Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

+41
CCC
Merai
Marin
Julia
mystery mom
Rapunzel
luenca
Esperanza
Mariposa
Alex
Bliss
Kowalski
Paper Crown
Sterre
Feline
Primrose
Ilargi
Tazz
Suus
Ibbeltje
bolus26
Polly
Star007
Chocoholic
SuperGrover
Lonely Goatherd
Susan
Parisienne
Poubelle
Bazinga
Lavendel
Makamba
Caro
_Lacey_
mzcharlotte
Blond
Jeanette
Antibes
RYW
_Nina
Lousanne
45 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 4 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Esperanza di 24 jul 2012 - 21:06

Nee ik vind mezelf niet mooi. Verstandelijk gezien weet ik dat ik 'gemiddeld' ben, maar in m'n hoofd vind ik mezelf minder mooi dan gemiddeld.
Er zijn wel genoeg dagen dat ik mezelf er wel leuk vind uitzien, maar net als Susan volgens mij zei, dan kijk ik na een uur in de spiegel of ik zie een foto en dan verdwijnt dat gevoel meteen.

Het helpt ook niet mee dat ik de afgelopen paar jaar best wel veel ben aangekomen, ik begin me wel iets beter te voelen nu ik aan het afvallen ben. Daarnaast heb ik een hele tijd niet lekker in m'n vel gezeten (nog steeds niet altijd) en dat straal ik ook heel erg uit heb ik het idee.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 4 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  luenca wo 25 jul 2012 - 0:39

ik vind mezelf erg lelijk. op mijn ogen na. mijn haar is vreselijk dik, en uitdunnen word nooit gedaan zoals ik het wil. het zit ook nooit goed. mijn neus vind ik te groot en ik heb een onderkin. ook heb ik lelijke tanden maar daarvoor heb ik nu een beugel.alleen dat duurt wat jaren.. en dan over de rest van mn lichaam maar niet te spreken..maargoed daar word ook aan gewerkt alleen dat duurt ook jaren waarvan nu 1.5 jaar bezig...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Rapunzel wo 25 jul 2012 - 9:17

Ja, bovengemiddeld, als ik er wat moeite voor doe tenminste...
De juiste kleding en een beetje make-up doet heel veel, vergeet dat niet dames!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:43

Bliss schreef:
Reva schreef:
Bliss schreef:Nee, ik vind mezelf niet mooi. Soms kan ik er best mee door, maar andere keren vind ik mezelf weer vreselijk. Vroeger walgde ik van mezelf; dat heb ik nu wel stukken minder (gelukkig).
Laat ik t er maar op houden dat ik mezelf nu 'gemiddeld' vind.

Ik vind jou echt zo mooi I love you Je kan het navragen aan ooggetuigen op WA Laughing

Nouuu wat lief Reva Very Happy Maar wat moet ik verstaan onder 'ooggetuigen op WA'?

Ik roep het weleens op WA angel

Gast
Gast

Bericht  mystery mom do 26 jul 2012 - 1:55

Per dag verschillend. De ene keer ben ik ubergelukkig met mezelf en vind ik me bovengemiddeld, de andere dag blijf ik het liefst binnen achter gesloten deuren en ramen.

Maar ik denk dat ik over het algemeen gemiddeld ben.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Julia vr 27 jul 2012 - 0:37

Gemiddeld tot onder gemiddeld denk ik. Heel soms, voor een feestje ofzo, als ik me mooi heb opgemaakt end, dan denk ik wel eens van jaahNAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 4 3079029344

Maar meestal voel ik me meer gemiddeld, met uitschieters op slechte dagen naar lelijk. Erg vervelend, zou me graag mooi voelen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Marin vr 27 jul 2012 - 1:15

Julia, jij bent juist zo mooi! Ik zit nu je foto's te bewerken en ik droom echt weg bij dat prachtige haar van je. Het zat echt perfect.

Ik vind mezelf gemiddeld. Soms ben ik echt mooi, soms zie ik er niet uit. Ik ben zeker niet de mooiste, maar weet wel goed de mooie kanten van mezelf benadrukken en dat helpt al een hoop.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 1:22

Met kleding en make up valt er wel een leuke meid van mezelf te maken. Maar in bikini voel ik me echt lelijk Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Merai za 28 jul 2012 - 22:49

Ik vind mezelf gemiddeld tot bovengemiddeld mooi, ik voldoe niet aan het standaard schoonheidsideaal maar ik ben wel tevreden, ik ben nog wel aan het afvallen en ik weet dat ik me op mijn streefgewicht (nog 6 kg) mooier zal voelen maar ik kan prima met mezelf door een deur. Het is fijn om dat te kunnen zeggen want het is heel anders geweest. Van anderen horen dat ik mooi ben heeft me daarin wel geholpen en het feit dat ik nooit een gebrek aan mannelijke aandacht heb geeft stiekem ook wel een boost voor mijn zelfvertrouwen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC za 28 jul 2012 - 23:58

Ik ben redelijk tevreden met mezelf, maar er zijn ook dagen dat ik mezelf echt vreselijk vind. Ik ben jarenlang te zwaar geweest en moet zeggen dat mijn zelfbeeld wel beter is geworden sinds dat ik 30 kilo ben afgevallen, maar zonder kleding of in bikini vind ik mijn buik en benen nog vreselijk. Nu na de bevalling is mijn buik nog slapper geworden en hoop echt dat dit nog een beetje bijtrekt. Verder vind ik dat ik een leuke uitstraling heb, mijn ogen spreken en ben erg blij met mijn haar. Ik zeg dus gemiddeld...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha zo 29 jul 2012 - 0:19

Wisselend. Over het algemeen ben ik best tevreden. Ik vind mijzelf niet echt super mooi, gewoon normaal/gemiddeld. Maar er zijn ook dagen dat ik echt vind dat ik er niet uit zie, dan voel ik mij dik en lelijk en niks staat dan leuk. Gelukkig heb ik niet heel vaak zo'n dag.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Viva zo 29 jul 2012 - 0:20

Varieerd, meestal gemiddeld, soms onder gemiddeld.
er zijn genoeg dingen die ik niet mooi vind aan mezelf, maar ik heb ook zat momenten dat ik mezelf wel waardeer.
Knap vind ik mezelf dan weer absoluut niet.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Highway zo 29 jul 2012 - 0:46

Susan schreef:Soms, als ik me 's morgens net heb aangekleed, opgemaakt en mijn haar gedaan en ik kijk in de spiegel, dan vind ik mezelf heel even mooi. Als ik mezelf dan een uur later ergens anders in de spiegel zie, of erger nog, achteraf op een foto, dan is dat meteen over.

Eens met Susan.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Shisha zo 29 jul 2012 - 0:58

Highway schreef:
Susan schreef:Soms, als ik me 's morgens net heb aangekleed, opgemaakt en mijn haar gedaan en ik kijk in de spiegel, dan vind ik mezelf heel even mooi. Als ik mezelf dan een uur later ergens anders in de spiegel zie, of erger nog, achteraf op een foto, dan is dat meteen over.

Eens met Susan.

O ja, foto's vind ik ook zo erg. Ik zie er meestal nog erger uit dan zoals ik mijzelf in de spiegel zie.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:29

Confusion schreef:Ik vind mezelf ook gemiddeld. Ik ben geen beauty maar ik ben ook niet lelijk. Ik ben gewoon gewoon :-).

+1
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Susan zo 29 jul 2012 - 1:36

Shisha schreef:Wisselend. Over het algemeen ben ik best tevreden. Ik vind mijzelf niet echt super mooi, gewoon normaal/gemiddeld. Maar er zijn ook dagen dat ik echt vind dat ik er niet uit zie, dan voel ik mij dik en lelijk en niks staat dan leuk. Gelukkig heb ik niet heel vaak zo'n dag.

Ik vind jou juist erg mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:40

Spiegels in de H&M en andere kledingwinkels vind ik altijd zó verschrikkelijk, je ziet dan echt alle mindere punten aan jezelf. (althans, ik). Datzelfde heb ik trouwens met de spiegels in hotels waar van die verschrikkelijke grote felle lampen boven je snuit hangen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: