Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

+41
CCC
Merai
Marin
Julia
mystery mom
Rapunzel
luenca
Esperanza
Mariposa
Alex
Bliss
Kowalski
Paper Crown
Sterre
Feline
Primrose
Ilargi
Tazz
Suus
Ibbeltje
bolus26
Polly
Star007
Chocoholic
SuperGrover
Lonely Goatherd
Susan
Parisienne
Poubelle
Bazinga
Lavendel
Makamba
Caro
_Lacey_
mzcharlotte
Blond
Jeanette
Antibes
RYW
_Nina
Lousanne
45 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 2 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Parisienne za 21 jul 2012 - 7:08

Ik vind mezelf eerlijk gezegd wel mooi. Niet topmodel-mooi, maar zeker ook niet lelijk. Natuurlijk zijn er een aantal dingen waar ik minder tevreden over ben, maar hier maak ik me niet druk om. Ik krijg vaak complimenten en heb veel aanspraak (en flirt-pogingen). Ik ben gewoon tevreden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 2 Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:19

Nee. Ab-so-luut niet.
Integendeel zelfs.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:20

Echt mooi zijn dat weet ik niet. Ik vind mezelf een redelijke 'girl next door' Wink . Niet apart mooi.

Maar ik denk wel dat ik een bepaalde uitstraling heb die mooi gevonden kan worden door mensen (of mannen laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:40

Ik ben meer gezegend met een flinke dosis humor en zelfspot NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Susan za 21 jul 2012 - 7:45

Soms, als ik me 's morgens net heb aangekleed, opgemaakt en mijn haar gedaan en ik kijk in de spiegel, dan vind ik mezelf heel even mooi. Als ik mezelf dan een uur later ergens anders in de spiegel zie, of erger nog, achteraf op een foto, dan is dat meteen over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lonely Goatherd za 21 jul 2012 - 7:49

Op een schaal van lelijk naar wowza :shock: ongeveer gemiddeld of iets erboven. Maar toch weer helemaal niet gemiddeld qua uiterlijk... als iemand dat nog volgt.Wink Ik heb wel een beetje een apart gezicht en dat heb ik ook wel vaker gehoord. Ik ben in ieder geval niet 'standaard mooi' of iemand die je een 'lekker ding' zou noemen, maar dat vind ik niet erg, vind mezelf best mooi op m'n eigen manier. Natuurlijk zijn er altijd dingen die ik in een ideale wereld anders zou willen zien, maar over het totaalplaatje ben ik best tevreden. Heb geen dagen dat ik mezelf gigantisch lekker of juist walgelijk vind.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:49

Susan schreef:Soms, als ik me 's morgens net heb aangekleed, opgemaakt en mijn haar gedaan en ik kijk in de spiegel, dan vind ik mezelf heel even mooi. Als ik mezelf dan een uur later ergens anders in de spiegel zie, of erger nog, achteraf op een foto, dan is dat meteen over.

Heerlijk herkenbaar ja NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 2 561177, vooral wat betreft de foto's.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 21 jul 2012 - 10:22

Ik vind mezelf ook gemiddeld mooi. Ik ben best tevreden met mijn uiterlijk, maar ik heb geen modellenuiterlijk. Mijn figuur is wel goed, maar jammer van mijn varkensneus en mijn sproeten. Ik hoor vooral in de kroeg opmerkingen over mijn uiterlijk, positief dan, en die neem ik met een korreltje zout.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 10:32

Ik vind mezelf niet bijzonder mooi nee. Ik geef mezelf een zesje.

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic za 21 jul 2012 - 10:35

Jeanette schreef:Dat ligt aan mijn stemming. Soms denk ik 'Sjee, ziet er goed uit vandaag', maar soms zou ik het liefst een zak over mezelf heen trekken. Ik vind mezelf meer gewoon.

+1
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Star007 za 21 jul 2012 - 10:45

Ik vind mezelf er prima uit zien, maar niet uitzonderlijk/opvallend mooi. Ik krijg in ieder geval genoeg aandacht van het mannelijk geslacht, dus dat zal wel goed zitten.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 10:49

Vroeger vond ik mezelf lelijk. Nu vind ik mezelf gemiddeld. Ben door de jaren heen dus wel mooier geworden vind ik zelf, haha. En wat anderen al zeggen, het kan nogal verschillen per dag en per bui.

Gast
Gast

Bericht  Polly za 21 jul 2012 - 12:02

Haha, zoals al genoemd vind ik mezelf inderdaad gemiddeld. Ik heb het idee dat ik met de jaren 'opknap', ik krijg tegenwoordig veel complimenten en heb altijd genoeg sjans dus ik weet dat ik geen gedrocht ben. Maar ook al weet ik dat ik niks te klagen heb, toch zijn er inderdaad van die dagen waarop je denkt "Neeeeeeeeeeeee moet ik zo de straat op?!?!"
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  bolus26 za 21 jul 2012 - 22:30

als ik nu terug kijk naar foto´s van een paar jaar terug was ik best een mooie meid. Nu,sinds ik lang ziek geweest ben vind ik mezelf niet meer mooi.Met name mn lichaam (ging in een half jaar van 36/38 naar 44/46) vind ik erg lelijk en mn gezicht is ook een stuk ronder.Het feit dat ik me te pletter moet sporten en op mn eten moet letten om dit figuur te houden maakt het niet makkelijker te accepteren. Nu ik zwanger ben val ik afNAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? - Pagina 2 878948377 en voel ik me wel ok.

mn hoofd vind ik overgens nog steeds wel goed gelukt en mn uitstrqaling ook. Zie er nog wel leuk uit maar ben niet meer mooi
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ibbeltje za 21 jul 2012 - 22:55

De ene keer wel de ander keer niet, of ja wat minder. Maar echt heel mooi bijna nooit, maar wel goed genoeg dat ik mij goed voel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Suus za 21 jul 2012 - 23:02

Ik voel mezelf ook gemiddeld mooi. Het wisselt ook wel per dag, soms kan ik heel tevreden zijn, soms wat minder Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz za 21 jul 2012 - 23:13

mzcharlotte schreef:Ik ben geen gedrocht ofzo, maar ik vind mezelf minder dan gemiddeld mooi.

+1
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ilargi za 21 jul 2012 - 23:56

mzcharlotte schreef:Ik ben geen gedrocht ofzo, maar ik vind mezelf minder dan gemiddeld mooi.

+1
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:12

Lavendel schreef:Ik vind mezelf gemiddeld mooi. Ik ben geen fotomodel maar ik ben ook niet lelijk. Op sommige dagen vind ik mezelf wel echt mooi, dan zit mijn haar en make-up goed en heb ik leuke kleren aan. Op andere dagen vind ik mezelf echt een lelijke saaie te dikke muts.

Ik krijg in het echt nooit te horen dat ik mooi ben, op het forum na het plaatsen van foto's wel soms. Maar dat zijn uiteraard goed gekozen foto's smile
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 4:34

Ik vind mezelf meestal mooi. Geen fotomodel, en ik moet niet teveel naar spiegels en foto's kijken smile maar ik vind mezelf best een lekker wijf. smile als ik ergens rondloos wie ik in ieder geval een stuk meer minder leuke mensen dan leukere mensen. Of is dat onaardig?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 4:52

Powerbabe, jij bent bovengemiddeld mooi en hebt daarom waarschijnlijk bovengemiddeld mooie vrienden en vriend. Maar als je op een gewone dag eens door de ikea wandelt, of de stad, supermarkt of waar dan ook, dan zul je zien dat jij bovengemiddeld mooi bent. Je hebt een gave huid, een mooi en sprekend gezicht (ook al is dat wel subjectief) een mooi gebit, krachtig en soepel lichaam, glanzend haar. Je bent echt mooi. Niet iedereen is dat, ook al heeft iedereen wel iets leuks. Je hoeft je zelf niet elke dag mooi en knap te vinden en vooral te voelen, maar jij hebt je uiterlijk wel mee. Dat is je gegeven en dat is in de meeste gevallen fijn.

Hoewel ik me over het algemeen niet mooi en knap voel, weet ik diep van binnen wel dat ik bovengemiddeld knap ben. Klinkt vast heel arrogant en ik voel me ook echt niet heel knap, maar ik heb mijn uiterlijk wel mee. En als ik me dan ook nog eens goed voel en ik kleed me leuk aan en zit goed in mijn vel, dan helpt mijn uiterlijk wel mee om er goed uit te zien. Ik vind trouwens heel veel mensen knapper dan mezelf, maar ik richt me als ik naar mensen kijk ook altijd op de knappere en nooit op de lelijke. Ik vergelijk me altijd met mooie mensen en dan kom ik natuurlijk iets minder goed uit de verf.

Gast
Gast

Bericht  Primrose zo 22 jul 2012 - 5:30

Nee, en geloof niet dat ik dat ooit zal gaan vinden. Ik haat mn figuur, maar ben te slap (en hou teveel van lekker eten :p) om er iets aan te doen.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Feline zo 22 jul 2012 - 6:07

Ik ben niet mooi (als in Sugarfall-knap) maar ik heb wel m'n uitstraling mee geloof ik. Krijg in ieder geval wel eens een complimentje. Ben over het algemeen wel blij met mezelf maar heb soms ook enorm onzekere periodes waarin ik me echt niet mooi vind. Vind ik wel jammer en dat gevoel probeer ik ook echt te negeren.

Scheelt wel dat ik nu aandacht heb van een (in mijn ogen) hele knappe jongen waardoor ik gisteravond tijdens het stappen me ineens wel mooi voelde.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 6:13

Mooi zijn is een relatief en subjectief begrip.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 22 jul 2012 - 6:23

Ik vind mezelf medium mooi. Als ik lekker in m'n vel zit zie je dat wel echt aan me, dan kan ik mezelf mooi voelen. Maar meestal blijft het steken op heel medium.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: