Wat heb ik toch een hekel aan..
+44
Annemoontje
Gympie
Lies
Atelier Madame
Lejow
Guusje
ladycat
Lavendel
Kreeftje
Mari
Schaapke
Toekan
luenca
Lousanne
Rebecca
Blond
Oasis
silly-one
Caramba
Pien
Summerlovin
_Lacey_
girli
Siamsa
Sarah1985
Rush
luisa
Blair
Caribbeanlover
Printje
Susan
TukTuk
Middleme
Jerry
Rumble
Toet
Ibbeltje
Lady Starstruck
nijntje4
Feline
SuzieQ
Happinaz
Caroow
Droopy28
48 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat heb ik toch een hekel aan..
Lies schreef:Dus ze scannen heel snel, het plateau loopt over, en uiteindelijk zitten ze te wachten tot je alles hebt ingepakt..
Ik heb het ook niet bedacht Ik weet alleen dat ze die target hebben.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik als bijbaan achter de kassa bij de Albert heijn werkte hadden we ook een target. Iedere maand kwam een lijst op te hangen, hoeveel producten je per uur scande etc. Als het volgens hun te langzaam was kreeg je er een rode streep onder!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Printje schreef:Ik ben er eentje vergeten hahaa, de te smalle wandelpaden in de Kruidvat, je kunt er met een kinderwagen niet normaal door.
Ik kom sowieso nooit in de Kruidvat. Ik vind het een zeer ongezellige drogist. En inderdaad de paden zijn veel te smal en de rijen te lang.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wij hebben een (doodlopende) brandgang naast ons huis en alleen de buren en wij maken daar gebruik van, maar wat ik daar zo Verbelend aan vind is dat er 's avonds door wat jongeren doodleuk gebruik van gemaakt wordt als toilet en als plek om jointjes in te roken. Wij hebben aan die kant geen raam zitten, maar het slaapkamerraam van mijn buren zit daar wel en regelmatig raken zij zo stoned als een garnaal wanneer ze op de slaapkamer komen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Wij hebben een (doodlopende) brandgang naast ons huis en alleen de buren en wij maken daar gebruik van, maar wat ik daar zo Verbelend aan vind is dat er 's avonds door wat jongeren doodleuk gebruik van gemaakt wordt als toilet en als plek om jointjes in te roken. Wij hebben aan die kant geen raam zitten, maar het slaapkamerraam van mijn buren zit daar wel en regelmatig raken zij zo stoned als een garnaal wanneer ze op de slaapkamer komen.
asociaal! zou ik echt iets aan gaan doen
ik erger me trouwens ook aan autos die gewoon doorrijden op zebrapaden terwijl ik als voetganger voorrang heb. ik loop dan ook gewoon door en als ze dan moeten remmen is het niet mijn fout maar hun fout.
en wat betreft wat ik allemaal lees over asociale fietsers...ik ben blij dat ik geen auto heb want icm een kort lontje dat ik heb in het verkeer zie ik mezelf ze al van hun sokken rijden
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Teigertje schreef:Wij hebben een (doodlopende) brandgang naast ons huis en alleen de buren en wij maken daar gebruik van, maar wat ik daar zo Verbelend aan vind is dat er 's avonds door wat jongeren doodleuk gebruik van gemaakt wordt als toilet en als plek om jointjes in te roken. Wij hebben aan die kant geen raam zitten, maar het slaapkamerraam van mijn buren zit daar wel en regelmatig raken zij zo stoned als een garnaal wanneer ze op de slaapkamer komen.
asociaal! zou ik echt iets aan gaan doen
ik erger me trouwens ook aan autos die gewoon doorrijden op zebrapaden terwijl ik als voetganger voorrang heb. ik loop dan ook gewoon door en als ze dan moeten remmen is het niet mijn fout maar hun fout.
en wat betreft wat ik allemaal lees over asociale fietsers...ik ben blij dat ik geen auto heb want icm een kort lontje dat ik heb in het verkeer zie ik mezelf ze al van hun sokken rijden
Was het nu ook zo zat, dat ik de politie heb gebeld voor advies.
Zij adviseerde een foto te maken als bewijs en we mogen ze bellen, als er een wagen in de buurt is zullen zij polshoogte komen nemen. En meldingen blijven maken, tijdstippen noteren etc.
Dora- Kletskop
.. vieze stinkende toilletten op het werk. Toen ze vandaag wéér stonken en tegelijkertijd ook vies waren, moest ik aan dit topic denken ...
Gast- Gast
Teigertje, dat hebben we hier ook. Of althans, zo ongeveer.
Mijn portiekdeur zit in een winkelgang. S'avonds, als het regent, of wanneer het koud is, dan zitten ze daar met grote aantallen. In principe nog niet eens zo'n probleem. Maar het is wat minder smakelijk, als ik zie wat ze tegen de wand aan hebben gespuugd. Kwalsters noemen ze dat hier. En dat valt niet zo goed als ik nog bezig ben met mijn boterham.Tja, als ik iets in mijn hoofd krijg, dan moet het gelijk. En dan maar met mijn boterham in mijn hand. Daarnaast vinden ze het fijn om tegen de winkelramen te plassen of om ze gewoon in te slaan. Bewijs hoef ik niet mee te komen. De politie weet ervan. Ze komen alleen een beetje te weinig langs om ze daadwerkelijk weg te sturen.
Mijn portiekdeur zit in een winkelgang. S'avonds, als het regent, of wanneer het koud is, dan zitten ze daar met grote aantallen. In principe nog niet eens zo'n probleem. Maar het is wat minder smakelijk, als ik zie wat ze tegen de wand aan hebben gespuugd. Kwalsters noemen ze dat hier. En dat valt niet zo goed als ik nog bezig ben met mijn boterham.
Gast- Gast
Tijdje terug had ik ook altijd een emmer met water klaar staan, niet om de stank/pis mee weg te spoelen, neeeeee......
Om ze een nat pak te bezorgen, en dat is meerdere malen (deels) gelukt.
Alleen nu kan ik geen emmer neerzetten omdat beide dochters verzot zijn op met water spelen, dus dan hebben zij iedere keer een nat pak/jurkje.
Om ze een nat pak te bezorgen, en dat is meerdere malen (deels) gelukt.
Alleen nu kan ik geen emmer neerzetten omdat beide dochters verzot zijn op met water spelen, dus dan hebben zij iedere keer een nat pak/jurkje.
Dora- Kletskop
.. Accenten. Ik kan er niks aan doen, maar als ik een Belg hoor, of een Limburger oid, gaan de haren in m'n nek overeind staan...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:.. Accenten. Ik kan er niks aan doen, maar als ik een Belg hoor, of een Limburger oid, gaan de haren in m'n nek overeind staan...
zal het zo aan mijn vriend zeggen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik weet dat 't stom is! Maar ik kan een Belg bijv ook niet serieus nemen; ik hoor ze praten, maar ben te afgeleid om de inhoud te begrijpen.. Oh en dat irritante mens op 24Kitchen dat af en toe tussendoor komt; volgens mij heeft zij spraakles, want ze wordt steeds minder irritant!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Als je ergens gesolliciteerd hebt en dan geen reactie krijgt. En als je dan vervolgens langs gaat om te vragen wat de ontwikkelingen zijn, ze doodleuk tegen je zeggen: "Oh, heb je niks gehoord? Dan zal je het wel niet zijn geworden want er is inmiddels al iemand aangenomen." Kost het dan zo veel moeite om even te laten weten dat je niet geselecteerd bent? Ik kan daar zo pissig om worden! (En dan helemaal als je het 3 keer op 1 dag te horen krijgt )
Toekan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 78
Registratiedatum : 13-06-12
Ik heb een hekel aan mensen die ineens naar links of rechts gaan (zowel wandelaars als fietsers) zonder te kijken wat er achter hun gebeurt.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Waar heb jij een hekel aan?
» Hier heb ik zo'n hekel aan!
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: