Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 4:45

Ringling schreef:Hoezo weet je al dat hij niet opneemt dan? Je hebt toch pas 1x eerder gebeld?

Ja klopt, maar hij heeft me toen ook niet terug gebeld ofzo, waaruit ik de conclusie heb getrokken dat ie geen zin heeft om te bellen. Daarbij durf ik zelf ook gewoon écht niet te bellen...!

Jay, thanks voor je reactie. Klote dat het bij jou (ook) zo gelopen is. Ben je momenteel nog aan het daten ofzo? Het liefst ben ik idd zelf ook degene die er een punt achter zet. Ik heb in mn leven al genoeg blauwtjes gelopen en die afwijzingen hebben mij geen goed gedaan. Maar in dit geval kán ik het gewoon niet. Op de één of andere manier heb ik (tegen beter weten in) nog een sprankje hoop ofzo, dat ie zich ineens realiseert dat ie mij niet kwijt wil of beseft dat ie echt meer moeite moet gaan doen. Toen ie laatst hier was, heb ik hem nog gevraagd wat ie er nou van vond allemaal. Toen zei hij dat ie me wel echt leuk vond, maar dat het wel lastig is met de afstand. Als t nou echt duidelijk was geweest dat ie mij niet leuk vindt, dan had ik me er beter bij neer kunnen leggen. Dat kan nou eenmaal gebeuren, dat snap ik ook. Maar ik kan er geen punt achter zetten als ik het gevoel heb dat t vooral om praktische redenen gaat. Zolang ik niet van hem hoor dat ie mij echt niet ziet zitten, wil ik er zelf niet mee stoppen. Ben dan toch bang dat ik iets weggooi waar toch nog meer in had gezeten. Dit klinkt misschien stom, maar zo voel ik het momenteel.

Edit: en over dat bellen: ik zit hier de hele tijd te huilen en ik weet zeker dat ik, als hij opneemt, meteen weer begin. Heb mn hele leven al moeite om mn emoties onder controle te houden, dus dat werkt ook niet echt mee dan Rolling Eyes


Laatst aangepast door Bliss op za 29 jan 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 4:45

Bliss ik zou het ook over de telefoon doen. Je hebt één keer geprobeert te bellen en toen heeft hij niet opgenomen. Maar niet iedereen heeft z´n telefoon altijd bij de hand dus dat wil niet zeggen dat hij je telefonisch niet wilt spreken. Bovendien had jij geloof ik daarna een smsje gestuurd met dat je had geprobeerd te bellen en nog wat gewone info (dacht ik tenminste?) dus was terugbellen voor hem niet perse nodig.

Ik zou daarom toch proberen opnieuw te bellen. Hij kan dan meteen een weerwoord geven eventueel en dan hoef je daarna niet weer uren in de stress te zitten aangezien hij vanavond ook plannen had dus ook niet echt veel tijd zal hebben om over je sms na te denken en iets terug te sturen..

Ik denk wel dat hij je leuk vindt maar wellicht net niet genoeg, of hij wil niks serieus, of hij zit met de afstand, of hij heeft het nu gewoon even veels te druk, het is 'bad-timing'.

Dit kunnen allemaal redenen zijn waarom hij doet zoals hij doet, maar jij moet voor jezelf beslissen of je die redenen kunt accepteren. Kun je accepteren dat het nu allemaal casual gaat zonder een garantie te hebben dat het in de toekomst beter gaat worden?

Verder zou ik (als je toch gaat smsen :-) )het smsje kort en bondig maken, hij weet nl amper dat jij hier zo erg mee zit. Ik zou dus gewoon iets zeggen van hallo, ik heb even nagedacht over 'ons'. Ik vind je erg leuk maar voor mij gaat dit niet zo werken, ik merk dat ik meer zekerheid nodig heb over wat dit is tussen ons en je hebt eerder al aangegeven dit niet te kunnen geven. Ik denk dat het daarom het beste is hierbij te laten. Liefs Bliss.

Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 5:13

vruchtenhagel schreef:
Verder zou ik (als je toch gaat smsen :-) )het smsje kort en bondig maken, hij weet nl amper dat jij hier zo erg mee zit. Ik zou dus gewoon iets zeggen van hallo, ik heb even nagedacht over 'ons'. Ik vind je erg leuk maar voor mij gaat dit niet zo werken, ik merk dat ik meer zekerheid nodig heb over wat dit is tussen ons en je hebt eerder al aangegeven dit niet te kunnen geven. Ik denk dat het daarom het beste is hierbij te laten. Liefs Bliss.

Sterkte!
heb ik iets gemist?

Want ik wilde eigenlijk net zeggen dat ik niet snap dat iedereen vindt dat ze het nu moet afkappen. Hij weet toch niet wat ze van hem verwacht? Ik zou daar eerst over praten en dat duidlijk maken en als hij meteen aangeeft dat niet te kunnen of als er geen verbetering in komt, zou ik het dán pas afsluiten.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 5:18

Nee, hij heeft eigenlijk niet aangegeven mij geen zekerheid te kunnen geven. De vorige keer ben ik dus eens begonnen over wat hij er nou van vond (zie mijn vorige post), maar hij had er gewoon nog niet echt over nagedacht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lavendel za 29 jan 2011 - 5:20

Ik zou hem gewoon eens bellen nu.. misschien heb je wel een hardstikke leuk gesprek en komt hij zelf met een voorstel. En zo niet dan kun je gelijk duidelijk maken wat je dwars zit.. Dan zit je je iig niet meer de hele avond druk te maken!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 29 jan 2011 - 5:36

ButterflyEffect schreef:
Want ik wilde eigenlijk net zeggen dat ik niet snap dat iedereen vindt dat ze het nu moet afkappen. Hij weet toch niet wat ze van hem verwacht? Ik zou daar eerst over praten en dat duidlijk maken en als hij meteen aangeeft dat niet te kunnen of als er geen verbetering in komt, zou ik het dán pas afsluiten.

Hier ben ik het heel erg mee eens. Bliss, (en ja ik ben ook een meelezer) ik krijg het gevoel dat deze jongen écht heel druk is. Met de voetbal en met die carnavalswagen. En misschien zijn zijn gevoelens nog niet zo ver dat hij gemakkelijk die dingen opzij zet om in de auto te stappen en naar je toe te komen. Zo een carnavalswagen vreet nou eenmaal tijd en energie. En het is een big deal voor hem. Dan kan hij je erg leuk vinden, maar die carnavalswagen komt nu even op de eerste plaats.
Ik zou eigenlijk wachten met 'het afkappen' tot carnaval voorbij is. (ergens in februari toch?) Dan heeft hij meer rust in zijn leven en is hij er meer klaar voor om jou toe te laten. Het klinkt natuurlijk belachelijk dat carnaval voorgaat, maar op dit moment is dat voor hem nu eenmaal zo.

Ik heb het zelf ook. Als onze jaarlijkse kermis eraan komt gaat alle vrije tijd in die wagen zitten. En dan hoeft mijn scharrel/vriendje (het heeft nog geen naam) echt niet aan te komen met dat hij aandacht wilt, want daar heb ik geen zin en behoefte aan omdat ik 'belangrijkere dingen' te doen heb. (Lees: Verven, drank kopen, kleding naaien).

Ik denk dat je moet oppassen (en vat dit niet verkeerd op) met teveel zekerheid en duidelijkheid vragen. Volgens mij is deze jongen daar op dit moment gewoon absoluut niet mee bezig en het kan zelfs averechts werken doordat hij je vindt 'zeuren'.

Het vreet nu aan je, maar zou je het iets los kunnen laten? Sms hem gewoon eens niet. Wacht tot na het weekend, of totdat hij iets stuurt. Hij vindt je echt wel leuk, want hij blijft je smsen. Niet heel vaak, maar toch. Als hij je niet de moeite waard zou vinden zou hij gewoon helemaal niets meer sturen. Laat het wat los door afleiding te zoeken, leuke dingen te gaan doen. Laat het van hem uitkomen. Als hij niets meer van je hoort zal hem dat heus wel opvallen en zal hij zelf contact zoeken.
Volgens mij is dit namelijk best een erg leuke jongen, maar heeft hij ontzettend veel aan zijn hoofd om jou nú toe te laten. Over een paar weken kan dat heel anders zijn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 5:48

Janelie schreef:
BE, hoe is het met jou en jouw date dan? (ik kan het gemist hebben, er gebeurd hier nogal wat in dit topic!)
Status: ik wacht tot hij komt met een nieuwe afspraak.
Oja en hij heeft weer midden in de nacht gesmst vannacht ik weet nu alleen niet waarom, maar dat hoef ik ook niet perse te weten eigenlijk smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 5:51

Carra, ook bedankt voor jouw reactie! Wat jij zegt, zo denk ik er eigenlijk ook het meest over. Ik begrijp heus wel dat die wagen een big deal voor hem is en dat daar veel tijd in gaat zitten. Als ik zou weten dat ie na carnaval wel meer moeite zou willen doen o.i.d., dan zou ik daar prima mee kunnen leven. Maar ik wil niet weken zitten wachten op niks, dat vind ik gewoon zonde van mn tijd. Ik wil daarom weten of er überhaupt iets in zit, of het ergens toe leidt. Denk dus wel dat ik hem straks zoiets ga smsen, ik móét gewoon weten waar ik aan toe ben.

Best lastig, al die verschillende meningen en inzichten... smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 5:54

Bliss schreef:Nee, hij heeft eigenlijk niet aangegeven mij geen zekerheid te kunnen geven. De vorige keer ben ik dus eens begonnen over wat hij er nou van vond (zie mijn vorige post), maar hij had er gewoon nog niet echt over nagedacht.
Oja had je post wel gelezen maar wist niet dat VH daarnaar verwees. Ja nogmaals zou ik dus in je (telefoon)gesprek zeggen dat je er mee zit en wat je van hem verwacht om dat beter te maken. Ik zou ook aan de andere kant kijken naar jezelf om te proberen wat minder vaak aandacht van hem te willen, want ik ben het heel erg eens met de strekking van carra's verhaal behalve dat ik denk dat het niet alleen aan carnaval ligt. Hij heeft gewoon een druk leven dus na carnaval zal er wel weer wat anders zijn. (bv een voetbalkamp Wink)
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall za 29 jan 2011 - 6:27

Maar ook al ben je heel druk met carnaval en andere dingen, je kan toch wel even de tijd vinden om 1 minuut een smsje te sturen? Ik vind het gewoon raar dat hij altijd zoveel tijd nodig heeft om te reageren..
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 6:47

Bliss, wat wil je zelf? Want wij kunnen er wel heel veel van vinden, maar wat wil jij zelf?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 6:57

Roze Roos schreef:Bliss, wat wil je zelf? Want wij kunnen er wel heel veel van vinden, maar wat wil jij zelf?

Ik wil (en ga) hem straks een smsje sturen, niet die hele lange die ik eerst al had gemaakt, maar een iets kortere. Het volgende heb ik nu bedacht:
*sms weg!*
Deze sms lijkt nog vrij lang, maar wat ik eerst had was bijna twee keer zo lang. Dit wil ik gewoon kwijt aan hem en als ie hierop antwoordt, kan ik tenminste verder. Wat vinden jullie hiervan?


Laatst aangepast door Bliss op zo 30 jan 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 29 jan 2011 - 6:59

Ja, dit zou je best kunnen sturen. Vind het een hele redelijke, en rustige sms.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:05

Carra schreef:Ja, dit zou je best kunnen sturen. Vind het een hele redelijke, en rustige sms.
Ik vind het smsje eigenlijk ook wel erg zakelijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 7:07

Purple schreef:
Carra schreef:Ja, dit zou je best kunnen sturen. Vind het een hele redelijke, en rustige sms.
Ik vind het smsje eigenlijk ook wel erg zakelijk...

Ja, dat heb ik gedaan omdat een paar mensen eerder zei dat ik het niet te emotioneel moest maken, dat ie dat misschien vindt dat ik zeur en dat ik t kort en bondig moest houden. Aaaaah ik weet het ook niet meer...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 29 jan 2011 - 7:12

Ja, ik denk dat je met dit smsje meer reactie krijgt dan als je een emotioneel smsje stuurt. Het is volgens mij moeilijker om op een emotioneel smsje te reageren dan op een sms als deze.

Als je zo schrijven dat je er niet van kan slapen en het je opvreet van binnen kan hem dat alleen maar afschrikken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:13

Bliss schreef:Ja, dat heb ik gedaan omdat een paar mensen eerder zei dat ik het niet te emotioneel moest maken, dat ie dat misschien vindt dat ik zeur en dat ik t kort en bondig moest houden. Aaaaah ik weet het ook niet meer...
Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Alleen als je het zo zakelijk houdt kom je zo afstandelijk over terwijl hij het misschien helemaal niet zo bedoelt... Ik denk dat hij oprecht helemaal niet door heeft hoe jij je eronder voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 29 jan 2011 - 7:17

Purple schreef:Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Alleen als je het zo zakelijk houdt kom je zo afstandelijk over terwijl hij het misschien helemaal niet zo bedoelt... Ik denk dat hij oprecht helemaal niet door heeft hoe jij je eronder voelt!

Haha, wij denken precies het tegenovergestelde.
Tja Bliss, jij kunt de situatie het beste inschatten, dus doe waar jij je goed bij voelt en wat je denkt dat het meeste effect heeft.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 7:20

Ja is ook zo. Denk toch dat deze tekst het wel zo ongeveer gaat worden. Ik ga straks nog naar de stad/bios met VH, denk dat ik het kort daarvoor stuur en dan mn telefoon uitzet tot ik weer terug ben. Hij heeft toch vrienden op bezoek, dus zal niet meteen reageren, en ik heb dan gewoon even rust aan mn hoofd.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ za 29 jan 2011 - 7:21

Bliss schreef:
Roze Roos schreef:Bliss, wat wil je zelf? Want wij kunnen er wel heel veel van vinden, maar wat wil jij zelf?

Ik wil (en ga) hem straks een smsje sturen, niet die hele lange die ik eerst al had gemaakt, maar een iets kortere. Het volgende heb ik nu bedacht:
SMS
(niet quoten)
Deze sms lijkt nog vrij lang, maar wat ik eerst had was bijna twee keer zo lang. Dit wil ik gewoon kwijt aan hem en als ie hierop antwoordt, kan ik tenminste verder. Wat vinden jullie hiervan?

Ik vind dit echt een goed smsje hoor! Inderdaad niet te emotioneel want denk niet dat hij daar veel mee kan via sms..
En je vraagt gewoon om duidelijkheid, die moet hij je nu wel geven (+hij kan er over nadenken ipv dat je het telefonisch of face2face doet!)
Hoop dat je een positief smsje terug krijgt!
( o enne.. verwacht niet meteen een sms terug want hij had vandaag en vanavond vanalles te doen toch? hij moet er wel even de tijd voor hebben..)
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 7:21

Ik denk dat het een goed smsje is Bliss, denk dat als het te intens/vol emotie is dat het dan misschien schrikken is voor hem. Ik vraag mij namelijk af of hij enigzins door heeft wat dit met jou doet. Wellicht dat het wat zakelijk is, maar is rustig en redelijk en ik denk dat je daar, in deze fase van jullie "relatie" het meeste mee bereikt.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 7:34

Vind m ook goed maar ik heb nog één opmerking. Je vraagt eigenlijk twee dingen in je sms: eerst of hij wat meer moeite voor je wilt doen (daar zit je nu de hele tijd mee dus daar wil je juist wat aan veranderd zien) maar daarna of het ergens toe leidt. Wat natuurlijk ook handig is om te weten maar ik ben bang dat hij daardoor alleen maar antwoord gaat geven op het laatste. Dat is dus wel echt het nadeel van smsen
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:09

BE, het is dus nog wel aan de gang smile. Wachten op een voorstel is irritant he! Wat stuurt hij dan midden in de nacht? Want mijn 'foute date' (heb ik ooit weleens iets over geschreven) smste mij ook altijd midden in de nacht. Ging altijd om hetzelfde, of ik kwam logeren en dan zei ik altijd nee. En ja dat was het :P

Bliss, ik vind het smsje ook goed! Dat zakelijke vind ik ook prima, anders valt het hem misschien toch rauw op zijn dak. Succes en veel plezier bij de bios/stad! Wat BE noemt dat is denk ik wel zo dat hij alleen op het laatste reageert. Maar ja, dat heb je toch en je kan het er daarna toch ook nog even over hebben en dan kan je nog een keer aanhalen dat je graag wat meer initiatief van zijn kant ziet.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 8:15

Whaa ik schrok me dood, heb nog niks gestuurd, maar krijg nu ineens weer een sms van hem. Doodnormaal, alsof er niks aan de hand is... Wat mijn plannen zijn voor vanavond, wat hij heeft gedaan vandaag en dat ie wacht op zn bezoek. Wat zal ik nu doen straks? Reageren op zijn sms en dan mijn voorgenomen tekst er achteraan of alleen die tekst? Of nog wat anders? Was hier niet op voorbereid...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:18

Ooow wending in het hele verhaal! Euhm.. Terug smsen en dan dezelfde strekking als je sms van nu, het is wel iets wat je hoog zit toch?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum