Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 9:42

Nope, nog niks...

Edit: Tijdens BZV hebben we wel weer steeds heen en weer gesmst trouwens, zoals elke week.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 9:56

Op zich vind ik het een positieve reactie inderdaad, maar ook wel vreemd. Ik hoop alleen dat er van uitstel geen afstel komt qua beantwoorden van jouw smsje.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 10:00

Nee, dat hoop ik ook niet. Kan ik me bijna niet voorstellen ook, maar je weet t niet. Vooralsnog blijft t stil en ik wil eigenlijk gaan slapen zo, maar had daarvoor nog wel op een reactie gehoopt!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 30 jan 2011 - 10:03

Dat kan ik me voorstellen. Ik weet het niet, ik hoop echt voor je dat hij nog belt/smst vandaag. Is jullie sms-contact ook direct naar bzv afgelopen en ging het alleen daarover?

Sterkte met wachten. Klote zeg zo Sad
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 10:09

Janelie schreef:Dat kan ik me voorstellen. Ik weet het niet, ik hoop echt voor je dat hij nog belt/smst vandaag. Is jullie sms-contact ook direct naar bzv afgelopen en ging het alleen daarover?

Sterkte met wachten. Klote zeg zo Sad

Ja, tijdens BZV ging het alleen daarover, hij gaf aan te willen ontspannen en zeker nog op mijn sms te gaan reageren, dus daar ging ik dan maar van uit. Maar het wachten is nu niet leuk meer (was het al nooit!) Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 10:28

Heb mn telefoon maar weer uitgezet, ik ga nu écht slapen. Misschien moet ie er een nachtje over slapen, maar ik vind eigenlijk dat ie nu al wel had moeten reageren. Maar ja, ik ben weg, morgen weer een dag...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 30 jan 2011 - 10:30

jullie kletsen echt heel wat af zeg.. ik onthou echt niet alles zo haha.. terwijl ik toch echt alles bijgelezen heb..
Bliss, knap dat je toch alsnog die sms hebt verstuurd, de reactie hebt gekregen lijkt me wel positief.. alleen jammer dat je nu weer moet wachten.. pff heb echt wel met je te doen ik zou dat echt niet kunnen.

RR, ja, ik heb al wel in de gaten dat mn date heel anders is dan mn ex hoor, maar mn ex was een pathologische leugenaar en zn familie wist er van af maar hebben niks gezegd. dus mn vertrouwen heeft een hele dikke deuk opgelopen. maar vooral ook het vertrouwen in mezelf en eigenlijk alles en iedereen om me heen.
ik merk alleen aan mn date dat hij echt het tegenovergestelde is van mn ex, en dat doet me wel goed.
mn ex was een enorme blaaskaak en wist alles beter was in alles net iets beter als een ander (vond hij dan)
en mn date is eigenlijk hartstikke onzeker soms zelfs een beetje tegen het negatieve aan over zichzelf.. das dan wel weer jammer..

Mijn date was weer gezellig.. tis echt erg leuk.. had echt niet verwacht dat het zo leuk zou zijn allemaal!

ik reageer morgen op de rest.. slaap lekker allemaal...
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:32

Goed dat je het gestuurd hebt Bliss, ben benieuwd wat ie verder gaat sturen! Ik denk dat het goed is dat hij er even over nadenkt voordat hij antwoord geeft. Het was voor hem wrs van tevoren namelijk niet duidelijk schat ik zo in..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:33

@ Klavertje: Wat fijn dat je dat nu al merkt! Is in ieder geval heel positief toch?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco zo 30 jan 2011 - 10:34

Ik geloof dat ik m'n date toch best wel leuk vind :-)

In ieder geval was het super gezellig vanmiddag. Maar waarom ik dan vanmiddag zó geen zin had om te gaan scratch
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 10:41

Prosecco schreef:Ik geloof dat ik m'n date toch best wel leuk vind :-)

In ieder geval was het super gezellig vanmiddag. Maar waarom ik dan vanmiddag zó geen zin had om te gaan scratch

Goed zo!! Waarom je geen zin had? Omdat het eng is en je gekwetst kan worden en dat naar is?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco zo 30 jan 2011 - 10:48

Roze Roos schreef:
Prosecco schreef:Ik geloof dat ik m'n date toch best wel leuk vind :-)

In ieder geval was het super gezellig vanmiddag. Maar waarom ik dan vanmiddag zó geen zin had om te gaan scratch

Goed zo!! Waarom je geen zin had? Omdat het eng is en je gekwetst kan worden en dat naar is?

Ja deels denk ik. Het is niet dat ik nú zeg maar onzeker ben. Want hij laat echt wel duidelijk merken dat hij mij leuk vind en is ook heel netjes (niet gelijk aandringen op sex ed)
Maar ik denk dat de onderliggende gedachte een beetje is dat als je met iemand samen bent, diegene ook altijd weer weg kan gaan.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 11:04

Ik bedoelde ook niet dat je nu onzeker bent! Maar dat het toch wel van alles met zich mee brengt enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 30 jan 2011 - 13:06

Kom net weer van een date...

Nou ja, eigenlijk was het een geplande date want we wilden allebei de film Tron zien. Hij heeft eerste vandaag gewoon gezellig en lief met me gechat en vanavond opeens kreeg ik de opmerking: ik ga met een vriend naar Tron, als je mee wil kan dat, maar ik moet morgen heel vroeg op dus je mag niet na de tijd mee naar mijn kamer en je mag wel een half uur eerder komen zodat we nog even kunnen zoenen..
Ik dacht: :shock:

Dus heb ik hem een koel smsje gestuurd met: ik kom wel naar de bios, zie jullie daar.
Daar bleek hij dus alleen te staan want zijn vriend was in slaap gevallen. Heb hem nog even half grappig duidelijk gemaakt dat hij niet zo met me hoeft te praten, gewoon vragen kan ook.
Verder was het super! Heb hem thuis gebracht met de auto en toen hij me gepassioneerd begon te zoenen heb ik gezegd: auto uit, jij moet vroeg op.

Laat het telkens wat van hem afkomen wanneer we afspreken maar hij heeft het zo vreselijk druk. Echt irritant. Ik werk en heb meer vrije tijd dan hij als student. Nou ja, zolang we elkaar n elk geval maar 1 keer per week zien.
Hij zei: ik heb spartacus aflevering 2 vanmiddag gezien. Dat vond ik niet leuk want die zou ik met hem kijken. Dus ik zeg: laat maar dan, dan download ik het zelf wel. Zegt ie: niet doen want dan heb ik die troef om je te kunnen zien niet meer in handen.

Hij schrijft en heeft me vandaag eindelijk een verhaal laten lezen en het was zo verschrikkelijk goed!
Oh man, die jongen maakt zoveel bij me los! Voel me zo'n muts naast hem en toch voelt het vertrouwd. Hij zat de hele film mijn hand te kussen en mijn been te strelen, onafgebroken. Schattig..

Nou ja, ga maar even nagenieten nu.. Zal hem wel even weer niet zien dus moet dit even koesteren..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco zo 30 jan 2011 - 18:43

Roze Roos schreef:Ik bedoelde ook niet dat je nu onzeker bent! Maar dat het toch wel van alles met zich mee brengt enzo!

Nou ja, het zou wel het meest logisch zijn om over nu onzeker te zijn, maar gek genoet weet ik dat dat wel goed zit voor nu. Maar ja, wie zegt dat het over 2 maanden nog hetzelfde is :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 30 jan 2011 - 19:26

Prosecco niet te veel over na denken. Ja hij kan over 2 maanden weer weg zijn. Dan is het nog niet erg toch. Het kan ook jaren goed gaan en dan fout gaan. Zekerheid heb je nooit. Dus hup niet zo twijfelen lekker gaan daten en zien hoe het loopt. Je bent nog hardstikke jong. Je hebt alle tijd. Ik weet het heb makkelijk praten op dit moment. Maar ik heb ook gigantisch lopen twijfelen in het begin bij J. dat was echt best erg. Ben inmiddels bijna 7 maand verder en het gaat nog steeds goed. Je bent altijd bang om gekwetst te worden alleen kun je dat niet helaas niet altijd voorkomen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 21:59

Prosecco schreef:
Roze Roos schreef:Ik bedoelde ook niet dat je nu onzeker bent! Maar dat het toch wel van alles met zich mee brengt enzo!

Nou ja, het zou wel het meest logisch zijn om over nu onzeker te zijn, maar gek genoet weet ik dat dat wel goed zit voor nu. Maar ja, wie zegt dat het over 2 maanden nog hetzelfde is :P

Hahah ik herken dat wel! Voor nu zit het goed, maar hoe gaat het dan als het wat serieuzer wordt, vandaar ook dat ik er niet persee vanuit ging dat je nu onzeker was :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 30 jan 2011 - 22:10

Had dus gisteravond mn telefoon uitgezet, maar was erg onrustig en vol adrenaline, dus kon niet slapen. Even later mn telefoon weer aangezet, had ik de volgende sms ontvangen:
Slaap lekker leraresje! Jij zult binnenkort wel voorjaarsvakantie hebben, of niet?x

Niet bepaald de reactie waarop ik zat te wachten dus!! En ehh voorjaarsvakantie, waarom vraagt ie dat? Ik snap het niet echt, maar heb zojuist de volgende sms teruggestuurd:
Dag ambtenaartje! Ik heb over vier weken vakantie, de week voor carnaval, hoezo eigenlijk? Ik zat gisteren te wachten op je verdere reactie op mijn sms, maar misschien moest je er een nachtje over slapen... Kan ik je vanavond bellen (en neem je dan ook op), rond 19:15-19:30? Xx
(smsjes niet quoten aub)

Heb vannacht echt slecht geslapen, werd steeds wakker en dan dacht ik er weer aan. Ik MOET hem gewoon spreken, vandaar dat ik toch maar heb voorgesteld om te bellen... Oh vind het doodeng, maar het moet gebeuren!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:24

Bliss schreef: En ehh voorjaarsvakantie, waarom vraagt ie dat? Ik snap het niet echt,
Misschien omdat hij dan zeker weet dat je vrij bent, hij een dag vrij kan nemen en jullie elkaar dan kunnen zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 30 jan 2011 - 22:32

Prosecco schreef:Ik geloof dat ik m'n date toch best wel leuk vind :-)

In ieder geval was het super gezellig vanmiddag. Maar waarom ik dan vanmiddag zó geen zin had om te gaan scratch

Haha waren het misschien toch de zenuwen?
Leuk dat het zo gezellig was in ieder geval!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 30 jan 2011 - 22:38

Bliss: goed smsje heb je weer gestuurd! En knap dat je toch weer gaat proberen te bellen.. hopelijk spreken jullie elkaar nu en kun je alles kwijt zonder dat je moet huilen want anders verstaat ie er niet veel van misschien.

Marsy: Klinkt goed hoor! Vooral dat tijdens de film... Wink
Heb je dat van de manier waarop hij het vroeg en dat aan het eind in je auto net zo hard gezegd zoals het hier overkomt of heb je er een grapje van gemaakt?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 30 jan 2011 - 22:47

Ooh spannend Bliss! Ik hoop dat je hem vanavond even kunt spreken. Ik denk ook dat hij graag wil afspreken als je vakantie hebt, maar ik vind het een beetje onzin om het daar nu al over te hebben, laat hem eerst maar eens op je smsje reageren en zorgen dat hij eerder dan over 4 weken kan :P
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 31 jan 2011 - 1:09

Heb je al weer iets van hem gehoord Bliss?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 31 jan 2011 - 1:40

Bliss, allereerst erg goed van je dat je het smsje had verstuurd. En dat je gister dit smsje heb gestuurd. Wel leuk dat hij vraagt of je straks vakantie heb ( ik denk ook dat hij het vraagt zodat jullie een dag kunnen afspreken ) maar hij moet wel eerst op je andere sms reageren.

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn date naar het reisbureau geweest. We hebben niet geboekt. We gingen eerst voor eind februari maar nu is het verschoven naar het weekend voor ik naar Disneyland ga. Hij moest vandaag kijken of hij wel vrij kon nemen dus we hadden het in een optie gezet. Er waren namelijk nog maar 3 kamers over. Hij is van het weekend ziek geworden en vannacht was het erg goed gaan doorzetten dus hij heeft zich ziek gemeld. Nu nog maar afwachten wanneer hij gaat werken en dan gaat kijken of hij vrij kan krijgen. Wat wel weer leuk was was dat hij nog vroeg naar boekjes voor Ibiza. Hij wilde er gewoon een weekje heen om er even tussenuit te gaan. En misschien wel met mij. smile Totdat ik hoorde dat je voor een discotheek 50 tot 100 kan betalen :shock: Euhm... Dat gaat hem niet worden dan.

We zijn daarna nog even wat gaan eten samen en toen vertelde hij me dat hij het leuk met me vind maar.... Hij wil rustig aan doen. Hij wil niet gelijk een relatie en hij wil kijken waar het naar toe leidt. Ik heb wel verteld dat ik mijn profiel heb verwijderd en dat ik wel meer zie tussen ons. Tenminste ik wil wel dat het ergens naar leid en niet dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Hij zei dat hij een rumoerig jaar heeft gehad. ( hij was verliefd geworden op een meisje waar het helemaal mee klopte zei hij, het was net als in een romantische film dat ze elkaar aankeken en precies wisten hoe en wat enz.. ) Maar zij is van een andere afkomst en ze had net een vriend die van haar afkomst is. Dus het ging niks worden tussen mijn date en haar want dan zou ze worden verstoten van haar familie enz enz.. En daar zit hij nog wel mee. ( ergens had ik zoiets van: wat nou een rumoerig jaar, ik ging samenwonen, heb een heel huis opgeknapt, 2 weken in gewoond en toen dumpte mijn vriend me en moest ik weer thuis gaan wonen. ) Maar dat heb ik niet gezegd hoor. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje gaat houden en dat het er ook niet om gaat dat hij nog met andere vrouwen wil afspreken of dat hij nog maar rondkijkt. Want dat is niet het geval. Hij vroeg of hij nu wat had verpest tussen ons. En dat is niet zo maar ik heb geen zin om zo lang te wachten. Ik wil heus niet gelijk bij hem intrekken maar ik wil wel dat hij weet dat ik wil dat het ergens naar leid. Daarna was het wel even "vreemd" toen we door de stad liepen. Eerst gaven we elkaar een arm en nu niet meer. Toen we bij hem thuis waren ben ik snel weer weggegaan want hij voelde zich echt niet lekker. Ik heb toen gezegd dat hij er nog maar over moest nadenken of hij nog zin had om naar Londen te gaan met me en dat hij het me maar moest laten weten. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat hij nog steeds zin had. Ik kreeg een sms in de auto dat ik me niet druk moest maken en dat er niks was. Uiteindelijk even heen en weer gesmst en hij zei dat hij het elke keer weer heel leuk vind met me. Heb gezegd dat ik het wel rustig aan wil doen en hij zei dat hij gewoon naar elkaar wil groeien en dat hij er net zo in sta als ik maar dan minder snel misschien.
Die avond kwam ik erachter dat mijn logeertandenborstel nog bij hem lag toen ik logeerde bij mijn vriendin. Die heb ik gister opgehaald en ik ben blijven eten bij hem. We hebben beetje over koetjes en kalfjes gepraat. Hij was nog steeds niet lekker dus we hebben samen gegeten en gelachen. En toen ben ik vroeg naar huis gegaan.
( ondertussen weer een heel verhaal geworden... Sorry...)
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 ma 31 jan 2011 - 1:52

Ik ben ondertussen wel zenuwachtig aan het worden voor mijn date... Ook al heeft ie me verzekerd dat dat nergens voor nodig is, stomme zenuwen.

Bliss, ik denk ook dat ie dat vraagt om evt. iets leuks met je te kunnen doen... Maar wat de anderen ook zeggen; het zou wel netjes zijn om eerst op je andere sms'je te reageren voor eventuele verdere plannen gemaakt worden... Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum