Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 feb 2011 - 4:03

Bliss.. ik zou echt even niets van je laten horen! Hoe klote 't ook is... Dat de afstand lastig is kan ik begrijpen maar die 'smoes' kan ie natuurlijk niet voor smsen gebruiken. Denk echt dat je je uiteindelijk veel beter voelt als je weet waar je aan toe bent.. ook al zou dat slecht nieuws betekenen.

Wat mijn date betreft weet ik eigenlijk wel zeker dat ik ermee kap. Ik hou niet van doelloos smsen en afspreken gaat toch niet meer lukken aangezien we allebei veel te druk zijn. één keer per maand elkaar zien is voor mij niet bevredigend.. En ik kan wel eerlijk zeggen dat hij ook totaal geen moeite doet en ik vind mezelf net even iets meer waard smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus do 3 feb 2011 - 4:10

Knap dat je de knoop hebt doorgehakt, Feline! Voelt het als een opluchting?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 feb 2011 - 4:14

Mwah, was er sowieso al een beetje klaar mee.. totdat hij ineens deze week vrij veel contact zocht. Toen ik daarop voorstelde om elkaar gister of vandaag nog even te zien negeerde hij die vraag compleet en dat vind ik gewoon onbeschoft. Hij gaat morgen op vakantie en daarna heb ik de komende 2 maanden echt heel erg weinig tijd. Vandaar dit voorstel. Als je niet kan, geen probleem maar neem wel even de moeite om het te laten weten.. En aangezien dit al de 3e keer is dat ie dat flikt is mijn grens nu echt wel bereikt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus do 3 feb 2011 - 4:16

Ik kan het me voorstellen, Feline! Vind het altijd zo flauw als mensen gewoon vragen gaan negeren. Als je niet wilt of kan, zeg het dan gewoon!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 feb 2011 - 4:18

Ja, inderdaad. Heb 't zelfs aangegeven vorige keer dat ik dat vervelend vindt. En ik wil best leuk heen en weer smsen maar ik vind 't gewoon zinloos als we toch nooit meer gaan afspreken.. ik ben niet van 't ik-spek-je-ego-fonds..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 3 feb 2011 - 4:51

Ik vind het echt knap dat jullie er nu zo over denken Feline en Bliss!! :-)

Bliss ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik vind hem ook écht een ongeinteresseerde sukkel. Nouja, zijn smsjes komen niet ongeinteresseerd over eigenlijk, als hij de tijd heeft gevonden om er een te sturen ( Mad ) maar je snapt wel wat ik bedoel!

Klavertje ik heb je een PM gestuurd!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 4:56

Ja precies, als ie eenmaal wat stuurt, is ie op zich wel geïnteresseerd meestal... Maar ja, dan moet ie eerst wat sturen natuurlijk! Ik ga nu ook echt ff niks sturen hoor. Maar ik ben wel benieuwd of het bijvoorbeeld na de carnaval weer anders gaat. Tijdje geleden, toen ie nog niet met die wagen bezig was, hadden we ook veel meer contact. Dus ik wil weten of t aan die wagen ligt of dat zijn interesse in mij is afgenomen. Wel raar, maandag zei hij nog dat ie me ook leuk vond enzo en dat ie wel wilde blijven afspreken... Vaag.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 3 feb 2011 - 4:59

Ja misschien heeft het gewoon echt alleen met dat carnaval gebeuren te maken. Ik heb een vriend in Limburg wonen en die is er ook dag en nacht mee bezig, hij staat er mee op en gaat ermee naar bed, het lijkt wel alsof hij getrouwd is met carnaval, en bij hem duurt dat ook echt vanaf november/december tot 2 dagen na carnaval :shock: Ik zou het ook even tot dan afwachten (als je het nog niet eerder zat bent), ik ben ook benieuwd of hij daarna meer tijd heeft en meer laat horen!

Maar wat ik me dus afvraag, zouden mannen die echt heel weinig laten horen nou denken dat wij toch wel geinteresseerd blijven of wat? Haha ik ben echt benieuwd wat er allemaal in die hoofden omgaat! scratch
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:22

Sugarfall schreef:
Maar wat ik me dus afvraag, zouden mannen die echt heel weinig laten horen nou denken dat wij toch wel geinteresseerd blijven of wat? Haha ik ben echt benieuwd wat er allemaal in die hoofden omgaat! scratch

Eigenlijk denk ik gewoon dat mannen die niks van zich laten horen, gewoon niet aan je denken en dus geen interesse hebben. Mannen denken helemaal niet zo moeilijk zoals wij doen, denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 5:48

Reeza schreef:
Sugarfall schreef:
Maar wat ik me dus afvraag, zouden mannen die echt heel weinig laten horen nou denken dat wij toch wel geinteresseerd blijven of wat? Haha ik ben echt benieuwd wat er allemaal in die hoofden omgaat! scratch

Eigenlijk denk ik gewoon dat mannen die niks van zich laten horen, gewoon niet aan je denken en dus geen interesse hebben. Mannen denken helemaal niet zo moeilijk zoals wij doen, denk ik..

Haha mooi omschreven! Wink

Bliss echt wat stom! Je zou denken (jaaa daar istie weer 'denken') dat hij het nu wel begrepen zou hebben, maar helaas. Mannen Evil or Very Mad Ik hoop dat je wat hoort vandaag. Zelf zou ik hem ook niks sturen, laat hem maar initiatief tonen.

Marsy, oe daar zou ik ook moeite mee hebben, maar sommige mannen hebben dat. Dat moet je accepteren of een ander zoeken. Maarre vlinders??

Klavertje, het gaat nog steeds lekker bij jullie he I love you Fijn!

Feline, goed dat je er een punt achter zet. Wel super moeilijk, maar als het nergens toe leidt houdt het ook een keer op.

Ik mag misschien ook officieel meeschrijven in dit topic! Al doe ik dat natuurlijk al een tijdje heel stiekem!Want ik heb volgende week vrijdag een date Very Happy. Als het doorgaat, tis nog zo ver weg he.. en ik blijf een pessimist. Maar hij stelde het zelf voor. Ik heb hem twee weken geleden leren kennen met stappen. Vorige week kwam ik hem weer tegen, gezoend en hij is eigenlijk best wel heel erg leuk. Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 3 feb 2011 - 6:31

hahah bliss, nu moet je niet denken dat ik denk dat jullie allemaal geen baan hebben hoor, zo was het niet bedoeld!! haha

sf, bedankt voor je pm.. lekkerding hoor.. :-)

aah janelie, ik ben nu al benieuwd haha..

ik ga maar even weer verder bijlezen nerd
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 6:47

Janelie wat leuk dat je een date hebt! Very Happy

Bliss ik doe mee met de BAH club.. Neutral
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 3 feb 2011 - 6:52

nog niks gehoord BE? Sad
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 do 3 feb 2011 - 6:53

@ janelie, we kennen elkaar via internet. Al een poosje, maar zijn sinds een week intensief aan het sms'en/msnen smile

Nu ik mijn date ontmoet heb en het erg relaxt en leuk was, komt ook gelijk die onzekerheid weer naar boven... Vind ie me echt wel leuk, wil ie me echt wel zien etc. Kijk honderd keer naar mijn BB of er een sms'je is... Waarom bestaat er geen uit knop voor die onzekerheid?
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 3 feb 2011 - 7:01

Ohja SF, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto, nu iedereen zegt dat t een lekkerding is angel

Bliss, goed om te lezen dat je instelling tov hem al wat veranderd is! Laat hem idd maar lekker zn best doen! Ik vraag me iets af, stel hij gaat na carnaval wel meer smsen en contact zoeken, voel je je dan niet een beetje 'min' (weet het goede woord ff niet) dat hij dan ineens wel wat kan laten horen en als hij het druk heeft niet? Denk dat ik mij persoonlijk dan nogal makkelijk aan de kant geschoven zou voelen.

Feline, idd goed dat je ermee gestopt bent! Ik heb er ook een enoooorme hekel aan als ze het niet even kunnen laten weten als ze iets niet willen. Heb al een paar keer mee gemaakt dat ik aan het daten was en dan gaf ik iets aan wat ik niet zo leuk vind en dan hoorde ik niks meer. Blijkbaar was ik dan al een zeur ofzo 👅 Dat je geen zin meer hebt om me te zien oke, maar laat dat dan op zijn minst eerlijk weten als ik erom vraag en negeer me niet gewoon. Mensen zoeken zo snel de makkelijkste weg... Zo lekker makkelijk om iemand te negeren.

Janelie, leuk van jou date! Al een idee wat jullie gaan doen?

Klavertje, ik ken mijn date idd van internet. Heb eigenlijk nog niet heel veel mensen over hem verteld haha. Mensen die wat dichter bij me staan die weten dat ik wel vaker via internet date dus die kijken er niet raar van op. Maar stel ik vertel het mn collega's (ken ik pas een paar maanden) dan vind ik het toch wat lastig om te vertellen dat ik m via internet ken. Men geeft mij toch wel eens het gevoel dat raar/triest te vinden dat het via internet gaat, terwijl het voor mij iets gewoons is. Is dus niet zo dat ik ermee te koop loop dat ik hem daar heb leren kennen, maar dat komt dus door de reacties van anderen en ik ben wat onzeker dus heeft wel met elkaar te maken Wink

*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:05

Janelie schreef:
Reeza schreef:
Sugarfall schreef:
Maar wat ik me dus afvraag, zouden mannen die echt heel weinig laten horen nou denken dat wij toch wel geinteresseerd blijven of wat? Haha ik ben echt benieuwd wat er allemaal in die hoofden omgaat! scratch

Eigenlijk denk ik gewoon dat mannen die niks van zich laten horen, gewoon niet aan je denken en dus geen interesse hebben. Mannen denken helemaal niet zo moeilijk zoals wij doen, denk ik..

Haha mooi omschreven! Wink


Whaha ja laat het duidelijk zijn, ik ben een vrouw dus snappen zal ik mannen nooit! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 7:10

Daya25 schreef:@ janelie, we kennen elkaar via internet. Al een poosje, maar zijn sinds een week intensief aan het sms'en/msnen smile

Nu ik mijn date ontmoet heb en het erg relaxt en leuk was, komt ook gelijk die onzekerheid weer naar boven... Vind ie me echt wel leuk, wil ie me echt wel zien etc. Kijk honderd keer naar mijn BB of er een sms'je is... Waarom bestaat er geen uit knop voor die onzekerheid?

Ja, nu 'begint' het pas echt.. het hoort bij. Smst hij wel regelmatig?

Jaa, ik heb ook een date smile Ben heel benieuwd! Geen idee nog wat we gaan doen. Hij had het al eerder gevraagd, maar het was niet echt tot iets concreets gekomen, dus ik heb maar afgewacht. En vandaag kwam hij er nog een keertje mee cheers Ik heb wel weer zin om te daten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 7:13

@ Rainbow: ja ik snap je wel hoor en misschien voel ik me ook wel zo tegen die tijd, maar wil het nog even aankijken.
Internetdaten is helemaal niet raar meer joh tegenwoordig, heb het ook al meerdere keren gedaan. Werd steeds niks en toen was ik er weer ff klaar mee, maar toevallig zit ik nu weer eens op Paiq en praat sinds een paar minuten met iemand... Pff als mn date geen tijd/zin heeft, dan ga ik wel verder kijken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 3 feb 2011 - 7:16

[quote="*Rainbow

Klavertje, ik ken mijn date idd van internet. Heb eigenlijk nog niet heel veel mensen over hem verteld haha. Mensen die wat dichter bij me staan die weten dat ik wel vaker via internet date dus die kijken er niet raar van op. Maar stel ik vertel het mn collega's (ken ik pas een paar maanden) dan vind ik het toch wat lastig om te vertellen dat ik m via internet ken. Men geeft mij toch wel eens het gevoel dat raar/triest te vinden dat het via internet gaat, terwijl het voor mij iets gewoons is. Is dus niet zo dat ik ermee te koop loop dat ik hem daar heb leren kennen, maar dat komt dus door de reacties van anderen en ik ben wat onzeker dus heeft wel met elkaar te maken Wink

nja ik ken het wel ja, ik ken mn date dus ook via internet en ik ben daar helemaal niet van..
tis ook meer onstaan als een grapje zegmaar.. en ik heb niet zo'n leuke ex waardoor mn ouders en familie erg slecht van vertrouwen zijn (alsof alle rare snuiters zich op datingsites bevinden..) mja goed.. soms heb ik dus echt zoiets van aaah had ik hem maar ergens anders leren kennen..
maarja.. haha


[/quote]
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 7:17

Bliss schreef:@ Rainbow: ja ik snap je wel hoor en misschien voel ik me ook wel zo tegen die tijd, maar wil het nog even aankijken.
Internetdaten is helemaal niet raar meer joh tegenwoordig, heb het ook al meerdere keren gedaan. Werd steeds niks en toen was ik er weer ff klaar mee, maar toevallig zit ik nu weer eens op Paiq en praat sinds een paar minuten met iemand... Pff als mn date geen tijd/zin heeft, dan ga ik wel verder kijken!

You go girl! cheers
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 3 feb 2011 - 7:19

goedzo bliss, you go girl!
ik weet dat internetdaten tegenwoordig steeds meer gebeurd.. maar ik zie echt al voor me hoe mn familie gaat reageren als ze het zouden horen haha..
mn moeder weet het wel inmiddels..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 3 feb 2011 - 7:21

Bliss schreef:Oeh lastig Tinus! Dat komt me (gedeeltelijk) bekend voor! Wonen jullie wel bij elkaar in de buurt of ook niet? Het klinkt idd alsof je echt verliefd bent en ik weet maar al te goed hoe frustrerend het dan is als je hem niet kunt zien steeds. Kun je niet vragen of ie iets eerder kan? Zeggen dat je zin hebt om hem te zien en dat je drie weken nog wel erg lang vindt duren? Of durf je dat nu nog niet?

Ik heb jouw verhaal ook gevolgd en heel veel dingen vind ik overeen komen met mijn verhaal. Hij woont niet echt in de buurt, ruim een uur rijden dus je gaat ook niet even langs. En nee, ik durf eigenlijk niet te vragen of hij niet eerder kan..ik ben allang blij dat hij dit zo uit zichzelf heeft voorgesteld! En nu heb ik dus sinds ik zondagavond een mailtje terug heb gestuurd, nog niks gehoord van hem!
Ik denk dat ik maar gewoon die date af ga wachten en als het dan nog steeds zo goed voelt, dan wil ik er wel wat over zeggen..Alleen nog even precies gaan bedenken wat..
Pfff...waarom kan het niet zo als op de basisschool met die briefjes doorgeven..'ik vind jou leuk, vind jij me ook leuk'. Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 3 feb 2011 - 7:24

Klavertje, snap dat jij en je familie wat wantrouwend zijn door je ex, maar je kan ook niet iedere man over 1 kam scheren natuurlijk Wink Ik heb toch regelmatig gedate via internet eigenlijk en nooit een engerd ofzo tegen gekomen... Denk zelf altijd dat ik dat wel door zou hebben haha, maar hoop dat ik die test nooit hoef te ondergaan.

Bliss, verder kijken kan nooit kaad toch Wink Ik was eigenlijk ook een beetje klaar met daten maar ergens werkt de aandacht toch een beetje verslavend Embarassed Had voor mezelf besloten dat dit voorlopig de laatste x was dat ik weer op een dating site ging staan. Maar goed ook, want anders was ik mn leuke date dus niet tegen gekomen Very Happy
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 7:30

Hmm mn laptop liep tot twee keer toe vast net toen ik op Paiq zat, misschien is het een teken :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 feb 2011 - 7:38

*Rainbow schreef:Feline, idd goed dat je ermee gestopt bent! Ik heb er ook een enoooorme hekel aan als ze het niet even kunnen laten weten als ze iets niet willen. Heb al een paar keer mee gemaakt dat ik aan het daten was en dan gaf ik iets aan wat ik niet zo leuk vind en dan hoorde ik niks meer. Blijkbaar was ik dan al een zeur ofzo 👅 Dat je geen zin meer hebt om me te zien oke, maar laat dat dan op zijn minst eerlijk weten als ik erom vraag en negeer me niet gewoon. Mensen zoeken zo snel de makkelijkste weg... Zo lekker makkelijk om iemand te negeren.


Oh, maar ik hoor juist nog steeds vrij veel van 'm.. Bijna elke dag een smsje gekregen. Alleen negeert ie steevast smsjes waarin ik een voorstel tot afspreken doe. En dat is dus 't vage.. En daar heb ik geen zin in..

Heb net 'He's just not that into you' gekeken (had ik opgenomen) en die film is één en al herkenning haha.. En ik blijf erbij dat daar de waarheid in zit. Als een man je echt leuk vindt doet ie wel alle mogelijke moeite voor je. Jammer dat die rationele gedachte altijd naar de achtergrond dreigt te raken als er emotie bij betrokken is. Maar die film was dus een goede opfrisser! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum