Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:07

Ja ik had het gelezen, het zit jou ook niet mee he! hug Maar laten we inderdaad hopen dat we er beter van worden! Very Happy

Als ik niet alvast in bed zou gaan zitten, ga ik slapen op de bank. Ik slaap liever in bed, ook al ligt dit bed niet heel fijn en staat hij nog geen meter van de bank af! :P Mijn moeder heeft een 'ziekenhuisbed' gehuurd bij Thebe, zodat ik niet steeds trappen hoef te lopen en die staat dus in de woonkamer. Het matras is niet zo stevig en dit is al een steviger matras, want ik had eerst een slappere, waarbij je echt de ijzeren lattenbodem voelde..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:12

Nou ja, in principe weet ik al jarenlang dat deze operatie eraan zat te komen ooit. Want de prothese heb ik nu bijna 13 jaar en het is gewoon altijd 100% zeker geweest dat ie ooit vervangen moet worden. Maar ik baal er vooral van dat het nu zover is want ik ben voor mijn gevoel nog maar nét aan mn knieën geopereerd! Iets meer rust tussen de ok's in had ik ook niet erg gevonden KletsTopic - Pagina 23 394967

Jammer dat zo'n ziekenhuisbed dan toch niet zo heel lekker ligt, maar wel weer fijn dat je niet steeds de trap op en af hoeft want dat is een crime met krukken. Ben blij dat ik het niet heb gehoeven, behalve bij fysio. Nog even paar weekjes volhouden, meis!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:16

Dat snap ik, operaties komen nooit uit qua planning, maar je moet maar zo denken dat het dan weer klaar is!

Ik ga wel iedere dag boven douchen, maar mijn kamer bij mijn moeder is op de zolder. Dat is gewoon niet fijn met krukken, ten eerste ben ik buiten adem als ik boven ben en ten tweede zou ik dan 's nachts de trap af moeten als ik naar de wc moet. Beneden heb ik verder alles wat ik nodig heb, dus dat is wel fijn. smile En nu mijn moeder op vakantie is, vind ik het op de een of andere manier toch veiliger beneden. De rolluiken zijn nu dicht en de deuren op slot, maar als ik boven slaap, ben ik toch vaak 'bang' als ik geluiden hoor.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:21

Ik vond beneden slapen in het begin juist heel eng! Al ben ik nooit echt alleen thuis geweest in de periode dat ik nog boven sliep. Heb geen rolluiken helaas maar wel alarm en dat vind ik toch ook wel een fijn gevoel. Tijdje terug hoorde ik midden in de nacht allemaal geluiden die ik niet thuis kon brengen, later bleken het de buurjongens (pubers) die een avondje alleen thuis waren en wat vriendjes te logeren hadden gevraagd Very Happy Maar toen lag ik wel even te bibberen in mn bedje hahaha Very Happy

En ja, na mijn elleboog operatie is het inderdaad wel weer even klaar. Volgende grote ingreep zal het vervangen van mijn heupprotheses zijn, maar dat mag van mij nog wel even duren. Want met een beetje pech is na de elleboog eerst de pols nog aan de beurt. En zo blijf je bezig haha!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:27

Het scheelt denk ik dat ik 2,5 jaar geleden na het ongeluk ook een hele tijd beneden heb geslapen en nu ook al weer een paar weken terwijl mijn moeder toen thuis was. En verder wonen we op een plein en de buren van de overkant houden het een beetje in de gaten of het allemaal goed gaat en zo. Ook al liggen ze nu waarschijnlijk te slapen, dat geeft toch een veiliger gevoel! smile

Een paar weken geleden was ik vergeten om het kleine raampje dicht te doen en 's nachts bewogen de lamellen en hoorde ik er allemaal geluid. Dus ik was bang en durfde niet op staan, maar zag later pas dat ik het raampje dus open had laten staan.. laughcry En het waaide nogal hard!

Pfff, wat een gedoe zeg met die operaties! Het is heel fijn dat artsen dingen in ons lichaam beter kunnen maken, maar de revalidatie is dan weer zo vervelend! En de pijn in de eerste week na de operatie en het moeten ontlasten van het lichaamsdeel waar je aan geopereerd bent. En ik mocht de eerste 2 weken niet douchen, ook zeer vervelend! En het afhankelijk zijn van anderen. En noem zo maar op. Als je nu gewoon na de operatie meteen weer alles zou kunnen en geen nasleep zou hebben, zou het ideaal zijn! Very Happy

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:29

Gek eigenlijk dat je er op zulke momenten pas achter komt dat hele lichaam normaal gesproken heel erg functioneel is. Sta je normaal helemaal niet bij stil!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:31

Ja dat is waar!

Hebben alle andere meiden ons nu in de steek gelaten? Flauw zeg! thumbdown
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:32

Ja volgens mij is iedereen weg? scratch
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:36

Stom!

Gisteren had ik trouwens nog een hoogtepuntje! Ik moest mezelf voor de laatste keer injecteren met een bloedverdunner. 6 weken lang, iedere dag jezelf in je buik spuiten, is niet leuk! (Buik vol blauwe plekken etc.) Maar dat zit erop gelukkig!

Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ben niet moe. En morgenochtend ben ik sowieso weer vroeg wakker en dan ben ik overdag weer moe. Sleep
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:40

Aaaargh ik heb ook zo'n hekel aan die trombose-spuitjes! Jezelf injecteren is al zo lastig, ik liet het in het ziekenhuis ook altijd door de verpleging doen wat ik kon er zelf niet goed bij in mijn buik. Ik heb zelf jarenlang medicatie in mijn benen gespoten, blij dat ik dat ook niet meer hoef.

Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, ben best moe maar te lam om op te staan haha. En mijn bed is maar 3 meter van mij vandaan Very Happy Denk dat ik morgen maar eens een dagje rustig aan ga doen, morgen avond komen mijn nichtje en neefje logeren Very Happy
Vermaak jij je een beetje zo alleen thuis?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:46

Ik kan me op zich wel vermaken, alleen vind ik het vervelend dat ik niet 'even' weg kan.

En er komen ook niet vaak mensen langs.. Een groot deel van mijn vriendinnen is op vakantie en een aantal hebben me ook min of meer laten vallen sinds de operaties. Die hadden geen zin om zich aan mij aan te passen, zodat ik wel mee kon als we af gingen spreken of hadden geen zin om langs te komen. Nou prima, zo leer je je vrienden kennen. Zo iemand wil ik niet eens als vriend. Wink
En ik heb bijna geen familie waar we contact mee hebben. De familie van vaders kant ziet elkaar nooit, laatste keer dat ik er een aantal van zag, was tijdens de begrafenis van mijn oma (2 jaar geleden). En de familie van mijn moeder woont grotendeels in Suriname, dus die komen ook niet zomaar langs of zo. :P

Misschien vraag ik mijn neefje en nichtje ook wel of ze volgende week komen logeren! :P

En die spuiten, brrrr... Ik durfde hem nooit in 1x door te duwen, met als gevolg dat ik daar heel lang over deed en mijn spieren onbewust aan ging spannen, waardoor het meer pijn deed. Na een aantal weken was ik er wel aan gewend, maar toch.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:49

Het klopt wel, in tijden van 'nood' leer je je echte vrienden kennen en helaas heb ik daar ook wel een paar keer mijn neus aan gestoten en heb ik maar een heel klein groepje om me heen over gehouden. Ik heb wel veel 'kennisen' maar echte vrienden / vriendinnen heb ik amper. Jammer... Maar zoals je al zegt: zulke mensen verdien je niet. Wel jammer dat je nu toch zo afhankelijk bent en veel alleen thuis zit terwijl je niet even ertussen uit kunt.
Woon je bij mij in de buurt? Ik heb binnenkort vakantie, misschien kan ik even op ziekenbezoek komen? Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 11:55

Het is vervelend, maar niks aan te doen!

Ooh en dat is een lief idee van je! Volgens mij woon ik een beetje uit de richting, maar heel lief dat je het aanbiedt! Very Happy (En daarbij vind ik meeten heel eng Embarassed) Volgende week komen er 2 vriendinnen terug en van 1 weet ik zeker dat ze me mee op pad gaat nemen en de ander zal ook wel langskomen! smile En verder ben ik weer wat actiever op het forum, dan heb ik toch een beetje een vorm van sociale contacten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 11:57

Ik ben helemaal niet eng!!! :P
Maar wel fijn dat je vriendinnen onderhand weer terugkomen en idd het forum is een welkome afleiding in zulke situaties. Heb je toch het gevoel onder de mensen te zijn en wat te kletsen te hebben, al is het dan virtueel.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 12:01

Haha, ik vind jou ook niet eng angel, maar meeten in het algemeen!
En het forum is een fijne afleiding, ook al is het de laatste tijd wat rustiger. smile
En ik heb ook 3 dagen in de week een uurtje bij de fysio, dan kan ik ook wel een beetje kletsen haha!
Mijn moeder heeft vanmorgen ook nog even gebeld en toen heb ik ook mijn zusje gesproken, dat was ook wel even leuk!

En het spijt me, maar ik ga het forum nu afsluiten, anders komt er niet veel van slapen vrees ik! Welterusten voor jou alvast en veel plezier met je logeetjes morgenavond! I love you
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Sjaantje vr 20 jul 2012 - 12:04

Dan zal ik ook maar braaf gaan slapen Very Happy

Welterusten!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Burn vr 20 jul 2012 - 12:13

Slaap lekker tante Sjaan!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin vr 20 jul 2012 - 12:32

En dan zeggen ze dat wij flauw zijn...
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 12:35

Erin schreef:En dan zeggen ze dat wij flauw zijn...

Ooh, nou ben je er wel he! Wanneer ik gezegd heb dat ik ga slapen!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Erin vr 20 jul 2012 - 13:02

Stylegirl schreef:
Erin schreef:En dan zeggen ze dat wij flauw zijn...

Ooh, nou ben je er wel he! Wanneer ik gezegd heb dat ik ga slapen!

Nachtmens he Laughing Slaap lekker hug
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Elliot vr 20 jul 2012 - 19:26

Goeiemorgen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 20:25

Goedemorgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 20:40

Morgen
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Elliot ma 23 jul 2012 - 6:22

Volgens mij is het Kletstopic overleden... KletsTopic - Pagina 23 1270000679
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Kowalski ma 23 jul 2012 - 6:23

Moge zij rusten in vrede KletsTopic - Pagina 23 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 23 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum