Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:32

@ sandra, tsja of ze nu tv kijken of ds-en ik neem aan dat ie daarna weer lekker speelt toch..Very Happy ik denk dat Indy het ook mega leuk zou vinden..
wat knap zeg de eerste keer zo goed gegaan!!!!
S is echt een handebinder he!! POEH, lijkt me echt zwaar

@ rupsie, ohh wat een weekend zo zeg...wel knap dat s mee ging de kerk in en zo lief was..Lijkt me toch best lang voor zo;n kleintje! F nog steeds aan het kwakkelen?? jemig zeg
Ik probeer woensdag te gaan kijken voor een sax!! dus ben benieuwd..Very Happy

@ lindsya, zoo lekker sportief geweest..Very Happy
gaat o.mer al hele dagen naar de kleuterklas of toch nog wennen??

Hier alles rustig....indy heeft net verplicht moeten rusten boven..Very Happy en merle is al de hele dag kattekwaad aan het uithalen...die klimt echt overal op ... via de kinderstoel klimt ze op de eettafel....:S echt niet normaal...verder heeft ze ook in de gaten dat de spiegel in de gang leuk is, geeft ze zichzelf kusjes op de spiegel...(lang leven glassex)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 3:44

Hallo meiden,

Vanochtend op kantoor geweest, 2 weken geleden was er een nieuwe medeweker voor mij begonnen en vandaag begon de andere dus even langs geweest om het een en ander uit te leggen. Blijf natuurlijk weer te lang, maar goed nu heb ik wel meer rust.

Net ook gebeld door de kraamzorg en ze komen 16 februari langs voor een intake gesprek. Gelijk gevraagd of het kamertje klaar moet zijn maar dat hoefde niet. Gelukkig want weet niet of we dat redden. 9 februari word het kamertje gebracht maar moet morgen even bellen of ze dit ook in elkaar kunnen zetten, dan is het kamertje sowieso grotendeels klaar op een lamp en rolgordijn na.

Vanavond naar de verloskundige voor gewone controle, ben heel benieuwd wat die van mijn klachten gaat zeggen, het word echt alleen maar erger, zelfs ´s nachts. Ik ga er vanuit dat met de baby nog alles goed is. Ben alleen, heel slim, vergeten op de weegschaal gaan staan vanochtend. Helaas moet ik alleen omdat we het anders niet redden met S.

@ Lindsya, O. ook al zo gek op soep, S. is hier ook gek op soep en op ei haha. S. eet zo 2 kommen van soep leeg en heeft het liefst ei op zijn brood of eet hij zo, vorige week vroeg ik ‘s ochtends wat hij op zijn brood wou, zei die ei terwijl we die dag ervoor gebakken ei hadden gegeten, het is niet elke dag feest ;-).

Ik ga mijn nagels heel neutraal doen, het word voor mij de eerste keer en ben benieuwd hoe ze gaan bevallen, vind het namelijk bij andere altijd mooi, verzorgd.

Als ik bij mijn ouders ben wil ik altijd taart haha, is echt anders daar dan hier, dat mis ik wel ;-).

Wat leuk dat ze met de klas naar de bieb gingen en dat daar een verhaaltje werd voor gelezen. Vonden de kinderen het allemaal leuk?

Hoe was het bij je moeder? Doe je het allemaal lopend? Is het ziekenhuis zo dichtbij?

@ Sjonno, de kids hadden gisteren dus weer lekker geslapen, vandaag ook zag ik alleen R. 2 keer wakker? Huilt hij dan ook?

Hoe vond R. de nieuwe auto van opa? Is hij zo’n auto gek? Mijn vriend heeft een leaseauto en krijg in het 3e kwartaal van dit jaar weer een nieuwe auto :-).

Wij keken voorheen ook lekker tv in bed maar was echt afkicken toen die weg was. S. maakte er gelijk gebruik van vanochtend, of het de laatste weken niet anders is geweest t.o.v. voorgaande weken.

Wat sneu van L. haar armpje, heeft er nu geen last meer van?

Wat goed van de zindelijkheid van R.! S. lukt het ook nog niet om op de wc te poepen dus zodra hij een luier aan krijg, gaat hij poepen.

@ MM, E. heeft een mooie kamer, echt een meiden kamer en ze is er zo te zien ook erg blij mee!

Hebben beide kinderen doorgeslapen vannacht?

Jammer dat je niet meer was wezen shoppen, al een andere datum gepland?

@ Beegee, gaat het inmiddels al weer wat beter met je nek of moet je weer terug komen na vanochtend?

2 brillen, toe maar! Showen!! En een rok gekocht, deze ook showen, ben nieuwsgierig haha.

Hier is het altijd koopzondag op zondag maar kom echt nooit op zondag in de stad haha.

S. is op dit moment helemaal fan van Kabouter Plop, wij gaan in de zomer naar Plopsaland, ben benieuwd!

@ Rupsie, balen van de nachten! Dat gehuil is helaas herkenbaar, S. heeft het ook de laatste weken en heb ook het gevoel dat het een gewoonte is maar hij weet er alleen ’s ochtends helemaal niks van. F. houdt het helaas wel goed vol met kwakkelen, je zou toch zeggen dat hij er nu wel klaar mee moet zijn maar schijnbaar is hij er vatbaarder voor?

Zou wel een moeilijke dag zijn geweest voor jullie allemaal, de eerst verjaardag dat ze er niet meer bij is. Wat knap dat S. zich zo netjes heeft gedragen tijdens de mis!

@ Sandra, wat goed dat C. het zo goed deed vanochtend op de kleuterschool en dat hij gelijk weer wou, goed teken! Wanneer mag hij weer?

Op de ds? S. weet gelukkig totaal niet wat dat is haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 31 jan 2011 - 4:02

Hallo allemaal,

We zijn na het ziekenhuis geweest. Het ging iets minder met mijn moeder, ze had weer hoge koorts en ze gaan een mri-scan van haar hoofd maken maar wanneer is nog niet bekend. Wanneer ze eruit mag is ook nog niet bekend.
Net even boodschappen gehaald. Ik ga vanavond shoarma maken, lekker heb ik echt al lang trek in.

Rupsie, hoe ging het met je schoonvader op de verjaardag van zijn vrouw? Hoe gaat het helemaal met hem, heeft die het al een plekje gegeven allemaal? Minder dat F. zo aan het klieren is met inslaap komen. Misschien een fase. Hopelijk gaat het morgen net zo goed als vorige week op de kdv.

Sjonno, lekker een lui dagje vandaag, heerlijk mag ook wel een keer. Dat is zeker lekker geen wegenbelasting betalen.

Beegee, wat een kleine boef is die Merle. Ziet ze dat allemaal van Indy of vind ze het allemaal zelf uit? Hoeveel keer slaapt Indy nog overdag?
Hij gaat elke dag, alleen de ochtenden nog maar want hele dag is te lang voor hem en te vermoeiend. We proberen eerst zo in het ritme te komen en dan gaan we rustig met de middagen erbij beginnen.

Limburg, gelukkig dat er iemand in jou plaats is begonnen met werken. Hebben ze toch even een vervanger tot jij bevallen enzo ben. Succes vanavond bij de vk, hopelijk weet ze wat de klachten zijn en dat er iets aan te doen is. Je heb het kamertje bij dezelfde winkel gekocht als ik toch? Dan zetten ze het niet in elkaar of tegen een vergoeding maar dat weet ik niet zeker. Wij hebben het ook zelf gedaan.
Mijn kleine man vind soep met eieren samen heel erg lekker of ik maak weleens een uitsmijter vind die ook helemaal lekker. Ja ik doe het meeste lopend, het ziekenhuis is op 5 minuten loopafstand en winkelcentrum en de bieb 10 minuten loopafstand. Met de fiets is het zo koud op dit moment Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 4:14

@ Lindsya, wat vervelend nieuws om te horen dat het weer minder met je moeder gaat. Wel goed dat ze nu verder gaan zoeken, ben benieuwd of er iets uit de mri-scan komt, balen dat alleen nog niet bekend is wanneer want volgens mij is er wel vaak een wachttijd daarvoor.

Lekker shoarma, hebben wij vorige week op. Wij eten vanavond lekker makkelijk omdat ik geen tijd heb om te koken, broodje kipburger.

Ja heb idd bij dezelfde winkel als jou het kamertje gekocht. Dacht ook al dat ze het niet standaard in elkaar zetten maar volgens mij had ik op hun website gelezen dat je het wel kan vragen, ben alleen benieuwd wat dan de kosten er van zijn. Mijn vriend kan het wel alleen ik vind hem niet netjes genoeg en word helemaal zenuwachtig van hem haha.

O. is dus gek op de zelfde dingen als S., grappig haha.

Ja, zijn nu zelfs 2 vervangers. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, mijn leidinggevende vroeg al hoe mijn indruk van ze is. Echt afwachten en zie zat dingen mis gaan maar daar mag ik me nu niet druk over maken, dat komt na mijn verlof wel weer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 31 jan 2011 - 4:15

Hallo!

Kids bijna 2 uur geslapen, heerlijk dus! Belde mijn collega nog om te zeggen dat de warmtepomp op het werk ( die regelt de verwarming ) kapot is en dat het maar 15 graden is in de praktijk. We moeten dus moet blote onderarmen werken ivm de hygiene en we zitten bijna heel de dag ( vooral als je aan de stoel assisteert ) dus het zal lekker koud zijn morgen. Heb nu al geen zin meer om morgen te werken haha.

@ Lindsya...vervelend zeg dat het wat minder ging met je moeder. Waarom ligt ze nu in het ziekenhuis? Heb dat denk ik gemist. Jammie, shoarma, altijd lekker!

@ Limburg...Rick roept dan als hij wakker wordt 's nachts. Vaak is hij dan zijn knuffel kwijt en zodra hij die dan weer heeft slaapt hij weer verder. Rick vond de auto van opa natuurlijk super, hij is een echte autogek, sjouwt heel de dag zo'n speelgoedautootje mee. Lisa heeft gelukkig geen last meer van zijn armpje. Moet jij thuis op de weegschaal voor de vk? Wij hoefden, thank god, nooit op de weegschaal. Fijn dat je nu wat meer rust hebt nu je je werk meer hebt kunnen overdragen.

@ Beegee...echt een pittig dametje he Merle? Lisa is ook zo'n klimgeit. Zodra die kon klimmen was er ook geen houden meer aan...

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 4:19

@ Sjonno, bij de verloskundige wegen ze me nooit en als ik mijn gewicht niet weet, is dat ook niet erg maar als ik die wel weet, dan schrijft ze die er bij in de computer. Ben er nu niet meer op gaan staan omdat ik volgens mij ga schrikken van het gewicht haha. Dacht vorige keer bij 24 weken ook dat ik erg was aangekomen, was ik totaal 3,7 kg aangekomen dus dat viel mee.

R. is dus een echte jongen, heerlijk! S. gaat hier ook steeds meer met auto’s spelen.

Veel plezier morgen met werken, kan me goed voorstellen dat je nu geen zin meer heb. 15 graden, blote armen en grotendeels stil zitten lijkt me geen pretje. Had ze geen idee wanneer die warmtepomp gemaakt zou worden?

Lekker dat beide kids 2 uur hebben geslapen, even momentje voor je zelf.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 31 jan 2011 - 4:31

Sjonno, mijn moeder heeft weer een hypo gehad en ze is daardoor ook heel hard op haar hoofd gevallen, waardoor ze nu ook een bult heeft en 5 hechtingen erin. Ze was heel erg verward en ze krijgt daarvoor nu medicijnen. Haar longontsteking was ook nog niet helemaal over. Ze ligt er morgen een week in weer.
Oh dat is minder zo koud op je werk. Hopelijk wordt je weer niet ziek, sterkte morgen op je werk.

Limburg, ik weet niet of ze het tegen een vergoeding in elkaar zetten. Ik heb het samen met mijn schoonzus toen gedaan Very Happy Mijn man is ook niet zo heel handig. Meestal als je in het ziekenhuis ligt kunnen ze je er weleens tussen zetten maar of dat nu ook zo is weet ik niet. Ik vind de shoarma van de shoarmatenten niet zo lekker, mijn man heeft gewerkt in de shoarmazaak dus die maak het dan helemaal fijn met kruiden en alles, ik vind dat altijd heel lekker.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 31 jan 2011 - 4:47

@ Lindsya...wat vervelend van je moeder weer. Had zo gehoopt dat na het verhuisgedoe je eindelijk is in rustiger vaarwater zou komen.

@ Limburg...ow, op die manier met het wegen. Ik was echt blij dat ik bij mijn verlos dat niet hoefde haha. S ook een echte jongen dus, leuk!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 31 jan 2011 - 5:20

Sjonno schreef:@ Lindsya...wat vervelend van je moeder weer. Had zo gehoopt dat na het verhuisgedoe je eindelijk is in rustiger vaarwater zou komen.


Nee helaas niet maar gelukkig heeft een thuiszorg die daar lopen haar wel sneller gevonden dan ik want ik had ze één uur voor haar aanval nog gebeld en alles ging goed dus bij mij had het wel langer geduurd voor ik er na toe gereden was. Ik ben wel heel erg blij dat ze daar woon.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 5:24

Ik ga afsluiten en zo beginnen aan het eten en dan de mannen alleen laten (hopelijk zetten ze het huis niet op de kop) en dan naar de verloskundige, misschien tot vanavond en anders tot morgen!

@ Lindsya, ik ga ze morgen bellen en anders gelijk even hulp inschakelen, die kamer wil ik gelijk in elkaar hebben staan en lekker inrichten haha.

Kan me voorstellen dat je man het zelf lekkerder kan maken. In mijn oude woonplaats nam ik altijd kipshoarma maar dat kennen ze hier niet, dan krijg je gewoon kipfilet blokjes :-(.

Wanneer horen jullie wanneer de mri-scan plaats kan vinden?

@ Sjonno, hoefde jij nooit je gewicht door te geven tijdens controle?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 7:05

Net terug van de verloskundige en ze wil dat ik gezien word door de gynaecoloog om zeker te weten dat we niks over het hoofd zien. Als er niks uit komt moet ik wel verwachten dat deze klachten waarschijnlijk heel mijn zwangerschap blijven aanhouden :-(. Her hartje klonk prima, maat buik was ook goed wel moet ik geen 8 ponder verwachten maar zou ook niet weten waar dat zou zitten haha. Over 2,5 week heb ik de groeiecho en misschien dat hij een weekje achter ligt kwa groei maar een week is niet erg.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 31 jan 2011 - 7:33

Sandra: Super zeg dat het zo goed gegaan is met C. Wanneer mag hij nu weer oefenen? Ik hoop dat het bij ons ook zo goed zal gaan na de vakantie. Ojee nu al verslaafd. Ach als hij ook nog maar gewoon speelt.
En bij S. kun je er dus niks van zeggen hoe het gaat per dag. Gelukkig zijn de nachten goed nu.

Sjonno: Ach lekker toch een relax dagje. Ook wel leuk een keer. L. die fase dus ook gehad. Hopelijk is het snel weer voorbij dan. Pff heel irritant deze fase.
Ojee dat wordt minder morgen op je werk. Bij ons is het altijd zo koud. Vrijdag was het 13 graden toen ik binnen kwam. Einde van de dag was het 18 graden. Echt heel irritant Heb er al vaak wat van gezegd, maar helpt niet goed genoeg. Voordeel is wel dat ik dikke truien aan kan. In korte mouwen is het helemaal niet te doen lijkt me.

Beegee: Merle dus ook zo’n boefje. F. klimt ook overal op en in. Ideaal dat Indy lekker dan boven op d’r kamertje gaat rusten. Hier werkt dat niet. S. gaat echt niet meer naar bed. Ze liggen nu natuurlijk ook samen op 1 kamer, dus kan ze ook niet laten ‘rusten’ op d’r kamertje ’s middags want dan ligt F. natuurlijk in bed.
Woensdag op sax jacht dus. Hopelijk gaat het lukken. Heb de mijne daar niet gekocht, dus weet niet wat dat is. Onderhoud doet ie prima, dus dan zal dat ook goed zijn lijkt me.

Limburg; Ben benieuwd wat de vk zegt bij je over je klachten. Lees nu dat je even door moet naar de gyn. Helemaal prima, idd even alles uitsluiten. Gelukkig was alles goed met de kleine. Wil niet altijd iets zeggen hoor dat je geen 8 ponder krijgt. Mijn buik was bij S. ook niet groot en ze zeiden steeds, als het de 6 pond maar gaat halen. Zou ook een kleintje zijn, uiteindelijk was ze ruim 7,5 pond. Niet dat ik je bang wil maken hoor. Maar die schattingen kloppen echt vaak niet. Bij F. zaten ze er wederom gigantisch naast bij mij. Ik verstop m’n baby’s ook heel goed.
En wat fijn dat ze nu iemand hebben aangenomen voor je op het werk, geeft toch meer rust voor je.
Snap ook echt niet dat F. zo lang al aan het kwakkelen is. Sinds ie op het kdv zit is het erger geworden, dus hij zal nog even extra weerstand op moeten bouwen maar vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft. Tis elke keer wat met hem.

Lindsya: Ach nee weer wat minder met je moeder vandaag. Dat is vervelend zeg. Wanneer krijg je te horen wanneer de mri gedaan wordt? Het gaat langzaam steeds beter met m’n schoonvader. De avonden komt ie steeds beter door als ie in z’n eentje zit. Het krijgt nu allemaal een plaatsje. Maar goed, tis niet niks natuurlijk als je zo’n 45 jaar samen bent geweest.


Kids liggen inmiddels op bed. F. is enorm aan het hoesten, maar tot op heden is hij nog niet aan het gillen / krijsen. Had ik het maar een paar dagen eerder hier geschreven, misschien had het dan eerder geholpen.

Man is nog steeds niet van het werk terug. Ze hebben vandaag beton gestort en dat moest egaal gemaakt worden (gevlinderd, heet dat geloof ik) . Maar helaas wilde de beton niet drogen. Dus hij is nu nog steeds daar. Heb gezellig alleen met de kids gegeten. Ben benieuwd hoe laat ie thuis zal zijn. Ach ben het onderhand gewend dat ik alleen binnen zit. Maar heb dan toch liever dat ie ’s avonds aan ons huis bezig is haha.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 31 jan 2011 - 8:41

Avond!

Zo kids in bed, al slapen ze pas net. Ze liggen gewoon beide zo te keten in bed, naar elkaar te roepen, op zich best grappig maar ook aardig vermoeiend haha.

@ Lindsya...pff, gelukkig maar dat de thuiszorg je moeder heeft gevonden. Wie weet hoe lang ze daar anders had gelegen.

@ Limburg...toch even door naar de gyn, maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

@ Rupsie...jeej, 13 graden is al helemaal koud. Fijn zeg dat F.inn zonder mopperen naar bed is gegaan. Hmmm, je mannetje weer laat thuis. Dan kan hij idd maar beter aan het huis bezig zijn, dan heb je hem iig nog een beetje dicht in de buurt.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 31 jan 2011 - 9:24

* Sjonno Lekker toch dat de kids lekker slapen (zeg ik fluisterend) Brrr dat is echt koud morgen succes!!

* Beegee Zo je bent weer 2cm langer ook lekker hahaha en 2 brillen gekocht dus! Hier was het ook koopzondag. Ja goed he dat mijn meisje nu ontwikkeld Very Happy

* Lindsya Leuk zeg met de kids op wandel! Wat vervelend dat het weer minder met je moeder gaat!

* Rupsie Wat raar dat F. zich zo gedraagt! 9 uur wakker is dan wel weer lekker maar een goede nacht is fijner. Lekker dat het met S. zo goed gaat! Mmm kan me voorstellen dat het een raar weekend was. Ja klopt het gaat nu wel redelijk snel met haar ontwikkelen.

* Sandra Wat goed dat C. zo ging oefenen op school! Ja hoor speelt hij mario op de ds hahaha geweldig!! Zo pakt E. vaak mijn iphone om spelletjes te spelen en ook een tijdje op de ds gespeeld.

* Limburg Mooi dat je wel meer rust hebt nu je niet meer hoeft te werken. Wegen ze bij de verloskundige niet dan? Ja beide kids hebben wel doorgeslapen vannacht. Vind het goed dat de verloskundige je door stuurt ter controle. Beter 1 x te veel controleren dan 1 keer te weinig. Fijn dat je nog een groeiecho krijgt! Want hier zeiden ze ook nou een 7 ponder niet zwaarder (dat was alleen met handen voelen) en R. werd toch echt 9,5 pond. Ik wil je dus ook niet bang maken net als Rupsie.

Vandaag een lekker dagje gewerkt en nu weer 2 dagen vrij.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 20:58

Goedemorgen meiden,

Weer vroeg op vandaag, S. moest naar het kdv. Straks even een paar telefoontjes doen en de was en vanmiddag weer mijn bruidsjurk passen.

S. is vannacht niet krijsend wakker geworden, wel paar keer gehoest maar ging daarna weer verder slapen, heerlijk!

@ Rupsie, nee weet dat de verloskundige er naast kunnen zitten zeker als ik jou en MM hoor. Ben benieuwd wat er uit de groeiecho gaat komen, dan is er volgens mij wel een richtlijn al weet je natuurlijk nooit wat hij in de laatste weken gaat doen.

Heb je nu weer geen flinke buik?

Hoe ging het met het wegbrengen van F. en S. naar het kdv vanochtend?

En hoe is het vannacht met F. gegaan?

Was je man gisteren nog laat thuis?

@ Sjonno, zijn de kids uiteindelijk nog snel gaan slapen gisteravond of hebben ze de grootste lol met elkaar gehad?

@ MM, nee bij de verloskundige word ik niet gewogen. Vanochtend toch maar even op de weegschaal gaan staan en ben nu 5,1 kg aan gekomen bij 28 weken en 4 dagen. Als ik dat zo zie denk ik dat ik uiteindelijk rond de 10 kg uit gaat komen?

Ja ben ook blij dat ik door word gestuurd naar de gynaecoloog, wil hier geen risico mee lopen en de verloskundige gelukkig ook niet. Vandaag gaan ze contact opnemen en dan kan ik deze week of volgende week terecht, hopelijk niet precies donderdagochtend of vrijdag haha.

Ben ook benieuwd wat er uit de groei echo gaat komen, hoop dat ze er niet naast zitten met de schatting maar je weet natuurlijk nooit en ook niet wat de baby de laatste weken nog gaat doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 21:33

Rupsie;

Hier was Lynn te klein tijdens de zwangerschap, liep zo'n 5 weken achter.. Tijdens de laatste groei echo met 40 weken zei de gyn dat het zo'n 5 pond zou worden.. haha nou een week later kwam ze en ze was toch echt bijna 8! pond! Dus zelfs met de metingen kunnen ze het niet goed zeggen.. gok dat je gewoonweg geduld moet hebben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 31 jan 2011 - 21:38

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na school, ik heb beneden alles alweer schoon. De vaatwasser is bijna klaar dus die kan ik zo uitruimen. Nu ga ik echt zo aan mijn strijk beginnen want die loop ook echt op. Ik moet even dadelijk luiers halen en na mijn schoonmoeder en dan komt mijn kleine man alweer dus druk ochtendje Very Happy Daarna even na mijn moeder. Ze zijn aan het kijken voor een afspraak voor een mri-scan maar we hebben nog niks gehoord misschien vandaag horen we het.
Mijn kleine man is ook verkouden aan het worden en hij begin alweer met hoesten echt balen maar ja, hopelijk wordt die niet ziek.

Sjonno, zijn je twee boeven nog op tijd gaan slapen. Wel lief dat ze na elkaar lagen te roepen Very Happy

Limburg, oh dat is op zich goed extra controle bij de gyn. Heb je al een afspraak gemaakt of niet? Minder dat S. ook verkouden gaat worden. Leuk dat je vandaag weer je bruidsjurk gaat passen? Heb je al voor je kamertje gebeld of ze dat in elkaar zetten of niet?

MM, lekker weekend al voor je, geniet ervan.

Rupsie, goed dat F. gelijk is gaan slapen gisteren. Je had eerder moeten klagen hier Wink Ja dan zie je toch liever dat hij aan jullie huis bezig is tot laat dan aan iemand anders zijn huis. Maar hij verdien weer geld en dat is ook weer belangrijk. Hoe gaat het met de zwangerschap? Hoe ver ben je nu al?
Gelukkig dat je schoonvader het een beetje een plaats kan geven. Tuurlijk 45 jaar samen is niet niks, snap dat die nog lang aan het verwerken is. Sterkte met hem.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 31 jan 2011 - 21:48

Zo de gemeente is gebeld om te kijken of de muziek was getest. Was weer fout gegaan, ik had vorige week de cd’s afgegeven en dan word het normaal gelijk getest maar dat was niet gebeurd terwijl er 1 kopie cd bij zat. Maar doordat de cd niet blanco was maar er staat een logo van mijn vaders werk op, dachten ze dat het ook een originele cd was, lekker slim. Maar gelukkig doen ze het en horen we vrijdag onze muziek :-).

Ook gelijk de winkel gemaild waar we het kamertje hebben gekocht om te vragen of het mogelijk is dat ze het kamertje ook gelijk in elkaar zetten en wat daar de kosten van zullen zijn, even afwachten op antwoord.

Nu alleen nog mailen voor een definitieve aanvraag voor het geboortekaartje.

@ Lindsya, je bent al druk bezig geweest en heb nog wat te gaan vandaag ;-).

Hopelijk word O. niet weer ziek, S. is ook weer verkouden aan het worden en begint ook weer met hoesten, het heerst denk weer of nog steeds. Word gewoon tijd voor het voorjaar!

Hopelijk horen jullie vandaag wanneer de mri-scan gaat plaats vinden, hopelijk snel zodat je ook snel meer weten.

De verloskundige belt voor een afspraak bij de gynaecoloog en laat het mij als goed is vandaag meer weten, ben benieuwd.

Hopelijk op donderdagmiddag of maandag dan kan mooi mijn vriend mee.

Ja om 14.00 uur heb ik weer een afspraak bij de bruidszaak, moet ook mijn sieraden meenemen om te zien hoe het staat, komt steeds dichterbij.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:03

Goedemorgen!!

Hier een lekkere nachts Very Happy niet eruit gehoeven....(haha kids sliepen bij schoonmoeder Very Happy) probeer nu thuis te werken maar ik word steeds van het systeem geknikkerd...:S zometeen afspraak bij de gemeente. Wil graag weten wat ik voor mijn clienten allemaal kan halen via WMO..verder rustige dag eigenlijk....de hele dag kantoor...Very Happy

@ lindsya, zooo drukke ochtend heb je al gepland zeg! WOWIE!!

@ limburg, ahhhh nog maar tot vrijdag!! super leuk, dan kunnen we je jurk ook zien haha.. :P heeft S er al zin in??
Ben benieuwd wat er uit de groeiecho komt!! en ze kunnen er inderdaad flink naast zitten dus altijd een slag om de arm houden...merle zou ook maar een kleintje worden (volgens echo) maar de laatste 2 weken zij de verlos ineens nou ik betwijfel of het wel een kleintje zou worden (6 pond) en ze was inderdaad bijna 7 pond ook niet super groot maar toch 500 gram en dat is best wat

@ rupsie, ahh balen dat ie dan ergens anders moet werken i.p.v. je eigen huis...maar goed er zal toch geld in het laatje moeten komen he Very Happy haha!!
ben ook benieuwd wat betreft de sax!!
had bedacht om deze morgen op te halen zie ik ineens in mijn agenda dat ik morgen nog een bespreking heb om half 5...potver3 :S nu effe kjiken wanneer ik op en neer kan vliegen

@ mm, geniet van je 2 vrije dagen..Very Happy klinkt goed!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 31 jan 2011 - 22:49

* Limburg Waahhh nu komt het wel heel dichtbij... vrijdag trouwen!! Oke ik moest bij de verloskundige op de weegschaal daar werd ik nooit vrolijk van haha 10 kilo aankomen is heel netjes vind ik!

* Petra zo dat is ook een verschil 5 of 8 pond!

* Lindsya Zo succes met je drukke ochtendje.

* Beegee dat is goed balen dat je uit het systeem geknikkerd word! Ik ga zeker genieten maar heb ik heb ook wel wat afspraken staan. Wink

Vanmorgen om 6 uur werd R. alweer wakker dus bij ons in bed gelegd en toen heeft ze toch nog doorgeslapen tot 7 uur. Toen werd E. ook wakker voor haar doen is dat heel vroeg.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 feb 2011 - 0:42

Zo, heb weer gegeten en nu even opruimen.

Heb ik eindelijk eens een keertje een zwangerschapsbroek aan, is er een stukje van de band kapot, los gegaan op de naad dus zo even proberen te maken en dan zie je er niks meer van :-).

@ Beegee, lekker de kids beide een nachtje uit logeren. Komen ze vandaag weer thuis?

Wat balen dat het thuis werken niet lukt, moet je vanmiddag toch weer naar je werk toe?

S. heeft er al heel lang zin in haha, hij wil heel graag mijn jurk zien en zijn nieuwe kleren en schoenen aan en in het kasteel slapen.
Nu heeft hij praatjes maar weet nu al dat het slapen een drama bij hem word.

@ MM, hoeveel was jij aangekomen bij je 2 zwangerschappen?

Hopelijk slapen beide dames morgen wat langer op je vrije dag. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 feb 2011 - 4:51

Zucht, terwijl ik aan het passen was voor mijn bruidsjurk ben ik gebeld door een anoniem nummer maar had dit niet gehoord, vermoed dat het de verloskundige of gynaecoloog was, helaas hebben ze niet meer terug gebeld :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:18

Hoi meiden..

Beegee; nog gelukt met je afspraken Very Happy ? Whaa wat een foto's toch op je hyves,, die slang!! Blijf het een gek gezicht vinden omdat ik zo'n beest alleen maar achter glas in de dierentuin heb gezien nerd

Limburg; Spannend hoor het komt nu wel heel dichtbij!! Waar slaap S dan op die avond/nacht?

Hier hebben we gelukkig het ergste gehad! Dylan en ik zijn weer opgeknapt, alleen nog verkouden maar dat is volgens mij de halve wereld Wink Lynn heeft nog wel steeds wat verhoging maar niet meer huilerig gelukkig!
Vanmorgen naar het cb geweest en iets meer als 6 kilo en maar liefst 68,5 centimeter dus het is een beetje uit proporties.. zie het al steeds aan haar kleren want niets past omdat alles te wijd is maar de lengte heeft ze wel nodig! Lang leve de rokjes Very Happy

Verder gaan de nachten ook al stukken beter! Moet er nog wel een paar keer uit snachts maar dit is niets in vergelijk met vorige week!! Heerlijk weer,, zou eigenlijk deze week beginnen met werken maar heb er nog 1 weekje vrij aan geplakt zodat we weer fit kunnen beginnen.

Ook vandaag nog bezig geweest met de vakantie want we zouden naar Egypte maar dat gaat hem niet worden angel Nu gaan we toch maar verder vliegen en wat langer weg. *zouden ook nog gaan skien maar laten dat maar zitten die voorjaar* Denk dat het de Dominicaanse wordt of Kenia.. klinkt ook wel top Very Happy nog even geduld,,

Fijne avond meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 1 feb 2011 - 8:57

Hoi meiden. Ik heb m’n werkdag er weer op zitten. Vanmorgen begon S. een beetje te huilen thuis, maar dat was al snel over. En yeah, bij het weggaan op het kdv, heeft ze geen traan gelaten. Het heeft de hele dag ook super gegaan. Volgende week mag ze een ochtendje op pad met het kdv. Van haar groep mogen er 4 kindjes mee, en S. mag ook mee. Ze is nu al helemaal blij. Ze hebben haar vandaag ook echt zien genieten. Ze komt helemaal los. Gelukkig maar.
F. heeft het ook super gedaan. Had foto’s gekregen van vorige week van hem. Toen hadden ze geverfd. Echt helemaal leuk die foto’s. Grote glimlach op z’n gezicht. Helemaal top dus.

Kids liggen inmiddels alweer even op bed, en het zijn net weer zeehondjes die twee. Ze hoesten om de beurt. En niet zo zachtjes ook. Hopelijk gaan ze niet weer meer ziek worden. Mag nu wel klaar zijn onderhand.

M’n man was gisteren om kwart voor 1 ’s nachts thuis. Nou zeg wat een dag. Hij was om half 7 ’s ochtends van huis. Nu ligt hij al een hele tijd languit op de bank. Maar dat is dan ook niet gek.

Morgen ga ik een dagje weg met m’n zus. Heb er helemaal zin in. We gaan ’s middags naar Scheveningen. En dan ’s avonds naar de musical Mary Poppins. Ze had via vakantieveilingen op die kaartjes geboden, en waren nu spotgoedkoop. Dus helemaal leuk. Kids gaan dan ’s middags naar mijn moeder.

’s Ochtends mag S. eerst nog naar de psz. Lekker druk weer voor d’r. En ik mag morgenvroeg op controle bij de verloskundige. Ben benieuwd. En ik hoop dat ik het haal allemaal. Moet er om 10.40 zijn en het loopt daar altijd gigantisch uit. En ik moet S. om 11.45 weer ophalen bij de psz. En vk is niet hier in het dorp, is 20 min. Rijden. Dus dat gaat spannend worden.

Vandaag hebben m’n man en ik een jubileum. Zijn vandaag alweer 13 jaar bij elkaar. Jeej zeg wat gaat dat snel. Al ben ik niet echt in een feeststemming vandaag. Ben echt beetje pissig op hem. Maar goed dat is morgen wel weer over haha.

Sjonno: Hoe was het vandaag op je werk? Beetje te doen met de kou? Kids gingen dus pas laat slapen gisteren? Ging het vandaag beter?

MM: Heerlijk weer 2 daagjes vrij. Geniet ervan! Zo je kids waren er vroeg bij vanmorgen. Dat is minder. Gelukkig heeft ze dan nog een uurtje bij jou geslapen, maar slaap je dan zelf ook nog? Ik meestal niet meer.

Limburg: Buikje bij mij valt nu wel weer mee. In het begin ging het vrij hard, maar nu vind ik het wel meevallen. Ben beide zwangerschappen erg weinig aangekomen, maar wel flinke baby’s gekregen. Bij S. met 42 weken, 8 kg aangekomen en bij F. met 40 weken 6 kg. Was m’n kg’s na de zwangerschap ook altijd gelijk weer kwijt. Hoop dat dat deze keer ook zo is.
Leuk zeg, nog een paar daagjes en het is zover. Je zet straks na je bruiloft wel een foto op je hyves he. Ben zo benieuwd hoe je eruit ziet straks.

Lindsya; Ach begint O ook al verkouden te worden. Dat is minder, hopelijk gaat het meevallen. En de was weggewerkt? Weet je al wat meer over de mri? Ik ben nu 14 weken. Valt nog mee, maar de meest risicovolle weken zijn iig achter de rug.

Beegee: Argh dat is irritant als je er steeds uitgegooid wordt. Heb je je werk toch afgekregen? Ojee, morgen nog een onverwachte afspraak. Hopelijk ga je het nog redden.

Petra: Gelukkig is het ergste weer achter de rug. Fijn dat je nog een weekje vakantie er achteraan hebt kunnen plakken. Nieuwe vakantieplannen maken dus. Klinkt beide wel leuk. Al zou mij denk ik de Dominicaanse meer trekken. Wanneer zouden jullie ook alweer gaan? Zou er nu ook niet aan moeten denken om een vakantie richting Egypte in het vooruitzicht te hebben staan. Hadden jullie die wel al geboekt?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 1 feb 2011 - 9:07

* Limburg En je broek nog kunnen maken? Ik durf het bijna niet zeggen maar ik ben 2 x bijna 23 kilo aangekomen. Ik zou het zeker fijn vinden als de meiden wat langer slapen. Balen dat je het telefoongesprek heb gemist.

* Petra tsja ik moest al aan jullie vakantie denken....

* Rupsie Wat goed dat ze geen traan heeft gelaten zeg! Jij ook al 13 jaar met je man... haha hier is ook al geen feeststemming tussen ons ben ook pissig dus we kunnen elkaar een hand geven. Ja hoor als ze bij mij in bed liggen kan ik zo doorslapen.

Ik moest vandaag met E. naar het ziekenhuis waarvoor wil ik hier niets kwijt dat is even iets te prive maar goed ze is nu 97,4 cm en 15,4 kilo. Ik was wel even benieuwd wat de andere meiden en jongens van haar leeftijd wegen qua lengte.

Voor de rest gaat het lekker in huis... R. heeft vandaag (schrik niet!!!) 1 banaan en 1 peer gepureerd met liga op!!! Ik dacht werkelijk dat ik niet goed werd!! Ben zo trots op haar!! cheers

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum