Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier heb ik zo'n hekel aan!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:24

Ik ging net met een vriendin koffie drinken en zij geeft altijd ongevraagd 'advies' over het aantal calorieën etc. iets bevat. Ik vind dat zo irritant! Ik bestelde een cappuccino met een stukje appeltaart en toen zei ze: Weet je hoevaak cappuccino in dit soort tentjes met volle melk wordt bereid, en hoe slecht dat voor je is? En die appeltaart zit vol met suikers, dat is echt heel ongezond..

Bah, dan hoef ik al niet meer!

Jullie nog opmerkingen gehoord waar jullie haren van overeind gaan staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:28

Heel irritant!!

Ik had zaterdag een moment dat ik me vreselijk ergerde. De oudste is echt sprekend zijn vader, kan niet missen. Maar tijdens het boodschappen doen (waren samen met de kids) ging een vrouw de discussie aan dat hij juist "spreeeeeeekend op mij leek" laughcry Rolling Eyes
En ze had nog meer "nuttige" adviezen, je kent het type wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Kowalski ma 9 jul 2012 - 22:28

Waarschijnlijk goed bedoeld, maar zwaar irritant! Dat haalt toch wel een beetje de gezelligheid van een spontane vriendinnen-date weg Hier heb ik zo'n hekel aan! 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Monte ma 9 jul 2012 - 22:31

Oh ja zo irritant. Ik heb altijd het gevoel dat mensen mij aanstaren als ik eens iets ongezonds eet. Ik ben niet de slankste, maar ook zeker niet dik en toch heb ik het gevoel dat mensen dan denken dat ik dat beter niet kan eten. So what, ik vind een lekker broodje, stukje taart of friet ook wel eens lekker(het is niet dat ik het elke dag eet).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  SuperGrover ma 9 jul 2012 - 22:31

Kun je dat niet gewoon zeggen? Joh, het interesseert me niet hoeveel calorieën erin zit, kun je dat misschien voor je houden?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:33

SuperGrover schreef:Kun je dat niet gewoon zeggen? Joh, het interesseert me niet hoeveel calorieën erin zit, kun je dat misschien voor je houden?

Ja ik heb iets gezegd als: Ah joh, wat kan mij het schelen, ik eet het niet iedere dag!

Maar toch voel ik me dan ineens heel erg dik of een vreetzak ofzo. Vooral omdat zij vervolgens verse muntthee bestelde en er niets bijhoefde... Hier heb ik zo'n hekel aan! 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  SuperGrover ma 9 jul 2012 - 22:35

Zoey schreef:
SuperGrover schreef:Kun je dat niet gewoon zeggen? Joh, het interesseert me niet hoeveel calorieën erin zit, kun je dat misschien voor je houden?

Ja ik heb iets gezegd als: Ah joh, wat kan mij het schelen, ik eet het niet iedere dag!

Maar toch voel ik me dan ineens heel erg dik of een vreetzak ofzo. Vooral omdat zij vervolgens verse muntthee bestelde en er niets bijhoefde... Hier heb ik zo'n hekel aan! 1270000679

Maar heb je dat laatste ook gezegd?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Rumble ma 9 jul 2012 - 22:35

Das best irritant idd, Zoey.
Doet ze dat elke keer? Want wat SG zegt; ik zou dat ook gewoon aangeven.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:40

Oh, dat zou ik ook zo kunnen zeggen (gevalletje hardop denken, in mijn geval). Snap wel dat het je kan storen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Marin ma 9 jul 2012 - 22:44

Oh ja dan is direct het pleziertje in het eten weg.
P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:50

SuperGrover schreef:
Zoey schreef:
SuperGrover schreef:Kun je dat niet gewoon zeggen? Joh, het interesseert me niet hoeveel calorieën erin zit, kun je dat misschien voor je houden?

Ja ik heb iets gezegd als: Ah joh, wat kan mij het schelen, ik eet het niet iedere dag!

Maar toch voel ik me dan ineens heel erg dik of een vreetzak ofzo. Vooral omdat zij vervolgens verse muntthee bestelde en er niets bijhoefde... Hier heb ik zo'n hekel aan! 1270000679

Maar heb je dat laatste ook gezegd?
Dat ik me dan een vreetzak voel? Vanmorgen niet, maar ze doet dit vaker en ik heb het eerder wel gezegd. Ze zegt dan vaak: oh nee zo bedoel ik het helemaal niet, eet lekker wat je wil! En ik weet ook wel dat ze me geen schuldgevoel aan wil praten. Maar ze flapt het er denk ik gewoon uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 22:53

Haha, ga voor de lol eens in New York ergens wat te drinken of eten halen. Daar staat het aantal calorien gewoon naast de producten. Dan is de lol er snel van af.. Maar ik snap dat het irritant is als ze dat zegt, alsof ze denkt dat je het beter niet kunt doen. Je moet toch af en toe ook iets lekkers nemen!

Ik was dit weekend high tea-en met mijn moeder, zus, beste vriendin en haar moeder en zus. De zus van mijn vriendin is net bevallen en ze zei tegen mij van johh wat zie je er goed uit ben je afgevallen? Hoe heb je dat gedaan want ik moet de zwangerschapskilo's kwijt. Zegt de moeder van mijn vriendin: Ja maar het was bij Powerbabe ook allemaal wel blubberig dus het mocht best. Hahaha, oke! Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 23:01

Powerbabe schreef:Haha, ga voor de lol eens in New York ergens wat te drinken of eten halen. Daar staat het aantal calorien gewoon naast de producten. Dan is de lol er snel van af.. Maar ik snap dat het irritant is als ze dat zegt, alsof ze denkt dat je het beter niet kunt doen. Je moet toch af en toe ook iets lekkers nemen!


Haha, ik vroeg bij mijn vorige werkgever altijd juist de bon, want daar stonden de calorieën op. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 23:03

Ik vind het soms ook wel interessant om te weten hoor, maar niet ongevraagd en al zeker niet als ik even wil zondigen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 23:03

Ja ik wil het ook wel graag weten. Tenzij ik iets bestel waarvan ik best weet dat het mega ongezond is maar ik toch iets lekkers wil, dan steek ik mijn kop liever in het zand:lol: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier heb ik zo'n hekel aan! Empty Re: Hier heb ik zo'n hekel aan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum