Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 16 feb 2011 - 2:21

Hadden jullie trouwens nog iets aan valentijdsdag gedaan afgelopen maandag? Wij niet maar S. samen met oma wel, hadden ze een sneeuwbolletje gekocht van Forever Friends en dat ging die geven toen die thuis was en daarbij zei die ik hou van jou, zo schattig! Alleen het bolletje was buiten gevallen waardoor het stuk was maar het idee wat heel erg lief.

@ Beegee, ja snap ook echt niet waarom ik er heen moet maar goed, ga me er niet druk over maken, genoeg gedaan.
Ja morgen is een hele drukke dag, moet eerst nog naar de stad o.a. lenzencontrole en cadeautjes halen, daarna naar de gynaecoloog en verloskundige en om 16.00 uur hebben we een receptie van mijn mans oma die dan jarig is.

Je heb gisteren en maandag toch gewerkt ;-).

De kg’s die je ben aangekomen is denk wel ongeveer normaal? Ik wil niet boven de 10 uitkomen maar volgens mij moet dat wel lukken. Ik snap echt niet waarom ik zo weinig aankom want ik eet echt totaal niet gezond, moet je nagaan hoeveel ik maar zou zijn aangekomen als ik dat wel deed.

@ MM, hoeveel wil je nog afvallen? Ik moet er na de bevalling ook aan gaan geloven.
Word E. dan niet ‘vervelend’ tijdens het eten als ze niet slaapt? Als S. niet slaapt tussen de middag is het rond en tijdens het eten een drama.
Wij vinden het ook niet erg dat S. zo op tijd op bed ligt, heerlijk de avond voor ons samen. Ben benieuwd hoe dat is als de baby er is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:26

@ mm, lekker toch als ze dat doet!! moet ook zeggen dat Indy rond half 7 vaak in bed ligt. Very Happy dus dat is natuurlijk ook wel heel lekker!!
gelukkig dat r lekker speelt, nog mooie even laten liggen!

@ limburg, ik was bij INdy met 30 weken 10 kg aangekomen en bij Merle 7..Mijn vriendin is 39 weken en is maar 7 kg in totaal aangekomen!! je kleintje krijgt toch wel wat hij nodig heeft!!

Valentijn..wat is dat ?? haha nee hoor, maar niets aan gedaan! heb ros niets eens gezien Sad
wat een lief idee van het sneeuwbolletje!!

Merle slaapt nog steeds!! wel lekker, maar wil toch ook niet al te laat naar de kinderboerderij!! kan het nu ook niet meer maken om niet te gaan had het al tegen Indy gezegd! (die stuitert nu al de hele middag haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 16 feb 2011 - 2:31

* Limburg ik heb een mooi bosje bloemen gekregen van mijn mannetje en ik had niets. Ik had namelijk ook niets van hem verwacht haha maar s'morgens gaf ik hem nog de hint "fijne valentijsdag schat". En toen ging er denk ik een lampje branden. E. had op het kdv een hartje gemaakt met daarin hartjes snoepjes. Eerlijk ik wil nu nog 8 kilo kwijt en als ik daar ben misschien nog wel 5 maar we beginnen met 8. E. eet amper als ze niet slaapt dus dat is ook het probleem hier.
In het begin zullen je avonden wel anders zijn met de baby. R. lag vaak beneden in de wieg te slapen of wakker.
Nu ligt ze gewoon in bed.

* Beegee als E. niet slaapt vraagt ze om 18 uur al of ze naar bed mag hihi Ze speelt niet in bed hoor R. als ze wakker is en gaat huilen is het een groot drama dus ze zit nu op de vloer.

R. probeert van alles te ontdekken nu maar vooruit lukt haar nog steeds niet... wel bijna in een soort van kruiphouding en dan gauw weer terug en huilen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:41

@ mm, ohh haha ik dacht die speelt lekker in bed!! helaas pindakaas dus :P
wel leuk he om al die fases weer mee te maken Very Happy vind het zo grappig om alles weer te zien en dan weer blij te zijn met elke nieuwe stap die er gemaakt wordt! Very Happy

Ik heb nu ook weer een jaar gedaan om de kg van Merle eraf te krijgen...daarna weer lang stil gestaan en ineens viel ik weer 2 kg af....dus heel weird! zeker ook omdat voor mijn gevoel ik de laatste tijd slecht/ongezond heb gegeten...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 16 feb 2011 - 3:58

Jeej m’n vest is bezorgd en hij is leuk! Morgen even kijken voor een nieuw wit shirt en cognac kleurige pumps, weer een leuke combi :-).

@ Beegee, dan ben jij veel aangekomen in de laatste weken.

Gelukkig zorgt de baby goed voor zich zelf, dat heb ik heel de zwangerschap wel gemerkt en ook niet echt zorgen om gemaakt :-).

Heb je M. uiteindelijk wakker gemaakt? Zal je altijd zien, als je weg moet slaapt ze juist lang haha.

Misschien juist nu weer afgevallen omdat je er niet mee bezig was?

@ MM, wat lief dat je een bos bloemen van je man heb gekregen! Hier wilt die niet aan Valentijn doen al had een bos bloemen me wel erg leuk geleken.

E. vertoont dus hetzelfde gedrag als ze niet heeft geslapen, vervelend is dat he maar helaas kunnen ze er niks aan doen en hier blijft S. dan ook nog volhouden dat hij geen slaap heeft haha.

Ben echt benieuwd hoe de baby is, die fase heb ik gemist bij S. dus dit is echt nieuw en daarbij ook anders omdat het een kindje van mij is denk ik.

R. wilt dus wel maar echt lukken doet het nog niet, komt ze wel al voorruit? Mijn nichtje van 1 kan pas sinds kort kontschijven en doet verder ook niks maar misschien komt dat bij haar ook wel omdat het niet gestimuleerd word.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 16 feb 2011 - 4:12

Hoi meiden. Het slapen van F. gaat nog steeds goed. Gisteren is hij weer ineens gaan slapen. Zou het dan toch goed komen?? Gisteren heeft het met het wegbrengen ook weer goed gegaan op het kdv. Even verdriet maar zodra ik weg was, was het alweer goed vertelden de leidsters.

Vanmorgen is S. ook naar de psz geweest en dat ging ook helemaal super. Ze hebben hun hele klasje versierd al voor de carnaval dus ze heeft er al helemaal zin in nu. Verder al flink wat gedaan in huis dus ook dat gaat lekker.

Oja en vanmorgen heb ik gesprek op het kdv gehad over S. Daar was ik wel erg benieuwd naar. Het verhaal van de leidster was heel herkenbaar. Echt ons dametje. Ze is erg verlegen maar ook weer intelligent. Als ze iets wil spelen wil ze altijd de moeilijkste spelletjes en dingen doen. En dat kan ze dan ook. Dan laat ze dat helemaal trots merken, kijk eens wat ik kan. Dus dat is wel leuk om te horen.

Verder het minder leuke deel is dat ze erg verlegen is en waarschijnlijk daardoor, speelt ze weinig met andere kindjes. Ze durft niet te vragen of ze met haar willen spelen. Als ze zelf ergens wat zit te doen, dan mag er wel een ander kindje naast haar zitten te spelen en die mag dan ook wel met haar meedoen, maar zelf durft ze het dus niet te vragen. Dus dat is wel erg jammer. Dat gaan ze nu nog meer stimuleren, dus hopelijk komt dat ook goed.

Nu zijn de kids heerlijk buiten aan het spelen dus even rust in huis. Kan ik zo aan het eten beginnen.

Limburg: Wij hebben een zwarte speedi. Niet echt pikzwart (dat was het jaar voor S. geboren was), wij hebben een zwart / grijze. Ben er nog helemaal blij mee. Half juni de keuken, de onze ook haha grappig.
Wat lekker nog zo weinig aangekomen. Ik was dat ook. Ideaal. Straks ben je de kg’s meteen kwijt weer.
Jammer dat ze op je werk weer vroegen of je nog kwam werken, maar gelukkig hoef je dat niet tot je bevalling.
Ik weet zo niet voor hoeveel uren kraamzorg ze me nu hebben ingeschat. Zal het straks eens even opzoeken.

Meeko: lekker dat F. S. naar het kdv gebracht had. Kon jij mooi rustig aan doen ’s ochtends. En weer crea bea gedaan. Leuk zeg.

MM: gr balen dat het kdv ook niet het goede gegeven had qua eten. Gelukkig is het weer allemaal opgelost. Wat lekker zeg dat E. nog tussen de middag naar bed gaat. S. echt al een hele tijd niet meer. Als ze nu soms moe is zet ik rond die tijd even een dvd aan en dan gaat ze gelukkig wel rustig op de bank hangen.
wat leuk dat jullie cakejes gebakken hebben. Altijd een feest voor die kids. Oeps afspraak vergeten.

Lindsya: Minder dat het internet zo traag is bij jullie. Fijn dat het allemaal weer goed gaat bij jullie. Het voorlijmen is boven al een heel eind klaar maar beneden moet ook nog allemaal. Nog genoeg te doen dus. De stukadoor zou as maandag komen maar helaas, m’n man heeft hem gisteren aan de tel. Gehad en hij komt een weekje later.

Beegee: Wat lekker dat de kilo’s goed gaan deze week. Nee nog geen toeterverlof haha. Dus vanavond mogen we weer repeteren. M’n marsboekjes heb ik klaar voor de carnaval, verder heb ik er nog totaal geen zin in, helaas. Mag niet drinken he, en zonder drank kom ik altijd maar moeilijk los. Dat is een nadeel bij mij.
Wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij gaan. Wat had Merle vandaag gedaan? Las op hyves dat ze wilde vliegen??
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 6:33

Avond!!

Zoo lekker naar de kinderboerderij geweest...heerlijk weertje vandaag
Jammer genoeg heeft Indy net een mega woede-uitbarsting gehad... Pfff ik ben benieuwd wat de buren van ons vinden zo zeg...gelukkig komt het maar 1 keer per maand voor ofzo maar mijn god wat heeft die meid een stembanden :S
Ik ben ook nog van de trap gevallen, ahhhh flinke plek op mijn scheenbeen.. Sad maar goed Indy ligt er al in en merle gaat zo! Die is nu de krant aan het versnipperen.... je kan maar ergens lol in hebben Very Happy

Ohh merle wilde vliegen jah!! ze zat op haar kinderstoel en knikkerde er zo vanaf....flats op der snuffert..nog geen 3 tellen daarvoor had ik haar er al afgehaald en gewaarschuwd..maar goed die kinderstoel blijft leuk :S meestal zet ik hem ook op de tafel maar goed de hele dag had ze er nog niet op gezeten..

@ rupsie, wat fijn dat het slapen goed gaat!! Ik klop met je mee af !! tsja je kan S ook niet dwingen om met andere kindjes te spelen...misschien loopt dat ook nog gewoon los??

@ limburg, gelukkig was Merle nadat ik alles klaar had gezet zelf wakker geworden!!

@ sjonno, lekker gewerkt vandaag?

Ga even fles maken voor merle kan die er ook zo in...dan nog even chillen en straks muziek maken

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko wo 16 feb 2011 - 8:38

Mm, dank je. Jeetje wat stom dat ze ook al op t kdv wat hebben gegeven wat niet mocht. Jammer is dat hoor. Oepsie, afspraak vergeten. Nou ja kan gebeuren, wel lekker nog maar 1 keer, super hoor.

Limburg, netjes hoor zo weinig aangekomen. Ik zit ook nog maar op zo'n 10 kilo. Had verwacht dat t veel meer zou worden omdat ik opgegeven moment meer was aangekomen als bij Senna.
Jeetje 50 km rijden voor een arbo. Ik moest toen ook naar Utrecht van Amersfoort. is ook al een half uur, en dat voor een kwartiertje.
Wat raar dat je verlos geen brief mag schrijven. Die van mij schreef er meteen 1 toen ik vertelde last te hebben van mijn bekken.
Ik ben nooit uitgeknutseld Wink Heb nog een hele waslijst wat ik wil maken, en vaak kom ik weer nieuwe dingen tegen die ik dan ook weer wil maken.
bij senna weet ik niet meer hoeveel uur ik had. Nu krijg ik idd ook 49, volgens mij maakt t niet veel uit of er al een kind rondloopt. Kan wel dat je meer uur krijgt volgens mij, maar dan bij meerdere.
Hmm door jou heb ik nu zin in een macflurry!!
Wauw, jullie keuken wordt mooi. Is ook echt onze smaak!
Aah wat lief van s. Nee wij doen nooit aan Valentijn.

Lindsya, fijn zeg dat t zo gaat gaat op school. Balen dat je man ziek is, maar je moeder dus wel weer wat beter. Wanneer kreeg je de uitslag? Dank je! Ben nog steeds wel moe, zeker van vandaag, Senna weer thuis en dat valt me soms wel zwaar.

Beegee, leuk naar de kinderboerderij! Misschien morgen ook maar even doen als t weer zo lekker weer is en t met m'n bekken gaat. Goed hoor onder de 70! Hoe lang ben je? En heb ik wat gemist? Lees steeds allemaal dingen van jou over een 3e Wink
Och jeej, zo'n uitbarsting. Zit ze nu al aan der maandelijkse periodes Wink
das niet fijn van de trap vallen, gelukkig viel t mee.

Rupsie, wat fijn zeg dat t slapen van F nog zo goed gaat. Slimme meid dus. Maar wel verlegen, ach met mij is t ook goed gekomen, ik was vroeger ook ontzettend verlegen. Denk toch niet dat je dat heel erg kan veranderen. Al is t natuurlijk wel vervelend dat ze daardoor niet veel met andere kindjes speelt.

Hier wel lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst even met Senna naar de winkels geweest. Even de Hema leeg geshopt. Is leuk met die stickers, en ze hadden veel ondergoed voor maar 1 euro, dus ook even meegenomen. Voor Senna der verjaardag dat speeltentje mee genomen. Is dan voor buiten, en dan wil ik kussentjes maken voor der in dat ze er lekker in kan spelen van de zomer. Nog even bij de visboer broodjes gerookte zalm gehaald. Senna mocht zelf kiezen tussen garnalen en gerookte zalm, en koos de zalm. Vind ze zo ontzettend lekker!
Daarna door naar dansen. Heeft ze weer heel veel lol gehad met haar vriendje. Ik hoorde hem tegen zijn moeder zeggen dat ie een keer met Senna wilde spelen, maar daarna allemaal weer afgeleid dus hebben we t er verder niet over gehad. Volgende keer maar even doen, maar super leuk!

's middags kwam een vriendin langs. Hebben we ruim een uur in de speeltuin gezeten, was echt heerlijk weer zeg. En Senna lekker met de buurjongetjes gespeeld. Toen zag ze een poesje, nog vrij jong en hij leek ook heel lief te zijn. Maar in een keer haalde hij uit naar Senna! Schrok me echt dood! Maar ze had gelukkig niets, alleen enorm geschrokken. Kon dat rot beest wel wat aan doen, ze deed niet eens wat bij m.
Thuis lekker pannenkoeken met ze 3e gegeten. Fenk is nog niet thuis, die moest overwerken.

Krijg steeds vaker wat last van harde buiken, soms doen ze ook wat pijn. Zullen wel gewoon oefen/voorweeën zijn. Maar ben benieuwd hoe lang ik er nog mee moet lopen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:25

Goedemorgen

Nog even snel voordat ik moet werken Very Happy
Lekkere nacht gehad, merle was om 7.15 wakker dus prima Very Happy vandaag tot een uurtje of 3 werken morgen heb ik ook al een dagdienst van 7 tot 5 dus vandaar vandaag maar wat korter Very Happy (en dinsdag was ik ook al korter)

@ meeko, haha wij willen heel graag een 3e maar weten niet wanneer zeg maar. Ik ben al gestopt met de pil omdat mijn libido -100 was en ik gewoon snel geprikkeld was en nu gaat dat vele malen beter Very Happy alleen nu wil ik er nog niet voor gaan omdat ik graag niet zwanger wil zijn tijdens de carnaval... klinkt dom maar de carnaval met wijn is leuker en makkelijker vol te houden Embarassed

spannend allemaal weeën al!! oefen of niet als het mee zit doet het al wel wat down under Very Happy
@ limburg, ik kreeg bij beide 69 uur Very Happy bij mijn verzekering krijg je 20 uur extra als dat in de plannen is.

Ga snel nog even douchen en dan de kids weg brengen en door fietsen naar het werk Very Happy anders kom ik te laat.... Naja eigenlijk maakt dat ook geen fuck uit heb toch nog geen afspraak om 09.00 Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 16 feb 2011 - 20:44

Goedemorgen meiden,

Vannacht gelukkig iets beter geslapen maar lag er gisteren ook echt vroeg in. Verder vandaag een drukke dag met veel afspraken, zo naar de stad, om 11.00 uur lenzencontrole, om 11.50 afspraak gynaecoloog, om 14.00 uur groei echo verloskundige en om 16.00 uur receptie van de oma van mijn man omdat die vandaag jarig is.

Hebben jullie peet oom en tante voor jullie kinderen? Zo ja, hoe hebben jullie dit gevraagd? Wil een leuk idee bedenken om het te vragen maar heb er pas 1 bedacht.

@ Rupsie, wat fijn dat het slapen met F. nog steeds goed gaat, hopelijk houdt hij het nu vol maar deze dagen zijn al mooi meegenomen!

Gelukkig dat het gesprek goed was op het kdv over S. en ook fijn dat ze precies omschreven hoe ze is, dat betekend dat ze zich daar niet anders gedraagt. En fijn dat ze gaan stimuleren en leren dat het niet eng is dat ze aan andere kindjes vraagt om mee te doen, natuurlijk zal dit niet compleet veranderen want dit is een eigenschap van haar maar iets zou het wel makkelijker voor d’r maken.

Wij hebben wel helemaal de zwarte, tenminste dat denk ik want we zijn van een plaatje uitgegaan.

Zitten we beide in juni in de keukenstress ;-).

Was jij de kg’s gelijk kwijt na de bevalling? Ik hoop het ook en zal niet getreurd zijn als er gelijk wat meer kg’s verdwijnen ;-).

@ Beegee, uiteindelijk dus toch nog lekker naar de kinderboerderij geweest, was gisteren echt heerlijk weer voor. Vonden ze het beide leuk?

Niks van de buren aan trekken, ze is een kind en waarschijnlijk denken je buren helemaal niks, het hoort erbij en zo vaak heeft I. niet zo’n mega woede uitbarsting? Was ze ergens boos over?

M. dacht dat ze Mega Mindy was ;-), heeft ze niks aan de val overgehouden?

Werkse vandaag!

Wat leuk dat er een 3e bij jullie komt enne carnaval is al over 2 weken :-p. Ben benieuwd wanneer jullie er voor gaan :-).

Jij kreeg veel uur! Vond je dat ook echt nodig en fijn? Mijn verzekering geeft 49 uur aan dus ga daar maar even vanuit tot maandag, dan zal ik wel meer horen.

@ Meeko, wat wil je allemaal nog maken? Misschien haal ik er wel inspiratie uit om ook wat te gaan doen haha, nee hier in huis moet nog zat worden opgeruimd dus dat staat als eerste op de planning samen met het afmaken van de babykamer en zorgen dat alles in huis is voor en na de bevalling.

10 kg is ook keurig zeker omdat je het einde nadert.

Schreef jouw verloskundige echt een brief? Wat raar dat de mijne dat niet doet dan maar gelukkig is het niet nodig al was het wel makkelijker voor me geweest als ze dat wel had gedaan. Helaas zit onze vaste bedrijfsarts alleen in de regio, de eerste keer ben ik bij een andere bedrijfsarts hier in mijn woonplaats geweest maar dat was een eikel en daar wil ik niet meer heen en de andere keren heb ik het om kunnen laten zetten in telefonisch consult vanwege de afstand.

Je heb een drukke dag gisteren gehad! Dat tentje is leuk, zag hem in de folder staan.

Ik denk dat je nog tot het einde met de harde buiken door moet blijven lopen als alles goed blijft gaan met de baby, tenminste ik wel gezien ik ze al vanaf week 26 heb. Wel vervelend dat je ze heb!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko wo 16 feb 2011 - 22:29

Beegee, lekker vandaag wat korter werken. Morgen is wel lang zeg, pff. Snap dat wel hoor dat je effe wil wachten tot na carnaval. Zeker als je er elk jaar zo mee bezig ben! Kan je mooi tussen de 2 carnavallen door zwanger zijn Wink Nou down under voel ik t wel. Voel der echt af en toe naar beneden duwen. Denk dat ze druk bezig met indalen is.

Limburg, zo idd een drukke dag zeg. Nee wij hebben nog steeds geen peet oom en tante. Zijn ook niet gelovig, dus geloof dat t dan gewoon voogd is, mocht ons iets overkomen. We hebben wel mensen op t oog hoor, maar hebben t er nooit zo echt over gehad eigenlijk. Moeten we wel een keer doen want wil wel dat ze goed terecht komen straks. Nou ja straks, hopelijk nooit natuurlijk Wink
Nou ik heb natuurlijk straks 2 meiden. Dus kan dan dingen maken als placemats en pannenlappen voor der keukentje. Dekentjes, lakentjes enz voor der pop. Wil nog zo'n leuk vogelhuisje maken voor in Senna der kamertje. En ga nog geboorte cakejes maken. Ipv beschuit met muisjes. Vind ik zo suf, dus maak zelf wat leuks, en die gooi ik dan gewoon in de vriezer.
Ja die van mij schreef echt een brief waarin stond mijn werkzaamheden te minderen ivm bekkenklachten.
Ja zal ook wel tot t einde zijn die harde buiken, maar ben zo benieuwd wanneer dat einde dan is Wink

Hier wel goed geslapen. Senna was alleen om 6 uur al wakker, maar heeft nog bij ons in bed tot half 9 geslapen. Wordt alleen gek van die vogels! Heel gezellig hoor, maar ze beginnen al om 5 uur/half 6. En wordt er wakker van.
Fenk was pas om 11 uur thuis gister avond. Echt lang overgewerkt dus.
Ga zo even met Senna naar de winkels. Der luiers zijn op. En daarna even naar me werk, gaan we daar even een broodje eten.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra do 17 feb 2011 - 1:51

Hallo mede mama’s!

Hier ben ik ook weer eens! Ik heb nu wat meer tijd, dus hopelijk kan ik nu weer lekker mee gaan schrijven!

Het schoolgaande leven is hier begonnen, wel wennen, maar ook wel weer lekker.. Ik kan weer lekker eens wat doen in huis, en ook de tijd alleen met S is wel goed voor ons.

C vind de grote school helemaal geweldig, echt zo fijn!! Alleen wat wel jammer was is dat de juf hem gister ( zijn 2e echte schooldag pas ) kind van de dag had gemaakt.. Dat houd dus in dat je de hele dag in de belangstelling staat en speciale dingen mag doen met de juf enz... Op zich een leuk iets natuurlijk, maar dit was gewoon echt te snel voor hem voor zoiets, met als resultaat dat ik hem vanmorgen en vanmiddag helaas huilend heb moeten achter laten.. echt jammer! Verder heeft hij het wel echt naar zijn zin, is heel enthousiast als ik hem ophaal, en de juf is het helemaal, zo leuk om te horen!

Met S gaat het op en af, zoals gewoonlijk dus.. het is net hoe meneer zijn pet staat, en dat bepaald de dag.. gelukkig zitten er ook goede dagen tussen, ha ha!! De nachten gaan nu gelukkig over het algemeen goed.. Verder heeft meneer wat losse stapjes gezete, maar ik denk dat ik te enthousiast heb gereageerd want hij wil het nu niet meer doen, klein dwarskoppie, ha ha!

Mm, wat leuk dat R nu een beetje begint te kontschuiven, dan gaat er opeens een wereld voor ze open, straks is ze opeens niet meer te houden! Gaat het eten nog steeds zo goed met haar?

Limburg, wowie, wat gaat je zwangerschap snel! Hier niets voor valentijn gehad.. ik had een kaartje naar zijn werk gestuurd, hi hi... maar helaas niets terug.. scheelt dat ik het ook niet verwacht had!

Beegee, leuk naar de kinderboerderij, daar word het ook echt weer weer voor he! Dus na de carnaval gaan jullie weer voor een kleintje als ik het goed begrijp, leuk hoor!

Rupsie, fijn dat het slapen van F weer beter gaat! En leuk dat S het zo goed doet op het kdv, het spelen met andere kindjes komt vanzelf, heeft bij C ook heel lang geduurd..

Meeko, wow jij schiet opeens op zeg, nog een paar weekjes!! Leuk dat je altijd zo aan het frobelen bent toch! Arghh wat een stom beest dat hij opeens uithaalde naar S.enna! hmm lekker een broodje zalm, krijg er spontaan trek in...



Ha ha, ik moet echt nog heel erg wennen aan het schoolgaande leven.. ik heb dinsdag echt m’n hele huis gepoetst, wat een tijd op je opeens weer zeg.. Met als resultaat dat ik nu gewoon niet weet wat ik moet gaan doen... vanmorgen al boodschappen gedaan en lekker even het dorp in geweest.. alle was is gevouwen en opgehangen, keuken en badkamer zijn schoon, kamers van de kids zijn gepoetst, eten voor vanavond staat klaar.... euuhhhhh echt wennen dit!

Fijne dag allemaal, genieten van het prachtige weer!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 17 feb 2011 - 7:59

* Beegee Ik vind het zeker een leuke fase om te zien hoe R. zich ontwikkeld. Ik dacht wel dat jij nog niet aan de 3de wilde ivm de carnaval en dan zonder drank haha

* Limburg Mijn mannetje heeft ook jaren niet gedaan aan valentijn hoor. Ik denk dat de meeste kindjes het zelfde gedrag vertonen als ze moe zijn. Nee R. komt niet vooruit alleen maar achteruit haha Nee we hebben geen peet oom en peet tante.

* Rupsie Wat leuk dat S. al zin heeft in de carnaval. E. ook hoor die staat er om te springen.

* Meeko Ja van het kdv vond ik ook wel een beetje dom maar goed ze weten nu dat het echt niet mag. Ohh dat tentje is leuk he!! E. heeft ook zo'n tentje waar ze graag in speelt. Spannend zo hier en daar al wat weeen.

* Sandra Het lijkt me heel raar als je kind in eens naar school gaat. Het eten met R. gaat echt super goed!

Mijn werkdag zit er weer op. E. had vandaag op het kdv niet geslapen maar wel gerust in bed en dat was te merken. We hadden R. nog niet opgehaald of het begon al dus die lag er rond 19:15 al in! En R. ging er ook in dus het is helemaal stil in huis, heerlijk!!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:57

Goede-avond!!

vandaag lekker dagje werken gehad, daarna nog even boodschapjes gedaan, gegeten, kids op bed en gepoetst..... Very Happy en toen was het alweer bijna 21,00 Very Happy bed tijd :P
Morgen lange dag, maar wel heel interessant dus ben benieuwd!!

@ limburg, wij hebben peet oom en tante...maar niet speciaal gevraagd... gewoon zo tussen neus en lippen door ofzo :d

@ mm, genieten van je stilte in huis? of nu aan je studie Engels :P haha

@ sandra, wat lekker een schoolgaand kind :d zal voor s wel lekker zijn even helemaal mama alleen voor hem!! hij is wel behoorlijk temperamentvol he!! van wie heeft ie dat?

@ meeko, ahhh vogeltjes zijn zo leuk angel

@ limburg, hoe zijn al je afspraken geweest??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 17 feb 2011 - 9:01

Hallo allemaal,

De internet verbinding doet het weer helemaal goed gelukkig. Mijn man heeft nog steeds de griep, als het morgen niet verbeterd dan ga ik de dokter bellen want er blijft niks in zelf geen water of iets en dat is niet goed. MIjn kleine man is vanmorgen alleen naar school geweest, hij gaat nu op maandag en dinsdag middag alleen na school en voor de rest s'morgens anders is die echt heel erg moe en niet te genieten.
Vanmiddag zijn mijn schoonouders geweest en ik kreeg vanmiddag ook een migraine aanval dus ik ben gelijk gaan slapen en hun hebben opgepast dus dat was wel fijn dat ze langs kwamen.
Wat een heerlijk weer is het, mijn kleine man loopt al lekker twee dagen buiten te spelen weer, heerlijk. Hij slaapt er ook goed van Very Happy

Beegee, goed zeg dat je zoveel ben afgevallen. Ik moet ook nog een aantal kilo's. Minder dat Indy zo woede aanval kreeg. Hoe oud is Indy nu? Is wel fijn zeg dat ze s'middags nog slaap. Gelukkig dat je maar 1 keer hoefde op te staan tijdens je slaapdienst.

Sandra, dat was niet handig van de juf dat ze hem kind van de dag had gemaakt, dat doen ze bij ons niet. Gaat hij wel hele dagen al? Ja ik heb nu ook genoeg tijd over en s'morgens doe ik het huis en s'middags doe ik lekker lezen, ben blij met de bieb nu Very Happy

MM, gelukkig dat er niks is gebeurd met het eten van de kaas. Lekker dat je meiden op bed liggen.

Rupsie, leuk dat S. met de carnaval bezig is op school, bij ons op school doen ze daar helaas niks aan. Gelukkig dat je postief nieuws heeft gehad op het kdv van S. Misschien komt het ook snel dat ze durf te vragen of andere kinderen met haar willen spelen. Gelukkig dat F. nu ook beter gaat slapen. Oh minder dat de stucadoor nu een week later komt.

Limburg, minder dat je bestelling later komt. Ach wat een lieve gedachten van S. Mijn kleine man heeft op school hartjes aan een koort gemaakt en andere hart getekend met love you erop en van mijn man heb ik parfum en lieve kaart gekregen Very Happy Was ook sinds jaren dat ik wat van hem heb gekregen hoor. Jullie keuken klinkt heel erg mooi, hopelijk komt die snel.
Ons kind heeft geen peettant of oom, dat hoort bij ons niet.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:05

@ lindsya, wow klinkt inderdaad niet goed van je man zeg!! zou ook de HA bellen!
ahh balen zeg een migraine aanval (weer te druk geweest?)
Fijn dat je kleine man zo op school rustig kan wennen!!

Indy is nu 3,5 Very Happy ze mag 22 aug naar school....ik tel af en indy ook angel
Indy kan ineens haar billen zelf afvegen, was helemaal verbaasd Very Happy met zo'n korte armpjes haha!! is ook wel heel handig dat ze dat nu helemaal zelf kan, hoeft ze ook niet meer te roepen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 17 feb 2011 - 9:58

BeeGee schreef:@ lindsya, wow klinkt inderdaad niet goed van je man zeg!! zou ook de HA bellen!
ahh balen zeg een migraine aanval (weer te druk geweest?)
Fijn dat je kleine man zo op school rustig kan wennen!!

Ik wil morgen zeker even de dokter bellen want hij is echt ziek. Misschien inderdaad mezelf te druk gemaakt en dat ik weer een aanval kreeg maar gelukkig gelijk gaan slapen dan blijft de schade goed beperkt bij mij Very Happy

Indy is nu 3,5 Very Happy ze mag 22 aug naar school....ik tel af en indy ook angel
Indy kan ineens haar billen zelf afvegen, was helemaal verbaasd Very Happy met zo'n korte armpjes haha!! is ook wel heel handig dat ze dat nu helemaal zelf kan, hoeft ze ook niet meer te roepen

Zo dat ze dan s'middags nog slaap met 3,5 jaar, goed hoor. Ik wou dat dat bij ons nog weleens was maar dat doet die echt niet. Dan zijn ze er ook echt aan toe dat was bij Ömer ook dan voelen ze zich te groot angel Goed zeg van Indy dat ze het zelf kan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 17 feb 2011 - 19:57

Goedemorgen meiden,

Gisteren een drukke dag gehad, zowel bij de gynaecoloog als bij de verloskundige was alles goed. Hij ligt precies op de middenlijn kwa groei en lag echt met zijn neus tegen mijn buikwand aan. Alle testuitslagen waren goed, zelfs perfect voor een zwangere dus helaas geen oplossing voor mijn problemen :-(. Heel rustig aan blijven doen en me zelf verplichten om tussen de middag op bed te gaan liggen en als het iets verslechterd gelijk weer terug komen bij de verloskundige en ook accepteren dat ik dit heb tot het einde van de zwangerschap. De gynaecoloog dacht zelfs dat mijn buik te groot was en teveel vruchtwater had maar geen van beide was waar. Ik dacht zelf en andere ook dat ik een kleine buik had.

Gisteren op de verjaardag 100x de vraag gehad hoe het met me ging, heel lief bedoeld en kan de belangstelling ook echt waarderen alleen was even een slechte timing en heb het weer even helemaal gehad met de zwangerschap.

Vandaag ga ik S. tussen de middag ophalen van het kdv, gaan we gelijk langs de winkel om zijn voetbalplaatje op te halen, wat zal die trots zijn. Daarna mag die mooi even slapen en daarna mag die een mooie tekening/knutselwerkje voor oma maken en morgen mag die ook weer aan de slag met knutselen haha.

@ Meeko, ik wil ook iets anders dan beschuit met muisjes en vind cakejes lekker alleen wij hebben geen plaats in de vriezer :-(.

Wij zijn allebei wel gelovig opgevoed maar doen er niks mee maar willen ze straks wel beide laten dopen, hier in limburg is het katholiek en daar hoort peetoom en peettante wel bij, waar ik vandaan komt is dat helemaal niet.

@ Sandra, fijn dat C. het nu al zo goed naar zijn zin heeft op school!

@ Lindsya, hoe is het nu met je man? Heeft hij al een paar dagen dat hij niks binnen houdt? Niet goed!

Is jouw aanval helemaal weggetrokken? Gelukkig dat je even kon liggen.

@ MM, bij jou lagen ze er lekker beide op tijd in, heerlijk zo'n avondje voor je zelf af en toe!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 17 feb 2011 - 20:23

* Beegee Ik was echt aan het genieten van de stilte heerlijk en ik lag om 22:15 te slapen wat een luxe! E. kan ook haar eigen billen afvegen echt ideaal haha

* Lindsya Kan me voorstellen dat je vandaag de dokter belt voor je man want dat klinkt niet goed.

* Limburg mooi dat alles goed gaat met je kleintje maar kan me voorstellen dat je er zelf even door heen zat/zit. Het is een zware zwangerschap zo. Wij hadden voor de visite cake met slagroom en muisjes... en voor de kdv van E. hadden we negerzoenen met muisjes.

Ik heb een heerlijke nacht gehad van 22:15 tot 7:00 geslapen! En net even op de weegschaal gestaan ik ben nu 2,5 kilo kwijt in 2 weken tijd cheers

Ik hoor nu een gesprek van E. tegen R. "R. je moet even wachten want je zus komt bij je". "en als je straks nog een broodje wil moet je niet gaan zeuren ( Embarassed ) maar gewoon roepen. E. ik wil een broodje". Haha wie hoor ik kletsen?

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 17 feb 2011 - 21:59

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na school. ik heb al de benedenverdieping helemaal gedaan, dadelijk als mijn man wakker is de bovenverdieping even doen. Het gaat nu redelijk met hem, hij heeft gisteravond twee hapjes gegeten en hij heeft anderhalve glas gedronken en dat is er allemaal in gebleven. Dus ik wacht even met de dokter te bellen, hij heeft nog wel koorts maar we gaan na de beter kant, hopelijk blijft het zo.

Limburg, gelukkig dat je niet teveel vruchtwater had en geen grote buik, lekker rustig aan doen in je zwangerschap en hopelijk heb je niet veel pijn. Zo S. kan twee dagen aan de knutsel, heeft die wat te doen, leuk.

MM, hihi die kinderen doen alles na praten, die kleine boef van mij ook Very Happy Goed zeg dat je 2,5 kilo kwijt ben.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra do 17 feb 2011 - 22:29

Morning!

Zo, weer een rustig ochtendje, C is naar school en ik moet vanmiddag en vanavond werken.. Net even de boodschappen gedaan en het eten vast klaargezet voor vanavond, is wel zo makkelijk voor m’n vriend..

Gister trouwens nog wel even een flink schrik moment.. Ik zat even op de wc, en in die 2 tellen is S de trap op gegaan... een klap en toen gelukkig gelijk flink huilen.... even aangekeken maar hij bleef gelukkig verder alert... paar flinke plekken op z’n hoofdje maar verder leek alles ok... ontdek ik een half uur later dat de sleutel van m’n auto ook onderaan de trap ligt... dat betekende dus dat S van ongeveer 10 ! treden naar beneden is gevallen............ want daar lag die sleutel...oops! Dus toen toch maar even de dokter gebeld.. maar zolang hij alert bleef en niet ging overgeven oid hoefde ik niet langs te komen..
Jeetje wat zijn die kleintjes dan opeens snel, ik zal echt 2 tellen... maar ik heb er wel van geleerd, hebt traphekje gaat hier gewoon gelijk dicht zodra we beneden zijn...

MM, jullie hadden dus gister lekker een lange avond voor jezelf omdat de meiden er voreg in lagen, hier ook, echt lekker is dat soms he!! Fijn dat het eten van R zo goed gaat!! Ha ha, geweldig dat gesprekje tussen E en R!!

Beegee, euuhh geen idee van wie S dat temperamentvolle heeft eigenlijk.. Wij zijn beide niet echt zo, en als kind ook niet geweest.. Succes met je drukke dag vandaag!

Lindsya, oow dat klinkt helemaal luxe zeg dat je s’middags lekker kan lezen.. dat werkt bij mij niet met S helaas.. hoewel, soms als hij wat langer slaapt zou ik het best eens kunnen proberen trouwens!! Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je man, beterschap voor hem!

Limburg, fijn dat alles goed was, al heb je dan inderdaad nog geen oorzaak of remedie tegen je klachten,.. rustig aan doen dus verder maar..

Nou, ik ga maar eens kolven.. moet om half 12 beginnen en S krijgt om 13.00 uur een voeding voor hij gaat slapen, dus dat moet maar even zo.. bleghhh dat kolven ben ik echt zat! Wil er eigenlijk 2 voedingen af hebben, die tussen de middag ( gewoon een bekertje melk wil ik dan geven, en dan hoef ik op werk ook niet meer te kolven in m’n pauze ) en de late avond wil ik ook eindelijk vanaf! Maar telkens is er iets waardoor ik niet af kan bouwen.. of meneer is ziek en drinkt verder niets, of ik zit met een borst ontsteking... hopelijk van de week toch maar eens doorzetten! De ochtend en avond wil ik dan gewoon nog zelf blijven geven als dat lukt..

Fijne dag allemaal!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko vr 18 feb 2011 - 0:01

Sandra, heerlijk zeg dat C naar school gaat. Maar ook weer zo groot is ie dan. Oeh das idd jammer dat de juf dat gedaan had.
Dat was schrikken dat S van de trap viel. zijn echt snel he die kleintjes.
Jeetje, geef je nog steeds bv!! wat goed zeg! Ik hoop deze keer ook tot een jaar te geven.

MM, minder is dat he als ze 's middags niet slaapt. Senna slaapt ook nooit op het kdv, en dan is t 's avonds ook altijd drama. Maar E slaapt trouwens ook nog lang (qua leeftijd) zie dat ze ook alweer bijna 4 is. Mag Senna ook wel doen smile
Wat goed zeg 2,5 kilo in 2 weken!
Heerlijk die 2 meiden zo kletsen!

Lindsya, klinkt niet goed van je man zeg. Gelijk heb je even de huisarts bellen. Ja echt heerlijk he dit weer, nou ja vandaag niet dan. Maar Senna vind buitenspelen dan ook zo heerlijk. En idd slapen ze goed van.
Fijn dat t weer wat beter gaat met je man.

Beegee, Indy ook al bijna naar school. Wat gaat t toch snel met alle kindjes. Dat is idd fijn zeg dat ze dat kan. Heb op me werk kinderen van bijna 5 die t nog niet kunnen, zo irritant!

Limburg, mooi dat alles goed was bij de gyn en verlos. Alleen wel jammer idd dat je niet weet waardoor de klachten komen. Dus maar goed naar ze luisteren en rustig aan doen.
ooh ik wordt soms ook zo gek van die vraag. Ik zeg altijd maar dat t goed gaat, heb echt geen zin om dan steeds te vertellen dat t niet zo goed gaat.
Das wel jammer dat je geen plek in je vriezer heb. Wij hadden bij Senna mini tompouchen. Alleen zijn die er niet in blauw. En we hadden 1 pak beschuit en muisjes gehaald voor als dat op was. Maar de kraamzorg gaf t meteen al. Dus nu halen we dat gewoon niet in huis :p

Nou dacht ik gisteravond even dat t begonnen was! Had steeds zulke krampen! Maar voornamelijk van onder, dus denk dat t van t indalen is geweest. Kleine was ook heel erg aan t bewegen en denk dat me baarmoeder daar ook wel op reageerde. Maar had meteen zoiets dat ik vandaag echt de laatste dingen wil doen. Geboorte slinger afmaken en cupcakes maken. Maar goed, misschien duurt t nog wel een aantal weken voordat ze echt komt.

Vandaag beetje uit kunnen slapen. Ze waren vanmorgen al aan t snoeien en harken bij ons voor. Dus was veel lawaai. Senna is lekker bij oma, dus heb weer een dagje rust.

Gisterochtend nog even naar de winkels geweest. Bij de Hema nog 4 mokken gehaald met verf, was nu maar 5 euro en nog met kortingssticker. Zijn weer leuke opa en oma cadeautjes. Toen even bij me werk langs geweest, hebben we daar een broodje gegeten met de kids. Daarna even in de speeltuin geweest met ze. Senna had zich ook weer prima vermaakt. En 's middags heeft ze nog heerlijk 2 uur liggen slapen.
Gisteravond ook nog lekker wezen zwemmen

Ga nu Max even uitlaten en dan weer aan de knutsels beginnen smile
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 18 feb 2011 - 2:29

Vanavond heb ik yoga maar weet nog niet of ik ga, ik heb sinds gisteren onwijs last van m'n voeten waardoor ik bijna niet meer kan lopen, wat dit nou weer is?

S. heb ik vanmiddag opgehaald bij het kdv en ligt nu in bed, straks even in bad doen en beginnen aan knutselwerk 1 voor dit weekend, morgen mag die knutselwerk 2 gaan doen.

S. schijnt weer ziek te zijn maar zij moeder mocht niet langs komen bij de dokter, heel goed. Na mijn mening is hij niet echt ziek, hij heeft geen koorts. Hij heeft een loop oor en is een beetje verkouden maar dat ben ik ook.

Net ook even met hem bij de AH geweest om de voetbalplaatjes van hem en zijn vader op te halen, hij kan niet wachten tot die ze mag open maken en mag opplakken.

@ MM, jullie hadden ook al zo’n leuke traktatie bij de geboorte i.p.v. beschuit met muisjes, vind het nu echt jammer dat we geen grotere vriezer hebben en geen goede oven.

Wat goed dat je 2,5 kg kwijt ben en dat in 2 weken, knap!

Erg he als je jezelf hoort praten bij de kinderen haha.

@ Lindsya, fijn dat het iets beter met je man gaat, hopelijk kan hij vandaag ook weer een beetje eten en drinken en blijft het binnen, daar knap je sowieso iets van op.

@ Sandra, dat was schrikken gisteren met S.! Wat fijn dat hij gelijk ging huilen, hoe is het nu met hem?

Werkse!

@ Meeko, ja ik zeg ook vaak dat het wel goed gaat maar ze zien aan me dat het niet zo is. En mijn legt het ook wel uit maar toch komen ze dan steeds bij mij meer vragen, heel lief maar niet leuk want is steeds weer een confrontatie.

Ik ga eens overleggen of mijn man wel beschuit met muisjes wil, hij moet ze ook smeren en de zooi opruimen dan :-).

Wat spannend dat je een beetje klachten heb, ben benieuwd of de kleine je voor de gek houdt en je door laat lopen tot 42 weken of dat hij er snel is.

Ik heb die mokken gisteren ook gehaald, ga er morgen 1 beschilderen met hem als cadeautje voor opa.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 18 feb 2011 - 2:40

* Lindsya mooi dat je man nu toch wat binnen heeft gehouden.

* Sandra Jeetje dat is schrikken van S. zeg! Ik vind het heerlijk van die lange avonden! Hoeveel keer geef je nog voeding?

* Meeko Vooral als ze op het kdv niet slaapt is ze niet te genieten omdat ze daar de hele dag in de weer is. Mijn broertje sliep zelfs nog toen hij naar de bassisschool ging maar niet elke dag hoor. Dat zal vast het indalen geweest zijn...

* Limburg Heb je ook dikke voeten? Want dan zou het vocht kunnen zijn. Joh ik was heel makkelijk hoor ik heb cake gekocht bij de supermarkt een bus slagroom en een pak muisjes. En bij E. hadden we zelfs nog chocoladebaby's erg leuk!

Over mijn 2,5 kilo moet zeggen dat ik wel erg trots ben op mijn zelf. Ik heb er niet eens heel veel voor moeten doen maar het valt mij en mijn mannetje toch op.
R. heeft vanmorgen eindelijk na 4 dagen weer eens goed geslapen en nu ligt ze er weer in zal mij benieuwen hoelang.

E. is sinds vanmorgen al bij mijn schoonouders spelen en die belde dat ze haar ook even mee namen naar de stad.
Ik heb het avond eten al gekookt dus dat scheelt ook weer.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 18 feb 2011 - 6:46

Hallo allemaal,

Ik heb helaas te hard geroepen dat het goed ging met mijn man. Hij heeft weer flinke koorts en heel erg misselijk en duizelig. Ik baal echt dat ik de dokte niet heb gebeld, even aankijken anders na de ha-post als die mag komen natuurlijk.
Mijn kleine man is erg moe van school, we hebben vanmiddag even in bed gelegen maar slapen lukte niet of er stond iemand aan de deur of er belde tig mensen op. Nu moet ik zeggen dat het anders ook nooit rustig is bij ons maar nu was het helemaal druk. We hebben wel een beetje kunnen liggen dus we hebben een beetje uitgerust Very Happy Dadelijk ga die lekker na bed en ik duik er ook niet al te laat in.

Meeko, misschien inderdaad indalen, zou wel vroeg zijn geweest anders. Leuk dat je alles zelf maak rond de geboorte en kamertje, ik wou dat ik zo handig was. Klinkt leuk die mokken, veel plezier met maken.

Limburg, vervelend dat zijn ex weer met S. na de dokter wilde, echt raar vind ik het. Is het knutselwerk van S. klaar of niet? Hoe zijn de voetbalplaatjes geworden? Ga je ze op je hyves zetten?

Sandra, oh dat is schrikken geweest. Ja die kleine kinderen zijn soms zo snel, gelukkig dat die er niks aan over heeft gehouden. Minder dat de bv niet zo helemaal lekker loop, hopelijk kan je snel een beetje afbouwen.

MM, leuk dat je grote meisje met opa en oma opstap is. Goed dat je kleine meisje goed geslapen heeft. Dat is mooi dat je kilo's kwijt ben en er niet veel voor heb hoeven doen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 34 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum