Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:43

@ lindsya, ik heb een hekel aan schoonmaken en strijken..Very Happy haha!! maar goed strijk is lekker weg nu!!

De meiden zijn samen boven aan het spelen en merle ligt te kletsen in bed..heeft mooi 3 uurtjes geslapen..zal ze wel nodig hebben gehad Very Happy laat ze nog even kletsen anders is ze chaggie als ik haar uit bed haal haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 5 feb 2011 - 1:52

Middag!

Pff, ik ben echt ff pissed. Ligt er net een boeten van cjib op de mat, 103 euro!! Chris gewoon wéér te hard gereden. Ik word daar zo pissig om! Hartstikke zuur geld is dat. Ik kan om zoiets dus gewoon echt heel chagrijnig worden. Voor straf heb ik hem aan het dweilen gezet Very Happy

@ Beegee...jeetje, Merle alweer koorts. Ze moeten julllie kleine meid wel dikwijls hebben.

@ Rupsie...joepie wat fijn dat alles rond is met de spullen voor het huis. Ben erg benieuwd naar de vloer op jullie bovenverdieping! Oeps, F. liggen spoken bij je ouders, gelukkig hebben jullie daar geen last van gehad Wink

@ Lindsya...ijsjes doen wonderen bij kids! Blegh, de oven, zo'n rotklus!

Kids liggen in bed en als ze wakker zijn gaan we naar de verjaardag van ons neefje. Tussen de middag vast warm gegeten ( vind dat echt niets ) maar ik dacht dan hebben ze iig hun groenten vast binnen. Op zo'n feestje wordt natuulijk toch gesnoept en dan hebben ze 's avonds vaak geen honger meer.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:27

@ sjonno, slim om chris te laten werken voor die centen...Very Happy ik vind boetes ook altijd zoooo zuur!! ros heeft er gelukkig niet meer zoveel als toen hij thuis woonde...van mij moest hij deze van zijn beungeld altijd betalen..maar goed dat doet hij nu bijna niet meer dus ja dat gaat ook niet meer op....

ohh in de middag warm eten....mmm nee ook niet mijn gedachte!!
liggen beide op kids op??

We gaan zo nichtje naar huis brengen lopend is niet zo ver 15 minuutjes ongeveer...even frisse neus halen Very Happy ros zou eigenlijk rond 12.00-12.30 thuis zijn en hij is er nog niet ..:S er komt altijd weer wat bij bah!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 5 feb 2011 - 2:27

Waarom zit er geen ongedaan knop hier? Selecteer gewoon alles en wis t Mad Nou goed nog een keer dan.

MM, wat is er met jouw oma dan?

Beegee, heerlijk zeg zo weer alles schoon en opgeruimd! Ik ben aardig aan de nesteldrang. Alles moet opgeruimd worden, en van de week even alles schoonmaken, heb er nu al zin in, haha. Jeej je nieuwe sax! Lekker een dagje sauna!

Lindsya, ach ook nog een blaasontsteking. Zit haar niet mee he. Wel fijn dat ze haar zo goed aan t onderzoeken zijn. Idd even wat rustiger aan doen als je daar steeds migraine door krijgt. Is je mannetje alweer een beetje opgeknapt?

Sjonno, nou mooi geen nieuwe schoenen nodig, kan je nog even doorsparen :p
Ach jouw opa ook al zo slecht. Is ie al oud? Jij ook sterkte. Ja het is heel dubbel. Het is ook m'n lievelingsoma. Deed vroeger zoveel met haar. Maar zo is ze helemaal niet meer, t is gewoon echt een kastplantje, dus voor haar is t echt beter om te gaan.
Haha, jij bent lekker de hele dag druk om Lisa te helpen.
Hmm kan me dan wel voorstellen dat ie t dan even minder leuk vind, maar idd zo naar om m dan te zien huilen.
Ooh zo zonde die bekeuring! Heb je niet nog meer strafwerkjes Wink

Rupsie, super zeg alles uitgezocht! Ben heel benieuwd naar t resultaat! Hmm allemaal van die herkenbare klachten dus. Maar wel fijn geen ernstige dingen. Ik voelde deze kleine zo rond de 13 weken voor t eerst. En jij dan bij F?

Echt een rot nacht hier gehad. Wat een wind zeg. Wil altijd met t raam open slapen, maar t waaide gewoon binnen!
Fenk is vannacht ook vertrokken. smsde al dat ie op de piste stond met een strak blauwe lucht, jaloers! Maar goed, mag ook wel want komende 3 dagen is t hard werken voor m.
Net al even de stad in geweest. Heb me weer wat in me hoofd gehaald om te knutselen, maar ze hadden niet alles dus kan nog niet aan de slag.
Zo boven nog even opruimen en dan Senna ophalen en naar vrienden die een housewarming geven. Blijven daar eten dus dat is wel lekker makkelijk.
Eerst even een Rennie nemen, is weer maagzuurdag :s
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 5 feb 2011 - 2:31

Hier ligt de kleine man lekker te slapen. Toch gek dat hij overdag gelijk in slaap valt en heerlijk slaapt en ’s avonds steeds dat drama. S. is aan het puzzelen dus het is vrij rustig nu. Ook wel eens lekker.

Wil eigenlijk nog van alles doen vandaag, maar het komt er niet van. Moet nog was vouwen en strijken, bedden verschonen, de kids straks in bad doen en wil nog wat rekeningen maken voor m’n man’s bedrijf. Heel belangrijk, er moet ook geld binnenkomen natuurlijk. Dus hoef me niet te vervelen vandaag nog. Al heb ik iemand nodig die me een schop onder me kont geeft.

Lindsya: Gelukkig dat de pijn bij O verdwijnt. Nu de koorts nog. Het wordt allemaal in termijn geleverd. Als eerste wordt de vloer voor boven geleverd, dat is begin maart. En de keuken als laatste en dat wordt juni. Nee gelukkig gaat m’n man het niet allemaal zelf doen. Tegelzetter en loodgieter gaan dat doen. M’n man kan veel maar gelukkig niet alles. Vriend van ons is tegelzetter dus die heeft werk zat straks.

Beegee; Lekker morgen naar de sauna, en idd je huis blijft dan lekker schoon. Was al gestreken? Blegh rotklus idd, hier ligt ook een stapel te wachten. Wat lekker dat Indy ook even boven aan het spelen is, dat mis ik hier soms wel. Maar goed, nog een half jaar ofzo…

Sjonno: Argh dat is balen zeg die boete. Daar zou ik ook pissig om zijn, alhoewel, ik rijd zelf ook altijd te hard, maar gelukkig, klop gelijk af, heb ik nog nooit een boete gehad. Veel plezier op de verjaardag van je neefje. Ik ben ook echt benieuwd hoe het is als het straks klaar is, kan niet wachten tot ik weer vooruitgang foto’s kan maken.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 5 feb 2011 - 2:35

Meeko: F. voelde ik ook met 13 weken. Maar deze heb ik nu nog niet gevoeld, denk dat dat niet meer zo lang zal gaan duren (tenminste dat hoop ik). Hier waait het ook zo hard, heel irritant, lijkt soms net of ons hutje helemaal de lucht in vliegt. Maar gelukkig zitten we er nog in, haha. Veel plezier bij de housewarming.
Jaloers idd op die strakblauwe lucht.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 5 feb 2011 - 2:35

@ Meeko...dit is dus ook mijn lievelingsopa, hij is al 88 dus een mooie leeftijd maar dan nog. Het idee dat hij er straks niet meer is iets waar ik niet aan wil denken maar dat je toch. En idd, als je je oma als kasplantje ziet liggen denk je ook ga maar maar het verdriet wordt er niet minder om. Blegh maagzuur, zo vervelend!

@ Beegee...heerlijk ff fris neus halen. Ik moet zeggen dat ik het altijd wel heerlijk vind om door die flinke wind te wandelen. Kids liggen lekker op bed, kunnen ze straks lekker mee op verjaardag.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 5 feb 2011 - 2:42

@ Peka...zal ik je dan maar een schop onder je kont geven? *schop*! F. is dus nog zo aan het klieren me 's avonds gaan slapen? En als je bv een boekje geeft in bed? Lisa wil altijd een boekje, 'leest' ze dan even in en dan valt ze in slaap.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:22

@ rupsie, ik wil ook wel een schop geven..Very Happy haha!!
je hebt nog genoeg op je planning staan...kun je met het andere topic mee doen TO DO kun je mooi afstrepen daarna haha!!

wat gek dat F in de middag wel zo goed slaapt...

@ meeko, wat wilde je gaan knutselen??
Ohh op de skipiste al!!! lekker joh!!

@ sjonno, have fun op de verjaardag!!!

Zoo ben weer lekker thuis!! was toch lekker al miezerde het soms een klein beetje maar goed is ook niet erg... ros is lekker thuis en de kids gaan na het eten lekker naar opa en oma...wij gaan dus heerlijk uitslapen etc en morgen SAUNA!!! cheers cheers cheers heb er echt zin in.....
ojaa en mijn strijk is al klaar, eten is al klaar hoeft alleen nog opgewarmd worden dus heeeeeeeeerlijk!! weekend

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 5 feb 2011 - 3:32

Hallo allemaal,

Ik heb de strijk weg gewerkt en de boodschappen gedaan dus ik ben voor nu helemaal klaar gelukkig. Mijn man moest even nog wat dingen doen en die ging van daaruit gelijk na zijn werk. Balen we hebben elkaar echt een hele week amper gezien, morgen zijn we lekker met zijn drieetjes thuis en we gaan lekker nergens heen, heerlijk.
Mijn zwagertje komt om half 7 á 7 uur dus nu lekker relaxen met mijn kleine man.

Rupsie, nou maart is het al bijna dus het eerste gedeeld komt al, spannend joh. Oh gelukkig dat je man niet alles zelf gaat doen, hij moet ook af en toe rust nemen. Volgens mij gaat hij zich echt vervelen als jullie huis af is Very Happy Leuk dat S. aan het puzzelen is.

Beegee, hier waait het wel hard maar regen het gelukkig niet. *jaloers* lekker uitslapen morgen en samen na de sauna. Ik heb mijn strijk ook af heerlijk gevoel vind ik dat altijd Very Happy

Meeko, gezellig vanavond na vrienden, makkelijk met het eten. Morgen de bibaboerderij, je heb je dagen wel goed volgepland nu je man weg is, groot gelijk heb je.

Sjonno, lekker dat de kids op bed liggen. Ach ik kan daar ook zo de balen van hebben. *even afkloppen* Ik heb nooit eigenlijk een bekeuring, mijn man heeft ze meestal, 4 maanden terug had die er één van 250 euro voor te hard rijden op de snelweg. Hij werk dan echt voor niks, zonder.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 5 feb 2011 - 9:06

Rupsie, zo dat is nog genoeg te doen. Heb je t allemaal kunnen redden? Wij hebben ook wel een drama periode gehad met Senna en naar bed gaan. Is hier eigenlijk vanzelf over gegaan. Misschien helpt warme melk voor t slapen gaan? Oeh ja idd zo'n hutje lijkt me ook wel eng met die harde wind.

Sjonno, ja das ook een mooie leeftijd. Maar idd t blijft altijd naar.

Beegee, wilde kleine canvasjes maken met op elk de letter van de namen van de meiden en die dan onder elkaar hangen aan een lint en op de deur van de slaapkamers.
Even plaatje gezocht, zoiets dus:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 11500747985xud6

Heerlijk weekend heb je zo zeg! Geniet ervan!

Lindsya, lekker morgen met ze 3tjes thuis. Moet ook zeggen dat t wel lekker is hoor dat ie weg is. Lekker t huis voor me alleen. Maandag en dinsdag gaat Senna gewoon naar oma en t kdv, dus weer even 2 dagen rust. Je bent toch altijd drukker met een man erbij Wink

housewarming was gezellig. Senna had natuurlijk weer alle aandacht. Die weet altijd goed hoe ze aandacht moet vragen. Ze was wel ontzettend moe, slecht geslapen bij oma. Dus hoop dat ze mij lekker laat doorslapen en morgen niet al te vroeg wakker is.
Ga zo denk ik in bed nog even lezen. Vind t wel maar eng hoor zo alleen en met die harde wind. Hoor nu steeds van alles. Haha schijterd.

Senna is de laatste tijd trouwens heel erg van dat er een spook in haar kamer zit. Ik pak m dan altijd op en gooi m weg uit t raam, maar net durfde ze bijna der kamer niet in. Hebben jullie nog tips?
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 5 feb 2011 - 9:54

Hoi hoi, ik kan bijna alles van mijn lijstje afstrepen. Alleen de rekeningen zijn nog niet gemaakt, maar dat doen we morgen even samen. Er moet veel materiaal uitgerekend worden wat doorberekend moet worden en daar heb ik m’n man voor nodig. Die is nu nog buiten aan het werk. De rest is mooi klaar. Dus de schoppen hebben geholpen haha.

M’n man heeft F. in bed gelegd en het is niet te geloven maar hij had even gekletst en is toen gewoon in slaap gevallen. Toch vreemd. S. was hartstikke moe dus die sliep ook gelijk.
Ik ga ook zo maar eens m'n bedje opzoeken. Ben moe, heb nog steeds tandpijn en als ik lig heb ik het idee dat het minder is.

Sjonno: Misschien idd eens uitproberen met een boekje in bed. Wie weet helpt het. Thanks.

Beegee: Lekker een avondje voor jullie tweetjes en morgen ook. Veel plezier!! Jij ook de strijk klaar. Super echt weekend houden dus.

Lindsya: Lekker dat jullie morgen een dagje met z’n drietjes hebben. Jij dus ook de strijk gedaan.
Nou dat rust nemen dat doet ie echt niet hoor. Hij gaat natuurlijk iedereen meehelpen, hij maakt al zo’n 2 jaar erg lange dagen. En straks vervelen, dat geloof ik helaas ook niet. Als het huis klaar is dan zijn we er nog niet, dan moet de garage nog. Daar staat nu ons hutje op dus als die weg is, kan pas met de garage begonnen wordne. En met z’n bedrijf heeft hij het hartstikke druk dus dan zal daar weer meer tijd in gaan. Ik ken hem niet anders dan dat hij altijd doordeweeks enkele avonden geklust heeft en ook altijd op zaterdag.

Meeko: ach ik ben gewoon jaloers op je creatieve dingen zeg. Jij maakt altijd van die leuke dingetjes. Dit is ook weer een leuk ideetje.
Ojee dat is minder die spoken in d’r kamer. Daar kan ik helaas geen tips voor geven. Hier heb ik ze er nog nooit over gehoord. De volle aandacht heeft ze dus gehad op de housewarming.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 5 feb 2011 - 21:02

Goedemorgen,

Helaas kon ik niet uitslapen maar ik ga vanmiddag nog even slapen als ik naar het ziekenhuis ben geweest. Met het oppassen is alles goed gegaan, hij is één keer wakker geworden en mijn zwager is even na hem toe gegaan en daarna is die inslaap gevallen.Ik denk dat die wist dat ik weg was want hij wordt anders nooit wakker. De bruiloft was op het einde leuk want toen kwam er pas leuke muziek Very Happy maar ik ben er even uit geweest, was om half 1 thuis dus ik ben wel heel erg moe.

Meeko, ja dat is wel een voordeel ervan en je huis is lekker opgeruimd, geniet er nog maar van Wink Leuk dat de housewarming leuk was en dat Senna de aandacht na haar toe wist te trekken. Je kan lekker twee dagen uitrusten, heerlijk.

Rupies, dat is apart dat F. niet ging huilen of krijsen toen je man hem op bed had gelegd, misschien mist die zijn vader wel. Goed dat je alles gedaan heb gisteren wat je wilde doen, vandaag de rekeningen dan ben je weer helemaal bij. Een harde werker is altijd wel fijn maar soms kan het weleens teveel zijn maar als die het zelf wil en als het postief is voor zijn bedrijf, is het allemaal mooi mee genomen. Oh jullie moeten hierna nog de garage. Dan moeten jullie daarna nog de tuinen aanleggen natuurlijk?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 5 feb 2011 - 22:12

Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad. Daarna lekker lui in ons bed sprookjesuur gekeken op omroep brabant dus we zijn pas een half uurtje beneden, ook wel is lekker. Dadelijk even op de koffie bij een tante van Chris en verder lekker rustig vandaag.

Gister leuke verjaardag gehad van ons neefje. Alleen Rick en Lisa zijn daar zo hangerig en jengelig, ze kijken op een ander altijd wel de kat uit de boom maar bij mijn schoonzus moeten ze onderhand toch wel gewend zijn. Is zo irritant dat ze daar alleen maar bij je op schoot willen zitten en als ze dan een keer spelen zijn ze steeds aan het miepen of jengelen.

@ Beegee....have funn vandaag in de sauna, heerlijk!!

@ Lindsya....woow, een boete van 250 is erg veel! Ik baal al erg van die 103 haha, had een mooie armband gezien van 107 en dat vind ik dan veel te duur en Chris knikker het bedrag gewoon ff bijna weg door te hard rijden, ik word er weer pissig om haha. Omer heeft het dus goed gedaan gisteravond, super! Lekker dat je er ff tussenuit bent geweest.

@ Meeko...wat een leuk idee die schilderijtjes! Ik ben ook zo'n schijterd met alleen thuis zijn. Rick is ook een tijd in de spoken en monsters geweest, wij deden dan een toverspreuk, gewoon simsalabim, en toverde ze dan weg. Bij Rick werkte dat goed.

@ Rupsie...jeuj, nog flink bezig geweest gister!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko zo 6 feb 2011 - 6:11

Rupsie, nou das lekker dat je nog zoveel heb kunnen doen. Super zeg dat F zo makkelijk ging slapen. Heb je al een afspraak bij de tandarts voor je tand? Lijkt me wel heel vervelend.

Lindsya, balen zeg dat je niet kon uitslapen. En dan ook nog laat op bed liggen, dat breekt wel even.

Sjonno, heerlijk zo'n zondag ochtend.Vervelend zeg dat ze dan niet lekker hun eigen gang gaan, is voor jezelf ook niet echt leuk dan. Op zich helpt t ook wel om de spook naar buiten te gooien. Maar heb verder ook geen idee hoe ze er aan komt, en t is nu steeds vaker. Maar zal ook wel weer een fase zijn denk ik.

Zo zijn net terug van de Bibaboerderij. Senna keek der ogen uit, helemaal leuk. Alleen duurde t wel lang, een uur, maar na een half uur begonnen de meeste kindjes al te vervelen. Wel slim, aan t eind deden ze heel veel liedjes, en toen stonden alle kinderen vooraan bij t podium, zo leuk.

Vanmorgen nog mijn kledingkast uitgezocht. Heb 2 vuilniszakken met kleding wat weg kan! Echt veel, heerlijk van die opruimmomenten.
Senna was vanancht nog wel paar keer wakker geweest, normaal komt ze uit der bed maar nu riep ze, en dan hoefde ik alleen maar haar deken goed te doen ofzo en dan was t goed. Wel fijn, maar wel vermoeiend toch 3 keer je bed uit.
Gooi nu even restje boerenkool in de magnetron, lekker makkelijk. Dan even badderen en kan ze weer lekker der bed in en heb ik weer rust smile
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 6 feb 2011 - 20:45

Goedemorgen meiden,

Hier ben ik weer :-). Jullie hebben behoorlijk gekletst in mijn afwezigheid haha.

Vandaag een drukke dag met allemaal huishoudelijke taken. Veel wassen, was ophangen en opvouwen, afwassen, boodschappen doen, bloedprikken en urine inleveren, rommel in huis opruimen want het huis lijkt wel ontploft na afgelopen vrijdag ;-).
Afgelopen vrijdag was echt de mooiste dag van mijn leven, heel cliché maar het is echt waar! Als ik er aan terug denk komen de emoties terwijl ik daar die dag geen last van heb gehad.

De dag begon vroeg, had wel heel goed geslapen maar was al vroeg wakker, niet erg kon daardoor nog even allerlei dingen in huis doen. Was totaal nog niet zenuwachtig en had ook nog niet het gevoel dat ik ging trouwen haha.

Om 9.00 uur zat ik bij kapper en toen wou mijn bruidskapsel niet lukken tenminste ze wou het te perfect doen daardoor vertraging op gelopen in mijn strakke schema maar niks aan te doen. Daarna gelijk doorgereden naar de make-up en was uiteindelijk 11.15 uur thuis terwijl ik om 11.30 uur klaar moest zijn voor de fotograaf. Toen ik thuis kwam, zat al heel het huis vol maar nog geen stress te bekennen. Toen hebben mijn moeder en schoonmoeder mijn jurk aangedaan en daar was de fotograaf. Die heeft boven foto’s van mij gemaakt en inmiddels kwamen alle gasten. Toen was het alleen nog wachten op mijn vriend, die kwam weer eens te laat. Pas toen ik naar beneden moest kwamen de kriebels, niet voor het trouwen maar omdat iedereen speciaal voor ons er was. Het moment dat ik en mijn vriend elkaar zagen is echt onbeschrijfelijk, zo mooi. Hij zag er echt heel mooi uit, was echt zo trots op hem.

Daarna zijn we met zijn alle naar het stadshuis gegaan, toen we de trap op wouden lopen waaiden we haast weg, dat was wel jammer maar gelukkig was het wel droog. De toespraak was heel mooi, niet te formeel. Toen dat afgelopen was, zijn we doorgereden naar het Kasteel waar we de rest van de dag zijn gebleven, we hebben daar getoost, bruidstaart gegeten, foto’s gemaakt, diner en ’s avonds het feest.

Alles liep die dag perfect en is gegaan zoals wij het vooraf wouden. Hebben beide ons die dag ook nergens druk over hoeven te maken en heel de dag kunnen genieten. Wat is die dag snel gegaan!
’s Ochtends en ’s middags is het goed met me gegaan, na het foto’s maken was ik helemaal op en na het diner ging ik me ook heel slecht voelen en had ook onwijs zere voeten. Ondanks dat ik ’s avonds geen stap meer kon verzetten en veel heb moeten zitten, was het feest erg gezellig.

We zijn onwijs goed verwend en hebben een paar leuke voordrachtjes gehad. Ook toen heb ik het droog kunnen houden terwijl als ik er nu aan terug denk. Ons hele leven kwam voorbij en de moeilijke stappen in de aanloop en tijdens onze relatie. Wat wel grappig is, is dat we 4 versies hebben gehoord hoe onze relatie is ontstaan en niemand had het juiste, volledige verhaal haha.
S. heeft zich heel netjes die dag gedragen, was ook heel lief. Hij wou alleen totaal niet naar bed en heeft tot 23.30 rond gerend, gedanst en gespeeld.

Om 1.00 uur was het feest afgelopen en hebben we nog met de directe familie nagepraat en daarna zijn we samen naar de bruidssuite gegaan waar allerlei lekkere dingen op ons stonden te wachten. Eerst moest mijn vriend me helemaal uitkleden want kreeg die jurk echt niet zelf uit, dat was wel een hilarisch moment haha.

Om eerlijk te zijn vind ik het heel jammer dat het voorbij is en dat we het niet meer mee zullen maken.

Zaterdagmiddag hadden we een borrel bij mijn vriends moeder en stiefvader en hebben we de eerste foto’s gezien. Deze staan op de computer van mijn vriend en komen vanavond op mijn computer, dan zal ik ook wat (amateur) foto’s plaatsen want de foto’s van de fotograaf zullen nog wel even duren.

Ik had trouwens afgelopen vrijdag een super mooie armband van mijn moeder gekregen, zo lief! Ik wou hem heel graag hebben maar vond hem te duur om te kopen. Deze heb ik gelijk heel de dag om gehad. Alleen mijn broer heeft hem nu weer mee terug genomen omdat hij te groot was. Kan het plaatje niet kopiëren :-(.

Het is een heel verhaal geworden maar nog heb ik lang niet alles verteld ;-).

S. is sinds afgelopen vrijdag druk bezig met zindelijkheid, hij wil geen luier meer om. Maar is soms wel behoorlijk irritant omdat hij om de 5 minuten naar de wc wil en zeg dat die moet poepen maar dan komt er alleen een plasje. Wel heeft hij nu een paar keer een heel klein beetje op de wc gepoept dus de hoop is aanwezig dat hij straks luierloos is als de baby er is :-).

Op het kdv hadden we de tip gekregen om hem op een potje te zetten met een boekje zodat hij afgeleid is en dan het poepen wel lukt. Hun hadden dat namelijk geprobeerd omdat hij daar ook steeds aangaf dat hij moest poepen maar het niet lukte en toen hadden ze dit gedaan en toen lukte het.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 6 feb 2011 - 21:22

@ Rupsie, dank je wel, ja de dag is echt heel snel voorbij gegaan. Het was echt een ontzettend mooie dag en heeft zowel mijn vriend als mij echt een nog specialere gevoel opgeleverd.

Succes vandaag bij de tandarts, hopelijk valt de behandeling mee en ben je snel van de pijn af. Ik moet eigenlijk ook weer, maar ben bang dat ik weer een wortelkanaalbehandeling moet en daar zit ik echt niet weer op te wachten :-(.

Fijn dat jullie eindelijk uit de badkamer zijn, jullie hebben weer een hoop geregeld voor het nieuwe huis. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Misschien vaker je man F. op bed laten leggen? Als mijn vriend S. naar bed brengt, eindigt het altijd in een drama en als ik dan naar hem toe ga, is het binnen 2 minuten goed. En als ik hem gelijk zelf naar bed breng, is er niks aan de hand en ben ik zo weer beneden.

@ Lindsya, dank je, was donderdag op tijd naar bed gegaan, 21.30 uur lag ik in bed en ben gelijk gaan slapen.

Verstandig dat je toch met O. even naar de dokter ben geweest, beter een keer teveel dan dat achteraf blijkt dat er wel iets met hem is maar gelukkig heeft hij niks aan zijn nek overgehouden. Is de spier al wat spoeler geworden?

Laat je O. deze week nog een middag extra naar school gaan? Lijkt mij wel verstandig om het nu weer een beetje op te bouwen gezien het goed gaat.

Hoelaat krijgt je moeder vandaag de mri-scan? Hopelijk krijgt ze snel de uitslag hiervan!

@ MM, dank je wel. Nee was idd niet blij dat mijn vriend donderdag nog een vrijgezellenfeest had gehad maar gelukkig had hij nergens last van gehad vrijdag, anders…. ;-).

Wat lief dat iemand uit je zwangerschapsclubje heeft aangeboden om met carnaval op te passen, is toch een fijn idee dat je ook iemand anders kan vragen. En wat leuk dat je nog steeds contact heb met die meiden.

@ Beegee, dank je wel! We hebben echt genoten die dag.

Hoe gaat het nu met M. haar mondje? Wat voor bulten heeft/had ze in haar mond?

Waar hebben jullie de afrekening van ontvangen? Wij hebben deze allemaal al aan het einde van het jaar gehad en kregen overal iets terug dus hebben het netjes gedaan :-).

Wat fijn dat je een nieuwe sax heb! Hoe speelt hij? Ik kreeg op de bruiloft ook een paar keer de opmerking dat er nog wel een plekje vrij was bij de harmonie maar nee, ik ga geen muziek meer maken.

Hoe was het in de sauna?

@ Sjonno, dank je!

Wat sneu dat R. nog moest huilen toen je hem weg bracht maar het is al wel een verbetering, hij had het over school en ging niet gelijk huilen. Hopelijk nog even en dan is het huilen weer over.

Is de verwarming op je werk weer gemaakt?

Scheelt weer geld dat beide kids geen nieuwe schoenen nodig hadden. S. heeft net nieuwe schoenen en we hadden geluk dat ze opheffingsuitverkoop hadden. Wil alleen nog leuke nike schoentjes voor hem halen.

Dat is altijd zonde van het geld bekeuringen! Al maak ik me zelf ook altijd schuldig aan te hard rijden maar gelukkig zelden een bekeuring, gauw afkloppen ;-).

@ Meeko, wij gaan de meubels ook hetzelfde zetten, we hebben eigenlijk niet veel keus (denk ik).


Nee ik hoef me nooit te wegen bij de verloskundige, ze vragen wel of ik mijn gewicht weet, weet ik dat niet is het ook geen ramp.
Balen dat je ineens ziek was maar gelukkig maar een dag. Je hoort het heel vaak, mijn vriend had het vorige week ook 1 dag en daarna was alles weer goed.

Fijn dat jullie weekendje weg heerlijk was, klinkt erg lekker die massage!

Wat wou je gaan knutselen? Heb het gezien, wat leuk! Inmiddels wel begonnen met de onderdelen die ze wel hadden?

Last van nesteldrang? ;-) Mag je hier ook wel even komen om flink op te ruimen haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 6 feb 2011 - 21:56

Goedemorgen,

Mijn moeder moet waarschijnlijk langer in het ziekenhuis blijven. Vannacht hebben zusters haar gevonden in de badkamer, ze is na de wc gegaan en heeft ze weer een aanval gehad, hoe lang ze er heeft gelegen is niet bekend. Ze krijgt om 12 uur de scan dus ik ben benieuwd, hopelijk blijft de uitslag ook niet lang op zich wachten. We hadden goede hoop dat ze na huis kwam deze week maar gelukkig dat ze daar een aanval heb gehad dan thuis.
Mijn kleine man is na school, hij moest een klein beetje huilen waarom weet ik niet maar dat was zo over, gelukkig. Morgenmiddag wil ik hem een middag naar school doen erbij want vanmiddag krijgen ze gym en ik heb nog niet de gymschoentjes voor hem.

Meeko, lekker aan de opruiming geweest heerlijk, ruimt altijd op. Nu kan je ook lekker shoppen na je bevalling heb je weer plaats voor je nieuwe kleren Very Happy

Sjonno, hoop geld he, het was geloof ik echt niet veel kilometers te hard, ik dacht 10 km en dan 250 euro. Het is heel zonder. Ja je had beter die armband kunnen kopen voor dat geld van de bekeuring. Leuk dat de verjaardag gezellig was, misschien in één keer te veel mensen dat ze daarom aan je vast blijven plakken, die boef van mij had dat ook heel erg, nu gelukkig niet meer.

Limburg, zo jullie dag was helemaal perfect als ik het zo leest, mooi hoor. Ja het gaat inderdaad heel snel voorbij. Ik ben wel benieuwd na je jurk en de foto's. Goed dat S. met zinnelijk worden bezig is, scheelt inderdaad in de kosten. S. heeft zich ook goed vermaakt op het feest leuk hoor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 7 feb 2011 - 0:28

Middag!

Hier een lekkere nacht gehad,en Rick tot kwart voor 8 geslapen en Lisa tot bijna 8 uur. Madam hoorde ik wakker worden omdat ze mien waar is mijn feestneus aan het zingen was haha, iig gezellig wakker worden zo! Vanochtend haar ook opgegeven voor de psz en als het goed is mag ze dan in mei beginnen. Ze komt bij Rick in de groep, is maar voor een half jaartje en dan gaat m'n grote man alweer naar de basisschool, het gaat echt te snel.

@ Meeko...leuk naar bibaboerderij geweest! Voorstelling duren voor kids eigelijk te lang he? We zijn met Rick naar Piet Piraat en Kabouter Plop geweest maar dat was eigenlijk ook te lang. Flink aan het ruimen geweest in je kleding kast, weer een excuus om nieuwe kleding te kopen Wink

@ Limburg.....je dacht klinkt als helemaal geslaagd! Ben erg benieuwd naar hoe je eruit zag!

@ Lindsya...jeej, schrikken zeg dat je moeder weer een aanval heeft gehad. "Gelukkig" lag ze al in het ziekenhuis. Hoe oud is je moeder als ik vragen mag? Sneu dat je mannetje even moest huilen, gelukkig was het snel over.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:37

Goedemiddag!!!

Gister een heerlijk dagje gehad... Very Happy kan er echt zo van genieten even lekker met 2...moet wel zeggen dat ik het toch wel jammer vind dat een dagje saune al gauw duur is maar goed...dat mag de pret niet drukken!!!
De meiden hebben het super gedaan...lagen gister al te slapen toen we thuis waren. Wij lagen er ook al vroeg in haha, hadden we even nodig!!

@ rupsie, gelukkig nog wat van je lijstje af kunnen strepen!! geeft een goed gevoel he..Very Happy

@ sjonno, dat is heerlijk wakker worden Very Happy cheers gaat echt snel nu he! al moet ik zeggen dat ik soms niet wachten kan tot Merle weer wat beter praat etc maar goed aan de andere kant gaat ze ook zo rap.... Embarassed

@ limburg, fijn dat het een super dag is geweest!! daar doe je het dan voor he Very Happy
Merle heeft gewoon flinke bulten staan waar tanden/kiezen drukken...haar 8e tandje is door maar er lopen nog een stuk of 3 te vervelen...:S

@ lindsya, o meis toch wat klote...wel fijn dat je moeder al in het zh was daar is ze dan toch het beste he!!

@ meeko, dat ziet er gaaf uit leuk idee!!! je bent echt crea zeg


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 7 feb 2011 - 0:44

Mijn kleine man is weer thuis, alles is goed gegaan op school. Ze zijn nu met mijn bezig voor de scan dus ik ben benieuwd. Ik ga zo even eten maken, mijn man is lekker vroeg thuis vandaag, heerlijk. Verder niks op de planning, ik vind het toch wel fris buiten.

Sjonno, zo de kids hebben lekker geslapen, dat is nog eens gezellig wakker worden, ze heeft zin in de carnaval Very Happy Wat gaat het hard zeg je meisje al in mei naar de psz. Mijn moeder is 58, nog vrij jong voor zo ziek te zijn maar er is niks aan te doen.

Beegee, lekker he zo dagje sauna, het is inderdaad wel prijzig maar ja je doet het niet elke dag dus het mag wel een keer Very Happy Jullie hebben al vier lekker geslapen zo te lezen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 7 feb 2011 - 1:59

Hoi meiden, hier ben ik weer. Gisteren de rekeningen nog gemaakt dus m’n lijstje was weer leeg. Gisteren de hele dag visite gehad, was wel gezellig, echt aan de lopende band, eerst vrienden van ons, toen een oom en tante van me, en daarna nog m’n zus en d’r vriend. Verder eigenlijk niks gedaan.

Gisterenavond was het weer drama met ons mannetjes. Wilde weer eens niet gaan slapen. Echt zo irritant. Uiteindelijk pas rond half 10 in slaap gevallen. Vanmorgen hebben ze beide geslapen tot 8 uur. Hij was net ook hartstikke moe, maar dat is ook niet gek. Ik laat hem wel maar 2 uur slapen max want anders weet ik zeker dat hij vanavond weer niet gaat slapen. Echt irritante fase zeg.

Vanmorgen boodschappen gedaan, en jawel hoor ik ben bij de tandarts geweest. Gelukkig is het alles meegevallen. Nu hopen dat het gaat werken wat ze gedaan hebben.

Vandaag is hier een man aan het werk, hij is aan het voegen, en het gaat goed vooruit. 1 kant van het huis is al uit de steigers. Dus ik kan van de week weer nieuwe foto’s maken, ons huis zonder steigers. Verder dus beetje koffiejuf aan spelen haha.

S. is hier aan het kleien. Dus die vermaakt zich ook prima. Ik ga zo even verder met de was, er komt nooit een einde aan en alvast wat eten maken voor vanavond.

Lindsya; Ojee meis, weer een aanval bij je moeder zeg. Het houdt ook niet op. Vandaag de mri, hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.
yep de tuin kan eigenlijk pas als de garage klaar is, maar we willen straks toch alvast achter het huis wat gras maken zodat de kids van de zomer toch lekker buiten kunnen spelen. Anders is het ook zo sneu.
Ach wat sneu dat hij even moest huilen.

Sjonno: whaha dat is lekker wakker worden, mien waar is m’n feestneus. Hoe komt ze erop? Ach en de inschrijving van de psz al achter de rug. F. is ook al ingeschreven, maar die gaat pas als ie wat ouder is. Hier starten de jongste op maa- en woen-ochtend. Maar F. gaat vanaf sept. Op maandag naar het kdv, dus kan hij niet in de kleinste groep starten. En om met z’n 2 al in de middaggroep te starten schiet niet op, dus nu gaat hij pas vanaf jan 2012. Maar scheelt dat hij al 1 dag naar het kdv gaat.

Meeko: Zo je hebt de kast goed opgeruimd. Dat is minder 3x uit je bed moeten voor Senna. Hier komt ze nog steeds nooit uit d’r bed, hier blijft ze gewoon liggen roepen, soms heel irritant. Kom er dan uit denk ik, maar dat doet ze niet. Ook niet als ze moet plassen, dan ligt ze gewoon te roepen in d’r bed.

Limburg: Wauw klinkt als een mooie dag meis, ik vond m’n trouwdag ook helemaal geweldig. Jammer dat het maar (als het goed is) 1x in je leven is he.
Wat knap van S. dat hij geen luier meer aan wilt. En ook al gepoept, super.

Beegee: Lekker dagje gehad dus gisteren zo te lezen. Ik vind dat ook heerlijk zo’n dagje met z’n tweetjes. Helaas komen ze hier maar weinig voor. Man is veels te druk met alles. Ach komt straks wel weer.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 7 feb 2011 - 2:34

Goedemiddag,

Hier al een drukke dag achter de rug maar nog niet klaar, zelfs dingen na morgen verplaats nou ja hoef ik me morgen ook niet te vervelen ;-). Straks alleen nog 2 wasmanden opvouwen, eten koken en nog een keer afwassen en dan niks meer voor vandaag.

Nu even een mail beantwoorden van de keuken want we zijn het nog steeds niet eens met de prijs :-(.

@ Lindsya, dat is schrikken dat je moeder alweer een aanval had gehad. Geluk bij een ongeluk dat het in het ziekenhuis is en verstandig dat ze haar nu langer daar houden ook al is het niet leuk. Hopelijk is snel de uitslag van de mri-scan bekend.

Hier is het warm buiten, de zon schijnt al heel de dag en er staat haast geen wind.

@ Sjonno, je kids hebben goed geslapen vannacht! En lekker wakker worden zo, hier was dat vanochtend een drama met S.

@ Beegee, altijd lekker om er even met z’n tweeën er tussen uit te zijn en zeker als alles goed gaat met de kids.

Moet M. nog veel tanden/kiezen krijgen?

@ Rupsie, balen dat F. zo aan het vervelen met slapen is. Hopelijk gaat hij snel weer beter slapen. Hebben jullie nog geprobeerd of het eenmalig was toen je man hem naar bed bracht?

Gelukkig dat het meegevallen was bij de tandarts, wat had je nu precies?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 7 feb 2011 - 2:39

Hallo...

Jeej, opa mag morgen naar huis! Al heb ik er geen goed gevoel bij maar goed ze kunnen die man natuurlijk ook niet tot einde van dag in het ziekenhuis laten liggen. Het ergste vind ik nog dat ik gewoon voor 100% zeker weet dat oma zal denken dat hij beter is omdat hij naar huis mag terwijl dat gewoon niet is. Die mensjes zijn gewoon te oud om het allemaal te begrijpen.

En wat is het lekker weer he! Kids gaan lekker naar buiten na het middagslaapje, even van het lekkere weer genieten.

@ Rupsie...pff jullie mannetje houdt het goed vol zeg met drama maken 's avonds! Die fase duurt nou toch wel te lang, niet Wink . Mijn paps heeft Rick en Lisa dat liedje geleerd met als resultaat dat Lisa het maar blijft zingen, zelfs in de winkels tijdens het boodschappen doen. En ze zingt niet zachtjes, nee echt heel hard dus veel mensen moet echt lachen als ze Lisa zo bezig horen. Wat hebben ze gedaan bij de tandarts?

@ Lindsya....wanneer krijg je de uitslag van de scan? Pff, idd nog te jong om al zo ziek te zijn. Hoe gaat het trouwens met je hoofdpijnen?

@ Beegee...Lisa praat goed voor haar leeftijd maar ik heb het idee dat Rick toch beter deed praten op die leeftijd. Maar hij was dan ook wel heel vlot daarin. Lekker genoten dus gister, heerlijk. Wij gaan echt te weinig weg met z'n tweeen. Al heb ik net wel oppas geregeld voor Chris zijn verjaardag. Gaan we lekker saampjes uit eten, duurt nog wel ff maar kijk er nu al naar uit.

@ Limburg...nog aan het nagenieten van je mooie dag? Jammer dat zo'n dag voorbij vliegt he?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:50

middag,

@ sjonno, heerlijk weertje he! Heb vanmorgen al gefietst met Merle en Indy heeft net in de tuin gespeeld..echt lekker!!
ohh nou lekker toch alvast een goed vooruitzicht Very Happy

@ rupsie, haha bij jullie is bouw ook echt belangrijker dan samen iets doen nu :P straks hebben jullie een heerlijk huis om van te genieten....

@ lindsya, spannend weer voor je moeder zo zeg...
lekker dat je man vroeg thuis is!!

@ limburg, ahh balen zeg nog steeds niet eens over de keuken... :S

Merle ligt nog steeds lekker te slapen!! al vanaf 12.00! Net samen met Indy spelletje gedaan al stopte ze snel...wacht maar tot ik groot ben dan kan ik het goed spelen...ach jaaaaa!! verder weinig gedaan vandaag, lekker nergens zin in! Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum