Wat heb ik toch een hekel aan..
+44
Annemoontje
Gympie
Lies
Atelier Madame
Lejow
Guusje
ladycat
Lavendel
Kreeftje
Mari
Schaapke
Toekan
luenca
Lousanne
Rebecca
Blond
Oasis
silly-one
Caramba
Pien
Summerlovin
_Lacey_
girli
Siamsa
Sarah1985
Rush
luisa
Blair
Caribbeanlover
Printje
Susan
TukTuk
Middleme
Jerry
Rumble
Toet
Ibbeltje
Lady Starstruck
nijntje4
Feline
SuzieQ
Happinaz
Caroow
Droopy28
48 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat heb ik toch een hekel aan..
Mensen in de supermarkt die midden in het pad of voor de ingang gaan stilstaan om bij te praten. Als ze dan vervolgens ook nog eens gaan zuchten en steunen wanneer je vraagt of je er misschien alstublieft even langs mag dan begint mijn bloed te koken.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was van het weekend bij mijn ouders op de camping. Toen stonden mijn moeder en ik te praten met de overbuurvrouw in het sanitairgebouw. Komt er van achter mij een vrouw aanlopen. Ze had zat ruimte om me te passeren, geeft ze me een duw van opzij.. heel erg onnodig.
Verder heb ik ook een hekel aan ongeinteresseerd kassa personeel.
En tot slot, mensen die smakken. Ik kan er echt niet tegen .
Verder heb ik ook een hekel aan ongeinteresseerd kassa personeel.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Al die irritatie´s over winkel personeel.... En ook allemaal terecht!!
Daarom ben ik altijd heel erg gebrand op vriendelijkheid en begroeting, ik ben daar als filiaalmanager echt heel streng op en zal altijd het uiterste voor de klanten doen en dat ook `eisen` van `mijn personeel`.
Daarom ben ik altijd heel erg gebrand op vriendelijkheid en begroeting, ik ben daar als filiaalmanager echt heel streng op en zal altijd het uiterste voor de klanten doen en dat ook `eisen` van `mijn personeel`.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Siamsa schreef:luisa schreef:Caroow schreef:Als er een enorme rij staat bij de supermarkt en er nog een kassa opengaat dan trekken de achterste mensen uit de rij een sprint om als eerste bij de nieuwe kassa te komen :evil: :evil: :evil:
Inderdaad. Vind ik ook wel vallen in de categorie onbeschofte mensen.
Als ik een kassa extra open als het druk is roep ik altijd dat de eerstvolgende klanten naar mij toe mogen komen. Je ziet dan nog steeds klanten die achteraan in de rij stonden bij mijn collega, naar mij toe sprinten, maar ik zeg dan altijd dat die en die mevrouw/meneer eerst is omdat die al eerder in de rij stonden. Ik krijg er nooit commentaar op van degenen die achteraan stonden en geluk dachten te hebben.
Verder schuif ik ook al-tijd de balkjes door en begroet klanten altijd vriendelijk en enthousiast. Telefoons op de werkvloer zijn bij ons ten strengste verboden trouwens, en ook al zou het wel mogen, dan zou ik het nog niet doen, vind dat echt heel erg onbeschoft. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn kluisje liggen.
Jij weet hoe het hoort tenminste. Zulk personeel mag er wel meer zijn. Waar werk je? Dan kom ik graag bij jou afrekenen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Rush schreef:Hahaha Zelda, wielrenners op 60 en 80km wegen zijn nog erger. Gewoon te beroerd om op het fietspad te gaan.
Ik vraag me altijd af of ze graag dood willen.
Zo mee eens.
Op dit moment heb ik nergens een hekel aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Caribbeanlover schreef:Een tijdje terug fietste ik ergens netjes op het fietspad aan de rechterkant. Zie ik een hardloper ook aan die kant op het fietspad dus. Ik bleef doorfietsen omdat ik tegen een heuvel reed en ook nog eens in de regen. Eerlijk gezegd had ik hem pas later door. Toen in bij hem in de buurt kwam begon hij ineens te schelden ''GODVERDOMME GA AAN DE KANT''.
Er liep een vrouw op het wandelpad ernaast en zij zei ''die heeft zijn dag niet zeker'' dus ik zei ''hij loopt aan de verkeerde kant''.
Even hier op in hakend. De voetganger loopt dan aan de juiste kant. Een voetganger mag, als er geen stoep is, altijd aan de 'verkeerde' kant van de weg lopen. Op deze manier kan een voetganger het snelle verkeer sneller zien en eventueel uitwijken. De voetganger mag kiezen tussen de beide kanten van de weg als er geen stoep is en links lopen is dan veiliger.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb er laatst ook wat van gezegd bij de appie. 2 kassameisjes bleven maar met elkaar kletsen, terwijl eentje mijn spullen scande. Ze was zo druk met kletsen dat ze de spullen van degene achter mij ook meteen begon te scannen....ik reageerde daar op door te zeggen dat dat niet meer mijn spullen waren....nou een grote bek dat ik kreeg!! Of ik dat niet normaal kon zeggen en blalabla....goed ik zei het wel wat geirriteerd ja, maar dan nog. Kreeg ook geen begroeting, niks, ergerde me kapot. Heb tegen die griet gezegd dat als ze gewoon haar werk zou doen en niet met haar collega zou zitten kletsen, dat ze het dan wel door zou hebben dat ze ook andermans spullen zit te scannen. Ging ze nog in discussie ook...ja, want haar collega had haar nodig....ga dan in de kantine zitten ofzo!!! Jemig....
Gast- Gast
En op dit moment heb ik een hekel aan mijn wekker die veel te vroeg ging
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben er eentje vergeten hahaa, de te smalle wandelpaden in de Kruidvat, je kunt er met een kinderwagen niet normaal door.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Babydoll schreef:Susan schreef:Printje schreef:Ik heb een hekel aan mensen achter de kassa die helemaal niet groeten of wat dan ook maar met een moppergezicht daar achter de kassa zitten. Aan de andere kant vind ik het ontzettend asociaal als ik mensen zie die gewoon aan de telefoon blijven terwijl ze aan het afrekenen zijn.
En zoals ook al gezegd werd mensen die ineens stil staan midden op straat.
En wat ik ook echt niet snap is dat mensen bijv. in de V&D steeds maar de lift nemen terwijl er ook een roltrap is en ik daar een hele tijd met mijn kinderwagen sta te koekeloere omdat de lift vol staat met mensen die ook de roltrap hadden kunnen nemen.
Oh ja, dat vind ik ook zo ultra-irritant, rot op uit die lift.
Maar je weet toch niet waarom diegene de lift neemt, misschien wel iets met zijn/haar gezondheid. Daar hoeven ze toch niet altijd een rolstoel/krukken of dergelijk voor te hebben. Al zullen er vast mensen zijn die gewoon de lift nemen omdat ze te lui zijn.
Wat ik wel erg vervelend vond was wanneer er mensen in de lift stonden waar nog veel ruimte was, mij met mn buggy zien aan rennen en dan gewoon toekijken hoe de deur sluit en dan hun schouders ophalen . Ik open altijd de deuren nog als ik iemand zie die er ook nog bij wil.
Die mensen kunnen dan toch ook de roltrap nemen? Die daarnaast ook nog eens midden in de winkel ligt, als je echt iets aan je been hebt ga je niet eerst helemaal naar het einde vd winkel voor de lift lijkt mij. Maar goed misschien is er dan 1 persoon die dat heeft maar niet al die mensen die toch in de lift staan, en dus wel met de roltrap kunnen.
Eens!!! Wij waren laatst ook bij de V&D met de duowagen. We hebben echt ik weet niet hoe lang moeten wachten. Staan er op een gegeven moment 2 volwassenen in met een kind. Maar dat kind lag!!! op de grond. En wat zeggen ze??? Ja, sorry. Past niet meer. Uuuuhhh??? Dat was al de 3e of 4e lift die omhoog ging en wij stonden te wachten. De deur gaat dicht en mijn man drukte per ongeluk te snel op de knop waardoor hun deur weer open ging. Zij kwaad! Maar het ging echt per ongeluk. Vloeken en schelden... Tja en toen drukte mijn man nog een keer expres op de knop.
Gast- Gast
Summerlovin schreef:
Eigenlijk alles wat in dit topic staat, vind ik ook vreselijk. Maar smakken en kraken, daar kan ik echt niet tegen! Daar krijg ik kippenvel van, en wil ik het liefst zo snel mogelijk de kamer uit haha. Brrrr.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
....
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Zelda op di 7 aug 2012 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fietsen met tegenwind!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Hahaha Zelda, wielrenners op 60 en 80km wegen zijn nog erger. Gewoon te beroerd om op het fietspad te gaan.
Ik vraag me altijd af of ze graag dood willen.
Zo reden wij laatst achter een groepje wielrenners, die 2 aan 2 naast het fietspad fietsten. Toen kwam er een wegversmalling, met aan weerszijden een fietspad, ging 1 van de fietsers over de wegversmalling, zodat wij er nog steeds niet langs konden. Mijn vriend toeterde, kreeg hij een middelvinger van die fietser
Susan schreef:Zelda schreef:Oh en ik heb ook een hekel aan wielrenners die denken dat ze de hele fietsstrook voor zich alleen hebben, zo vreselijk irritant vind ik dat. Beginnen ze al te bellen/te schreeuwen dat je aan de kant moet, terwijl ik met een zware boodschappentas + 15 kilo kind achterop de fiets probeer überhaupt vooruit te komen.
Bejaarde mensen vind ik trouwens de meest onbeschofte, als het om voordringen en andere supermarkt-ergernissen gaat. Als ik even mag generaliseren
Wielrenners vind ik ook vreselijke aso's, ja. Ik ben wel eens aangereden door een wielrenner, hij kwam de heuvel afsuizen en kon niet meer uitwijken. 's Avonds kwam hij nog wel doodleuk langs om de schade aan zijn fiets op ons te verhalen. Wat een k*tvent was dat. Je zou daar maar met je kind fietsen...
Maar, als ik dan even voor mezelf praat, wielrenners fietsen wel vaak op hun eigen weghelft, als je dan iemand tegenkomt op een fietspad en er met een snelheid aan komt suizen, dan gaat het weleens bijna mis omdat de tegenligger dus met z'n tweeën breeduit naast elkaar fietsen over het midden. Vooral die oudjes, die fietsen altijd breeduit naast elkaar zodat je er bijna niet langs kan. Dus ja, wiens schuld is het dan?
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
ik heb er nog 1 waar ik regelmatig last van heb, mensen die , of, ruimte genoeg hebben om je te passeren , of dat niet hebben en ook niets vragen of ze er langs mogen, en dan zo dicht tegen je oplopen dat je bijna zelf aan de kant word geduwd of dat je een tas tegen je aankrijgt
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ondanks dat ik zelf wielren ben ik het ermee eens dat wielrenners over het algemeen niet de meest sociale weggebruikers zijn hoor.. (fietsen op autoweg e.d.)
Maar soms is de commentaar op wielrenners ook onterecht. In bovenstaand voorbeeld: mensen die met z'n tweeën naast elkaar fietsen met veel ruimte ertussen (over de helft) die dan schrikken en boos worden als je er langs komt: tja ga dan ook aan de kant, ik fiets op mijn eigen helft van het fietspad. Wat verwachten ze, dat je gaat afremmen en op hun tempo gaat inhalen/tegenkomen?
Of moeders die boos worden omdat je hard langs een kindje fietst die het hele fietspad rond slingert.. Tja als een kindje nog niet veilig op een openbaar fietspad kan fietsen, ga dan niet met je kind fietsen, oefen nog even thuis ofzo.. Nogmaals, wat verwacht je dan, dat we afremmen tot 15 km/uur en dan er langs gaan?
Ik heb overigens wel een bel op m'n racefiets (dat vind ik een stuk netter dan schreeuwen), en zeg ook altijd bedankt als ze aan de kant gaan, om de fietsende mens nog een beetje te vriend te houden. Maar hoeveel scheldwoorden ik ondanks deze manier heb gehoord van gewone fietsers is zeker niet op 1 hand te tellen..per ritje.
Maar soms is de commentaar op wielrenners ook onterecht. In bovenstaand voorbeeld: mensen die met z'n tweeën naast elkaar fietsen met veel ruimte ertussen (over de helft) die dan schrikken en boos worden als je er langs komt: tja ga dan ook aan de kant, ik fiets op mijn eigen helft van het fietspad. Wat verwachten ze, dat je gaat afremmen en op hun tempo gaat inhalen/tegenkomen?
Of moeders die boos worden omdat je hard langs een kindje fietst die het hele fietspad rond slingert.. Tja als een kindje nog niet veilig op een openbaar fietspad kan fietsen, ga dan niet met je kind fietsen, oefen nog even thuis ofzo.. Nogmaals, wat verwacht je dan, dat we afremmen tot 15 km/uur en dan er langs gaan?
Ik heb overigens wel een bel op m'n racefiets (dat vind ik een stuk netter dan schreeuwen), en zeg ook altijd bedankt als ze aan de kant gaan, om de fietsende mens nog een beetje te vriend te houden. Maar hoeveel scheldwoorden ik ondanks deze manier heb gehoord van gewone fietsers is zeker niet op 1 hand te tellen..per ritje.
Lousanne- Prater
Lousanne schreef:Ondanks dat ik zelf wielren ben ik het ermee eens dat wielrenners over het algemeen niet de meest sociale weggebruikers zijn hoor.. (fietsen op autoweg e.d.)
Ik snap je opmerking echt, ik word als moeder dan ook nooit boos op de fietser en probeer mijn kinderen in de gaten te houden, tuurlijk. Maar thuis oefenen op de stoep is toch echt anders dan op de grote weg. Ze moeten het een keertje leren. De eerste keren op een echt fietspad zijn heel spannend, veel indrukken, ze moeten opletten, ze worden ingehaald. Soms is het ook gewoon nodig om het te leren.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Happinaz schreef:Lousanne schreef:Ondanks dat ik zelf wielren ben ik het ermee eens dat wielrenners over het algemeen niet de meest sociale weggebruikers zijn hoor.. (fietsen op autoweg e.d.)
Ik snap je opmerking echt, ik word als moeder dan ook nooit boos op de fietser en probeer mijn kinderen in de gaten te houden, tuurlijk. Maar thuis oefenen op de stoep is toch echt anders dan op de grote weg. Ze moeten het een keertje leren. De eerste keren op een echt fietspad zijn heel spannend, veel indrukken, ze moeten opletten, ze worden ingehaald. Soms is het ook gewoon nodig om het te leren.
Snap ik ook wel hoor. En t is ook echt niet zo dat ik als een razende langs een kindje fiets en nergens naar kijk, natuurlijk doe ik wel voorzichtig. Maar dat is soms ook lastig voor wielrenners. Ik wilde (na alle irritaties aan wielrenners) ook even de de kant van wielrenners laten zien
Lousanne- Prater
Chance schreef:Fietsen met tegenwind!
En in de regen! Bah!
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Lousanne schreef:Happinaz schreef:Lousanne schreef:Ondanks dat ik zelf wielren ben ik het ermee eens dat wielrenners over het algemeen niet de meest sociale weggebruikers zijn hoor.. (fietsen op autoweg e.d.)
Snap ik ook wel hoor. En t is ook echt niet zo dat ik als een razende langs een kindje fiets en nergens naar kijk, natuurlijk doe ik wel voorzichtig. Maar dat is soms ook lastig voor wielrenners. Ik wilde (na alle irritaties aan wielrenners) ook even de de kant van wielrenners laten zien
Ja, tuurlijk! Snap ik hoor.
Ik hoop het komend voorjaar zelf te gaan ervaren. Ik denk erover een clinic te gaan volgen om te 'leren' wielrennen.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Aan veel dingen die hier genoemd worden heb ik ook een énorme hekel, maar wat ik nog het meest irritante vind zijn mensen die tutoyeren. Het klinkt misschien stom en dan ben ik niet eens 'oud', maar ik vind, bijvoorbeeld in een winkel, dat mensen mij niet horen te tutoyeren. Geldt hetzelfde in reclames: 'Hoeveel bank wil je hebben?' -ING.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
aan ... onopgevoede kinderen in een vliegtuig of ander OV...
Zo'n kind dat heel de tijd stoel naar voren, stoel naar achteren doet, en de ouders niks doen.
Ben een keer getrapt in een trein door een koter, en moeders vond dat normaal.
Dan denk ik echt, ga je kind manieren leren.
Zo'n kind dat heel de tijd stoel naar voren, stoel naar achteren doet, en de ouders niks doen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:aan ... onopgevoede kinderen in een vliegtuig of ander OV...
Mee eens! Wij hadden afgelopen vakantie zulke blagen voor ons zitten in het vliegtuig, om gek van te worden!
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: