Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 6:34

@ Beegee, dan zijn ze bij jou bij beide bevallingen flink gegroeid zeg! Ik begon op 70d, toen had ik een bh in 75e en mijn trouw bh was 80d dus moet weer nieuwe halen en hoop echt dat straks iig mijn omvang weer terug gaat naar het oude en een cup minder is ook welkom. Hoop iig dat ze niet nog meer groeien, lijk wel lol o ferrari ;-).

Als je er niet happy bij voelt en je kunt het betalen en je voelt je daarna weer een stuk vrouwelijker, groot gelijk dat je dan een ingreep laat doen!

Geen idee wat er op Nickelodeon komt, kijken het nooit haha.

Dan moet ik eens bij de Hema gaan kijken, kan straks niet meer kiezen wat ik ga maken met S. haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 19:34

Goedemorgen,

Allemaal lekker geslapen? Ik heb redelijk geslapen maar kan echt niet meer draaien in bed, doet pijn :-(.

Nog plannen voor vandaag? Ik ga zo even een kop thee maken en dan een was opvouwen en opruimen en straks even naar het voetbal en dan naar de verjaardag van mijn nichtje. We kunnen alleen niet heel lang want we moeten weer op tijd terug zijn om S. op te halen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 12 feb 2011 - 21:55

* Limburg je bent lekker aan het rommelen in de babykamer! 12 weken was dus ruim 4 jaar geleden volgens mij was het toen een redelijk nieuw model.

* Beegee Balen dat je een maatje kleiner bh hebt moeten kopen.

Gisteravond was echt super leuk. Het is een hele leuke musical echt een aanrader vind ik.

Gistermiddag op de borrel ben ik nog even "ontploft" tegen over mijn mannetje. We zaten daar gezellig aan met iedereen op een gegeven moment zie ik kleine R. ergens op kauwen dus ik zeg "wat eet ze?" "Kaas" zei mijn man Evil or Very Mad Nou het stoom kwam uit mijn oren!! Ze zit aan koemelkvrije voeding en ik geef haar stuk voor stuk fruit of groente te eten om te kijken of ze er tegen kan. Mijn man kijkt daar niet naar om laat mij het regelen. En nu deed hij dit dus ik heb (helaas in een groot gezelschap) maar even gezegd dat ik het niet kon waarderen dat hij dat deed. Toen riep iemand anders "dan geef je haar een plakje worst" Dus ik heb even duidelijk gemaakt dat ze niets krijgt van tafel maar gewoon haar broodje...
Ze zullen wel gedacht hebben wat heeft die maar dat kon me niets schelen ik vond het echt zo'n domme actie van hem!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 12 feb 2011 - 22:09

Rupsie, balen zeg weer zo'n drama met slapen. Oh ja, op MP kan ik ook nog wel kijken. Al willen wij de fiets ook wel weer voor de 2e gebruiken en komt ie hier wel gewoon in de schuur. Dus even kijken wat we doen.
En wat denk je zelf dat t wordt dan? Bij senna had ik heel erg t gevoel dat t een meisje werd. Bij de 2e helemaal niet. Maar ook wel leuk een verassing. Wilde dat eerst ook doen, maar was toch te nieuwsgierig, haha.

Sjonno, sjeetje wat een dag idd! Haha, wel weer een lekkere opmerking van Rick. Nou ja, mannen :s

Beegee, heerlijk zeg in bad! Das weer nadeel van afvallen idd, al zou ik dat zelf niet zo erg vinden. Ben bang dat ik straks met bv nog weer een cup omhoog ga. Ah arme Merle zo gevallen. Hopelijk heelt t een beetje mooi.

Limburg, leuk kinderwagen besteld! Is ook een mooie. En ook nog een nieuwe keuken besteld! Wanneer komt die? Yep, zal straks even een foto maken als het er een beetje opgeruimd is. Och ja dat draaien in bed, vind ik ook zo verschrikkelijk. Slaap ook nog met een kussen onder me buik of tegen me rug en een slaapzak tussen m'n benen, dus is altijd een hele onderneming, haha.

MM, en hoe was de musical? Ah lees t al, mooi dat ie leuk was. Ooh wat een actie van je man zeg. Zou ook wel even pissig worden, en altijd die mensen die zich er maar mee bemoeien.

Nou hier een goede nacht gehad. Senna lijkt helemaal van het 's nachts wakker worden af te zijn. Gelukkig maar, anders heb ik straks 2 kids die 's nachts wakker zijn. Alleen om 6 uur stond ze naast m'n bed, maar heeft ze nog heerlijk tot kwart over 8 bij ons geslapen. Fenk is voetballen, en ik ga zo maar een de was doen en wat opruimen boven.
Behang is mooi geworden. Was alleen wel rot behang, zaten veel bobbels in, maar is aardig weg getrokken gelukkig. Zal straks wel even foto maken.
Fotoshoot was ook erg leuk. Senna werkte alleen niet helemaal mee, dus ben heel benieuwd of er wat tussen zit. Ook veel foto's van mij en m'n buik gemaakt. Krijg vandaaf een mailtje waar de foto's in staan en dan kan ik daar uit kiezen en die gaat ze dan nog even bewerken. Ze kan zelfs mijn scheuren wegwerken, dus daar ben ik blij mee, want die zijn zo goed te zien!
Vanmiddag nog even stofzuigen en dweilen als Fenk thuis is en vanavond bij vrienden eten.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 13 feb 2011 - 20:12

Goedemorgen meiden,

Vandaag moet ik het rustig aan doen maar vind het moeilijk, wil eigenlijk nog een paar dingen doen maar moet deze denk toch verzetten, heb al een drukke week voor de boeg.

Vannacht voor het eerst met een voedingskussen geslapen in de hoop dat dit zou helpen en denk wel dat het iets geholpen heeft alleen nog even zoeken naar de goede houding(en).

Gisteren naar het voetbal wezen kijken, mijn man is geblesseerd en kon niet mee doen, vandaag gaat die naar de dokter, ben benieuwd. En ’s middags hadden we de verjaardag van mijn nichtje die vorige week 1 is geworden. Wat een verschil met S. is dat zeg :-).

Helaas is mijn armband die ik van mijn moeder had gekregen voor het trouwen niet kleiner, had mijn broer een andere meegenomen maar die is wat grover en ik weet het niet. Afgesproken dat ik 4 maart zelf even kom kijken voor het verschil.

@ MM, kan me voorstellen dat je even ontploft ben tegen je man over de kaas en de andere opmerking. Helaas dat het met allemaal andere mensen erbij was, maar dat was niet anders! Ik had hetzelfde gedaan, zou dat ook echt niet kunnen waarderen.

Heeft hij er later nog opgereageerd?

@ Meeko, de keuken willen we ongeveer half juni laten komen. Zit een levertijd van 10 weken op maar dat is precies als ik uitgerekend ben, niet handig vandaar dat we nu half juni hebben gekozen maar kunnen dit nog vervroegen/verlaten als we willen.

Je bent goed ingepakt in bed haha, als het maar helpt!

Fijn dat S. niet meer wakkeer wordt ’s nachts, S. had dat hier ook een fase en die is gelukkig weer voorbij, geeft ’s ochtends weer een lekker gevoel.

Ben benieuwd naar jullie slaapkamer, gelukkig dat de bobbels weg zijn getrokken, zonde anders.

Had je gister nog een mailtje gekregen over de foto’s en hoe zagen ze er onbewerkt uit?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:56

goedemorgen!!

Zoo weekend is weer voorbij en hop naar de gewone werkweek.. Very Happy Gister was erg gezellig geweest met de familie... merle had niet geslapen en dat was vannacht te merken..ze was echt heel onrustig :S dat was minder...Indy is lekker naar school.
Ik ga vanavond werken en draai meteen een slaapdienst. morgen meteen een vroege werken en daarna mijn gewone dagdienst. Slaapdienst telt qua uren wel even heel lekker aan en aangezien ik weinig op de groep werk is dit ook wel goed zo Very Happy
verder al gestofzuigd en wasje staat aan, verder niets op de planning. Alleen even alle logeer koffertjes klaar maken incl die van mezelf haha!!

@ lindsya, hoe is het met jou??
en je moeder?

@ limburg, rustig aan doen meid!! dan maar wat dingen verzetten he!!
succes vandaag bij de gyn!!

@ meeko, en al mooie foto's gezien??
fijn dat het slapen van je dame weer goed gaat!!

@ mm, wow dat is echt een k*t actie van je vent... :S snap dat je ontploft bent!!! en niets van aantrekken wat een ander denkt hoor!! je moet goed opletten met die dame en dan zit je niet te wachten op iets vreemds in haar mondje!!

@ sjonno, de nachten nog steeds zo goed bij jullie??

@ sandra, veel plezier vandaag nog laatste keer psz!! (als ik je www goed hebt gelezen Very Happy)

@ petteflat, waar ben je????!!!!!!

@ petra* hoe is het met je ziekenboeg?? al wat opgeknapt intussen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko zo 13 feb 2011 - 23:27

Limburg, haha, we zijn net t zelfde. Ik wil/moet vandaag ook rustig aan doen, maar heb nog zoveel liggen. Ga straks de vissenkom maar schoonmaken, is niet zoveel en zwaar werk. maar wil ook nog steeds de ramen van binnen lappen, dus dat sla ik weer een dagje over.
Ik heb ook een tijd met voedingskussen geslapen. Tot ie stuk ging en er allemaal balletjes in mijn bed lagen, haha.
en ben je al helemaal gewend om je man te zeggen? Ik vond dat echt raar in begin.
Das wel lekker dat ie dan pas komt ja.

Beegee, pittig hoor zo met dat werken. Werk ze!

Nou Senna is net opgehaald door m'n moeder, dus heb ik weer even rust. Ben ook wel erg moe, dus beetje rustig aan proberen te doen..
Heb gister de foto's gekregen via de mail. zijn echt mooi. Nu moeten we er een aantal uitkiezen die ze dan nog gaat bewerken en dan krijgen we ze op cdrom.
Gister nog bij vrienden wezen eten. Gingen we vleesfonduen, erg gezellig. Straks de liggingsecho. Had van t weekend weer t gevoel dat ze aan t draaien was, zoveel was ze aan t bewegen. Maar de hik voelde nog wel op dezelfde plek, dus denk dat ze nog wel goed ligt.

Hier paar foto's:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Naamloos15

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Naamloos16

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Naamloos21

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Naamloos36

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Naamloos9

M'n scheuren op m'n buik gaat ze dus nog wegwerken en de achtergrond wordt nog mooi glad.




De slaapkamer. Die muur was eerst met grijs/wit/groene strepen behang.
Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Dsc00163nv
En de kast, die middelste deur was eerst groen. De raamkozijntjes zijn nu ook paars (alleen van 2 kleine raampjes, niet alles)
Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Dsc00164bi

Nou en nu genoeg gespamt Wink
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:31

@ meeko, ik ben zooooo jaloers op jou crea bea dingen!! ik kan ook gewoon niet schilderen, heb geen rust in mijn kont ervoor...:S
foto's zijn mooi!!! het is ook een kleine knappert he!
have fun met de vissenkom schoonmaken!! haha

Hier aller rustig! Merle slaapt eindelijk Very Happy lag er al een half uur in :shock: ga zo Indy ophalen! en dan lekker nixen...ahhh heerlijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 13 feb 2011 - 23:47

Zo hier al 4 wasjes gedraaid en er zit nog een was in de droger, als die klaar is maar gelijk opvouwen. De vaat is weer gewassen en alle bloemen zijn weggegooid. Moet alleen nog de bloemen in poten weggooien en dan even naar de Intratuin om spullen te halen om er nieuwe in te zetten. Zo maar doen en dan ook gelijk naar de supermarkt om eten voor vanavond te halen.

Zit te twijfelen over mijn haar, afknippen of hairextensions te nemen….

@ Beegee, je heb een hoop diensten zo gelijk achter elkaar! Moet je veel werken deze week?

Lekker verder een rustige dag!

Ik hoef pas donderdag naar de gynaecoloog en naar de verloskundige :-).

@ Meeko, hoe sliep jij dan met de voedingskussen? Mijn man zei gisteravond dat ik die moest kopen in de hoop dat het wat beter zou zijn maar gelukkig had ik hem al gekocht. Vind het alleen niet zo gezellig in bed haha.

Nee vind het nog raar om man te zeggen, zo gaat het nog wel maar in het echt… Hij heeft precies hetzelfde haha.

Ben benieuwd of jullie dametje nog is blijven liggen of weer lekker eigenwijs is. Hoe laat moet je?

Mooie foto’s van je buik, als ik dat zie begint het bij mij ook wel weer te kriebelen en denk ik dat wil ik eigenlijk ook wel maar denk niet dat ze nog plek heeft en wil na de geboorte ook al een fotoshoot met beide doen.

Je bent goed crea bezig geweest met jullie slaapkamer, mooi! Dan is onze slaapkamer maar saai ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:46

Middag!!

@ limburg, nou je hebt nogal een lijst om nog te doen zeg :shock: denk aan jezelf he!! snap dat je van alles wilt, maar ik neem aan dat je juist niet wilt dat de kleine te vroeg komt (in ieder geval vroeger dan 37 weken niet)

Verder hier rustige middag gehad, net even de meiden lekker in bad gestopt :d zijn ze schoon als ik ze zo aflever Very Happy Mijn moeder brengt ze naar mijn schoonmoeder toe haha!! ingewikkeld he :P
verder staan de logeer tasjes klaar dus zo op de fiets naar men moeder toe en daarna werken..

heb er eigenlijk wel zin in!! sta op een rustige groep vanavond Very Happy
liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 14 feb 2011 - 2:57

@ Beegee, en ik vond juist dat ik een rustige dag had, maar heb echt geen rust in mijn kont en hoop dat deze wel snel komt zodat ik ook een keer een dag lekker niks kan doen.

Lekker dat beide uit logeren gaan vanavond, ook lekker voor R. en blijven ze daar morgen dan ook?

Regent het bij jullie niet? Hier behoorlijk. Werkse!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 14 feb 2011 - 3:34

Beegee, thnx! Haha, is ook me favoriete hobby de vissenkom schoonmaken Wink
Lekker een dagje niksen!

Limburg, lekker weer even wat dingetjes gedaan. Hmm moeilijk, ik zou zeggen afknippen. Ik ga volgende week vrijdag naar de kapper en haal er ook weer een stukkie vanaf. Ik had dat ding tussen m'n benen en onder me buik. Nu heb ik m wel weer gemaakt hoor, maar met slaapzak gaat ook prima. Al ben ik blij dat ie weer weg kan straks.
Ik wilde per se zo'n fotoshoot. Is misschien wel m'n laatste zwangerschap en dat wou ik graag op zo'n manier vast leggen. Maar ja, t kost wel even wat natuurlijk. Hier regent t niet hoor.

Nou ons meisje ligt nog steeds netjes met haar hoofd naar beneden. Ook weer even 2 foto's meegekregen. 1 van der mondje met een stukje neus en 1 van der handje. Is wel allemaal minder goed te zien nu ze zo groot is. Maar goed, ben blij dat ze nog goed ligt.
Visjes hebben weer een schoon hok, heb ook nog een plank in de kast opgehangen. Kunnen weer wat knutselspullen van me op. Heb inmiddels zoveel. Nu f lekker tv kijken, ben best moe, maar als ik ga slapen slaap ik vannacht weer slecht. Wil ik ook ni.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 14 feb 2011 - 4:03

Net gebeld door het ziekenhuis, mogelijk heb ik een bacterie in mijn urine alleen om dit zeker te zeggen en welke moet ik morgen opnieuw urine inleveren, eerst daar het formulier ophalen en een potje en dan weer gezellig een plasje doen ;-).

@ Meeko, fijn dat jullie dametje niet eigenwijs is geweest in de tussentijd en keurig is blijven liggen. Zag alles er prima uit?

Ik wou ook eerst weer de bob laten knippen maar mijn man vind kort niet leuk, gelukkig ben ik eigenwijs genoeg van als ik het echt weer zou willen doe ik het gewoon, vorige keren ook gedaan maar wil ook graag weer een keer mooi, lang haar.

Ik kan niet slapen ’s middags, zo irritant! Kan zelfs niet rustig op de bank liggen :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 14 feb 2011 - 8:54

Hoi meiden, zaterdagavond was erg gezellig geweest. Waren laat thuis maar gelukkig mochten we uitslapen. Kids waren bij m’n zus. Helaas kan ik niet meer uitslapen, dus was alweer vroeg wakker. Lag er gisteren dan ook vroeg in. F. was gisteren trouwens ineens gaan slapen.

Vandaag beetje de dagelijkse dingen gedaan. Boodschappen gedaan, blousen van de kapel weggebracht. Alle was weggewerkt. En net m’n muziek boekje in orde gemaakt voor de carnaval. Pff wat een werk, alles verkleinen voor in het kleine boekje. Maar goed het is klaar.

Nu ben ik erg moe, dus ga er zo m’n bed in. Morgen moeten we weer vroeg op, ik werken en de kids naar het kdv. M’n man is nog werken. Oja, en vandaag is F. ook gelijk gaan slapen. Dus ik roep nog niet te vroeg, maar nu 2 dagen achter elkaar. Laten we het hopen.

Sjonno: Menn wat een rotdag heb je zaterdag gehad. Inmiddels weer wat beter?

Beegee: Weer even veel achter elkaar werken, maar wel lekker dan die slaapdienst. Ach wat sneu dat Merle gevallen was.

Limburg: wat leuk de kinderwagen gekocht en een nieuwe keuken. Wij hebben ook de Speedi. En de keuken wanneer komt die? Na de bevalling of nog ervoor? En wat zei de dokter van je man z’n blessure?
Ojee dat is minder misschien een infectie. Hoe zijn ze er achtergekomen ineens?

MM: Fijn zeg dat het avondje musical geslaagd was. Grr ik zou dan ook pissig zijn zeg. Kan het me helemaal voorstellen, je bent zo voorzichtig met het eten van R. En ach laat die andere mensen maar denken toch.

Meeko: Jeej zeg wat is het mooi geworden jullie slaapkamer. Je bent echt crea bea. Super leuk. Mooie foto’s ook zeg van de shoot. Altijd lastig kiezen dan. Super dat jullie dametje met d’r hoofdje omlaag ligt.
Ik denk zeker dat het een jongetje gaat worden. Moet alleen nog lang wachten tot ik weet of het klopt.
Wel jammer dat we over de meisjesnaam helemaal enthousiast en zeker zijn, en nog totaal geen idee hebben voor een jongensnaam.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 14 feb 2011 - 22:06

Goedemorgen,

S. heb ik vanochtend bij het kdv gebracht en daarna gelijk doorgereden naar het ziekenhuis om opnieuw urine in te leveren, uitslag duurt 4 werkdagen dus deze krijg ik helaas niet donderdag tijdens de afspraak. Daarna nog even bij de Zeeman Cars ondergoed gehaald voor S., kleding wil ik niet maar ondergoed maak me niks uit en hij is er zo blij mee en gelijk een paar rompers meegenomen voor de baby, ben benieuwd of deze ook bevallen.

Straks om 12.00/12.30 uur heb ik een afspraak op het werk, ben benieuwd.

@ Rupsie, fijn dat zaterdagavond gezellig was! En niet kunnen uitslapen is herkenbaar maar toch is het lekker, je bent niet verplicht om op te staan en kan je even doen wat je zelf wilt.

Lekker dat F. 2 dagen goed is gaan slapen, hopelijk begrijpt hij het nu en anders positief proberen te bekijken, deze 2 dagen zijn mooi meegenomen.

Is vanochtend alles goed gegaan met het wegbrengen van S.?

Welke kleur speedi hebben jullie?

De keuken komt na de bevalling, er zit een levertijd van 10-12 weken op en dan ben ik precies uitgerekend. We hebben nu afgesproken half juni en kunnen dit nog vervroegen/verlaten als we willen maar daarvoor moet er ook nog een nieuwe vloer in en daarna moet er gestucd en geverfd worden.

Ik heb vorige week urine en bloed moeten inleveren en daaruit is gebleken dat er mogelijk een bacterie in mijn urine zit, mogelijk blaasontsteking en nu gaan ze het op kweek zetten om te kijken of deze er nog zit en welke bacterie het is.

Las dat jullie wel een meisjesnaam hebben maar nog geen jongensnaam? Gelukkig heb je nog even de tijd :-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 15 feb 2011 - 2:17

Waar zijn jullie meiden? Het is een beetje rustig hier in mijn eentje haha.

Ben weer terug van het werk. Het gesprek ging goed, wel kreeg ik gelijk de vraag of ik nog een beetje kon werken maar toen ik gelijk nee zei en ze hoorde hoe het nu met me ging, legde ze zich er ook bij neer en begrepen ze het ook. Ook begrepen ze dat ik echt niet voor mijn lol thuis zit en de zwangerschap geen pretje voor me is en ik uitkijk naar het moment dat ik weer normaal kan functioneren, begrepen ze allemaal heel goed. Alleen is er weer een nieuwe bedrijfsarts, de huidige is ziek en nu moet ik met hem kennismaken zodat ik mijn werkgever een indruk kan geven hoe hij is (ik werk op HR) omdat ze moeten kiezen tussen 2 bedrijfsartsen, ze verwachten wel dat hij me 100% ziek laat staan, mag er wel vanuit gaan anders weet ik echt niet hoe ik dat moet gaan doen. Zit er niet op te wachten maar goed, het is niet anders, helaas wel een stukje hier vandaan. Wel voel ik me weer verdrietig, het is weer een confrontatie geweest met dat het niet zo gaat met de zwangerschap zoals ik had gehoopt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 15 feb 2011 - 2:37

Limburg, haha verveel je je?
Ze heeft nog even naar de nieren, hart en blaas gekeken en dat zag er allemaal goed uit. Verder duurde t maar kort.
Oh mijn man heeft niks te zeggen over mijn haar. Al zou ik het paars willen zou ik t nog doen. Lekker makkelijk, haha.
Balen zeg misschien toch een infectie.
Zeeman verschilt heel erg vind ik. Heb een setje wat Senna aan had en dat heb ik nu voor de 2e weer in de kast liggen. Zag er nog goed uit. Heb ook wel eens rompers gehad die heel snel flubberde zeg maar. Maar haal eigenlijk altijd rompers van de Hema, die zijn echt super.
Jeetje zeg, dat ze uberhaupt durven te vragen aan je of je nog komt werken. Echt belachelijk. Maar je hebt altijd je verlos nog he. Als ze willen dat je weer komt gewoon je verlos een brief laten schrijven dat dat zeer zeker niet verstandig is.
Maar idd weer een confrontatie he. k had dat ook zo erg elke keer. Vond t dan ook zo moelijk om aan te geven dat t niet meer ging en ik nog minder wilde werken. En nu ik verlof heb gaat t zoveel beter. Dus denk achteraf dat t beter was geweest om ook eerder helemaal te stoppen, maar ja, wilde er ook weer niet aan toegeven.


Rupsie, super zeg dat ie 2 avonden achter elkaar meteen is geslapen. Hopelijk vanavond weer! Dank je!
Ja zal je altijd zien dat je voor t ene geslacht wel een super naam heb. Hier was t echt drama geweest als t een jongen was. Dat vind ik zo moeilijk! Al was de meisjesnaam ook wel moeilijk. Zijn er eigenlijk pas net echt uit.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Fenk heeft Senna naar t kdv gebracht. Morgen en overmorgen weer 2 dagen thuis met haar. Vind dat toch altijd wel weer pittig. Maar ja, ze gaat al 3 dagen in de week weg, dus mag ni klagen.
Gister nog druk aan t knutselen geweest. Heb kussentjes gemaakt voor Senna der stoeltjes in der kamer. Zo even mee verder.
Heb vanmorgen al wassen gedraaid en de ramen van binnen gelapt. Dus weer iets wat van m'n lijstje af kan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 15 feb 2011 - 8:43

* Meeko wat een geweldige foto's zeg!!! Lekker toch dat Senna af en toe weg is zodat je even kan bijtanken dat had ik met de zwangerschap van R. ook nodig hoor en nu af en toe vind ik het nu ook lekker om even alleen met R. te zijn.

* Limburg Wat zonde dat de armband niet kleiner te krijgen is zeg! Jeetje meis dat is schrikken dat ze iets in je urine gevonden hebben. Goed dat je hebt gezegd dat je niet terug komt nu nog om te werken!

* Beegee Ben je al aan het aftellen naar de carnaval? Ben je ook vrij met die dagen?

* Rupsie Jammer dat je niet kan uitslapen ik vind dat echt zo lekker even uitslapen. Goed dat F. nu gelijk gaat slapen hopelijk zet het nu door!

De actie van mijn man was geen goede actie en toen hebben ze maandag op het kdv nog eens 3 kleine hapjes brood met smeerkaas gegeven. Het ging dus wel lekker pfff Dat vond hij dus niet goed maar toen zei ik al "jou actie kon ook niet he.." Hij gaf aan dat ze amper wat had gegeten maar dat kwam wel doordat ik ingreep. En de leidster zouden het ook niet meer doen dus alles weer opgelost. Vandaag begonnen met appelstroop op brood en dat vind ze lekker.

E. gaat heel goed ze is soms wel koppig met niet tussen de middag willen slapen maar eenmaal in bed binnen mum van tijd slapen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 15 feb 2011 - 20:53

Goedemorgen,

Wat heb ik slecht geslapen en ik voel me nu ook weer een stuk minder dan anders. Tussen 9 en 12 uur komt er iemand langs voor de intake van de kraamzorg en vanmiddag heb ik eigenlijk om 14.30 uur een afspraak met de bedrijfsarts alleen hiervoor moet ik enkel 50 km rijden en dat zie ik niet zitten dus ga zo het werk bellen om te vragen of deze afspraak omgezet kan worden in een telefonisch consult, hope so!

Net ook maar even op de weegschaal gaan staan en ben nu 5,2 kg aan gekomen, maar 0,1 kg bijgekomen t.o.v. de vorige keer dat ik naar de verloskundige moest.

Vandaag nog wassen en was opvouwen, heb al afgewassen en moet nodig de nieuwe planten in potten doen.

@ Meeko, vervelen is een groot woord haha, me dag gaat redelijk snel voorbij met helemaal niks doen, gelukkig.

Mijn man heeft ook niks te zeggen over mijn haar, doe wat ik wil maar hij zegt het wel of ik kan het wel aan hem merken.

Ik heb ook altijd eigenlijk rompers voor S. bij de Hema gehaald en die bevielen goed, voor de baby heb ik nu ook de meeste rompers van de Hema en een paar van de zeeman. Voor S. haal ik wel zijn ondergoed bij de Zeeman en die blijven gelukkig goed.

Had wel verwacht dat ze het zouden vragen, ze zitten erg hoog met personeel op onze afdeling daarom zag ik ook erg tegen het gesprek op alleen gelukkig legde ze zich dit keer snel bij mijn antwoord neer alleen vind het wel vervelend dat weer de bedrijfsarts wordt ingeschakeld maar probeer het me niet aan te trekken, heb geen zin meer om me daar druk over te maken. De verloskundige mag helaas geen brief schrijven, had aangegeven dat de werkgever voor mijn gevoel druk bleef uitoefenen en toen zei ze dat :-(.

Ben je nog niet uitgeknutseld? ;-)

@ MM, alle handige acties met het eten bij R. komen wel tegelijk! Gelukkig dat het kdv het nu niet meer doet. Fijn dat ze wel brood met appelstroop eet, kunnen ze dat straks geven op het kdv.

Irritant is dat soms he als ze zo lekker eigenwijs zijn dat ze vinden dat ze niet hoeven te slapen terwijl ze het wel hard nodig hebben. Hier slaapt S. altijd nog ’s middags, heerlijk en hij heeft het ook nog echt nodig.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 16 feb 2011 - 0:47

Hallo allemaal,

Hier ben ik ook even illegaal, onze internet is opeens zo ontzettend traag, niet normaal, deze week zouden ze komen kijken erna.
Mijn kleine man is maandag en dinsdag middag na school geweest, het ging goed alleen was die heel erg moe. Hij heeft leuke dingen voor ons gemaakt voor valentijn. De juf is ook helemaal tevreden over hem, hij luister goed en doe zijn werkjes ook goed dus ik ben helemaal trost op hem.

Met mij gaat het gelukkig iets beter, ben minder moe maar ik doe lekker rustig aan. Met mijn moeder gaat het ook wel gelukkig. Alleen heeft mijn man nu de zware griep dat is minder.

MM, oh dat gaat niet goed kaas en smeerkaas eten voor je meisje, hopelijk gebeurd er niks. Leuk dat je schoonzus en zwager over zijn, is je broertje ook al klaar met zijn huis of niet? Die musical lijkt me ook heel erg leuk.

Meeko, wauw wat zijn je foto's mooi geworden. Jullie slaapkamer is ook mooi geworden. Hoe gaat het nu met je, ben je al iets uitgeruster?

Rupsie, leuk dat het avonduitje leuk is geweest. Minder dat F. nog steeds aan het klieren is met slapen, misschien komt het nu dat het een gewoonte is aan het worden bij hem. Hoe is het met het voor lijmen, goed gelukt? Is de stucadoor al begonnen?

Beegee, ik las op je hyves dat Merle dag dat ze kon vliegen, is ze ergens vanaf gesprongen? Leuk dat de verjaardag geslaagd was. Een slaapdienst, wordt je dan veel gewekt s'nachts of val dat mee?

Limburg, leuk dat jullie de kinderwagen hebben besteld en een nieuwe keuken, leuk wat voor kleur is het geworden. Goed dat je werk nu weet dat je echt niet kan werken. Oh dat is minder een bacterie in je urine gevonden, hopelijk is het nu weg. Ik haal ook altijd ondergoed bij de Zeeman van Cars, ook de pyjama's haal ik daar. De rompers haalde ik ook altijd bij Zeeman en die waren goed en ze bleven ook goed in de droger.

Ik heb niet alles terug gelezen was iets teveel. Ik hoop dat mijn internet verbinding snel goed is.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 16 feb 2011 - 1:34

* Limburg Hoe was de intake van de kraamzorg? En heb je de arboarts nog kunnen verzetten? E. Heeft het ook nodig hoor om 11 uur zegt ze nog ik wil niet naar bed vandaag en om 13 uur ligt ze wel in bed.

* Lindsya Wat lekker dat de juf ook zo tevreden is over hem! Mooi dat het met jou en je moeder beter gaat nu heeft je man dus de griep te pakken. Er is gelukkig niets gebeurd met de kleine beetjes kaas die ze heeft gehad. Nee mijn broertje denkt pas april over te gaan geloof ik.

Vanmorgen lekker lopend boodschappen gedaan en daarna met E. cakejes gebakken. Nu liggen ze er beide in en dan gaan we naar de bieb om de boeken terug te brengen. Ik werd net door de logopediste gebeld had eigenlijk een afspraak maar die was ik vergeten. Embarassed Ik heb in maart nog 1 afpsraak en dan hoeven we daar niet meer heen!!! cheers

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:44

Goedemiddag!!

Zoo hier ben ik weer :d Heb vandaag al veel gedaan in huis en straks al merle wakker is gaan we lekker op de fiets naar de kinderboerderij...goed voor mijn kilo's Very Happy en de kids vinden het leuk Very Happy (de kilo's zijn trouwens heeeeel gunstig de laatste week, zit onder de 70 kg oke eerlijk het is 69,8 maar goed het is er onder) nu wil ik er zelf niet verder onder wilde gewoon graag de 69 kg zien Embarassed
Hardlopen gaat de laatste tijd niet, naja gewoon geen tijd voor dus probeer nu zoveel mogelijk wandelingetjes te maken met de kids.

@ mm, wat goed dat je nog maar 1 keer naar logo hoeft!! en wow e die nog slaapt, wat heeeeeeerlijk!! die van ons echt niet meer.... :S (dat mis ik soms wel! haha lang leven de dvd/tv)

@ limburg, en kon je afspraak verzet worden? Ik heb trouwens ook kinder-ondergoed van de hema...I Love the hema Embarassed alleen toen indy zindelijk aan het worden was had ik weg gooi onderbroekjes (zo goedkoop mogelijk)
Morgen nar de gyn toe toch? jammer dat je nog geen uitslag zal krijgen van de kweek, is toch wel spannend.
ps, ik ben jaloers op jou weinig kg aan gekomen!! WOW zeg

@ lindsya, wat fijn om te horen dat je grote man het zo goed doet op school!! cheers
ojee griep bij jullie in huis, hopen dat deze niet overslaat naar jou of je kleine man!!
Wij kunnen op het werk tijdens een slaapdienst uit bed gebeld worden voor een client. Ik hoefde er maar 1 keer uit, duurde 10 minuutjes ofzo dus ik had geluk Very Happy

@ rupsie, vanvond weer repeteren of is je toeterverlof al ingegaan (naja voor 1 keer haha)?
Nog even en het is carnaval JEEJ!! Very Happy
hoe gaat het met het slapen van F?

@ vonne, hoe is het met de kids?? Very Happy

@ petteflat, cheers cheers wat fijn een kloppend hartje!!

@ peka, lekker aftellen tot san thuis is he!!!! het is alweer over de helft van februari!!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 16 feb 2011 - 2:01

Middag meiden,

De intake voor de kraamzorg is niet doorgegaan, diegene die langs zou komen was ziek, nu heb ik a.s. maandag met een ander het intake gesprek tussen 12 en 14.00 uur. Zag bij zoeken van mijn verzekeringspapieren dat de eerste schatting is dat ik 49 uur krijg, hoeveel hadden jullie? En speelt S. bijvoorbeeld ook nog mee in de uren?

Kreeg vanochtend het werk niet te pakken maar uiteindelijk niet kunnen omzetten naar een telefonisch consult maar wel naar een nieuwe afspraak, 1 maart, niet veel nut zo 10 dagen voor mijn verlof.

Verder alles gedaan in huis wat ik wou doen, nou ja wil nog wel meer maar dat doe ik maar even niet. Nu lekker op de bank liggen en wachten tot mijn bestelling, een vest, binnen komt. Helaas heeft de bestelling van de dekentjes en klamboe vertraging opgelopen en komt het pas volgende week.

Ik heb zin in een Bic Mac menu Embarassed denk alleen niet dat mijn man daar heen wilt vanavond :-(.

@ Lindsya, daar ben je weer! Balen dat jullie internet zo traag is, hopelijk word dat snel verholpen!

Je kunt idd trots zijn op O. dat hij het zo goed doet op school, is toch een grote stap.

Balen dat je man nu ziek is maar wel fijn dat het met jou en je moeder nu wat beter gaat.

De keuken is hoogglans wit geworden met een antraciet werkblad en een klein opstaande plint tegen de achterwand in de zelfde kleur en materiaal als het werkblad en achter het fornuis een rvs plaat.

@ MM, zie verhaal hier boven ;-).

S. ligt ook rond die tijd in bed, op het kdv slaapt hij minder maar hier thuis is ’s middags slapen geen probleem. En ’s avonds ligt hij er ook op tijd in, meestal rond 19.00 uur, hij heeft het echt nodig.

Wat goed dat je nog maar 1 afspraak heb bij de logopediste, betekend dat het hartstikke goed gaat! Alleen niet slim dat je een afspraak was vergeten haha.

Leuk en lekker cakejes gebakken, hebben jullie ze ook versierd?

@ Beegee, lekker gewerkt?

Wat goed dat je onder de 70 kg zit, knap en nu zo houden!

Ja morgen om 11.50 uur heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, helaas geen uitslag van de kweek van de urine maar wel van de bloedtesten en verder ben ik benieuwd. En om 14.00 uur hebben we een groei echo bij de verloskundige.

Vind het ook helemaal niet erg dat ik zo weinig aankom, had ik echt van te voren niet gedacht maar moet niet te hard roepen, moet nog ongeveer 8 weken. En het zit echt alleen op mijn buik want gisteren dacht ik, laat ik eens kijken of ik nog een normale broek pas en ik paste hem nog, zelfs de knoop ging dicht en zat niet vervelend :-). Alleen 2 weken geleden had de gynaecoloog mijn buik opgemeten en die zat echt op de onderste lijn van de groeicurve, niet erg zolang het maar in de groeicurve blijft en niet er onder komt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:07

Limburg85 schreef:Middag meiden,

De intake voor de kraamzorg is niet doorgegaan, diegene die langs zou komen was ziek, nu heb ik a.s. maandag met een ander het intake gesprek tussen 12 en 14.00 uur. Zag bij zoeken van mijn verzekeringspapieren dat de eerste schatting is dat ik 49 uur krijg, hoeveel hadden jullie? En speelt S. bijvoorbeeld ook nog mee in de uren?

Kreeg vanochtend het werk niet te pakken maar uiteindelijk niet kunnen omzetten naar een telefonisch consult maar wel naar een nieuwe afspraak, 1 maart, niet veel nut zo 10 dagen voor mijn verlof. dat is handig??? naja je zit gewoon dus lekker de komende tijd thuis!!

Verder alles gedaan in huis wat ik wou doen, nou ja wil nog wel meer maar dat doe ik maar even niet. Nu lekker op de bank liggen en wachten tot mijn bestelling, een vest, binnen komt. Helaas heeft de bestelling van de dekentjes en klamboe vertraging opgelopen en komt het pas volgende week.

Ik heb zin in een Bic Mac menu Embarassed denk alleen niet dat mijn man daar heen wilt vanavond :-(. goed idee!! lekker hoor Very Happy

@ Beegee, lekker gewerkt? ja thuis :p hoefde niet op de groep te werken

Wat goed dat je onder de 70 kg zit, knap en nu zo houden! ach ik mag van mezelf niet boven 71,5 kg komen dus ik mag schommelen...en dat doe ik ook altijd snel Embarassed

Ja morgen om 11.50 uur heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, helaas geen uitslag van de kweek van de urine maar wel van de bloedtesten en verder ben ik benieuwd. En om 14.00 uur hebben we een groei echo bij de verloskundige. ohh druk dagje dan nog!! maar wel leuk nog een groeiecho!!

Vind het ook helemaal niet erg dat ik zo weinig aankom, had ik echt van te voren niet gedacht maar moet niet te hard roepen, moet nog ongeveer 8 weken. En het zit echt alleen op mijn buik want gisteren dacht ik, laat ik eens kijken of ik nog een normale broek pas en ik paste hem nog, zelfs de knoop ging dicht en zat niet vervelend :-). Alleen 2 weken geleden had de gynaecoloog mijn buik opgemeten en die zat echt op de onderste lijn van de groeicurve, niet erg zolang het maar in de groeicurve blijft en niet er onder komt.
Ach je buik hoeft ook niet mega te zijn natuurlijk! en in 8 weken kan er nog heel veel veranderen!! wel fijn dat je je oude broeken nog aan kon!! ik kon bij Merle tot 23 weken mijn oude broeken nog aan..naja niet dicht maar wel over mijn benen..Very Happy ik was bij de 1e 21 kg aangekomen en de 2e 18...dus tsja de 3e zal ook wel rond die koers zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 16 feb 2011 - 2:17

* Beegee Ik ben jaloers ik wil ook nog meer afvallen!! Ja E. redt het wel zonder slaap hoor maar dan ligt ze om 17 uur voor kapot op de bank. En nu even slapen en dan is ze gezellig tot vanavond.

* Limburg Ik heb geen idee hoeveel kraamzorg ik ook alweer had er word in iedergeval geen rekening gehouden met S. qua uren. Jammer dat je dekens en klamboe later komen. E. gaat ook steeds vroeger naar bed hier gelukkig houden wij dan een langere avond over. Ik kreeg vorige week zoveel brieven van het ziekenhuis met afspraken dat ik deze verkeerd genoteerd had laat het nou in maart ook op de 16de een woensdag zijn.

R. slaapt de laatste dagen erg kort voor haar doen overdag. Nu is ze ook alweer wakker maar ze is mooi aan het spelen..
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 33 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum