Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb ik toch een hekel aan..

+44
Annemoontje
Gympie
Lies
Atelier Madame
Lejow
Guusje
ladycat
Lavendel
Kreeftje
Mari
Schaapke
Toekan
luenca
Lousanne
Rebecca
Blond
Oasis
silly-one
Caramba
Pien
Summerlovin
_Lacey_
girli
Siamsa
Sarah1985
Rush
luisa
Blair
Caribbeanlover
Printje
Susan
TukTuk
Middleme
Jerry
Rumble
Toet
Ibbeltje
Lady Starstruck
nijntje4
Feline
SuzieQ
Happinaz
Caroow
Droopy28
48 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb ik toch een hekel aan..  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb ik toch een hekel aan..

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:28

Happinaz schreef:
Susan schreef:Vind ik ook asociaal, maar wat is een melding van Abdel?

Daar hebben we weer een geval van autocorrect. Wat bedoelde jij in je vorige post met Kinderbedden Susan? Begrijp ik je verkeerd? Of was dat ook de autocorrect? (wie heeft dat eigenlijk bedacht he? haha....) Very Happy

Oh ja, dat was ook Autocorrect, ik bedoelde het kinderbadje in het zwembad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb ik toch een hekel aan..  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb ik toch een hekel aan..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 7:32

Ik heb een hekel aan mensen achter de kassa die helemaal niet groeten of wat dan ook maar met een moppergezicht daar achter de kassa zitten. Aan de andere kant vind ik het ontzettend asociaal als ik mensen zie die gewoon aan de telefoon blijven terwijl ze aan het afrekenen zijn.
En zoals ook al gezegd werd mensen die ineens stil staan midden op straat.

En wat ik ook echt niet snap is dat mensen bijv. in de V&D steeds maar de lift nemen terwijl er ook een roltrap is en ik daar een hele tijd met mijn kinderwagen sta te koekeloere omdat de lift vol staat met mensen die ook de roltrap hadden kunnen nemen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:33

Zelda schreef:Ik heb een hekel aan voordringen, ik zeg daar ook altijd wat van als dat gebeurd.

Eens. Vroeger zei ik er niks van, nu wel. Soms word er dan gezegd ''oh ik dacht dat jullie bij elkaar hoorde'' ehhhh ziet dat er zo uit..............nee!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 7:34

- een pakketbezorger die gewoon een pakje voor mij voor de poort legt van de onderburen die niet thuis zijn zonder enig briefje in mijn brievenbus. Sowieso het pakketje er neer liggen vind ik echt niet kunnen. Vriend was hele dag thuis, maar geen bel gehoord.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:37

Printje schreef:Ik heb een hekel aan mensen achter de kassa die helemaal niet groeten of wat dan ook maar met een moppergezicht daar achter de kassa zitten. Aan de andere kant vind ik het ontzettend asociaal als ik mensen zie die gewoon aan de telefoon blijven terwijl ze aan het afrekenen zijn.

En wat ik ook echt niet snap is dat mensen bijv. in de V&D steeds maar de lift nemen terwijl er ook een roltrap is en ik daar een hele tijd met mijn kinderwagen sta te koekeloere omdat de lift vol staat met mensen die ook de roltrap hadden kunnen nemen.

Oh ja, dat vind ik ook zo ultra-irritant, rot op uit die lift.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair di 7 aug 2012 - 7:41

Susan schreef:
Printje schreef:Ik heb een hekel aan mensen achter de kassa die helemaal niet groeten of wat dan ook maar met een moppergezicht daar achter de kassa zitten. Aan de andere kant vind ik het ontzettend asociaal als ik mensen zie die gewoon aan de telefoon blijven terwijl ze aan het afrekenen zijn.

Maar je weet toch niet waarom diegene de lift neemt, misschien wel iets met zijn/haar gezondheid. Daar hoeven ze toch niet altijd een rolstoel/krukken of dergelijk voor te hebben. Al zullen er vast mensen zijn die gewoon de lift nemen omdat ze te lui zijn.

Wat ik wel erg vervelend vond was wanneer er mensen in de lift stonden waar nog veel ruimte was, mij met mn buggy zien aan rennen en dan gewoon toekijken hoe de deur sluit en dan hun schouders ophalen Suspect . Ik open altijd de deuren nog als ik iemand zie die er ook nog bij wil.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:42

Laatst bij de Lidl ging ik pinnen en ik laat de pas er altijd voor de zekerhei echt heel even kort inzitten om te zien of ik betaald heb. Zegt de cassiere ''hij is klaar hoor haal hem er maar uit'' op zo klote toon.

Daar kan ik niet tegen en zeg ook zo ''ik bepaal zelf wel of ik hem eruit haal hoor, je kan het ook normaal zeggen, zal ik anders even de manager hierover aanspreken''. Zegt ''ja doe maar, doe maar''.

WTF en er stond vlakbij ook nog eens een beveiliger. Je kan toch niet zo toon aanslaan tegen klanten en dan niet raar gaan kijken als de klant dat ook doet..................en terecht!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:42

Maar je kan toch ook met de roltrap, dan hoef je toch ook alleen maar stil te staan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luisa di 7 aug 2012 - 7:44

Caroow schreef:Als er een enorme rij staat bij de supermarkt en er nog een kassa opengaat dan trekken de achterste mensen uit de rij een sprint om als eerste bij de nieuwe kassa te komen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Inderdaad. Vind ik ook wel vallen in de categorie onbeschofte mensen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:46

luisa schreef:
Caroow schreef:Als er een enorme rij staat bij de supermarkt en er nog een kassa opengaat dan trekken de achterste mensen uit de rij een sprint om als eerste bij de nieuwe kassa te komen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ja, of mensen voor je die weglopen omdat ze denken ergens anders sneller aan de beurt te zijn en dan terugkomen en doodleuk hun plek voor je in de rij weer opeisen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair di 7 aug 2012 - 7:47

Susan schreef:Maar je kan toch ook met de roltrap, dan hoef je toch ook alleen maar stil te staan?

Hmm, inderdaad. Qua gezondheid heb je inderdaad een punt, je staat vrijwel stil op de trap. Misschien angst? Ik vind de roltrap persoonlijk echt beangstigend, ik ga er wel op, maar graag doe ik het niet.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:50

Ja oké, dat zal wel eens gebeuren, maar ik denk niet dat dat bij iedereen de reden is. Ik denk dat er meer mensen bang zijn voor de lift dan voor de roltrap.

Sowieso, als er een enkeling in de lift staat is het niet zo irritant, maar wel als het hele groepen winkelende tienermeisjes zijn, waardoor je er inderdaad met je wagen niet meer in past.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 7:50

Oh en ik heb ook een hekel aan wielrenners die denken dat ze de hele fietsstrook voor zich alleen hebben, zo vreselijk irritant vind ik dat. Beginnen ze al te bellen/te schreeuwen dat je aan de kant moet, terwijl ik met een zware boodschappentas + 15 kilo kind achterop de fiets probeer überhaupt vooruit te komen.

Bejaarde mensen vind ik trouwens de meest onbeschofte, als het om voordringen en andere supermarkt-ergernissen gaat. Als ik even mag generaliseren Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush di 7 aug 2012 - 7:52

Hahaha Zelda, wielrenners op 60 en 80km wegen zijn nog erger. Gewoon te beroerd om op het fietspad te gaan.

Ik vraag me altijd af of ze graag dood willen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sarah1985 di 7 aug 2012 - 7:52

misschien zijn sommige mensen bang voor de roltrap. Ik ken ook iemand die dat is

Ik heb ook echt een hekel aan die mensen die voordringen bij de kassa. En heb ook een hekel aan onze postNL bezorger die man brengt gewoon de pakketjes niet meer want hij zegt dat we hier niet wonen heel vreemd. Ook een hekel aan de postbezorger eerst kwamen ze om half 10 en nu pas 6 uur heel irritant.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:52

Zelda schreef:Oh en ik heb ook een hekel aan wielrenners die denken dat ze de hele fietsstrook voor zich alleen hebben, zo vreselijk irritant vind ik dat. Beginnen ze al te bellen/te schreeuwen dat je aan de kant moet, terwijl ik met een zware boodschappentas + 15 kilo kind achterop de fiets probeer überhaupt vooruit te komen.

Bejaarde mensen vind ik trouwens de meest onbeschofte, als het om voordringen en andere supermarkt-ergernissen gaat. Als ik even mag generaliseren Very Happy

Wielrenners vind ik ook vreselijke aso's, ja. Ik ben wel eens aangereden door een wielrenner, hij kwam de heuvel afsuizen en kon niet meer uitwijken. 's Avonds kwam hij nog wel doodleuk langs om de schade aan zijn fiets op ons te verhalen. Wat een k*tvent was dat. Je zou daar maar met je kind fietsen...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:53

Een tijdje terug fietste ik ergens netjes op het fietspad aan de rechterkant. Zie ik een hardloper ook aan die kant op het fietspad dus. Ik bleef doorfietsen omdat ik tegen een heuvel reed en ook nog eens in de regen. Eerlijk gezegd had ik hem pas later door. Toen in bij hem in de buurt kwam begon hij ineens te schelden ''GODVERDOMME GA AAN DE KANT''.

Er liep een vrouw op het wandelpad ernaast en zij zei ''die heeft zijn dag niet zeker'' dus ik zei ''hij loopt aan de verkeerde kant''.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 7 aug 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  luisa di 7 aug 2012 - 7:53

Susan schreef:
luisa schreef:

Ja, of mensen voor je die weglopen omdat ze denken ergens anders sneller aan de beurt te zijn en dan terugkomen en doodleuk hun plek voor je in de rij weer opeisen.

Dat vind ik zo apart. Die laat ik dan ook echt niet meer voor me.

Ik heb zelf eigenlijk een hekel aan langzaamheid, bijv. van cassieres (misschien niet helemaal terecht, maar ik denk echt altijd dat het zoveel sneller kan). En mensen die je tegemoet lopen en dan ook met z'n 3 naast elkaar zodat ze de hele stoep blokkeren, en dan dus niet aan de kant gaan he. In italie zo vaak meegemaakt. Ik maakte er op een gegeven moment gewoon een sport van om dan maar tegen ze op te knallen ipv de weg op te gaan. Dan keken ze wel woest of mompelden wat. Laughing
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Lady Starstruck di 7 aug 2012 - 7:54

Susan schreef:
Zelda schreef:Oh en ik heb ook een hekel aan wielrenners die denken dat ze de hele fietsstrook voor zich alleen hebben, zo vreselijk irritant vind ik dat. Beginnen ze al te bellen/te schreeuwen dat je aan de kant moet, terwijl ik met een zware boodschappentas + 15 kilo kind achterop de fiets probeer überhaupt vooruit te komen.

Wielrenners vind ik ook vreselijke aso's, ja. Ik ben wel eens aangereden door een wielrenner, hij kwam de heuvel afsuizen en kon niet meer uitwijken. 's Avonds kwam hij nog wel doodleuk langs om de schade aan zijn fiets op ons te verhalen. Wat een k*tvent was dat. Je zou daar maar met je kind fietsen...

Wielrenners proberen mij altijd in de halen als ik met de scooter ben. Gaan ze expres heel hard rijden om mij in te halen. Vind ik zo suf, ik ben toch wel sneller haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Rush di 7 aug 2012 - 7:56

Hahaha, hier bij de Jumbo zit ook een hele langzame cassiere (hoeven zij geen aantal piepjes per XX te halen ofzo)?. Anyway, ze zit er met een kop op onweer en doet enorm traag de producten langs de scanner en dan is ze heel traag met het geld enzo, terwijl ze niet onnozel is, want ze zat bij me op school.

Iedere vrijdagavond werkt ze en dan probeer ik haar te ontwijken met m`n kar vol weekboodschappen. Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 7:57

Laatst bij de Action liep ik een pad uit en daar stonden heel onhandig 2 mensen half voor. Vaak zeg ik dan ''pardon mag ik er even langs of alleen pardon'' en tegelijkertijd ga ik er langs. Nu ging zei ik niks, ging er langs alleen het pastte net. Ik had echt zoiets van om te zeggen ''vooral niet aan de kant gaan he''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 7 aug 2012 - 7:58

Caribbeanlover schreef:Laatst bij de Action liep ik een pad uit en daar stonden heel onhandig 2 mensen half voor. Vaak zeg ik dan ''pardon mag ik er even langs of alleen pardon'' en tegelijkertijd ga ik er langs. Nu ging zei ik niks, ging er langs alleen het pastte net. Ik had echt zoiets van om te zeggen ''vooral niet aan de kant gaan he''.
Ja ook dat! Je kruipt ze zowat in de kont en alsnog doen alsof ze niks door hebben. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa di 7 aug 2012 - 8:13

luisa schreef:

Als ik een kassa extra open als het druk is roep ik altijd dat de eerstvolgende klanten naar mij toe mogen komen. Je ziet dan nog steeds klanten die achteraan in de rij stonden bij mijn collega, naar mij toe sprinten, maar ik zeg dan altijd dat die en die mevrouw/meneer eerst is omdat die al eerder in de rij stonden. Ik krijg er nooit commentaar op van degenen die achteraan stonden en geluk dachten te hebben.

Verder schuif ik ook al-tijd de balkjes door en begroet klanten altijd vriendelijk en enthousiast. Telefoons op de werkvloer zijn bij ons ten strengste verboden trouwens, en ook al zou het wel mogen, dan zou ik het nog niet doen, vind dat echt heel erg onbeschoft. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn kluisje liggen.

Laatst aangepast door Siamsa op di 7 aug 2012 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 8:42

Babydoll schreef:
Susan schreef:

Maar je weet toch niet waarom diegene de lift neemt, misschien wel iets met zijn/haar gezondheid. Daar hoeven ze toch niet altijd een rolstoel/krukken of dergelijk voor te hebben. Al zullen er vast mensen zijn die gewoon de lift nemen omdat ze te lui zijn.

Wat ik wel erg vervelend vond was wanneer er mensen in de lift stonden waar nog veel ruimte was, mij met mn buggy zien aan rennen en dan gewoon toekijken hoe de deur sluit en dan hun schouders ophalen Suspect . Ik open altijd de deuren nog als ik iemand zie die er ook nog bij wil.

Die mensen kunnen dan toch ook de roltrap nemen? Die daarnaast ook nog eens midden in de winkel ligt, als je echt iets aan je been hebt ga je niet eerst helemaal naar het einde vd winkel voor de lift lijkt mij. Maar goed misschien is er dan 1 persoon die dat heeft maar niet al die mensen die toch in de lift staan, en dus wel met de roltrap kunnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  girli di 7 aug 2012 - 8:46

Ik heb een hekel aan mensen in de supermarkt die geen geduld hebben. De persoon voor mij was nog bezig met zijn spullen op de band leggen, dus ik wachtte netjes. De cassière was al begonnen met scannen, dus de band liep steeds door. Degene achter mij vond echter dat ze wel alvast kon beginnen met spullen op de band leggen Wat heb ik toch een hekel aan..  - Pagina 2 394967 Pas toen haar boodschappen mij al voorbij waren en praktisch vooraan lagen had ze door dat ik nog niet was begonnen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: