Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 24 jan 2011 - 8:31

Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij. Mijn moeder heeft weer een hypo gehad en ligt weer in het ziekenhuis. We hebben vanaf 14.00 uur tot 20.00 uur in het ziekenhuis gezeten. Ik ben echt helemaal op dus ik ga vroeg na bed. Morgen moet mijn kleine man weer na de kleuterschool en dan begin het ziekenhuisbezoeken weer.
Ik reageer morgen even op iedereen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 24 jan 2011 - 9:24

Beegee, zal morgen even foto maken. Camera is stuk en als t goed is krijg ik morgen me nieuwe. Zo jullie zijn goed verwend met kleertjes! leuk zeg!

Limburg, hmm minder zo'n brak nachtje. Neem aan dat jij dat was die me op hyves had toegevoegd? Wist t niet zeker namelijk maar wel vermoeden Wink Kan zijn dat de kleine wat anders ligt. Volgens mij nog wel vroeg om in te dalen. dacht ik laatst ook maar nu zit ze weer heel hoog. Bleeggh zit echt niet lekker, dus van mij mag ze gauw indalen. Nou mijn buik is wel wat groter als bij Senna. Zijn ook wel mensen die denken dat ik al bijna moet bevallen. Zal morgen even nieuwe buikfoto maken. Ik moet 9 februari naar de verlos. Hoop eigenlijk voor die tijd een echo maar volgens mij doen ze dat alleen met 36 weken. Maar goed, dan weet ik al wel of ze gedraait is, maar wil m toch gaan doen. Hier is dat niet standaard. Gek dat dat zo verschilt eigenlijk. Ja playmais is leuk! Ga ik ook maar eens halen voor der. Oeh toch wat rustiger aan doen nog. En jij moet denk ik gewoon niet meer gaan werken hoor.

Lindsya, je kleine man is dus goed verwend! Ja wat een zooi altijd na de visite he. Ben dan ook altijd zo lang bezig met opruimen enzo. Hoe was zijn eerste schooldag? ah lees t al. Super hoor! Bah wat naar van je moeder weer zeg. Sterkte.

MM, lekker hoor even wezen stappen. 5 uur thuis dan was t zeker een gezellige avond. Mooi dat de uitslag goed was. maar idd nu weet je nog niks.

Rupsie, schrikken zeg dat S zo voor een auto rende. Senna kan af en toe ook zo slecht luisteren, heel irritant!

Sandra, je mannetjes alweer bijna jarig! Wat voor taart wil je maken dan? Ben benieuwd. Vind t zelf ook nog steeds erg leuk om te doen.

En nog maar 2 daagjes werken!! Very Happy
Gister ochtend met 2 mama's (Arden en tinkie, volgens mij komt die alleen niet meer op t forum) naar Ballorig geweest. Was gezellig en Senna heeft zich goed vermaakt daar. Thuis allebei nog even geslapen en 's avonds uit eten met vrienden. Senna was mee en deed t super goed. Heeft goed gegeten en goed aan tafel gebleven. Vriend die mee was werkt daar dus mocht ze ook de keuken in. Mocht ze der eigen ijsje maken, maar dat durfde ze uiteindelijk niet. Verder met de serveerster het hele restaurant door gelopen. Die is zo makkelijk. Alleen mannen vind ze wat minder, die stonden dus in de keuken dus waarschijnlijk durfde ze daarom geen ijsje te maken. thuis in bed viel ze als een blok in slaap. Hebben wij nog even kolonisten gespeeld.

Vandaag gewerkt. Laatste lange dag. Donderdag maar 4 uurtjes en vrijdag 3 uurtjes, dus heerlijk.
Morgen middagje rust. Als t goed gaat wil ik nog even wat in huis doen. Heb nog steeds last van diaree. Ga morgen toch maar eens de huiarts bellen. Is nu al 5 dagen en kan nooit goed wezen. Verder voel ik me wel ok, alleen buikpijn der van.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 24 jan 2011 - 21:11

Goedemorgen!

Vandaag weer vroeg op, S. is vandaag weer naar het kdv. Mijn vriend was gisteren direct naar de locatie gegaan waar hij vandaag zijn scriptie moet verdedigen en is daar ook blijven slapen. Hij is behoorlijk gestrest, hopelijk gaat het goed. Ben blij als hij einde van de middag weer thuis is want voel me niet lekker, heb zo veel last van mijn buik en gisteren weer flink duizelig geweest en 2 keer bijna flauwgevallen, moet daarnaast echt om de 10 minuten naar de wc, word er gek van. Was ook blij dat ik gisteren S. op bed kon leggen want het ging niet meer. Vannacht heeft hij weer doorgeslapen en vanochtend was hij weer vrolijk, hij is dus weer helemaal beter!

S. reageert de laatste zo ontzettend goed op mij, dat deed hij altijd want daar begon zelfs de vrouw van de bruidszaak over, maar nu hangt hij sinds donderdag echt aan mij. Had dat niet verwacht want meestal is het anders als hij papa en mama samen heeft gezien, dan vind die mij niet leuk. Kan ook merken dat hij nu een aantal dagen thuis is geweest, meer rust heeft. Mijn vriend moet na de bruiloft maar toch weer gaan proberen te praten met zijn ex zodat hij minder naar het kdv hoef.

Om 9.30 uur heb ik telefonisch consult met de bedrijfsarts, ben benieuwd.

@ Lindsya, wat erg van je moeder! Het houdt echt niet op :-(, het komt nu steeds allemaal snel achter elkaar of was dat eerst ook? Hoe is het nu met je moeder?

@ Meeko, ja dat was ik! Ik was vergeten om erbij te zetten dat ik het was, sorry maar gelukkig had je wel een vermoeden!
Volgens mij ligt de baby nog hetzelfde, voel het ruggetje heel goed aan de linker kant. De verloskundige ‘pakte’ vorige keer het hoofdje beet en daar en daaronder doet het nu ontzettend zeer, zal maandag vragen of mijn vermoeden klopt.
Heb je voor het laatst een echo gehad bij 20 weken? Dan kan ik me voorstellen dat je graag eerder een echo wilt! Maar 36 weken schiet voor jou ook al op :-).

Ja playmais is echt leuk, had niet gedacht en S. vond het ook echt heel erg leuk om te doen, is ook helemaal trots en kijk al uit naar de volgende keer haha. Moest wel eerst een heel bouwpakket in elkaar zetten en dacht echt nee dat gaat me niet lukken maar uiteindelijk met hulp van S. is het goed gelukt. Je heb veel verschillende dozen zag ik, wij hebben de boerderij.

Wat leuk dat jullie naar Ballorig zijn geweest! Gaan best veel moeders heen als ik dat zo lees.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 24 jan 2011 - 21:29

Goedemorgen,

Gisteren waren mijn kleine man en ik zo moe dat we tegelijk na bed zijn gegaan en ik heb heel vast geslapen. S'nachts riep Ömer alleen dat die een nachtmerrie had en hij was helemaal overstuur dus hij heeft naast mij geslapen. Mijn man heeft hem toen in zijn eigen bed gelegd. Vanmorgen was die wel moeilijk wakker te krijgen voor school maar hij wilde wel heel graag. Gisteren is het helemaal goed gegaan op school en vond het harstikke leuk dus dat is nog postief, hopelijk blijft dat zo.

Met mijn moeder is het vannacht niet zo geweldig gegaan. Ze is erg onrustig geweest en ze was erg verward, altijd na een hypo. Ik ben echt blij dat ze daar woon want het personeel hebben haar gevonden. Ik had haar nog gebeld en alles ging goed zei ze en ik denk nog geen uur nog daarna belde de thuiszorg van het huis dus je begrijp dat ik erg blij ben dat ze daar woon. Dadelijk gaan we na haar toe.

Rupsie, minder dat S. niet zo goed luistert soms, hier heb er één ook weleens een handje van. Hopelijk zijn ze allebei vandaag wat vrolijker. Leuk dat het etentje gezellig was alleen jammer dat jij niet zo veel lusten en dat het voor je man te weinig was. Daarna gelijk een patatje gehaald of niet? Ja je krijg veel schoon maak werk als jullie over gaan. Hopelijk krijg je ook wat hulp. Gaan jullie over voor of na je bevalling of weten jullie dat nog niet zeker?

Limburg, hoe waren de pannekoeken? Leuk dat die op maandag na zijn oma gaat. Succes vandaag met het telefoontje na je bedrijfsarts. Wel rustig aan blijven doen hoor en vooral als je niet zo lekker voel. Hopelijk gaat het allemaal goed met je man zijn scripitie. Gelukkig dat S. goed op je reageer ondanks dat hij zijn ouders allebei tijdens de operatie heeft gezien, geeft toch een goed gevoel.
Bij ons houdt het helaas nooit op.

MM, gelukkig dat de uitslagen goed waren, alleen wat je zeg weet je niet waar de oorzaak vandaan komt, sterkte.

Sandra, minder dat S. verkouden is, beterschap. Leuk dat C. ook gaat oefenen voor kleuterschool. Succes vandaag met de prikjes.

Meeko, gezellig weekend gehad, leuk dat het allemaal goed is bevallen. Nog twee dagen het gaat opschieten voor je met het werk. Zou toch even bellen na de ha voor de zekerheid.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 24 jan 2011 - 21:43

Even echo en snel, net de bedrijfsarts gesproken en die adviseert dat ik tot aan mijn verlof van 12 maart 100% ziek thuis moet blijven. Echt zo’n aardige man, leeft echt met je mee en denkt aan mij i.p.v. alleen aan de werkgever. Hij gaat dit ook evalueren met het werk zodat ze hopelijk stoppen met druk bij mij neer te leggen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 24 jan 2011 - 21:56

Limburg85 schreef:Even echo en snel, net de bedrijfsarts gesproken en die adviseert dat ik tot aan mijn verlof van 12 maart 100% ziek thuis moet blijven. Echt zo’n aardige man, leeft echt met je mee en denkt aan mij i.p.v. alleen aan de werkgever. Hij gaat dit ook evalueren met het werk zodat ze hopelijk stoppen met druk bij mij neer te leggen.

Goed zeg meis, kan je lekker rustig aan doen en kan je ook lekker je rust pakken. En zeker niet over je werk inzitten.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 25 jan 2011 - 0:46

Jeeeej mijn vriend heeft zijn scriptie goed verdedigd, hij had een 7 en dat betekend geslaagd! Gelukkig is hij nu van dat schoolstres af en kan hij zich op ons richten :-).

@ Lindsya, wat sneu dat O. een nachtmerrie had en zo overstuur was. Geeft hij zelf aan dat hij een nachtmerrie had? Mannetje heeft veel te verwerken, hopelijk is hij snel gewend en heeft hij ook geen nachtmerries meer.

Hoe komt het dat ze steeds een hypo heeft? Mijn vader heeft het af en toe ook, volgens mij komt het bij hem door niet goed/genoeg te eten, niet/niet tijdig zijn medicijnen in te nemen en druk. Ik vind dat soms behoorlijk eng. Je moeder is volgens mij echt net op tijd verhuisd. Heel fijn dat ze er nu gewoon personeel voor haar is. Hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met je moeder.

De pannenkoeken smaakte prima voor de 1e keer, zo weer een paar warm maken want had een heel pak gebakken. Alleen jammer dat ik weer eens een brandwond aan het koken heb overgehouden haha.

Ja geeft mij en mijn vriend echt een goed gevoel dat S. zo goed reageert, is eigenlijk al vanaf het begin maar soms is het wel erg moeilijk als hij zo’n bui heeft want dan wil hij dat papa en mama bij elkaar zijn, begrijpelijk dat zou ieder kind willen maar helaas gaat dit niet en gelukkig zijn die momenten zeldzaam.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 25 jan 2011 - 0:56

* Limburg nee ik heb helemaal geen last van een kater maar wel van moe zijn haha Ik ben heel blij te horen dat de arboarts de beslissing voor je heeft maakt meis! Mijn man moet voor de oogarts nog een afspraak maken. Wat goed van je vriend zeg!!

* Lindys ach meis het zit jullie toch echt niet mee hoor... *dikke knuffel*

* Rupsie Wat was het voor een eten met het etentje dat je zo weinig at?

* Sandra Mooi dat het redelijk gaat bij jullie! Je doet de 2 verjaardagen in 1 keer dat is wel makkelijk.

* Meeko heerlijk nog 2 dagen en dan kan je gaan relaxen!

Vannacht hadden we kleine R. weer proberen te laten doorslapen maar helaas ze werd om 1:30 wakker van de honger dus die avondfles moet toch nog maar even.
Ik merk wel dat ik ben wezen stappen met weinig slaap want ik heb nu een koortslip. En dat is echt al lang geleden... toen ik met E. op mijn kraambed lag.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 25 jan 2011 - 2:11

Limburg, balen zeg dat je je niet zo goed voelt. Gelukkig heeft S wel doorgeslapen vannacht. Nee we hebben rond de 28 weken nog een pretecho gehad, dus heb onze kleine al 3 keer gezien. Maar goed een extra echo is altijd leuk. Op me werk hebben we ook altijd playmais. Hebben we altijd gewoon van die grote bakken. Kunnen ze zelf wat maken, komen dan zulke leuke dingen uit. Wat super zeg dat je bedrijfarts dat zo zegt! Heb je tenminste wat aan. en nu lekker gaan uitrusten, en ook beetje genieten Wink Gefeliciteerd met je vriend! Scheelt weer een hoop stress.

Lindsya, lekker dat je even zo'n lange nacht heb gemaakt. Nou idd heel fijn zeg dat je moeder daar woont. Wordt ze nog goed in de gaten gehouden.

MM, hm minder dat ze toch wakker is geworden. Geven jullie ook al een papfles? Misschien dat dat beter vult. Balen een koortslip, lijkt me niet fijn.

Zo vanmorgen even Senna der spiegel afgemaakt en opgehangen. Staat leuk, en ze is helemaal blij want ze wil constant naar der zelf kijken, haha. Heb haar net naar t kdv gebracht, ze wilde vanmorgen vroeg al, maar ja heb pas 's middags plek. Vanaf volgende week gaat ze wel 1 hele lange dag ipv 2 middagen, is denk ik wel beter en leuker voor der. Vannacht heeft ze heerlijk doorgeslapen, alleen vanmorgen om 6 uur stond ze naast me bed maar hebben we nog heerlijk tot half 9 geslapen. Net nog even naar de Gamma geweest. Hebben nu groene kozijnen en kasdeur in onze slaapkamer, maar dat wordt paars. Komt ook een nieuw behangtje op, dus even spullen daarvoor gehaald. gelijk nieuwe raamsluitingen enzo, want ze zagen er niet meer uit.
Ga nu lekker op de bank Grey's Anatomy kijken en dan denk ik die 2 raampjes even verven, is toch zo gedaan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:24

Avond!!

ik ga morgen even op iedereen reageren....ben nog steeds gesloopt van het klunen zondag en het werken vandaag....

Hier alles verder goed, ben gister naar de fysio geweest en die heeft me flink te pakken gehad...potver3...alweer!! nu doet alles zeer en moest de hele dag achter de computer zitten was dus echt niet funny....
morgen lekker vrij!! dus dan weer tijd genoeg

tot morgen

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 25 jan 2011 - 19:59

@ MM , hoe is het vannacht gegaan met het slapen van R.? Als jullie de fles gaan vervroegen, is de kans dan dat ze doorgaat slapen (natuurlijk weet je dit nooit van te voren maar heb geen idee hoe dat werkt)?

@ Meeko, heb je zelf een spiegel gemaakt voor S. haar kamer? Crea bea!

Je bent nog heel wat van plan met klussen in je zwangerschapsverlof ;-).

@ Beegee, dat is balen dat de fysio je zo te pakken heeft gehad maar hopelijk werkt het uiteindelijk wel.

Al druk opzoek naar een nieuwe saxofoon?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 21:23

goedemorgen!!

Zal ff 2e schermpje openen....Very Happy

@ limburg, je kleine kan al zakken al lijkt me dat redelijk vroeg...maar goed de een is de ander niet Very Happy
wat goed van je vriend zeg een 7!! was hij zelf ook te vrede?? heeft hij nu ook werk of moet hij nog gaan zoeken nu?

@ mm, hoe was de uitslag van je man?? (ohh lees het al, mmm wordt je nog niet wijzer van dus)

@ lindsya, onee niet weer je moeder opgenomen..meis toch een hele dikke knuffel!!!
fijn dat je kleine man rustig mag opbouwen!!

@ rupsie, ojee drama in huis dus....en dat weigeren eten is hier nu ook ineens aan de hand..vooral avond eten! gister heb ik niet pedagogisch indy naar bed gestuurd heeft ze 20 minuten lopen krijsen als een speenvarken daarna was het goed. kon ook precies benoemen wat er gebeurt was en waarom ze op haar donder kreeg...

@ sandra, wat spannend c wennen op de basisschool! Misschien komt er dan wat meer rust in de tent bij jullie (meer coor s dan he)? al lijkt het me ook wel weer een grote stap zo he!!

@ meeko, en nog maar 1 dagje werken hierna/? haha (ohh wacht dat gaat pas na morgen in )
wat leuk dat s de spiegel zo leuk vind!!

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 25 jan 2011 - 21:50

@ Beegee, ja lijkt me ook vroeg en krijg zo echt het idee dat de baby veel te vroeg gaat komen, die gedachten is natuurlijk niet reëel want hoef helemaal niet. Maandag toch even over hebben bij de verloskundige.

Mijn vriend deed die opleiding naast zijn werk, hij werkt fulltime op een accountants- en belastingadviseurs kantoor van zijn vader. Ze begonnen gelijk al over een nieuwe opleiding, dacht het niet, straks lopen hier 2 koters rond ;-). Hij was zeker blij, een 7 is een voldoende :-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 25 jan 2011 - 22:00

Goedemorgen,

Gisteren bij mijn moeder geweest maar alles is nog steeds hetzelfde. Verlopig blijft ze een paar dagen daar nog. Ze krijgt wel weer nieuwe medicijnen erbij dus ik ben benieuwd of die verwardheid daardoor weg gaat. Ze weet niet of het door de klap kom omdat ze hard gevallen is of door de hypo. Meestal is ze na de hypo altijd een paar dagen verward dus ik hoop dat dat weer weg trekt.

Mijn kleine man heeft vandaag een studie dag. Hij heeft goed geslapen van 19.15 tot 9.00 uur vanmorgen. Hij is duidelijk moe van zijn eerste twee dagen school. Ik denk dat ik volgende week ook gewoon de ochtenden blijft doen tot die een beetje in ritme is.

Limburg, goed van je vriend dat die het gehaald heeft, gelukkig is de stress nu weg. Hoe voel je vandaag, gaat het een beetje? Mijn moeder eet op dit moment goed, het wordt bij haar gebracht of ze gaat met een aantal bewoners na het restaurant dus daar lig het op dit moment niet aan. Het ligt aan de medicijnen en de verschillende dokters. De ene dokter zegt ze heeft de medicijnen nodig ook al is haar suiker stabiel en de andere dokter zeg dat ze het niet nodig heeft omdat het stabiel is. De dokter weten het zelf niet wat nu het beste is daarom ben ik ook vreselijk uit me slof geschoten.

Meeko, leuk dat je jullie slaapkamer gaat doen. Daar je daar nog puf voor heb zeg. Doe je wel rustig aan! Leuk dat je meisje nu een hele dag na de kdv gaat. Hoeveel dagen ga je werken na je zwangerschap, hetzelfde of minder?

Beegee, aan de foto's te zien op je hyves was het klunen leuk. Had je veel flugels gedronken? Minder dat je zo last van je nek heb, ik weet er helaas alles van, ik heb er ook vreselijk last van. Ben je al voor een nieuw sax wezen kijken? Kan jullie kapel dan niks betekenen voor een inkoopprijs ofzo ergens?

MM, jammer dat ze dit kee rniet door heeft geslapen. Maar er is een begin. Minder van je koortslip.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 1:07

@ limburg, haha mijn vriend zou echt ook niet meer aan een opleiding mogen beginnen...hartstikke druk met 2 kindjes....
wel fijn dat hij deze opleiding naast zijn baan nog heeft kunnen doen!

@ lindsya, lekker je kleine man thuis! vind hij het wel leuk??
het kapel kan helaas niets doen qua prijs, daar zijn we te klein voor zeg maar!!

Zoo merle ligt op bed, was net na 1 uurtje wakker geworden toch nog maar even fles gegeven dat is te vroeg....indy kijkt even tv heeft het al druk gehad op school en thuis kleien..Very Happy

ik ben helaas weer met werk bezig, lopen wat zaken door elkaar heen maar goed...het komt goed!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 26 jan 2011 - 1:21

Mijn vriend moest vanochtend zijn pak ophalen, heb gezegd dat hij hem niet meer naar huis moet nemen en maar bij zijn vader neer moet halen, wil zijn pak echt niet zien dus alles voor de zekerheid ;-).

Vanochtend eventjes naar de stad geweest, had gisteren een paar dingen voor de baby gekocht maar toch weer terug gebracht omdat het niet de juiste maat had of niet de juiste kleur. Ook gelijk even een mouwloos hempje voor mijn vriend gehaald voor onder zijn blouse van het trouwen.

Ook gelijk gekeken naar meisjes kleding voor mijn nichtje, ze wil graag kleertjes in maat 74 voor haar verjaardag maar nog niet geslaagd, iemand van jullie tips?

Heb trouwens nog helemaal niks gehoord van het werk n.a.v. het verslag van de bedrijfsarts gisteren terwijl ze wel een cc hebben gekregen als het goed is. Heb het zelf geprobeerd door te sturen maar krijg hem steeds terug. Nu maar even gesmst, heb geen zin om te bellen, heb ik maandag al gedaan.

@ Lindsya, O. heeft lekker bij geslapen vandaag, dan zal die het zeker nodig gehad hebben. Vandaag rustig aan doen, is die voor morgen en vrijdag weer fit om naar school te gaan.

Dat is minder dat het eigenlijk nog niet beter met je moeder gaat! Idd, hopen dat haar verwardheid van de hypo komt en niet van de val, bij de hypo weet je dat het weg trekt maar dat is nog maar de vraag als het komt door de val, mogelijk houd ze er dan wat aan over.

Wat raar dat de artsen het niet met elkaar eens zijn, je moeder is hierdoor de dupe door dat ze nu weer een hypo heeft gekregen. Hopelijk komt er nu snel duidelijkheid voor je moeder want zo kan het ook niet verder.

Vandaag gaat het wel een beetje maar als ik een stukje ga lopen dan doet me buik wel weer erg zeer. Hopelijk gaat het de rest van de dag en avond wel goed want gisteren en vooral avond kon ik echt niet meer zitten van de pijn.

@ Beegee, lekker dat M. weer terug naar bed is, slaapt ze ook? En I. heeft geen zin om naar bed te gaan?

Denk dat mijn vriend over een tijd toch weer een opleiding gaat doen, sowieso moet hij in 2012 het weer updaten maar daarvoor echt niet hoor, nu eerst op ons richten ;-) gelukkig vind hij dat zelf ook want hij voelde zich afgelopen dagen schuldig terwijl hij weet dat het voor een goed doel was.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 26 jan 2011 - 1:50

Hoi hoi hier zijn we weer. Gisteren heb ik de hele dag gewerkt en de kids waren naar het kdv. Er zit echt een stijgende lijn in. Jeej eindelijk. S. had de thuis de hele tijd niet gehuild, ook niet toen we het kdv naar binnen ging. Ze begon alleen te huilen toen ik wegging. Maar dat is dus al een hele vooruitgang. Ook gaat ze steeds meer zelf dingen daar ondernemen. Dus ben helemaal blij. F. gaat nog steeds ook super daar op het kdv.

Vanmorgen is S. ook naar de psz geweest en daar had ze het ook naar de zin gehad. Ook daar zien ze vooruitgang bij S. Vooral buiten spelen is haar favoriet (thuis hetzelfde) dan komt ze helemaal los. En binnen spelen dan moet ze ooit even geholpen worden, dan weet ze zichzelf niet zo’n goede raad. Maar in de kring begint ze zelfs kletsen. Dus het gaat echt nog goed komen lijkt het met ons dametje. Volgend schooljaar, als ze naar de basisschool mag, zal ze er wel klaar voor zijn.

Ik en F. zijn vanmorgen even naar de winkel geweest. Heb voor allebei een carnavalspakje gekocht. S. als pipi langkous en F. wordt brandweerman. Hartstikke grappig. Verder gelijk een proef tegel opgehaald. We hadden tegels uitgezocht die zouden er in formaat 80 x 80 cm zijn, maar helaas dat klopte dus niet. Nu een andere soortgelijke in dat formaat opgehaald om te kijken of het wat is, maar ik twijfel nog. Hmmm blijft moeilijk.

Nu ligt F. te slapen. Vanmorgen nog de huisarts gebeld voor hem. Hij heeft nu echt al langere tijd een vies oog. Echt van die groene prut komt er steeds uit. ’s Ochtends als ie wakker wordt krijgt die z’n oog niet eens open, helemaal dichtgeplakt. Even wat advies gevraagd. Moet het nog even een paar dagen aankijken en anders even langskomen.

Vanavond moet ik repeteren en m’n man heeft een dartwedstrijd. Heb alleen nog geen oppas dus even kijken of dat nog gaat lukken, anders ga ik niet repeteren. Blijf ik lekker thuis.
Heb vannacht echt slechte nacht gehad. Werd om half 4 wakker omdat ik naar de wc moest, en daarna kon ik niet meer slapen. Heb de hele tijd wakker gelegen, heel irritant.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 26 jan 2011 - 1:59

Beegee: En je sax kan dus niet meer gemaakt worden. Dat is minder, zeker op zo’n korte termijn nog even voor de carnaval. Argh dat is minder dat de fysio je zo te pakken heeft genomen. Hopelijk heb je snel minder last.

Limburg: Wat raar dat je nog niks gehoord hebt van je werk. Wie weet reageren ze op je sms. Pak van je aanstaande is ook binnen dus. Jij mag morgen weer voor je jurk op pad toch?
Super dat hij een 7 heeft gehaald. Geslaagd is genoeg idd. 7 is netjes. In die wereld blijf je volgens mij aan het studeren. Ik heb daar ook 8 jaar in gewerkt en ze bleven elk jaar over een studie bezig. Maar ik zocht het ook niet zo goed moet ik zeggen.

Lindsya: Ach meis wat naar dat je moeder weer een hypo heeft gehad. En de doktoren ook nog eens onderling een meningsverschil. Dat is heel vervelend zeg. Hopelijk knapt ze snel weer een beetje op. En idd fijn dat ze daar woont, met al die hulp etc.
Ach je mannetje hartstikke moe dus van de basisschool. Lekker even uitgeslapen dus vandaag, toch fijn die studiedag.
onze bedoeling is om voor de bevalling het huis klaar te hebben, maar dat zal maar krap gehaald worden, dus ik wacht maar af.

Meeko: Heerlijk nog 2 daagjes werken. Heb je de huisarts al gebeld. Dat is minder zeg al zo lang aan de diarree. Jou S. kan dus ook soms zo slecht luisteren. Echt irri idd.

MM: Jammer dat R. niet doorgeslapen had dus toch nog even een fles geven s avonds. Dat stappen herken ik wel van je. Als je dan een keer goed doorgaat, heb je er gelijk dagen last van haha. We worden ouder he…
Was je ook naar de huldiging geweest trouwens? Je woont daar ook vlakbij toch?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 26 jan 2011 - 2:07

* Meeko We geven in haar laatste fles wel rijstenbloem 2 scheppen op 210 +7 scheppen.

* Beegee Nee helaas zijn we nog niets wijzer.

* Limburg Gisteravond heeft ze haar fles weer om 22:30 gehad en toen was het prima voor de nacht ze kwam om 6 uur en na die fles sliep ze tot 8 uur. Heb je al bij de Hema gekeken daar hebben ze leuke kleding hangen zag in van de week.

* Lindsya Jeetje wat naar dat het weer zo gaat met je moeder.

* Rupsie wat goed dat het op het kdv steeds beter gaat. En dat huilen als je weg gaat heeft E. soms nog hoor. Wat leuk de carnavalkleding is dus al klaar. Nee ik moest gisteravond te condoleren anders was ik inderdaad wel even op de fiets gestapt voor de huldiging. En wat je zegt pff we worden echt oud... Neutral

De meiden liggen nu heerlijk allebei te slapen! Dus zo even stofzuigen en dan even relaxen van de rust in huis haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 26 jan 2011 - 2:19

Net kwamen ze een pakketje afgeven, dacht heb helemaal niks besteld maar het was toch voor mij. Het is het kraampakket van mijn zorgverzekering, wist helemaal niet dat je dat kreeg haha.

Net de afwas al gedaan, ben blij als we straks weer een werkende vaatwasser hebben.

Zo nog even een volle wasmand opvouwen en dan niks meer voor vandaag.

@ Rupsie, wat fijn dat er een stijgende lijn bij S. te merken is bij zowel het kdv als bij de psz. Toch goed dat je heb doorgezet, nu gaat het misschien makkelijker als ze naar de basisschool moet.

Zijn de tegels voor in jullie huis? Balen dat het formaat niet klopte van de tegels die jullie al hadden uitgezocht, nu kun je weer beginnen.

Balen dat je slecht heb geslapen, hopelijk heb je vannacht een beter nachtrust want dat merk je altijd gelijk, tenminste ik wel.

Ja ik mag morgenavond weer voor mijn bruidsjurk en dan volgende week dinsdag en dan waarschijnlijk volgende week donderdag ophalen.

@ MM, nu heeft ze tenminste wel de nacht doorgeslapen, dat is ook wel lekker! En die fles gaat er van zelf af als ze er geen behoefte meer aan heeft.

Had vanochtend even snel bij de Hema gekeken maar moet even rustig kijken, lijkt wel of ik nu alleen nog maar leuke jongenskleren kan vinden, terwijl ik daar eerst moeite mee had haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 26 jan 2011 - 5:02

Hallo allemaal,

Met mijn moeder gaat het iets beter. Alleen kregen we ruzie en ik ben daardoor weg gegaan. Ze vraag echt het onmogelijk en is echt niet dankbaar. IK moet me in alle bochten wurmen om alles voor elkaar te krijgen op een dag en nog is het bij haar niet goed, bah. Genoeg even geklaagt over mijn moeder Embarassed

Net even met mijn kleine man en mijn oma naar de winkels geweest. Ik heb een leuk tuniekje voor mezelf gekocht. Mijn man moet tot 22.00 werken dus ik eet samen met mijn kleine man alleen weet ik nog niet wat.

Limburg, je kraampakket is eral, wordt je niet zo vrolijk van he? Het pak is al binnen. Gisteren heeft mijn buurvrouw de bruidsjurkjes voor haar dochters gekocht en die heeft ze ook bij ons thuis "verstopt" voor haar aanstaande. Het zijn allebei een kopie van haar jurk. Lekker rustig aan doen meis met je buik.

Beegee, dat is jammer dat de kapel niks kan regelen voor je. Indy het lekker druk gehad op school leuk. Ömer vind het op school heel erg leuk alleen het opstaan vind die nog wel een beetje moeilijk maar hij moet nog in ritme komen.

Rupsie, goed dat het allemaal goed ging op de kdv en psz met S. Jammer dat de tegelmaat niet klopte. Het wordt misschien krap maar het is wel te hopen dat jullie voor je bevalling in het huis zitten. Ach zielig van F. zijn oog.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 26 jan 2011 - 8:45

* Limburg En geschrokken van je kraampakket hihi Precies die fles gaat er vanzelf wel vanaf dat is iets wat wij nu ook wel denken.

* Lindsya Mooi dat het iets beter gaat maar wat vervelend dat jullie ruzie kregen. Je kan natuurlijk niet alles tegelijk he..

Hier hebben de meiden vanmiddag 3 en 3,5 uur geslapen ik heb E. maar wakker gemaakt en R. werd een half uur later wakker. Onze kleine meid begint 1 mix van banaan, peer en liga echt heel lekker te vinden die kan ze nu goed eten. Maar zodra ik met iets anders aan kom is het snel gedaan met het eten haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:47

Even snel een reactie vanuit Harderwijk;

Het is hier niet echt gezellig en behoorlijk vermoeiend allemaal. Dylan heeft het ontzettend zwaar en lijkt wel of na de operatie ineens alle frustratie ect eruit komt nu. . . hij barst overdag en snachts 'zomaar' in huilen uit en is daarin niet te corrigeren Sad schreeuwt dan om Sander en alles wat ik dan zeg lijkt het erger te maken! Vannacht zelfs zijn hoofd nat moeten maken om hem weer bij te laten komen want meneer gaat echt helemaal over zijn toeren, heel naar om te zien!

Hebben dan nu toch maar een kalender gemaakt om de nachtjes dat Sander nog weg is wat duidelijker te maken, maar dat zijn er nog aardig wat en niet goed te overzien. Niets doen was echter ook geen optie dus het is het proberen waard! Verder na de operatie gaat het lijfelijk wel een stuk beter, eet weer, drinkt weer! Wel is hij heel moe maar ook niet gek gezien het bovenstaande..

Nu was Lynn vannacht ook wakker geworden van de zoveelste keer geschreeuw in huis en is sindsdien ook onrustig, vanmiddag al flinke verhoging maar nu zelfs 41.7 graden koorts dus het houd allemaal niet over hier Sad Haar een zetpilletje gegeven en ze ligt nu in ieder geval al een uurtje te slapen smile Hoop maar dat ze niet vannacht allebei aan de haal gaan want zo zijn de nachten niet meer vol te houden... Normaal kunnen ze dan wel een nachtje naar mijn ouders maar daar ligt mijn vader met een longontsteking dus dan blijven we elkaar aansteken! hihi wat een gedoe he!!

Naja dat was hem.. Tot snel weer!

Liefs Peet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 27 jan 2011 - 2:16

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is vanmorgen na de kleuterschool geweest. Hij moest een beetje huilen van vermoeiheid. Maar voor de rest vond die het allemaal heel erg leuk en gaat graag alleen het ritme heeft die niet te pakken, komt wel rustig aan beginnen.
Vanmorgen nieuw service gekocht en ik had een mooie vaas gekregen van mijn schoonmoeder, kom ik thuis laat ik hem uit mijn handen vallen en nu is die kapot Embarassed Nu durf ik het niet tegen mijn schoonmoeder te zeggen dus ik moet morgen even een nieuwe kopen want het is in de stad en ik heb geen auto. Zal je net zien dat ze onverwachts langs komt vandaag.

Mijn kleine man is nu bij het buurmeisje aan het spelen. Hij wilde niet mee na het ziekenhuis, geef hem eens ongelijk. Met mijn moeder gaat het redelijk, ze heeft me gisteren gebeld en sorry gezegd dus dat scheelt weer :-)

MM, zo je meiden hebben lekker geslapen heerlijk. Lekker dat je kleine meisje de liga en het fruit zo lekker vindt.

Petra, ach het zit even niet mee bij jullie. Kan die niet even praten met zijn vader via de telefoon of iets? Ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. Ik denk toch dat je zo'n kalender moet maken voor hem dat het dan duidelijk voor hem is ook al zijn het veel daagjes nog. Sterkte met je kleine meisje.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:39

Avond,

@ lindsya, fijn dat je moeder even sorry heeft gezegd...(al denk ik dat het ook niet meer als normaal zou zijn) maar goed het zal best even moeilijk zijn voor je ma!!
Ohhh balen van je vaas...of vond je hem stiekem niet mooi he :P

@ petra, ohh meis toch wat sneu voor je kleine kerel...en wat moet het zwaar zijn voor je! Ik hoop dat je even de kids af en toe bij opa/oma etc mag brengen zodat je zelf ook even op adem kan komen maar ook om even weer jezelf te zijn...tis mega zwaar zo met 2 kids....(ohh lees net dat je pa longontsteking heeft...gatsie dan maar heel veel beterschap)

@ mm, wat fijn dat je een combi gevonden hebt wat lekker is voor r!! scheelt alweer wat he! en jemig e nog slapen wat een luxe :P hihi

@ meeko, nog maar 1 dagje werken!!

@ sjonno, waar ben je meid? ben je alweer wat fitter???

@ limburg, ohh zou niet slim zijn als het pak al in huis zou zijn,....(ik zou me dan niet kunnen bedwingen om niet te kijken)

@ rupsie, fijn zeg dat het de goede kant op gaat met S!!! en spannend zo met de verbouwing allemaal en je uitgerekende datum...Very Happy

Indy is lekker slapen bij oma.....(opa is niet thuis en dan vind oma het gezellig als indy blijft haha, en indy vind dat natuurlijk ook wel heel gezellig!) merle is nog flink aan de diarree...poeh!! vanacht om half 3 compleet kunnen omkleden incl slaapzak!! maar goed ze is verder wel heel wijs aan het worden. Als ik zeg waar is je jas dan gaat ze der jas zoeken Very Happy en ook met de sokjes kijkt ze naar haar voetjes of ze daar nog omzitten en anders gaat ze in het rond kijken super grappig! Ook gaat ze nu haar eten en drinken delen, zo lief!!
morgenvroeg lekker visite hier en later in de middag nog werkoverleg maar goed dat is meestal wel goed.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum