Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:18

Poe dat is een lastige. Misschien alleen een casual smsje? Of wil je het echt heel graag weten nu?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:22

Jaaaaaaaaaaa wat je natuurlijk ook kan doen, ik heb mijn hersenen ook ff laten werken, is gewoon een normaal smsje sturen, wat Janelie ook al zei. En het dan de volgende keer ter sprake brengen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 8:22

Hmm nu weet ik t ook niet meer... Misschien toch nu gewoon op zijn sms reageren en dan misschien vanavond of morgen nog mijn andere bericht sturen? Daar gaat mn plan Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 8:23

Ik breek eventjes in... Lees regelmatig mee in dit topic en vind je situatie echt heel vervelend voor je Bliss!

Wat bijzonder dat hij nu toch ineens, vanuit het niets, smst! Blijkbaar denkt hij dus toch wel aan je!

Als je graag zou willen weten hoe het er voor staat met jullie dan zou ik een smsje sturen in de strekking zoals je die hier net had staan. Maar ik denk dat ik er ook bij zou zetten dat je aangenaam verrast bent door zijn smsje/blij bent met zijn smsje/het leuk vindt dat hij smst/iets in die strekking, je houdt het dan toch 'n beetje positief.

Succes!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 8:23

Of gewoon vanavond helemaal niks meer sturen. Hij mag ook wel een keer even wachten?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 8:24

Acda&deMunnik zeiden het al he.. "Ik heb een plan, ik maak nooit meer een plan"

Ik zou gewoon nu iets neutraals sturen en kijken wat daaruit voortkomt en dan beslissen wat je verder gaat doen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 8:25

Janelie schreef:Of gewoon vanavond helemaal niks meer sturen. Hij mag ook wel een keer even wachten?

Ja daar heb je ook een punt natuurlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 8:27

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 3 feb 2011 - 10:37; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Angela_1986 za 29 jan 2011 - 8:30

Bliss schreef:
Janelie schreef:Of gewoon vanavond helemaal niks meer sturen. Hij mag ook wel een keer even wachten?

Ja daar heb je ook een punt natuurlijk!

Dat vind ik eigenlijk ook wel 'n goed idee... Maar weet niet of ik zelf die discipline zou hebben scratch
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lavendel za 29 jan 2011 - 8:32

Ik zou hem toch echt gewoon even bellen, gewoon heel neurtraal om even te kletsen.. Vooral omdat je hem al een tijdje niet echt hebt gezien is dat misschien wel handig als je echt wil kijken of er meer mogelijk is. Ik heb zelf ook echt een gruwelijke hekel aan bellen De eerste keer dat ik met mijn vriend belde was ik ook doodbang maar de tweede keer was dat ook over..
En nu zelf weer een dag wachten met smsen zou ik niet doen. Dan wordt het zo'n spelletje en dan krijgt hij weer het idee dat het idd normaal is om een dag niks te laten horen Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ za 29 jan 2011 - 8:54

Angela_1986 schreef:
Bliss schreef:
Janelie schreef:Of gewoon vanavond helemaal niks meer sturen. Hij mag ook wel een keer even wachten?

Ja daar heb je ook een punt natuurlijk!

Dat vind ik eigenlijk ook wel 'n goed idee... Maar weet niet of ik zelf die discipline zou hebben scratch

Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw... maargoed!
Leuk dat ie smst! Snap je nu verward bent over wat je moet sturen..
Misschien nu gewoon reageren en dan morgenochtend je geplande sms?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 29 jan 2011 - 8:56

Denk dat ik m zo maar een gewone sms terug stuur. Als ik m nu weer laat wachten, wordt het idd zo'n eindeloos spelletje van wachten en zogenaamd hard to get spelen... Maar sowieso moet me nog van het hart wat ik al had bedacht, want er moet iets gebeuren, maar moet alleen nog ff kijken wanneer ik dat dan stuur.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 9:01

Goed zo Bliss! Beslissing lijkt mij duidelijk smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 za 29 jan 2011 - 9:03

even een kleine update m.b.t. mijn date.
Hij had zoals beloofd gisteravond iets laten horen, hij heeft alleen wat problemen met zijn ex, vandaar dat onze date dit weekend niet doorging... kwam ook voor mij wel goed uit eigenlijk.
Nu hebben we voor a.s. woensdag afgesproken en hij zei ''als dat gezellig is, dan mag je zaterdag blijven slapen'' Dus mocht 1e afspraakje leuk zijn, is er ook al meteen een tweede gepland. smile (al weet ik niet of ik al meteen blijf slapen, maar dat is voor latere zorg)

Tot nu toe verbaas ik me over de moeite die hij voor me doet en hoeveel hij (ook uit zichzelf) sms't/pingt. Zelfs vanuit China haha. Bij mijn ex (nou ja scharrel eigenlijk) moest ik soms dagen wachten op een sms'je en 9 van de 10 keer eerst zelf sms'en. Misschien heb ik nu Ă©Ă©n van die zeldzame mannen gevonden die gek is op sms'en Wink
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 9:20

Heerlijk zon man die moeite doet Daya smile Maar vind je het niet raar dat hij meteen wilt dat je blijft slapen? Of vind je dat zelf ook wel prima?:P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 9:21

ButterflyEffect schreef:Heerlijk zon man die moeite doet Daya smile Maar vind je het niet raar dat hij meteen wilt dat je blijft slapen? Of vind je dat zelf ook wel prima?:P

+1
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ za 29 jan 2011 - 9:29

Wat vinden jullie daar eigenlijk van? Meteen bij iemand blijven slapen/ seks hebben?
Is dat iets wat alleen mannen 'mogen' of ook vrouwen?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 za 29 jan 2011 - 9:37

Ik vind het op zich prima dat ie wil dat ik blijf slapen... zolang het maar bij slapen blijft... Maar daar zal ik wel duidelijke afspraken met over maken. Als het goed voelt, waarom ook niet? En dit is vanwege de afstand ook praktischer en fijner om dan meer tijd samen door te brengen.

Maar ieder moet voor zichzelf weten wanneer blijven slapen/seks aan de orde is. Zolang je het maar niet tegen je zin in doet of er later spijt van krijgt, denk ik zo.
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 9:57

Ik denk idd dat als je je er goed bij voelt dat je het dan moet doen.. En er zit natuurlijk nog wel enigzins verschil tussen samen in een bed slapen of seks hebben. Maar goed, ik slaap ook rustig met jan en alleman in een bed :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 10:00

Roze Roos schreef:Ik denk idd dat als je je er goed bij voelt dat je het dan moet doen.. En er zit natuurlijk nog wel enigzins verschil tussen samen in een bed slapen of seks hebben. Maar goed, ik slaap ook rustig met jan en alleman in een bed :P
+1
En je snapt zelf ook wel of die jongen gewoon slapen (met evt opties) bedoelt of "slapen" nudgenugde-winkwink Wink Want in het tweede geval zou ik sowieso niet gewoon blijven slapen als ik verder niks van plan ben, dan kan het ongemakkelijk worden.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 10:02

ButterflyEffect schreef:
Roze Roos schreef:Ik denk idd dat als je je er goed bij voelt dat je het dan moet doen.. En er zit natuurlijk nog wel enigzins verschil tussen samen in een bed slapen of seks hebben. Maar goed, ik slaap ook rustig met jan en alleman in een bed :P
+1
En je snapt zelf ook wel of die jongen gewoon slapen (met evt opties) bedoelt of "slapen" nudgenugde-winkwink Wink Want in het tweede geval zou ik sowieso niet gewoon blijven slapen als ik verder niks van plan ben, dan kan het ongemakkelijk worden.

Hahaha ik + 1 jou ook even!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 10:20

Roze Roos schreef:
ButterflyEffect schreef:
Roze Roos schreef:Ik denk idd dat als je je er goed bij voelt dat je het dan moet doen.. En er zit natuurlijk nog wel enigzins verschil tussen samen in een bed slapen of seks hebben. Maar goed, ik slaap ook rustig met jan en alleman in een bed :P
+1
En je snapt zelf ook wel of die jongen gewoon slapen (met evt opties) bedoelt of "slapen" nudgenugde-winkwink Wink Want in het tweede geval zou ik sowieso niet gewoon blijven slapen als ik verder niks van plan ben, dan kan het ongemakkelijk worden.

Hahaha ik + 1 jou ook even!
hahaha, wat een eensgezindheid smile

Zeg Roos, vertel eens wat over je datevriend! Ik vind 'Doen' soms een beetje onoverzichtelijk worden met al jullie grappen en grollen :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 10:23

Fijn dat we zo eensgezind zijn:) Maar vertel, wat wil je weten? Ik snap dat je er niet meer zo veel van snapt binnen mijn topic Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 10:25

Gewoon, of er nog nieuwtjes zijn! Heb je hem alweer gezien? Hebben jullie iets nieuws afgesproken? Smsen jullie over iets interessants wat hier even vermeld moet worden? Denkt hij dat jij zijn vriendin bent? Weten je ouders dat hij bestaat? nerd
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos za 29 jan 2011 - 10:35

ButterflyEffect schreef:Gewoon, of er nog nieuwtjes zijn! Heb je hem alweer gezien? Hebben jullie iets nieuws afgesproken? Smsen jullie over iets interessants wat hier even vermeld moet worden? Denkt hij dat jij zijn vriendin bent? Weten je ouders dat hij bestaat? nerd

Aaah dat soort dingen! Euhm nieuwtjes, hij smst leuk:) zelfs als ik gekke vragen stel zoals of ze bij 2 voor 12 google gebruiken. Dan gaat ie daar serieus op in enzo, verder gaat het van nutteloos tot wat diepgaander en komt er regelmatig een plagende toon in voor. Ik heb hem niet weer gezien, vorige week woensdag voor het laatst. Daarna was hij ziek en ik daarna ook en nee, ik heb geen zin om hem te zien als ik ziek ben want daar voel ik mij nog niet prettig genoeg bij, maar heb wel weer zien om hem te zien!
Er is nog geen nieuwe afspraak, maar het zou mij niets verbazen als we morgen ff thee drinken of iets in die zin! Haha we smsen niet over iets interessants geloof ik, het gaat over het knippen van nagels inmiddels haha.. Euhm ik weet niet of hij denkt dat ik zijn vriendin ben, geloof het wel maar ik ben niet zo hintgevoelig dus doe mij maar duidelijk. Mijn ouders weten zeker dat hij bestaat, zijn ouders weten ook dat ik besta.
Wil je nog meer weten?smile Leuk dit!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum