Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 19 dec 2010 - 5:13

Hallo!

Wat een sneeuw he? Volgens mij ben ik de enige die het voort hartstikke beu is haha. Ik ben gister toen ik van de kapper afkwam keihard onderuit gegaan, mijn nek, arm, schouders en ribben doen echt hartstikke pijn. Gaat wel over maar fijn is het niet.

Gisteravond bij vrienden het sinterklaasspel gespeeld, leuke avond gehad. Kids waren bij mijn ouders en Lisa heeft gewoon 12 uur en een kwartier achter elkaar geslapen, is bij ons nog nooit voorgekomen haha. Rick had ook goed geslapen maar wel vroeg wakker. Hij is de laatste tijd ook zo brutaal, echt niet leuk meer. Verpest gewoon de sfeer hier een beetje in huis.

Vanochtend ben ik al met 2 collega's de praktijk weesten versieren. Onze baas wordt vandaag 50, ben benieuwd wat hij er morgen van vind! Morgen dus ook ff naar het werk om taart te eten, kids gaan mee dus het wordt een hele toer met dit weer haha.

@ Limburg...lekker aan het klussen dus bij jullie in huis, babykamer en keuken! Ik weet niet of je in de gaten hebt gehad dat je de naam van het zoontje van je aanstaande gebruikt hebt ipv alleen S?

@ Beegee...wat leuk dat Ros met Indy naar de film is. Heeft Indy daar alleen geduld voor? Rick met is met de show van piet piraat en kabouter plop wel 100 keer gaan staan, liggen verzitten enz. Dus hij heeft het geduld nog echt niet haha.

@ MM....jullie kleine meid vermaakt zich dus prima in de sneeuw!

@ Lindsya...bij jullie dus een dik pak sneeuw gevallen. Heb het idee als ik al die nieuwsberichten lees het hier eigenlijk allemaal wel meevalt, denk zo'n cm of 5.

@ Meeko...wat grappig die echo foto's. Je ziet idd dingen van Senna terug.

@ Rupsie...en zijn de kids wat gezelliger vandaag?

@ Petteflat....hoe gaat ie met jou?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 19 dec 2010 - 5:20

@ Sjonno, dank je voor de tip, had het idd niet in de gaten dat ik zijn naam gebruikte ipv de afkorting, heb het aangepast. Oei gevallen, dat is niet mooi! Hopelijk gaat de pijn snel weg en blijft het vallen je nu bespaard. Heb je nog iets bijzonders laten doen bij de kapper? Wat lekker dat L. zo lang heeft geslapen, hopelijk doet ze dat nu ook thuis. En R. zo brutaal, hopelijk trekt hij weer snel bij want dat gedrag is voor niemand leuk. Vind je baas het wel leuk die versieringen? Lekker taart, daar heb ik ook wel zin in haha.

Mijn vriend is nu S. aan het halen, weer eens een keer niet bij haar. Ben blij als ze thuis zijn met dit weer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 19 dec 2010 - 8:50

Hallo allemaal,

We zijn goed opgeschoten in mijn moeders huis, gelukkig. Alleen moet er nog een lamp opgehangen worden en nog twee railsen in de woonkamer voor de gordijnen. Ze heeft ook een berghok en daar moet planken opgehangen worden maar dat kan ook later is niet zo heel belangrijk. Veel dozen uitgepakt en morgen komt haar slaapkamer, goed alles schoonmaken en dan is het klaar. Misschien blijft ze er al morgen slapen en anders dinsdag want haar bankstel hebben we nog niet gehaald.
Mijn kleine man is bij zijn papa gebleven, hij wilde niet na buiten dus hij is lekker binnen gebleven.
Morgen gaan we kerst vieren op de psz. We gaan kerststukje maken en na het verhaal luisteren denk ik.

Sjonno, oei dat je gevallen ben. Ik moet zeggen ik ben de sneeuw ook al zat, nu is het echt teveel. Minder dat Rick zo brutaal is, weer een andere nieuwe fase, gaat ook weer over moet je maar denken Very Happy Leuk dat je baas jarig is morgen, leuk dat jullie de praktijk versierd hebben.

Beegee, lekker aan de schoonmaak geweest vandaag heerlijk. Hoe vond Indy de film Rapunzel? Wij hebben het boek vorige week in de bus gekregen, leuk verhaal.

Limburg, toch een hele andere kleur voor de babykamer, zo blijf je soms veranderen Very Happy Nieuwe keuken en nieuwe vloer, jullie gaan dus in de verbouwing, hopelijk is het allemaal op tijd af, succes.

MM, bij ons is er echt heel veel sneeuw gevallen. Ik zat rond de 10 cm zo. Leuk dat je meisje ben wezen sleeën.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 20 dec 2010 - 2:13

Hoi hoi. Wij hebben gisteren een rustig dagje thuis gehad. Wel lekker vond ik. M’n man is de komende dagen ook thuis. Die heeft op het moment alleen buitenwerk (op het dak) en dat is gewoon niet te doen nu, dus is hij thuis. Vanmorgen heeft ie mooi S. mee naar de psz gebracht. Waren lekker met z’n 4en gegaan. De kids op de slee. Ze vonden het geweldig allebei. En voor s. ook eens leuk dat papa weet waar ze op de psz zit 
Ze had het erg leuk gehad. Ze hadden kerst gevierd. Lekker wat gegeten en mooi versiering meegekregen.

Daarna ben ik boodschappen wezen doen, en m’n man is met F. op pad geweest. Voor de bouw moest die wat kopen en daarna even naar m’n schoonvader geweest. F. vond het geweldig, mocht in de bus van m’n man mee. Daar zit ie lekker voorin en hoog natuurlijk, die kon alles goed bekijken.

Ik vond het niks om met die sneeuw op pad te moeten. Brrr paar keer aan het schuiven gegaan. Er is hier ook heel slecht gestrooid, dus de wegen zijn behoorlijk slecht.

Morgen de hele dag werken. De kids gaan morgen naar het kdv en daarna breng ik ze naar m’n ouders. Daar eten ze mee en blijven ze ook slapen. Dan hebben m’n man en ik een afspraak  Jeej heb er nu al zin in. Als het goed is weten jullie nog wat.

Limburg: Zo jij lag er vroeg in zeg. Maar wel heerlijk toch. Je zult het wel nodig hebben gehad. Wat leuk dat jullie een nieuwe keuken willen. Wat voor iets?

Lindsya: Vandaag nog bij je moeders huis geloof ik he. Een van de laatste dagen overhuizen toch? Leuk kerst op de psz vieren. Mogen jullie erbij zijn?

MM: Bij jullie vinden ze het ook leuk dus in de sneeuw. Hier is het ook een groot succes.

Beegee: hoe vond Indy de film? Ik geloof niet dat S. daar geduld voor zou kunnen hebben haha.

Sjonno: Argh dat is balen zeg dat je onderuit bent gegaan. Dat is idd het mindere aan de sneeuw, naast het auto rijden ook. Wow Lisa heeft idd lang geslapen. Wat leuk dat jullie het zo versierd hebben. Minder dat Rick brutaal is. S. kan er de laatste tijd ook wat van, vooral een grote mond. Heel vervelend.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 20 dec 2010 - 2:58

Hallo!

Wat ligt er weer een berg sneeuw zeg, bah, heb het echt gehad haha. Vanochtend even met Rick naar mijn werk geweest, taart gegeten en even gezellig gekletst. Mijn paps had ons weggebracht en hij had Lisa even meegenomen naar mijn opa en oma. Dus die heeft zich ook prima vermaakt, die oudjes in het verzorginstehuis vinden het helemaal geweldig als er van die kleine kids op bezoek zijn. Bij Lisa lijkt de verkoudheid eindelijk wat minder te worden. Ze hoest nog wel maar het snotteren is een heel stuk minder.

Rick heeft morgen kerstlunch op de psz, ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. En dan heeft hij vakantie, bijna 3 weken en dan vanaf januari gaat hij 3 dagdelen.

@ Peka...lekker dat je man thuis is. En ook leuk dat hij S mee naar de psz kon brengen! Rick vind het ook altijd feest als papa of opa hem gaat wegbrengen en/of halen.

@ Lindsya...fijn dat de verhuizing zo goed als achter de rug is. Hoe was de kerstviering op de psz?

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 20 dec 2010 - 3:35

Hallo meiden,

Wat een sneeuw is er gevallen zeg, bij jullie ook zo erg? De snelwegen waren vanochtend goed te doen maar heb 2 keer vast gezeten om het parkeerterrein bij het werk op de komen en 2 keer zat ik volledig vast, heb met veel moeite en zonder hulp mijn auto er weer uit gekregen. Het industrieterrein was erg slecht en ook een paar keer behoorlijk gegleden, lang leve de zomerbanden. Net waren de snelwegen een stukje slechter dan vanochtend, op de linkerbaan lag er veel ijs. Ben blij dat ik weer thuis ben en helemaal blij als de mannen vanavond ook veilig thuis zijn gekomen.

Verder heb ik veel last van mijn buik en helemaal na het eten. Dan heb ik echt het gevoel dat m’n buik totaal geen ruimte meer heeft, ligt echt gelijk onder m’n borst heb ik het gevoel. Dan heb ik echt een zere buik en weet dan ook echt niet meer hoe ik moet zitten.

Morgen komt er ook een meneer langs om de vloeroppervlakte beneden op te meten en dan gaat hij een offerte maken. Druk met mannen over de vloer want ze komen morgen ook voor de keuken meten.

@ Lindsya, fijn dat jullie gisteren goed zijn opgeschoten in het nieuwe huis van je moeder. Is haar slaapkamer vandaag geleverd? Hoe was de kerstviering vandaag op de psz? Ja de vloer en keuken moeten echt op tijd af daarom moeten we er deze week haast achter zetten want wil geen geklus in mijn zwangerschapsverlof. Eigenlijk zou er als eerste opnieuw gestucd en geverfd moeten worden maar dat gaan we nu maar doen na mijn zwangerschapsverlof.

@ Rupsie, kan me voorstellen dat ze het geweldig vonden op de slee en dan ook nog eens met zijn allen. Kan je man thuis nog wel aan de slag, bijvoorbeeld binnen? Wat leuk morgenavond, alvast veel plezier! We willen een strakke, witte keuken en een lichte vloer. Nu zit er een houten keuken in en hebben we een donkere vloer, beide niet onze smaak.

@ Sjonno, hoe vond je baas de versiering? Wat leuk dat R. ook kerstviering heeft op de psz. Weet helemaal niet of S. dat heeft op het kdv, denk het wel maar dat zal madam ons wel niet tegen ons vertellen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:55

Goede-avond!!

Zoo Ros heeft net al het speelgoed uitgezocht...Very Happy haha!! zal wel last hebben van voor nesteldrang ofzo...Vandaag met Merle naar de huisarts geweest heeft het super gedaan!! was weer helemaal opgeknapt Very Happy verder moeten we wel naar de uroloog omdat haar binnenste schaamlipjes nog aan elkaar zitten en dat zou eigenlijk al open moeten zijn. Ze plast steeds in kleine beetjes en daarom moeten we even kijken of de uroloog het open wil maken of niet..ben benieuwd morgen maar even afspraak maken...
ach we blijven bezig he!! Very Happy

Indy had de film echt super gevonden!! helemaal leuk want ze had fristi gekregen en ook nog popcorn..Very Happy ook Ros vond het leuk angel whaha!!

* even 2e schermpie openen Very Happy *


@ limburg, ook hier word samen opgeruimd alleen op de een of andere wijze vind ik toch nog op veel plekken speelgoed..Very Happy of net voordat we naar boven gaan is er nog even wat omgetrokken door merle...
fijn een compromis met je vriend.....!!
das balen als de vaatwasser het niet doet...zou dat zo k*t vinden.... :shock: :shock:

@ sjonno, ik vind sneeuw geweldig als ik binnen mag blijven en gewoon alleen naar buiten hoef te kijken...heb vandaag 20 minuten over gedaan om op het werk te komen i.p.v. 3 baaahhh!!!
ohh minder dat ie brutaal is..heb je ook een rede in gedachte waarom?? of gewoon zomaar?

@ lindsya, ohh jemig wat gaat het hard zo met je moeders huissie!! volgens mij is je moeder wel heeeeel blij met al jou hulp!!
Ahh wij hadden het boek ook gekregen! vond het daarom ook echt leuk voor der!!

@ rupsie, WHAHAHA papa heeft ook de weg naar de psz geleerd..:P
ohh gezellig morgen de afspraak!! Very Happy



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 20 dec 2010 - 9:22

* Beegee En hoe vond ze rapunzel? Wat je zegt met kleine stapjes kom je er ook! Moet je er mee naar de uroloog?? Ik ben benieuwd wat ze er van zeggen want ik begin ook steeds meer te twijfelen.

* Limburg Dus je bent in je relax-outfit op pad geweest. Zijn jullie er al uit of de keuken en vloer wat gaat worden?

* Sjonno Ohhh jij bent dus hard gevallen kan me voorstellen dat je dan de sneeuw zat bent. Wat vond je baas van zijn versieringen?

* Lindsya Jeetje jullie zijn heel hard opgeschoten met je moeders huisje!! 10 cm is een hoop sneeuw zeg!

* Rupsie Leuk dat je man thuis is en met de kids op pad gaat.

Mijn werkdagje zit er weer op... nu weer heerlijk 2 dagen vrij!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 20 dec 2010 - 10:12

Hallo allemaal,

De kerstviering was leuk en gezellig. We hebben een kerstboom gemaakt en dan moest je die versieren met dat play mais, harstikke leuk. Toen het verhaaltje gehoord hoe het kindje Jezus geboren was en toen wat gedronken en wat lekkers erbij. Allemaal kerst knutslewerkjes rijker en ze hebben een kadootje gehad. Ik heb nog foto's gemaakt, ik zou ze op mijn hyves zetten morgen.
Bij mijn moeder het bed in elkaar gezet, woensdag waarschijnlijk de kast en het bankstel halen we donderdag op dus dan gaat ze er ongveer in, gelukkig. Ben ook even langs mijn vriendin geweest die zwanger is en haar even met de babykamer geholpen en alles inrichten. Ze is nog niet helemaal zichzelf na het overlijden van haar man dat is logisch maar ze kan zichzelf nergens toe zetten om een begin te maken dus nu is de kamer aardig af, gelukkig.

Beegee, leuk dat ze Rapunzel leuk vond. Oh zijn jullie ook lid van de Disney club? Mijn moeder is soms niet al tevreden wat ik allemaal voor haar doet helaas. Op den duur wordt het "gewoon" wat ik allemaal doet voor haar maar ja ik hoop dat ik meer rust gaat krijgen als ze daar woon.

Rupsie, stoer dat F. met zijn vader opstap is geweest met de bus, daar kan je jongen niet blijer mee maken.Werk ze morgen en heel veel plezier.

Sjonno, leuk dat de verjaardag gezellig was van je baas. Oudjes zijn altijd blij als er kleintjes in de buurt zijn, merk ik ook altijd bij mijn oma. Gezellig dat Rick een kerstlunch heb morgen, mag je daar bij zijn of niet?

Limburg, snel dat er morgen allemaal al mannen komen voor de vloer. Ja je heb gelijk dat je er nu vaart achter zet anders zit je inderdaad in je zwangerschapverlof. Het is inderdaad niet te doen op sommige wegen met autorijden.

MM, lekker genieten van je twee vrije dag, heerlijk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 20:45

Goedemorgen,

@ lindsya, ja dat is ook zo dat het weer gewoon wordt allemaal...eigenlijk wel jammer want je loopt je benen onder je kont uit en dan wordt het eigenlijk niet echt gewaardeerd...
wat een leuke kerstviering!
Ros was gister ook geweest met indy, ze hadden wat lekkers gegeten en kerststukje gemaakt.

@ mm, inderdaad naar de uroloog ben ook heel benieuwd moet ook zeggen dat ik gewoon wil dat het open is...Het hoort zo niet en klaar ik wil dat het is zoals het hoort Embarassed ...zelf ben ik ook nogal gevoelig voor blaasontsteking/schimmelinfecties nou met alles nog dicht vergroot dat natuurlijk..Ook denk ik dat ze er nu nog weinig last van zal hebben en het haar ook niet zal ''schaden'' als het gedaan wordt..
ga straks effe bellen voor een afspraak zal vast pas in het nieuwe jaar terecht kunnen....

Kids gaan naar oma en ik werken..ros ging thuis aan de slag met de plinten etc..(jaja dat moet nog steeds :P) mijn vriendin is overmorgen uitgerekend en ik slaap al een paar dagen slecht haha wachten op een telefoontje...
Nou ga er snel vandoor op de fiets :face: en dan werken

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 20:49

* heb even gebeld en Merle mag gewoon maandag al langs komen in het ZH* jemig dat gaat snel!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 20 dec 2010 - 22:00

Goedemorgen,

Mijn kleine man en ik hebben allebei geslapen tot 9 uur. We waren duidelijk moe Very Happy Vanmiddag gaat die na de psz en ik ga even de kerst kadootjes kopen, heb ik die vast binnen. Donderdag doe ik even boodschappen, heb ik dat vast voor de kerst drukte gedaan.

Beegee, dat is zeker snel dat Merle mag langs komen, succes in ieder geval maandag. Leuk dat Indy ook kerstviering had. Wanneer krijg Indy vakantie? Hier is het donderdag voor de psz en vrijdag voor de hele school. Spannend dat je vriendin is uigerekend. Doe je voorzichtig op de fiets, werk ze.
Ja het is zeker jammer, ze verwacht ook steeds meer daar heb ik zelf nu een rem opgezet en mijn man kan er soms ook heel boos over worden. En met daar te wonen heb ik al een grote zorg minder, dus het moet goed komen Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 21 dec 2010 - 3:30

@ Beegee, heeft Ros dat uit zich zelf gedaan? Kan ik hem niet een dagje lenen? ;-) haha. Wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen bij de uroloog. Ja is zeker rot dat de vaatwasser het niet doet en dit is denk al de 2e keer en de 2e week, verschrikkelijk. Eerst deed die het nog en wouden we na de bevalling gaan kijken maar nu gaan we er toch maar snel werk van maken. Is jouw huis zo dichtbij je werk? Is Ros nu helemaal klaar met de plinten?

@ MM, over de vloer en keuken zijn wel uit. Bij de keuken gaat het tussen 2 soorten, iig een wit en strakke keuken en hopelijk ook in het hoogglans. De kleur van de vloer heb ik ook gezien alleen dat merk verkopen ze niet waar wij het waarschijnlijk gaan kopen maar ze hebben vast wel een soort gelijke. Lekker vandaag en morgen vrij, ga je nog iets leuks doen of blijf je lekker binnen?

@ Lindsya, klinkt als een geslaagd kerstfeest, leuke dingen hebben jullie gedaan. Hoever is je vriendin in? Wat erg dat je moeder alles wat je voor haar doet als gewoon ziet, kan daar nooit goed tegen. Jullie hebben lekker uitgeslapen, heerlijk! Groot gelijk dat je nu al je boodschappen haalt voor kerst, wij moeten ook maar weet echt niet wanneer we dat moeten doen.

Net is er iemand langs geweest om de meterstanden op te nemen, ben benieuwd. Heb echt geen die op hoeveel die vorig jaar stonden.

Heb het vandaag een beetje gehad met mannen, nou ja met mijn vriend haha. Word er soms zo moe van dat hij (in mijn ogen) soms zo weinig in huis doet. Is toch een kleine moeite om gelijk je rotzooi op te ruimen of je glas in de vaatwasser te zetten of de lege flessen op te ruimen? En dan mij verwijten dat die zo weinig in huis mag doen, ik vind dat hij dat uit zich zelf moet doen, aan mij word er ook niet gevraagd of er opgeruimd moet worden ofzo. Gisteren dan gevraagd of hij de was in de droger wou doen als de wasmachine klaar is, kom ik vanochtend beneden natuurlijk niet gedaan. En dan gek vinden dat ik nooit iets aan hem vraag. En dan zit die nu weer te zeuren over het eten maar zelf met een voorstel komen ho maar of niet verder nadenken. Zo genoeg frustratie geuit haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:40

Avond!!

Zoo drukke dag vandaag gehad op men werk!! Ben nu net klaar..:p even nog thuis werken...

@ lindsay, indy mag donderdag nog naar school en heeft dan vanaf vrijdag vrij t/m 10? januari....(even uit mijn hoofd)
goed van je om ff op de rem te trappen!! al is dat niet makkelijk he!!!

@ limburg, tsja soms heeft die van mij het op zijn heupen en dan moet er van alles gedaan worden...dit is overigens zelden hoor!!
Ohh mannen!! herkenbaar hoor, ik denk soms ook wel eens DOE EENS IETS....alleen vaak is dat niet echt eerlijk aangezien hij ook redelijk wat doet alleen ik moet hem aansporen anders ziet ie het niet....als ik hem aanspoor doet ie het ook netjes namelijk...
ja de plinten zijn klaar, moeten alleen nog een keer geschilderd worden....

@ petteflat, hoe is ie????

@ rupsie, hoe is je afspraak gegaan??/ en jemig weet je dat ik gewoon aan het twijfelen ben gegaan over je afspraak...........maar goed ik ga er vanuit dat mijn eerste ingeving klopt......Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 21 dec 2010 - 9:13

* Lindsya Wat lief dat je je vriendin zo heb geholpen kan me voorstellen dat ze met "tegenzin" alles klaar maakt voor de babykamer.. Tuurlijk zal ze er naar uitkijken maar het is wel dubbel!

* Beegee Zo je mag snel komen zeg! Het zal mij benieuwen.. ik snap je gevoel maar toch is mij wat anders afgeraden ivm littekenweefsel.

* Limburg Zo dus dan nog even snel een nieuwe keuken en vloer voor dat je gaat bevallen super toch! Ik krijg morgen gezellig visite met een vriendin en haar kids.

Vandaag een lekker dagje gehad. Met R. bij de fysio geweest en die vond dat ze zich heel goed ontwikkeld in de afgelopen 2 weken. Ze zit dus nu ook los! Wel hebben we het ook gehad over het niet eten van bijvoeding en ze gaf aan dat dit ook te maken kon hebben met haar nog niet super ontwikkelde nekspieren. Dus er word nu overlegd tussen de fysio en de logopediste.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 21 dec 2010 - 11:10

Hallo allemaal,

Mijn kleine man was na psz erg moe. Het was zijn laatste dag vandaag, ik dacht donderdag maar zijn vakantie is al begonnen tot 10 januari. Hij mag de eerste dag na de vakantie gelijk weer oefenen op kleuterschool en de schoolfotograaf komt dan ook weer leuk.
Ik ben geslaagd voor de kadootjes voor hem, alleen nog voor mijn man. Ik heb ook het eten besteld voor de kerst, we gaan de eerste kerstdag gourmetten met zijn drieën en de tweede zien we wel. Morgen even na de stad voor ons kleine nichtje, ik wil bij de WE voor kleertjes voor haar kijken.

Limburg, mannen zijn soms heel makkelijk betreft huishouden. Mijn man hoef van mij niks te doen in het huishouden maar wel zijn rommelen een beetje opruimen en dat doe die gelukkig wel maar soms moet je hem daar wel aan herinneren Very Happy Mijn vriendin is nu 27 weken en paar dagen, ze krijgt een meisje, echt meidenhuis want ze heeft al een dochter dezelfde leeftijd als mijn boef. Het is inderdaad niet leuk van mijn moeder maar ik doe al het huishouden en voor haar en toen voor mijn vader zorgen vanaf mijn 15 jaar dus daarom is het "normaal"

MM, goed dat je meisje los kan zitten en dat de fysio tevreden is, daar doe je het voor.

Beegee, lekker uitrusten van je werk meis. Dan gaan ze dezelfde tijd weer terug na school, alleen die boef van mij heeft nu al vakantie.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:28

@ mm, wat goed zeg je dametje gaat mooi vooruit!!
fijn om ook positief nieuws te horen he....

@ lindsya, schoolfotograaf is altijd leuk!!..Very Happy heeft de we ook meiden kleding...noooooit geweten, ook een keer binnen hoppen....

Merle ligt net op bed en indy is met ros mee...Ik heb hoofdpijn en ook nog flinke buikpijn.... Sad bah!!
ga zo ff op de bank liggen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 22 dec 2010 - 1:51

Hallo allemaal, hier ben ik weer.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: IK BEN ZWANGER !!!, jahoe. Gisteren de echo gehad en het was helemaal prima. Ben nu 8 weken + 1 dag. Helemaal blij dat ik het nu van de daken mag schreewen. Ik ben uitgerekend op 2 augustus. (zelfde datum als dat ik bij S. was uitgerekend, hoe toevallig)

Vanochtend gelijk de intake ook gehad bij de vk. Bevalling van F. doorgesproken nog. En het staat nu al voor 99% vast dat ik met ong. 38 weken ingeleid ga worden. Wel een fijn gevoel iig. Ik krijg ook extra echo’s om de groei in de gaten te houden van de baby. En waarschijnlijk vanaf 36 weken ong. onder begeleiding van de gynaecoloog, zodat die mij ook paar keer gezien heeft. Ik word dus goed in de gaten gehouden. Dit vind ik wel prettig natuurlijk. Nu maar hopen dat de bevalling van F. niet herhaald gaat worden.
Nog wel even stil op m’n hyves aub, want 1 schoonzus weet het nog en de vrienden weten het ook nog niet allemaal. We hadden het op de kerstkaart geschreven en die hebben we gisterenavond bij iedereen in de bus gedaan. Voor verschillende broers en zussen was het een verrassing, hadden het nu nog niet verwacht. Alleen maar leuk dus.

Nu ga ik even teruglezen en op jullie reageren.


Laatst aangepast door Rupsie op wo 22 dec 2010 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 22 dec 2010 - 2:02

Oja, moet ook de rest vertellen natuurlijk. Gisteren de kids naar het kdv gebracht. S. begon bij het wakker worden alweer te huilen. Eenmaal op het kdv, was gelukkig de leuke leidster er, dus viel het redelijk mee met het huilen. F. heeft bij het weggaan zelfs helemaal niet gehuild. Dus dat is helemaal super.

Vanochtend tegen de kids verteld dat ze een broertje of zusje krijgen. S. wil alleen maar een zusje want een broertje heeft ze al, haha. En ze heeft nu ook zelf een baby in de buik. Verder wil ze de baby graag zien, maar tja dat is een beetje lastig natuurlijk.
F. is nog te klein om er een goede reactie van te krijgen, dus daar kan ik weinig over vertellen.

Sjonno: Lekker 3 weken vakantie zeg die R.ick. En daarna 3 dagdelen. Wat leuk.

Limburg: Dat is minder dat je vast hebt gezeten met je auto. Ik gisteren ook op het werk. M’n baas heeft me eruit geduwd, haha.
M’n man kan idd binnen wel wat doen, maar het schiet voor geen meter op (zeg ik niet alleen hoor, hij vindt het zelf ook). Heel irritant idd soms die mannen, dat soort dingen snappen ze gewoon niet volgens mij. Is hier hetzelfde.

MM: Helemaal super zeg dat ze zo tevreden zijn over de ontwikkeling van R. Goed dat ze nu samen gaan overleggen.

Beegee: Fijn zeg dat je al zo snel terecht kan in het zkhs. Hopelijk valt het mee voor haar. Jeej wat goed dat Ros het speelgoed heeft uitgezocht zeg. Ojee hoofdpijn en buikpijn dat is minder. Hopelijk zakt het straks.

Lindsya: Klinkt als een leuke kerstviering op de psz. Wat goed dat je je vriendin hebt geholpen met de babykamer. Kan me voorstellen dat ze zichzelf nog niet is. Echt niet niks wat ze meegemaakt heeft.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:22

JAAAAAAA wat super leuk zeg....had ik gelukkig toch de goede afspraak in mijn hoofd bij jou...Very Happy

Ohh hier echt bagger!!! voel me zo bluhhh!!! moet eigenlijk gaan liggen op de bank, maar denk steeds dat dan dadelijk merle weer wakker wordt ofzo...en dat zou ook best kunnen aangezien ze van half 2 slaapt....pfffff

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 22 dec 2010 - 6:56

Hallo allemaal,

Vandaag even de boodschappen ipv morgen. Alleen vrijdag de gourmetschotel halen en nog wat stokbrood, het was nu al een gekke huis in de winkels. Zitten we wat te drinken en geef Ömer even over me heen, gatver wat een stank was het zeg. Gelijk na huis, maar hij mankeer niks dus waarschijnlijk iets verkeerds gegeten ofzo.

Peka, had ik toch de goede afspraak in mijn hoofd Very Happy Super dat de echo allemaal goed was. Gelukkig dat je een goede controle krijg deze zwangerschap. Leuk dat S. er al zo mee bezig is. Geod dat F. niet gehuild heeft bij kdv, gaat steeds beter gelukkig.

Beegee, hoe voel je nu meis? Beterschap. Ja de WE heeft meisjes kleding en dames kleding zelfs. De meisjekleding gaat vanaf maat 92.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 20:32

Goedemorgen!!

Volgens mij gaat er een ziektebom uitbarsten hierzo....om 07.00 indy die riep dat ze had gepoept bleek ze flinke diarree te hebben...07.15 merle uit bed die zat helemaal onder.... :shock: dus bad maar aangezet, intussen indy weer naar de wc was ze net wat te laat dus ook maar hops in bad...pfff..1 geluk bad hoeft vandaag dus niet meer...wasmachine draait alweer dus we gaan weer verder..
zelf zit ik ook ff niet in mijn hum, mijn buik blijft vervelend doen en mijn hoofdpijn is gelukkig wel al weg...*klopt ook meteen af!*

@ lindsya, jullie gaan vast gourmetten haha!!

Ik moet morgenochtend werken tot 13.00 en zaterdag begin ik om 15.00 dan heb ik slaapdienst en zondag ben ik pas om 15.00 weer afgewerkt...wij hebben een zieke anders had ik niet hoeven te slapen...zal wel heel pittig worden maar goed zien we dan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 22 dec 2010 - 22:13

Goedemorgen,

Ömer profiteer echt al van zijn vakantie want hij wordt rond 9 uur wakker, heerlijk. Zelf blijf ik nog moe, maak niet uit hoe lang ik slaap. Vandaag de laatste dingen doen in mijn moeder's huis dan kan ze over. Ik ben er nu helemaal klaar mee Very Happy

Beegee, ach dat is niet fijn op de vroege morgen. Hopelijk blijft het hier bij en worden ze verder niet ziek. Jij ook niet zo lekker, beterschap meis minder dat je zo lange dienst moet draaien terwijl je niet lekker ben. Ja wij gaan gourmetten Very Happy We wilden eigenlijk uiteten doen we elk jaar maar ik heb er dit jaar de kracht echt niet voor en dit is ook gezellig Very Happy

Zo ik ga zo even mijn buurmeisje van psz halen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 23 dec 2010 - 1:43

Hoi hoi. Hier een drukke dag voor de boeg vandaag. Vanmorgen al met S. naar de huisarts geweest. Die hoest al 2 weken zo enorm, daarnaast wordt haar stem inmiddels steeds minder. En niet te vergeten, spuugt ze steeds door het hoesten. Vannacht ook weer 2 keer. Nu blijkt ze een bovenste luchtweginfectie te hebben. Heb nu een drankje meegekregen die ze voor het slapen gaan moet drinken. En dan moet het beter worden.

Nu is ze naar de psz. Straks als we ze ophalen gaan we gelijk door naar een feestje. Zoontje van vrienden is vandaag jarig. Daar kunnen we helaas maar even blijven, want om 18 u moet ik alweer op m’n werk zijn, dan gaan we uit eten voor kerst. Krijg dan ook het kerstpakket. Dus dat wordt lekker glibberen op de weg om overal te komen. Wegen zijn behoorlijk slecht.

Vanmorgen zijn er ook al 2 mannen komen werken hier. Hebben het dak van de erker dichtgebrand (geloof ik). Maandag wordt het glas erin gezet overal, dus dan kunnen ze binnen ook weer beter vooruit.

Verder op het moment enorm beroerd. Terwijl ik eigenlijk de badkamer even wilde poetsen, maar moet echt even het eten laten zakken denk ik nu. Zit behoorlijk hoog nog even.

Beegee: Ojee dat is minder dat de ziektekiemen jullie bereikt hebben. Hopelijk zijn ze snel weer weg. Jij mag veel werken dus met de kerst. Dat is minder of niet?

Lindsya: Ojee wat balen zeg dat O over je heen spuugde. Lekker zeg dat hij tot 9 uur geslapen heeft. Nu jij nog wat minder moe worden. Dat zou helemaal mooi zijn.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 23 dec 2010 - 4:42

Ha meiden,

Ik meld mij ook maar weer even! Kan beter werken, dan ben ik minder druk...haha.

@rupsie: JEEEEEHHHH Zwanger!!! GEFELICITEERD!!! We schelen echt niet veel. Leuk, gaan we tegelijk op. Wat fijn dat het goed ging op het kdv trouwens met S.!

Nou alle kadootjes voor de kerst zijn binnen. Morgenavond gaan we naar mijn moeder, lekker tapas eten en kadootjes. 1e Kerstdag gaan we naar de Winterefteling en daarna bij ons thuis lasagne eten en 2e kerstdag gaan we brunchen bij mijn vader en 's avonds iets makkelijk thuis eten.

Pat gaat vanavond voor een auto kijken. Een Alfa Romeo. Ziet er leuk uit! Als die bevalt, dan mag hij hem gelijk meenemen en morgen overschrijven.

Met mij gaat het geod. Mijn buikje begint al een beetje te groeien. Misselijkheid is over, maar heb wel echt veel pijn in mijn borsten! Ook in mijn bekken enz. heb ik flinke steken de hele tijd. Dus dat beloofd veel goeds voor de toekomst.... :shock: Heb van de week al het eerste pakje gekregen van mijn vriendinnetje. Echt zo schattig, weer zo klein!

Nou ik ga vast aan het eten beginnen, hoef ik dat zo alleen nog maar te verwarmen. Gaan lekker makkelijk macaroni eten. Jammie!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum