Wat heb ik toch een hekel aan..
+44
Annemoontje
Gympie
Lies
Atelier Madame
Lejow
Guusje
ladycat
Lavendel
Kreeftje
Mari
Schaapke
Toekan
luenca
Lousanne
Rebecca
Blond
Oasis
silly-one
Caramba
Pien
Summerlovin
_Lacey_
girli
Siamsa
Sarah1985
Rush
luisa
Blair
Caribbeanlover
Printje
Susan
TukTuk
Middleme
Jerry
Rumble
Toet
Ibbeltje
Lady Starstruck
nijntje4
Feline
SuzieQ
Happinaz
Caroow
Droopy28
48 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat heb ik toch een hekel aan..
Ik kan er ook heel slecht tegen als mensen in een zelf service restaurant niet even hun dienblad opruimen, en dan ook nog opstaan zonder hun stoel aan te schuiven...
En idd, als je elkaar passeert op een stoep of in een gangpad oid, dat sommige dan vertikken om een beetje opzij te gaan, helemaal als hun met 2 of meer zijn!
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, kan me ontzetten irriteren aan mensen zonder manieren, over gewoon normale dingen!
En idd, als je elkaar passeert op een stoep of in een gangpad oid, dat sommige dan vertikken om een beetje opzij te gaan, helemaal als hun met 2 of meer zijn!
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, kan me ontzetten irriteren aan mensen zonder manieren, over gewoon normale dingen!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Mensen die terug gaan met een product maar geen nieuwe willen, geen vergoeding willen en ook niet willen horen wat er mis mee is. Wat komen die in vredesnaam doen behalve zeiken?
Gast- Gast
Behalve alles wat al gezegd is: moeders die in heele drukke supermarkten (zo rond 18:00) hun kind alles willen laten doen. Dus geld pakken en geven etc. Dut duurt vaak zo enorm lang dat het irritant is.
In dezelfde trend: moeders die hun kind in de spits zelf te trap of en af willen laten lopen op het station. Buiten dat het enorm ophoudt wat vervelend is als je bijvoorbeeld je bus moet halen is het ook nog eens levensgevaarlijk voor het kind omdat iedereen met een noodvaart die trap op en af stormt.
In dezelfde trend: moeders die hun kind in de spits zelf te trap of en af willen laten lopen op het station. Buiten dat het enorm ophoudt wat vervelend is als je bijvoorbeeld je bus moet halen is het ook nog eens levensgevaarlijk voor het kind omdat iedereen met een noodvaart die trap op en af stormt.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Waar ik een hekel aan heb zijn mensen die op een geheel irrationele manier persoonlijke aannames maken en op basis daarvan er van uit gaan dat de situatie zo in elkaar zit.
Wat ik ook vreselijk vind zijn mensen die roddelen. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik via derden erachter kwam dat bijvoorbeeld mijn ex-vriend mij helemaal zwart maakt.
Exen.
Wat ik ook vreselijk vind zijn mensen die roddelen. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik via derden erachter kwam dat bijvoorbeeld mijn ex-vriend mij helemaal zwart maakt.
Exen.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Caissières etc. die me niet gewoon rustig mijn geld laten pakken uit m'n portemonnee (ik ben spastisch dus soms gaat dat niet zo heel snel) en gaan zuchten en/of me met rollende ogen aan gaan kijken. Een keer was het toppunt, want als ik het gevoel heb dat ik weg wordt gekeken gaat het er natuurlijk niet sneller op, pakte het meisje in kwestie gewoon mijn portemonnee af en zei ik help je wel even. Ik was zo verbijsterd dat ik er niks van zei. Maar oh wat was dat vernederend. Als ik hulp nodig heb ben ik prima in staat om daar zelf naar te vragen. En hulp mag ook best worden aangeboden, maar gewoon m'n portemonnee uit m'n handen pakken als een klein kind gaat me veel te ver.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Lousanne schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Oh en ik heb ook een hekel aan wielrenners die denken dat ze de hele fietsstrook voor zich alleen hebben, zo vreselijk irritant vind ik dat. Beginnen ze al te bellen/te schreeuwen dat je aan de kant moet, terwijl ik met een zware boodschappentas + 15 kilo kind achterop de fiets probeer überhaupt vooruit te komen.
Bejaarde mensen vind ik trouwens de meest onbeschofte, als het om voordringen en andere supermarkt-ergernissen gaat. Als ik even mag generaliseren
Wielrenners vind ik ook vreselijke aso's, ja. Ik ben wel eens aangereden door een wielrenner, hij kwam de heuvel afsuizen en kon niet meer uitwijken. 's Avonds kwam hij nog wel doodleuk langs om de schade aan zijn fiets op ons te verhalen. Wat een k*tvent was dat. Je zou daar maar met je kind fietsen...
Maar, als ik dan even voor mezelf praat, wielrenners fietsen wel vaak op hun eigen weghelft, als je dan iemand tegenkomt op een fietspad en er met een snelheid aan komt suizen, dan gaat het weleens bijna mis omdat de tegenligger dus met z'n tweeën breeduit naast elkaar fietsen over het midden. Vooral die oudjes, die fietsen altijd breeduit naast elkaar zodat je er bijna niet langs kan. Dus ja, wiens schuld is het dan?
Die wielrenner kwam van schuin opzij, ik belandde in de struiken langs de weg, hij reed gewoon veel te hard (van een heuvel naar beneden, midden in een dorp), daardoor kon hij niet stoppen of uitwijken. Ik vond zijn rijstijl dus wel echt asociaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mensen die hun rommel achteloos op straat gooien heb ik ook een hekel aan. Of mensen die hun dienblad niet even opruimen, bijv bij MacDonalds, dat vind ik irritant. Hoeveel moeite is dat denk ik dan?
Mensen die rare plaatjes op Facebook posten, in de trend van 'zet dit ook in je status' brrr!
Mensen die tegen je aanbotsen en dan gaan zeiken.
Ik weet er nog veel meer, maar de rest zal ik jullie besparen
Mensen die rare plaatjes op Facebook posten, in de trend van 'zet dit ook in je status' brrr!
Mensen die tegen je aanbotsen en dan gaan zeiken.
Ik weet er nog veel meer, maar de rest zal ik jullie besparen
Gast- Gast
Mensen die breeduit lopen op de stoep/in een winkelcentrum en gewoon blijven lopen. Kennelijk denken ze dat ze door me heen kunnen of zo iets.
Mensen die zonder te kijken hun auto op de snelweg gewoon naar links knallen, als ik daar net aan kom rijden.
Caissières die met een stront chagrijnig gezicht achter de kassa zitten. Bij onze Lidl zit er eentje, en ze kijkt werkelijk aaaaaaaaaltijd chagrijnig. Of caissières die doorgaan met kletsen met hun achterbuurvrouw als ze mij aan het helpen zijn.
Caissières die iets fout aanslaan, vervolgens doen alsof het mijn probleem is en het zelf niet kunnen corrigeren maar me doorsturen naar de service balie. Of Caissières bij de Lidl, die maar door door door gaan met scannen, waardoor dat plateautje steeds voller wordt, ik niet zo snel de boodschappen in kan ruimen (omdat ik bijv nog dingen op de band aan het zetten ben) en er vervolgens vanalles van dat plateautje valt, om mij aan te gaan zitten kijken alsof het mijn schuld is..
Mensen die zonder te kijken hun auto op de snelweg gewoon naar links knallen, als ik daar net aan kom rijden.
Caissières die met een stront chagrijnig gezicht achter de kassa zitten. Bij onze Lidl zit er eentje, en ze kijkt werkelijk aaaaaaaaaltijd chagrijnig. Of caissières die doorgaan met kletsen met hun achterbuurvrouw als ze mij aan het helpen zijn.
Caissières die iets fout aanslaan, vervolgens doen alsof het mijn probleem is en het zelf niet kunnen corrigeren maar me doorsturen naar de service balie. Of Caissières bij de Lidl, die maar door door door gaan met scannen, waardoor dat plateautje steeds voller wordt, ik niet zo snel de boodschappen in kan ruimen (omdat ik bijv nog dingen op de band aan het zetten ben) en er vervolgens vanalles van dat plateautje valt, om mij aan te gaan zitten kijken alsof het mijn schuld is..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb een hekel aan het feit dat ik de hele dag bezig ben geweest met mijn haar. Het eindelijk eens een keer goed zit. En goed opgedroogd is. Dit allemaal heb gedaan, omdat ik zo naar de drogist ga, om advies te krijgen over de vervolgkleur. Ikzelf een paar kleuren in mijn hoofd heb. En dan zul je net zien dat ik als een verzopen kat aankom, omdat het regent! En laat ik mijn paraplu nu al jaren kwijt zijn....
Maar ik heb ook een hekel aan mensen die menen dat de gangpad van een winkel of de markt, de plek is om herinneringen op te halen met mensen die ze vaag kennen, maar opeens wel heel erg aardig vinden. Ga aub bij elkaar op de koffie, dan kan ik mijn weg vervolgen.
Maar ik heb ook een hekel aan mensen die menen dat de gangpad van een winkel of de markt, de plek is om herinneringen op te halen met mensen die ze vaag kennen, maar opeens wel heel erg aardig vinden. Ga aub bij elkaar op de koffie, dan kan ik mijn weg vervolgen.
Gast- Gast
Automobilisten die niet opletten en denken dat ze de enige weggebruikers zijn. Laatst bij een kruispunt van een fietspad met een gewone weg. Fietspad heeft daar voorrang, duidelijker kan het niet worden aangegeven met een drempel, een verkeersbord en haaientanden. Zie ik een vrouw met auto voor het kruispunt aankomen druk zoekende naar de weg. Ik heb voorrang want ik fiets op het fietspad dus ik wil oversteken. Gooit ze ineens de auto ervoor. Dus ik keihard op de remmen ging echt net goed. Waarop ik echt ontzettend boos begon te gebaren van wat flik je me nou . Ze kijkt vervolgens schaapachtig naar me en rijdt verder.. echt dat is een kruispunt naast een basisschool bij een bank en wat winkels, er fietsen daar regelmatig kinderen. Je moet er toch niet aan denken wat er dan kan gebeuren als zo iemand zonder te kijken en te druk met zichzelf ineens zomaar oversteekt?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Overigens ben ik groot fan van de zelfscankassa's bij de c1000 en de handscanners van de Appie. Geen gedoe met cassieres. Hoewel een punt van ergernis met die handscanners wel is dat je net altijd wordt gecontroleerd op het moment dat je haast hebt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
AM - Dat heb ik hier juist weer andersom. Voetgangers en fietsen die menen al het recht te hebben. We hebben hier in het centrum geen of weinig zebrapaden. Het is dan ook zo dat mensen even moeten kijken of er iemand aankomt. Maar nee, niet doen. Gewoon oversteken. Fietsers die zonder hand uitsteken gewoon de weg overvliegen. Met zijn drieen, kinderen en volwassenen, naast elkaar blijven fietsen en geen ruimte laten om een ander er langs te laten. Of uit het niets uitwijken. Soms kan ik me er verschrikkelijk aan storen, want ik moet mijn oren en ogen goed de kost geven, om niemand van de voetgangers, fietsers, rollators, schootmobieltjes te missen. Ergens hebben ze ook wel gelijk. Want de nieuwe wegindeling is nu niet de beste van de afgelopen jaren....
Gast- Gast
Fietsende scholieren, ook zo'n punt.
Fietsen 4 breed op de weg, tas over de schouders hangend, leunend op de bagagedrager, fietsend met het tempo slak.
Bleef er dus een stukje achter, want er kwam bijna een t splitsing en ik hoopte dat ze de andere kant op moesten.
Op de splitsing stonden wat auto's stil. Nee wat doen ze, ze fietsen gewoon door, tussen al die auto's, aan alle kanten fietste er wel eentje.. ze gingen er nog net niet overheen/onderdoor. En precies het straat in waar ik ook heen moest.
Dus ik toeterde of ik er langs mocht, kijkt een van die scholieren zo schaapachtig om, met een blik zo van waar ik het lef vandaan haalde om uberhaupt te toeteren... En rustig 4 breed door blijven fietsen (wat zeg ik.. slingeren).
Fietsen 4 breed op de weg, tas over de schouders hangend, leunend op de bagagedrager, fietsend met het tempo slak.
Bleef er dus een stukje achter, want er kwam bijna een t splitsing en ik hoopte dat ze de andere kant op moesten.
Op de splitsing stonden wat auto's stil. Nee wat doen ze, ze fietsen gewoon door, tussen al die auto's, aan alle kanten fietste er wel eentje.. ze gingen er nog net niet overheen/onderdoor. En precies het straat in waar ik ook heen moest.
Dus ik toeterde of ik er langs mocht, kijkt een van die scholieren zo schaapachtig om, met een blik zo van waar ik het lef vandaan haalde om uberhaupt te toeteren... En rustig 4 breed door blijven fietsen (wat zeg ik.. slingeren).
Lejow- Lady Post-a-lot
Guusje schreef:Caissières etc. die me niet gewoon rustig mijn geld laten pakken uit m'n portemonnee (ik ben spastisch dus soms gaat dat niet zo heel snel) en gaan zuchten en/of me met rollende ogen aan gaan kijken. Een keer was het toppunt, want als ik het gevoel heb dat ik weg wordt gekeken gaat het er natuurlijk niet sneller op, pakte het meisje in kwestie gewoon mijn portemonnee af en zei ik help je wel even. Ik was zo verbijsterd dat ik er niks van zei. Maar oh wat was dat vernederend. Als ik hulp nodig heb ben ik prima in staat om daar zelf naar te vragen. En hulp mag ook best worden aangeboden, maar gewoon m'n portemonnee uit m'n handen pakken als een klein kind gaat me veel te ver.
Wat ontzettend aso zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet prettig vindt, maar ik snap ook echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt zoiets te doen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Guusje schreef:Caissières etc. die me niet gewoon rustig mijn geld laten pakken uit m'n portemonnee (ik ben spastisch dus soms gaat dat niet zo heel snel) en gaan zuchten en/of me met rollende ogen aan gaan kijken. Een keer was het toppunt, want als ik het gevoel heb dat ik weg wordt gekeken gaat het er natuurlijk niet sneller op, pakte het meisje in kwestie gewoon mijn portemonnee af en zei ik help je wel even. Ik was zo verbijsterd dat ik er niks van zei. Maar oh wat was dat vernederend. Als ik hulp nodig heb ben ik prima in staat om daar zelf naar te vragen. En hulp mag ook best worden aangeboden, maar gewoon m'n portemonnee uit m'n handen pakken als een klein kind gaat me veel te ver.
Wat ontzettend aso zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet prettig vindt, maar ik snap ook echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt zoiets te doen!
+1 Belachelijk!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Lejow schreef:Of Caissières bij de Lidl, die maar door door door gaan met scannen, waardoor dat plateautje steeds voller wordt, ik niet zo snel de boodschappen in kan ruimen (omdat ik bijv nog dingen op de band aan het zetten ben) en er vervolgens vanalles van dat plateautje valt, om mij aan te gaan zitten kijken alsof het mijn schuld is..
Oh ja!!!
En van die meiden die je gewoon het geld in de handen duwen en je bon er maar bij mikken.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er een hekel aan dat mensen juist alles snel snel snel willen. Ik werk zelf niet achter de kassa, maar ik heb wel eens zulke mensen voor of achter me. Die vind ik echt heel irritant. Doe gewoon rustig, of ga op tijd boodschappen doen. Je leeft nog lang genoeg hoor.
Onvriendelijk kassapersoneel vind ik wel jammer, gister werd mijn broodje bij de bakker gewoon op de vieze toonbank gesmeten, zonder verpakking en zonder servetje. Nou...eetsmakelijk.
Onvriendelijk kassapersoneel vind ik wel jammer, gister werd mijn broodje bij de bakker gewoon op de vieze toonbank gesmeten, zonder verpakking en zonder servetje. Nou...eetsmakelijk.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik ben zelf fietser, maar ik erger me dagelijks echt kapot aan andere fietsers.
-Zo langzaam als een slak fietsen en ook dan gewoon de hele fietsstrook in beslag nemen, zodat je er achter moet blijven plakken en niet kan inhalen. (Ga dan lopen als je het normale tempo niet wil aanhouden).
-Spelen met mobiele telefoon en dan totaal niet opletten, zelfs op hele drukke wegen. Laatst kwam er zelfs een meisje van 15 in tegengestelde aanfietsen en ze was dus ook niet aan te het opletten (lees: totaal gefocust op d'r mobiel). Ik moest bellen en zelf uitwijken, omdat ze verdorie helemaal aan de andere kant ging fietsen van de weg en het bijna botsing was, hoezo gevaarlijk.
-Fietsers die te lui zijn om over te steken en in tegengestelde richting fietsen, ook op drukke wegen, wat regelmatig voor benauwde situaties zorgt.
-Ouderen die breed gaan fietsen langs elkaar en dan hebben ze ook nog fietstassen achterop en als je belt gaan ze gewoon niet opzij (zelfs als de bus eraan komt blijven ze naast elkaar fietsen, zodat het hele verkeer wordt opgehouden daardoor).
-Ouderen die ook sloom fietsen en niet trappen maar telkens om de de paar trappen lang 'uitrijden' zeg maar en vaak ook met z'n tweeen langs elkaar.
-Ouderen die zonder achterom te kijken of er nog andere fietsers aankomen van de stoep af fietsen, waardoor je keihard moet remmen en als je belt en er wat van zegt, ze net doen of hun neus bloedt.
-Zo langzaam als een slak fietsen en ook dan gewoon de hele fietsstrook in beslag nemen, zodat je er achter moet blijven plakken en niet kan inhalen. (Ga dan lopen als je het normale tempo niet wil aanhouden).
-Spelen met mobiele telefoon en dan totaal niet opletten, zelfs op hele drukke wegen. Laatst kwam er zelfs een meisje van 15 in tegengestelde aanfietsen en ze was dus ook niet aan te het opletten (lees: totaal gefocust op d'r mobiel). Ik moest bellen en zelf uitwijken, omdat ze verdorie helemaal aan de andere kant ging fietsen van de weg en het bijna botsing was, hoezo gevaarlijk.
-Fietsers die te lui zijn om over te steken en in tegengestelde richting fietsen, ook op drukke wegen, wat regelmatig voor benauwde situaties zorgt.
-Ouderen die breed gaan fietsen langs elkaar en dan hebben ze ook nog fietstassen achterop en als je belt gaan ze gewoon niet opzij (zelfs als de bus eraan komt blijven ze naast elkaar fietsen, zodat het hele verkeer wordt opgehouden daardoor).
-Ouderen die ook sloom fietsen en niet trappen maar telkens om de de paar trappen lang 'uitrijden' zeg maar en vaak ook met z'n tweeen langs elkaar.
-Ouderen die zonder achterom te kijken of er nog andere fietsers aankomen van de stoep af fietsen, waardoor je keihard moet remmen en als je belt en er wat van zegt, ze net doen of hun neus bloedt.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Schaapke schreef:Lejow schreef:Of Caissières bij de Lidl, die maar door door door gaan met scannen, waardoor dat plateautje steeds voller wordt, ik niet zo snel de boodschappen in kan ruimen (omdat ik bijv nog dingen op de band aan het zetten ben) en er vervolgens vanalles van dat plateautje valt, om mij aan te gaan zitten kijken alsof het mijn schuld is..
Oh ja!!!
En van die meiden die je gewoon het geld in de handen duwen en je bon er maar bij mikken.
Ja inderdaad. grrrrrr
Lejow- Lady Post-a-lot
Guusje schreef:Caissières etc. die me niet gewoon rustig mijn geld laten pakken uit m'n portemonnee (ik ben spastisch dus soms gaat dat niet zo heel snel) en gaan zuchten en/of me met rollende ogen aan gaan kijken. Een keer was het toppunt, want als ik het gevoel heb dat ik weg wordt gekeken gaat het er natuurlijk niet sneller op, pakte het meisje in kwestie gewoon mijn portemonnee af en zei ik help je wel even. Ik was zo verbijsterd dat ik er niks van zei. Maar oh wat was dat vernederend. Als ik hulp nodig heb ben ik prima in staat om daar zelf naar te vragen. En hulp mag ook best worden aangeboden, maar gewoon m'n portemonnee uit m'n handen pakken als een klein kind gaat me veel te ver.
Wat een onbeschofte actie van d'r!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Lejow schreef:Mensen die breeduit lopen op de stoep/in een winkelcentrum en gewoon blijven lopen. Kennelijk denken ze dat ze door me heen kunnen of zo iets.
Dat komt omdat ze een target hebben van een x aantal producten die ze per minuut / uur moeten scannen. Tussen de klanten door kunnen ze de kassa op "pauze" zetten geloof ik, maar tijdens het scannen niet, als ik het goed begrepen had toen, dus dan tikt hun tijd door zeg maar..
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Lejow schreef:Mensen die breeduit lopen op de stoep/in een winkelcentrum en gewoon blijven lopen. Kennelijk denken ze dat ze door me heen kunnen of zo iets.
Dat komt omdat ze een target hebben van een x aantal producten die ze per minuut / uur moeten scannen. Tussen de klanten door kunnen ze de kassa op "pauze" zetten geloof ik, maar tijdens het scannen niet, als ik het goed begrepen had toen, dus dan tikt hun tijd door zeg maar..
Is dat echt zo? Toch niet in alle winkels?
Nog nooit gehoord eigenlijk..
Lies- Prater
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, en als dat echt zo is moeten ze er maar eens een lopende band plaatsen, ipv dat kleine plateautje. Dan halen ze hun target vast met vlag en wimpel.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lies schreef:AngelNyn schreef:Lejow schreef:Mensen die breeduit lopen op de stoep/in een winkelcentrum en gewoon blijven lopen. Kennelijk denken ze dat ze door me heen kunnen of zo iets.
Is dat echt zo? Toch niet in alle winkels?
Nog nooit gehoord eigenlijk..
Nee (volgens mij) alleen bij de Aldi en de Lidl. Studiegenoot heeft bij de Lidl gewerkt, en vertelde dat eens, toen ik ook klaagde over het feit dat je niet eens de kans kreeg rustig je kar in de ruimen na het scannen
TukTuk- Ratel
Dus ze scannen heel snel, het plateau loopt over, en uiteindelijk zitten ze te wachten tot je alles hebt ingepakt..
Lies- Prater
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: