KletsTopic
+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: KletsTopic
Toch niet zo ernstig?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nee volgens mij niet zó ernstig, maar wel foto's waarop we allemaal overduidelijk dronken zijn en alledrie heel bijzonder kijken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hoihoi, ik kom ook nog heel eventjes binnenvallen!
Pixie, ik ben nu stiekem wel benieuwd naar jullie foto
Pixie, ik ben nu stiekem wel benieuwd naar jullie foto
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Haha als alleen ik erop had gestaan had ik 'm wel online gezet, maar dat doe ik de andere meiden niet aan!
Poubelle- Ratel
Nou, dat vind ik dan wel weer sociaal van je
Maak hen dan onherkenbaar, of zet hem er een paar minuutjes op en dan snel weer verwijderen!
Tiana- Ratel
Haha moment, ff foto's zoeken.
Poubelle- Ratel
Haha SG is minstens net zo nieuwsgierig als ik!
Hoe was jullie dag vandaag?
Ik heb echt veel gedaan voor mijn doen: vanmorgen Vierdaagse wezen kijken, daarna boodschappen gedaan, koelkast schoongemaakt, schuur uitgemest wat er naar de stort kan, even op m'n nichtje en neefje gepast en vanavond ook nog op zolder zitten puinruimen. Haha als ik het zo typ en nalees denk ik echt: Huh? Did I do all that??
Hoe was jullie dag vandaag?
Ik heb echt veel gedaan voor mijn doen: vanmorgen Vierdaagse wezen kijken, daarna boodschappen gedaan, koelkast schoongemaakt, schuur uitgemest wat er naar de stort kan, even op m'n nichtje en neefje gepast en vanavond ook nog op zolder zitten puinruimen. Haha als ik het zo typ en nalees denk ik echt: Huh? Did I do all that??
Fanatiek geweest, Sjaan!
Ik heb de was gedaan en opgehangen, de container achter gezet, gekookt en gedweild. Best intensief op krukken joh! En verder heb ik gelegen op de bank / in bed met mijn dekbed over me heen, heb het de hele dag al koud!
Ik heb de was gedaan en opgehangen, de container achter gezet, gekookt en gedweild. Best intensief op krukken joh! En verder heb ik gelegen op de bank / in bed met mijn dekbed over me heen, heb het de hele dag al koud!
Tiana- Ratel
Sorry, ik heb even ruzie met Paint en de foto's. Jullie houden ze tegoed
Poubelle- Ratel
Goed bezig, SG! Help me even herinneren ajb, ik ben de laatste tijd amper hier geweest en ik twijfel even waarom je ook alweer op krukken loopt Voordat ik je met iemand anders ga lopen verwarren
Pixie, nou vooruit dan maar
Niet eerlijk. Stomme paint!
Tiana- Ratel
Sjaantje schreef:Goed bezig, SG! Help me even herinneren ajb, ik ben de laatste tijd amper hier geweest en ik twijfel even waarom je ook alweer op krukken loopt Voordat ik je met iemand anders ga lopen verwarren
2,5 jaar ben ik aangereden, 3 van mijn 4 kniebanden waren toen afgescheurd. Inmiddels ben ik een kijkoperatie, een nieuwe kruisband en een nieuwe binnenband verder. Als het goed is, is dit de laatst operatie en moet ik nu weer een stevige knie hebben! Maar ik moet 12 weken op krukken lopen en een speciale brace dragen, ik zit nu op de helft van het aantal weken.
Tiana- Ratel
Oh ja!! Dank je voor het opfrissen van mijn geheugen Wel naar joh, dat het allemaal al zo lang duurt... Hoop echt voor je dat het nu hierna klaar is!
Pff Stylegirl, dat is niet niets!
Hopelijk ben je hierna klaar!
Hopelijk ben je hierna klaar!
Poubelle- Ratel
Ik hoop het ook! Bij de fysio al wat hoogtepuntjes bereikt. Heb nu 2 weken therapie en kon mijn knie eerst 30 graden strekken buigen en gisteren kwam ik al tot 70 graden! En ik mag voorlopig tot 90 graden, dus ik hoop die 20 graden er snel nog bij te halen.
Tiana- Ratel
Wauw, wat goed! Heerlijk he, als je merkt dat je je knie(ën) weer beter kunt buigen? Ik weet er alles van haha!
Ja, alleen jammer dat ik al 3 dagen pijn heb doordat een andere fysiotherapeut in het revalidatiezwembad tegen me zei dat ik de schoolslag moest doen en nadat ik 1 baantje had gedaan en kapot ging van de pijn, hij zei dat ik door moest gaan en dat die pijn erbij hoorde. Heb toen gezegd dat ik niets ga forceren en ben gestopt met die oefening. Ik had hem ook nog niet eerder gezien en hij kent mijn verdere klachten niet, dus hij moet zijn mond houden! Gelukkig was mijn eigen fysio het met me eens en baalde ze dat hij dit had gezegd, omdat het net zo goed ging en ik pijnvrij was!
Maar ik probeer positief te blijven, in totaal moet ik weer minimaal een jaar revalideren, wat inhoudt dat ik 2-3 keer per week een uur fysiotherapie heb.
Maar ik probeer positief te blijven, in totaal moet ik weer minimaal een jaar revalideren, wat inhoudt dat ik 2-3 keer per week een uur fysiotherapie heb.
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Niet eerlijk. Stomme paint!
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bluh, wat intensief! Zit je ook al die tijd thuis of kun je wel werken?
En ja, het is soms heel irritant als je een andere fysio hebt die weer andere ideeën en opvattingen heeft
En ja, het is soms heel irritant als je een andere fysio hebt die weer andere ideeën en opvattingen heeft
Zo dan SG dat is wel heftig!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sjaan, ik studeer nog en heb momenteel vakantie, maar ik heb de laatste schoolweken gemist omdat ik toen al geopereerd werd. Heb zelf voor die datum gekozen, zodat het grootste deel van het lopen met krukken in de vakantie zou vallen. Ik moet straks wel 2x stage lopen op krukken, maar hopelijk mag ik ze daarna dumpen. Komend jaar is mijn afstudeerjaar en ik wilde het er zo snel mogelijk op hebben zitten, zodat ik er minder last van heb tijdens het schooljaar.
Tiana- Ratel
Ja dat snap ik, het is allemaal al heftig genoeg! Zo'n operatie, daar komt toch veel meer bij kijken dan je zou denken. En wanneer je op krukken loopt is dat ook best wel een beperking op zich. Maar gelukkig is het einde in zicht! En ik maak gelijk even van de gelegenheid gebruik je een fijne vakantie te wensen en veel succes in je afstudeerjaar. En als je straks afgestudeerd bent, kun je toch maar mooi zeggen dat je het allemaal voor elkaar hebt gekregen de afgelopen jaren!
Haha, dankjewel! Het komt wel goed! En met jou ook!
Ik ga heel even verhuizen richting mijn bed, ben er zo weer!
Ik ga heel even verhuizen richting mijn bed, ben er zo weer!
Tiana- Ratel
Ja joh, wij komen er allebei wel! Had je meegekregen dat ik dit jaar wéér onder het mes mag? Baal ik wel van maar ja het is even niet anders. Investering in de toekomst zullen we maar zeggen
Ik zou ook zo naar bed moeten verhuizen eigenlijk...
Ik zou ook zo naar bed moeten verhuizen eigenlijk...
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: