Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:03

Maar ehm, wat kijkt de rest van NL in komkommertijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana za 4 aug 2012 - 10:04

Haha, dan moet je dat maar geregeld proberen te krijgen! angel Flauwe series kunnen ook heel leuk zijn. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:05

Ik ben zooooo boos!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana za 4 aug 2012 - 10:05

Maura schreef:Ik ben zooooo boos!
why?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:06

Stylegirl schreef:Haha, dan moet je dat maar geregeld proberen te krijgen! KletsTopic - Pagina 31 2474380249 Flauwe series kunnen ook heel leuk zijn. KletsTopic - Pagina 31 253468018

Mja. Misschien toch maar zelf downloaden.... Scheelt toch wel een hoop geld voor flauwe troep, haha.
Wat kijk jij op het moment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:06

Maura, what happend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana za 4 aug 2012 - 10:09

Ik kijk nu without a trace, fijn avondje op net5 met allerlei moordprogramma's. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:10

Ohja, da's niet zo mijn ding. Ik ben toch wel van het luchtig vermaak, haha. Kan niet wachten tot Big Bang Theory en How I Met Your Mother weer verder gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:10

Stylegirl schreef:
Maura schreef:Ik ben zooooo boos!
why?

Ik heb vanavond mijn auto uitgeleend aan een vriend van de buurman. Hij moest even de hond uitlaten. Hij heeft zich vervolgens nog gedouched en naar een vriend van hem gegaan. De vriend heeft mijn buurman weer gebeld om te zeggen dat 'hij' eraan kwam. Al met al anderhalf uur geleden, terwijl hij tien minuten van ons af was.

En nu ben ik boos op de buurman. Terwijl hij ook zegt dat het mijn schuld is. En ik vind die auto helemaal geen issue, voor mijn part rijdt hij hem de plomp in. Maar hij heeft mijn hele sleutelbos. KletsTopic - Pagina 31 394967 Ik kan geen kant op. Buurman zei dat ik maar met hem moest gaan slapen, maar ik was al zoooooo chagrijnig dat ik nu thuis boos ben en zo nu en dan zijn naam over het balkon roep, zodat hij de vriend belt.

Echt, wat ben ik een dom en simpel wezen. En WEER boos op de verkeerde...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:13

Oei, da's geen hele handige actie, je sleutelbos meegeven... Maar kan me voorstellen dat je een tikkie gefrustreerd bent. Kun je die vent zelf niet bellen? Als de buurman t niet doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana za 4 aug 2012 - 10:15

Kenya schreef:Ohja, da's niet zo mijn ding. Ik ben toch wel van het luchtig vermaak, haha. Kan niet wachten tot Big Bang Theory en How I Met Your Mother weer verder gaan!
En nu komt er een film, nog even kijken of dat wat is! :P Ik hou ook van luchtig vermaak hoor, maar dit soort programma's vind ik ook leuk. Ik weet nog dat ik het vroeger eigenlijk te eng vond, maar toch keek ik het toen iedere avond voor ik ging slapen. En als het afgelopen was en ik ging slapen, natuurlijk heel mijn kamer grondig inspecteren. nerd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Tiana za 4 aug 2012 - 10:16

Maura, ben je gewoon thuis nu of bij de buurman? Wel vervelend dat je je hele sleutelbos hebt meegegeven.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:17

Whahaha. Ja, ik heb één keer de fout gemaakt om een thriller (film) in m'n eetje thuis te kijken 's avonds laat.... Doen we niet nog een keer :shock:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:19

Kenya schreef:Oei, da's geen hele handige actie, je sleutelbos meegeven... Maar kan me voorstellen dat je een tikkie gefrustreerd bent. Kun je die vent zelf niet bellen? Als de buurman t niet doet?

De beste man heeft geen telefoon. Dus de buurman belt continu met een wederzijdse vriend. KletsTopic - Pagina 31 394967

Ik vind dit zoooo kut. Want ik ben continu aan het bitchen tegen de buurman.... En dat verdiend hij (nog) niet. :P Als ik nu eens gewoon luisterde naar wat mensen tegen me zeiden. Dan lag ik nu in zijn armen. I.p.v. gefrustreerd op internet te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:21

Nouja, het 'kwaad' is nu al geschied. Jezelf verwijten maken heeft niet zoveel zin. Wel goed onthouden voor een volgende keer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:22

Maura schreef:
Stylegirl schreef:
Maura schreef:Ik ben zooooo boos!
why?

Ik heb vanavond mijn auto uitgeleend aan een vriend van de buurman. Hij moest even de hond uitlaten. Hij heeft zich vervolgens nog gedouched en naar een vriend van hem gegaan. De vriend heeft mijn buurman weer gebeld om te zeggen dat 'hij' eraan kwam. Al met al anderhalf uur geleden, terwijl hij tien minuten van ons af was.

En nu ben ik boos op de buurman. Terwijl hij ook zegt dat het mijn schuld is. En ik vind die auto helemaal geen issue, voor mijn part rijdt hij hem de plomp in. Maar hij heeft mijn hele sleutelbos. KletsTopic - Pagina 31 394967 Ik kan geen kant op. Buurman zei dat ik maar met hem moest gaan slapen, maar ik was al zoooooo chagrijnig dat ik nu thuis boos ben en zo nu en dan zijn naam over het balkon roep, zodat hij de vriend belt.

Echt, wat ben ik een dom en simpel wezen. En WEER boos op de verkeerde...

Maura schreef:Normaal mag niemand in mijn auto rijden als ik erzelf niet naast zit. En dan nog, liever niemand die in mijn auto rijdt. Het is mijn schatje, mijn lieverd en toch geef ik net de sleutels aan iemand die ik niet eens echt ken. Voel me dom en te goed voor deze wereld.KletsTopic - Pagina 31 1270000679

Wat zijn je posts weer heerlijk tegenstrijdig zoals altijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:24

Kenya schreef:Nouja, het 'kwaad' is nu al geschied. Jezelf verwijten maken heeft niet zoveel zin. Wel goed onthouden voor een volgende keer Wink

Die auto wordt nooit meer uitgeleend. En zo wel. Dan wel zonder mijn sleutelbos.

En kut. Ik zit nog steeds gefrustreerd achter internet, terwijl ik nu ook had kunnen slapen met/bij de buurman. We zijn zo leuk samen.... Behalve als we ruzie maken, beiden te keihard.KletsTopic - Pagina 31 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:26

Reva schreef:
Maura schreef:
Stylegirl schreef:
Maura schreef:Ik ben zooooo boos!
why?

Ik heb vanavond mijn auto uitgeleend aan een vriend van de buurman. Hij moest even de hond uitlaten. Hij heeft zich vervolgens nog gedouched en naar een vriend van hem gegaan. De vriend heeft mijn buurman weer gebeld om te zeggen dat 'hij' eraan kwam. Al met al anderhalf uur geleden, terwijl hij tien minuten van ons af was.

En nu ben ik boos op de buurman. Terwijl hij ook zegt dat het mijn schuld is. En ik vind die auto helemaal geen issue, voor mijn part rijdt hij hem de plomp in. Maar hij heeft mijn hele sleutelbos. KletsTopic - Pagina 31 394967 Ik kan geen kant op. Buurman zei dat ik maar met hem moest gaan slapen, maar ik was al zoooooo chagrijnig dat ik nu thuis boos ben en zo nu en dan zijn naam over het balkon roep, zodat hij de vriend belt.

Echt, wat ben ik een dom en simpel wezen. En WEER boos op de verkeerde...

Maura schreef:Normaal mag niemand in mijn auto rijden als ik erzelf niet naast zit. En dan nog, liever niemand die in mijn auto rijdt. Het is mijn schatje, mijn lieverd en toch geef ik net de sleutels aan iemand die ik niet eens echt ken. Voel me dom en te goed voor deze wereld.KletsTopic - Pagina 31 1270000679

Wat zijn je posts weer heerlijk tegenstrijdig zoals altijd!

Wat is er tegenstrijdig aan? Ik heb de sleutels aan een vriend van de buurman gegeven, voel me zo ongelofelijk dom? En toen?

Edit; Lieverd en plomp verhaal. Wink

Ik laat een heel deel weg. En dat gaat jullie ook niet helemaal aan. Maar fijn dat je het even samengevoegd hebt Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:33

Maura schreef:
Kenya schreef:Nouja, het 'kwaad' is nu al geschied. Jezelf verwijten maken heeft niet zoveel zin. Wel goed onthouden voor een volgende keer Wink

Die auto wordt nooit meer uitgeleend. En zo wel. Dan wel zonder mijn sleutelbos.

En kut. Ik zit nog steeds gefrustreerd achter internet, terwijl ik nu ook had kunnen slapen met/bij de buurman. We zijn zo leuk samen.... Behalve als we ruzie maken, beiden te keihard.KletsTopic - Pagina 31 878948377

Ach, dat levert weer leuk goedmaakseks op toch? KletsTopic - Pagina 31 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:34

Kenya schreef:
Maura schreef:
Kenya schreef:Nouja, het 'kwaad' is nu al geschied. Jezelf verwijten maken heeft niet zoveel zin. Wel goed onthouden voor een volgende keer Wink

Die auto wordt nooit meer uitgeleend. En zo wel. Dan wel zonder mijn sleutelbos.

En kut. Ik zit nog steeds gefrustreerd achter internet, terwijl ik nu ook had kunnen slapen met/bij de buurman. We zijn zo leuk samen.... Behalve als we ruzie maken, beiden te keihard.KletsTopic - Pagina 31 878948377

Ach, dat levert weer leuk goedmaakseks op toch? KletsTopic - Pagina 31 2474380249
Wie weet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 10:40

Ik denk dat ik de laptop maar eens ga uitzetten en iets kijken / lezen ofzo.
Alvast weltrusten menschen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry zo 5 aug 2012 - 19:20

Heey meiden, goedemorgen!!
Ik ben er weer Very Happy Very Happy Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Elliot zo 5 aug 2012 - 19:43

Heey VC! Hoe is het met je? Hoe was je vakantie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 19:46

Hooooooooooi!!!! Ik ben er ook weer :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 20:02

Nou Maura, dan weet je dat voor de volgende keer, het klinkt alsof die vriend jou gewoon gebruikt voor jouw auto :nopompom: niet meer uitlenen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 31 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum