Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

+41
CCC
Merai
Marin
Julia
mystery mom
Rapunzel
luenca
Esperanza
Mariposa
Alex
Bliss
Kowalski
Paper Crown
Sterre
Feline
Primrose
Ilargi
Tazz
Suus
Ibbeltje
bolus26
Polly
Star007
Chocoholic
SuperGrover
Lonely Goatherd
Susan
Parisienne
Poubelle
Bazinga
Lavendel
Makamba
Caro
_Lacey_
mzcharlotte
Blond
Jeanette
Antibes
RYW
_Nina
Lousanne
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 7:01

Mwah.. Ik hoor vaak van anderen dat ik mooi ben maar zelf ben ik daar weinig mee bezig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:31

Ecrits schreef:Powerbabe, jij bent bovengemiddeld mooi en hebt daarom waarschijnlijk bovengemiddeld mooie vrienden en vriend. Maar als je op een gewone dag eens door de ikea wandelt, of de stad, supermarkt of waar dan ook, dan zul je zien dat jij bovengemiddeld mooi bent. Je hebt een gave huid, een mooi en sprekend gezicht (ook al is dat wel subjectief) een mooi gebit, krachtig en soepel lichaam, glanzend haar. Je bent echt mooi. Niet iedereen is dat, ook al heeft iedereen wel iets leuks. Je hoeft je zelf niet elke dag mooi en knap te vinden en vooral te voelen, maar jij hebt je uiterlijk wel mee. Dat is je gegeven en dat is in de meeste gevallen fijn.
Eens!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:33

Paper Crown schreef:Mwah.. Ik hoor vaak van anderen dat ik mooi ben maar zelf ben ik daar weinig mee bezig.

Ik kan me voorstellen dat je het vaak hoort en niet de hele dag denkt oh wat ben ik toch knap, maar jij investeert wel veel in je uiterlijk. Je gaat vaak naar de kapper, draagt mooie, dure kleding en make-up en steekt veel tijd en geld om mooi en verzorgd voor de dag te komen, dat zie je ook terug in jouw uiterlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:39

Ik vind mezelf vooral veel te dik. Doordat ik niet tevreden ben met mezelf, heb ik denk ik ook geen mooie uitstraling. Ik vind mezelf wat dof de laatste tijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:42

Joan schreef:Ik vind mezelf vooral veel te dik. Doordat ik niet tevreden ben met mezelf, heb ik denk ik ook geen mooie uitstraling. Ik vind mezelf wat dof de laatste tijd.
Dit heb ik trouwens echt precies hetzelfde. Vroeger vond ik mezelf best mooi, nu steeds minder.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 22 jul 2012 - 7:44

Joan schreef:Ik vind mezelf vooral veel te dik. Doordat ik niet tevreden ben met mezelf, heb ik denk ik ook geen mooie uitstraling. Ik vind mezelf wat dof de laatste tijd.

Maar je bent slank! Ik zat net een foto van je te bekijken in.. ehm.. ergens een topicweetnietmeerwelke en zat me juist te bedenken of je wat mager werd..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 8:01

Tris schreef:

Maar je bent slank! Ik zat net een foto van je te bekijken in.. ehm.. ergens een topicweetnietmeerwelke en zat me juist te bedenken of je wat mager werd..

Zeer zeker niet mager, haha. Weet je wat het punt is, ik doe er ook gewoon geen fuck aan. Wel miepen en zeuren maar sporten en stoppen met snoepen, ho maar. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 8:15

Nee, absoluut niet.

Thuis voor de spiegel kan ik best eens denken; yeah looking good Zero Cool

En dan kom je buiten je deur en zie je hoe leuk andere mensen er uit zien en dan denk je ... hmmm Sad Zero, je bent te dik en te klein en te bruin en je gedraagt je vreemd en je kleedt je vreemd...

Conclusie; ik vind mezelf op een hele eigenaardige manier er leuk uit zien, maar niet mooi.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski zo 22 jul 2012 - 8:40

Nope! NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 1270000679

Als ik buiten ben kijk ik veel om me heen en ik vind 90% van de mensen mooier. Daar word ik echt enorm onzeker van! Op sommige momenten, als ik veel echt mooie en goed geklede mensen om me heen zie, dan wil ik gewoon zo snel als het kan terug naar huis zodat niemand me kan zien NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 2441965372

Ik vind het wel vervelend dat ik mezelf niet mooi kan vinden, want ook al ben ik niet mooi, het zou toch wel wat gemakkelijker zijn als ik het wel op die manier zou zien. Op moment vind ik mezelf helemaal niet mooi, ik weet dat als ik wat kilo's meer weeg, ik toch wel iets mooier ben, maar ik noem dat eigenlijk liever 'minder lelijk' in plaats van 'mooier'.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 20:26

Ik krijg wel een te horen dat ik een mooie meid ben. Embarassed Maar dat hoor ik altijd van mannelijke collega's dus ik neem dat sowieso met een korreltje zout.

Zelf vind ik mij doorsnee, ik spring er echt niet uit! Ben meer een girl next door type denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 20:28

Mermaid Forest schreef:
Dit heb ik trouwens echt precies hetzelfde. Vroeger vond ik mezelf best mooi, nu steeds minder.

MF, geloof het of niet maar ik vind jou een mooie meid, je hebt hele mooie ogen! En met de stap avond had je zeker weten sjans van de mannen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 22 jul 2012 - 20:39

Dropdraakje schreef:Ik krijg wel een te horen dat ik een mooie meid ben. Embarassed Maar dat hoor ik altijd van mannelijke collega's dus ik neem dat sowieso met een korreltje zout.

Haha, ik heb ook veel mannelijke collega's, weinig vrouwen in deze bizz, en die laten het ook wel vaak merken, maar ik denk altijd in het land der blinden is eenoog koning NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bliss zo 22 jul 2012 - 20:46

Nee, ik vind mezelf niet mooi. Soms kan ik er best mee door, maar andere keren vind ik mezelf weer vreselijk. Vroeger walgde ik van mezelf; dat heb ik nu wel stukken minder (gelukkig).
Laat ik t er maar op houden dat ik mezelf nu 'gemiddeld' vind.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 20:56

Paper Crown schreef:
Dropdraakje schreef:Ik krijg wel een te horen dat ik een mooie meid ben. Embarassed Maar dat hoor ik altijd van mannelijke collega's dus ik neem dat sowieso met een korreltje zout.

Haha, ik heb ook veel mannelijke collega's, weinig vrouwen in deze bizz, en die laten het ook wel vaak merken, maar ik denk altijd in het land der blinden is eenoog koning NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 3 281626781
precies, zoiets kan je ook moeilijk serieus nemen haha.

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 22 jul 2012 - 21:01

Ik vind jou juist heel mooi, Dropdraakje! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 21:09

Nee, ik vind me zelf niet mooi. In ieder geval niet uitgesproken mooi.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 23 jul 2012 - 1:42

Ik zat hier toch nog even over na te denken. Als ik het hier zo lees zien de meeste mensen zichzelf als 'gemiddeld', ikzelf inclusief. Ik ben altijd verbaasd als ik een compliment krijg over iets specifieks, dan denk ik 'Huh, maar daar is toch niks bijzonders aan?'. Als ik sjans heb denk ik 'Die zal ook wel achter iedereen aan gaan'. Er is me ook een paar keer gevraagd of ik model ben, dat vind ik al helemaal belachelijk. Ik ben in ieder geval blij dat ik met de jaren meer tevreden ben met mijn uiterlijk, want er lijkt me niets zo zonde als over 20 jaar naar foto's van nu kijken en je dan pas realiseren dat je er best leuk uit zag.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Alex ma 23 jul 2012 - 9:09

Ik vind mezelf vreselijk lelijk en dik. Ik kan ook niet in de spiegel kijken zonder een gevoel van walging ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:16

Alex schreef:Ik vind mezelf vreselijk lelijk en dik. Ik kan ook niet in de spiegel kijken zonder een gevoel van walging ...

Krijg je hiervoor hulp?

Gast
Gast

Bericht  Lousanne ma 23 jul 2012 - 9:24

Polly schreef:Ik zat hier toch nog even over na te denken. Als ik het hier zo lees zien de meeste mensen zichzelf als 'gemiddeld', ikzelf inclusief. Ik ben altijd verbaasd als ik een compliment krijg over iets specifieks, dan denk ik 'Huh, maar daar is toch niks bijzonders aan?'. Als ik sjans heb denk ik 'Die zal ook wel achter iedereen aan gaan'. Er is me ook een paar keer gevraagd of ik model ben, dat vind ik al helemaal belachelijk. Ik ben in ieder geval blij dat ik met de jaren meer tevreden ben met mijn uiterlijk, want er lijkt me niets zo zonde als over 20 jaar naar foto's van nu kijken en je dan pas realiseren dat je er best leuk uit zag.

Ja het valt mij ook op dat de meeste mensen zichzelf hier gemiddeld vinden. Terwijl in de samenleving er natuurlijk ook veel mensen onder en boven gemiddeld zijn. (zou dat een normale verdeling zijn, gemiddeld in het midden en aan de randen lelijk en knap, en zou gemiddeld dan ook het meeste voorkomen net zoals het midden een normale verdeling.. of werkt dat zo niet?)
Anyway, ik geloof dat ik een aardig zelfbeeld heb en ik denk echt dat ik gemiddeld ben. Als jij polly weleens gevraagd bent of je model bent en veel sjans hebt, misschien ben je dan bovengemiddeld. Want ik die mezelf classificeer als gemiddeld is nooit aan me gevraagd of ik model ben, en heb ook niet bovengemiddeld veel sjans. Wat er ook nog aan kan liggen dat ik eigenlijk heel lelijk ben en dat zelf niet in zie, en jij polly gemiddeld.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met je zelfbeeld of je zelf denkt dat je mooi bent (goh), maar ben weleens benieuwd of dat te classificeren is.

Hmm vaag verhaal als ik het zo terug lees, maar kan het ook niet duidelijker maken..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Alex ma 23 jul 2012 - 10:07

Ecrits schreef:
Alex schreef:Ik vind mezelf vreselijk lelijk en dik. Ik kan ook niet in de spiegel kijken zonder een gevoel van walging ...

Krijg je hiervoor hulp?

Ik ben een jaar in therapie geweest voor een eetstoornis, alleen heeft die therapie niet geholpen aangezien ik weer volledig in die eetstoornis zit. Ik ben vorige week wel weer naar de huisarts geweest die me heeft doorverwezen naar een therapeut en daar maak ik na mijn vakantie een afspraak mee. Dus ja, ik ben er wel mee bezig.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:09

Ik vind mijn hoofd wel oké, maar ik baal nu tegenwoordig des te meer van mijn lichaam. Ik krijg het daar wel steeds moeilijker mee, dus misschien is het goed dat ik aankomende week lekker op vakantie ga! Daarna gaan we weer aan de slag smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:43

Bliss schreef:Nee, ik vind mezelf niet mooi. Soms kan ik er best mee door, maar andere keren vind ik mezelf weer vreselijk. Vroeger walgde ik van mezelf; dat heb ik nu wel stukken minder (gelukkig).

Ik vind jou echt zo mooi I love you Je kan het navragen aan ooggetuigen op WA Laughing

Gast
Gast

Bericht  Mariposa di 24 jul 2012 - 10:47

Mijn mening daarover verschilt echt per moment, maar denk dat ik qua knapheid gewoon gemiddeld ben. Voel me wel vaak onzeker over mn uiterlijk. Met name mijn soms slechte huid, kan me daardoor echt lelijk voelen. Ben wel een beetje jaloers als ik mensen zie die zo'n mooie gave en egale huid van zichzelf hebben zelfs zonder poeder of foundation te gebruiken.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Bliss di 24 jul 2012 - 11:55

Reva schreef:
Bliss schreef:Nee, ik vind mezelf niet mooi. Soms kan ik er best mee door, maar andere keren vind ik mezelf weer vreselijk. Vroeger walgde ik van mezelf; dat heb ik nu wel stukken minder (gelukkig).

Ik vind jou echt zo mooi I love you Je kan het navragen aan ooggetuigen op WA Laughing

Nouuu wat lief Reva Very Happy Maar wat moet ik verstaan onder 'ooggetuigen op WA'?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: