Dieet van water.
+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 6 van 18
Pagina 6 van 18 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18
Re: Dieet van water.
Je kunt ook gewoon volkoren crackers/beschuitjes eten i.p.v volkorenbrood volgens mij. Ik vind volkoren brood niet lekker dus ik eet volkoren crackers en beschuitjes in de plaats.Caribbeanlover schreef:Ik las dat ik het beste volkorenbrood kan eten en niet gewoon bruinbrood. Wat is daar mis mee? Moet wel op veel letten hoor hahaha. Mijn man heeft heel donkerbrood van zijn werk meegenomen en dat is zowat zwart. Of het volkoren is weet ik dus niet, er staat meergranen op.
Gast- Gast
Hoe bedoel je je laatste zin?Caribbeanlover schreef:Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?
Gast- Gast
Zelda schreef:Hoe bedoel je je laatste zin?Caribbeanlover schreef:Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?
Haha blue band brood bedoel je. Ja dat is echt onzin. Die vezels zijn niet echt. Ten minste niet zo als bruinbrood en is zeker geen vervanging.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Over brood gesproken: Ik heb nu zulk lekker meergranen brood dat ik gewoon net een bevroren boterham zat te kauwen omdat ik niet kon wachten.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik dacht al dat het over Blue Band brood ging, dat lijkt mij echt troep. Geverfd brood.Minx schreef:Zelda schreef:Hoe bedoel je je laatste zin?Caribbeanlover schreef:Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?
Haha blue band brood bedoel je. Ja dat is echt onzin. Die vezels zijn niet echt. Ten minste niet zo als bruinbrood en is zeker geen vervanging.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tips. Volgens Sonja Bakker kunnen eierkoeken wel dus vandaar dat ik dat zei.
Lees gewoon de verpakking ipv Sonja Bakker te volgen. Daar wordt je echt veel wijzer van dan gewoon iets aannemen wat een ander zegt.
En het mag wel, alleen het is niet zo dat er weinig suiker in zit.
Fruit mag inderdaad. Er zit een verschil tussen natuurlijke suikers en onnatuurlijke suikers.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik dacht al dat het over Blue Band brood ging, dat lijkt mij echt troep. Geverfd brood.Minx schreef:Zelda schreef:Hoe bedoel je je laatste zin?Caribbeanlover schreef:Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?
Gewoon bruin brood is vaak ook gewoon geverfd.
Gast- Gast
Minx schreef:Zelda schreef:Hoe bedoel je je laatste zin?Caribbeanlover schreef:Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?
Ja die
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Sogood schreef:Over brood gesproken: Ik heb nu zulk lekker meergranen brood dat ik gewoon net een bevroren boterham zat te kauwen omdat ik niet kon wachten. :oops:
Hoe heet dat brood en waar koop je het?
Caribbeanlover- Ratel
In dat zogenaamde bruin brood dat wit is, zitten toch houtvezels?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:In dat zogenaamde bruin brood dat wit is, zitten toch houtvezels?
Ja zoiets.
Www.foodwatch.nl staan meer van dit soort marketing trucs
Minx- Lady Post-a-lot
Luce schreef:Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tips. Volgens Sonja Bakker kunnen eierkoeken wel dus vandaar dat ik dat zei.
Lees gewoon de verpakking ipv Sonja Bakker te volgen. Daar wordt je echt veel wijzer van dan gewoon iets aannemen wat een ander zegt.
Fruit mag inderdaad. Er zit een verschil tussen natuurlijke suikers en onnatuurlijke suikers.
Pardon hoor ik wilde het alleen even uitleggen meer niet. Ik ga echt niet zakken eierkoeken vreten, maar heel soms eentje of wellicht een halve.
Caribbeanlover- Ratel
Stylegirl schreef:In dat zogenaamde bruin brood dat wit is, zitten toch houtvezels?
Nou da's lekker dan zit je gewoon een boom te eten
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Luce schreef:Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tips. Volgens Sonja Bakker kunnen eierkoeken wel dus vandaar dat ik dat zei.
Pardon hoor ik wilde het alleen even uitleggen meer niet. Ik ga echt niet zakken eierkoeken vreten, maar heel soms eentje of wellicht een halve.
Waarom reageer je nou precies aangebrand?
Gast- Gast
CBL jouw man is kok toch? Ik vind het dan echt apart dat jij zo weinig voedsel kennis hebt. Kan je man je niet vertellen wat gezond en niet gezond is?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik weinig voedselkennis? Nou echt niet hoor, heb er behoorlijk wat verstand van.
Heb trouwens mijn oude schriftje gevonden dus daar kan ik alleen in noteren.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik weinig voedselkennis? Nou echt niet hoor, heb er behoorlijk wat verstand van.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Oh sorry CBL, zoetjes, lightproducten en eierkoeken zijn inderdaad wel gezond en witbrood is ook stukken beter dan volkorenbrood.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Dit is zeker nier lullig bedoelt maar het komt niet zo over. Nou lees ik ook voor de lol boeken over voeding maar ik snap wel een beetje wat de anderen bedoelen.
Minx- Lady Post-a-lot
Lavendel schreef:Oh sorry CBL, zoetjes, lightproducten en eierkoeken zijn inderdaad wel gezond en witbrood is ook stukken beter dan volkorenbrood.
Nou lightproducten zijn zo slecht ook weer niet heb ik hier begrepen.
Caribbeanlover- Ratel
Minx, ben je echt 4 kg afgevallen in 10 dgn?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lavendel schreef:Oh sorry CBL, zoetjes, lightproducten en eierkoeken zijn inderdaad wel gezond en witbrood is ook stukken beter dan volkorenbrood.
Nou lightproducten zijn zo slecht ook weer niet heb ik hier begrepen.
Nee, aspartaam is gezond
Gast- Gast
Pfff...ik moet die site echt niet lezenMinx schreef:Stylegirl schreef:In dat zogenaamde bruin brood dat wit is, zitten toch houtvezels?
Ja zoiets.
Gast- Gast
Zelda schreef:Pfff...ik moet die site echt niet lezenMinx schreef:Stylegirl schreef:In dat zogenaamde bruin brood dat wit is, zitten toch houtvezels?
Ja zoiets.
Goede site! Daarom, altijd verpakkingen lezen. Daar haal je echt het meeste uit.
Gast- Gast
Pagina 6 van 18 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18
Pagina 6 van 18
Permissies van dit forum: