelukkig met z'n vriendin dus ik laat 'm lekker met rust. heb 'm genoeg pijn gedaan.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 8:00

Aaah ok.. Dan is het vast zo dat als het zo moet zijn dat jullie elkaar wel weer tegen komen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 4 feb 2011 - 8:05

Ja, zo denk ik er eigenlijk ook altijd wel over... Komt wel goed!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 8:09

Goed zo Feline!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 9:03

Heb net maar weer een sms gestuurd, gewoon iets neutraals. Heb er ook geen zin in dat er steeds dagen tussen zit, dan is het sowieso snel gedaan denk ik. Ik kijk nog even aan hoe het nu gaat. Voor hetzelfde geld moet ik nu weer dagen wachten op een reactie, dan gaat het spontane er wel af in elk geval... We'll see.
(Ga morgen waarschijnlijk nog de kroeg in en wie weet wat voor leuke kerels daar nog rondlopen Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 9:58

Heb je tussendoor wel wat van hem gehoord Bliss? En inderdaad, anders is in de kroeg verder kijken niet zo'n slecht idee, voor hem 10 anderen als ie zo doet! Want hoe leuk de klik etc ook is, beetje initatief enzo is wel belangrijk.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 10:00

Hoe bedoel je, tussendoor? Tussen mijn sms van een uur geleden en nu? Dan is het antwoord daarop nee :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 10:02

Haha nee, tussen je smsje als reactie op wat hij gisteren stuurde of was dat dit smsje?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 10:25

Ooh zo bedoel je. Nee ik heb gisteren helemaal niks teruggestuurd meer, er viel ook niet echt op te antwoorden en had daar ook ff geen zin in. Dit is dus weer de eerste sms die ik daarna heb gestuurd.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco vr 4 feb 2011 - 10:35

Bliss schreef:Ooh zo bedoel je. Nee ik heb gisteren helemaal niks teruggestuurd meer, er viel ook niet echt op te antwoorden en had daar ook ff geen zin in. Dit is dus weer de eerste sms die ik daarna heb gestuurd.

Jammer Bliss dat jij niet van jezelf dacht dat je leuk bent. Dat zou je wel mogen denken smile

Toch zou ik hem echt een paar dagen niet smsen want nu ben je eigenlijk te beschikbaar voor hem. Het maakt niet uit hoe hij tegen je doet, want jij smst toch altijd wel terug. Je vraagt hem om antwoorden, maar krijgt ze niet. Toch sms je weer leuk met hem. Dus waarom zou hij je dan antwoorden geven? Je bent er toch sowieso wel dus hij hoeft er ook geen moeite voor te doen.

Sorry dat ik het zo lullig zeg, maar ik vind het echt naar om te lezen dat iemand je zo veel verdriet doet. En eerlijk gezegd denk ik dat een gelijkwaardige relatie er voor jullie al niet meer in zit. Mocht het nu iets worden zal jij altijd een beetje bang zijn dat hij ineens niks meer laat horen, zul je altijd blij zijn dat hij nog steeds bij je is. Maar zo werkt het natuurlijk niet, hij mag net zo blij zijn dat jij hem leuk vind!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 11:16

Aaah ok, dan snap ik alle smsverhalen weer!
Stiekem ben ik het wel een beetje met Prosecco eens Bliss.. Hoe moeilijk het ook is, laat hem maar moeite doen en als hij dat niet doet dan weet je ook genoeg.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect vr 4 feb 2011 - 16:45

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco vr 4 feb 2011 - 19:24

Ik zou niet gaan BE, hij heeft je tenslotte niet uitgenodigd en smst ook niet echt terug.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 vr 4 feb 2011 - 20:24

weer een update. Ik had mijn date gisteren een mailtje gestuurd waarin ik hem heb uitgelegd dat ik het echt rustig aan wil doen, totdat we er uit zijn of er een relatie inzit of dat we gewoon vrienden blijven. Ik wil dus ook niet met hem naar bed voordat dat duidelijk is, ik wil dat hij mij leuk vind om wie ik ben en niet omdat ik leuk ben om seks mee te hebben. Mijn vorige ''vriend'' dacht daar wel zo over en dat heeft me toch een flinke klap gegeven... Ik wil dat deze keer dus anders doen. Ik had hem gesmst dat ik een mailtje had gestuurd en of ie wilde laten weten wat ie ervan vind. Hij sms'te gisteren dat ie de hele dag weg was en me uiterlijk vandaag zou laten weten. (hij had het mailtje nog niet gelezen toen hij smste) dus ben benieuwd. Wil ie niet wachten met dit soort dingen tot we elkaar beter kennen en er meer duidelijkheid is, dan weet ik al meteen dat het hem niet om mij te doen is... Dus zit nog even in spanning. Vraag me wel af of er goed aan gedaan heb om zoiets te sturen en ik het nu niet bij voorbaat al verpest. *onzekerheid*
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 21:07

Ik zou ook niet gaan BE!

Daya: Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt, er is niks mis met jezelf een beetje indekken en duidelijkheid scheppen. Ik weet niet of via de mail de juiste weg was maar dat kun je zelf wel inschatten denk ik. En als het hem wel in eerste instantie om de sex gaat dan weet je dat ook snel genoeg, als het om jou als mens gaat dus ook!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 4 feb 2011 - 23:09

@ BE: Ik zou ook niet gaan. Tenzij je echt graag wil maar volgens mij heb je niet zoveel zin?

@ Bliss: Al wat gehoord van hem?

@ Daya: Klinkt goed. En goed van je dat je hem een mailtje heb gestuurd. Ben benieuwd hoe hij erop reageert.

Ik ben gister bij mijn date geweest. Hij is nog steeds ziek dus we zijn niet naar de bouwmarkt geweest. Zijn bij hem op de bank beetje tv gaan kijken en gepraat. Heb hem verteld dat deze week niet mijn week is. Omdat hij steeds aan het kuchen was kreeg ik een zoen op mijn wang en een kroel. Was wel even fijn dat had ik nodig. Ik zei dat ik nog naar de film The Tourist wil gaan en hij wilde er zondag met me naartoe zei hij maar hij wil even kijken hoe hij zich voelt. Ik heb voor hem gekookt en het was nog lekker ook :P
Hij had nog een woning gezien vlakbij utrecht en die liet hij zien aan me. Hij maakte toen wel een opmerking dat het ver van mijn werk was en van mij. Maar daarna zei hij weer wat dus we zijn er niet verder op doorgegaan..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 1:10

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 5 feb 2011 - 1:13

Ben het ook eens met Prosecco! smile Ook op m'n eigen situatie toepassend. Herinner me ineens weer dat m'n ex een week op vakantie ging met vrienden toen we net 2 maanden iets hadden. Hij belde me elke dag op.. op de 4e dag was ie letterlijk ziek van heimwee. Mijn huidige date is nu op vakantie en heb al 3 dagen niets van 'm gehoord.. zegt genoeg smile

En het is inderdaad zo waar.. Jij bent net zo leuk als hij, dat mag ie wel even beseffen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 1:16

Daya, knap dat je daar zo duidelijk over bent geweest. Ik snap alleen niet zo goed of je aan hem vraagt om nu een relatie te beginnen ofgewoon heb verteld hoe jij erover denkt. (dat er pas wordt gesekst als je een relatie hebt) Ben benieuwd wat hij zegt

Sweety, denk je dat hij daar dan wat mee bedoelde met die opmerking? Ik denk dat hij het huis gewoon mooi vindt en dat dat een constatering was zonder bijbedoelingen toch? Voel je je nu weer wat zelfverzekerder over jullie? smile

Edit: ik lees het wel allemaal over Bliss, maar ik weet er niks nuttigs over te zeggen omdat ik in zon situatie dus ook niet zo goed ben. Ik hoop dat het een effect heeft als je idd een paar dagen niks van je laat horen. Ben benieuwd wanneer en wat hij iets gaat sturen.


Laatst aangepast door ButterflyEffect op za 5 feb 2011 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 5 feb 2011 - 1:18

Nee, haha.. heb 't over het algemeen.. Dat wij ons soms veel te afhankelijk opstellen. smile Maar wat betreft jou.. vind 't allemaal maar vaag smile Zou niet naar dat feestje gaan. Ik zou 'm dan waarschijnlijk de hele tijd in de gaten houden en een kutavond hebben als ie veel lol maakt met andere vrouwen. smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 5 feb 2011 - 1:20

Feline schreef:
En het is inderdaad zo waar.. Jij bent net zo leuk als hij, dat mag ie wel even beseffen!

Nee eigenlijk ben ik gewoon veel leuker dan hij Twisted Evil Wink
Heb nog niks gehoord op mn sms, hij zal wel weer aan t klussen zijn. Morgenavond weer BZV, ons vaste sms-uurtje. Maar ik denk dat, als hij dan weer wat stuurt, ik maar eens een keer niet ga smsen tijdens dat programma. Kijken of het hem opvalt.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 5 feb 2011 - 1:28

*.


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum