Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:40

avond!

@ lindsya, zooo 9 uur wakker. das nog een tijd zeg..!! (ik wil ook Very Happy)

@ rupsie, dat het drankje dan ook maar snel gaat werken!! is niet echt fijn om te moeten spugen door het hoesten..:S
veel plezier vanavond!!

@ petteflat, ojee je bekken......das geen goed teken niet.. No ahh wat lief een klein pakje!!!

Even reactie hier over mijn www op hyves...ik heb nog steeds een menings verschil op het werk over mijn salaris...en als dat niet beter word dan stop ik met de functie die ik nu heb en ga ik terug naar mijn oude functie..dat zou echt balen zijn aangezien ik het onwijs leuk vind maar goed ik vind het ook belangrijk dat ik er financieel wat meer op vooruit ga dan wat ik nu doe.....
Ik vermoed nu bij Merle een schimmel infectie...het houd hier ook echt niet op!! het ziet er niet uit down under bij der....(verschonen is nu ook een hell!!)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 23 dec 2010 - 9:19

* Lindsya Leuk na de schoolvakantie mag hij dus weer oefenen. Moet je je voorstellen dat je 2 maanden zou moeten klussen aan een huis. Of zoals wij hebben gedaan 5 maanden!

* Beegee ja zeker fijn om te horen dat het goed gaat met mijn mini meisje.. Ojee niet weer ziektekiemen he!! Dus je doet wel die functie maar je krijgt er niet naar betaald begrijp ik. Nou dan snap ik je situatie wel.

* Rupsie gefeliciteerd!!! Je word dus in de gaten gehouden ivm de groei van de baby begrijp ik? Dus S. heeft toch een infectie, R hoest ook al 3 weken dus ik ga morgen ook weer heen.

* Petteflet Mooi dat de misselijkheid over is. Ik weet dat ik bij R. al met 6 weken zwangerschapsbroeken droeg omdat mijn eigen broeken niet lekker meer zaten.

Ik heb vanavond nog even de laatste kerstboodschappen gehaald dus dat is ook binnen. Morgen gaan mijn oudste meisje en mijn man naar het circus. Ik wilde ook graag mee om naar de ikea te gaan maar heb om 16 uur een afspraak staan voor de kleine meid bij de dokter. Ze blijft zo vreselijk hoesten dus wil haar voor de kerst nog even na gekeken hebben.
Dus nu ga ik morgen lekker even shoppen en mijn vader is ook vrij (mijn moeder werkt niet) dus ga ik met hun op pad.

Oja en gisteravond heb ik een kinderstoel gekocht voor de kleine meid en nu zaten we voor het eerst met z'n 4en aan tafel. Nou die kleine R. zat echt te genieten...

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko do 23 dec 2010 - 10:05

Rupsie, ja das echt een nadeel dit weer voor de bouw. Maar der zal binnen ook nog wel genoeg te doen zijn toch. Aah wat leuk zwanger!! Gefeliciteerd!! Komen weer veel kindjes bij zeg. Hopelijk knapt S nu snel op met dat drankje.

Lindsya, vind ik wel heel gaaf om nog te doen zo'n fotoshoot. zeker met Senna erbij. Die van MeisjesMama vond ik toen heel erg leuk. Zoiets wil ik eigenlijk ook. Klinkt leuk zeg de kerstviering. Pff heftig zeg zo voor je vriendin! Heerlijk ik hoef geen boodschappen te doen voor de kerst!

Limburg, hoeveel echo's krijg je dan? Wij maar 2. Met de termijnecho en 20 weken echo. daarom wilde we graag nog een echo en omdat t bij Senna erg goed was bevallen zo'n 3d echo. Heb je foto van je buik? Ben erg benieuwd. Leuk dat jullie verf hebben gehaald. Ben benieuwd hoe t wordt. Vervelend dat je zo last van je buik heb. Is misschien wel gewoon van t groeien, want dat kan ook aardig zeer doen. Hahaha, heerlijk he die mannen die niks doen! Ik heb er hier ook zo 1. Zooo frustrerend, moet elke keer weer boos worden, en dat doet ie 1 dag wat en daarna is t weer als vanouds.

Beegee, wat leuk zeg dat Indy naar Rapunzel is geweest. Zat laatst toevallig te denken of ik daar met Senna ook al heen zou kunnen. Nou fijn toch als t avond ritueel zo snel gaat, ik ben altijd weer blij als ik op de bank kan zitten. Spannend zeg dat Merle maandag al terecht kan! Ah arme Indy ziek. Hoe gaat t nu met r?

Sjonno, au das niet fijn zo hard onderuit gaan. Nu geen last meer van?

MM, fijn zeg dat de fysio tevreden was.

Petteflet, oh jeej nu al last van je bekken. rustig aan doen ermee hoor, en desnoods al fysio gaan doen.

Hier ligt ook echt veel sneeuw. Maar ik hou der van! Very Happy Alleen wel eng soms met lopen, moet heel voorzichtig doen want wil echt niet vallen. En we hebben winterbanden en dat scheelt toch ook wel een heleboel. Fenk's broertje heeft van de week nog een ongeluk gehad. Was in een slip geraakt en tegen lantaarn een gebotst. Hij had een gat in zijn hoofd en heeft een nacht in t ziekenhuis gelegen. En zijn auto is total loss. Dus was even schrikken, maar nu gaat t weer goed.

Verder gaat t redelijk. Veel last van me darmen, en heb niet t idee dat de Lactulose werkt. Wil t nog een paar dagen gebruiken en dan moet ik toch naar de verlos. Ben ook steeds zooo moe. Woensdag wordt me ijzer geprikt, dus ben benieuwd of t misschien daar aan ligt. Moet nu echt elke middag bijslapen.

Laatste dagen weer druk aan t bakken geweest. Gedeelte voor Fenk's verjaardagstaart is al klaar. Die is dinsdag jarig maar viert t de 2e. Heb ook kerstcakejes genmaakt. Maar liefst 35 stuks. Zijn leuk geworden.
Morgen een ochtendje werk en dan de kerstdagen. Morgen naar me schoonpa, zaterdag met schoonma en familie naar Fenk's tante en zondag bij mijn ouders.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 23 dec 2010 - 21:00

Goedemorgen!

Hier lekker vakantie. Op het werk was het echt superrustig, normaal loopt het echt storm op de laatste dagen voor kerst maar nu werkten we tussen de pauzes door zeg maar, veel mensen durfde niet te komen ivm de sneeuw. Ik ben die sneeuw echt kotsbeu! Chris is nu voor de tigste keer de trampoline schoon aan het maken, we weten ook niet of de veren het houden met al die sneeuw erop. Maar ach, we hebben iig een witte kerst Very Happy . Vanmiddag ga ik met Rick naar de peuterviering, morgenochtend naar mijn opa en oma, 's middags naar Chris thuis en 2e kerstdag naar mijn ouders, we komen de dagen dus wel door.

En....Lisa slaapt nu zo'n 2 weken door!! Echt heerlijk, alleen presteert Rick het nu om al een paar dagen om 6 uur wakker te zijn, echt niet leuk!! Ik ben zo moe, ik kom gewoon niet bijgeslapen en heb totaal geen energie.

@ Meeko...jij vind de sneeuw dus leuk? Dan zal ik die sneeuwbui die hier nu hangt naar jou blazen Very Happy. Balen zeg dat je zo'n last hebt van je darmen, had ik bij Rick ook vrij erg, mandarijnen eten hielp toen goed haha.

@ MM....leuk dat jullie nu echt met z'n 4jtes aan tafel kunnen zitten. Hoe gaat het met het eten van jullie kleine meid?

@ Beegee...oh jee, Merle waarschijnlijk een schimmelinfectie. Houdt niet op bij jullie he? Jeej, wat een gedoe zo over je salaris zeg, groot gelijk dat je dan weer naar je oude functie terugwil.

@ Petteflat...leuk naar de winterefteling! Is zo gezellig! Aaah wat leuk dat je al een buikje krijgt, ik krijg echt de kriebels van al die zwangeren weer hier haha

@ Ruspie....jeej gefeliciteerd!! Fijn dat je extra onder controle wordt gehouden! Beterschap met jullie meisje.

@ Lindsya...lekker dat Omer zo uitslaapt in de vakantie. Hier slaapt Lisa eindelijk door en nu is Rick steeds om 6 uur wakker.

@ Limburg....zooo herkenbaar wat je zegt over mannen. Is hier ook zo, van de week flink woorden gehad en het gaat al een paar dagen goed hah.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 24 dec 2010 - 8:31

* Meeko mmm ik krijg er trek van taarten mmmm

* Sjonno Wat lekker dat Lisa doorslaapt! Het eten gaat helaas nog steeds hetzelfde. Hier ligt lang niet zoveel sneeuw als bij jullie dus hier gaat het nog prima zo..

Vanmiddag lekker geshopt met mijn ouders en de kleine R. En E. is met haar papa naar het circus geweest ze vond het super!! Ze kwam thuis met hoofdpijn en net getempd ja hoor 39...
En met de kleine meid moeten we volgende week een rontgenfoto maken om te kijken of haar neusamandelen niet te groot zijn. En dat zou dan haar verkoudheid en hoesten verklaren.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:12

goedemiddag,

even snel reageren hierzo!! drukke dagen, op het werk dan...Very Happy gister langer gewerkt omdat de taxi's ineens niet meer rijden en vandaag had ik eigenlijk avonddienst maar er ligt een client in het zh dus ben daar al vanaf gisteraaf mee bezig geweest...ga vanavond weer naar het zh toe dus even andere diensten zo!

verder doen de meiden het prima!! Very Happy merle blijft boevenstreken uithalen...maar goed fases tot ze eindelijk haar oren gebruikt..

ben nu aan het poetsen in huis, want dat is even paar daagjes stil geweest en dan is het al snel weer een flinke bende!

reageer strakkies even op iedereen!!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 25 dec 2010 - 21:38

Goedemorgen,

De eerste kerstdag zit erop. We hebben gisteren met zijn drieën gegourmet en kadootjes uitgepakt. Mijn kleine man vind de kerst reuze gezellig 🎅 Vandaag na mijn moeder en oma en dan daar eten en dan is de tweede kerst weer over. Ik merk wel dat de griep bij mij in aantocht is want ik voel me niet top helaas.

Hoe was jullie eerste kerstdag?

Beegee, dat is balen dat jullie er niet uit zijn over het financiele stuk op je werk terwijl dat toch hoort, hopelijk komt het snel goed. Moet je vandaag ook werken? Hoe is het met je client? Leuke he die boevenstreken en vooral als de oren niet werken :P

Pettflat, gelukkig dat je minder misselijk ben. Hoe was de Efteling?

Peka, hoe voel je je? Lekker rustig aan doen. Hoe was het kerstdiner op je werk?

MM, ik moet er niet aan denken zo lang te klussen. Ja als je niet zoveel verhuizingen in één jaar tijd heb dan kan ik dat klussen voor lief nemen. Dit is onze vijfde verhuizing in één jaa tijd. Leuk dat je meisje het circus leuk vond, minder dat ze ziek is nu. Hoe gaat het nu met haar? beterschap.

Sjonno, lekker dat Lisa door slaapt nu, heerlijk. Jammer dat Rick om 6 uur wakker wordt, hopelijk gaat hij ook een beetje door slapen. Druk kerstdagen voor jullie, gezellig.

Fijne tweede kerstdag nog allemaal. Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 25 dec 2010 - 23:53

Hoi meiden, allemaal fijne kerstdagen toegewenst. Hier even een ego bericht. Beetje rare dagen ineens hier.

Wij hebben donderdagavond kerstetentje gehad van mijn werk. Erg gezellig geweest maar ineens kan het helemaal omdraaien. Wij zijn om 9 uur gegaan daar. Vrijdagochtend kwam ik op het werk en toen zei m’n baas dat die slecht nieuws had. Bleek de avond ervoor om kwart over 9 (gewoon maar een kwartier nadat we weg zijn gegaan) zijn moeder overleden is aan een hartstilstand. Zijn vader, werkt ook op het bedrijf dus hun waren ook bij het etentje aanwezig. Zijn ouders kennen we dus ook erg goed. Echt zo onwerkelijk. Van te voren ben je nog gezellig aan het kletsen en dan ineens dit bericht. Echt onvoorstelbaar.
Zo zijn de gezellige kerstdagen ineens heel anders. Vrijdag op het werk ineens druk gehad, want het was super druk en moest nu dus zorgen dat het toch doorging. Het is een klein familiebedrijfje. Dus nu heeft ie gevraagd of ik maandag ook kan werken, dat ga ik dus doen. Kan wel niet veel doen, maar als er maar iemand zit voor de telefoon en de balie natuurlijk. Vanmiddag gaan we even bij ze langs.

Gisteren hebben we kerst gevierd bij m’n schoonfamilie, was wel gezellig. Vandaag hebben we het bij mijn ouders thuis. We leggen de kinderen daar straks op bed en dan gaan we even naar mijn baas, en dan daarna kerst vieren bij mijn ouders. Maandag en dinsdag werken, en woensdag is dan de begrafenis.
Echt heel vreemd en dubbel nu allemaal. Beetje lang verhaal, maar wilde het even kwijt.

De kids zijn allebei totaal niet lekker. Gisteren allebei aan het spugen geweest. Het hoestdrankje wat S. van de huisarts had gekregen geven we haar niet meer. Ze gaat er zo raar van doen. Gewoon eng om te zien. Dus maandag misschien ook nog maar even de huisarts bellen.
Dus erg lekker gaat het hier nu even allemaal niet.

Oja, wilde vrijdag op m’n werk vertellen dat ik zwanger was maar dat is er dus ook niet gekomen. Wel balen want tja wanneer zeg je het nu. Hun hebben wel iets anders aan het hoofd. Maar ik wil het wel snel zeggen eigenlijk want de rest weet het allemaal ongeveer, en zoiets gaat ook snel rond natuurlijk. Als ie het van iemand anders hoort is ook niet de bedoeling. M’n baas zit nu ook op hyves. Dus voor de voorzichtigheid heb ik m’n krabbels maar even uitgezet.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 26 dec 2010 - 20:19

Goedemorgen!

Iedereen een leuke kerst gehad? 1e kerstdag bij mijn schoonouders daar zullen we het maar niet over hebben, ik vergelijk het altijd maar met de familie flodder. Kerstmenu was ook weer huzarensalade en friet met frikandellen, ik ben geen kookwonder maar ik zou me kapot schamen om zoiets met kerst voor te zetten. Gister bij m'n ouders was gezellig. Ook vrij eenvoudig eten maar gewoon lekker en gezellig, soepje, broodjes met beleg en warm vlees en ijs na. Kids hebben zitten smullen en het uitgebreide menu komt wel weer als ze wat ouder zijn.

Rick gaat ineens vrij goed met zindelijkheid, poepen is nog wat drama maar plassen doet hij heel goed. Geeft het sinds een paar dagen ook zelf aan, dus er is hoop haha!

@ Rupsie...jeej wat heftig zeg van die moeder van je baas. Dan ga je kerst toch wel met een ander idee vieren. Sneu dat je kids niet fit zijn. Zijn ze nu alweer wat opgeknapt?

@ Lindsya...hoe voel je je vandaag? Hoop dat je niet ziek wordt! Omer vind kerst dus ook gezellig, Rick vind het ook echt genieten.

@ MM....hoe is het met je grote meid? Toch niet ziek geworden hoop ik?

@ Beegee...Lekker dat het goed gaat met je meiden.


Laatst aangepast door Sjonno op ma 27 dec 2010 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 26 dec 2010 - 22:42

Goedemorgen,

Ik ga alvast de kerstboom en kerstspullen opruimen, als het tenminste mag van mijn kleine man Very Happy Dan even goed beneden alles schoonmaken. Gisteravond heb ik al een beetje de strijk gedaan en die wil ik even verder afmaken en boven nog wat speelgoed uitzoeken en weggooien. Vanmiddag even met de slee na de winkels. Ik moet even neusspray halen want ik heb het helemaal benauwd van die verkoudheid, bah.

Peka, jeetje wat heftig zeg van de moeder van je baas. En dat het zo snel gebeurd is allemaal. Werk ze vandaag. Hoe gaat het met de kids?

Sjonno, het is ook niet echt een combi het eten van je schoonouders, patat met hurzaresalade. Ik snap best dat je niet lekker gegeten heb maar het is gelukkig achter de rug. Leuk dat de kids wel tweede kerstdag lekker gegeten hebben. Hoe gaat het met het slapen. Ik ben nog erg verkouden geworden, baal er echt van.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:28

Goedemorgen,

haha had geen tijd meer gehad om te reageren.....:S
Vanmorgen bij de uroloog geweest met Merle, deze heeft meteen haar schaamlipjes van elkaar gehaald. Ze kreeg eerst een verdovend zalfje en toen moesten we even wachten, had meteen ros gebeld dat ie toch maar even moest komen haha!! het viel echt gelukkig zo mee, was binnen 10 sec gepiep en merle heeft nergens last van!! Gelukkig maar....nu moeten we het de komende week telkens even spreiden, schoonmaken en klein beetje vaseline op doen, anders zou het weer aan elkaar kunnen groeien en dat willen we niet he!!
ik moet zo gaan werken, ben echt helemaal gaar maar goed even doorbijten nog!!

@ lindsya, ahh nu al de boom etc opruimen?? ros wilde ook al de kaarten op ruimen..van mij hoeft dat nog niet....
minder dat je verkoude bent!! hopen dat een spray gaat helpen!

@ sjonno, uhh wat een kerstmaal scratch
ohh ook voor rick is er nog hoop, gelukkig maar :P

@ rupsie, he bah wat kan het ineens raar lopen zeg....gecondoleerd!!

@ meeko, hoe is het met je bekken? nog beetje vol te houden? (en dan nu dat heerlijke gladde ijs buiten..:S )

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 27 dec 2010 - 3:37

Beegee, goed dat haar schaamlipjes al van elkaar af zijn. Gelukkig dat er geen operatie aan de pas hoefde te komen.
Ik ben er klaar mee, ik had al niet veel neer gezet omdat onze meubels er niet waren maar ik heb er niks extra meer bij gezet dus het is al weinig kerstspullen dit jaar Very Happy

We zijn ook weer thuis van de winkels. Val gelukkig mee met de kou. Mijn man komt ons zo ophalen en dan gaan we eten bij mijn schoonouders. Lekker makkelijk hoef ik niet te koken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 27 dec 2010 - 8:47

Hoi hoi. Even wat frustratie van me afschrijven. Ben het even zat. Heb vandaag een extra dag gewerkt. Soms kun je zo moe worden van mannen, echt irritant.
Ik heb vrijdag extra gewerkt (langere dag) en vandaag ook extra gewerkt, tot 6 uur beide dagen (normaal werk ik tot half 5, maar we zijn open tot 6 u). Kom je thuis, man begint gelijk te zeuren, dat ie dacht dat ik eerder zou stoppen. Tja er is nu niemand op het werk, dus moet ik wel tot 6 blijven. Dan zeg je na het eten, dat hij even binnen moet blijven want ik moet boodschappen doen, is ook al teveel gevraagd. Hij moet naar buiten, druk druk druk. Ach ik heb niks te doen zullen we zeggen.
Terug van boodschappen doen liggen de kids nog niet in bed, de aanrecht staat helemaal vol van na het eten nog. Grr ik kan dat niet begrijpen dan he. Doe ik zo m’n best om op mijn werk te helpen en inspringen waar kan. En doet m’n man zo lastig.
Morgen is de avondwake, en gaat ie misschien nog niet eens mee, gelukkig wel naar de begrafenis, maar toch. Ligt eraan of het uitkomt qua werk aan het huis. Tja ik weet ook wel dat dat huis klaar moet, en dat er morgen werkers komen, maar dit is toch overmacht.
Zelf ben ik helemaal kapot ongeveer. Hele dag werken, en dan thuis nog van alles te doen. En ik moet zo meteen nog wat strijken anders hebben de kids morgen geen kleren aan. En dat is toch ook wel handig.
Verder zijn de kids de laatste dagen super chagrijnig, komt ook natuurlijk omdat ze niet fit zijn. Maar pff, F. doet erg moeilijk de laatste dagen met naar bed gaan. Voor die eens in slaap valt (nu nog steeds niet). Verder iedere nacht dat gespuug. Kan de was niet voorblijven. Ik weet natuurlijk wel dat ze er niks aan kunnen doen, maar ben het eventjes zat. Laten we het op de hormonen gooien.
Morgen is het natuurlijk weer kdv dag. Ik pakte straks hun tasjes in en S. begon al gelijk weer te huilen, dat ze niet wilde. Ben er nu wel achter denk ik waarom ze steeds huilt. Ze vindt de dag te lang. Psz is natuurlijk maar een paar uurtjes, en kdv een hele dag. Straks zei ze, het duurt zo lang voor je me komt halen. Dus denk dat dat de reden is.
Nou dat was m’n geklaag. Jullie kunnen er niks mee maar ik ben het wel even kwijt.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 27 dec 2010 - 8:51

Lindsya: Ideaal dat je niet hoeft te koken vandaag. Ach de kerstspullen alweer opgeruimd. Vond O. het goed dat je het opruimde?
De kids zijn nog steeds niet fit helaas. Het houdt nog niet op hier.

Sjonno: Hmm vreemd kerstdiner idd bij je schoonouders. Wat knap dat het zo goed gaat nu met de zindelijkheid van R.ick. Hoop voor je dat het zo goed blijft gaan, dat poepen komt vanzelf ook wel.

Beegee: Wat fijn dat ze Merle al gelijk hebben kunnen helpen. En niet te vergeten dat het reuze meeviel. Gelukkig heeft ze er geen last van gehad.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 27 dec 2010 - 9:09

* Beegee ik ga morgen ook eens de dokter bellen voor een doorverwijzing.

* Lindysa Hoe voel jij je? De oudste is hier gelukkig weer opgeknapt.

* Rupsie mannen pfff zo irritant soms!!

* Sjonno huh dat kersteten bij je schoonouders wat een bijzondere mix hihi Nee ze is gelukkig niet ziek geworden.

Hier is alle sneeuw zo goed als weg dus we kunnen gelukkig weer normaal lopen. Morgen ga ik even met mijn kleine meid op de rontgenfoto zal mij benieuwen of haar neusamandel te groot is.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 27 dec 2010 - 9:36

Hallo allemaal,

We hebben gegeten bij mijn schoonouders. Er is familie uit Frankrijk gekomen van mijn man en die komen woensdag bij ons eten dus dat is gezellig. Gelukkig hebben we nu een eettafel want we zijn dan met zijn achten Very Happy Mijn kleine man was een partij vrolijk, echt leuk.
Eindelijk is het einde inzicht van de spullen van mijn moeder die over moeten, morgen nog een klein beetje gelukkig. Alleen het grofvuil ophalen doet moeilijk want ze rijden niet met de sneeuw en ik heb gebeld en gemailt en uitgelegd waarom het weg moet en ze zouden het vandaag opkomen halen, komen ze niet Evil or Very Mad Dus morgen weer bellen.

Rupsie, mannen doen soms net of zij alles doen en wij niks, pff irritant. Minder dat F. zo moeilijk doet met slapen, ik weet hoe moeilijk het is want wij hebben ook zo periode gehad. Ach ze vind het te lang op kdv, hopelijk gaat ze er een beetje aan wennen.

MM, hier is de sneeuw nog zwaar aanwezig, helaas. Succes morgen met de rontgenfoto maken. Ik ben nog steeds verkouden en hoesten, bah.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 27 dec 2010 - 9:45

Sjonno, ooh balen zeg dat Rick zo vroeg wakker is. Senna heeft dat al sinds augustus en begint nu eindelijk een beetje beter te gaan. ja vind sneeuw echt leuk, echt mooi ook. Maar ja ik hou dan ook van wintersport dus krijg er dan meteen zo'n gevoel bij. Haha wat erg dat kerstmenu van je schoonmoeder. Fijn dat zindelijkheid goed gaat. Hier is t ook nog niet met poepen en ze is al een half jaar zindelijk.

MM, leuk naar t circus geweest. Is ze nu wel weer opgeknapt?

Rupsie, bah wat naar van de moeder van je baas zeg. Pff idd mannen zeg! Dit is toch niet iets waar je wat aan kan doen. Snap dat ie t huis snel af wil hebben, maar dit is toch even wat belangrijker.

Beegee, mooi dat ze aan der schaamlipjes is geholpen, en gelukkig viel t mee. Me bekken gaat redelijk, heb eigenlijk best vaak pijn dus moet veel rusten en rustig aan doen. Ja die gladheid is echt niet leuk. Ik loop daardoor heel geforceerd omdat ik bang ben te vallen, maar door zo te lopen gaat t ook weer meer zeer doen.

Lindsya, hier blijft de boom ook nog wel even staan hoor. Denk misschien nog wel 2 weken, haha. Weet echt niet wanneer ik t moet doen.

Kerstdagen weer voorbij gelukkig. Echt balen dat t zo in t weekend valt. Maar goed, we hebben t gezellig gehad. Senna heeft nog een radio/cdspeler gehad en is er helemaal blij mee. Hele dag staat Kabouter Plop op. Vanmorgen weer gewerkt. Hadden 6 kinderen van de 13 :shock: Dus lekker rustig gehad. Morgen weer een middagje en dan lekker 2 dagen vrij.
Moet woensdag ook weer naar de verlos. Ben heel benieuwd wat ze van die verzakking gaat zeggen, en zowiezo over hoe t gaat. Want merk dat t steeds zwaarder wordt en weer sneller last van me bekken heb. Kan sommige dagen me oefeningen niet eens doen, en daar wordt t juist weer beter van. Me ouders en Fenk zien me t liefst helemaal stoppen met werken, maar geloof dat ik daar zelf niet echt aan toe kan geven.

Me oma was ineens met spoed overgeplaatst naar een verzorgingstehuis. Is allemaal heel snel gegaan en erg slecht geregeld. Ze stond op een spoedlijst, maar dat wisten me moeder en haar broer en zus niet. En ineens werden ze gebeld dat ze 2 dagen later daarheen moest verhuizen. Maar gaat echt slecht met haar dus, is zwaar dementerend. Ga donderdag naar haar toe maar zie der echt tegenop. Kan helemaal niet tegen zieke mensen. Maar goed, wie weet is dat wel de laatste keer dus vind wel dat ik moet gaan.

morgen is Fenk jarig, krijgen we 's avonds nog bezoek en zondag weer. Helemaal geen zin in, want hij is ook niet echt handig jarig zo tussen kerst en oud en nieuw.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:50

Goedemorgen!!

wat is het stil geweest afgelopen dagen?? Hier erg veel gewerkt nog, ben nu een beetje aan het genieten van de komende vrije dagen er staat genoeg op het werk te gebeuren dus druk druk druk allemaal en moet zeggen dat ik een beetje last heb met dat los laten..naja!
merle ligt lekker in bed en ros en indy zijn de hort op!! tsja die gaan nu ineens overal op de koffie stelletje huisvrouwen...:P
Ik ga zo lekker rommelen, mijn vriendin is vanmorgen bevallen van i.za echt super!! ga er snel naar toe! Ze ligt nog in het zh vanwege de ruggeprik dus ik ben benieuwd!!

@ limburg, hoe gaat het met je??

@ meeko, minder zeg je bekken!! en je hebt er altijd nog 1 dame meer rond lopen he, dat maakt het net nog wat zwaarder....

@ lindsya lekker schoon huis gewoon al!! ik ga volgende week de schilderingen eraf halen, ben benieuwd of het lukt!!

@ rupsie, zuch mannen soms!! ros is de laatst tijd extra lief, maar meneer wil een leguaan...helaas pindakaas komt er voorlopig niet in

@ mm, heb je nog gebeld??

@ sjonno, kerst voorbij op naar het nieuwe jaar....Very Happy nog leuke plannen??

Zoo ik ga aan de rommel hierzo!! Sad geeeeeeeeen zin in Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 28 dec 2010 - 23:11

* Lindsya Leuk familie over uit Frankrijk en vanavond eten ze dus bij jullie. Is het grofvuil al opgehaald?

* Meeko Ja mijn oudste is weer opgeknapt! Wat leuk dat Senna haar eigen muziek heeft gekregen. Hoe was het vandaag bij de verloskundige? En succes morgen bij je oma.

* Beegee Hoe gaat het met de discussie over je salaris? Leuk je vriendin bevallen! Ik moet donderdag bellen voor de uitslag van R. haar foto en dan vraag ik het meteen voor E.

Hier gister een rustig dagje van E. heeft de hele dag bij mijn ouders gespeeld dat wil ze zo graag.. lekker de hort op als ze maar niet thuis hoeft te zijn de barrel.
Vandaar is ze dus wel lekker thuis en morgen nog werken en dan oud en nieuw, dat vieren we hier met nog een paar vrienden dus dat scheelt ons een hoop gesleep met de meiden.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:17

@ mm, ik ben benieuwd!
bij ons ligt alles stil dus qua salaris niets veranderd..Ik ben uit eindelijk goed ingeschaald, ben alleen van woonbegeleider ineens naar een hoge functie gegaan dus ik kan niet hoger ingeschaald worden. Nu heb ik aangegeven dat dit mij in juni al aangegeven had moeten worden, dan had ik toen kunnen beslissen of ik dat nog wilde doen die nieuwe functie.,
Nu is het gewoon moeilijk want ik vind de functie gewoon heel erg leuk en als ik terug zou gaan zou ik me mega gaan vervelen denk ik Rolling Eyes dus dat is gewoon vet dilemma we hebben in de communicatie gewoon een domme fout gehad....naja ik laat het even op me inwerken en dan zie ik het wel...(jammer genoeg is de functie gewoon super leuk)

Lekker he als je meisje effe uit spelen is, voor haar maar ook voor jezelf...Very Happy haha!!
wij vieren oud op nieuw bij men vriendin die net is bevallen...Very Happy we hadden al gezegd als het niet lukt dan halen we de boodschappen op en doen we het bij ons, maar tot zover wil ze nog steeds...(tenzij ze in het zh ligt ofcourse) maar goed daar gaan we niet vanuit!!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 28 dec 2010 - 23:23

BeeGee schreef:@ mm, ik ben benieuwd! Ik ook R. was het er ook mee eens om eens verdere stappen te ondernemen. Vooral ook omdat ze toch steeds ouder word en dus meer beseft.bij ons ligt alles stil dus qua salaris niets veranderd..Ik ben uit eindelijk goed ingeschaald, ben alleen van woonbegeleider ineens naar een hoge functie gegaan dus ik kan niet hoger ingeschaald worden. Nu heb ik aangegeven dat dit mij in juni al aangegeven had moeten worden, dan had ik toen kunnen beslissen of ik dat nog wilde doen die nieuwe functie.,
Nu is het gewoon moeilijk want ik vind de functie gewoon heel erg leuk en als ik terug zou gaan zou ik me mega gaan vervelen denk ik Rolling Eyes dus dat is gewoon vet dilemma we hebben in de communicatie gewoon een domme fout gehad....naja ik laat het even op me inwerken en dan zie ik het wel...(jammer genoeg is de functie gewoon super leuk) Ik vind dat dus wel slecht gecommuniceerd zeg! Vooral moeilijk omdat je de functie leuk vind maar kan me voorstellen dat je er ook naar wil verdienen...
Lekker he als je meisje effe uit spelen is, voor haar maar ook voor jezelf...Very Happy haha!!
wij vieren oud op nieuw bij men vriendin die net is bevallen...Very Happy we hadden al gezegd als het niet lukt dan halen we de boodschappen op en doen we het bij ons, maar tot zover wil ze nog steeds...(tenzij ze in het zh ligt ofcourse) maar goed daar gaan we niet vanuit!!!

Nou ook lekker voor mezelf echt wel!! Soms heb ik dat wel even nodig hoor... Leuk dat jullie het daar gaan vieren!!
Liefs


liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 29 dec 2010 - 0:52

Hallo allemaal,

Mijn huisje is helemaal schoon, de bovenverdieping ook, de bedden, de was en strijk is weg cheers Ik ga zo even boodschappen doen als mijn man met de auto komt en dan koken, rond 16.00 uur komen ze allemaal eten. Druk dagje vandaag Very Happy
Mijn moeder is gisteren helemaal over gegaan in haar nieuwe huis. Er moet nog wat kleine dingen gebeuren en dan is het klaar. Haar oude huis is bijna leeg, morgen komt het grofvuil eindelijk en dan maak de huishoudelijk hulp haar oude huis schoon. De volgende bewoner wilde graag het vinyl overnemen dus even stofzuigen en dweilen, scheelt weer werk voor ons.

Beegee, dat is balen dat er niks meer aan je salaris te doen is. Het is toch een andere functie met meer verantwoordelijkheid en dan zou je toch zeggen dat daar je salaris ook na is. Misschien dat je volgend jaar wat opslag krijgt. Leuk dat je twee huisvrouwtjes bij iedereen op de koffie gaan :P Hebben ze wat te doen zouden we maar zeggen Very Happy Welke schilderingen ga je eraf halen, in de kinderkamers? Gefeliciteerd met je vriendin, aparte naam.

MM, leuk dat je meisje ook uitspelen is geweest bij opa en oma. Hopelijk is het allemaal goed met je kleine meisje. Ja het grofvuil voor de apparaten is vandaag eindelijk geweest, morgen komen ze de rest halen eindelijk.

Meeko, dat is zeker snel gegaan voor je oma. Is ze er zelf ook allemaal niet in de war van dat het zo snel is gegaan? Ben je al bij haar geweest? Lijkt me best moeilijk als je oma dement, sterkte. Veel plezier met de verjaardag van je man, nog gefeliciteerd. Rustig aan doen hoor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 29 dec 2010 - 10:52

Ha meiden,

@beegee: Oef wat een gezeur zeg op je werk. Snap dat je beloond wil worden naar je functie.

@mm: Ben benieuwd of R. haar neusamandel is vergroot. Hier kijken we echt uit naar de operatie volgende week dinsdag. Hopelijk lost dat een hoop op en krijgt Luka al zijn energie weer terug.

@rupsie: Arrggh mannen. Heb er hier nog een zitten hoor. Soms!

Nou hier een leuke kerst achter de rug. Zijn 1e kerstdag naar de Efteling geweest. Was echt superleuk, maar wel koud hoor! Luka heeft wel erg genoten. Kerstavond kadootjes gedaan bij mijn ouders en we zijn echt gruwelijk verwend. Hebben een Wii gekregen! Echt supervet!
2e Kerstdag bij ijn vader gebrunched. Was ook erg gezellig!
Ze reageerde trouwens allemaal erg leuk, maar wel zwaar verrast op ons nieuws. Echt niemand had het nog verwacht.

Morgen ga ik met mijn zusje en Luka naar Rapunzel. Ben benieuwd wat ie ervan vindt. Hij mag dan ook zo'n leuk brilletje op, dus dat wordt lachen..haha.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 30 dec 2010 - 7:47

Hallo allemaal,

Morgen de laatste dag van het oude jaar. Gaan jullie nog iets doen? Wij gaan na de buren. Ik hoop dat mijn kleine man het vol houdt van hij is de laatste twee dagen niet echt gezellig. Ik ga proberen hem te laten slapen s'middags en anders gewoon rond 8 uur ofzo na bed, ik weet het anders ook niet. Nu ligt die lekker te slapen want hij was echt moe.

Vandaag hele leuke Adidas meisjesschoenen gekocht voor in de kraammand die ik voor mijn vriendin aan het maken ben, echt heel leuk.

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 30 dec 2010 - 8:01

Hier een aantal drukke dagen achter de rug. Maandag en dinsdag gewerkt. Dinsdagavond was de avondwake, man was gelukkig wel gewoon mee geweest. En woensdag was de uitvaart. Toch maar vreemde dagen zo. Vandaag een dagje thuis, maar moest ik flink aan de slag met poetsen, dat had wat stilgelegen de laatste dagen. Morgen weer een dagje werken. Wel balen met oudjaar, had gehoopt dat we misschien eerder dicht gingen, maar daar heb ik nog niks van vernomen.
’s Avonds gaan we naar vrienden toe. Doen we met z’n allen eten en gezellig maken. Altijd leuk. Kids gaan allemaal mee, en daar naar bed. Lekker druk dus.

Zaterdag ook weer een druk dagje. ’s Ochtends om 9.30 uur (gaap) is het mis voor schoonmoeder. Daarna komen we met schoonfamilie bij elkaar. En het zoontje van m’n vriendin is jarig, dus daar moeten we ook nog op feest. Pff. Zondag maar een rustdagje invoeren.

M’n man is de hele week al thuis, dus het huis schiet aardig op. De glaszetter is inmiddels geweest, en alle ramen zitten erin. Man is nu aan het hakken in het hele huis waar de leidingen moeten zitten. Donderdag komt de elektricien leidingen maken. En ook de loodgieter komt binnenkort. Gaat lekker dus. Als alle leidingen erin zitten, kan de stukadoor erin. Klinkt vrij goed allemaal he.

Morgen wil ik het mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Pff lastig. Vind het erg vroeg nu zo na de begrafenis, maar het moet gewoon. Je begint het al een beetje te zien en iedereen weet het verder al. Heb m’n hyves ook nog steeds op slot staan zeg maar, omdat ik anders al verschillende krabbeltjes gehad zou hebben. (m’n baas zit ook op m’n hyves). Dus ik moet het maar vertellen, maar vind het wel lastig zeg.

MM: Weet je al iets van de röntgenfoto, of wanneer krijg je daarvan iets te horen?

MeekO: nog gefeliciteerd met Fenk z’n verjaardag. Wat zei de vk over je verzakking? Ach wat sneu zeg dat je oma zo aan het dementeren is. Wel snel gegaan ineens naar het verz.tehuis. Begrijpt ze het wel?

Beegee: Getsie een leguaan. Volgens mij zou ik nooit bij jullie binnen durven haha. Wat grappig zeg 2 van die huisvrouwen die overal op de koffie gaan. Wat leuk dat je vriendin bevallen is, is het een jongetje of meisje geworden? Of wist je dat al?

Lindsya: Super zeg dat je moeder helemaal verhuisd is nu. Toch weer wat rust voor je.

Petteflat: Wat leuk dat ze het als een verrassing zagen bij velen. Hier m’n schoonfamilie ook. Echt grappig, ze hadden nog wel verwacht dat er een 3e zou komen, maar hadden nu nog niet verwacht ivm het huis. Wel leuk als het dan een verrassing is voor iedereen. Hoe vond Luka Rapunzel?
Leuk zeg dat je naar de Efteling bent geweest. Ik wilde ook gaan, maar krijg m’n man nog steeds niet mee. Die zoekt er echt niet heen, helaas.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum