Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 3:44

middag!!

@ mm, gelukkig is ze nu wel rustig....(nu maar hopen vanacht ook!)

@ lindsya, fijn dat je kerel het goed heeft gedaan..lekker dat je grote man een korte dag heeft!! geniet er van!!

Ohh ik ben poepie chaggo....heb al de hele dag een merle achter me aan kruipen en in mijn broek hangen..echt zeer vermoeiend...heb ze op bed gelegd, zal wel zonder resultaat zijn ben ik bang maar goed.....pfffff
ben met indy een boom aan het schilderen op de raam ben niet creatief dus erg mooi is het niet, maar goed indy heeft plezier er dat telt ook niet dan!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:11

@ sjonno, volgens mij heb je een geslaagde dag gehad!!

Zoo merle was nog redelijk gezellig na het eten..Very Happy misschien honger..:P Indy heeft net onze geverfde raamboom voorzien van versieringen...ros dacht hey ik wil ook..Very Happy die heeft de andere raam voorzien van een sneeuwpop, met sneeuw etc haha!! hij vond de boom in ieder geval al erg leuk!! ik ook geen rommel in huis in ieder geval!!

indy gaat zo naar bed, was met men moeder mee naar huis gegaan om daar te eten....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 13 dec 2010 - 8:45

Hallo allemaal,

Mijn kleine man was vanmiddag erg moe en zo vreselijk chagrijnig niet normaal. Rond het eten knapte die een beetje op gelukkig maar hij is om 7 uur na boven gegaan en viel gelijk in slaap. Morgen middag gaat die weer na psz.

MM, gelukkig dat de kuur aan heeft geslagen bij je kleine meisje, hopelijk blijft het zo.

Beegee, die boom is echt heel leuk, leuk gedaan. Gelukkig dat Merle met het eten opknapte, misschien inderdaad honger gehad.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 13 dec 2010 - 8:58

Zo hier ben ik ook weer met reageren. Heb wel steeds meegelezen maar reageren kwam er steeds niet van.
Zaterdagavond ben ik muziek wezen maken, nog eens over de kleding gehad met een paar mensen en vandaag heb ik het gelijk besteld. Ze zoeken het maar uit haha. Ben benieuwd hoe het woensdag op de repetitie is, maar anders zal ik mijn mond is open doen. Ik ben nogal een binnenvetter, maar ik ben het zo zat.

Zondag weinig gedaan. S. heeft samen met m’n man de bus en de auto gewassen, zij helemaal blij. Ze vond het super. ’s Middags zijn vrienden van ons op bezoek geweest. Kids hadden heerlijk gespeeld samen. Dus helemaal prima. Al werd F. na z’n middagslaapje met flinke koorts wakker. Gelukkig was het maar van korte duur. Hij begint steeds meer te praten, dus wordt weer steeds leuker zo.

Vandaag is s. naar de psz geweest en het ging super. Ze had er veel zin in en heeft het erg leuk gehad. Ik heb de boodschappen weer gedaan met F. Vanmiddag heb ik weinig meer gedaan, ik was helemaal kapot. Heb gewoon even een paar uurtjes op de bank gehangen. Kon me ogen niet open houden. Wel sneu voor S. maar die wilde graag een dvd kijken, dus zo maar opgelost. Slecht eigenlijk maar het was even niet anders.

Morgen mag ik een dagje gaan werken. En gaan de kids naar het kdv. S. zegt nu alweer dat ze er niet heen wil, dus het zal morgenvroeg wel weer drama zijn met wegbrengen….
Nu ga ik even 2 schermen openen en reageren op jullie
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 13 dec 2010 - 9:02

* Sjonno Wat lief dat Lisa zelfs efting zegt haha Ohh dus jij hebt dat met Chris en Rick vervelend he! Nee op dit moment lijkt het hier wel niet op te houden.

* Beegee leuke foto's op je hyves! Merle is goed verwend! Die BMW is wel heel erg gaaf hoor!! Ze lag snachts nog te stuiteren van haar feestje. Wat een goed idee van je boom op het raam!

* Lindsya Wat goed dat je mannetje niet heeft gehuild!

De jongste is vandaag de hele dag op de kdv gebleven dus de koorts is weer weg. Wel ga ik haar druppels geven om haar weerstand op te krikken.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 13 dec 2010 - 9:10

Beegee: Wat een leuk idee zeg met je kerstboom. Heb net je foto’s gezien. Leuk bedacht. Grr wat vervelend zeg dat Merle zo achter je aan hangt steeds. irri dagen zo.
Leuke foto’s ook van de verjaardag van Merle. Lekker weer verwend die kleine meid. En een leuk feest gehad zo.

Lindsya; Fijn dat het wennen op de kleuterschool goed ging. Kleine jongens worden idd groot zo.

MM: Gelukkig gaat het best goed met je kleine meid nu. Hopelijk slaat de ab nu snel goed aan. Vervelend is dat idd als R. er niet goed tegen kan en chaggie wordt. Dat maakt de sfeer idd niet goed. Hopelijk slaat de ab snel aan zodat de sfeer ook weer lekker terug is.
Hier straks ook pissig op m’n man. Ik zei dat ik vanmiddag even op de bank gelegen had, werd ie boos. Ja hallo… doe ik anders nooit, heeft echt wel een reden. Pfff zo irritant.

Sjonno: Hoe was het in de Efteling vandaag? Wel koud denk ik of niet? Maar zoals je zegt, goed inpakken. Wat lekker dat ze zo goed geslapen hebben de laatste dagen. Hopelijk zet het door.
Balen dat je niet geslaagd bent voor uggs.

Petteflat: Ik heb het ook al in het andere topic gezegd, maar ook hier nog een keer: Gefeliciteerd: echt super leuk zeg.

Limburg: Leuk het kamertje uitgezocht en ook de trouwringen. Weer wat geld lichter zo. En de trouwkaarten al op de post?

ojee er begint er hier eentje flink te krijsen in bed, ik zal eens even gaan kijken.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 19:18

Goedemorgen!!!

@ rupsie, ach als F toch dvd wil kijken prima toch!!
en drama vandaag??? succes!!!

@ mm, welke druppels ga je geven?? ik denk dat ik dat bij Merle ook maar ens ga doen...

Hier weer een heerlijke baggere nacht en om 6 wakker :shock: waar heb ik slechte slapers aan verdient...(grapje hoor!!) het is weer een fase he.....:S :S ga zo mijn strijkplank klaar zetten heb ik dat ook weer gedaan....pffffff...verder om 10.45 gesprek op men werk, daarna team en dan weer 2 dagen vrij...Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 13 dec 2010 - 21:32

Goedemorgen,

Hier lekker allebei geslapen, ik ging om half 10 en mijn kleine man om 7 uur en we hebben allebei geslapen tot kwart voor 9 dus we zouden het allebei wel nodig gehad hebben, heerlijk Very Happy Vanmiddag gaat mijn boef weer na psz en ik ga nog even de ramen en de gang schoonmaken. Morgen wil ik even een aantal dozen van mijn moeder na haar nieuwe huis brengen en nog wat dozen inpakken dan is daar al een groot gedeelte. Donderdag komt haar vloer, kunnen we daarna vast de keuken daar in richten. Mijn moeder is helaas weer ziek dus ze kan niet veel mee helpen dus proberen het zoveel mogelijk in één keer af te krijgen.

Rupsie, heb je mijn pm nog gelezen? Hopelijk is het nu goed met die kleren en als ze weer gaan zeuren gewoon zeggen dat ze het dan maar lekker zelf moeten doen Very Happy Leuk dat S. leuk vond psz en dat ze het goed gedaan heb. Vandaag kdv, succes.

MM, goed dat je meisje na de kdv is geweest en geen koorts meer heeft. Vitaminen kan inderdaad helpen. Mijn zoontje geef ik Dino Multi, hij vind ze lekker en alle vitaminen zitten erin en het is ook een natuurlijk middel met geen rotzooi en dingen aan toegevoegd.

Beegee, je meiden waren vroeg, hopelijk is die fase morgen weer voorbij Wink Lekker morgen weer twee dagen vrij, heerlijk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 14 dec 2010 - 2:27

* Rupsie Nee het maakt de sfeer er hier niet makkelijk op. Ik zou ook boos zijn als mijn man zou zeggen over het feit dat ik even op de bank lig.

* Beegee ik ga echinaforce druppels geven en ze morgen dan 1 druppel per kilo dus bv mijn meisje is 10 kilo dus 10 druppels verdeeld over 2 x per dag (dus 5). Lekker weer 2 dagen vrij bijna!

* Lindsya Wow jullie hebben heerlijk lang geslapen!! Kan me voorstellend dat je het zoveel mogelijk in 1 x wil klaar hebben. Ik had voor E. ook vitamine maar die weigert ze dus ik ga ook dezelfde druppels al de kleine geven.

Zo wij hebben ons lange ritje vanmorgen naar de huidarts voor E. er weer op zitten hij is mega tevreden dus we mogen nu zo doorgaan maar dan smeren met vaseline. Als het weer slechter gaat moeten we aan de bel trekken.
Ik ben vreselijk moe gisteravond hoopte ik vroeg naar bed te gaan maar de kleine heeft van 11 tot 1 lopen spoken en toen had ze me toch een mege dunne broek!! Die zal haar vast dwars gezeten hebben want daarna hebben we aan 1 stuk geslapen tot 8 uur. Maar ik ben heel moe pfff De meiden liggen nu te slapen dus ik relax even op de bank.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 14 dec 2010 - 4:45

Meiden, jullie kletsen teveel haha

@ Lindsya, wij hebben babykamer Suze gekocht in Sliedrecht.
Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Babykamer_suze
Het is een vrij hoog kamertje en dat lijkt me fijn ook al ben ik niet groot. De kinderwagen hebben we daar niet besteld want zag bij de Babydump dat je een Maxi Cosi erbij krijgt en nu zag ik dat die bij de Prenetal 100 euro goedkoper is en niet specifiek in een speciale kleur. Wij gaan voor een Quinny Speedi. Het ging eerst tussen de Quinny Speedi en Maxi Cosi maar mijn vriend vind daar de stang van het zit gedeelte niet mooi. Wat goed dat O. helemaal niet gehuild heeft en het zo leuk vind!

@ MM, ben benieuwd of er snel resultaat komt bij het eten bij R. Wij gaan voor een Quinny Speedi. Fijn dat jullie toch even er tussen uit zijn gegaan. Wat hebben jullie gegeten? Groot gelijk dat je met d’r naar de huisartsenpost bent gegaan, fijn dat je zo snel merkt dat het weer beter met d’r gaat. Moet je binnenkort wel terug komen bij je eigen huisarts? Hier is de sfeer ook altijd gezellig als S. ziek is. Fijn dat het zo goed gaat met het eczeem van E.! Moet je nog wel blijven smeren?

@ Beegee, nog gefeliciteerd met M.! Wat is ze ontzettend verwend, gelukkig heb je van alles wat gekregen. En 16 man friet gegeten? Dat moet een flinke bestelling zijn geweest haha. Staan er foto’s van haar verjaardag op je hyves? Ik zal je toevoegen als je dat goed vind? Heb je je haar geknipt? Wij hebben gelukkig niet zoveel strijk. Wat leuk dat jullie op de ramen hebben geschilderd, crea bea!

@ Sjonno, hoe was het in de Efteling? Wat leuk dat beide het zo leuk vinden! Was het niet erg koud? Balen dat de Ugg’s die jij wilt maar tot maat 41 gaan. Ik kan volgens mij kindermaat van Ugg’s aan haha. Dan was het duren van je auto niet duur, zeiden ze wel dat er dingen aan moesten gebeuren? Ik doe altijd beurt en keuren in 1 keer, ben ik de rest van het jaar er vanaf. Bij mijn auto kun je niet zelf een lampje vervangen .

@ Rupsie, weer helemaal opgeknapt? Hoe reageerde die mensen zaterdag op de kleding? Ben benieuwd hoe ze gaan reageren, als het negatief is idd je mond open doen, je heb alle werk niet voor niks gedaan en ze hadden het ook gewoon eerder kunnen zeggen. Hoe is het vandaag met S. en F. gegaan op het kdv? Nee de trouwkaarten zijn niet nog niet op de post, wel had ik ze zondagavond allemaal af en was het de bedoeling om deze afgelopen maandag naar het postkantoor te brengen maar is er niet van gekomen en vandaag ook niet. De post is toch aan het staken dus kan nog wel een dagje wachten ;-).

Afgelopen weekend zijn we weer bij mijn ouders geweest en als ik terug ben, merk ik toch wel dat ik ze mis en ook mijn honden, kan niet even langs gaan op de koffie of kan niet vragen om hulp. Gelukkig gaan we over 2 weken weer daar heen.
Zondag was S. nog niet fit maar ging wel een stuk beter alleen hij zat echt zich zelf in de weg en had steeds van die woede aanvallen, heel gezellig maar kon die ook niks aan doen, combinatie van ziek en moe. Gisteren was er gelukkig niks meer aan de hand en heeft die heerlijk met zijn nieuwe trein en Bob de Bouwer gespeeld, hij is er echt heel erg blij mee maar weet van gekkigheid niet meer waar die mee moet spelen, komt ook omdat die hier maar zo weinig is.

Zondag einde van de middag ook nog bij mijn vriends moeder en man gegeten en gelijk ons trouwkaart gegeven, iedereen vind hem heel erg mooi, gelukkig. Ook daar gelijk even ons hart gelucht over het zusje van mijn vriend, die is zo met zich zelf bezig, kan daar soms echt niet tegen.

Maandag een erg drukke dag gehad op het werk, heb van 8.30 tot 18.30 uur gewerkt terwijl het de bedoeling was om maar een halve dag te werken. Er kwam een sollicitant voor mijn functie tijdens mijn zwangerschap en die kon niet op een ander tijdstip en mijn teamleader kon niet dus heb ik bij het gesprek gezeten maar het liep gigantisch uit en waren pas om 18.30 uur klaar terwijl ik om 19.00 uur bij de verloskundige moest zijn. Toen ik thuis was, had ik het echt helemaal gehad en was flink chagrijnig, moe en voelde me slecht. Merk ook dat ik het moeilijk vind om dingen los te laten en te moeten accepteren, gelukkig dat de zwangerschap 9 maanden duurt ;-).

Gisteravond bij de verloskundige geweest voor gewone controle maar doordat ik de baby deze week weer niet tot bijna niet voel (2e keer) terwijl ik hem vanaf 16 weken ontzettend goed voel met de combinatie veel hoofdpijn en zere buiken wou de verloskundige een echo maken, alles was goed en de baby was ontzettend bewegelijk. Waarschijnlijk komt het doordat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ze dacht ook dat ik een hoge bloeddruk had maar dat zou me echt verbaast hebben, heb altijd een lage bloed druk en gisteren ook weer, hij wil niet boven de 100 uitkomen tijdens de zwangerschap.

Nu ga ik maar eens de was ophangen, de wasmachine is al een tijdje klaar maar zo geen zin in! En dan hopen dat mijn vriend friet haalt zodat ik lekker onder een dekentje kan gaan zitten en lekker tv kijken en internetten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 14 dec 2010 - 5:38

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is na psz geweest, hij heeft het leuk gehad. Volgende week maandag vieren ze kerstfeest en mogen de ouders ook komen, dus ik ben benieuwd. Mijn man had ook een stunt, we hadden Ömer na de psz gebracht en mijn man zou mij af zetten bij het winkelcentrum en dan zou hij doorrijden na zijn werk maar we ging eerst even tanken. Hij tankt en ik ga betalen, komt die er achter dat die bezine heeft staan te tanken ipv diesel Mad Dus ANWB gebeld, kost 35 euro voor de bezine die ze eruit halen om na een of ander verwerking te brengen en dan twee keer tanken dus het geintje kosten even 150 euro pff mannen en dan durf die nog mij de schuld te geven Evil or Very Mad
Daarna toch even naar het winkelcentrum geweest en ik heb eindelijk een traningspak voor mezelf gekocht en wat kleine boodschapjes gedaan.

Limburg, leuke kamer, precies mijn smaak. Hopelijk wordt die op tijd geleverd. Ja met die kinderwagens hebben ze nog weleens leuke aanbieding goed opletten inderdaad. Minder dat S. niet helemaal in zijn vel zat, gelukkig dat het beter gaat nu. Zo dat is nog eens uitlopen op je werk, wel rustig aan blijven doen hoor. Na je zwangerschap kan je weer terug werken nu zou je het even moeten accepteren betreft je werk.

MM, goed dat de arts tevreden was, hopelijk blijft het nu weg. Lekker vroeg na bed vanavond als er niks tussen komt. Dan kan je inderdaad beter druppels nemen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 14 dec 2010 - 5:42

@ Lindsya, dat is een duur ongelukje, niet normaal! En is het nu weer helemaal goed met de tank? En jou de schuld geven? Mannen, en dan nog gek vinden dat je dan boos wordt. Wat leuk dat ze kerstfeest vieren, lijkt me leuk om te zien! Werkt je man in diensten? Ik verwacht de kamer half tot eind februari dus dat is tijd zat, tegen die tijd heb ik ook alles dus dan is het alleen nog maar inrichten. Vind het ook moeilijk om te accepteren dat ik straks minder ga werken, het is mijn eigen keuzen en weet dat ik er straks erg blij mee ben maar het liefst zou ik alles willen maar dat gaat helaas niet.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 14 dec 2010 - 7:24

Limburg85 schreef:@ Lindsya, dat is een duur ongelukje, niet normaal! En is het nu weer helemaal goed met de tank? En jou de schuld geven? Mannen, en dan nog gek vinden dat je dan boos wordt. Wat leuk dat ze kerstfeest vieren, lijkt me leuk om te zien! Werkt je man in diensten? Ik verwacht de kamer half tot eind februari dus dat is tijd zat, tegen die tijd heb ik ook alles dus dan is het alleen nog maar inrichten. Vind het ook moeilijk om te accepteren dat ik straks minder ga werken, het is mijn eigen keuzen en weet dat ik er straks erg blij mee ben maar het liefst zou ik alles willen maar dat gaat helaas niet.

Ja hij weet zelf dat hij verkeerd heb gedaan maar dan moet altijd de schuld op iemand geschoven, mannen pfff. Maar ja de boosheid was zo over. Gelukkig is nu alles goed met de tank en de auto heeft er geen schade over gehouden, gelukkig. Ja mijn man werk in ploegendiensten.

Dan is het mooi op tijd het kamertje. Waarneer gaan jullie verven? Nee je kan inderdaad niet alles meer betreft je werk. Hoeveel uur wil je nog gaan werken na de bevalling?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 14 dec 2010 - 8:19

Hey meiden, was ik ook weer eens een keer. Embarassed
Kom helemaal niet meer toe aan het nieuwe forum (eigenlijk ook niet meer aan het oude)
Het gaat hier redelijk. Ik werk nu 10 uur per week minder en werk nog 16 uur in 3 dagen. Scheelt wel heel veel en gaat nu dan ook ietsje beter. Fysio helpt gelukkig ook want merk wel dat t allemaal niet meer zo slapjes is. Wel veel last van een verzakking nog dus daar nog goed opletten en zowiezo gewoon rustig aan doen.
Senna gaat ook allemaal goed. Is nog wel vaak vroeg wakker en ook vaak 's nachts dat ze naast ons bed staat, dus beetje vermoeiend.
Vind t wel super snel gaan. hoef nog maar 6 en halve week te werken en dan heb ik alweer verlof. Heerlijk, kan niet wachten.
Donderdag hebben we een 3d echo. Echt leuk weer. ben heel benieuwd of we kunnen zien of ze een beetje op Senna lijkt. Kamertje is bijna klaar. Moet nog 1 gordijn doen en morgen wil ik aan de lamp beginnen.
Nou ga vanaf nu weer meelezen en schrijven. Ga alleen nu niet reageren, want is een beetje veel.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 14 dec 2010 - 19:36

Goedemorgen!

Even snel voordat ik ga werken, moest nog foto´s op de computer zetten. Vandaag half dagje werken en als het goed is ga ik vanmiddag even naar het postkantoor om de trouwkaarten af te geven en moet ook nog naar de stad voor kleding voor de bruiloft van a.s. vrijdag.

@ Lindsya, alle mannen zijn volgens mij hetzelfde haha. Ik kan daar alleen totaal niet tegen en word dan echt boos op hem. Fijn dat de auto er geen schade aan heeft overgehouden, anders nog meer kosten. De schilder komt waarschijnlijk a.s. woensdag, moet alleen de verf voor 1 gekleurde muur uitzoeken en halen. Ik ga naar mijn verlof 24 uur werken maar twijfel of ik een contractaanpassing voor 24 uur neem of een gedeelte ouderschapsverlof.

@ Meeko, fijn dat het nu iets beter gaat! Zit je voor de 10 uur in de ziektewet? En wil je 4 weken van te voren met verlof gaan? Daar moet je mee oppassen, als je gedeeltelijk ziek bent t/m je zwangerschapsverlof, gaan de uren dat je ziek bent gemeld bij het UWV van je zwangerschapsverlof af.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:28

Goedemorgen!!!

@ limburg, wat een mooi kamertje!! was je er al uit welke kleur het zou gaan worden?? (of heb ik er over heen gelezen..)
werk ze vandaag!!!

@ meeko, gaat snel he je zwangerschap!! lekker rustig aan doen, en goed aan jezelf denken..

@ lindsya, ahhh wat blond van je man zeg........en wat duur :S :shock: Wij hebben ook maandag op de psz een bijeenkomst, alleen ik moet werken, dus kan er niet bij zijn helaas....kijken of ros thuis is, zou mooi zijn...was vorig jaar namelijk ook toen was ik net bevallen van merle

@ petteflat, hoe voel je je?? al een nieuwe test gedaan inmiddels??

@ ruspie was het gister nog mee gevallen met het KDV??

Hier weer een keer goed geslapen....alleen om half 5 eruit voor Merle en die is nu pas aan het wakker worden!! Indy heeft al brood op haha en ik ga zo ff omkleden etc...komt dadelijk nog een collega langs en straks de kapster!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 14 dec 2010 - 21:14

Limburg, leuk leuk die voorbereidingen! Je krijgt een jongetje las ik. Leuk hoor! Nee ik wilde zowiezo 6 weken van de voren en moet dat nu ook. Maar wist niet dat er dan uren vanaf gingen? Heb daar iig niks over gehoord.

Beegee, lekker hoor een goeie nacht. Hier was t weer flut Sad

Senna was vannacht weer wakker geworden. Ze was flink overstuur. Hebben warme melk gegeven en tijd bij der gezeten maar niks hielp. Na een uur toch maar bij ons in bed, en toen ze eenmaal goed sliep weer in haar eigen bed en toen was t vanmorgen 7 uur. Pff breekt echt steeds die nachten.
Zo even boodschapjes halen en dan naar dansen met Senna. Wel lekker straks even 2 weken vakantie daarvan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 14 dec 2010 - 23:43

Hoi hoi. Hier vanmorgen alweer naar de tandarts geweest met S. Ze heeft haar tandjes laten zien en we kregen complimenten dat ze zo’n mooi gebit had. Jeej helemaal blij natuurlijk. Het staat ook allemaal mooi recht dus klopt ook wel.

Gisteren natuurlijk weer kdv geweest. Ze begon al meteen ’s ochtends weer te mopperen, maar ze mocht niet huilen van mij, hadden we afgesproken. Ging best goed thuis. Bij het wegbrengen begon ze wel te huilen maar bij het zwaaien was het al iets minder. F. huilde ook bij het weggaan.

Op einde vd dag weer opgehaald en ze hadden het allebei super gedaan werd verteld. F. begint steeds meer te kletsen daar ook, zo’n heerlijk mannetje zeggen ze daar. Altijd leuk om te horen.
En ook S. heeft het goed gedaan. Had lekker d’r eigen gang gegaan, niet steeds aan de leidsters gehangen. Ze waren erg enthousiast dat het goed gegaan had. Begint ook meer contact met andere kindjes te maken. Dus ook fijn om te horen dat er eindelijk verbetering in zit.

Gisteren vroeg naar bed gegaan, was moe. Kids waren vanmorgen al om 7 uur wakker. Best vroeg, laatste dagen sliepen ze langer uit. Maar goed niks aan te doen. Vanmiddag even poetsen als de kleinste op bed ligt.

Beegee: leuk kapper vandaag op bezoek. Argh weer een slechte nacht gehad. Dat is minder.

Lindsya: Zo jij ook heerlijk geslapen. Heerlijk toch. Ja ik had je pm gehad. Sorry niet teruggereageerd. Thanks voor de opmerking. Ojee dat is balen het verkeerde getankt. Zonde van het geld. Hier heeft de auto gisteren ook weer geld gekost. Hij had een beurt nodig.

MM: Fijn dat de arts tevreden was over je grote meid. Ach wat balen dat de kleinste aan het spoken is geweest.

Limburg: Wauw mooi kamertje zeg. Wij hebben ook de speedi kinderwagen. Bevalt ons erg goed. Goede keus dus. Haha. Jeej je had een lange dag gewerkt zeg. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige.

Meeko: Heej wat leuk je bent er weer. Alweer 27 weken zeg, gaat idd hard. Leuk binnenkort 3d echo. Leuk dat het kamertje bijna klaar is. Balen zeg als ze steeds ’s nachts zo wakker wordt in paniek. Kan me voorstellen dat het opbreekt zo voor jullie.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:29

Middag,

@ meeko, balen zeg zo van je nacht...heeft het ook een rede dat ze zo overstuur is??

@ rupsie, ohh gelukkig is het dus goed gegaan!!! (gaat misschien heel langzaam aan steeds beetje beter!!)
en wat fijn dat haar gebitje goed is!! Indy heeft witte plekjes op haar tandjes dus dat is niet zo heel mooi...we poetsen nu ook elektrisch in de hoop dat het dan ook geen ''rotte'' plekjes worden

Poets ze nog!!!

Indy is aan het stofzuigen...Very Happy kinderarbeid whaha!! zal het zo even overnemen dan denk ik dat er ook iets van de vloer gezogen word....nu is ze steeds zich zelf aan het opzuigen, en schik dat ze heeft...Very Happy Merle ligt lekker in bed, die heeft een top dag! (genieten dus!!)
Verder net 2 nieuwe kinderstoelen gekocht...wat een dure kregen!! Merle een voor haar verjaardag en Indy was ook toe aan een nieuwe

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Z_2843714_001.jpg_z_2843714_001Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Z_2529769_001.jpg_z_2529769_001

ben benieuwd of het lukt ben nog niet in to het nieuwe plaatjes zetten op dit forum haha!!
Nu nog een nieuwe auto en dan klaar..:P in mei gaan we eindelijk voor een nieuwe, heb er echt zin in...!! Verder lief want Ros betaald de stoeltjes van zijn ''beun'' geld dus dat scheelt weer op onze eigen rekening...Very Happy hihi!!
Ga ff snel een borstel door Indy haar haren halen.....wel zo fijn voor de kapster he!! ook nog even alvast het zit gedeelte stofzuigen, overal ligt namelijk brood!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 0:46

Hallo allemaal,

Zo ik heb al heel wat spullen naar het nieuwe huis van mijn moeder gereden dus dat scheelt alweer. Helaas moest mijn man vroeger werken dan ik had verwacht dus morgen weer verder weg brengen en inpakken. Morgen komt ook de vloer dus het schiet aardig op allemaal, ik ben het nu allemaal al zat Embarassed
Mijn kleine man, ik en mijn oma gaan zo even na het winkelcentrum, moet nog wat terug brengen en de sneeuws schuiver kopen, die zouden vandaag binnen komen dus ben benieuwd.

Rupsie, je hoefde niet terug te pm-en als je het maar gezien heb dat was belangrijker Very Happy Goed dat er nu verbetering in het kdv is, toch fijn om te horen. Hopelijk stopt het huilen binnenkort ook. Goed dat S. haar tandjes weer goed zijn gekeurd.

Meeko, leuk dat je even iets laat horen. Lekker rustig aan doen, jammer dat je minder moest gaan werken. Dat is minder dat Senna zo wakker wordt s' nachts. Wij hebben dat ook een tijdje gehad en toen ging het opeens over, alleen wilde niet bij ons slapen maar dat je even naast hem ging zitten. Leuk dat de babykamer bijna klaar is, wel even een foto showen.

Beegee, leuke stoel van Indy. Oh leuk dat jullie ook een nieuwe auto gaan kopen, weten jullie al welke of dat nog niet? Haha kinderarbeid, wij hebben ons nichtje een stofzuiger voor Kerst gegeven, die van fisher price, die praat en zing met haar, misschien iets voor Indy? Ja de ANWB reken wel 35 euro en dan nog de bezine/diesel duur grapje.

Limburg, leuk dat de schilder komt voor het kamertje woensdag. Als je dat ouderschapverlof neem, hoeveel uur wil je dan nog naast werken of ga je dan helemaal niet?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 3:16

@ lindysa, indy heeft ook een nep stofzuiger..maar goed een echte doet het tenminste ... :S :S
ik zou het trouwens al lang zat zijn al die verhuizingen...:P

Zoo ik ben weer geknipt, indy ook puntjes eraf en even haar pony ingevlochten...pff dat bij laten groeien duurt lang!! Merle is nog steeds niet geknipt, bij haar ''moet'' de pony meteen bij groeien van mij, niet nog een keer bij laten groeien als ze ouder is dan is het echt een ramp!! (bij ons dan he :P)
verder hebben we nog pastasaus van gister, dus heerlijk makkelijk qua eten.....gewoon andere pasta koken en klaar!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 15 dec 2010 - 3:24

Ha meiden,

Ben ik ook weer eens.

Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, maar ik durf ook niet te testen. Wat een doos ben ik toch he...haha. Ga vanmiddag wel weer even wat testen kopen en misschein dat ik mij er vanavond nog aan waag en anders morgenochtend. Ik houd jullie op de hoogte iig.

@beegee: Wat een mooie autostoeltjes zeg! Die krengen zijn echt duur he?! Wij hebben tot nu toe iedere keer geluk gehad daarmee. Vorige hebben we van mijn schoonouders gekregen en onze huidige is alleen een zitverhoger. Heeft Pat via zijn werk tegen inkoopsprijs kunnen scoren €12. Echt gaaf trouwens die verf op de ramen! Leuk!

@rupsie: Oh wat fijn dat het nu wel goed ging bij S op het kdv. Is het waarschijnlijk toch een erg lange wenperiode geweest. Hopelijk zet ze dit door. L.uka moet ook nog steeds huilen hoor bij het weggaan, maar de juf zegt dat hij alweer honderduit kletst zodra wij de deur uit stappen. Dus daar vertrouw ik dan maar op.

@lindsya: Zo duur grapje zeg van dat tanken! Ik ben ook altijd zo bang dat ik verkeerd tank, kijk dan ook wel 1000 x of ik de goede slang pak...haha.

@limburg: Wat een mooi kamertje zeg! En je moet rustig aan doen jij! Je bent trouwens alweer over de helft, gaat echt snel zeg! Stop je trouwens 6 of 4 weken van tevoren?

@meeko: Jeeh bij jou gaat het ook echt supersnel. Nog maar 6 weken werken. Dat is echt niets.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 3:28

Zo wij zijn ook weer thuis. Ik heb eindelijk een sneeuwschuiver en strooi zout dus ik ben er klaar voor als de sneeuw morgen weer komt Very Happy Mijn kleine man wilde graag een dvd van Thomas de trein want ze hebben weer nieuwe films ervan dus die heeft die gekocht en ligt die lekker op zijn gemakje te kijken. We eten vanavond een hollandse prak, manlief is er niet dus is wel weer een keer lekker.

Beegee, ik ben het ook al zat het verhuizen maar ik heb in mijn achter hoofd dat het beter is voor mijn moeder qua verzorging en dingen en voor mij want ik heb meer rust dus dar hou mij op de been.
Jammer dat het haar zo lang duurt met groeien. Wij hadden dat ook bij Ömer, aan de zijkant wilde het niet goed groeien en het was heel dun. Nu groei het gelukkig aardig en het wordt wat dikker dus ik hoop dat dat bij je meiden ook gaat groeien zo. Heb jij je haar nog korter? Je heb er echt een flink stuk af laten halen he? Je heb een heel ander gezicht vind ik.

Pettflat, nog steeds onzeker over je test. Heb je geen foto, dan kunnen we mee kijken? Volgens mij ben je echt zwanger. Ik heb met deze auto nog geen één keer getankt omdat ik nog niet echt gewend ben aan die auto maar ik denk dat ik wel 1000 keer ook gaat kijken als ik een keer gaat tanken Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 15 dec 2010 - 3:30

Zo het poetsen is ook weer klaar. Morgen nog even de wc en de badkamer en dan is het weer mooi geweest.

Pff F. is vermoeiend zeg vanmiddag. Hij werd al om half 3 wakker, eigenlijk te vroeg voor hem, en sinds hij wakker is, huilt hij en moppert hij. Pff heel irritant. S. is aan het kleuren op dit moment maar die vraagt ook alle aandacht. Ach soms heb je van die dagen he.

Vanavond weer repetitie. Altijd leuk Wink . Hopelijk wordt het een beetje gezellig.

Beegee: Wauw mooie stoel zeg die voor Indy. In wat voor stoel zat Indy nu dan? Omdat je ook voor Merle een nieuwe hebt gekocht. Kan ze niet in de oude van Indy?
Stofzuigen vind S. ook altijd zo leuk, die heeft ook zo’n kinderding gehad, helaas alweer versleten. Idd een pony bij laten groeien duurt lang, bij S. hebben we dat gelukkig vanaf het begin gedaan.

Lindsya: ai dat is minder dat je het verhuizen nu al beu bent. Nog even doorzetten meis.

Petteflat: Meis, na 2 testen met een lichte streep denk ik toch echt wel dat je zwanger bent hoor !! Maar nog een test kan natuurlijk altijd, haha.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 15 dec 2010 - 3:33

@lindsya: Thomas de trein is hier ook favoriet. Vind het alleen zelf zo achterlijk dat het verhaal verteld wordt.. Laughing
Ja nu ga je natuurlijk helemaal goed kijken wat je tankt Wink
Ben idd nog steeds onzeker over de test. Raar he?! Nee helaas geen foto, zijn allemaal overbelicht en dan zie je het 2e streepje helemaal niet. Maar ik houd jullie echt op de hoogte. Als ik vanavond of morgen weer een 2e streepje zie, dan ben ik zelf denk ik ook wel overtuigd..haha.

@beegee: Kijk jullie kunnen weer voor de dag komen. Hier moet ik ook nodig weer naar de kapper, maar geen tijd...Ga zaterdagochtend maar even denk ik. Luka moet ook nodig weer, krijg geeneens meer stekels bij hem.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 11 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum