Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 1 feb 2011 - 9:25

MM: Ojee toch niks ernstigs bij E? Is het meegevallen?

Ik heb S. al een hele tijd niet meer gemeten of gewogen maar met d'r 2 jaar was ze 96,7 cm. Nu zal ze iets groter zijn misschien, maar dat zal niet veel schelen. Dus de lengte is gelijk met E.
Haar gewicht is een ander verhaal, met de 3 jaar woog ze 12,2 kg en dat zal nu niet heel veel meer zijn, 12,5 misschien iets meer, maar 13 kg zal ze niet halen. Maar we hebben dan ook een erg mager meisje. Dat wisten we al.

Wauw wat goed dat R. zo goed fruit heeft gegeten zeg. Gaat super dus.

Hmmz bij jullie is het dus ook al zo gezellig vandaag. Hopelijk is het bij jullie morgen ook weer beter. Hier zal het donderdag pas weer wat beter zijn, morgen zie ik hem bijna niet.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 1 feb 2011 - 9:26

Hallo allemaal,

Vanmiddag rond 3 uur ben ik ingestort van de vemoeiheid en ik krijg volgens mij de griep, ik heb het echt heel koud terwijl ik heel warm aan voelt, echt balen. Mijn kleine man hoest en snotterd ook dus we hebben elkaar aangestoken. Mijn man is ons aan het verzorgen. We hebben wel de auto gekocht voor mijn zwager dus dat scheelt gelukkig wel, morgen moet die opgehaald worden.

Limburg, gelukkig dat je nog even gebeld had voor de muziek. Je jurk was mooi geworden las ik op je hyves. Wanneer ga je hem ophalen? Hoe gaat het met S. is die al iets beter? Balen dat je het telefoontje heb gemist, misschien bellen ze nog terug.

Beegee, balen dat je telkens van internet werd gegooid. Ben je iets wijzer geworden van de wmo?

MM, je meiden waren vroeg wakker vandaag. Hopelijk slapen ze morgen wat langer. Mijn boef is 105cm (als ik het goed zeg) en hij weeg nu rond de 20 kilo. Ik hoop niks ernstig was met E.

Petra, toch geen egypte? Is het niet warm genoeg of vinden jullie het helemaal niks daar? Ik dacht dat jullie al geboekt hadden, maar goed van niet. Hopelijk vinden jullie snel wat anders.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 9:43

mm; Dylan die woog vorige week *werd voor de operatie gewogen en gemeten* 14,6 kilo tegen 104.5 centimeter
Succes met jullie grote meid!! Enne knap hoor van R. Very Happy wat goed zeg!!

Rupsie; toch nog maar gefelicteerd dan met jullie jubileum Wink ach gewoon weer vieren als je daar zin in hebt toch! beetje verplicht aardig doen werkt toch niet, altans niet bij mij angel

Hier hadden we 15 dagen egypte geboekt en betaald,vertrek 20 maart! Maar door al die onrust daar nu hebben we daar geen trek in, hebben een omboekverzekering waardoor we nu kosteloos kunnen omboeken naar een ander vakantieadres smile maar willen wel de aangename tempraturen ed dus vandaar dat we nu naar andere opties aan het kijken zijn.. Sander sprak de dominicaanse republiek ook meer aan dus gok dat dat hem gaat worden maar eerst maar eens goed informeren! Wel spannend om zo'n eind te gaan met 2 kleintjes Very Happy hebben wel eerder met dylan gevlogen maar nog niet met Lynn,, maar goed duurt nog 2 maandjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 1 feb 2011 - 9:46

* Rupsie Nee hoor het is niet ernstig maar wil het niet hier neerzetten. Het is wel meegevallen gelukkig. E. is hier de afgelopen tijd meer gaan eten dus dat is wel prettig bij ons. Tsja die R. goed he!! Nou heel gezellig haha Hij zit nu ook lekker boven achter zijn pc dat vind ik wel even prima zo.

* Lindsya Ach meis het was misschien wel een beetje te verwachten door al je geren van hot naar her dat je een keer ziek zou zijn. Zo dat is wel een verschil met mijn meisje haha Nee hoor het is niet ernstig met E.

* Petra de dominicaanse republiek lijkt me echt super gaaf!! Je mannetje is dus ook lang en dus lees ik wel.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 1 feb 2011 - 11:05

Petra, tuurlijk, ik was even vergeten wat daar gaande is. Dominicaanse Rupliek lijkt me ook heel mooi, een kennis van ons is geweest en op de foto's zag er geweldig uit.

MM, gelukkig dat het niks ernstig was met je meisje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 feb 2011 - 20:08

Goedemorgen meiden,

Lag gisteravond weer vroeg op bed voor de verandering en zowaar een hele nacht doorgeslapen.

Vanochtend naar de stad, kleertjes voor mijn nichtje kopen en spullen voor de babykamer zodat ik die volgende week lekker kan gaan inrichten want ze kunnen de kamer volgende week ook in elkaar zetten :-). Verder nog de was weg werken en dat was mijn dag vandaag.

Gisteren hebben ze niet meer terug gebeld, hopelijk vandaag maar denk dat het pas donderdag word omdat ze op woensdag geen spreekuur hebben.

@ Petra, die nacht slaapt S. ook in het kasteel en later als het feest is afgelopen neemt mijn vriend zijn vader en vrouw hem mee naar hun slaapkamer zodat wij met z’n tweeën kunnen slapen. Maar vaak de eerste nacht op een vreemde locatie is een drama bij hem.

Fijn dat weer wat beter met je kids gaat, het lijkt eerder vreemd als ze niet verkouden zijn, je ziet/hoort het echt bij iedereen.

Lekker en verstandig dat je nog een weekje vrij heb, deden ze daar niet moeilijk over bij je nieuwe werk? Heb je zin om weer te gaan werken?

Vervelend het omboeken van je vakantie ;-), is natuurlijk niet fijn maar je heb nu wel 2 mooie nieuwe locaties op het oog.

@ Rupsie, wat heeft S. het goed gedaan op het kdv en nu ook helemaal blij dat ze volgende week mee mag. Echt heel goed dat je heb doorgezet met haar! Nu ziet ze ook dat veranderingen uiteindelijk ook leuk kunnen zijn.

Je man had een erg lange dag, is natuurlijk niet gek dat hij nu op de bank ligt maar ook niet heel gezellig, nou ja als dat voor een avondje is, hij is iig wel binnen ;-).

Veel plezier vandaag, lijkt me heel erg leuk om naar een musical te gaan, ben benieuwd hoe die is. Ik was gisteren ook op vakantieveilingen aan het kijken en daar staan leuke dingen op en ook andere dingen als dagjes uit of weekendje weg, blijf de site in de gaten houden :-).

Ook veel plezier vandaag bij de verloskundige, hopelijk is alles weer goed.

Gefeliciteerd met jullie 13 jarig jubileum, een hele tijd! Waarom ben je pissig op je man?

Jij bent ook niks aangekomen tijdens je vorige zwangerschappen, dat ga ik echt niet halen zo weinig haha. Vond dat ik al weinig was aangekomen haha.

Natuurlijk zodra ik foto’s heb van ons bruiloft, zet ik deze op mijn hyves, veel te leuk om aan andere te laten zien.

@ MM, ja zelfs deze onhandige heeft haar broek kunnen maken, wel niet zo netjes maar daar zie je toch niks van haha.

Kan me voorstellen dat je het lekkerder vind als de meiden wat langer gingen slapen, slaap heb je gewoon nodig en soms net iets extra om op te laden. Hoe is het vandaag gegaan met het slapen?

Wat goed dat R. een hele mix op heeft! Was dit een nieuwe mix die je ging uit proberen? Wat een verschil met een aantal weken geleden.

Dat zijn behoorlijk wat kg’s, ben je ze ook allemaal weer kwijt?

Gelukkig dat er niks ernstigs met E. is en dat alles goed is. S. was 3 of 4 weken geleden gemeten en gewogen in het ziekenhuis en was 98 cm en 15,1 kg maar hij is iets jonger als E (van 07-01-2008). Hij is de laatste maanden niet tot niks gegroeid maar dat kwam omdat hij veel ziek was geweest, hopelijk trekt dit nu weer wat bij.

@ Lindsya, doe het echt rustig aan! Je lichaam geeft nu aan dat het even genoeg is en dat je aan je zelf moet denken. Geef toe aan de griepklachten anders blijf je er lang mee rond lopen.

Ja de jurk was echt heel mooi, wel moest mijn rok weer wat ingemaakt worden haha. Dit ging ze nu doen en dan kan ik donderdag om 17.00 uur alles ophalen, dan is mijn vriend mooi niet meer thuis als het goed is. Ze had ook een lief cadeautje gemaakt, een ringenkussen van alle stof van mijn jurk, echt heel mooi en lief.

S. is nog lekker aan het snotteren maar maandag en dinsdag ging alles goed, zelfs weer doorgeslapen maar dat is de laatste weken steeds, als hij net bij ons weer is is het een drama, is hij er langer dan gaat het goed. Maar nu is hij weer bij zijn moeder, dus ben benieuwd als hij weer terug komt.

Hoe gaat het nu met O., zet de griep bij hem door of blijft het bij het snotteren?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 1 feb 2011 - 21:21

Goedemorgen,

Hier echt slecht geslapen, voel mij vandaag helemaal niet top. Even rustig aan doen vandaag. Mijn kleine man is ook aan het hoesten geweest vanacht dus die heeft ook heel onrustig geslapen dus die is een dagje thuis gebleven van school. Hij werd kwart voor 9 pas wakker en nog is die moe zeg die.
Mijn oma gaat dadelijk even na mijn moeder. Ik ga morgen weer als ik me goed voel, we zien wel even.

Limburg, goed dat ze je kamertje in elkaar zetten. Leuk nog spulletjes kopen voor de babykamer, shop ze vandaag. Lekker dat je goed geslapen heb vanacht. Nog twee daagjes spannend hoor. Zo dat is zeker lief een ringkussen van je overgebleven stof van je jurk. Die ringkussens durven ze ook al gauw 20 á 30 euro voor te vragen.
Ik vind het wel raar dat telkens als S. bij zijn moeder is geweest dat die niet door slaapt of zich weer ziek voelt of iets. Het lijkt net of die moeder heb iets aan zit te praten hele tijd. Is hij nooit daarvoor onderzocht bij een arts of maatschappelijk werker? Misschien denk ik wel verkeerd maar uit je verhalen klinkt het toch niet goed als die bij zijn moeder geweest is.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 feb 2011 - 21:32

Net gebeld door de assistente van de verloskundige en morgen om 14.00 uur heb ik een afspraak bij een gynaecoloog, gelukkig komt dit goed uit ;-).

@ Lindsya, jij zegt precies wat ik denk. Ik denk dat zijn moeder hem ziek praat. Ze gaat ook om het minste geringste met hem naar de dokter terwijl wij hem helemaal niet ziek vinden. Alleen wij krijgen van haar het verwijt dat wij juist dit allemaal veroorzaken doordat wij o.a. weg gaan met hem etc. Het lijkt wel of ze wil dat wij slecht voor hem zorgen, dan spoor je toch niet? Wij willen ook dat zij goed voor hem zorgt. Helaas valt er niks aan te doen, pas als er echt iets gebeurt…..
Balen dat je slecht heb geslapen vannacht, goede nachtrust kon je juist goed gebruiken. Vandaag samen met O. rustig aan doen en hopelijk knappen jullie dan beide iets op.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:33

goedemorgen!!!

hier een korte nacht gehad.....gewoon zelf onrustig geslapen!! moet vandaag mezelf echt steeds onder men kont schoppen om wat te doen zeg bah!! wordt er kriegel van. Mijn eten staat intussen op, maar er staat me nog een giga was te wachten....bah!!

ga straks even uitgebreid reageren....moet nu echt eerst wat gaan doen....bleeehhhhh


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 2 feb 2011 - 0:07

Hier even een ego berichtje. Ik vlieg overal heen vandaag.
Vannacht is hartstikke goed gegaan. S. is vanmorgen naar de psz geweest en dat was ook goed gegaan.
Ik en F. zijn naar de vk geweest. Alles was prima met de baby en met mezelf Very Happy . Nog niks aangekomen. wel een lage bloeddruk weer maar dat is ook niet anders dan de vorige keren. Hij was nu 100 / 58.
Verder nog boodschappen gedaan.

Nu zijn ze heel even aan het spelen. Dan gaan we zo eten en dan breng ik de kids naar mijn moeder.
M'n man haalt ze daar straks weer op.
En ik ga lekker naar Scheveningen. Wel koud maar we dat is niet erg. En vanavond naar Mary poppins dus, ben erg benieuwd naar deze musical.

Groetjes en tot morgen !!!
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 2 feb 2011 - 2:52

* Limburg Lekker dat je zo hebt kunnen slapen afgelopen nacht. En kon je slagen voor kleding voor je nichtje? Vanmorgen waren ze helaas weer om 6:30 en 7:00 uur wakker... Zeker een grote verschil hier qua eten echt super!! Ik was bij E. de 23 kilo weer kwijt en daarna nog 10 kilo dus dat was top! Nu moet ik nog 13 kilo :shock: maar dat komt wel goed.
Jippie donderdag je jurk halen!! En wat lief dat ze een ringkussentje er bij heeft gemaakt zeg!!

* Lindsya vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. En kan me voorstellen dat je mannetje even thuis hebt gehouden.

* Beegee en al lekker opgeschoten vandaag?

* Rupsie Heb je geen last van je lage bloeddruk? Ik had het bij R. ook en had dan vaak het idee dat ik flauw zou vallen. Veel plezier bij de musical.

Vanmorgen bij de fysio geweest met R. ze is tevreden en we hoeven pas over 3 weken terug te komen. Ik heb weer oefeningen mee gekregen. R. moest van de fysio een paar keer staan met ondersteuning natuurlijk maar het was echt krijsen haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 2 feb 2011 - 4:50

Jeeeej de bestelling van Hema is binnen. 1 muziekdoos doet het niet dus daar even mee terug. Heb ook uitgezocht wat en waar ik nog moet bestellen, morgen en anders zondag of maandag even doen dan kan het kamertje snel helemaal afgemaakt worden.

@ Beegee, minder dat je onrustig heb geslapen, hopelijk slaap je vannacht goed en de kids ook ;-).

Druk met het huishouden bezig geweest vandaag?

@ Rupsie, fijn dat alles goed was bij de verloskundige en niks aangekomen, dat is heel netjes. Hoever ben je nu precies?

Hoe was het vandaag in Scheveningen?

@ MM, goed nieuws dat R. pas over 3 weken weer terug hoef te komen. Moet je nu zelf ook oefenen met haar om haar te laten staan?

Wat knap dat je de eerste keer gelijk alle kilo’s plus 10 extra kwijt was! Balen dat er nu nog wat aan zit maar dat gaat er uiteindelijk ook al wel vanaf toch of accepteren.

Ik reageer maar even hier op mijn www op hyves ;-). Vandaag een paar afmeldingen gehad voor de bruiloft waar ik erg van baal.

Baal gewoon dat er zo weinig mensen van mijn kant komen, snap best dat het een eind weg is. Daarnaast hebben ook de stiefbroer en stief schoonzus van mijn vriend afgezegd en dat waren daggasten en ik vind dat je dat niet kunt maken. We hebben het zelfs van zijn vader moeten horen i.p.v. hun zelf. Ze hadden het een tijdje geleden wel gezegd dat de mogelijkheid er was dat ze niet konden maar zouden het nog definitief laten weten. Ik vind gewoon dat je op de bruiloft van je broer moet zijn en zeg het al helemaal persoonlijk. Volgens mijn vriend trek ik het me teveel aan maar ik merk dat ik anders gewend ben dan hem, ik heb het gevoel dat hun maar erg weinig over hebben voor andere en dat geeft me weer het gevoel van buitenbeentje, juist ook omdat mijn eigen familie een eind weg woont. Zo was er van hun ook niemand op mijn vrijgezellenfeest terwijl ze allemaal wel gevraagd waren terwijl ik weet dat mijn broers wel naar de vrijgezellenfeest van mijn vriend zouden gaan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 2 feb 2011 - 8:03

Hallo allemaal,

Mijn kleine man en ik hebben bij mijn schoonouders gegeten. Gelukkig gaat het wel weer met mij en mijn kleine man hoest alleen nog een beetje. Hij wil graag morgen na school, hij gaat toch alleen de ochtend. We hebben zaterdag een bruiloft en mijn man moet werken en ik had geen oppas dus nu heeft mijn jongere zwager aangeboden om op te passen met zijn vriendin samen dus dat is super lief. Hij hoeft niet veel te doen want ik leg hem al op bed dus ze hoeven alleen maar te zitten Very Happy Heb er zin in zaterdag.

Limburg, leuk dat je bestelling al binnen is gekomen, jammer van de muziekdoos. Dat is balen dat er een aantal mensen niet komen. Dat is helemaal raar van die stiefbroer kan me niet voorstellen dat er iets belangrijker is dan op de bruiloft van je broer te zijn en jullie ook persoonlijk even niet te bellen. Jullie hebben toch op hun gerekend als daggast.
Dat slaat nergens op dat die ziek wordt omdat jullie hem overal mee na toe nemen. Ze moet juist blij zijn voor S. dat hij overal na toe gaat want zij doet het duidelijk niet voor hem. Ik vind dat jullie wel kunnen eisen dat hij eens een keer onderzocht wordt door een maatschappelijk werker.

Rupsie, balen dat je zo aan het rennen vandaag. Leuke avond ga je tegemoet, je lees het vast al niet meer maar veel plezier. Gelukkig dat alles goed was bij de vk.

Beegee, hoe is jou dag gegaan? Heb je alles wel een beetje gedaan wat je wilde doen?

MM, goed dat alles goed was bij de fysio met R en over drie weken terug komen, goed hoor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 2 feb 2011 - 10:13

* Limburg ja ik moet ook met haar oefenen dat ze kan staan en nog andere oefeningen om haar onderrugspier te trainen. Zodat ze kan gaan kruipen of tijgeren. Die kilo's bij E. hebben best een tijd geduurt toen ik zwanger werd van R. woog ik op mijn mooist zeg ik steeds. Dus accepteren doe ik het nu niet. Ik ben nu niet echt gaan dieeten maar wel bewust gaan eten en drinken. Wat super k*t dat je nu nog afmeldingen krijgt zeg! En helemaal van zijn stiefbroer en schoonzus via hun vader echt heel erg...

* Lindsya Wat lief dat je jongere zwager op je kleine man wil passen!

Zaterdag gaan we stappen weer eens samen. Maar oppas regelen of logeren met 2 kids is wel een stuk lastiger merk ik. Mijn ouders hebben het druk en zijn blij dat ze op zondag kunnen uitslapen. Mijn vader werkt de hele week en dan op zaterdag klust hij in mijn broertjes huis en op zondag zijn ze bij mijn oma (elke week). Dus nu gaan ze zaterdagavond naar mijn schoonouders alleen moeten we ze op tijd ophalen 8:15 op zondagochtend maar goed we kunnen wel samen naar de kroeg.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 3 feb 2011 - 1:25

Goedemiddag meiden,

Nog maar 1 nachtje slapen ;-). Vandaag een drukke dag, vanochtend spullen gepakt die we vandaag naar de locatie moeten brengen. Taart bij de bakker opgehaald voor mijn nichtje die morgen 1 wordt. Ook mijn nagels laten doen, voor het eerst en voelt zo gek aan, typt ook voor geen meter haha. Straks naar de gynaecoloog, trouwlocatie en mijn bruidsjurk ophalen en nog een paar telefoontjes plegen. Gisteren naar de stad geweest om kleding voor mijn nichtje te shoppen waren haren maten uitverkocht. Zit me toch niet lekker dat ik nu geen cadeautje heb dus vanavond misschien nog gauw naar de stad. Ben blij als ik vanavond in bed lig ;-).

@ Lindsya, fijn dat het weer wat beter gaat met jullie beide. Vond O. het weer fijn om naar school te gaan?
Wat aardig van je zwager dat hij zaterdag op wil passen.

Vandaag naar je moeder toe? Hopelijk horen jullie dan een datum wanneer ze de mri-scan gaat krijgen.

Het is helaas complete jaloezie van de moeder van S. waardoor ze S. ook niks gund, ze kan zich er niet overheen zetten, wat zij niet heeft, mag S. ook niet. Als hij daar is, is het al een heel avontuur als die naar de friettent gaat.

Het liefst zou ik ook zo’n onderzoek willen alleen mijn vriend is bang, het kan ook altijd anders uitpakken en moeders hebben heel veel rechten in Nederland.

@ MM, is R. nog druk aan het proberen om te gaan kruipen/tijgeren?

Dat is ook de beste manier denk om af te vallen, voor kom je het jo-jo effect me i.p.v. flink te gaan diëten. Lukt het je ook om je er aan te houden?

Wat balen dat oppas zo moeilijk te vinden is. Zag er vorige week ook iets op je hyves, daar nog iets uitgekomen? Wij hebben het met oppas heel luxe, hier staan ze er allemaal om te springen.

Heeft R. al een afspraak bij de oogarts?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 feb 2011 - 2:21

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is vanmorgen na school geweest. Hij vond het heel leuk en het is me opgevallen dat die de 0 en 1 kan schrijven dus het leren gaat goed. Hij zit net een anderhalf week opschool Very Happy Daarna is die bij het buurmeisje wezen spelen en ik ben even na het ziekenhuis geweest. Met mijn moeder ging het goed, niet geweldig goed maar gewoon goed. De hechtingen zijn uit haar hoofd, ze hebben een foto van haar longen gemaakt en daaruit is uitgekomen dat er veel vocht achter haar longen zit en daar krijg ze nu medicijnen voor. Ze moet nu meer hulp in huis krijgen met wassen en aankleden en alles dat zijn ze aan het regelen. Van de mri scan hebben we nog niks gehoord dus dat wachten we maar even af.

MM, moeilijk is dat he oppas regelen voor twee kindjes. Pff jullie moeten de kids weer vroeg ophalen zondag, jammer dat jullie niet uit kunnen slapen maar jullie kunnen wel opstap dus dat is ook wel leuk.

Limburg, nog één dagje spannend. Druk dagje voor je vandaag aller laatste dingen regelen. Niet teveel doen vandaag want morgen wordt ook een drukke dagje voor je en als je dan heel de dag pijn heb is ook niet leuk en op tijd na bed Wink
Tuurlijk doet ze veel uit jaloezie maar dit gaat wel erg ver. Misschien komt het er vanzelf nog een keer er uit als S. na school gaat en de juffrouwen het op gaat merken. Als ik je niet meer online ziet alvast heel veel plezier morgen en geniet ervan.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 3 feb 2011 - 2:50

Goedemiddag!

Hier weer lekker weekend. Vandaag beneden gepoetst en we zijn naar de bieb gewandeld, Rick meteen lid gemaakt dus hij is helemaal trots dat hij nu ook een pasje heeft en boeken kan uitkiezen. Het ging deze week wat beter met hem op de psz, hij moet heel erg wennen dat de groepen ineens groter zijn, juffen gaan daar goed mee om dus ik verwacht dat het binnenkort echt goed gaat met hem. Deze week heeft hij ook een paar keer op de wc gepoept, dus ik ben erg trots op m'n ventje. Lisa gaat ook lekker, al heeft ze er wel een flinke babbel opstaan. We stonden bij bakker bart en ik zei dat ze even stil moest zijn en ze roept ineens keihard mama hou je bek! Ze weet natuurlijk totaal niet wat ze zegt, maar iedereen keek en ik schaamde me dood Embarassed . Lisa toch ook maar meteen duidelijk gemaakt dat ik zo'n taalgebruik echt niet pik. Vanavond nog boodschappen doen en sporten en dan zit de dag er weer op!

@ Lindsya...het gaat dus goed met O.mer op school, leuk! Ik hoop dat de medicatie bij je moeder gaat helpen.

@ Limburg....jeej morgen de grote dag! Ben je zenuwachtig? Balen zeg dat er nog zoveel afbellers zijn. En wat raar van de stiefbroer en stiefschoonzus, ik zou dat ook echt niet tof vinden! Hoe was het bij de gyn?

@ MM....lekker, zaterdag met z'n tweetjes op stap! Heerlijk! Lastig he oppas vinden steeds? Ik voel me soms erg bezwaard dat ik steeds mijn ouders vraag.

@ Rupsie...hoe was het in scheveningen? En de musical? Fijn dat alles goed was bij de verlos!

@ Beegee...vanacht wat beter kunnen slapen?

@ Petra...groot gelijk dat je in maart niet naar Egypte gaat! Dominicaanse klinkt ook goed toch?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 3 feb 2011 - 7:17

Hi meiden,

Zo ik ga nu even rustig op de bank zitten en dan straks lekker tv kijken in bed en vroeg slapen en nergens proberen aan te denken. Ben heel de dag nog niet zenuwachtig geweest maar nu is mijn vriend weg en word ik wel een beetje zenuwachtig of we echt aan alles hebben gedacht en of de planning morgen lukt. Mijn vriend heeft vanavond vrijgezellenavond en daar baal ik wel van, sowieso baal ik dat hij nu weg is :-(.

Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Eerst gesprek gehad net zoals eigenlijk bij intake bij de verloskundige en gevraagd wat de klachten waren. Bloeddruk opgemeten en was goed, daarna heeft de co-assistent gevoeld aan mijn buik en die vond mijn buik hele mooi en naar het hartje geluisterd.

Daarna bij de gynaecoloog geweest, weer vragen moeten beantwoorden en die heeft ook aan mijn buik gevoeld. Mijn buik is heel stug en mijn buikspieren hebben het zwaar. Ze heeft een echo gemaakt, alles was helemaal goed. Voldoende vruchtwater, drukke bewegende baby, placenta lag netjes. Ze heeft 4 groeimetingen gedaan en ook weer naar het hartje geluisterd. De metingen waren allemaal goed, bij 2 metingen zit de baby aan de bovenkant van de curve en bij 2 metingen op de onderste lijn maar nog wel gelukkig in de curve waardoor de metingen allemaal goed waren.

Daarna heeft ze nog inwendige metingen gedaan, lengte van mijn baarmoeder gemeten en gekeken of deze nog 100% dicht is. Het belangrijkste is dat mijn baarmoeder mond nog helemaal dicht is, had niet moeten denken wat er zou zijn gebeurd als bleek dat ik ontsluiting had.

Maar ondanks dat deze dingen allemaal goed waren, wil ze graag weten waarom ik mijn hele zwangerschap al niet lekker ben, hiervoor moet ik maandag bloedprikken en urine inleveren. De harde buiken worden veroorzaakt door de bewegingen van de baby en ik zal hier dus mijn hele zwangerschap last van blijven houden en ik zal het echt rustig aan moeten blijven doen.
Daarnaast vind ze het ook merkwaardig dat ik de baby zo weinig voel en al helemaal omdat andere hem van de buitenkant wel voelen maar ik van binnenuit niks voel. Voor de zekerheid mag ik iedere week een ctg laten maken maar dat wil ik nog even niet, mocht ik de baby nog minder gaan voelen dan moet het wel.

Ik blijf onder controle van de verloskundige maar zij gaat op de zijlijn meekijken. Over 2 weken moet ik weer bij haar terug komen en dan gaan we opnieuw kijken naar alles.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 3 feb 2011 - 7:30

Bedankt meiden voor morgen, komt hopelijk helemaal goed. Ik zal morgen, zaterdag en zondag denk niet online zijn maar zodra ik weer online ben, horen jullie hoe het was!

@ Lindsya, wat knap dat O. nu al de 0 en 1 kan schrijven terwijl dit pas zijn 2e schoolweek is.

Wat fijn dat het wel iets beter met je moeder gaat, hopelijk gaat het snel weer echt goed met haar maar dit is al een verbetering t.o.v. afgelopen weken.

@ Sjonno, wat fijn dat het toch weer wat beter met R. gaat op het psz, hopelijk is het binnenkort weer zoals vanouds en gaat hij er weer graag heen.

Hoe was het afgelopen dagen om te werken in de koud op je werk? Is dat ding voor de verwarming inmiddels gemaakt?
Wat knap dat R. op de wc heeft gepoept!
En L. in de winkel, kan me voorstellen dat je je schaamt terwijl je er niks aan kan doen. Hopelijk blijft het hierbij en zegt ze het niet nog een keer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 3 feb 2011 - 8:12

Hoi meiden. Ik heb een hele gezellige dag achter de rug gehad. Wat geshopt in Scheveningen, lekker gegeten en daarna dus naar de musical. Was ook een hele leuke musical. Wel hartstikke laat thuis. Ben nu ook ontzettend moe. Dus ga er lekker vroeg in vanavond.

Kids hadden het ’s middags goed gedaan bij m’n moeder. En m’n man had het ook gezellig met ze gehad, daarna thuis.
Vandaag ons huisje gepoetst en S. is naar de psz geweest. Was weer helemaal leuk geweest.

Verder wat minder want ik heb sinds een paar dagen ontzettende last van mijn kies. Was een half jaar geleden ook al, ben toen bij de tandarts geweest maar die kon niks vinden. Toen is het een tijdje weggeweest maar nu is het weer in helemaal terug. Denk niet dat het de kies zelf is, heb het idee dat ik de zenuw de hele tijd voel. En als ik ergens doodsbang van ben dan is het de tandarts. Dus heb nog steeds niet gebeld om een afspraak te maken. Zie er zo tegenop. Sjonno. Heb jij tips of ideeen wat er dan aan gebeuren gaat??

Morgen mag ik weer een dagje gaan werken en gaan de kids naar mijn moeder toe. Wij gaan dan daar ’s avonds ook mee eten, en de kids blijven dan daar slapen. Wij hebben om half 7 eindelijk de (hopelijk laatste) afspraak over de badkamer, keuken en tegels. Alles is berekend en morgen krijgen we de prijzen te horen. Zal wel schrikken worden ben ik bang. Maar goed we komen er wel uit denk ik met dat bedrijf. Beetje onderhandelen en dan mag het van mij rondgemaakt worden. Hopelijk werkt het morgen ook zo.


Limburg: Heel veel plezier morgen met je bruiloft. Probeer er van te genieten, want die dag gaat zo ontzettend snel voorbij. Tuurlijk hebben jullie alles goed geregeld. Niet te veel meer piekeren vanavond.
wel balen dat die mensen nog afgezegd hebben op het laatste moment. Onbegrijpelijk, maar daar moet je ook niet meer over inzitten, als de mensen die er zijn maar belangrijk voor je zijn zodat je lekker kan genieten.
Fijn dat alles goed was met de baby en met jou ook. Fijn dat ze je in de gaten blijven houden zo.

Lindsya; Ach meis is te begrijpen dat je van vermoeidheid ingestort bent. Ai en de griep in aantocht. Beterschap meis, en denk
een beetje aan jezelf. Wat leuk zeg zaterdag een bruiloft. Alvast veel plezier. Gelukkig is de oppas geregeld. Wat knap dat hij al 0 en 1 kan schrijven.

Petra: en al besloten wat je gaat doen met je vakantie? Klinkt echt heerlijk zeg die vakanties.

Beegee: Balen van je onrustige nacht. Vanavond weer even bijtanken dan.

MM: Wat goed dat de fysio zo tevreden is. Ojee flink krijsen dus met het oefenen van staan. Gelukkig is de oppas geregeld en kunnen jullie genieten van jullie avondje stappen.

Sjonno: Wat goed van Rick dat hij deze week ook al op de wc gepoept heeft. Dan zal hij er snel helemaal doorheen zijn. Heerlijk toch. Ojee die Lisa in de winkel, ik zou me ook schamen, maar ja je kan er op dat moment weinig aan doen dat ze het zegt, maar blijft balen dan.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 feb 2011 - 8:26

Hallo allemaal,

Ik ben voor de zekerheid toch na de dokter geweest met mijn kleine man met zijn nek. Elke keer als ik wilde zei die dat het over was en geen pijn meer had. Maar hij begon er weer over en we zijn gegaan. Er blijkt een spier wat harder te zijn dan alles, wat wij zelf allemaal weleens hebben, dat het vast zit. Er is gelukkig niks met zijn wervels ofzo aan de hand en ik moet tijgerbalsem smeren en goed warm houden.

Daarna bij mijn oma gegeten en nu zijn we thuis en ligt mijn kleine man lekker te slape. Morgen moet die weer na school.

Sjonno, wat een ondeugd is je kleine meisje. Soms sta je echt versteld wat ze allemaal aan woordenschat hebben. Gelukkig dat het nu beter gaat op psz met Rick. Hoe was het op je werk met de kou?

Limburg, gelukkig dat je nu goed in de gaten gehouden wordt en dat er nu onderzoek na gedaan wordt. Ja morgen is de dag. Geniet ervan en ga lekker op tijd slapen.

Rupsie, leuk is scheveningen he. Wij gingen er altijd op zondag na toe om te shoppen en lekker te eten en te drinken. Ik vind het echt een leuke stad. Leuk dat de musical ook leuk was. Minder dat je last heb van je kies weer. Oh morgen krijgen jullie de prijs te horen, hopelijk valt het een beetje mee en kunnen ze snel beginnen met plaatsen. Werk ze morgen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 3 feb 2011 - 8:28

* Limburg heel veel plezier morgen!!! Ja R. is nog druk bezig met proberen haha Ja het lukt me wel om aan het minder en gezonder eten gelukkig. Hier is uit mijn www niet echt iets gekomen wel iemand uit mijn zwangerschapsclubje van R. die aangeboden heeft met carnaval op te pasten. Echt zo lief!! Ze heeft namelijk zelf ook 2 kids in dezelfde leeftijd en zij zitten ook met het oppas probleem dus we zouden elkaar kunnen helpen. Maar daarbij zou een jonger meisje qua oppas ook makkelijk zijn. De afspraak is geweest en alles is goed.. dus we weten nu niet waar het aan ligt. Vanavond nog een vrijgezellenfeest dat is laat kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Wel mooi dat alles goed is en wel goed dat ze gaan onderzoeken waar het nou vandaan komt.

* Lindsya Wat leuk dat hij begint met schrijven. E. ook al die kan nu 0,1, R, M, C, P,E zo ineens ging ze zich interesseren. Dus de mriscan is dus nog niet geweest. Ja inderdaad samen op stap is zeker leuk

* Sjonno Jij ook lekker weekend! E. is nu ook 6 weken lid van de bieb. Ohh die Lisa daar heb je wel wat mee te stellen he met haar uitspraken enz.

* Rupsie Mooi dat de musical leuk was! Jij ook al zo bang voor de tandarts ik ken er nog 1.....

Ondertussen gaan de meiden niet meer logeren maar passen ze mijn schoonouders liever hier op omdat zij de volgende ochtend om 8:15 op pad moeten. Dus nu weten we nog niet zo goed hoe we dit moeten doen.
Ik heb al aangeboden om op tijd naar huis te gaan maar mijn mannetje wil niet dat ik alleen over straat ga dus dat word toch eerder naar huis dan gehoopt.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:01

@ limburg heel veel plezier vandaag!! geniet van deze mooie dag



Goedemorgen!!

Hier alles prima, drukke dagen maar goed volgens mij heeft iedereen daar last van...Very Happy
ga zo naar boekel toe voor een nieuwe sax..ik hoop echt dat het iets is. Afgelopen woensdag heeft er 1 hele belangrijke klep begeven dus na 30 minuten muziek gemaakt te hebben moest ik stoppen...(ohh dat was niet goed voor mijn humeurtje!!)
ga zo met de meiden en een vriendin, dan droppen we merle bij een andere vriendin van ons haha...en als we terug komen gaan we wel gezamenlijk lekker lunchen..Very Happy
verder gaat het goed met de meiden! Merle krijgt nu 's avonds al 2 dagen paracetamol voor ze gaat slapen...dat hele mondje staat vol bulten en ze was weer ineens aan het spoken..nu eerst half uurtje voor ze naar bed gaan mond in smeren met gengigel dan nog paracetamol en mevrouw slaapt weer gewoon tot 7.30 Very Happy en is in de ochtend weer lekker vrolijk.
We gaan dadelijk lekker in bad met zen 3tjes!!

ga even pagina extra openen om te reageren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 3 feb 2011 - 21:18

Goedemorgen!

Rick was vroehoeg! Om half 7 klaarwakker, hij had het steeds over school en wat hij daar allemaal gingen doen dus ik dacht yes we zijn door de huil-fase heen. Helaas, het binnenbrengen ging goed, maar tijdens het zwaaien begon hij te huilen. Hij wilde perse een zakdoekje meenemen en ik begreep het niet totdat ik hem het zakdoekje tevoorschijn zag halen en zijn traantjes zag wegvegen, kreeg toen wel even een brok in mijn keel. Maar de juf zei dat het al een stuk beter ging dan vorige week en de week daarvoor dus we zijn aardig goed op weg. Al doet het me wel echt wat als ik hem daar zo zie huilen. Lisa is nu koekeloere aan het kijken en daarna huisje boompje beestje ( leuk programma is dat! ) en dan gaan we even een stukje wandelen. Vanavond even op bezoek bij mijn opa in het ziekenhuis en morgen op schoenenjacht voor beide kids, wordt weer een duur grapje. Hoop eigelijk dat het voor Rick nog niet nodig is.

Oh ja, het werken in de kou viel mee. Het was wel frisser dan anders, zo'n 19 a 20 graden maar dat is nog altijd beter dan de temperatuur die ze maandag hadden.

LIMBURG, EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!!!

@ Limburg....fijn dat bij de gyn alles goed was. Ook wel lekker dat ze je extra in de gaten blijven houden.

@ Rupsie...ik zou toch de tandarts bellen. Mocht het idd je zenuw zijn, dan is het toch je kies. Jeej, vandaag de prijsopgave, hoop dat je alles rondkrijgt en dat alles dan geplaatst kan worden.

@ Lindsya...helpt het smeren in de nek van Omer?

@ MM...hmmm dat is idd niet zo fijn als je op stap gaat en je hebt oppas aan huis, moet je weer eerder gaan. Lastig zeg.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:20

Ahhhhhhhhh mijn hele lap tekst weg........scratch scratch scratch scratch
Poging 2!!

@ mm, Indy is ongeveer 102 cm en 15,5 kg.....
ohh balen dat wordt het nog niet echt een leuke stapavond he!!

@ lindsya, aan jezelf denken he meis dat is ook heel belangrijk!! hug
heb je nog zin in het feest morgen? wel een lief aanbod om op te passen, naja gewoon bankhangen bij jou thuis haha

poeh met je moeder houd het ook niet op he...gatsie toch!! probeer alleen niet alles alleen te willen doen voor je moeder he! het ziekenhuis kan ook veel dingen regelen....

@ sjonno. wat leuk de bieb! ik wil dat ook nog, maar heb er gewoon nog geen tijd voor gemaakt...
wow die lisa zeg.... Embarassed
gelukkig gaat het weg brengen van rick al steeds beter!!

@ rupsie, hoe was de musical??? (al gelezen intussen haha)
hoe beleven de kids je zwangerschap of is dat nog te onwerkelijk??
ieeeee das minder last van je kies...houd je hart maar vast als je de prijzen gaat horen....poeh

@ petra*, super mooie blog geschreven op hyves!
en ik zou inderdaad niet naar egypte gaan!! brrrr wat een gedoe daar zeg



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum