Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

+18
Antibes
mzcharlotte
_Lacey_
Lolly's
Rush
liqueje
Minx
Annemoontje
Sugarfall
Océane
Jeanette
Toet
Koffieleut
Caro
Feline
Lejow
Tania
Lavendel
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 22:07

Dit is natuurlijk veel interessanter om te weten nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel 2474380249
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 23:06

Heeft er niemand een gefundeerde hekel aan iemand? Kom, hier kun je los gaan! nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel 281626781

Ik moet er eigenlijk echt over nadenken aan wie ik een gefundeerde hekel heb... de mensen aan wie ik dat ooit had nu kom ik nu niet echt meer tegen namelijk.

Oja ik weet er al een, ik heb wel een beetje hekel aan mijn nichtje, ik heb een super leuk familie waarvan +/- 10 neven en nichten het super goed met elkaar kunnen vinden en ook samen gaan stappen af en toe en ik heb 1 nichtje (oke en haar zusje eigenlijk ook) die negeert ons altijd straal op familiefeestjes. Ze vind zichzelf onwijs slim (technische phd student nu), is arrogant, kleineert anderen, heeft irritante opmerkingen en ziet er ook nog eens niet uit. Dus een feestje ziet er vaak zo uit, 10 neven en nichten + nog iets van 5 aanhang die het allemaal super gezellig met elkaar hebben aan een statafel, en mijn nichtje die haar vriend zo ongeveer in de houtgreep heeft(alsof we hem ever van haar af willen pakken :O ) en haar zusje aan de andere kant van de ruimte. Zelfs mijn opa en oma viel het al op en die vinden het ook stom Laughing

Oja en datzelfde nichtje heeft vroeger op Sinterklaas avond aan alle neven en nichten verteld dat Sinterklaas niet bestond. Evil or Very Mad
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Tania do 14 jun 2012 - 23:12

Aan m'n oma. Kan er een lang verhaal van maken maar het is gewoon een achterbaks, egoistisch, schijnheilig en onaardig mens.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Lejow do 14 jun 2012 - 23:13

Aan een 'vriendin' die ik door dik en dun gesteund heb, stond altijd klaar voor haar. Heb haar geholpen door de meest moeilijke periode van haar leven. Tot ze ineens een vriend kreeg en gelukkig werd. Toen was ik kennelijk niet meer nodig. Toen ik haar vertelde dat ik zwanger was kreeg ik als reactie 'Veel geluk' en dat was het. Daarna nooit meer wat gehoord.
Laatst voegde ze me toe op FB, dus had toch weer een beetje hoop (stom, want had het kunnen weten) en toen stuurde ze me dood leuk een berichtje: 'Oh, dit was niet de bedoeling er is iets fout gegaan, ik ga je weer verwijderen'.
Dat was echt een laatste slap in the face.

al is het wat ik voor haar voel misschien niet zo zeer een hekel, maar meer boosheid en teleurstelling...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Feline do 14 jun 2012 - 23:15

Aan mijn huisgenoot die maar niet op wil rotten terwijl ze 300 euro van ons gejat heeft en alles bij elkaar liegt. Iedereen kotst haar uit maar zij mist blijkbaar een paar chromosomen om te beseffen dat we haar haten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Caro do 14 jun 2012 - 23:17

Ik begin een bloedhekel aan iemand te krijgen, maar laat ik dat nog maar niet online plaatsen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Koffieleut do 14 jun 2012 - 23:22

Aan mijn schoonzus. Ze is vreselijk egoistisch en snapt niet dat we liever naar de verjaardag van mijn terminale moeder gaan dan naar haar. We werden uitgenodigd voor de verjaardag van mijn zwager (haar man), waar we voor de lieve vrede maar naartoe zijn gegaan, en daar heeft ze een aantal k*t opmerkingen tegen/over mijn man (haar broer). Als je dit leest denk je dat het over een puber gaat ofzo, maar nee, mevrouw is halverwege de 30! Ik ben niet snel echt klaar met iemand, maar zij.... grrr...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Toet do 14 jun 2012 - 23:23

Aan mijn 'vriendin' waar ik altijd een super goede band mee heb gehad, alles voor gedaan heb en jaren lang heel veel energie in heb gestoken. Totdat zij er met mijn ex vandoor ging, daarover maanden lang tegen mij loog en ook nog bleek dat ze tijdens mijn relatie met hem ook al het een en ander hebben gedaan. Bah, ik walg van haar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Jeanette do 14 jun 2012 - 23:33

Wat een misselijkmakende actie Toet!

Aan wie ik een hekel heb? Pff niet echt iemand.. oh jawel, de vrouw van mijn neef. Zij heeft een te hoog air gehalte waarvan ik walg en voelt zich heel wat beter dan een ander.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Océane do 14 jun 2012 - 23:42

Aan mijn schoonvader; hij heeft er bijna voor gezorgd dat mijn man en ik niet trouwden, zo erg stookte hij tussen ons, terwijl ik bij hun in het familiebedrijf werkte. Tot op de dag van vandaag blijft hij kritiek en steken onder water leveren, terwijl we nu een eigen bedrijf hebben en het gewoon goed gaat met ons. De enige reden dat ik het contact niet verbreek of uit mijn slof schiet zijn onze kindjes...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:13

Een voormalig vriendin van me. Ze heeft fiks tegen me gelogen en me zaken misgund. Ik ben blij dat ik het contact heb verbroken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:15

Mijn ex, om hoe hij geprobeerd heeft mijn relatie nu te verpesten door mijn vriend te stalken, te bedreigen & heel ver te gaan. Ik moet hem ook echt niet (meer) tegen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:15

Caro schreef:Ik begin een bloedhekel aan iemand te krijgen, maar laat ik dat nog maar niet online plaatsen.
Pfoeh Caro, dat lijkt me echt heel rot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Sugarfall vr 15 jun 2012 - 2:18

Aan de vriendin van mijn (voorheen) beste vriend, ze is extreem jaloers, en daardoor ''mag'' hij niet met mij afspreken, gevolg, de vriendschap die we al sinds de middelbare school met elkaar hadden is zo goed als over. Heel jammer, en heb daardoor dus een aardige hekel aan haar.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:21

Eigenlijk aan niemand meer. Degene die ooit het dichtste bij is gekomen, is mijn stiefmoeder. Toen ik nog jonger was, was ze echt gewoon een kreng en heeft ze mij en vooral mijn zus, die toen nog bij haar woonde, het leven zuur gemaakt. Was natuurlijk ook fout van mijn vader dat hij dat toeliet en ben daarom ook wel boos op hem geweest, maar zij... ik had d'r op bepaalde momenten wel kunnen slaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:26

Aan mijn schoonouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:29

Ik zit hard na te denken maar ik kan nu niet echt iemand bedenken. Gelukkig maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Annemoontje vr 15 jun 2012 - 2:30

Aan de ex van mijn oudste broer.. Expres zwanger geraakt, omdat ze persé een kind wilde. Nu 5 jaar later zit het kind (mijn neefje) al een paar jaar in pleeggezin omdat zij geen zin heeft om voor hem te zorgen en liever gaat feesten en om elke vent te naaien die ze tegenkomt. Ach misschien maar beter zo dat het kind in een pleeggezin zit, hij is daar wel erg gelukkig en er wordt goed voor hem gezorgd met liefde. Maar wel echt lullig (weet er even geen andere beschrijving voor) dat ze een kern gezond kindje heeft gekregen en het moederschap heeft verkloot. Tientallen kansen gehad van jeugdzorg en toch zit het kind nu ergens anders. En als ik dan de verhalen van mensen lees die zó graag een kindje willen, maar waarbij het niet lukt, dan word ik wel boos en verdrietig dat dat kreng zo iets moois heeft verkloot en heeft verbannen alsof het niks is..
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Minx vr 15 jun 2012 - 2:30

Mijn ex stagebegeleider, die man heeft me zo gekleineerd dat ik de stage erna niets meer kon. Hierdoor heb ik uiteindelijk een jaar vertraging opgelopen. Ben die man na die tijd nog 1 keer tegen gekomen en ben ik een ander deel van de trein gaan zitten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Minx vr 15 jun 2012 - 2:32

Annemoontje schreef: weg

maar waar is je broer dan in dit verhaal??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:34

Annemoontje, wat ontzettend naar Sad Ik kan daar slecht tegen. Dat arme kind nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel 1371890812 Ik vraag me alleen ook af wat je broer voor rol speelt nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:35

Fairytale schreef:
Annemoontje schreef: weg

maar waar is je broer dan in dit verhaal??
Inderdaad, je hebt het alleen over de vriendin van je broer en dat zij het moederschap heeft verkloot, maar waar was je broer dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Annemoontje vr 15 jun 2012 - 2:37

Fairytale schreef:
Annemoontje schreef: weg

maar waar is je broer dan in dit verhaal??

Haha ja ook een lang verhaal. Hij heeft een autisme verwante stoornis en is gewoon erg goedgelovig. Zij heeft erg veel misbruik van hem gemaakt en de situatie, maar dat neemt niet weg dat ik op hem niet kwaad ben. Ik heb geen hekel aan hem, maar hij heeft net zo goed fouten gemaakt hoor. Omdat hij dus autisme heeft, is hij niet in staat om voor mijn neefje te zorgen. En hij heeft ook zo weinig zelfvertrouwen, hij denkt bij alles dat hij het niet kan. En hij was er natuurlijk ook zelf bij toen ze samen in bed lagen, dus hij is net zo goed verantwoordelijk.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  liqueje vr 15 jun 2012 - 2:48

aan de man die zijn handen niet kon thuis houden toen zijn vrouw net was overleden.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Annemoontje vr 15 jun 2012 - 2:51

Youandi schreef:Annemoontje, wat ontzettend naar Sad Ik kan daar slecht tegen. Dat arme kind nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel 1371890812 Ik vraag me alleen ook af wat je broer voor rol speelt nu?

Mijn broer heeft wel een omgangsregeling. 1x in de 2 weken komt mijn neefje bij hem thuis op zondag een paar uurtjes. Zijn ex mocht mijn neefje ook nog gewoon zien, maar dat wil ze niet meer. Ze heeft telkens de afspraken afgezegd om bij haar nieuwe vriend te kunnen zijn. Nu heeft mijn needje zijn moeder al anderhalf jaar niet gezien en hij vraagt ook telkens wanneer hij mama weer mag zien.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum