Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:21

Jaaaa ik heb eindelijk de 200 post gehaald...op naar van zwijger naar prater te gaan... nerd nerd nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 feb 2011 - 22:15

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na school, hij had er helemaal zin in. Toch eens volgende week kijken of een middagje kan erbij. Hij is nu wel aaridg in ritme. Gelijk even door gereden na mijn moeders huis, even alles in de was gedaan waar bloed aan zat dadelijk even terug om alles in de droger te doen en te stofzuigeren en dweilen. Thuis hoefde ik gelukkig alleen de benedenverdieping te stofzuiger en dweilen. De strijk doe ik denk ik vanmiddag.

Sjonno, gelukkig dat het mee vielt op je werk met de kou. Shop ze morgen voor nieuwe schoenen, altijd een duur grapje. Ach wat schattig dat die met zijn zakdoekje zijn traantje weg deed. Alleen is het minder dat die huilde, ik weet precies hoe je je voel als je ze huilend achter moet laten, dan scheur echt je hart uitelkaar.

Beegee, minder van je eind afrekening he? Ik baalde er ook zo van. Hopelijk moet ik dit jaar niet bijbetalen. Leuk dat je opzoek gaat na een nieuwe sax. Minder dat je oude het helemaal begeven heb. Gezellig vanmiddag met zijn alle eten, veel plezier.
Nee ik doe niet heel veel meer voor moeder, ze wardeer het echt niet wat we doen (mijn oma en ik) Ruzie maken of heel kort af praten. Ik snap best dat jezelf niet lekker voel maar om zo te doen is ook echt niet nodig, ze is echt een moeilijk mens maar ja er is weinig aan te veranderen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 feb 2011 - 22:17

BeeGee schreef:Jaaaa ik heb eindelijk de 200 post gehaald...op naar van zwijger naar prater te gaan... nerd nerd nerd

cheers voor prater moet je 500 posten hebben dus goed door posten Wink
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko vr 4 feb 2011 - 3:28

Sjonno, hoe gaat t nu met je opa? Hmm vaag dat Rick ineens met tegenzin gaat. Misschien is er iets gebeurd? Al zie ik bij ons ook vaak zat dat kids ineens niet meer willen en t alleen maar huilen is. Maar goed die zijn wel iets ouder, maar gaat ook vanzelf weer voorbij. Ja vind t ook ontzettend snel gaan! Zit ook alweer een week verlof erop! Haha, moet stiekem wel lachen om die pittige dame van jullie! Gewoon even 2 oudere kinderen weg sturen! Oh en zoiets roepen midden in de winkel! Mensen zullen wel denken, en dat is denk nog t ergste.
Senna deed dat ook steeds met poepen. Maar gaat nu de goede kant op want ze heeft al 2 dagen achter elkaar thuis op de wc gepoept.Ah gossie, ik zie t zo voor me hoe Rick daar staat te zwaaien met zijn zakdoekje in zijn hand. Sad

Lindsya, super zeg dat je kleine man zo lekker gespeeld heeft bij Ikea. Ach ja, sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. Vervelend dat t met je moeder wat minder ging. Hoe gaat t nu? Ah ik lees t al, fijn dat t voor haar doen goed gaat.
Leuk zeg met de klas naar de bieb geweest. Fijn dat je je alweer wat beter voelt.

MM, je meisje gaat ineens snel met haar ontwikkeling zeg. Leuk!

Limburg, wij hebben de meubels nu t zelfde staan als bij Senna. Past het beste in dat kleine kamertje. Moet je je altijd wegen voor je naar de verlos moet? Bij mij vragen ze er niet eens naar. Ben nu 10 kilo aangekomen, denk dat als t veel meer was geweest ze wel wat gezegd hadden. Als jullie je steeds zo'n zorgen maken om S als ie bij mama is geweest en echt ander gedrag vertoond kan je altijd het AMK bellen. Die kunnen je advies geven maar je kan ook een melding geven. Gaat misschien iets ver, maar is wel in het belang van het kind.
Wat stom zeg dat ze niet komen!
Super zeg dat ze zo met je bezig zijn bij de gyn. Geeft wel een gerust gevoel denk ik.
Jij bent iig nu van je grote dag aan t genieten! Ben heel benieuwd hoe het was!

Rupsie, vervelend zeg dat F steeds zo drama maakt van slapen. Oh heerlijk jullie krijgen dus een openhaard! Zou ik ook zo graag willen! Nee hebben uiteindelijk niet behangen omdat ik dus ziek was. Moet van de week een keer 's avonds want weekenden zijn we verder heel druk. Fijn zeg dat S t zo goed deed op kdv. Nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Gossie, ik vergeet soms gewoon dat je zwanger bent! Maar fijn dat t allemaal goed gaat. Verder ook geen kwaaltjes?
Leuk dagje gehad dus. Ja die musical is leuk he!

Sandra, wat super zeg dat C t zo goed doet op school.

Beegee, ooh heerlijk gekraakt. Nog effe en dan mag ik ook echt weer. Wordt nu anders behandeld. Aah der komen dus aardig wat tanden door bij Merle. Pff dat zijn wel weer van die periode waar ik tegen op ga zien. Net als sprongetjes! Nou nog even te gaan hoor voor je prater ben Wink

Petra, fijn zeg dat t weer zoveel beter gaat. Heerlijk zeg vakantie uitzoeken!

Ben heerlijk van me verlof aan t genieten:)
Zondag was ik ineens ziek. Diarree en overgeven, maar maandag was t weer over, dus volgens mij gewoon wat verkeerd gegeten. Zijn we lekker weg gegaan. Paar uurtjes geshopt in Apeldoorn (zulke leuke kleren voor de meiden bij V&D smile) en 's avonds heerlijk in het hotel (was echt een mooie trouwens) in bad geweest en serie gekeken in het bed. Dinsdag dagje naar de sauna. Was ook heerlijk. Was Fenk zijn eerste keer en zag er erg tegenop, maar hij vond t ook erg lekker. Ik heb daar nog een massage gehad. Ook echt heerlijk. Lag op me rug op een soort luchtbed met water en zo deed ze dan oa m'n rug. Wil nu elke week wel gaan, haha.
Woensdag en donderdag met Senna thuis geweest. Ze was gister wel erg vervelend, wilde totaal niet luisteren. Gister avond ben ik wezen zwangerschapszwemmen. Ook erg lekker, dus wil ik elke week gaan doen. En vanmorgen heeft Fenk Senna naar oma gebracht, kon ik lekker uitslapen.
Zijn vandaag 8 jaar samen en 3 jaar getrouwd, misschien vanavond uit eten en anders halen we gewoon lekkere dingen in huis. Senna slaapt bij oma, dus hebben t lekker rustig. Fenk gaat vannacht weer voor 4 dagen naar t buitenland, wel weer minder, maar is nu wel goed te doen omdat ik gewoon thuis ben.
Zondag ga ik met Senna en me schoonzusje naar de Bibaboerderij. Ben zo benieuwd hoe ze dat gaat vinden!

Me oma gaat heel slecht. Ben gister bij der geweest, alvast afscheid genomen. Haar nieren werken niet meer, dus het zal nu heel snel gaan. Ze slaapt ook alleen nog maar, heeft denk ik 1 minuut der ogen open gehad toen we er waren. ze heeft gelukkig geen pijn. Maar ze heeft een heel goed leven gehad en is ook al 87 dus we hebben er allemaal wel vrede mee, en voor haar is t ook veel beter.Wel naar, want toen ik zwanger was van Senna is mijn andere oma overleden. Lijkt wel soort reincarnatie zo.

Met de kleine gaat t allemaal goed. Ze beweegt wel enorm veel laatste dagen. Ben heel benieuwd of ze nu gedraaid is, zal t woensdag weten. M'n bekken gaan eigenlijk t zelfde. Heb niet veel meer last, maar ook niet minder. hoop maar dat t na de bevalling helemaal weg is. Vind t wel zo enorm snel gaan! Als ik foto's zie van begin van me zwangerschap voelt dat ook nog als gister. Zo raar. Maar kijk er ook wel heel erg naar uit als ze er is. Heerlijk weer zo'n klein hummeltje!

Slapen van Senna gaat ook weer helemaal goed. Slaapt weer nachten door tot een uur of 7. Echt heerlijk! Vanaf augustus was t al drama!

Nou ga eens even iets van een wasje doen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:06

@ lindsya, Jemig ik heb nog even door te posten dus :shock: :shock: jammer dacht dat ik al aardig op weg was nog niet eens op de helft Sad haha

is jou kleine man op vrijdag ook vrij van school?? hier is het zo dat t/m groep 4 ze op vrijdag tot half 1 naar school gaan. Is wel lekker!!

@ meeko, ohh nou de sprongetjes fietsen we door heen gelukkig!! weinig last van...*klopt ook meteen flink hard af!!*
ojee toch je oma....wat naar allemaal zeg..
en nog lekker wezen uit eten!!! Very Happy Ohh wat leuk naar bibaboerderij..wilde ook graag met INdy maar ze had al 3 voorstellingen dus ik moest kiezen haha

Zoo hier al flink aan de poets geweest...heb mijn dressoir helemaal leeg gelaaid en alles geordend opnieuw...daarna nog een kast met 6 lades op zijn kop gehad...mijn moeder heeft de keuken lekker gesopt.....wil nu eigenlijk nog graag stofzuigen en dweilen dan beginnen we morgen ook in een lekker schoon huis beneden en kan ik boven ook even stofzuigen etc morgen....maar goed het is al 21.00

Heb een nieuwe sax!! JAHOEEE!!!
cheers cheers cheers cheers cheers cheers lol! lol!
Helemaal happy, zal snel foto's showen haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 9:28

* Beegee Merle krijgt er dus een hoop tandjes, kiezen erbij? Jippie een nieuwe sax!! Dat is weer lekker kan je weer goed spelen,

* Sjonno Half 7 is hier elke dag standaard haha Ach je mannetje vond het toch moeilijk om afscheid te nemen. Ja inderdaad we moeten toch eerder thuis zijn maar het is nou eenmaal zo. Indy is dus wel 5 cm langer dat scheelt weer iets.

* Lindysa wat goed zeg dat hij zo lekker gaat op school. Gaat hij nu elke ochtend en welke middagen gaat hij?

* Meeko lekker dat je verlof in is gegaan. Mijn oma gaat ook al zo slecht vervelend is dat he!

Vanavond heb ik lekker gesport! Het was echt heerlijk om weer wat te doen!
Morgen willen we shoppen dus ik hoop dat niet zo hard meer waait als nu want mensen die op de fiets zijn die lopen gewoon met de fiets aan de hand.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:51

@ mm, hebben jullie zoveel last van de storm gehad?? hier eigenlijk helemaal niets!! heeft een heel klein beetje geregend en nu waait het wat maar ook niet verschrikkelijk hard ofzo....

Zoo heb toch nog even de stofzuiger en de dweil er doorheen gehaald...Ohh vind dat zo lekker een schoon huis haha..al is dat natuurlijk steeds maar van korte duur....
Ros is even naar de kroeg en ik ga zo lekker naar bed toe, kijken of er nog wat op tv is...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 4 feb 2011 - 9:53

Hallo allemaal,

Bij mijn moeder in het ziekenhuis geweest en maandag krijgt ze de mri-scan dus dat is snel. Ze willen haar longen ook beter onderzoeken want daar zijn ze ook nog niet helemaal gerust op en ze heeft een blaasontsteking dus het stopt niet echt bij haar. Ik kreeg tijdens het bezoek een migraine aanval dus gelijk thuis na bed gegaan, gelukkig was mijn man thuis voor onze kleine man. Alleen moest ik om 4 uur wakker worden want mijn man moest na zijn werk, dus even rustig aan gedaan en op de bank gelegen, nu gaat het gelukkig wel.

Morgen de bruiloft dus ik wil even rustig aan gaan doen morgen en vanavond op tijd na bed. Mijn kleine man moet alleen morgen na de kapper dus niet veel plannen.

Beegee, jeej een nieuwe sax, kan je weer muziek maken. Zo jij ben aan de opruiming geweest, lekker hoor. Bij ons is het ook zo dat ze woensdag en vrijdagmiddag vrij zijn. Ja je moet nog even door posten Very Happy Toch nog even gestofzuigt en gedweild, heerlijk he een schoon huis, vind ik ook altijd.

MM, het waait echt hard, hopelijk is het morgen een beetje over. Leuk lekker shoppen. Hij gaat nog niet de middagen omdat ik eerste wilde dat die in ritme kwam maar hij is aardig in ritme dus ik wil maandag hem doen gaat die gymen en dinsdag want dan krijgen ze engelse les en dat is ook wel handig.

Meeko, ach dat is minder van je oma, 87 jaar is een mooie leeftijd, sterkte. Jullie dagje sauna klinkt lekker, heerlijk. Je gaat alweer na het einde van je zwangerschap, het is echt snel bij je gegaan.Is de babykamer helemaal af nu en jullie slaapkamer? Hopelijk vind je meisje de bibaboerderij leuk, veel plezier.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 10:06

* Beegee Het is hier echt bizar qua storm!! Het is bij onze grijze bakken dag en je hoort de bakken gewoon stuk voor stuk omvallen nu ze leeg zijn. Lekker toch even schoongemaakt!

* Lindsya jeetje meis het houdt niet op bij je moeder zeg!! Dus bij jullie waait het ook hard.. Kan me wel voorstellen hoor dat je hem eerst in een ritme wil krijgen.. het zal mij benieuwen hoe dat hier gaat in september. Wat cool dat ze engels krijgen zeg!

Mijn mannetje is nu ook weg.. is het lekker rustig hier in huis haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:12

@ mm, haha bij jou ook rust in de tent...qua manvolk dan haha!!
jemig gek he, hier is gewoon niets te merken van de storm....

OHHHHH wacht....ik hoor de wind waaien, misschien komt de storm toch nog deze kant uit ofzo...

@ lindsya, ojee minder zeg een migraine aanval....het lijkt wel alsof ze weer wat vaker komen of niet? (leek namelijk weer een tijd hiervoor rustiger qua aanvallen)
oke bij je kleine man hetzelfde soort rooster als bij Indy straks...ben zo benieuwd hoe het mij gaat bevallen maar ook hoe het Indy gaat bevallen school....(ze wil zo graag maar goed als het zo ver is.....Very Happy)

We zijn trouwens laat nog actief hierzo....alle mannen zijn weg (al is die van jou lindsya nog geld aan het verdienen mm en mijnes maken het alleen op drunken )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 10:23

* Beegee Heerlijk even rust in de tent haha Wie weet komt de wind ook nog jullie kant op. Mocht dat zo zijn bereid je dan maar voor. Mijn mannetje is bezig voor de carnaval... De wagen moet toch weer af he...

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:25

meisjesmama schreef:* Beegee Heerlijk even rust in de tent haha Wie weet komt de wind ook nog jullie kant op. Mocht dat zo zijn bereid je dan maar voor. Mijn mannetje is bezig voor de carnaval... De wagen moet toch weer af he...

Liefs
OHHH ja een wagen:oops: ! die van vorig jaar was mooi ..Very Happy
Bij de groep van mijn vriend zijn ze ook wat aan het doen, maar dat is zo wat bij elkaar geraapt zooite vind dat altijd zonde...ik denk dat begin er aan en doe het goed of doe niets!!
wel 1 geluk dat ze nog langer de tijd hebben voor de carnaval nu het pas in maart is he!! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 10:28

BeeGee schreef:
meisjesmama schreef:* Beegee Heerlijk even rust in de tent haha Wie weet komt de wind ook nog jullie kant op. Mocht dat zo zijn bereid je dan maar voor. Mijn mannetje is bezig voor de carnaval... De wagen moet toch weer af he...

Liefs
OHHH ja een wagen:oops: ! die van vorig jaar was mooi ..Very Happy
Bij de groep van mijn vriend zijn ze ook wat aan het doen, maar dat is zo wat bij elkaar geraapt zooite vind dat altijd zonde...ik denk dat begin er aan en doe het goed of doe niets!!
wel 1 geluk dat ze nog langer de tijd hebben voor de carnaval nu het pas in maart is he!! :P

Ja de wagen moet toch weer mooi worden he.. Very Happy
Hahaha moet wel lachen dat je dat zegt. Hier zijn ook wel van die groepen hoor..
Ja dat is waar begin maart maar de meesten groepen hier bouwen een wagen in 3 a 4 maanden en wij in 5 weken angel
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:51

@ mm, in 5 weken dan wel heel veel uurtjes er aan werken zeker!! jemig wat een kort tijdsbestek zeg :shock: :shock:

Zoo ik heb voor mezelf een warme chocomel gemaakt..ga ik zo lekker naar bed..Very Happy ligt nog 1 wasje op bed wat ik even nog weg vouw...(ja ik gooi altijd schone was op bed, dan ben ik dat verplicht om op de vouwen voor ik naar bed ga Embarassed haha)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 4 feb 2011 - 11:08

Beegee, je mannetje op pad. Hopelijk komt die niet al te laat. Ja mijn man is geld verdienen dat is wel voordeel ervan, morgenavond moet die ook werken wel balen dat we niet samen na de bruiloft kunnen maar ja niks aan te doen.
Ja door al de stress en gehaast heel de dag komen de aanvallen sneller op elkaar helaas. Mijn man is ook boos geworden vandaag op mij dat ik het rustiger aan moet doen en dat ik niet elke dag na het ziekenhuis moet gaan.
Wanneer gaat Indy precies na de kleuterschool?

MM, je mannetje weer bezig voor de carnaval's wagen, leuk. Loop of sta jij dit jaar ook weer op de wagen of niet? Ja het is echt leuk dat ze engels gegeven, vanmiddag ging die tot 4 tellen in engels. Blijkbaar geven ze het s'morgens af en toe ook. Ik sat echt versteld elke keer van hem wat die leer op school Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 11:19

@ Lindsya, je man heeft gelijk hoor! Je moet het echt rustiger aan doen..gewoon voor je eigen gezondheid...en je eigen gezinnetje!!
Indy mag pas 22 aug naar school.........dat duurt dus nog eeuwen voor haar!!

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Slaap_Lekker_05

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 4 feb 2011 - 11:36

BeeGee schreef:@ Lindsya, je man heeft gelijk hoor! Je moet het echt rustiger aan doen..gewoon voor je eigen gezondheid...en je eigen gezinnetje!!
Indy mag pas 22 aug naar school.........dat duurt dus nog eeuwen voor haar!!

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Slaap_Lekker_05

Ja ik ga ook luisteren na mijn man, morgen hou ik lekker rust. S'avonds moeten we een eindje rijden en laat na bed dus even rust morgen overdag.
Na de zomervakantie mag ze spannend. Ömer riep ook hele tijd dat die na de kleuterschool wilde en het is aardig snel gegaan moet ik zeggen.

Weltrusten meis.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:20

Goedemorgen!!

Wij zijn weer van de partij!! Very Happy eigenlijk best lekker geslapen al ging ik voor mijn doen veeeeel te laat naar bed! Indy gaat zo danses gaat met mijn nicht mee en ros is werken..samen met Merle ga ik boven nog ruimen en dan is alles klaar..Very Happy

@ lindsya, lekker rustig aan doen vandaag!!!

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 4 feb 2011 - 22:17

Goedemorgen,

Hier goed geslapen, alleen riep mijn kleine man om 7 uur dat die keelpijn had vanmorgen dus even tussen ons gelegd en toen heeft die nog een beetje door geslapen tot 8.15. Hij heeft lichte verhoging maar voor de rest gaat het wel met hem. Ik twijfel heel erg of ik vanavond gaat, even aankijken hoe de dag gaat. Hij blijft lekker binnen in ieder geval.

Het waait hier nog steeds zo erg, bij jullie ook?

Beegee, Indy vind het dansen nog steeds leuk he? Succes met de schoonmaak, ik ga zo ook even beginnen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 4 feb 2011 - 22:28

Goedemorgen!

Hier een lekkere nacht gehad als schork ik rond een uur of 4 wakke van een deur op zolder die keihard dichtwaaide, ik had die dus niet goed dichtgedaan. Vandaag niet veel op de planning, beetje rommelen in huis en ons neefje is jarig.

Gister voor de kids nog naar de schoenwinkel geweest. En beide schoenen waren nog goed, dus geen nieuwe schoenen voor hun. Lisa's voetjes waren niet gegroeid vergeleken met zo'n 4 weken geleden, dus we hadden besloten om toch nog even tewachten. Heb ik voor mezelf maar wel nieuwe werkschoenen gekocht haha. Daarna naar mijn opa en Rick was wel erg onder de indruk, opa zag er wel beter uit dan vorige week maar ik heb er toch een heel slecht gevoel bij. Ze weten nu waarschijnlijk waarom hij zo ziek is, onstoken galblaas, maar operen durven ze niet omdat ze bang zijn dat hij of de narcose niet overleefd of er allemaal complicaties bijkomen. Erg lastig dus allemaal.

Rick had het trouwens erg goed gedaan gister op de psz. Maar even wat gehuild en het was ook snel weer over, juf vond het zakdoekje ook erg vertederend haha.

Lisa heeft een nieuw zinnetje, mamá/papa kun jij helpen? Hoor je echt 100x per dag, om gestoord van te worden haha

@ MM...Rick is 106cm en weegt 17,5 cm. Wat voor sport doe je nu?

@ Lindsya..gaat O.mer nu alleen de ochtend naar school? Veel plezier op de bruiloft vandaag!

@ Meeko...bij Rick hebben ze 2 groepen van de psz samengevoegd, en dat is voor hem erg wennen. Zijn 2 vriendjes vinden het ook helemaal niet meer leuk nu maar die huilen niet en dat is wat me bij Rick zo raakt steeds. Fijn dat je toch met F.enk nog even hebt weggekund. Klinkt heerlijk allemaal! Sterkte met je oma, aan de 1 kant is het beter dat ze niet veel hoeven te lijden maar aan de andere kant wil je zo nog zolang mogelijk bij je houden. Als ik mijn opa zie liggen dan denk ik opa ga maar, maar ik wil helemaal niet dat hij gaat. Zo dubbel allemaal.

@ Beegee...jeej een nieuwe sax!! Zo, jij bent lekker aan de poets geweest!

@ Limburg...hoe was je dag?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:43

@ lindsya, ohh minder dat je kleine man wat verhoging heeft...

@ sjonno, zoo schrikken zeg midden in de nacht!!
Wel fijn dat ze een keer GEEN nieuwe schoentjes nodig hebben he!! Very Happy

Ik ben intussen klaar met poetsen...ofja moet even nog de trap stofzuigen. HIer speelt nu het achternichtje van ons dus gezellige meiden boel Very Happy Merle heeft net ook al paracetamol op is ook weer koorts aan het kweken...die ligt intussen alweer in bed..

Hier blijft het waaien maar gelukkig geen regen..Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie vr 4 feb 2011 - 23:53

Hoi meiden, ik ben helemaal blij. Gisteren de hele dag gewerkt en daarna zijn we bij m’n ouders wezen eten. Daar waren de kids ook. Die zijn daarna daar naar bed gegaan. En wij zijn dus op pad geweest voor de keuken/badkamer en tegels. En jahoee !!! Helemaal blij. Want we zijn eruit gekomen. Verder zijn we er inmiddels ook uit wat we op de bovenverdieping op de vloer willen. We krijgen overal vloerverwarming en nergens radiators, dan kun je dus niet alle houten vloeren en ook niet alle vloerbedekkingen. Nu hebben we besloten om boven tegels te doen, in houtvorm. Lijkt net of je een houten vloer boven hebt. Helemaal super. Die hebben we gisteren ook uitgezocht daar. Nu hebben we dus gisteren de badkamer incl. tegels, keuken, tegels voor gehele beneden en bovenverdieping gekocht. Het wordt echt helemaal super allemaal. Harstikke luxe keuken, en die apparatuur, pff. Maar wel helemaal sjiek. Ben helemaal blij.
Vandaag wordt er ook weer hard gewerkt hier. Aankomende week komt de voeger en dan is het buiten helemaal klaar. Half febr. Komt de stukadoor. Dus gaat echt vooruit nu.

F. heeft heel slecht geslapen afgelopen nacht, die heeft m’n ouders mooi wakker gehouden. Oeps. Maar wij hebben heerlijk geslapen gisteren.

Heb nog steeds flinke tandpijn (al lijkt het vandaag ietsje minder te worden). Maar heb gisteren toch de tandarts gebeld, moet er as maandag heen. Ben nu al bang, dus dat wordt nog wat. Maar we zien het wel.

Beegee: Wauw super een nieuwe sax. Toch gelukt dus. Je kunt mooi vooruit dus met carnaval. Moeten jullie met de kapel ook met de optocht meedoen, of niet. Wij wel. Hopelijk is het niet zo koud dit jaar met carnaval.
Zo je hebt lekker gepoetst en geruimd weer. Ach Merle weer koorts aan het krijgen. Sneu
Senne vindt het helemaal geweldig een baby erbij, maar die is met alles druk. Ze weet dat er veel veranderingen gaan komen, eerst huis klaar en dus verhuizen, dan baby geboren, dan ik en S. jarig en dan mag ze naar de basisschool. Dus ze heeft het eigenlijk met alles druk. M’n buik is nog niet echt heel dik, dus dat besef is er nog niet echt. Komt straks pas denk ik als het wat zichtbaarder wordt. En F. is er echt nog te klein voor nu, die beseft het nog niet. Verder praat hij nog niet al te veel, dus die snapt het nog niet echt.

MM: Jullie ook al druk met de carnavalswagen. Jullie hebben altijd zo’n hele mooie. Wauw. En dat in 5 weken. Poeh, dat is hard werken.

Lindsya: Maandag de mri, fijn dat het zo snel is, maar toch weer spannend wat eruit gaat komen. Veel plezier vandaag bij de bruiloft. Wat fijn dat het met O zo goed gaat op de basisschool. Hier mag ons meisje ook na de zomervakantie erheen. Ze heeft er nu ook al zin in.

Sjonno: Fijn dat Rick het goed gedaan had op de psz. Ach met z’n zakdoekje, dat is ook wel wat zeg. En gelukkig de voetjes zijn nog hetzelfde, scheelt weer geld, even uitstellen nog nieuwe schoentjes. Groot gelijk dat je zelf nieuwe gekocht hebt.

Limburg; Inmiddels ben je getrouwd !! Hoe was de dag geweest? Had je het goed vol kunnen houden? En pictures please straks, ben zo nieuwsgierig.

Meeko: Yep ik ben ook zwanger haha. Hier gaat alles goed, inm. 14 weken. En de misselijkheid is over. De moeheid is er nog wel maar dat zal ook zo wel over zijn. Verder weinig klachten. Beetje obstipatie. Wel weer een lage bloeddruk, dus soms wat duizelig, maar ach ik mag niet klagen.
Fijn dat het slapen van Senna weer goed gaat. Gefeliciteerd met jullie jubileum. Wat leuk naar bibaboerderij. Veel plezier. En een drukke baby in je buik dus. Hopelijk is ie straks gedraaid. Ik voel hier nog niks, maar dat komt wel binnenkort. Ach wat naar van je oma zeg.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 5 feb 2011 - 0:36

Hallo allemaal,

Beneden verdieping helemaal schoon, gelijk de oven ook gedaan wat een rotwerk maar hij is schoon. Met mijn kleine man gaat het goed, hij heeft een ijsje op en zijn pijn verdwijn gelukkig. De verhoging is er wel maar niet zo hoog gelukkig. Nu ga ik even wat boodschapjes halen en even na de bieb als ik het haal.

Sjonno, dat is beter dat je centen in je zak kon houden voor de schoenen. Gelukkig dat Rick niet door heeft gehuild op psz. Ja hij gaat alleen nog de ochtenden om in ritme te komen, maar deze week wil ik even kijken of die een middag erbij kan doen.

Beegee, mooie sax heb je, ik heb net de foto's op je hyves gezien. Leuk dat je je achternicht te spelen heb, echt een meidenboel bij jou thuis nu, gezellig. Minder dat Merle ook verhoging heeft, beterschap.

Rupsie, jeej je heb alles rond voor je huis, wanneer sta gepland dat het allemaal geleverd wordt? Ga je man het zelf allemaal er in doen of laat je het doen? Het huis gaat nu echt vorderingen krijgen. Lekker dat jullie lekker geslapen hebben. Minder dat F. je ouders wakker heb gehouden.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 0:44

Middag!!

Zoo de meiden hebben al volop gespeeld net een tosti op en mogen nu samen even lekker lui op de bank tv kijken..Very Happy ik ga meteen strijken is dat ook weg Very Happy
Morgen ga ik met ros naar de sauna dus dan blijft het wel lekker schoon..Very Happy Very Happy Very Happy

@ lindsya, aahhh een ijsje doet wonderen...Very Happy
over schoonmaken bluuhhhhh wat een peepwerk he!! bah!!

@ rupsie, zooo lekker geslaagd dus voor in huis!! spannend hoor, er gebeurt nu weer genoeg gelukkig Very Happy Very Happy
Ohh heeft F je ouders wakker gehouden dat betekend dat jullie lekker geslapen hebben :P haha!!

@ limburg, hoe is je dag gister geweest??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 5 feb 2011 - 0:53

Beegee, lekker samen na de sauna morgen, heerlijk veel plezier alvast. Limburg zit in een hotel op dit moment als ik het goed heb gelezen op haar hyves. Ik ben benieuwd na de foto's Very Happy
Schoonmaken heb ik niet echt een hekel aan, waar ik wel een hekel aan heb is strijken, bah
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum