Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dieet van water.

+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 5 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  blondje1313 wo 1 aug 2012 - 5:19

Stomme vraag misschien CBL, maar wat neem je dan in een restaurant?
Ik eet geen vlees, thuis wel af en toe vis en als ik uit eten ga is het meestal ook als voorgerecht een salade of soep omdat er verder vaak niet veel keus is. Ook bij het hoofdgerecht kom ik dan op vis uit. Of zijn die restaurants waar je op vakantie gaat meestal wel beter ingesteld op vegetariërs?

Heel veel succes met afvallen, ik ben deze week ook begonnen met op mijn eten letten, maar ik vind het ook moeilijk. Gelukkig is er geen chips meer in huis, maar wel chocolade en mini-lions, dus nog moelijk genoeg!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 5:56

Huh, ik heb echt nooit problemen met keuze qua vega gerechten in restaurants? Ook bij de meest simpwle eettentjes zit er altijd wel iets bij eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 1 aug 2012 - 6:06

Dan woon jij misschien in een beter deel van Nederland, hier is het vrij inspiratieloos moet ik zeggen. Vaak maar één keus.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 9:38

Arwyn schreef:Dat je maag knort betekend niet gelijk dat hij leeg is hè, wel dat je darmen aan het werk zijn om alles te verwerken!
Water helpt wel voor een vol gevoel. Drink maar eens een half liter flesje leeg, heb je gelijk minder trek.

Als je brood gaat halen, moet je wel volkoren halen. Bruin brood is bijna wit, maar dan met een kleurtje, dat voegt niet zoveel toe.

Ik weet idd dat dat gevoel/geluid van mijn maag is omdat de darmen aan het werk zijn en er lucht doorheen pompen, maar daardoor krijg ik wel trek om iets te eten. Gister had ik een vol gevoel van het drinken, maar kon makkelijk een halve zak chips op dus dat zegt niet altijd wat.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  _Nina wo 1 aug 2012 - 9:42

Caribbeanlover schreef:
Arwyn schreef:Dat je maag knort betekend niet gelijk dat hij leeg is hè, wel dat je darmen aan het werk zijn om alles te verwerken!
Water helpt wel voor een vol gevoel. Drink maar eens een half liter flesje leeg, heb je gelijk minder trek.

Als je brood gaat halen, moet je wel volkoren halen. Bruin brood is bijna wit, maar dan met een kleurtje, dat voegt niet zoveel toe.

Ik weet idd dat dat gevoel/geluid van mijn maag is omdat de darmen aan het werk zijn en er lucht doorheen pompen, maar daardoor krijg ik wel trek om iets te eten. Gister had ik een vol gevoel van het drinken, maar kon makkelijk een halve zak chips op dus dat zegt niet altijd wat.

Probeer het verschil te leren tussen een écht hongergevoel en lekkere trek. Mensen zijn al gauw geneigd om veel meer te eten dan ze nodig hebben. Als jij een vol gevoel hebt van het drinken, dan zit je maag gewoon vol. Als je dat signaal negeert door te denken dat daar nog wel een halve zak chips bij kan, en daar uiteindleijk ook aan toegeeft, dan is dat hele afvallen gewoon sowieso onbegonnen werk.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 9:45

blondje1313 schreef:Stomme vraag misschien CBL, maar wat neem je dan in een restaurant?
Ik eet geen vlees, thuis wel af en toe vis en als ik uit eten ga is het meestal ook als voorgerecht een salade of soep omdat er verder vaak niet veel keus is. Ook bij het hoofdgerecht kom ik dan op vis uit. Of zijn die restaurants waar je op vakantie gaat meestal wel beter ingesteld op vegetariërs?

Heel veel succes met afvallen, ik ben deze week ook begonnen met op mijn eten letten, maar ik vind het ook moeilijk. Gelukkig is er geen chips meer in huis, maar wel chocolade en mini-lions, dus nog moelijk genoeg!

Is geen stomme vraag iig ik vind van niet. Ze hebben altijd wat, maar daar zoek ik ze wel op uit dmv menukaarten online te bekijken. Als een menu hetzelfde is als een tijd terug bel ik zelfs om te vragen of het menu op de site recent is en dan lees ik een aantal dingen op.

Op vakantie gaan wij altijd all in. We zijn al 8x in de caribbean geweest en 7x hadden de hotels buffetrestaurants en ala carte restaurants. Dan mocht je 3x pw ala carte eten en tja dan hadden niks voor mij dus kreeg ik wat groenten met rijst ofzo. Het is zonde, ik weet niet wat ik dan krijg omdat ze zeggen dat ze wat gaan regelen. Vervolgens komen ze met een bord vol met konijnenvoer en dan eet ik er weinig van gewoon omdat geen zin heb ik alleen groenten. Het kan zoveel anders, maar dat kennen ze in die landen niet echt.

Vorig jaar hadden ze er wel rekening mee gehouden, maar dat was dan ook een heel erg super de luxe resort, all in en adult only. Daarom is het meer gericht op het eten met name ala carte en daar betaal je dan ook flink voor. Dus normaal gesproken eten we in de 2 wkn 6x ala carte en de rest van de buffetten.

Wij gaan ook regelmatig all you can eat sushi hier eten en daar heb ik genoeg keuze. Vooral de wakame salade vind ik super lekker en is ook nog eens erg gezond.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 1 aug 2012 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 9:46

Reva schreef:Huh, ik heb echt nooit problemen met keuze qua vega gerechten in restaurants? Ook bij de meest simpwle eettentjes zit er altijd wel iets bij eigenlijk.

Ik vind het altijd nogal veel van hetzelfde eigenlijk. Portobello paddenstoelen met gorgonzola en geitenkaas-spinazietaartjes. Lekker hoor, maar het is vrijwel altijd hetzelfde.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 9:49

Marin schreef:
Reva schreef:Huh, ik heb echt nooit problemen met keuze qua vega gerechten in restaurants? Ook bij de meest simpwle eettentjes zit er altijd wel iets bij eigenlijk.

Ik vind het altijd nogal veel van hetzelfde eigenlijk. Portobello paddenstoelen met gorgonzola en geitenkaas-spinazietaartjes. Lekker hoor, maar het is vrijwel altijd hetzelfde.

Of quiche, pasta met alweer jawel de bekende groenten en waar ik zo hekel aan heb.............aardappelpannetje overgoten met kaas! Kan ik thuis ook wel maken en beter ook. Laat ik nou alleen vegakaas eten dus kaas valt al af in restaurants.

Ik wil graag elke dag bij R. B. eten.......................als jij betaald Dieet van water. - Pagina 5 1578173417

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 1 aug 2012 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 9:52

Statler schreef:
Caribbeanlover schreef:

Probeer het verschil te leren tussen een écht hongergevoel en lekkere trek. Mensen zijn al gauw geneigd om veel meer te eten dan ze nodig hebben. Als jij een vol gevoel hebt van het drinken, dan zit je maag gewoon vol. Als je dat signaal negeert door te denken dat daar nog wel een halve zak chips bij kan, en daar uiteindleijk ook aan toegeeft, dan is dat hele afvallen gewoon sowieso onbegonnen werk.

Ik weet het. Is het beter van joghurt en kwark om magere te nemen of maakt dat niet uit. Ga morgen alles rustig doorlezen hier en dat noteren in een schriftje als ik die nog heb en anders koop ik die. Daarnet moest ik iets opruimen inde voorraadkast en sowieso moet ik daar heel vaak wat hebben, zo staat de stofzuiger daar. Dan kijk ik dus recht tegen al die lekkere dingen aan!:roll:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 9:52

Ik ben zelf een absolute vleeseter want ik vind vlees echt heel erg lekker, maar af en toe eet ik best vegetarisch en vind ik dat ook lekker. Maar in een restaurant bestel ik toch liever vis of vlees, weet niet waarom.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Nina wo 1 aug 2012 - 9:54

Marin schreef:Ik ben zelf een absolute vleeseter want ik vind vlees echt heel erg lekker, maar af en toe eet ik best vegetarisch en vind ik dat ook lekker. Maar in een restaurant bestel ik toch liever vis of vlees, weet niet waarom.

Ik ook, meer omdat vlees en vis in een restaurant vaak bereid is op een manier wat je thuis niet voor elkaar krijgt of waar je thuis niet aan denkt. Vegetarisch vind ik dan toch weer een soort 'te gewoon'.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 9:57

Statler schreef:
Marin schreef:Ik ben zelf een absolute vleeseter want ik vind vlees echt heel erg lekker, maar af en toe eet ik best vegetarisch en vind ik dat ook lekker. Maar in een restaurant bestel ik toch liever vis of vlees, weet niet waarom.

Ik ook, meer omdat vlees en vis in een restaurant vaak bereid is op een manier wat je thuis niet voor elkaar krijgt of waar je thuis niet aan denkt. Vegetarisch vind ik dan toch weer een soort 'te gewoon'.

Ja idd, hoewel ik thuis juist ook heel veel vlees eet, zeker met die carnivoor van me in huis. En we op zich altijd vrij uitgebreide vlees gerechten eten. Ach ik vind het gewoon lekker.
Maar af en toe vind ik vegetarische dingen ook lekker. De ingredienten zijn meestal wel erg naar mijn smaak.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 10:03

Ik zou geen sultana's en liga's enz eten als je af wilt vallen. Zit behoorlijk wat suiker in. Ook eierkoeken niet te veel. Lees de verpakking maar eens, ook daar zit veel suiker in.

Ik ben veel afgevallen door zo min mogelijk suiker te eten. Dus suikervrije jam, thee zonder suiker (moet je gewoon even aan wennen), enz. Geen suikervrij brood of dat soort dingne hoor. Maar ook gewoon geen liga's enz. Dan gewoon een boterham tussendoor. Volkoren boterhammen met kaas vullen goed en je lichaam teert daar wel even op.

En zoveel mogelijk gewoon bij de basics blijven. Dus geen magnetronmaaltijden enzo. Gewoon groente halen, aardappelen schillen bij wijze van.

Al die voorverpakte zooi bevat veel suiker en verkeerde vetten. Gewoon laten staan. Scheelt al heel veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 10:05

O ja, ik ben toen behandeld voor beginnende suikerziekte (vandaar zo min mogelijk suiker) en ze zeiden toen dat je gewoon even op het percentage suikers moet letten. Alles onder de 10-15 procent kan je sowieso wel eten. Als je een product eet met meer (bijv 30 procent) gewoon opletten hoeveel je daar van eet.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 20:10

Dank je voor de tips. Volgens Sonja Bakker kunnen eierkoeken wel dus vandaar dat ik dat zei.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gizmo wo 1 aug 2012 - 20:12

Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tips. Volgens Sonja Bakker kunnen eierkoeken wel dus vandaar dat ik dat zei.

Sonja Bakker zou ik niet volgen als ik jou was. Crashdieet en merkpromotie, en vol met toegevoegde rommel om het light te maken.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 22:33

SB ga ik niet volgen, geen enkele, wil het zelf doen met tips van hier. Bedoelde die eierkoek als voorbeeld omdat zij zei dat dat wel mocht als tussendoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 22:50

Zolang je dat soort dingen met mate eet, zal het ook echt geen kwaad kunnen hoor CBL.
Ik vind het ook zo onrealistisch om te denken dat je nooit meer een koekje zal nemen of nooit meer een zakje chips. Dat ga je toch wel doen.. Ik in elk geval wel. Maar de kunst is om dan het bij kleine hoeveelheden te houden. Als je langer gewend bent om niet te snoepen, hóef je ook helemaal niet meer een hele zak chips leeg te eten. De lol is er dan wel snel vanaf. Maar een beetje mag best. Af en toe.

Het slechtste van dieeten vind ik dat je je zo schuldig gaat voelen als je wel iets 'slechts' eet. Doe dat lekker niet. Mocht je een keer frietjes in een restaurant eten, geniet er dan van. Eet het eventueel zonder mayonaise (dan is het minder slecht), en let de volgende dag gewoon weer op. Maar dat schuldig voelen vind ik zo slecht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 22:56

Klopt idd, ik ga echt heus wel een fout dingen eten en dat beperk ik tot alleen in de weekenden en dan kleine beetjes.

Heb net een soort light halvarine, light jam, diepvriesfruit voor oa in de yoghurt en pate gekocht. Mijn man neemt komkommer, tomaten, joghurt en kwark mee van zijn werk als het kan magere en fruit.

Ik houd van saus, hoe meer hoe beter en bij de patat heb ik dan ook verschillende aardige klodders op mijn bord liggen. Ik weet dat ik daar nu mee moet oppassen.

Pasta aten wij vaak met een roomsaus, maar de laatst tijd eigenlijk alleen met tomatensaus omdat dat net wat meer smaak heeft vind ik dus daarmee zit ik al goed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 1 aug 2012 - 22:58

Goed zo! In de zomer eet ik sowieso veel meer fruit dan in de winter. Ik vind het lekker! En ja, er zitten fruitsuikers in enzo, maar ik denk dan: Ik kan ook géén fruit eten. Dan vind ik wel fruit eten toch gezonder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover wo 1 aug 2012 - 23:07

Dat gezeur dat je die en die soorten fruit niet mag vanwege teveel suikers, dan denk ik.........het is toch puur natuur en dus zijn het natuurlijke suikers. Wat is het probleem? Bananen zijn niet zo goed, maar ik ben geen fruiteter en dat is een soort die ik juist wel lust.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 2 aug 2012 - 0:35

Ik las dat ik het beste volkorenbrood kan eten en niet gewoon bruinbrood. Wat is daar mis mee? Moet wel op veel letten hoor hahaha. Mijn man heeft heel donkerbrood van zijn werk meegenomen en dat is zowat zwart. Of het volkoren is weet ik dus niet, er staat meergranen op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 2 aug 2012 - 0:40

Google!

Het heeft te maken met hoeveel vezels er in het brood zitten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 0:41

En dat is weer goed voor de stoelgang. (Die vezels dan hè. Dieet van water. - Pagina 5 1578173417)

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 2 aug 2012 - 1:20

Bij bij werkt dat vaak averechts vandaar dat ik veel witbrood at. Is dat bruinbrood wat wit is slecht?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: