Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb ik toch een hekel aan..

+44
Annemoontje
Gympie
Lies
Atelier Madame
Lejow
Guusje
ladycat
Lavendel
Kreeftje
Mari
Schaapke
Toekan
luenca
Lousanne
Rebecca
Blond
Oasis
silly-one
Caramba
Pien
Summerlovin
_Lacey_
girli
Siamsa
Sarah1985
Rush
luisa
Blair
Caribbeanlover
Printje
Susan
TukTuk
Middleme
Jerry
Rumble
Toet
Ibbeltje
Lady Starstruck
nijntje4
Feline
SuzieQ
Happinaz
Caroow
Droopy28
48 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb ik toch een hekel aan..  Empty Wat heb ik toch een hekel aan..

Bericht  Droopy28 di 7 aug 2012 - 5:05

Onbeschofde mensen..

Staat net een pakketbezorger van PostNL voor de deur, dus ik 'Goedenmiddag blabla' Hij zegt niets terug, duwt het pakket in mn handen, duwt een apparaatje in mn hand met een pen waaruit ik moest opmaken dat ik moest tekenen en zonder iets te zeggen loopt hij weer weg, ik zei nog ' Bedankt' en 'Fijne avond' en hij zei niets terug.. Sorry hoor onbeschofde l*l ... Ik kon het niet laten om te zeggen: 'Zeker een rotdag gehad'

De service bij PostNL holt achteruit!

Waar hebben jullie een hekel aan of worden jullie echt geirriteerd van?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb ik toch een hekel aan..  Empty Re: Wat heb ik toch een hekel aan..

Bericht  Caroow di 7 aug 2012 - 5:23

Als er een enorme rij staat bij de supermarkt en er nog een kassa opengaat dan trekken de achterste mensen uit de rij een sprint om als eerste bij de nieuwe kassa te komen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 5:31

Droopy28 schreef:Onbeschofde mensen..

Staat net een pakketbezorger van PostNL voor de deur, dus ik 'Goedenmiddag blabla' Hij zegt niets terug, duwt het pakket in mn handen, duwt een apparaatje in mn hand met een pen waaruit ik moest opmaken dat ik moest tekenen en zonder iets te zeggen loopt hij weer weg, ik zei nog ' Bedankt' en 'Fijne avond' en hij zei niets terug.. Sorry hoor onbeschofde l*l ... Ik kon het niet laten om te zeggen: 'Zeker een rotdag gehad'

De service bij PostNL holt achteruit!

Waar hebben jullie een hekel aan of worden jullie echt geirriteerd van?

Dat heb ik ook eens gehad, ik ben net zo lang met dat ding in m'n handen blijven staan totdat hij vroeg waarom ik er niets mee deed. Nou, omdat u mij niet vraagt/vertelt wat ik er mee moet misschien?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 5:50

Belachelijk, ik zou ook echt overwegen om daar een klacht over in te dienen want zo'n medewerker is prima te achterhalen...

Ik stond vanmiddag bij een klant in de winkel (bekende grote keten) en de medewerker stond tegelijk met een klant en begon, terwijl hij met haar bezig was, ook met mij te praten. "Ja ik heb nog steeds niet opgeruimd daaronder hoor want we krijgen zo veel typhuszooi te verwerken hier, daar worden we helemaal gek van dus opruimen, tja, dat is er niet bij". Ik was gewoon flabbergasted door zijn taalgebruik. Dat hij zo tegen mij praat vind ik geen probleem maar hij was een oudere dame aan het helpen die wel klant is. Oh my, zo fout...

Maar eh, echt een hekel... Ja, aan weer beginnen met werken als je net vakantie hebt gehad :P.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 5:57

.....mensen die in het verkeer gefrustreerd doen tegen mij terwijl ze zelf een fout maken. In mijn fantasie race ik dan altijd achter ze aan om ze uit hun auto te sleuren en ze eens even heeeeel erg goed de waarheid te vertellen...GGGRRRR....kan zo'n machteloos gevoel geven. Evil or Very Mad Ik ben nogal van de rechtvaardigheid geloof ik Rolling Eyes.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuzieQ di 7 aug 2012 - 5:59

Ik stond laatst bij Prenatal, een kadobon te kopen. Stonden er 2 dames achter de balie, beiden met veel te zware make up en zichtbare tatoeages op hun armen en een kauwgum in hun mond. Tussen hun eigen gesprek door kon ik nog om een kadobon vragen, en tijdens het inpakken en betalen kletsten de dames ook rustig verder over hun weekendplannen. Dan voel ik me echt een niet gewenste klant.

Ik heb ook een hekel aan mensen die me op mijn werk bellen om 5 over 2, helemaal geirriteerd omdat ze na 2 uur teruggebeld zouden worden...

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Feline di 7 aug 2012 - 6:01

de nieuwe traject controle op de A2... wat een bende is 't nu!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 6:11

Op dit moment heb ik nergens een hekel aan, ik heb een fijne dag gehad. Misschien heb ik morgen wel wat te zeiken haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 6:15

Ik vind het erg als je in een winkel bent en de medewerksters gaan met elkaar praten, terwijl jij daar als klant bent.

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 di 7 aug 2012 - 6:25

SuzieQ schreef:Ik stond laatst bij Prenatal, een kadobon te kopen. Stonden er 2 dames achter de balie, beiden met veel te zware make up en zichtbare tatoeages op hun armen en een kauwgum in hun mond. Tussen hun eigen gesprek door kon ik nog om een kadobon vragen, en tijdens het inpakken en betalen kletsten de dames ook rustig verder over hun weekendplannen. Dan voel ik me echt een niet gewenste klant.

Dit dus, bij ons bij de Kruidvat heel erg. Echt een vreselijk arrogant mens werkt daar, richt zich nooit echt tot je, zit vermoeid te zuchten als je wat vraagt en roddelt als klanten de deur uit zijn gerust over ze terwijl er nieuwe klanten bij staan. Dan denk ik, ga alsjeblieft het juiste vak voor jezelf kiezen.

Verder heb ik een hekel aan mensen die lopen te tieren en te wijzen in hun auto naar je terwijl ze zelf een fout maken. Laatst nog op de snelweg, mens ging helemaal tekeer omdat we haar geen ruimte gaven, terwijl de spitsstrook open was en ze dus gewoon rechts had kunnen blijven rijden en wij links van haar laughcry
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lady Starstruck di 7 aug 2012 - 6:44

Beppende vrouwen in de supermarkt die net voor het vak staan waar jij bij moet. Spreek lekker af voor de koffie ofzo Twisted Evil
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 6:46

Ik heb er een hekel aan als cassieres niet die balkjes doorschuiven. Wat is er moeilijk aan om even een tik/schuif te geven zodat ze verschuiven en mensen verder in de rij er ook een kunnen pakken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Toet di 7 aug 2012 - 6:49

Happinaz schreef:.....mensen die in het verkeer gefrustreerd doen tegen mij terwijl ze zelf een fout maken. In mijn fantasie race ik dan altijd achter ze aan om ze uit hun auto te sleuren en ze eens even heeeeel erg goed de waarheid te vertellen...GGGRRRR....kan zo'n machteloos gevoel geven. Evil or Very Mad Ik ben nogal van de rechtvaardigheid geloof ik Rolling Eyes.

Dit inderdaad! Al heb ik sowieso een hoop irritaties in het verkeer. Pas nog kwam een auto mij tegemoet op een smalle dijk. Je moet daar gewoon allebei afremmen en met twee wielen de berm in, anders kun je elkaar niet passeren. Zij bleef gewoon midden op de weg rijden, vet aso! Toen heb ik op de toeter geduwd, alleen dat ging iets harder dan verwacht dus ik schrok wel van mezelf haha maar ik was er even zo klaar mee.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 6:51

Ik heb een hekel aan voordringen, ik zeg daar ook altijd wat van als dat gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 7 aug 2012 - 6:55

Ik heb er een hekel aan als mensen voor de ingang van een winkel gaan staan kletsen. Prima dat je een bekende tegenkomt en daar lekker mee wilt "klessebessen" maar aub niet voor de ingang. Zo niet handig.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jerry di 7 aug 2012 - 6:59

Rumble schreef:Ik heb er een hekel aan als mensen voor de ingang van een winkel gaan staan kletsen. Prima dat je een bekende tegenkomt en daar lekker mee wilt "klessebessen" maar aub niet voor de ingang. Zo niet handig.

Zo mee eens
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 6:59

Toet schreef:
Happinaz schreef:.....mensen die in het verkeer gefrustreerd doen tegen mij terwijl ze zelf een fout maken. In mijn fantasie race ik dan altijd achter ze aan om ze uit hun auto te sleuren en ze eens even heeeeel erg goed de waarheid te vertellen...GGGRRRR....kan zo'n machteloos gevoel geven. Evil or Very Mad Ik ben nogal van de rechtvaardigheid geloof ik Rolling Eyes.

Dit inderdaad! Al heb ik sowieso een hoop irritaties in het verkeer. Pas nog kwam een auto mij tegemoet op een smalle dijk. Je moet daar gewoon allebei afremmen en met twee wielen de berm in, anders kun je elkaar niet passeren. Zij bleef gewoon midden op de weg rijden, vet aso! Toen heb ik op de toeter geduwd, alleen dat ging iets harder dan verwacht dus ik schrok wel van mezelf haha maar ik was er even zo klaar mee.

OOhhh irritant is dat he?
Ik had van de week een auto voor me rijden, een vrouw die aan het bellen was. En ze ging super langzaam,reed niet recht, remde af en toe zonder reden, sloeg voor me af zonder knipperlicht etc. Dus ik zat me al groen en geel te ergeren. Ineens stuurt ze naar rechts een straat in en ik rij dus langzaam door om haar te kunnen passeren, bedenkt ze zich ineens en rijdt weer terug de weg op waardoor ik bijna in haar achterkant zat. Niet om op te scheppen maar wij hebben net een splinternieuwe auto dus ik zet hem heus niet voor de lol bijna in haar kont.
Dus ik rem keihard, m'n kinderen vlogen hun gordels in, en ik toeter. Wellicht wat asociaal lang en hard maar ik was er ZO ontzettend klaar mee.
Stapt ze uit - met de telefoon nog in haar handen- , komt bij mijn raam staan en begint zo mijn auto in te tetteren dat ik asociaal ben en een slechte moeder omdat ik mijn kinderen niet veilig vervoer. SORRY??? :shock:

Op dat soort momenten hoop ik dan dat er al die tijd een politieauto achter mij zat en die haar onder handen zou nemen waarbij hij mij nog een prettige dag verder zou wensen. AAAARRRGGHHHH.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 6:59

- Mensen die in de winkel midden op het gangpad gaan staan, of op straat opeens stil gaan staan.

- Mannen die over de bril pissen.

Gast
Gast

Bericht  Middleme di 7 aug 2012 - 7:01

_Liv schreef:Ik vind het erg als je in een winkel bent en de medewerksters gaan met elkaar praten, terwijl jij daar als klant bent.

Andersom is ook erg vervelend : klanten die met elkaar blijven praten en/of niet op jou reageren..
(Maar dat blijft een stevige discussie!)

Verder ben ik dit moment wel tevreden smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  TukTuk di 7 aug 2012 - 7:01

Herkenbaar, die onbeschofte mensen.. Op mijn werk ook, word je soms genegeerd als je goedemorgen zegt, want tja, ik vul alleen maar de koffieautomaten dus stel je voor dat je goedemorgen terug wenst... Of mensen die staan klagen dat ze 15 meter verder naar de volgende automaat moeten lopen omdat ik net "hun" automaat aan t vullen ben.. En vorige week was het toppunt, in restaurant met 5 automaten had ik er 2 open staan, en er stonden bij iedere automaat 2 mensen ofzo, dus ze moesten ff 2 minuten wachten hooguit..begint er een man "ja dat is niet handig he dat je nu met die automaten bezig bent!". Dus ik reageer met dat ik ze ook gewoon niet kon vullen, alleen dat ze dan vanaf de middag helemaal geen koffie meer hadden.. Zegt ie "ja dan moet je dit een half uur later doen" ... Die mensen snappen echt nie dat je een vaste route hebt met 27 automaten en je niet met alles rekening kan houden.. Begin niet voor niets tussen half 5 en 5.. Frustraties!!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:05

Ik heb er een hekel aan als grote kinderen/tieners met een groepje in het kinderbedden gaan, daar wild gaan doen, van de glijbaan gaan, enzovoort, zodat er geen plek meer is voor de kleintjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 7:05

Vanmiddag was ik bij de Jumbo af te rekenen en die jongen zat gewoon met zijn blackberry te spelen de hele tijd? Er kon nog net goedemiddag en het bedrag dat ik moest betalen af, maar verder was zijn blik alleen maar gericht op zijn telefoon. Ik wist niet eens dat je überhaupt je mobiel bij de kassa mocht hebben? Ik stond op het punt om een melding te maken van Abdel. Hij had daardoor niet eens gezien dat er iemand achter mij was komen te staan en zij moest wachten tot meneer klaar was, zodat haar boodschappen gescand konden worden. Sorry, maar dat vind ik écht asociaal.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:06

Vind ik ook asociaal, maar wat is een melding van Abdel?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 7:11

Susan schreef:Vind ik ook asociaal, maar wat is een melding van Abdel?

Daar hebben we weer een geval van autocorrect. Wat bedoelde jij in je vorige post met Kinderbedden Susan? Begrijp ik je verkeerd? Of was dat ook de autocorrect? (wie heeft dat eigenlijk bedacht he? haha....) Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 7:13

Mensen die bellen in openbare gelegenheden en ipv op normale toon een gesprek voeren, zo ongeveer lopen te schreeuwen. Ik hoef gesprekken van anderen niet te horen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: