Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko do 27 jan 2011 - 7:55

Beegee, hmm fijn he zo'n fysio, die van mij kan er soms ook wat van. Jaa nu nog maar 1 dagje werken! Nou ja, dagje, 3 uurtjes maar! Gezellig zeg, Indy bij oma geweest. Leuk dat Merle zo wijs aan t worden is.

Limburg, nou het is zo'n simpele ikea spiegel met houten rand en die rand heb ik beplakt met behang en wat bloemetjes bij geplakt. Heel simpel, maar wel leuker dan zo'n saaie spiegel. Hebben ze bij Lief niks leuks? Of gewoon een cadeaubon van een leuke kledingwinkel. Ah leuk het kraampakket! Met die fijne luiers erin Wink Die van mij zat nog wel wat leuks bij, een rugtasje en toilettasje van Nijntje.

Lindsya, lekker hoor dat je mannetje zo'n lange ruk heeft gemaakt met slapen. Balen dat t nog t zelfde gaat met je moeder, hopelijk komt daar snel verbetering in. Ik ga 1 dagje minder werken, als het gaat lukken met me werk tenminste. Ooh das balen zeg dat je die vaas liet vallen. Ik zou ook zelf meteen een nieuwe kopen hoor.

Rupsie, fijn zeg dat t steeds beter gaat met S. op het kdv. Wat een leuke pakjes voor carnaval! Minder van F zijn oog. Geeft altijd zo'n naar gezicht. Ja had van de week al gebeld, maar moest t nog even aankijken, kon nog een paar dagen duren, als ik maar niet misselijk was en moest overgeven. Maar t is nu inmiddels al over.

MM, ooh wat hebben ze heerlijk geslapen zeg! Slaapt E altijd zo lang 's middags? Hier is t vaak maar 1 á 1,5 uur. Nou iig mooi dat ze dat goed eet, zal de rest ook wel een keer komen.

Petra, ppff wat moet jij t zwaar hebben zeg! Dylan zo van de rel, en ook Lynn nog eens ziek. Hopelijk kunnen ze snel weer een nachtje ergens logeren, want zo is t voor jou ook moeilijk vol te houden.

Morgen nog maar 3 uurtjes werken en dan ben ik klaar! zo heerlijk. Ga nog even taart halen en wat lekkers voor de kids. Wel even minder, want ik wil straks 3 dagen gaan werken ipv 4. Wil dan voor 1 dagje (4 uurtjes) ouderschapsverlof opnemen, maar dat gaat heel lastig worden ivm personeel. Dus misschien gaat t niet door en moet ik 4 dagen blijven werken. Vraag me af of dat zomaar kan, want heb er wel gewoon recht op. Ja dan moest ik de vrijdag maar stoppen dat kan wel, maar dat kost me 8 uur en dan wordt t financieel wel heel krap en dat kan dus gewoon niet. Maar goed, dus even afwachten.

Senna had zich weer super vermaakt op het kdv. Ze vind het er zo leuk. Ze had daar ook nog eens op de wc gepoept! Helemaal super, want thuis wil dat nog niet echt. Ze roept dan wel dat ze moet poepen, maar als ze op de wc zit komt er niks. Maar daar hebben ze ook kleine wctjes en ik denk dat dat gewoon veel fijner is voor der. En vannacht heeft ze heerlijk doorgeslapen. Scheelt echt per nacht want die nacht daarvoor was ze iets van 4 keer wakker geworden.

Raampjes in de kamer zijn geverfd. Voor de rest kan ik niet zoveel doen hoor. Fenk heeft al t schuurwerk al gedaan, en die raampjes verven dat lukt me nog wel. Behangen gaan we samen zondag doen, ook maar even kijken hoeveel ik daarbij kan helpen. Maar ziet er nu al een stuk beter uit.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 27 jan 2011 - 8:08

Hallo,

Mijn kleine man is in bad geweest en ligt nu lekker in bed. Hij is zo moe dus hij vroeg of die morgen kon uitslapen maar dat kan helaas niet. Nog één dagje school en dan kan die heel het weekend uitslapen Very Happy Hij heeft vanmiddag lief gespeeld met het buurmeisje. Hij is helemaal gek op haar zusje, is een baby van 6 maanden. Hij geef er altijd een kusje en vraag dan gelijk als die thuis is wanneer die ook een zusje krijgt, echt zo lief I love you Hopelijk kunnen we die wens ooit eens verwezenlijke.

Beegee, lief dat Indy bij je moeder is gaan slapen omdat ze alleen was. Lekker rustig ook voor jou. Ach zielig je kleine meisje aan de diarree. Gezellig morgen visite, veel plezier alvast. Ik vond die vaas juist heel erg mooi en apart Very Happy
Ja het was wel moeilijk voor mijn moeder om sorry te zeggen omdat ze vind dat het allemaal om haar moet draaien maar dan heeft ze mooi pech want zo werkt het even niet.

Meeko, hopelijk gaat je ouderschapverlof door, volgens mij heb je er recht op. Morgen je laatste dag cheers Lekker genieten van je verlof. Leuk dat dat Senna het zo na haar zin heeft op kdv. Goed van haar dat ze gepoept heeft. Jullie slaapkamer schiet al op, leuk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 27 jan 2011 - 8:52

* Petra Hoe gaat het nu bij jou?? Je hebt het wel zwaar nu he... wanneer ga je met je nieuwe baan beginnen?

* Lindsya oeps zonde van de vaas kan me goed voorstellen dat je hem even snel haalt. Mooi dat je moeder sorry heeft gezegd!

* Beegee Ja het is zeker luxe dat E. nog slaapt maar ze heeft het blijkbaar nog nodig. Mijn jongste broertje sliep zelfs af en toe nog toen hij op de kleuterschool zat. Ohh die diarree gedver..

* Meeko Ja als ze het nodig heeft laat ik haar wel zolang slapen maar soms is ze naa 1,5 uur ook klaar hoor. Als ik haar wakker maak na 1,5 uur heb ik de hele middag een rot middat. Maar vaak in het weekend slaapt ze niet overdag en dat gaat ook prima. Lekker je verlof is bijna in gegaan! Dat kan niet hoor je wel laten stoppen maar je mag geen ouderschapsverlof op nemen. Als ik jou was zou ik dat wel even uitzoeken.

Vandaag heb ik fruit meegegeven voor kleine R. om te kijken of ze het daar ook at en ja hoor!!! Ze eet het!! Wel alleen maar deze mix maar goed we zijn een hele stap vooruit!
Dus nu gaan ze maandag zelf mixen en geven zal mij benieuwen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 28 jan 2011 - 1:49

Hi meiden,

Hier gaat het al een paar dagen een stuk minder. Heb echt heel vaak ontzettend pijn aan mijn buik, kan geen houding meer vinden en kan dan maar het beste naar bed gaan, maar dat is ook niet altijd een pretje want omdraaien doet ook zeer. Ook ontzettende pijnscheuten in mijn baarmoeder. Ben blij dat ik maandag weer controle heb zodat ik het even kan bespreken met de verloskundige.

Gisteren hadden ze van de babykamer gebeld en de kamer wordt 9 februari bezorgd, een maand eerder dan was afgesproken, helemaal blij! Kan ik eindelijk gaan beginnen met inrichten.

Gisteren ook weer bij mijn bruidsjurk geweest en al een heel verschil met vorige week! Maar nog niet af, dat word echt pas volgende week haha. Weer moest de rok worden ingenomen, hij was nog steeds te groot , ook het topje moest van boven worden ingenomen dus dat betekend dat ik niet dikker ben geworden t.o.v. vorige week, vind ik niet erg :-). Nu kon ze weer verder met de jurk want ze moet er nog zat aan doen.

Vanmiddag heb ik een afspraak voor mijn bruidsmake-up, ben benieuwd! En vanavond weer yoga.

S. had zondag op maandag en maandag op dinsdag weer heerlijk doorgeslapen, daarna is naar zijn moeder geweest en gisteren heb ik hem weer opgehaald en vertoond die weer aanstel gedrag, hij zei dat die weer ziek was en op de bank moest liggen terwijl toen die bij ons was, zei die juist dat die niet meer ziek was etc. Word echt moe van het gedrag van zijn moeder. Ook was hij vannacht weer krijsend en woedend wakker geworden en na een half uur werd hij weer wakker. Zou er verband zijn met dit gedrag en zijn moeder? Misschien wel slecht van mij dat ik dat denk.

@ Lindsya, fijn dat het weer iets beter met je moeder gaat. Zit er inmiddels nog meer verbetering in? Ook kwa verwardheid? Balen dat je moeder ruzie met je zat te maken, gelukkig heeft ze je wel opgebeld en excuses aangeboden. Zit je moeder door haar kwakkelende gezondheid op dit moment niet goed in haar vel of heeft ze dit normaal ook? Niet dat beide een excuus is om dit gedrag te vertonen.

Nee mijn vriend kon zijn pak niet meenemen, ze waren het vergeten te wassen, te strijken en te persen terwijl wel de afspraak was dat hij het woensdag mee kon nemen. Waren ze daar gelijk helemaal in de stress maar mijn vriend gaat het volgende week gewoon ophalen, tijd zat.

Hoe ging het vandaag met O. op school? Morgen en zondag kan hij lekker uitslapen en bijkomen van de vermoeiende week.

@ MM, nou werd idd niet vrolijk van het pakket haha, weet natuurlijk wel dat het erbij hoort maar hoef dat nu nog niet te zien, doos heb ik op zolder gezet en komt er pas weer af als het zover is haha.

Fijn dat R. eindelijk een smaak echt lekker gaat vinden, nu de andere smaken nog ;-).

@ Petra, sterkte meis! Ik herken het wel van D. S. word sinds de operatie ook ’s nachts krijsend en gillend wakker en om zich heen aan het slapen, hij word dan ook niet wakker waardoor hij gerust een half uur zo aan het doen is, zodra hij wakker is is er niks meer aan de hand.

Hoe gaat het nu met D. en L.?

@ Beegee, heeft I. goed geslapen bij oma? Makkelijk dat ze het leuk vind om bij oma te slapen, af en toe best lekker haha.

Hoe gaat het met de diaree van M.?

En hoe gaat het met de zoektocht naar een nieuwe saxofoon?

@ Meeko, of de spiegel nou simpel is of niet, je bent wel crea bea geweest en nu is het geen standaard spiegel meer.
Bij mij zat er ook nog een tasje bij maar die gaat weg, dat ga ik toch niet gebruiken, lijkt me echt een onding en verder allemaal spulletjes voor moeders, heel fijn ;-).

Je heb nu lekker verlof, geniet er van!

Je werkgever mag je ouderschapsverlof niet weigeren, dit is een wettelijk recht, wel moet je minimaal 1 jaar indienst zijn bij de werkgever maar dat ben je volgens mij wel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:07

Hier weer even snel een berichtje;

Wat ontzettend lief dat jullie er allemaal naar vragen! Hier gaat het met Dylan wel iets makkelijker,, vooral overdag een stuk rustiger en kan ook weer lekker zelf spelen zonder contstant aandacht nodig te hebben. Verder heeft hij vannacht bij mij in bed geslapen omdat Lynn ook heel onrustig was dus ik steeds 2 keer kon lopen aangezien ze van elkaar wakker werden . . hihi kan je nagaan hoe het hier snachts gaat Wink

Lynn lijkt wel wat last te hebben van haar darmen *ook niet gek natuurlijk nu ze vast voedsel eet* en heeft nog steeds een temp van ruim 39. Niet schokkend maar wel genoeg voor haar om anders in haar vel te zitten. Waardoor ik echt tot 3 uur vannacht elk kwartier mijn bed uit moest... Gelukkig heeft ze net wel weer een ruk van 3 uur slaap gemaakt!

Met mijn vader gaat het weer een stuk beter dus Dylan gaat vannacht bij mijn ouders logeren, dit wil hij zelf ook graag *lees- pakt zijn rugtas en stopt deze vol met alles wat nodig is nerd* Dus wanneer Lynn vanavond naar bed gaat duik ik er ook maar in zodat ik ook hopelijk wat meer uren kan tukken want voel mezelf ook net zo grieperig.. Maar kan ook haast niet anders, net van de antibiotica af voor mijn keel en holtes en sindsdien geen nacht normaal geslapen!

Naja genoeg geklaagd en hopend dat ik morgen beter nieuws kan brengen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 28 jan 2011 - 22:56

Goedemorgen!

Laat ik ook maar weer is iets van me horen. Hier deze week een flinke ziekenboeg gehad. Lisa en ik ziek, zijn nu opgeknapt. Ik ben er dus wel achter dat ik echt geen 3e meer wil. Men, wat ben ik ziek geweest, begrijp niet hoe ik dat 2x 9 maanden heb volgehouden. Rick aan de diaree en Chris flink verkouden. Jullie hebben gister op hyves gelezen van Lisa's elleboog. Dus ook weer wat gedoe, we gan dus voor een rustig weekend nu. Rick gaat al weken met gigategenzin naar de psz, dus het brengen wordt er ook niet gezelliger op. Begrijp echt niet wat er aan de hand is en zelfs de juffen snappen het niet omdat hij voorheen zo graag ging. Van de week is mijn opa naar het ziekenhuis gebracht, bijna 2 weken niet gegeten, bloed niet goed, dus nu even kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen, de ha wist het nl ook niet meer. Straks ga ik dus ff met mijn paps en mams op ziekenbezoek. Net al wel Lisa's verjaardagcadeau besteld dus toch nog iets leuks deze week haha. Ze krijgt van ons een speelhuis van little tikes, het picknick on the patio playhouse

Nu ff op jullie reageren.

@ Limburg...jeej, bijna jullie grote dag, spannend! Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet! Wat fijn zeg dat de babykamer een maand eerder komt. Zo leuk als die meubeltjes op z'n plek staan

@ Lindsya..hoe vind Omer het op school? Aah wat lief dat hij de baby zo geweldig vind! Hoop heel erg voor jullie dat jullie ook nog een beebje mogen krijgen!

@ Meeko...je hebt verlof!! Vind het zo snel gegaan bij je! Super zeg dat Senna op de wc heeft gepoept, Rick begint dat nu ook eindelijk door te krijgen.

@ Beegee...en merle nog aan de diaree? Rick heeft het ook flink, gelukkig verder niet ziek * klopt ff af *! Ah heerlijk dat ze zo wijs wordt, baby is leuk maar ik vind het toch leuker nu ze meer begrijpen en kunnen.

@ Petra...pff het is wel ff flink aanpoten zo bij je zeg. Dylan heeft natuurlijk nog helemaal geen besef van tijd dus erg lastig allemaal. Hoop dat je een beetje bij hebt kunnen tanken nou Dylan is weesten logeren. Lynn ook wat opgeknapt? Ik heb echt bewondering voor je, je rooit het allemaal prima in je eentje!

@ MM...super zeg dat R het fuit eten ineens doorheeft! Met je grote meid ook alles oke?

@ Peka...hoe gaat ie bij jullie?

Sorry, maar ff kort gereageerd. Was zo'n tijd niet geweest, dus alles bijlezen was geen doen. Probeer nu wat trouwer mee te schrijven angel
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 29 jan 2011 - 6:14

Hallo allemaal,

Hier ben ik ook even. Het bankstel is vandaag gekomen, echt een ander gezicht en heel mooi vind ik zelf. Alleen moet we een ander kleed maar dat komt nog wel. Vanmorgen samen met mijn kleine man na de Ikea en woon XL geweest, echt een leuke winkel die woon XL. Ik heb daar een toilethouder gekocht met een tijdschrifthouder aanvast, liggen die tijdschrift niet door de wc, super handig. Daarna even na de Ikea, mijn kleine man heb ik de ballenbak gezet en zelf gaan winkelen. Geweldig systeem van Ikea. Je moet alle gegevens op een bladje invullen en dan kreeg je een pieper als er iets was dan piepen ze je op. Ik werd niet opgepiept want mijn kleine boef had het helemaal na zijn zin. Alleen zo'n man stond te zeuren over het systeem dat het zo belachelijk was, wees blij dat er zo iets bestaat en gratis. Je heb ook altijd mensen die klagen.
Bij Ikea heb ik een schoenenrek gekocht die bij onze kapstok past, komt uit dezelfde serie, dus in de gang is het ook mooi opgeruimd. Ik moet eerlijk zeggen dat we nu een beetje klaar zijn met ons huis, ik kan echt geen woonwinkel meer zien Very Happy

Petra, gelukkig dat het allemaal weer beter gaat met de kids en je vader. Hopelijk blijft het zo.

Limburg, minder dat je zo pijn heb. Gelukkig dat je maandag even de vk kan, kan je het even uitleggen. Hoe voel je je vandaag? Goed dat je niks meer ben aangekomen voor je jurk. Nog maar een paar dagen komt steeds dichterbij. Minder dat S. zich weer ziek voelde na dat die bij zijn moeder was geweest. Misschien heeft haar aanstellerige gedrag wel invloed op het gedrag van S.
Mijn moeder is opzich een lastig persoon, niet alleen sinds haar ziekte. Ik was 14 á 15 jaar toen ze ziek werd en sindsdien heb ik al haar huishoudelijk taken over genomen, ook zorgde ik voor mijn vader zijn eten dus mijn moeder is ook een groot deel verwend gewoon. Toen ik thuis woonde kon ze alle opdrachten geven maar sinds ik het huis uit ben is het gewoon allemaal anders geworden en gaat mijn eigen gezin en huishouden voor en dat botst heel erg tussen ons.

Sjonno, minder dat jullie allemaal zo ziek zijn geweest. De griep heerst echt heel erg. Hoe gaat het nu met Lisa en haar armpje? Mijn man zijn arm is ook een aantal keren uit de kom geweest en dat is echt geen pretje. Sterkte met haar arm. Minder dat Rick met tegen zin na de psz gaat, dat hebben alle kinderen weleens. Ik heb het heel vaak bij ons ook op de psz gezien, over een paar weekjes is dat over en dan begin een andere kindje dat die niet meer wil.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 29 jan 2011 - 8:23

* Limburg Vervelend dat het nog steeds niet lekker met je gaat. Ben benieuwd wat de verloskundige maandag gaat zeggen.

* Petra Mooi dat het met je vader ook wat beter gaat waardoor Dylan even kan logeren dat scheelt voor jou ook weer!

* Sjonno daar ben je weer. Het is een gezellige ziekenboeg geweest zeg pfff Wat een leuk kado voor Lisa! Mijn grote meid gaat ook lekker.

* Lindsya wat lekker dat het bankstel ook binnen is! Ik wist helemaal niet dat je ook nog een pieper meekreeg bij de Ikea ik hoor ze altijd alleen maar omroepen.

Gister heeft mijn kleine meisje ook van haar rug naar haar buik gerold. En als ze zit gaat laat ze zich naar voren vallen zodat ze op haar buik beland en probeert ze te bewegen (kruipen, tijgeren) Voor de rest gaat het hier lekker

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 29 jan 2011 - 19:12

Goedemorgen meiden,

Hier alweer wakker, kan echt niet lang meer in bed liggen en dat terwijl ik moe ben, zo nog maar eventjes terug naar bed.

Gisteren hebben ze de tv van beneden boven op onze slaapkamer gehangen, wat een gedoe was dat zeg! Maar hij hangt en beneden staat er een mooie, nieuwe tv die we alvast voor onze bruiloft hebben gekregen. Ook heb ik eindelijk weer na meer dan een jaar een grote spiegel op de slaapkamer :-).

Gisteren heb ik een grote bestelling bij de Hema geplaats, heerlijk dat ik weer veel dingen van het lijstje voor de baby kon afstrepen haha. Van de week nog even naar de Prenatal en een online bestelling plaatsen voor het dekentje en boxkleed en dan hoeven we alleen nog maar de wandelwagen en wipstoeltje.

Ik moet nou na gaan denken hoe ik de meubels wil neerzetten, moeilijk want zie steeds het beeld voor me hoe de meubels bij S. stonden en weet niet of er nog meer mogelijkheden zijn. Hoe hadden jullie de meubels staan?

Afgelopen vrijdag heb ik mijn proef bruidsmake-up gehad, erg leuk maar wel wennen omdat ik normaal alleen mascara draag. Maar moet maandag even naar haar bellen want mijn gezicht, wangen en oog, zat vrijdag en zaterdag onder de uitslag :-(.

@ Petra, wat fijn dat het iets beter met D. gaat! En even lekker dat hij bij je ouders kan slapen, hij vind het zelf erg leuk maar voor jou is dat ook even fijn dat je maar voor 1 kind er ’s nachts uit hoef i.p.v. 2. Hopelijk voelen de kinderen zich snel weer beter en jij natuurlijk ook!

@ Sjonno, wat balen dat jij en L. zo ziek waren en dat R. en C. ook niet lekker waren, hopelijk hebben jullie de ziekenboeg nu weer gehad.

Ik heb je niet op hyves maar wat is er met L. haar ellenboogje gebeurd?

Wat balen dat R. nog steeds niet graag na de psz wil na de kerstvakantie, eventjes had mij logisch geleken maar nu duurt het toch wel lang. Geeft hij zelf niet aan waarom hij niet wil?

@ Lindsya, wat leuk dat het bankstel er is! Is vaak gelijk een heel ander gezicht maar gelukkig positief! Heb je een foto op hyves staan? En gisteren lekker geshopt bij de woonwinkels, heerlijk!

Gisteren voelde ik me redelijk alleen om 11.00 uur was ik alweer helemaal op en kreeg ik weer pijn, denk zelfs in mijn bekken en als dat er ook nog eens bij komt, grrr. Ik had tot 11.00 uur alleen nog maar de container buiten gehaald, afgewassen en de droger leeg gehaald. Verder merk ik dat het ook invloed heeft op het geestelijke, ik ga door al die klachten steeds minder in mijn vel zitten.

@ MM, R. is dus druk in ontwikkeling op dit moment, leuk! Ben benieuwd hoelang ze er nu nog over doet voordat ze echt gaat kruipen, denk niet meer heel lang?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 29 jan 2011 - 21:37

Hallo allemaal,

Mijn kleine man heeft tot 8 uur geslapen vanmorgen dus hij heeft niet lang uitgeslapen. Hij is gelukkig niet meer moe. Morgen gaat die weer een ochtend na de kleuterschool. Vandaag wil ik even bij een nicht op visite haar dochtertje is jarig geweest en wij waren nog niet geweest dus dadelijk even samen met mijn kleine boef. Ik wil ook even na mijn schoonouders want we zijn al een tijdje niet geweest en ze missen ons, net of ze ver uit elkaar wonen Very Happy Mijn man heeft vannacht gewerkt dus die ligt lekker te slapen.

Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze is jarig geweest en de zusters hebben heel haar bed versierd en ze heeft een bloemetje gehad van hun, echt leuk. Ik had gebak gekocht voor ze, waren ze erg blij mee Very Happy

MM, wat goed dat je meisje zo omrolt en kruipt. Voor je het weet loopt ze alweer. Ja in Barendrecht krijg je een pieper, eerst was het ook daar dat ze je omriepen maar bij hun is het veranderd en krijg je een pieper.

Limburg, minder dat je uitslag had, kwam dat door de make-up of had je dat al? Ik draag ook weinig make-up dus als ik het op heb zie je het gelijk en ik hou ook niet van opvalt. Had je nu al een proefkapsel gehad? Leuk dat jullie een tv gekregen hebben. Wij willen onze tv ook ophangen maar ik zie nu al op tegen het vele werk toch een keer doen.
Ja tuurlijk heeft dat ermee te maken als je lichaam pijn doet ga je je geestelijk ook niet lekker voelen, hopelijk zijn het niet je bekken, sterkte.
Ik heb geen foto op hyves staan van het bankstel, ik zou het morgen eens maken en even showen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 29 jan 2011 - 22:22

@ Lindsya, fijn dat je kleine man niet meer moe is, weekend doet hem goed.
Jullie hebben vandaag een gezellig visite dagje. Wij gaan vandaag lekker niks doen denk, volgende week een drukke week ;-).

Nog gefeliciteerd met je moeder! Wat lief dat de zusters dat voor je moeder gedaan hebben en wat lief van jou om voor hun gebak te zorgen, volgens mij ben je heel attent met zulke dingen.

Nee de uitslag kwam echt van de make-up, ik was vergeten dat ik dat had en daarom altijd weinig make-up draag. Voor de bruiloft wil ik graag eens iets extra, niet dat de make-up heel opvallend word want dat past niet bij mij. Ja proefkapsel had ik 7 januari al gehad.

Beneden wil ik ook graag de tv aan de muur maar daar wachten we mee tot beneden alles opnieuw gestuukt en geverfd is en we nieuwe meubels hebben, zonde als die dan weer van de muur af moet. En er zit nu een draai voet bij.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 29 jan 2011 - 23:04

* limburg Ben je nog terug naar bed geweest? Lekker een tv op je slaapkamer en een nieuwe beneden altijd goed! Wat naar dat je uitslag van de make up had zeg! Ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt als ik het zo zie zal ze eerst wel gaan tijgeren...

* Lindsya Nog gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag! Wat leuk dat ze haar bed hadden versierd. En weer lief dat jij gebak voor ze had gekocht. Ze kruipt nog niet hoor maar ze doet er echt poging toe en dan word ze boos als het niet lukt. Ik vind die pieper denk ik beter dan dat omroepen.

Hier een goede nacht gehad de jongste word altijd wel vroeg wakker maar goed ze slaapt door dus we klagen niet.
R. is nu de kamer van E. helemaal aan het afmaken ze is zo trots!

Ik wil straks eigenlijk even shoppen heb hoognodig nieuwe kleding nodig....

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 29 jan 2011 - 23:17

Limburg, dat is minder dat die uitslag kwam van de make-up, heb je niet speciaal make-up voor jouw huid? Het is niet te hopen dat het uitslaat op je bruiloft. Je had je proefkapsel al gehad, komt dat ik in de war ben met mijn buurvrouw, zij moet alleen proef make-up nog doen. Ze heeft van de week haar nagels laten doen echt heel mooi gedaan.

Je heb gelijk met wachten van de tv ophangen beneden. Wij hebben ook expres gewacht tot alles binnen was en nu willen we hem binnenkort ophangen. Ik hoop wel dat het een beetje soepel gaat. Hij staat bij ons nu ook op de voet.
Dank je wel. Ja bij een verjaardag hoort gebak. Mijn moeder vier haar verjaardag al twee jaren achter elkaar in het ziekenhuis, anders koop ze nooit eigenlijk gebak want ze vier het niet.

Geniet lekker van je rustdag vandaag.

MM, een poging tot kruipen bedoelde ik ook eigenlijk. Begin is er in ieder geval. Leuk dat de kamer van je grote meisje af wordt gemaakt. Gelukkig dat ze wel door slaapt, alleen dat vroeg wakker worden is soms lastig als jezelf ook moe ben. Ik zie al op tegen de zomer als het zo vroeg licht wordt en later donker wordt, dat snap die helemaal niks van en het slapen is dan soms echt een zooitje.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 29 jan 2011 - 23:29

Maandag heb ik een brandwond opgelopen op mijn duim en die is open gegaan en die blijft echt pijn doen, genezing ziet er ook niet heel lekker uit. Lekker handig van mij haha.

@ MM, ja ben nog terug naar bed geweest maar om 9.45 uur toch opgestaan, had het helemaal gehad met het liggen haha. Moet me alleen nog douchen en aankleden maar geen zin in.

Gelukkig dat R. nu doorslaapt, dat scheelt al heel veel voor je nachtrust. Wie weet slaapt ze over een tijdje wel langer, maar voor nu is het al mooi meegenomen dat ze iig de nachten doorslaapt.

Wat leuk dat E. haar kamer vandaag afgemaakt word, maak je een foto van haar kamertje? Ben nieuwsgierig ;-).

Veel plezier met shoppen, hopelijk slaag je!

@ Lindsya, wanneer ging jouw buurvrouw ook alweer trouwen?

Ik ga donderdag voor het eerst mijn nagels laten doen, ben benieuwd.

Ze had wel gevraagd of ik allergisch was voor make-up maar had er echt niet meer aangedacht, nu maandag toch maar even bellen want vrijdag heb ik het maar heel kort opgehad, dan wil ik niet weten hoe mijn gezicht eruit ziet na een hele dag.

Groot gelijk, bij een verjaardag hoort taart! I love taart haha. Heb ik hier wel pech want hier zijn het voornamelijk vlaaien :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 30 jan 2011 - 0:49

We hebben net lekker soep gegeten. Mijn kleine man is helemaal weg van soep. Hij had ook gevraagd of ik het wilde maken voor hem dus maar even gedaan voor hem. We gaan nu aankleden en dan gaan we op pad samen.

Limburg, mijn buurvrouw gaat 2.8 a.pril trouwen. Zij heeft op allebei haar ringvingers een heel mooi werkje laten doen, niet te opvallend en heel netjes, pas wel voor de bruiloft. Ze moet nu om de zoveel weken het bij houden tot haar bruiloft en één dag voor de bruiloft komt die vrouw thuis.
Hopelijk gebeurt dat niet zeg op je bruiloft. Misschien hebben hun wel speciaal make-up voor je. Ja dat heb je bij jullie veel vlaaien, hier is het gebak en taart nog steeds in Very Happy Ik vind het ook altijd lekker.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 30 jan 2011 - 2:10

Goedemiddag!

Hier een heerlijke nacht gehad. Beide kids rond 8 uur wakker, dus dat was lekker. Vanochtend ook al bij mijn schoonzus en de neefjes op de koffie geweest. Ik heb de bovenverdieping ook al helemaal klaar op Lisa's kamertje na, alles weer lekker fris. Na de middagslaapjes naar mijn ouders. Hun hebben sinds vrijdag een nieuwe auto en Rick moet natuurlijk even kijken. Ik heb er gister al mee naar mijn oma gereden en ik wil ook een keer een splinternieuwe auto!! Al zal dat er hier wel nooit van komen haha.

@ Lindsya...Lisa lijkt geen last meer van haar armpje te hebben gelukkig. Leuk naar de ikea geweest, ik vind dat op zich wel een leuke winkel maar altijd als we kunnen dan is het er retedruk en dan heb ik het na 5 minuten al helemaal gehad haha. Omer ook al zo'n soepeter, Rick vind dat ook heerlijk. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag!

@ MM...super dat jullie meisje van rug naar buik is gerold! Ze gaat lekker zo met haar ontwikkeling! En? Nieuwe kleding kunnen vinden? Leuk dat de kamer van jullie grote meid wordt afgemaakt.

@ Limburg...lekker een tv op de slaapkamer. Wij kijken regelmatig in bed tv, vind dat heerlijk, lekker lui zijn haha. Oei, minder van de uitslag op je gezicht. Lisa lag op de grond te spelen, strekt haar armpjes naar me uit, dus ik trek haar overeind en ze begint te krijsen en gebruikte haar linkerarmpje niet meer. Ik eerst even afgewacht maar ze bleef maar roepen armpje pijn, armpje pijn. De huisarts gebeld, daar naartoe en elleboog uit de kom. Huisarts weer in de kom gezet en ze kon meteen alles weer. Nee, Rick zegt helaas niet waarom hij niet naar de psz wil. We gaan het deze week maar weer gewoon proberen!

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 30 jan 2011 - 9:44

* Lindsya Haha oke ik dacht al dat je dacht dat ze al zou kruipen. Ja dat vroeg wakker worden is zeker lastig soms zou ik zo graag nog even willen slapen.

* Limburg Het zou mooi zijn als R. straks net zo lekker kan uitslapen zoals haar zus soms doet. Ik heb de foto's op mijn hyves staan. Spannend hoor vrijdag trouwen!!

* Sjonno De kids zijn dus wel beter gaan slapen je hebt slechtere tijden gekend toch?

Helaas heb ik niet geshopt vandaag het kwam er niet van. Maar we zijn vanmiddag nog even bij mijn broertje en zijn vriendin geweest en daarna nog naar vrienden. Zij moet nog 6 weken tot ze gaat bevallen.
De meiden lagen laat op bed maar sliepen wel meteen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 30 jan 2011 - 21:13

Goedemorgen!

Hier Rick 2 keer wakker geweest vanacht, niets voor hem dus ik had ook echt zoiets van huh? Maar beide kids wel tot 8 uur geslapen. Ik zal het maar niet te hard roepen maar het slapen gaat hier de laatste tijd vrij goed. Lisa slaapt door 's nachts en het is de laatste tijd vaak tussen kwart over 7 en 8 dat ze wakker zijn dus dat is ook lekker! Rick gaat met plassen trouwens supergoed, poepen lukt vaak niet op de wc en dat doet hij dus 9 van de 10 keer als hij voor het slapen een pamper aankrijgt. Hij wil zelf overdag iig geen pamper meer aan en als we 1 ongelukje per week hebben is het veel! Met Lisa gaat ook alles goed, zeer pittig dametje, daar zijn we nog niet mee klaar. Van de week terroriseerde ze zelfs de speelgoedhoek bij de supermarkt Embarassed Stonden 2 meisjes van een jaar of 7 -8 en madam krijgt het voor elkaar om die weg te jagen. Lisa toch ff duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is, ze slaat er ook regelmatig op bij Rick, dus madam heeft een conequente aanpak nodig. Verder is het een heerlijk mopje, kletst echt de oren van ons hoofd en volgende week mag ik haar al opgeven voor de psz. Time flies!

@ MM...jammer dat je niet hebt kunnen shoppen. Verder wel een leuke zondag gehad zo te lezen..
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:27

goedemorgen!!

Ik ben weer bij de fysio geweest, ben denk ik ook meteen 2 cm groter..Very Happy ben gekraakt haha!! lucht wel enorm op....Very Happy Merle was mee geweest en die heeft het super gedaan, jemig stond er versteld van...Very Happy Indy is lekker op school!!
Van het weekend is INdy naar kabouter plop geweest, ze vond het super! Ros mocht natuurlijk mee!! ik ben nog even wezen shoppen en heb een gave rok gekocht..Very Happy verder ook 2 brillen uit gezocht..pff kon er echt niet meer onderuit maar goed!! over 2 weekjes zijn ze binnen!!
verder niets spannend mee gemaakt...vanavond avonddienst!! verder druk op het werk, moet eigenlijk onwijs veel telefoontjes plegen pffff soms voel ik me wel eens een secretaresse ipv dvc-er haha...maar goed ik vind het wel heel leuk om te doen.
ga ff 2e schermpie openen om te reageren!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:44

@ sjonno, waaahhh die lisa toch!! pittige tante dus!! die zal der mannetje wel staan later.
ben je intussen wel weer helemaal opgeknapt?

@ limburg, bijna trouwen!! SPANNEND!!!!!!!!!
ojee kijk maar uit met de make up ja :S
lekker geshopt op hema.nl!! cheers succes bij de verlos

@ petteflat, hoe is je weekendje disney geweest?? en met de beeb?????

@ petra, gelukkig een klein beetje rust in huis..poeh!

@ linsdya, ging alles goed met je kleine man naar de kleuterschool?
haha je kleine man mooi achter laten in de ballenbak he... :P :P :P

@ sandra, jaaaa c.as ook naar de kleuterschool spannend!!!!

@ mm, ahh toch niet geshopt helaas. (hier was het koopzondag)
leuk zeg wordt je bijna tante!!
je kleine meid is zich ook ineens als een speer aan het ontwikkelen he!! lekker joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 30 jan 2011 - 23:20

Goedemorgen,

Ik heb mijn ochtendwandeling al gehad. Ik ben met de kleuterklas waar mijn kleine man ook inzit mee gelopen na de bieb. Wel goed opletten zeg, ze lopen overal heen als ze de kans krijgen Very Happy Daar heeft een mevrouw van de bieb een leuk verhaaltje voor gelezen en ze mochten allemaal twee boeken uitzoeken. Het was wel koud zeg maar ja niks aan te doen.
Dadelijk mijn kleine man weer ophalen en dan na het ziekenhuis en dan even na de winkels. Ik hoop dat mijn moeder ook binnenkort eruit komt want wat geloop allemaal zeg en in die kou, bah.

MM, de kamer van je meisje is echt hele leuk, een echte meidenkamer. Jammer dat je niet kon shoppen volgende keer.

Sjonno, zo pittige tante is Lisa zeg. Een beetje pit kan er wel inzitten maar teveel is ook weer niet goed. Komt vanzelf denk ik wel als ze op school zit. Leuk dat je ouders een nieuwe auto hebben, wat voor één is het? Je weet nooit misschien win je de lotto dan kan je er een kopen.

Beegee, zo jij wordt een echt kantoormiep Very Happy Leuk Kabouter Plop. Ja slim bekeken van mij he, lekker shoppen en kind in de ballenbak :P

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 31 jan 2011 - 1:43

Hoi hoi, hier ben ik weer. Pff wat een brakke nacht hebben we weer achter de rug. Wordt zo langzaam aan beetje irritant van F. hij doet zo raar steeds. als hij naar bed moet, dan begint hij na paar minuten te gillen, krijsen, en hij houdt gewoon niet op. Heb al geprobeerd om hem dan te laten liggen, maar hij blijft gewoon krijsen. Dan haal ik hem op een gegeven moment toch uit bed, leg ik hem even 5 min bij mij op de bank. Daarna weer terug naar bed en dan valt hij in slaap. Echt irritant, wil niet dat dit een gewoonte gaat worden, maar lijkt er wel op. Vannacht ook weer paar keer krijsend wakker geworden, uiteindelijk toch maar bij ons in bed genomen. Daar heeft hij wel geslapen maar ik niet veel. Vanochtend toen m’n man opstond in z’n eigen bed gelegd en toen hebben ze allebei super geslapen nog. Heb ze om 9 u wakker gemaakt.

Hij blijft ook maar aan het kwakkelen. Z’n oogjes zijn gelukkig weer zo goed als beter, maar nu blijft ie nog steeds super verkouden, en dat hoesten komt ie ook maar niet vanaf. Heel vervelend dus.

Met. S. gaat alles goed. Die is heerlijk aan het spelen nu. Weinig over te melden nu.

Vanochtend zijn we bij een vriendin langsgeweest, daar hebben de kids ook prima gespeeld met haar zoontje.

Afgelopen weekend hebben we het weer druk gehad, zaterdag zijn we voor vensterbanken op pad geweest. Hebben graniet uitgezocht. Heel mooi. Verder voor een open haard op pad geweest. Veel info wijzer en we zijn er al een heel eind uit welke het gaat worden.

Verder was het ook weer een vreemd weekend. Schoonmoeder was eigenlijk jarig. Dus dat zijn dan weer rare dagen. Zondag was er dan ook een mis voor haar in de kerk. Daar ben ik even met S. naartoe geweest. Man was met F. thuisgebleven. S. had het super goed gedaan, heel netjes stil geweest en ook goed blijven zitten. Daarna even langs het graf en toen zijn we bij m’n schoonvader geweest. Daar hebben we met z’n allen wat gedronken en ook met z’n allen gegeten.

Morgen mag ik weer een dagje werken en de kids dus naar het kdv.Hopelijk gaat het net zo goed als vorige week.

Nu weer even teruglezen en op jullie reageren. Daarna vlug aan de was beginnen, d’r ligt weer een boel op me te wachten.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 31 jan 2011 - 1:57

Lindsya: Wat leuk dat je met de klas naar de bieb was geweest. Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat leuk dat de verpleegsters haar bed versierd hadden. Ideaal shoppen zo bij de Ikea. S. zou volgens mij echt niet in d’r eentje in die ballenbak blijven. Dat is echt een watje. Haha.

Sjonno: Wat balen zeg dat hij met zo’n tegenzin nu naar de psz gaat. S. heeft dat hier ook een tijdje toen gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter. Erg vervelend als je ze zo weg moet brengen. Hmm en die Lisa dat wordt me er eentje dus. Van die grote kids wegjagen. Oeps. Wat lekker dat ze zo goed slapen de laatste tijd.
Leuk is dat he een nieuwe auto. Wij hebben in 2006 onze auto splinternieuw gekocht. Echt leuk is dat. We rijden er nu nog steeds in, bevalt super. Wat goed dat het zo goed gaat met rick z’n zindelijkheid.

MM: Wat super dat R. zich zo goed ontwikkelt. Gaat snel met haar de laatste tijd of niet? Mooie kamer heeft E. gekregen zeg. Zag de foto’s op hyves. Helemaal trots. Wat leuk dat jullie bijna een neefje of nichtje krijgen.

Limburg; Ideaal internet shoppen haha. Ai dat is minder dat je uitslag kreeg van je make up. Hopelijk hebben ze nog iets anders voor je waar je wel tegenkan. Nog een paar dagen he. Spannend. Oeps een brandwond dat is minder.

Beegee: Wat leuk dat Indy naar Plop is geweest. Ai en weer gekraakt. Hopelijk gaat het snel goed werken allemaal. Was je er trouwens nog uitgekomen met je sax? Zo zo 2 brillen tegelijk gekocht. Toe maar haha.

Meeko: Jaaaa je verlof is begonnen. Lekker van genieten. Zag alleen op hyves dat je dit weekend ziek bent geweest. Dat is dan weer een minder begin van je verlof. Heb je gisteren behangen?

Petra: Wat fijn dat Dylan even bij je ouders is gaan logeren. Hebben jullie goed geslapen toen, of was Lynn toen ook aan het spoken? Hopelijk ben je een beetje bijgetankt. Tis ook niet niks allemaal. S. zo lang van huis. Petje af hoor voor je hoe je het allemaal klaar speelt.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 31 jan 2011 - 2:16

Hoi meiden,

Ik neem me telkens voor om weer mee te gaan schrijven, maar het komt er gewoon niet van.. druk druk druk, sorry! Ik lees wel trouw mee hoor!

Hier is C vanmorgen voor het eerst wezen wennen op de basisschool, het ging super! Ik ben zo trots! Hij heeft helemaal niet gehuild, ook niet bij het weg gaan, en toen ik hem op kwam halen, vroeg hij meteen wanneer hij weer mocht! Echt fijn dat het zo goed ging!

Verder gaat het hier zijn gangetje, S gaat de ene dag goed, en de andere dag drama... Als het meneer niet zint die dag, dan heb je dus echt pech.. huilen en drammen om alles is het dan.. poeh, echt zo’n pittig ding! Gelukkig gaan de nachten de laatse tijd wel goed ( afkloppen!!)

C is op het moment helemaal verslaafd aan de ds.. echt erg... Hij mocht 1 keer bij m’n moeder op dat ding, en sindsdien is hij er helemaal weg van... hij mag er een half uurtje achter per keer, maar hij zou er de hele dag zoet mee kunnen zijn geloof ik.. maar ik vind hem eigenlijk gewoon nog te jong voor dat soort dingen! Hij zit gewoon super mario te spelen en dat gaat hem nog goed af ook.....

Fijne dag allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 31 jan 2011 - 2:31

Middag!

Kids liggen in bed en ik heb behalve stofzuigen en was strijken nog niet veel uitgevoerd vandaag, heerlijk lui dagje mag ook wel is.

@ Sandra...wat goed dat C. het zo goed heeft gedaan op de basisschool! Rick heeft gister met de ds van zijn neefjes gespeeld en daar heeft hij het nu dus ook heel de dag over. Nu is Chris zelf aardig verslaafd aan de playstation en de wii dus hij begon al dat zo'n ds wel leuk was voor Rick, toen heb ik hem maar duidelijk gemaakt hoe ik erover denk.

@ Rupsie...wat F doet met slapen heeft Lisa ook een tijdje gedaan. Ik pakte haar dan uit bedje, zong een liedje ( Lisa wordt daar erg rustig van ) en dan kon ik haar terugleggen. Van de een of de andere dag ging ze ook weer ineens zonder mopperen naar bed, fase zullen we maar denken Wink . Rare dagen dan idd, zo'n verjaardag van je schoonmoeder. Goed zeg dat S. zo stil bleef zitten in de kerk. Rick is vorige week met mijn paps meegeweest naar de kerk, hij heeft zich daar supergedragen ( allemaal oudjes kwamen over z'n bol aaien omdat hij zo lief was geweest ) maar opa ook meteen duidelijk gemaakt dat hij alleen nog maar meeging als de kerststal er stond haha.

@ Lindsya...leuk dat je met de klas van Omer naar de bieb bent geweest. Mijn ouders hebben een skoda gekocht. Welk type ben ik ff kwijt, is de greenline dus daar hoef je geen bpm en wegenbelasting bij te betalen. Altijd lekker natuurlijk.

@ Beegee...je bent dus weer 'lekker' gekraakt! Leuk dat Indy naar plop is geweeest!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum