Dieet van water.
+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 13 van 18
Pagina 13 van 18 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18
Re: Dieet van water.
Misschien een andere dietist proberen, een die met je meedenkt en kijkt naar je eetdagboekje en wat je daaraan kan veranderen.
Je kunt ook onder leiding van een fysiotherapeut sporten voor afvallen en die houdt ook rekening met je hartfalen. Wij bieden dat ook aan (icm dietist). Wie weet is dat bij jouw woonplaats ook wel.
En ik denk dat je zelf ook wel weet wat gezond is. Wellicht de hoeveelheden minderen en dan eerst een tijdje volhouden. Na een week ben je meestal nog niet afgevallen. Dat duurt wel even. Ik zou het een maand of 6 weken geven.
Succes!
Je kunt ook onder leiding van een fysiotherapeut sporten voor afvallen en die houdt ook rekening met je hartfalen. Wij bieden dat ook aan (icm dietist). Wie weet is dat bij jouw woonplaats ook wel.
En ik denk dat je zelf ook wel weet wat gezond is. Wellicht de hoeveelheden minderen en dan eerst een tijdje volhouden. Na een week ben je meestal nog niet afgevallen. Dat duurt wel even. Ik zou het een maand of 6 weken geven.
Succes!
Gast- Gast
Dan kan je toch frituren in zonnebloemolie enz, en ze laten uitlekken op een keukenpapier. Allemaal van die dingen die je zelf kunt bedenken. En ik kan me de reactie van niet zelf willen doen wel voorstellen.
Je vind alles vies, en wil niet teveel moeite doen is alles wat ik in je reacties lees.
Ohja, slimpie drinken is ook niet goed. Schijnen alsnog erg veel suikers in te zitten.
Wat ik vaak in de avond at waren 2 appels, of een appel en een sinaasappel. Of een fruitsalade, meloenstukjes enz. Denk dat dat beter is dan yoghurt/kwark. Dat kun je beter overdag eten. Zuivel vlak na je eten schijnt ook niet goed te zijn.
En let er wel op dat je nog voldoende gezonde vetten binnen krijgt. Ik heb een half jaar ofzo Sonja Bakker gedaan. Daarmee wel 16kg kwijt(nu bijna weer allemaal eraan, maar ik doe niet meer aan dieten) en daardoor galstenen gekregen.
Je vind alles vies, en wil niet teveel moeite doen is alles wat ik in je reacties lees.
Ohja, slimpie drinken is ook niet goed. Schijnen alsnog erg veel suikers in te zitten.
Wat ik vaak in de avond at waren 2 appels, of een appel en een sinaasappel. Of een fruitsalade, meloenstukjes enz. Denk dat dat beter is dan yoghurt/kwark. Dat kun je beter overdag eten. Zuivel vlak na je eten schijnt ook niet goed te zijn.
En let er wel op dat je nog voldoende gezonde vetten binnen krijgt. Ik heb een half jaar ofzo Sonja Bakker gedaan. Daarmee wel 16kg kwijt(nu bijna weer allemaal eraan, maar ik doe niet meer aan dieten) en daardoor galstenen gekregen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Minx schreef:Nee kan met de oven. Je bent al te lui om soep te maken, geloof mij dat is echt 10 keer minder werk dan zelf chips maken.
Belachelijk dat je het lef hebt om mij lui te noemen! Ik laat toch alle slecht dingen staan dus ik ben zeker NIET lui!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
JustMeDaan schreef:Dan kan je toch frituren in zonnebloemolie enz, en ze laten uitlekken op een keukenpapier. Allemaal van die dingen die je zelf kunt bedenken. En ik kan me de reactie van niet zelf willen doen wel voorstellen.
Dus je weegt nu eigenlijk teveel. Het is je ooit gelukt en voor niks blijkt nu zo zonde joh. Is er geen manier zodat je die galstenen niet krijgt iig dat de kans er minder gauw is?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Minx schreef:Nee kan met de oven. Je bent al te lui om soep te maken, geloof mij dat is echt 10 keer minder werk dan zelf chips maken.
Belachelijk dat je het lef hebt om mij lui te noemen! Ik laat toch alle slecht dingen staan dus ik ben zeker NIET lui!
Je noemde jezelf eerder nog lui joh.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Caribbeanlover schreef:Minx schreef:Nee kan met de oven. Je bent al te lui om soep te maken, geloof mij dat is echt 10 keer minder werk dan zelf chips maken.
Sorry CBL, maar ik geen Minx wel gelijk. Je geeft zelf aan dat je soep maken teveel werk vind. Dat is het totaal niet, je wilt niet sporten en dat dan vanwege je hartfalen. Oke, maar er zijn ook andere manieren van bewegen die niet intensief zijn, maar daardoor je wel beweegt.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Herhaal inderdaad alleen je eigen woorden. Maar zoals vaker kun je er niet tegen als er een spiegel voor gehouden word. Zo gaat het het hele topic al. We geven hier ik weet niet hoeveel tips maar overal heb je wel een excuus voor. Waarom het niet voor jou geld.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Herhaal inderdaad alleen je eigen woorden. Maar zoals vaker kun je er niet tegen als er een spiegel voor gehouden word. Zo gaat het het hele topic al. We geven hier ik weet niet hoeveel tips maar overal heb je wel een excuus voor. Waarom het niet voor jou geld.
+1
Je kan pas afvallen als je bereid bent om te veranderen/je leven aan te passen en soms meer moeite te doen om voor jezelf te zorgen (bijv soep maken)
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Volgens mij kan ze met al onze tips alle overtollige kilo's kwijt raken... Ik stem voor een slotje
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Volgens mij kan ze met al onze tips alle overtollige kilo's kwijt raken... Ik stem voor een slotje
Waarom? Omdat ze veel dingen nog niet aan wil nemen hoeft het topic toch nog niet weg? Veel dingen neemt ze ook wel aan.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Caribbeanlover schreef:JustMeDaan schreef:Dan kan je toch frituren in zonnebloemolie enz, en ze laten uitlekken op een keukenpapier. Allemaal van die dingen die je zelf kunt bedenken. En ik kan me de reactie van niet zelf willen doen wel voorstellen.
Dus je weegt nu eigenlijk teveel. Het is je ooit gelukt en voor niks blijkt nu zo zonde joh. Is er geen manier zodat je die galstenen niet krijgt iig dat de kans er minder gauw is?
Klopt ik weeg teveel. En ik zou niet weten waarom dat zonde is? Ik ben gelukkig, ik ben gezond dus zou ik dan moeten afvallen voor een ander? Dat werkt ten eerste niet en dat wil ik ook helemaal niet.
Ik heb geen galblaas meer, ik heb een operatie ondergaan. Dus galstenen kan ik niet meer krijgen, maar dat ik ze kreeg door een dieet(dus iets waarbij je niet zelf nadenkt) zegt mij genoeg dat dat allemaal niet gezond is.
Krijg ik er last van of gaat mijn gezondheid achteruit hierdoor, dan wil ik eraan denken.
En het zal wel bij me horen. Ik ben als kind altijd erg tenger geweest, sterker nog ik ben geboren met 7 maanden en woog 1,5 kg. Maar toen eenmaal de hormonen op gang kwamen werd ik dikker zonder al te gek te eten. Ik heb het in ieder geval geaccepteerd.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik bedoelde dat het zo zonde is dat je toen zoveel was afgevallen en dat je daarna weer bent aangekomen. Zonde van de moeite ervoor vind je niet?
Btw, ik heb een soepoplossing. Mijn man neemt overgebleven soep wat anders toch wordt weggegooid mee. Elke dag als ik wil.
Btw, ik heb een soepoplossing. Mijn man neemt overgebleven soep wat anders toch wordt weggegooid mee. Elke dag als ik wil.
Caribbeanlover- Ratel
Let er wel op dat het dan een heldere soep is en geen gebonden soep. Daar zitten vaak veel ongezonde vetten in.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat snap ik, maar soms zal die wel gebonden zijn en ik neem sowieso niet veel ben niet zo soepmens.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dat snap ik, maar soms zal die wel gebonden zijn en ik neem sowieso niet veel ben niet zo soepmens.
Je maakt toch zelf de keuze voor soep? Waarom zal die dan soms gebonden zijn? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik lees net dit artikel, misschien wat voor jou. http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/12705859/__Op_gewicht_blijven_met_deze_lekkere_n_gezonde_snacks_voor_tussendoor__.html
En deze:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/supergezond/
En deze:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/supergezond/
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:Dat snap ik, maar soms zal die wel gebonden zijn en ik neem sowieso niet veel ben niet zo soepmens.
Je maakt toch zelf de keuze voor soep? Waarom zal die dan soms gebonden zijn? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Nee hoor dat heb je niet. Elke dag heeft hij een vegasoep die soms gebonden kan zijn. Af en toe is dat toch niet zo erg? Zolang ik maar geen liters ervan neem.
Caribbeanlover- Ratel
Maar iedere 'concessie' is er weer eentje, snap je?
SoGood- Ratel
Als de soep helder is en niet gebonden kan je die prima eten, maar als de soep gebonden is kan je beter voor iets anders kiezen
Natuurlijk is een keer gebonden soep niet erg maar niet te vaak en dan ook rekening houden met de rest van de dag wat je eet (dus niet dubbelop nemen door bv ook een bakje chips te nemen).
Als je wilt afvallen kan je het beter helemaal even laten en beter voor iets anders kiezen dan gebonden soep
Natuurlijk is een keer gebonden soep niet erg maar niet te vaak en dan ook rekening houden met de rest van de dag wat je eet (dus niet dubbelop nemen door bv ook een bakje chips te nemen).
Als je wilt afvallen kan je het beter helemaal even laten en beter voor iets anders kiezen dan gebonden soep
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Sogood, bedankt voor de links ik ga deze en die andere even noteren.
Stond zonet op de weegschaal op een nuchtere maag en ik woog 69,9 dus ik ben zelfs aangekomen!:shock:
Stond zonet op de weegschaal op een nuchtere maag en ik woog 69,9 dus ik ben zelfs aangekomen!:shock:
Caribbeanlover- Ratel
Ohw ja veel water drinken is ook erg belangrijk. Laat je er niet door demotiveren.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoe lang ben je?
SoGood- Ratel
Nog net geen 1.60, denk 1.58. Ik voel me een biggetje .
Caribbeanlover- Ratel
Minx schreef:Ohw ja veel water drinken is ook erg belangrijk. Laat je er niet door demotiveren.
Water vindt ze vies.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Water heeft toch geen smaak?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 13 van 18 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18