Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 11 jan 2011 - 9:43

Lindsya, ja leuke dingen hebben ze voor meiden he. Maar ook voor jongens zie ik vaak leuke dingen hoor. Maar volgens mij is dat wel wat meer t zelfde? Nee ik ga ook maar niet van uit dat ik geopereerd moet worden, maar toch is t een naar idee als t wel zou moeten.

Petteflet, nee dat is zeker niet erg dat je nog een keer terug mag komen! Bij ons zat ook een week verschil in uitgerekende datum, alleen was ik een week verder. Nou ik denk dat t door me vorige bevalling is gekomen al. Daarna had ik al wat moeite met mijn tampon inhouden, maar dacht dat t wel zou horen na een bevalling, maar kan dus ook van de verzakking zijn. En nu is t wel erger geworden doordat mijn bekken zo slap zijn/waren en ook door de obstipatie dat ik teveel ging persen als t weer vast zat. Haha, lekker verhaal zo Wink Fijn zeg een vast contract. Ooh wat leuk naar Disneyland!! Ik wil ook weer zo graag. Maar wachten even tot Senna wat groter is. Bah wat naar van je vriending zeg. zijn altijd moeilijke dingen om dan te vertellen vind ik.

MM, hopelijk gaat t weer beter met ze als t weer ook wat beter wordt. Leuk naar de kapper!

Limburg, nog gefeliciteerd met S. Geweldig he om ze zo blij te zien. Vervelend allemaal zeg je klachten zo. Herken t maar al te goed. Ik heb t nog steeds niet helemaal geaccepteerd, maar ik heb nu wel veel meer rust in me hoofd dat ik weet dat ik over 2 en halve week gewoon verlof heb. Dus toch wat rustiger aan doen (wat ook iedereen tegen mij zegt, en ik dan ook denk jaja, makkelijker gezegd dan gedaan Wink )
Ja ze heeft echt minie voetjes. Is soms ook moelijk schoenen kopen, want leuke beginnen toch pas bij maat 24/25.
Ja bijna verlof, kijk er zo naar uit! 28 januari is mijn laatste werk dag.
Ik heb alleen deze foto nog:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 1203978274_5_GcK6
Die is van vorige week, zie je ook al wel een paarse streep, maar nu is ie nog veel donkerder. Ach ja ik smeer wel, maar helpt denk ik toch niet. Die van Senna zijn toen ook mooi weg getrokken, dus zit er niet zo heel erg mee.

Net even wezen zwemmen. Ik had gewoon geen pijn in t water! zo heerlijk! Wil t wel vaker gaan doen. We hebben ook zwangerschapszwemmen maar dat is op donderdag om 19.00 uur. Dus moet even kijken of dat wel haalbaar is.
Verder wel lekker dagje gehad. Senna wel weer vannacht wakker geweest, maar heb vanmiddag 2 uurtjes bij geslapen. Ze heeft t ook weer enorm naar der zin gehad op t kdv. Ben blij dat ze t zo leuk vind, dan hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik haar breng terwijl ik thuis zit.

Morgen gesprek met de arbo en dansen met Senna. En misschien even iets van koekjes bakken ofzo. 's avonds komen vriendinnen langs, gaan we film kijken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 11 jan 2011 - 9:54

Goedeavond,

Vandaag is er niet veel van het rustdagje voor mij terecht gekomen. Ik moest mijn oma na het ziekenhuis voor bloed te prikken en ze moest een soort scan laten maken van haar botten en daar moest je een afsraak voor hebben en die hadden we niet en toevallig was er een plekje over een uurtje vrijd dus gelijk gedaan. Mijn kleine man was bij zijn papa gebleven, die heeft zich goed vermaakt gelukkig.

Limburg, minder dat je nu echt op de rem moet trappen voor jezelf en je baby. Misschien ga jezelf ook dan wat beter voelen als je meer rust nemen. Leuk dat de verjaardag van S. goed geslaagd is en dat die helemaal trots was op zijn taart, lief. Succes maandag met de operatie, ik hoop dat alles snel achter de rug is en dat die niet al teveel last heeft.

MM, lekker zaterdag na de kapper. Wat voor kleur ga je in je haar laten doen. Klinkt leuk de kleuren van de gordijnen en het kleed.

Pettflat, leuk dat de echo helemaal goed was, dat is zeker geen straf dta je over drie weken weer een echo krijgt. Leuk dat Luka aan het aftellen is voor maandag. Gaan jullie met de auto of met de bus? Gfeliciteerd met je vaste contract. Veel plezier met je daagjes uit.

Meeko, je buik is wel aardig gegroeid in een korte tijd. Lieve foto met je meisje, ik had hem ook op je hyves gezien. Lekker wezen zwemmen, lekker dat je dan even geen pijn had. Nee de kleertjes van jongens is veel hetzelfde, wel hele stoere dingen heb je maar het is niet hetzelfde als voor meisjes.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:47

goedemiddag!! (bijna middag sorry!)

poeh ik heb slecht geslapen..... Sad Sad echt ik las om 20.00 in bed en ik denk dat ik tot 23.00 heb liggen woelen en draaien. s nachts zelf veel wakker geweest bluhh!! ik ben echt de afgelopen dagen aan het verwerken....en tsja het moet er toch uit allemaal

verder is indy naar de psz geweest..bij ons mogen ze nu gratis!! jaja 2 keer 2 uur extra komen...Dus op maandag van 8.45-11.45 en op dinsdag/woensdag 8.45-10.45 en donderdag van 13.15-15.15
nu gaat ze op woensdag naar een lokaal van de basisschool dus een echte kleuterklas...indy helemaal in haar nopjes zo schattig!!! ze is zo aan het aftellen en ze moet nog zo lang... :affraid:

Merle heeft denk ik een tanden explosie die eraan komt...wat een prulleke nu zeg...diarree tot en met, flinke rode kaakjes, natuurlijk verhoging en de hele dag alles wat op haar pad komt in haar mond stoppe...boven zie je flinke bulten bij de hoektanden...dus ik ben benieuwd benenden is het namelijk ook al een hobbelpad....

zooo genoeg weer over ons haha!! even schermpje erbij openen!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:02

@ meeko, wat een leuke foto!!
wat lijkt het me erg om zo iemand die dierbaar is zo van de rel te zien....tis maar goed dat ze hetzelf in ieder geval niet in de gaten heeft dat is vaak al zo confronterend
Ohh wat heftig zo die verzakking zeg.....:S

@ petteflat, hey extra echo....das toch wel erg leuk haha!! WOW maandag al naar dinsey!! gaaaaaaf!!! doe mickey de groeten :P

@ sandra, inderdaad ook altijd schoentjes erbij die wat goedkoper zijn!! k probeer ook altijd in de sale te kijken naar schoenen!! indy heeft namelijk zelf ook een dure smaak..:P haha

@ mm, het blijft kwakkelen bij jullie he!! balen joh!!
goed hoor dat je zelf naar de kapper gaat haha!! ohh lekker bij ikea geshopt!!

@ rupsie, gezellig nog een klein eigenwijsje erbij!! hoe was het bij het kdv geweest met s?

@ lindsya, tsja wat moet je daar nu mee is het interessant om te weten of je fluistert of praat op het forum??
lekker he in mini kleertjes snuffelen..Very Happy en inderdaad ook lekker rustig dagje of niet?
toch geen rustig dagje.....lees ik nu

@ limburg, er komt ook genoeg zo op je padje he!! bah toch
fijn dat S zijn verjaardag zo leuk vond!!! nog maar 3 weekjes en 2 dagen en dan worden je haren voor het echie gedaan...haha!! spannend hoor, telt echt heel hard af he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 12 jan 2011 - 1:51

Hier ben ik ook weer eens. Pff wat voel ik me ellendig de laatste dagen. Eerst die buikpijn en nu weer een andere vervelende bijwerking. Sorry voor de details maar goed. Ik moet sinds gisteren ontzettend naar de wc, maar het lukt gewoon niet. Tot op heden nog steeds niet gelukt. En het doet zo zeer inmiddels. Echt heel irritant. Hierdoor ook vannacht weer ontzettend slecht geslapen. Ben helemaal op. Vanavond moet ik repeteren maar ik ga niet. Wil echt vroeg naar bed.

Gisteren ging het redelijk goed met het kdv. Ze begon wel te huilen thuis al toen ze opstond. Maar ik ze toegesproken en toen was het huilen eigenlijk weg. Tot we bij het kdv kwamen natuurlijk. Daar was het weer huilen tot en met. Maar het is de hele dag heel goed gegaan zeiden ze. Dus dat vertrouwen we maar. Ze was ook enthousiast bij het ophalen. Dat ze het leuk gehad had.
F. heeft het ook helemaal goed naar z’n zin. Ze zijn helemaal enthousiast over hem daar. Zo leuk om te horen.

Vanmorgen is S. naar de psz geweest en dat ging ook super. Morgen mag ze er weer heen. Vanmorgen bij m’n schoonvader eten gebracht samen met F. en die ligt nu te slapen. Zo meteen ga ik maar even wat poetsen, is wel hard nodig haha.

Morgenvroeg heb ik een gesprek met een leidster van het kdv over F. Na 3 maanden doen ze dat daar. Ben benieuwd wanneer die van S. is. Die is eigenlijk harder nodig.

Meeko: Jeej zeg wat minder van die verzakking. Misschien zelfs een operatie. Hopelijk is het niet nodig. En nog maar 8 dagen werken. Heerlijk zeg, groot gelijk dat je aan het aftellen bent. Wat een mooie foto van Senna met je buik. Super.

LIndsya: Ja mexx heeft idd hele mooie kleertjes. S. heeft er ook altijd heel veel van aangehad. Vooral in de beginjaren. Nu vaak niet meer. Maar toen voor 90%. Heel mooi en dat blijft het ook na tig x wassen. Fijn dat hij het goed heeft gehad op school. Ach geen rustdag voor jou dus.

Petteflat: helemaal niet erg dat je over 3 weken weer een echo krijgt. Alleen maar leuk. Wauw wat super maandag al naar Disney. Alvast veel plezier !!

MM: Ach je zeehondjes blijven wat sukkelen he. Beterschap met je meiden. Leuk zaterdag naar de kapper.

Limburg; Nog gefeliciteerd met S. z’n verjaardag. Jeej zeg maandag al de operatie. Dat gaat snel zeg. Hopelijk heeft ie er niet al teveel last van. Wat leuk dat jullie naar Sesamstraat zijn geweest.
Ach en niet meer volledig werken dus. Maar idd wel belangrijk voor die kleine dat je nu je rust neemt. Even volhouden. Al snap ik goed dat het een tegenvaller is.
Ons huis zal straks net klaar zijn voor de baby er is. Echt tegen het einde pas. Juli / augustus. Wordt spannend nog.

Beegee: Indy dus ook al zo klaar voor de basisschool. S. is ook echt aan het aftellen al. En ze moeten idd nog zo lang wachten. Balen van je mindere nacht. Maar idd zal met de verwerking te maken hebben. Tis ook niet niks he.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 12 jan 2011 - 2:17

Hallo allemaal,

Wat een rotweer vandaag zeg, bah. We blijven lekker binnen. Ik was al begonnen aan mijn strijk dus dadelijk even verder afmaken. Ik wil gelijk dingen klaar leggen voor het weekend, heb er echt zin even met tweeën lekker even weg. Vandaag ook weer bezig geweest met de makelaar en de avocaat betreft het huis van mijn ouders, mijn vader lig weer heel erg dwars, niet normaal. Ik wist niet dat je eigen vader zo kan gaan haten Evil or Very Mad , hoe die praat en wat die doet allemaal. Het klinkt heel gek maar ik heb een gevoel dat ik hem nu pas echt ken dan dat ik bij hem in huis heb gewoond. Hopelijk wordt het huis snel verkocht. Mijn moeder ligt ook al een paar dagen ziek op bed dus alles moet ik regelen helaas.

Beegee, ik snap ook niet wara het op slaat fluisteraar of prater, ik denk dat dat om te zien of het forum een beetje loopt. Ach zielig Merle met haar tandjes, altijd vervelend. Leuk dat Indy nu extra na psz gaat, hier zijn de middagen allemaal weg gevallen door bezuinigingen. Minder dat je zo slecht slaapt, sterkte met het verwerkingen van afgelopen dagen.

Rupsie, gelukkig dat het huilen mee vielt met het kdv. Hopelijk is het gesprek postief van het kdv met F. Minder dat het allemaal niet lukt met na de wc gaan, kan je niet daarvoor krijgen. Lekker vroeg na bed meis.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 12 jan 2011 - 4:09

Hi meiden,

Nu ben ik er weer sneller dan de vorige keer ;-). Vandaag toch niet de hele dag gewerkt, om 15.00 uur ging het echt niet meer en ben ik naar huis gegaan. Waarschijnlijk zal ik weer terug gaan naar 20 uur verspreid over 5 dagen maar morgen bespreken we dit en dan kijken of de harde buiken minder worden, hope so!

Mijn vriend heeft mij opgegeven voor zwangerschapsyoga en kan vrijdag al mee doen, dan startten er nog een paar nieuwe. Ben normaal eigenlijk helemaal niet van yoga maar ga het gewoon proberen, wie weet helpt het wel al is het een klein beetje. Hier doen ze aan het accepteren van en leren omgaan met gebreken tijdens je zwangerschap en je tot rust brengen . Er is ook 1 keer per maand een partneravond, mijn vriend is helemaal niet van maar heb gezegd dat ik graag wil dat hij mee gaat, veel keus heeft hij niet ;-).

@ MM, eigenlijk moet ik 38 uur werken maar dat heb ik al vanaf september niet meer gedaan. Nu ben ik een aantal weken voor 30 uur beter gemeld maar dat moet terug gezet worden naar 20 uur (om te proberen).

Ook al begonnen met je nieuwe cursus? Staat er een termijn voor dat je de cursus moet afronden of kun je alles zelf bepalen?

Had ook niet anders verwacht dat je man ook een schatje kan zijn, anders waren jullie niet bij elkaar ;-).

Klinkt mooi je meubels! Wij hebben het hier ook grijs met wit, tenminste daar ben ik het na toe aan het veranderen.

@ Meeko, balen van je verzakking, hopelijk is een operatie niet nodig maar als dat wel nodig is en het word daardoor verholpen, moet dat maar, volgens mij is het er mee blijven doorlopen uiteindelijk vervelender.

Ik zie voor meiden ook veel leukere kleding maar is dat niet altijd zo bij iets wat je niet heb? Tenminste ik heb stijl haar en vind krullen geweldig ;-)

Ik weet dat het bij mij tijd nodig heeft, toen ik aan het begin van de zwangerschap 100% thuis zat heeft het ook een tijdje geduurd voordat ik het een beetje had geaccepteerd, heb het alleen tot nu toe nog nooit 100% geaccepteerd maar dat komt misschien pas als de baby geboren is.

Is je buik heel erg gegroeid? Ben je ook veel aangekomen tot nu toe?

Wat lekker dat je tijdens het zwemmen geen pijn heb gehad. Waardoor zou je mogelijk niet iedere week kunnen?

Hoe is het gesprek met de arbodienst vandaag gegaan?

@ Lindsya, een lekker binnenblijf dagje voor jullie, heerlijk!

Wat ontzettend vervelend van je vader, als het vaak om geld gaat etc. leer je vaak pas de echte kant kennen en dat is vaak niet de fijnste kant. Sterkte! Heeft je moeder griep of is het stress hiervan? Hopelijk is ze snel beter zodat ze je hierbij kunt helpen?

@ Beegee, balen dat je zo slecht heb geslapen. Was je zo moe dat je al om 20.00 uur in bed lag? Hopelijk heb je aankomende nacht een betere nachtrust.

@ Rupsie, wat vervelend dat je je zo ellendig voelt afgelopen dagen. Valt van de ene in de andere zwangerschapskwaal. Hopelijk ben je ze straks allemaal kwijt!

Wat vervelend dat S. zo blijft huilen als ze naar het kdv moet, maar wel fijn dat ze het toch overdag naar haar zin heeft, dat lijkt me wel fijn. Hoe gaat het nu met haar op het psz als je haar ’s ochtends weg brengt?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 12 jan 2011 - 4:41

Hallo,

Zo mijn strijk is klaar. De wasmachine en de droger staan nog aan dus dadelijk alleen nog vouwen. Er liggen al wat dingen klaar om in gepakt te worden dus dat scheelt alweer. Ik heb gelijk even de kleine kleertjes uitgezocht van onze boef dus die kast is ook weer netjes.
Mijn man is werken tot vanavond en de kleine wilde graag pizza dus we hebben pizza besteld samen, lekker.

Limburg, ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik mijn vader heel erg goed kon. We waren vroeger echt hele dikke vrienden maar dat is blijkbaar allemaal schijn geweest en zijn karakter moet die wel gespeeld hebben want die man is echt 360 graden gedraaid. Nu leer ik hem echt goed kennen hoe die echt is. Hij zou toch geen cent zien van de verkoop van het huis want het wordt verdeeld tussen mijn moeder en zijn nieuwe vriendin want hij heeft alles op haar naam moeten zetten anders ging ze bij hem weg dus ik snap echt niet waar die zijn eigen druk om maak betreft het huis. Maar ja we zien wel weer wat het gaat worden.
Nee mijn moeder heeft geen griep. Ik denk dat er iets met haar suiker weer aan de hand is en ze heeft een lichte longontsteking.

Goed van je dat je toch gestopt ben met werken vandaag. Lekker minder gaan werken even meis, tot de baby eruit is. Zwangerschapyoga misschien helpt. Mijn nicht doet het sindskort ook en het helpt wel bij haar.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra wo 12 jan 2011 - 9:27

Hallo allemaal!

Vandaag weer een dagje gewerkt, het was niet druk maar ik ben het wel zat, ha ha, kan je wel eens hebben.. nu dus lekker onder een kleedje op de bank.

Mm, nee we wonen helaas niet vlakbij een bos.. rijden daar altijd 5 kwartier voor, we gaan altijd graag naar de veluwe.. heerlijk daar! Leuk dat jullie goed geslaagd zijn bij de ikea!

Rupsie, Fijn dat de echo goed was!!!!!!!!!!!! Leuk cakejes gebakken, is hier ook altijd een groot succes met C. Wat vervelend dat je last hebt van je stoelgang, volgens mij kan de huisarts daar eventueel wel iest voor voorschrijven als je last blijft houden, zou er niet te lang mee doorlopen hoor!

Meeko, ja het gaat echt zo snel, S alweer bijna een jaar.. kan het bijna niet geloven soms.. vervelend van je verzakking, hopelijk is een operatie niet nodig voor je.. Oow S.enna heeft dus door dat e riets gaat veranderen.. inderdaad maar even rustig aan met d’r.. heb je al van die boekjes over een baby’tje krijgen? Die las ik met C altijd en ik had wel het idee dat hij er daardoor goed op voorbereid was... ik heb ook van te voren goed uitgelegd dat in het begin de baby wat meer aandacht zal krijgen als het huilt bv omdat het nog klein is..

Lindsya, gaat het een beetje met die vriendin die bijna moet bevallen? Lijkt me echt zo zwaar als je partner overlijd als je zwanger bent.. Ja, nog even geduld voor m’n jurk! Bah, wat een verhaal weer van je vader zeg!

Petteflet, fijn dat de echo goed was.. en leuk maandag naar Disney, veel plezier!!

Limburg, wat leuk dat s zo genoten heeft van z’n verjaardagsfeestje! Oow wel een tegenvaller bij de vk, rustig aan doen hoor meis!! Ik had 150 foto’s alleen voor in C zijn album,.. heb ze gister gelijk allemaal ingeplakt dus voor hem ben ik weer bij.. volgende maand het album van S bijwerken ( ook 9 maanden achterstan...) en dan is het weer bij voorlopig.. wij gaan in juni trouwen.

Beegee, bah, vervelend dat je zo’n slecht nacht hebt gehad.. zijn toch de vreemde drukke dagen die er dan uit komen.. hopelijk vannacht een betere nacht!! Oow die M.erle, een tandenexplosie, hier zit er ook weer het een en ander te drukken bij S.. Leuk dat I.ndy helemaal in haar nopjes is voor die extra uren psz op de kleuterschool!

Zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad!

Fijne avond nog!








sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 22:53

goedemorgen!!

wat een weer zeg....het regent het regent en echt alles wordt nat..bah!!!
Hier alles rustig, merle gister weer flinke koorts gehad.....nu ligt ze op bed maar ze heeft het nog mega druk!! even afwachten wat ze gaat doen!
Ik stond net te douchen was mijn werktelefoon gegaan had indy deze netjes aangenomen en naar mij toe gebracht toen ik stond te douchen..bleek het mijn manager te zijn Embarassed kreeg wel de complimenten dat ik zo'n goede secretaresse had haha....

@ sandra, zooo dat is een eindje rijden voor naar het bos te gaan!! poeh!
ohh lekker onder een kleedje op de bank! lekker genieten niet dan! Very Happy

@ lindsya, en hoe was de pizza? goede keuze trouwens :d
oje toch perikelen met je pa...meid toch sta er boven he!! laat je niet gek maken hoor

@ limburg, ik vind dat je nog behoorlijk wat werkt hoor zo!! denk echt goed aan jezelf he! die harde buiken zijn een signaal van je lijf

Nou ik ga onze mopperaar toch maar uit bed plukken denk ik.....klink zo niet gezellig!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 13 jan 2011 - 2:29

Goedenmiddag!

Ben ook weer is een keer. Hier weer lekker weekend. Normale leventje na de kerstvakantie is hier ook weer aan de gang. Rick gaat vanaf deze week 3 dagdelen naar de psz en hij heeft deze week niet naar zijn zin gehad. De dinsdag en vrijdag groepen zijn bij elkaar in een klasje gekomen dus íneens zo'n 9 nieuwe kinderen erbij, is al veel ineens natuurlijk en sinds deze week gaat hij naar de 3 jarige groep op woensdagochtend en dat zijn natuurlijk nieuwe kids en leidsters. Gelukkig zijn 2 vriendjes van hem gister ook begonnen op die groep maar hij had keren dat hij deze week geweest is een paar keer moeten huilen en dat is echt niets voor Rick op de psz. Het zal wel allemaal flink wennen zijn voor hem.

Met Lisa gaat het goed, is wat hangerig maar verder wel lekker vrolijk. Ben bang dat ze ergens tegenin aan het hikken is en ik heb zó geen zin in zieke kids ( wie wel Very Happy )

Vanavond nog ff boodschappen doen en sporten. Ben vorige week weer begonnen na 3 weken niet geweest te zijn en ik merk het. Heb iedere keer weer spierpijn gehad haha.

@ Beegee...jeej Merle alweer koort. Houdt niet op bij jullie kleine dame. Ik las het op hyves van Indy met je werktelefoon, echt geweldig Very Happy !

@ Limburg....nou, ik vind 20 uur nog vrij veel uur. Leuk zwangerschapsyoga, ik heb beide zwangerschappen niets gedaan, nu soms wel is spijt van. M'n Uggs bevallen goed, zitten echt heerlijk!

@ Lindya...jeej, je vader is weer lekker bezig zeg Mad . Ga je samen met je man een weekendje weg? Lekker zeg, waar gaan jullie naartoe? Mexx heeft idd leuke kleding. Ik ben voor beide kids aardig mexx verslaafd haha.

@ Rupsie...fijn dat de echo goed was! Wel minder dat je nu allemaal wat last heb van kwaaltjes. Hoe ging het gesprek over F op het kdv?

@ Meeko...wauw mooie buik heb je!

@ Petteflat...fijn dat de echo goed was! Wel al een klein eigenwijsje als hij/zij zich nu al niet goed laat meten Very Happy

@ MM...hoe gaat ie daar en met je meiden?

Sorry, maar ff kort gereageerd. Ik ben zo moe dat ik er gewoon de puf niet voor heb. Ik slaap goed maar ben en blijf moe. Zal wel aan het weer liggen, heb het echt finaal gehad met eerst die sneeuw en nu die regen. Ik wil zon en buiten leven haha.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 13 jan 2011 - 2:31

Hi meiden,

Gisteravond en vannacht heb ik onwijs zere, harde buiken gehad. Zeerder dan dat de normale zere harde buiken en wist echt niet meer hoe ik moest liggen of zitten. Uiteindelijk vanochtend toch maar de verloskundige gebeld en die wil dat ik vanmiddag langs kom voor een extra echo, ben benieuwd. Nu gaat het wel goed.

Vanochtend ook het gesprek op het werk gehad en word terug gezet naar 20 uur per week, hopelijk is er dan resultaat te zien en anders zal het nog minder worden. Over 2 weken komt mijn vervanger, hoop dat ik het tot die tijd red maar moet nu aan mezelf denken ipv aan hun.

@ Lindsya, gisteren dus druk met de was bezig geweest, lekker dat dat nu weer weg is.

Verschrikkelijk om zo’n andere kant van je eigen vader te zien en vooral zonder reden omdat hij toch geen geld van het huis gaat zien.

@ Beegee, meestal als het regent word alles nat ;-) haha. Hier is het ook vies weer, miezert heel de dag al.

Wat netjes van I. haha, zij ze wel wat aan de telefoon? Wijze dame!

Is jullie mopperaar inmiddels bijgedraaid?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 13 jan 2011 - 4:27

Hoi meiden. Hier vandaag weer druk gehad. Vanochtend gesprek op kdv over F. En ze waren helemaal enthousiast over hem. Hij lacht veel, heeft plezier, vindt alles leuk. Vind de kindjes leuk, de leidsters, kortom het was een heerlijk makkelijk mannetje. Dus helemaal leuk om te horen.

Verder wat boodschappen gedaan en weer wat geregel gehad voor de blaaskapellen kleding. Pfff daar ben ik echt klaar mee onderhand, maar helaas het houdt maar niet op. Als eenmaal iets tegenzit dan zit ook echt alles tegen. We hadden aantal xl blousen nodig en die zijn dus helaas niet meer leverbaar. Zul je altijd zien. Nu heb ik maar xxl besteld en die moeten nu dus weer vermaakt worden. Wat een gedoe ook steeds.

S. is vanmiddag naar de psz geweest en dat was goed gegaan. Gisteren was het ook al goed gegaan, dus daar is ze wel weer doorheen denk ik. Als ze maar dicht bij de leidsters kan zijn.
Ondertussen heb ik van alles hier in huis gepoetst dus ook dat is doorgegaan. Vanavond gaat m’n man darten en heb ik het rijk alleen. Lekker op de bank, wie is de mol kijken en dan vroeg naar bed. Morgen weer werken.

Verder gaat het redelijk weer. Het meeste ben ik weer kwijt (thank god) nog een klein beetje zit er dwars. Hopelijk blijft dat niet steeds terugkomen die obstipatie want daar wordt je niet vrolijk van.

Lindsya; He jeetje wat naar dat je vader weer zo dwarsligt. Echt vervelend zeg. En hoe gaat het met je moeder? Is ze alweer wat beter?

Limburg: Wat goed dat je zw.yoga gaat doen. Ik heb bij S. ook zw.gym dan gedaan. Vond het niet heel interessant maar wel gezellig met alle meiden bij elkaar. Met een aantal heb ik nu nog steeds contact.
Ojee wat schrikken al die harde buiken weer. Hoe was de echo en wat zei de vk ervan?

Sandra: Dat heb je ooit van die dagen. Dat je er geen zin in hebt op je werk.

Beegee: wat een goede secretaresse heb je in huis. Haha wat schattig dat ze dat zo goed gedaan had. Ach en Merle alweer koorts zeg. Het houdt echt niet op met haar toch.

Sjonno: Ach wat jammer dat het deze dagen niet zo lekker ging op de psz. Maar idd zoals je zelf zegt veel veranderingen dan. 1 dag extra, nieuwe leidsters, kindjes. Beetje teveel van het goed ineens. Hopelijk is hij er snel weer doorheen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 13 jan 2011 - 4:42

Even echo, ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en heb goed en slecht nieuws (waarom heerst slecht nieuws altijd?). Met de baby lijkt alles goed, baarmoeder ligt prima en de groei ook en het hartje klonk mooi en als het hele erge buikpijn was dan was de baby er nu al geweest maar mijn lichaam is me wel constant aan het waarschuwen. Ik moet volledig stoppen met werken en dan moet er volgende week verbetering zichtbaar zijn zo niet dan moet ik bellen maar dat doe ik sowieso volgende week. Ook moet ik morgen urine bij de dokter inleveren om voor de zekerheid te controleren op urineweginfectie.

Heb even nergens zin in, zin om in bed te gaan liggen en me even heel verdrietig te voelen, voel me naar iedereen schuldig toe (naar het werk, naar mijn vriend en naar de baby) maar dat gevoel moet ik van me af zetten.

Zag er heel erg tegen op na de woorden van vanochtend om het werk te bellen, namen ze allebei niet op dus heb ze nu maar gemaild, ben benieuwd.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 13 jan 2011 - 6:54

Even een ego berichten vanmiddag is mijn moeder weer opgenomen in het ziekenhuis. Ze zijn alles aan het onderzoeken weer dus ik hoor dadelijk wat eruit gaat komen maar ze gaat na de mediumcare afdeling weer. Balen net voor we na Amsterdam gaan. Ik hou jullie op de hoogte, misschien reageer vanavond nog wel even.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 13 jan 2011 - 8:17

* Lindysa jeetje je moeder dus weer in het ziekenhuis.. Sterkte meis!! Ik weet nog niet wat voor een kleur ik in mijn haar ga doen. Wat een rot situatie met je vader zeg!

* Beegee jeetje wat vervelend zo moeilijk in slaap viel. Haha die Indy mooi je werktelefoon opgenomen.

* Rupsie Mooi dat het redelijk goed ging op het kdv.

* Limburg Jeetje meis dat is even slikken het nieuws dat je niet meer mag werken. Laat het alllemaal op je afkomen. Je mag ook echt wel verdrietig zijn dat je niet meer mag werken. Maar jij en je kindje gaan voor he!!
Nee ik ben nog niet met mijn cursus begonnen. Ik mag er maximaal 20 maanden over doen.

* Sandra pff meis 5 kwartier rijden voor een bos. Dan is het voor ons nog dichterbij en wij rijden er nooit heen haha

* Sjonno dat zijn op de psz best wat veranderingen voor Rick kan me voorstellen dat hij dat moeilijk vind. Ik heb ook geen zin meer in zieke kids. Die regen is echt irritant he! Met de meiden gaat het steeds beter, laten we hopen dat het nu eens klaar is met ziek zijn.

Hier weer lekker weekend.. Ik ga morgen maar even wat leuks doen naar de stad of zo (als het droog is) en zaterdag naar de kapper.
Volgende week zaterdag ga ik naar Mommie toe en gaan we op zaterdag stappen. Dat is lang geleden en heb er nu al zin in. Ik blijf zelfs 1 nachtje weg en R. ziet het helemaal zitten met 2 kids... dat voelt zo fijn voor mij!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 13 jan 2011 - 19:47

Goedemorgen meiden,

Al wakker, de mannen zijn de deur uit dus heb het huis voor mij alleen ;-)
Gisteravond hadden we kaartjes voor Guido Weijers, toch maar heen gegaan, mijn vriend vond even dat ik er uit moest dus dat heb ik maar gedaan. Vanavond naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd. Heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan? Verder niet zo veel plannen, nou ja wil veel te veel maar zit in dubio haha. Straks even mijn urine wegbrengen bij de dokter en 2 wasjes draaien.

Gisteravond waren de moeder en man van mijn vriend wezen oppassen en sinds vorige week heb ik foto’s hangen in een groot hart in de gang en daar zat ook een (genante) foto in waar ik echt bezopen opsta en mijn vriend had daar ook te veel op. Wist dat ze die graag zouden willen hebben voor de bruiloft en nu hebben ze hem ook, nou ja als dat het ergste is wat ze gaan zeggen/gebruiken over ons ;-)

Gisteravond maakte mijn vriend echt een *piep* opmerking waardoor ik zo ben gaan slapen, krijg ik net de vraag of die nu wel een kus en knuffel krijg want gisteravond niet, nee vind je het gek na zo’n achterlijk opmerking, pffff.

@ Sjonno, is ook allemaal een beetje veel voor R. bij de psz,weer in het ritme komen na de vakantie en dan het meeste ook weer allemaal nieuw. Denk/hoop dat die volgende week weer wat meer gewend is.

Lekker gesport gisteravond?

Ik was waarschijnlijk ook niks gaan doen maar nu moet de situatie vond mijn vriend dit wel verstandig, hopelijk brengt het rust met zich mee, iig voor hem wel ;-).

@ Rupsie, wat fijn dat ze op het kdv zo tevreden over F. zijn! Hoef je over hem geen zorgen te maken! Heb je ook gelijk gevraagd wanneer je het gesprek over S. heb?

Wanneer moet de kleding voor de blaaskapel klaar zijn, voor carnaval?

Heb geen echo gehad maar ze hebben m’n buik opgemeten, gevoeld en weer naar het hartje geluisterd en dat was allemaal prima.

Fijn dat je weer bijna alles kwijt ben, had je dat bij je vorige zwangerschappen ook?

Wat had jij aan tijdens de zwangerschapsgym? Er stond op makkelijk zittende kleding, moet ik dan denken aan een joggingpak ofzo?

@ Lindsya, wat een rot nieuws weer van je moeder, veel sterkte! Hopelijk weten jullie snel meer. En hopelijk kunnen jullie toch nog genieten van jullie weekendje weg, wanneer vertrekken jullie?

@ MM, ja dit is denk wel het beste, tenminste dat zeggen ze en hun hebben er verstand van. Ik zie de gevolgen nog niet echt maar dat komt misschien omdat ik nog geen kindje heb en als die geboren is dat ik misschien besef dat ze gelijk hadden en ik wel naar ze hadden moeten luisteren. Maar nu heb ik allemaal het gevoel alsof het alleen om de baby draait, ja natuurlijk dat is hartstikke belangrijk en daar moet ook echt alles goed mee gaan en geen enkel risico mee lopen maar ik ben ook nog gewoon Limburg.

Naar de stad, leuk! Ga je lekker shoppen?

Wat fijn dat je volgende week de kids met een gerust hart kan achterlaten bij R., lijkt me ook een fijn gevoel en af en toe is er niks mis mee om iets voor je zelf te doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 21:12

Limburg; ik heb hier een aantal avondden aan zwangerschapsyoga gedaan en vond het heerlijk! Een hele leuke groep ook! Ik kon alleen wat later in stromen omdat ik laat verlof had en die weken daarvoor moest werken op die avond..

Sjonno; Kan me voorstellen dat rick moet wennen aan alle nieuwe kids op de groep... wie weet gaat het volgende week al weer een stuk makkelijker! Enne hoe bevallen je uggs?

Beegee; hihi wat een verhaal zeg, indy die je tel aan neem haha Very Happy

Rupsie; goed bezig dat je weer bijna op je oude figuurtje zit smile Lekker gevoel he! Fijn dat het zo goed gaat met je ventje!

Lindsay; wat naar van je mams...sterkte met alles!

MM; groot gelijk dat je af en toe ook lekker wat voor jezelf wil doen! Ik ben van mening dat je daardoor alleen maar een leukere mama/vrouw wordt! Zo belangrijk om jezelf niet te vergeten smile

Nou hier is het een drama... Dylan is goed ziek al een hele tijd! Heeft fikse antibiotica kuren voor zijn amandelen,oren en longen en heeft er nu ook nog krentebaard bij! Dus weer een kuur en ook antibiotica zalf en het lijkt nu al wel beter te worden! Gisteren met hem naar de kno arts geweest en volgende week vrijdag wordt meneer al geopereerd! Dus nog een weekje wachten.. wel fijn dat het zo snel kan! Hopelijk heeft het resultaat en gaat het voortaan iets makkelijker allemaal. Zijn neus en keel amandelen worden eruit gehaald en hij krijgt buisjes in zijn oren.

Verder ben ik ook ziek,, en flink ziek kan ik wel zeggen Sad heb ruim 40 graden koorts nu al voor de 3 e dag en vanmorgen is de huisarts langsgeweest en weer een andere kuur meegebracht, hopelijk gaat deze wel aanslaan! Ook mijn amandelen *zijn weer aangegroeid want ze zijn er bij mij in een grijs verleden ook uitgehaald* zijn fiks ontstoken en heb mijn holtes ontstoken...

Naja genoeg over de ziekenboeg! Hopelijk gaat het snel de goede kant weer op!

Verder gaat het met Lynn heel goed, eet sinds deze week een paar happen groente en dit lijkt ze zowaar wel lekker te vinden Very Happy Weer eens wat anders dan altijd strijd voeren zoals met Dylan..

en dan hebben we nog Sander, die is nu naar kabul gevlogen en verblijfd daar nu al ruim een week dus zolang ook al geen contact.. begint me momenteel wel een beetje zwaar te vallen. Er gebeurt hier zoveel en hij weet van niets... hij kan daar niet bellen/mailen niets! Hopelijk vliegt hij snel terug naar Kandahar en hebben we weer contact! Nog 2 maandjes en dan komt hij weer lekker thuis dus nog even doorbijten,,

Fijne dag allemaal meiden!
Liefs peet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 13 jan 2011 - 21:31

Hoi meiden,

Even snel een berichtje tussen door. Gisteren konden we niet lang bij mijn moeder blijven omdat er allemaal onderzoeken gedaan moesten worden. Ze heeft een longonsteking, haar kalium was ver na beneden gegaan daarvoor ligt ze aan het infuus en voor de misselijkheid heeft een infuus zitten. Ze wordt ook verdacht van de mexicaanse griep dus we moeten dadelijk met mondkappen op naast haar gaan staan. Ik ben zelf ook verkouden dus ik weet niet of bij haar mag komen dus even vragen. We gaan nu even na haar toe.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 13 jan 2011 - 22:55

Zo urine is weggebracht en kon het niet laten om gelijk even langs de supermarkt te rijden, heb even lekker croissantjes voor tussen de middag gehaald en een kruik bij de Blokker. Nu de rest van de dag rustig op de bank zitten met een kop thee en een beetje internetten en tv kijken en vanmiddag 1 of 2 wasmanden opvouwen.

@ Petra, bij jou was de zwangerschapsyoga dus een succes, leuk om te horen! Je heb het alleen niet zo heel lang gedaan dan? Ik hoop ook dat het een leuke groep is, sowieso zijn er vanavond meer meiden voor het eerst dus dat is wel fijn.

Ahhhh arme D.! Ziek zijn is al nooit leuk maar hij heeft het wel heel erg te pakken, alles tegelijk :-(. Wat fijn dat hij al zo snel geopereerd kan worden! S. wordt maandag geopereerd aan zijn keelamandelen en buisjes, hij kon ook binnen 1,5-2 weken terecht. Het is niet leuk maar uiteindelijk zal het resultaat wel goed zijn! En jij ook beterschap! Hopelijk slaat deze kuur wel bij je aan en knap je snel weer wat op.

Kan me heel goed voorstellen dat het weg zijn van S. je nu echt zwaar valt. Het lijkt me sowieso al heel zwaar om zo gescheiden te zijn van elkaar en dan ook nog eens 2 flink zieken en dan ook al een week geen contact dat gaat je op een gegeven moment wel opbreken lijkt me!

@ Lindsya, dat is geen goed nieuws van je moeder! Hopelijk heeft ze geen mexicaanse griep, daar hoor je de laatste tijd wel meer over. Hopelijk heeft ze dit niet want met een longontsteking lijkt me dat niet goed!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 13 jan 2011 - 23:05

* Limburg wat voor een opmerking maakte je vriend dan? Ik snap zeker je gevoel dat je ook Limburg bent en niet een zwangere Limburg en het draait nu inderdaad om je baby maar ook om jou. Ik kon niet naar de stad helaas.

* Petra jeetje meis je zit nu wel in een rotsituatie nu jij ziek, Dylan ziek en geen contact met je man pfff Ik ben het met je eens hoor om ook om jezelf te denken maar voorheen zag R. dat niet zitten met de kids thuis en nu wel gelukkig...


* Lindsya jeetje meis wat heftig dat ze denken dat je moeder mexicaanse griep heeft.

Zo hier was vanmorgen de internet/telefoon en tv provider omdat we een storing veroorzaakte in de buurt. Dat is nu opgelost. Vandaag komt onze laptop als het goed is dus vandaar dat ik thuis zit.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 14 jan 2011 - 1:31

@ MM, kon heel de buurt niet meer internetten door jullie? Jullie wel of niet? Gelukkig is dat nu weer verholpen! Is jullie nieuwe laptop al bezorgd?

Gisteravond had ik heel lang gezeten en had een panty aan en je zag op mijn buik een rode streep daarvan staan en daarop reageert mijn vriend op een pissige manier wanneer ga je nou eens een keer aan de baby denken, besef je wel wat je in je buik heb zitten? Nou dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat. Hij heeft makkelijk praten vind ik.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 14 jan 2011 - 2:17

Limburg85 schreef:@ MM, kon heel de buurt niet meer internetten door jullie? Jullie wel of niet? Gelukkig is dat nu weer verholpen! Is jullie nieuwe laptop al bezorgd? Nee hoor alleen wij konden niet internetten. Maar waarschijnlijk heeft de buurt er wel al een tijdje last van dat het soms langzamer was door ons haha
De laptop is binnen ik zit er nu op te typen, ik heb hem net geinstalleerd...

Gisteravond had ik heel lang gezeten en had een panty aan en je zag op mijn buik een rode streep daarvan staan en daarop reageert mijn vriend op een pissige manier wanneer ga je nou eens een keer aan de baby denken, besef je wel wat je in je buik heb zitten? Nou dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat. Hij heeft makkelijk praten vind ik.

Ohh dat is een gemene opmerking van je vriend kan me voorstellen dat dat echt in het verkeerde keelgat schiet. Hij heeft zeker makkelijk praten want hij draagt het niet met zich mee...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 14 jan 2011 - 2:22

@ MM, welke laptop hebben jullie nu? Hebben jullie er nu 2 of is die andere eigenlijk niet meer bruikbaar?

Snap wel dat mijn vriend zich erg machteloos voelt en zeker omdat ik ook nog eigenwijs ben maar hier ik toch gisteren na het nieuws niet van gediend, als ik niet aan de baby dacht zou ik niet al vanaf september (gedeeltelijk) thuis zitten en gewoon lekker aan het werk zijn.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 14 jan 2011 - 2:40

Hallo allemaal,

Ik ben bij mijn moeder geweest en ze is ook weer mee na huis gegaan. Ze heeft een longonsteking en de mexicaanse griep uitslag komt elk moment dat doen ze telefonisch. De reden dat ze na huis mocht is dat ze te weinig kamers hadden om haar te houden en ze blijk niet besmettelijk voor ons omdat wij een goede weerstand hebben. Ik heb nu wel geregeld in het huis waar ze woon dat haar eten thuis wordt gebracht de dagen dat ik er niet ben dus daar hoef ik me niet zorgen over te maken. Ze is wel goed ziek maar ik vind het belachelijk dat ze je zo maar na huis sturen. Gelukkig heeft ze ook een tv met een webcam en dan kan ze op een knopje drukken dan kan ze praten via de webcem praten met de dokter die bij haar in het huis is op dat moment dus er is wel een dokter snel ter plaatsen bij haar en ze heeft een alarmsysteem in elke kamer en om haar nek dus het geeft mij wel een geruststelling als we weg zijn.

Petra, ach wat zielig van je kleine mannetje zeg. Gelukkig dat die zo snel geholpen wordt en jij ook ziek, beterschap voor jullie allebei. Gelukkig dat het met je meisje allemaal goed gaat.

Sjonno, ach ja veranderingen in de groep is altijd minder. Gelukkig dat ze vriendjes erbij zijn gekomen. Ja we gaan van zaterdag tot maandag na Amsterdam samen, heerlijk ben er echt even aan toe.

Beegee, nou Indy kan zo in dienst bij je Very Happy Ja ik sta er zeker boven, mijn vader wil populair worden over mijn rug omdat hij zelf niemand heb maar gelukkig weten heel veel mensen hoe die echt is en geloven zijn praatjes niet.

Limburg, dat is balen dat je helemaal moet stoppen met werken. Hopelijk gaan de klachten dan ook echt weg. Lekker veel rusten en s'middags even gaan slapen kan ook goed helpen. Wanneer krijg je de uitslag van de urine test? Dat is een rot opmerking van je vriend. Wij gaan zaterdag tot maandag weg na Amsterdam.

MM, leuk dat je nieuwe laptop is gekomen. Hoe beval die? Leuk dat je samen opstap gaat met Mommie en dat je vriend op de kids past, is toch een goed gevoel voor jezelf ook. Waar gaan jullie opstap?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum