Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb hier zo'n hekel aan !

+4
silly-one
Jerry
Caro
Minx
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 22:44

Afgelopen dinsdag vroeg een collega per mailtje via Hyves (!) of ik een avond voor haar wilde werken. Nu heb ik gisteren terug gemaild dat ik wel kan maar dan een uurtje later omdat ik zelf nog een afspraak heb staan. Nu zie ik dat zij gisterenavond en vanochtend online is geweest maar ik heb geen reactie van haar terug gehad. Ik had duidelijk in het mailtje gezet dat ze mij wel moest laten weten of het dan nog nut had het werken (ze heeft namelijk een etentje) Nu wist ik eigenlijk al van te voren dat ik waarschijnlijk toch niks terug zal krijgen want zo is zij altijd. Ze reageerd nauwlijks of smsjes van mij en m'n collega's als wij bijvoorbeeld een dringende vraag hebben. Ik word hier echt zó moe van ! Het is toch een kleine moeite om iemand iets te laten weten. Nu zit ik hier te wachten op haar antwoord want ik moet tenslotte ook oppas regelen voor mijn zoontje. Nu heb ik 2 opties die ik kan doen. Of ik sms haar met nog een keer dezelfde vraag of ik doe niks en ik kom morgenavond gewoon niet voor haar werken want tja ik weet tenslotte niet of het wel of niet nut heeft. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Minx wo 26 okt 2011 - 22:46

Hoe lullig voor je werk ook, ik zou de tweede optie doen, helemaal als je het al meerdere malen hebt aangegeven. Je hebt toch niets terug gehoord dus bent er vanuit gegaan dat het niet ndoig was of dat ze iemand anders had gevonden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Caro wo 26 okt 2011 - 22:47

Als het sporadisch voorkomt, zou ik sms'en. Als het altijd voorkomt, dan zou ik niet sms'en.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Jerry wo 26 okt 2011 - 22:48

ik zou haar gewoon even bellen... Dan weet je 't meteen. En als ze niet opneemt een voicemail inspreken 'je hebt tot zo en zo laat om het me te laten weten en anders ga ik niet voor je werken' (maar dan in een nettere vorm).
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 22:50

Dit is dus bij mij al de derde keer. Bij andere collega's komt het ook vaak voor. Maar dadelijk zit ze dus morgen echt op mijn te wachten en dan krijg ik straks natuurlijk overal de schuld van. Ik kan natuurlijk ook een smsje sturen naar mijn leidinggevende? Die het trouwens af en toe ook beu is dat ze nooit terug reageerd. Dan ligt het iig niet aan mij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  silly-one wo 26 okt 2011 - 22:51

Het ligt er een beetje aan in welke sector ( en of andere er last van hebben). Maar ik zou niet reageren en het bij haar leggen als niemand anders er het dupe van wordt ( en dan denk ik meer richting patiënten etc. zoals in de thuiszorg, die kan ik gevoelsmatig niet laten zitten).
Heb je wel te maken met zo een soort situatie haar smssen dat je voor vandaag 13.00 wil weten of je voor haar moet werken of niet. Hoor je niks dan hoef je niet te werken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 22:53

Nou op zich lijdt er niemand onder alleen zijzelf. Dan moet zij gewoon 3 uur langer blijven klaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  silly-one wo 26 okt 2011 - 22:56

Dan niet reageren en je leidinggevende op de hoogte stellen van deze gang van zaken. Puur zodat jij er niet op aangekeken kan worden.
Ik vind het sowieso raar dat ze het via hyves gaat vragen terwijl ze je telefoon en email heeft.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Jerry wo 26 okt 2011 - 22:57

ik zou echt bellen... Smsen weet je niet zeker of iemand 't leest (voicemail weet je ook niet zeker, maar is wat 'groter' dan een smsje...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 23:00

Als ik vanavond vóór 20.00 niks heb gehoord stuur ik wel een sms. Eigenlijk tegen m'n principe's in maargoed want ik vind eigenlijk dat het haar ding is om dit duidelijk en netjes af te handelen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Susan wo 26 okt 2011 - 23:22

Ik zou dan gewoon niks regelen en ervan uitgaan dat ik dus niet hoef te werken. Zij vraagt jou om een gunst waar jij van alles voor moet regelen en dan is het teveel moeite voor haar om even iets te laten horen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Minx wo 26 okt 2011 - 23:24

Razz_ schreef:Nou op zich lijdt er niemand onder alleen zijzelf. Dan moet zij gewoon 3 uur langer blijven klaar

In dat geval zou ik zeker niets doen en niets van je laten horen, je vraagt om reactie weet dat zij het gelezen heeft. Iedereen is het beu In zo'n geval is het wie niet lezen wil moet maar voelen hoor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 23:26

Ik zou niet meer reageren. Als je haar elke keer helpt op deze manier blijft het zo doorgaan, en zal ze het nooit leren. Als ze opeens vanavond zegt: kan je zo laat daar en daar zijn? Zeg je gewoon nee sorry, ik hoorde niks meer dus ik ging ervanuit dat het niet meer nodig was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Paper Crown wo 26 okt 2011 - 23:27

Ik zou wel bellen. Ookal 'flikt' zij dit vaak jij zit straks met een rotgevoel en uit ervaring weet ik dat je dan toch niet lekker 'zit' zeg maar..

Als zij tegen je werk zegt (of heeft gezegd dat jij zou komen) dat jij voor haar komt, en vervolgens sta jij er niet.. is het wellicht zo'n welles nietes spelletje en jij weet ook niet waar je aan toe bent.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Rovine wo 26 okt 2011 - 23:27

Mijn vriend zegt altijd dat dingen als mail vooral bedoeld zijn om dingen bij anderen neer te gooien. Jij stuurt een bericht en maakt het probleem daarmee het probleem van een ander.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Susan wo 26 okt 2011 - 23:30

Nobucta schreef:Mijn vriend zegt altijd dat dingen als mail vooral bedoeld zijn om dingen bij anderen neer te gooien. Jij stuurt een bericht en maakt het probleem daarmee het probleem van een ander.

Dat is in dit geval ook zo, ja. Dan zou ik nog eerder degene bellen die de diensten regelt, om de situatie uit te leggen en te vragen of jij nu wel of niet staat ingepland voor morgenavond. Ik zou niet achter die collega zelf aan gaan bellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Minx do 27 okt 2011 - 5:22

wat heb je uiteindelij kgedaan??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:39

Nou ik heb net toch een smsje gestuurd met de vraag "moet ik morgen nou wel of niet voor je invallen?"

Als ik nu niks meer hoor dan bekijkt ze het maar en blijf ik morgen gewoon thuis. Het zat me toch niet lekker haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:00

Het is een wonder ! Ik kreeg net een sms Wink
Ik moet dus voor haar werken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Snoes do 27 okt 2011 - 11:17

Goed maar dat je zelf dan hebt gestuurd, anders had je nog niet geweten of je wel/niet voor haar moest werken. Nouja, dat was haar probleem geweest dan.

Je bent ook veel te goed voor deze wereld he angel

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 20:49

Niets laten weten, zij zat met een probleem en vroeg je hulp. Jij hebt geantwoord dat het wel kan máár dat je graag iets wilt weten. Zij kiest ervoor om niets te laten weten, dan zou ik ook niet gaan werken. Hoe je het ook bekijkt, het is niet jouw probleem en dat moet je er ook niet van maken.

-EDIT- ik zie dat je al gereageerd hebt haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 20:51

Ik zou niks laten weten. ZIJ wil ruilen dan moet ZIJ toch ook nog even navragen of het nu kan ja of nee.

edit: o je hebt wel gesmst :P Nu heb je wel duidelijkheid. Maar toch vind ik het haar verantwoordelijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 23:34

Ja dat vond ik ook en als ik haar vanavond zie zal ik dat nog eens tegen haar zeggen op een nette manier. De volgende keer doe ik het iig niet meer zo dan ga ik echt niet meer op haar lopen te wachten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb hier zo'n hekel aan ! Empty Re: Ik heb hier zo'n hekel aan !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum