Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Ringling vr 28 jan 2011 - 23:48

Bliss schreef:Ik heb NIKS gehoord. Hij heeft nu die bardienst bij voetbal, dus ik kijk het nog een paar uurtjes aan, maar anders ga ik hem eind van de middag maar eens een flinke sms sturen denk ik. Ik wil hem gewoon spreken eigenlijk, maar ik durf écht niet meer te bellen en er moeten me toch wat dingen van het hart. (heb zijn emailadres ook niet)

Ik had gewoon zó gehoopt dat het ik nu ook eens een keer wat geluk in de liefde zou hebben... Maar het was ook gewoon weer te mooi om waar te zijn Sad

En wat heeft die flinke sms voor zin denk je? Ik bedoel: met welk doel ga je die sturen?


Laatst aangepast door Ringling op vr 28 jan 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 28 jan 2011 - 23:52

Ooh Bliss ik vind hem echt een LUL hoor! Je moet het echt NIET bij jezelf gaan zoeken gewoon, want daar is totaal geen reden voor! Hij is asociaal door helemaal niet te antwoorden en nooit eens duidelijkheid te geven. Echt niet aan jezelf gaan twijfelen, je verdiend echt een hele leuke man! hug Als hij na zijn voetbal gedoe nog niets terug stuurt dan zou ik hem echt eens de waarheid zeggen zoals jij het voelt en hem daarna lekker een tijd in zijn sop gaar laten koken! Echt een sukkel.

Marsy, oeh dat is een vervelende situatie! Ik vind het wel goed dat je het tegen je ex hebt gezegd. Jullie relatie is uitgegaan omdat hij heel veel loog toch? Ik vind het echt heel kinderachtig dat hij dat berichtje naar je date heeft gestuurd, maar aan de andere kant ook wel logisch. Het kan echt heel hard aankomen als je ex gaat daten met iemand anders, ik hoop dat het snel een beetje zakt bij hem en er ''normaal'' mee kan omgaan. Probeer je niet zo druk te maken over wat je date hiervan vind want jij kunt die berichtjes toch niet tegenhouden, en jij hebt er ook geen schuld aan, je hebt al gezegd dat je het niet fijn vind, meer kun je niet echt doen.. Ik denk echt niet dat dit iets veranderd hoor! Hij kan vast wel een stootje hebben (je date) Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 jan 2011 - 23:55

Ringling schreef:

En wat heeft die flinke sms voor zin denk je?

Tja, geen idee of het zin heeft, maar er moeten me gewoon nog een paar dingen van het hart. Ik had hem liever irl gesproken, maar dat lukt kennelijk gewoon niet!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 0:10

Meelezer hier: Bliss, wat rot meis Sad Ik vind ook echt dat je een jongen verdient die gewoon overduidelijk voor JOU gaat hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 0:23

Heb al een heel verhaal in mn concepten gezet, van 6 smsjes lang! Bluhh zit alleen maar te janken hier, word er gewoon echt niet goed van. Ga straks een grote schoonmaak houden, dus dan reageer ik me daar maar even op af...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 29 jan 2011 - 0:42

He bah wat rot bliss, ik wil je alleen maar even een hele dikke knuffel geven..
hug
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre za 29 jan 2011 - 0:44

Ah Bliss hug Ik moet ook bekennen dat ik meelees, en hoopte met je mee op leuke, spontane reacties. Hopelijk lukt het je om het niet op jezelf te betrekken, want dat is hij echt NIET waard chica....

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 za 29 jan 2011 - 0:45

Oh Blissje... Ik vind het echt rot voor je! Snap er helemaal niks van waarom hij zo doet.. Het is toch niet heel moeilijk om te zeggen dat hij niet meer van je wil. Hij houdt je nu aan het lijntje en dat vind ik gemeen!

Mijn date reageerde op zich ook wel goed hoor. Hij zei me me geen zorgen te maken en dat hij inderdaad wel tegen een stootje kan. Toen zei hij: ik moet offline, ik moet mensen entertainen, only guys, don't worry Wink
Ga hem ook voor niks uitnodigen, dat doet hij maar. Jullie horen het wel...

Mijn ex doet intussen weer wat normaal, we hebben het over de spullen verdeling gehad en normaal gepraat. Zijn hart is nu alweer gebroken, hij had nog zoveel hoop..
En wie weet in de verre toekomst.. Eerst moet hij maar eens even zijn leven in eigen hand nemen en ik ook.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 0:45

He Bliss wat naar zeg! Wat een belachelijk gedrag! Kijk dat het lastig is om elkaar te zien dat hoeft niet erg te zijn, maar reageren op een smsje is wel het minste wat hij kan doen!

Zoals als eerder genoemd, ga het niet bij jezelf zoeken! Hoe lastig ook! Kies voor jezelf!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 29 jan 2011 - 1:14

rr,
ik woon op mezelf, en mn date ook.. maar ik woon dicht in de buurt van familie en mn ouders en daarom durf ik niet zo goed thuis af te spreken als ze het nog niet weten zegmaar.. held ben ik he? Embarassed en ik heb niet zo'n leuke ex, door hem ben ik ook behoorlijk in een zwart gat terecht gekomen waardoor ik zelf slecht van vertrouwen ben en mn familie ook.. en laat mn date nou net uit dezelfde woonplaats komen als mn ex.. en ik heb echt geen zin om hem of zijn familie tegen te komen..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 1:31

Aaah kijk, goede verklaring:).. Ik vroeg het mij gewoon af! Hopelijk heb je met je date een prettigere ervaring en krijg je weer vertrouwen in mannen/mensen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 1:32

Blissje, eerst een hug
Ik vind het echt heel erg jammer dat het allemaal zo loopt. Jij verdient echt veel meer dan dit, maar aan die woorden heb je nu echt helemaal niks. Lucht je hart maar bij hem, ook al schiet je er misschien niks mee op voor jezelf is dat wel fijn. Ik weet niet meer wat je de vorige keer tegen hem hebt gezegd allemaal, maar hij weet wel hoe jij er instaat en dat hij het dan zo laat versloffen vind ik niet netjes.

Marsy, wat een rot situatie zeg! Ik heb het hele verhaal rond je ex niet echt meegekregen, maar wat een vent zeg! Een mailtje naar je date gaan sturen. Sjonge, erg kinderachtig ook. Fijn dat je date het zo goed oppakt. Wat Sugarfall ook al zei, meer dan zeggen tegen je date dat je het vervelend vindt kan je niet. Laat jouw date weleens wat uit zichzelf horen eigenlijk?

Klavertje, wat leuk dat jouw dates zo leuk gaan! Ik snap wel dat je nu nog liever niet thuis afspreekt. Kan altijd nog toch? Echt super leuk voor je smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 2:34

Even een vraagje tussendoor.. Mijn date van a.s. dinsdag stuurde net een smsje, ook of ik al zin heb in dinsdag. Maar ik zit ermee dat a) ik zenuwachtig ga worden en daar heb ik geen zin meer in b) ik denk toch niet dat het mijn type is c) qua werk zou een relatie met hem sowieso al erg moeilijk worden d) ik zit helemaal niet lekker in mn vel en heb sowieso geen zin om te daten eigenlijk, wil eerst aan mezelf gaan werken (heb me ook van de site gehaald).
Maarja, het voelt ook weer erg lullig om af te zeggen.. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 3:02

Ik zou gewoon gaan. Zenuwachtig ben je altijd wel en dan heb je in ieder geval een leuke avond. Behalve als je er echt heel erg tegen opziet, dan zou ik afzeggen. Je hoeft niet direct een relatie met hem te beginnen toch?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 3:05

Janelie schreef:Ik zou gewoon gaan. Zenuwachtig ben je altijd wel en dan heb je in ieder geval een leuke avond. Behalve als je er echt heel erg tegen opziet, dan zou ik afzeggen. Je hoeft niet direct een relatie met hem te beginnen toch?

+1! Juist als je niet zoveel verwacht kan het heel leuk zijn! Het eerste half uur ben je toch wel zenuwachtig of tenminste ik wel :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 3:35

Bliss, als ik eerlijk mag zijn zou ik dat lange smsje niet versturen. Zoiets moet je echt niet via sms doen joh, al helemaal niet bij hem... Dan heb je het gezegd en heb je geen reactie, kun je weer gaan wachten en word je weer helemaal gek van onzekerheid. Bellen of face to face doen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 3:50

Purple schreef:Bliss, als ik eerlijk mag zijn zou ik dat lange smsje niet versturen. Zoiets moet je echt niet via sms doen joh, al helemaal niet bij hem... Dan heb je het gezegd en heb je geen reactie, kun je weer gaan wachten en word je weer helemaal gek van onzekerheid. Bellen of face to face doen! smile

Ja dat zou ik ook veel liever doen, maar ik durf niet meer te bellen want dan neemt ie toch niet op en voel ik me nog slechter en face to face wordt hem ook niet, want dan moet er toch eerst een afspraak zijn! Wilde dat ook in de sms zetten, dat ik dit liever niet via de sms had willen bespreken...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 3:54

Bliss schreef:! Wilde dat ook in de sms zetten, dat ik dit liever niet via de sms had willen bespreken...
Ja, dat snap ik maar dan leg jij je hart op tafel en reageert tie misschien weer niet waardoor je je nog verdrietiger en rottiger voelt. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 3:55

Bellen of face-to-face zou inderdaad beter zijn, maar ja. Wanneer zou je het smsje willen sturen Bliss, anders slaap je er nog een nachtje over.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 3:59

Als ik de sms stuur, denk ik dat ie er wel op reageert. Hoe is dan de vraag, maar ja, ik moet het toch weten. Wilde de sms eigenlijk eind vd middag sturen ofzo (of begin vd avond), dan ben ik het in elk geval kwijt...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jay za 29 jan 2011 - 4:04

Bliss, ik heb echt met je te doen.
Een half jaar geleden zat ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik weet jouw hele verhaal niet, maar ik heb de laatste blz. wel doorgelezen. En het niet reageren van iemand, terwijl je zelf zo je best doet, voelt zo klote! En jij maar tijd vrijmaken en hopen dat je weer eens af gaat spreken. En de hoop niet opgeven, omdat het zo goed klikt met diegene! En dat vind je eigenlijk niet zo snel bij iemand, dus vind je het zonde om het 'zomaar' op te geven. Allemaal erg herkenbaar.

Hoe het met mij destijds is afgelopen? Ik heb er uiteindelijk een punt achter gezet, omdat ik vond dat ik iemand verdiende die zijn tijd wel in mij wou stoppen en moeite wou doen om mij te zien. Als het allemaal zo moeizaam gaat, is de desbetreffende persoon mijn tijd en energie ook niet waard. Het heeft wel drie maanden geduurd om me dit te laten inzien, maar uiteindelijk is het wel gelukt.

Ik denk dat je hem gewoon nog een keer moet bellen om te vertellen dat het wat jou betreft hier stopt (en uitlegt hoe en wat). Mocht hij niet opnemen, dan zet je in een smsje dat je hem had gebeld om dit te vertellen, en dat je het liever over de telefoon had gezegd. Ik zou het smsje ook niet te lang maken, met allemaal emotionele verhalen. Gewoon kort maar krachtig.
Echt, zet er een punt achter. Je hebt alleen jezelf ermee als je hiermee doorgaat. Want zeg nou eens eerlijk; denk je dat hij gaat veranderen? Waarschijnlijk niet. Dan zou je dus in een relatie zitten waarbij je constant je best moet doen om een beetje tijd en aandacht te krijgen. Denk gewoon goed aan jezelf en aan je eigenwaarde. En nogmaals; ik snap je helemaal als je zegt dat je het niet zomaar op wilt geven, omdat je een bepaalde klik hebt. Maar volgens mij heb jij nu méér dan genoeg tijd hierin gestopt. En het heeft je tot nu toe volgens mij vooral tranen opgeleverd.
Jay
Jay
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Ringling za 29 jan 2011 - 4:22

Hoezo weet je al dat hij niet opneemt dan? Je hebt toch pas 1x eerder gebeld?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 4:36

Bliss, ik zou ook bellen! niet smsen iig! Als jij hem hebt gebeld ziet hij toch een gemiste oproep? Dan belt hij toch wel terug neem ik aan? Of sms anders alleen dat je graag wilt dat hij je belt. Succes hug
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 4:42

ButterflyEffect schreef:Bliss, ik zou ook bellen! niet smsen iig! Als jij hem hebt gebeld ziet hij toch een gemiste oproep? Dan belt hij toch wel terug neem ik aan? Of sms anders alleen dat je graag wilt dat hij je belt. Succes hug

Jij houdt echt niet van bellen he Bliss? Anders zou ik het zo doen als BE zegt.

BE, hoe is het met jou en jouw date dan? (ik kan het gemist hebben, er gebeurd hier nogal wat in dit topic!)
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 4:43

Bliss, ik zou hem ook bellen, zeker niet sms-en. En maak het niet te emotioneel, daar zitten mannen niet echt op te wachten volgens mij, hoe klote het ook is.. Je moet dit zo snel mogelijk afkappen hoor, je maakt jezelf ongelukkig zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum